PanosDrivas 1,798 Report post #1 Posted August 28, 2014 5 μήνες μετά την έναρξη εργασιών (Απρίλιος-Αυγουστος) , τσούλησαν (με θερμική κινητήρια μηχανή) τα συρματόσχοινα των νέων αναβατήρων Αφροδίτη - Βάκχος. ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΑ ... 34 Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,474 Report post #2 Posted August 28, 2014 Καλοτάξιδα και μπράβο σε όλους σας 2 Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
vro 9,933 Report post #3 Posted August 29, 2014 (edited) καλοτάξιδα και να τα χαρούμε με μια καλύτερη πολιτική τιμών. Παντα ανοιχτα χωρις αερηδες και παγοποιησεις... Κατανοω οτι ηταν απαραίτητο στο 1750, να ξεπατωθει η ανηφορίτσα της επιστροφης απο τον <τυριά>... μήπως ομως υπάρχει δυνατοτητα για μια μικρη, σε συγκριση με οτι εχει γινει, παρέμβαση?? πιθανα μια πισω πόρτα στο γκαράζ? Edited August 31, 2014 by vro 1 <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,365 Report post #4 Posted August 31, 2014 5 μήνες μετά την έναρξη εργασιών (Απρίλιος-Αυγουστος) , τσούλησαν (με θερμική κινητήρια μηχανή) τα συρματόσχοινα των νέων αναβατήρων Αφροδίτη - Βάκχος. ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΑ ... Αγαπητέ κ. Δρίβα, Αν υποθέσουμε ότι η έναρξη της λειτουργίας του ΧΚΠ θα είναι το Σάββατο 20/12, θα έχετε ολοκληρώσει το 100% των έργων της φάσης 1; Θα είναι 100% λειτουργικό το κέντρο και ιδίως η θέση Κελάρια; Share this post Link to post Share on other sites
vro 9,933 Report post #5 Posted August 31, 2014 η <γενική δοκιμή> θα δειξει... οσον αφορα τους αναβατηρες. τωρα για τα χωματουργικά και τα κτιρια το χιόνι ναναι καλα. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,722 Report post #6 Posted September 1, 2014 (edited) Μπορεί ημερολογιακά να μην έχουμε ακόμα χειμώνα, αλλά οι πιο παλιοί έλεγαν " και από Αύγουστο χειμώνα". Ας μην τους χαλάσουμε το χατίρι. Επισήμως μπαίνουμε από σήμερα στον μήνα που μας φέρνει (ημερολογιακά πάντα) το φθινόπωρο. Και η φετινή σεζόν, ίσως να συγκεντρώνει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον από ίδρυσης του χιονοδρομικού (μετά την 1η σεζόν), λόγω των αναβαθμίσεων σε 2 λιφτάκια που ούτως ή άλλως είχαν παραδώσει το πνεύμα τους. Θα δούμε στην πράξη αν θα υπάρξει η πολυαναμενόμενη και πολυπόθητη κολοσσιαία αλλαγή στις προσφερόμενες υπηρεσίες. Σιγά σιγά θα μας έρχονται οι πρώτες φωτογραφίες και ενημερώσεις που θα θυμίζουν νέα εγκαταστημένα λιφτ και όχι εργοτάξια. Οπότε καλό θα ήταν όλες οι νέες εικόνες να είναι εξ'αρχής όλες μαζί συγκεντρωμένες, μέχρι να δούμε άσπρη μέρα. Μέχρι τότε, θα θυμάμαι τις πρώτες μου κατεβασιές σε μερικές από τις πλαγιές που κάποια στιγμή θα ήθελα να κατέβω με τα καινούρια λιφτ: http://youtu.be/Z7Rijl9_zWk Edited September 2, 2014 by mil 11 Share this post Link to post Share on other sites
vro 9,933 Report post #7 Posted September 1, 2014 νομίζω κομματι <προωρη> η μεταβαση. Φέτος εχουμε <μεγαλειώδη> ουρά. Προτείνω να μπει στο ψυγείο και να ανοιξει πανηγυρικά μετα την γενική δοκιμή των νεων αναβατήρων. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
PanosDrivas 1,798 Report post #8 Posted September 2, 2014 καλημέρα απο ΧΚΠ 2/9/2014 τρ. συννεφιά , ψιλόβροχο, ψυχρούλα "μύρισε" φθινόπωρο! ώρα να μαζεύουμε σιγά-σιγά τον "τραχανά" και να μπαίνουμε στην τελική ευθεία για ΧΕΙΜΩΝΑ. Οι νέοι αναβατήρες Αφροδίτη- Βάκχος λειτουργούν ήδη. (αγαπητέ Ααβ, δεν βλέπω κανένα λόγο για να μην είναι 100% λειτουργικό το χκπ 20/12) Το κτίριο στάθμευσης 6θεσιων καρεκλών και 8θέσιων καμπινών στην βάση Αφροδίτης μπαίνει στο τελικό στάδιο ολοκλήρωσης . Αναμένεται σύντομα η ηλεκτροδότηση ΔΕΗ κελλαριών. Ξεκινούν εργασίες διαμόρφωσης περιβάλλοντων χώρων. Ελπίζουμε να φανεί η βελτίωση όχι μόνο στην λειτουργία αναβατήρων αλλά και στην διάνοιξη και διάστρωση των χιονοδρομικών πεδίων. Όλοι προσπαθούμε να προβλέψουμε τα προβλέψιμα αλλά και τα απρόβλεπτα. Όλοι είμαστε περίεργοι/ανήσυχοι να δούμε πως θα λειτουργεί το καινούργιο σκηνικό . Άλλοι καλόπιστα ( π.χ με λογική και συνεργασία λύνονται βέλτιστα όλα τα προβλήματα) , άλλοι κακόπιστα ( για όλα υπάρχει επιφύλαξη και φταίει πάντα κάποιος ΆΛΛΟΣ ...κακός, ανίκανος , δόλιος κ.λπ) Σταθερός Στόχος ΧΚΠ είναι η καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας με ασφάλεια, αξιοπιστία, ταχύτητα, οικονομία. Δεν προβλέπεται αύξηση τιμών. Αξιοποιήστε προβλεπόμενες προσφορές όπως .. έκπτωση webticket 10% και έκπτωση πολυήμερων εισιτήριων . Η β' φάση εκσυγχρονισμού (ΗΡΑ-ΗΝΙΟΧΟΣ-ΕΡΜΗΣ) εξελλίσεται ...αναμένονται οι σχετικές άδειες ..πάμε για καλοκαιρι 2015. Η γ' φάση εκσυγχρονισμού σχεδιάζεται θα τα ξαναπούμε ΚΑΛΟ ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 23 Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post #9 Posted September 2, 2014 ευχαριστουμε για την ενημερωση Παναγιωτη! είμαστε μάρτυρες μιας μεγάλης αλλαγής στο ΧΚΠ. μπορεις να μας πεις λιγα πράγματα για την Γ’φαση? (κι’ας είναι ακομα στον σχεδιασμό, αφου ειδαμε να πραγματοποιείται η Α’ και ευελπιστούμε η Β’ κανουμε ονειρα να προλάβουμε και την τριτη φαση). 1 "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
sermak 361 Report post #10 Posted September 2, 2014 ... κανουμε ονειρα να προλάβουμε και την τριτη φαση). Τι εννοείς Όλγα; Μικρά παιδιά είμαστε ακόμα 1 Share this post Link to post Share on other sites
Olga 6,796 Report post #11 Posted September 2, 2014 αυτονόητο 1 "...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow'' (Lord Byron about Mont Blanc) Share this post Link to post Share on other sites
ΑΛΕΞΗΣ 4,078 Report post #12 Posted September 2, 2014 Μήν απογοητεύεστε... για μάς τα παιδιά είναι η τρίτη φάση. Θα σάς τα περιγράψουμε κάποτε... 2 Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,722 Report post #13 Posted September 2, 2014 Η 2η φάση είναι ΑΧΡΗΣΤΗ. Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post #14 Posted September 2, 2014 Η 2η φάση είναι ΑΧΡΗΣΤΗ. Σύντομος και περιεκτικός! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,126 Report post #15 Posted September 2, 2014 Η 2η φάση είναι ΑΧΡΗΣΤΗ. Θα μπορούσες να γίνεις (λίγο) αναλυτικότερος ? Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,722 Report post #16 Posted September 2, 2014 (edited) Θα μπορούσες να γίνεις (λίγο) αναλυτικότερος ? Έχουν γίνει κάποιες περιγραφές, γενικές. Διαπιστώνεται (όπως και στην υλοποίηση της υφιστάμενης φάσης) ότι στις χιονοδρομικές εγκαταστάσεις δίνεται πρώτη προτεραιότητα σε μη χιονοδρόμους. Φυσικά και δεν είναι κακό αυτό, αλλά πρέπει να αποφασίσω γιατί φτιάχνω τις εγκαταστάσεις. Αν είχε πίστες η Πάρνηθα, θα έπρεπε να συμβιβαστώ ότι το τελεφερικ δεν είχε φτιαχτεί για χιονοδρόμους αλλά για όσους επισκέπτονται το καζίνο. Τραβώντας το από τα μαλλιά-ως παράδειγμα για να τονίσω τον τρόπο σκέψης: δεν έχω πρόβλημα αν αλλάξει η χρήση το ΧΚΠαρνασσού, με κύριο σκοπό πχ τις συναυλίες στα 1940μ, που θα συνοδεύονται και από χιόνι με ντεκόρ χιονοδρόμων. Κρίνω ότι αυτό που λείπει από το υφιστάμενο ΧΚ Παρνασσού δεν είναι η σύνδεση των σαλέ Κελαριών-Φτερόλακας με τηλεκαμπίνα. Όπως επίσης ότι δεν έχει νόημα η αφετηρία με 8πλή καμπίνα από το parking Φτερόλακας, η οποία αν θα ήθελα να έχει πραγματική χρήση θα έπρεπε να συνοδεύεται από ένα parking 1.000+ αυτοκινήτων. Αν θέταμε ως προτεραιότητα στο να φτιάξουμε τις προσβάσεις στο χιονοδρομικό πεδίο, θα επιλέγαμε κάποια που δεν απαιτεί οδική διάσχιση του δρυμού. Το μόνο ευχάριστο, είναι ότι στον παραπάνω σχεδιασμό τυχαίνει να μεσολαβεί η 6, οπότε συμπτωματικά θα αντικατασταθεί, αλλά φοβάμαι ότι και πάλι δεν θα ληφθούν υπ'όψιν τα χιονοδρομικά χαρακτηριστικά της πίστας, ή τα ευρύτερα χιονοδρομικά θέματα. Edited September 2, 2014 by mil 1 Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,365 Report post #17 Posted September 2, 2014 Κρίνω ότι αυτό που λείπει από το υφιστάμενο ΧΚ Παρνασσού δεν είναι η σύνδεση των σαλέ Κελαριών-Φτερόλακας με τηλεκαμπίνα. Όπως επίσης ότι δεν έχει νόημα η αφετηρία με 8πλή καμπίνα από το parking Φτερόλακας, η οποία αν θα ήθελα να έχει πραγματική χρήση θα έπρεπε να συνοδεύεται από ένα parking 1.000+ αυτοκινήτων. Αν θέταμε ως προτεραιότητα στο να φτιάξουμε τις προσβάσεις στο χιονοδρομικό πεδίο, θα επιλέγαμε κάποια που δεν απαιτεί οδική διάσχιση του δρυμού. Το μόνο ευχάριστο, είναι ότι στον παραπάνω σχεδιασμό τυχαίνει να μεσολαβεί η 6, οπότε συμπτωματικά θα αντικατασταθεί, αλλά φοβάμαι ότι και πάλι δεν θα ληφθούν υπ'όψιν τα χιονοδρομικά χαρακτηριστικά της πίστας, ή τα ευρύτερα χιονοδρομικά θέματα. Η 7 αντικαθίσταται με 3 ή 4θεσια αποσυμπλεκόμενη που θα τερματίζει δίπλα από το σαλέ Φτερόλακκας. Αυτό που περιγράφεις είναι ο νέος combi αναβατήρας 6 / Ερμής. Δεν τελειώνει εδώ .. αλλά προς το παρόν δεν έχει καν αρχίσει. Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,474 Report post #18 Posted September 2, 2014 Η 7 αντικαθίσταται με 3 ή 4θεσια αποσυμπλεκόμενη που θα τερματίζει δίπλα από το σαλέ Φτερόλακκας. Eίσαι σίγουρος? Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,365 Report post #19 Posted September 3, 2014 Eίσαι σίγουρος? Με έβαλες σε διαδικασία να το ψάξω. Έτσι τα παραδοτέα της φάσης 2 είναι: "Δύο αποσυμπλεκόμενους αναβατήρες Ερμής – Ηνίοχος συνεργαζόμενους, το οποίο θα αποτελεί το συνδετήριο άξονα των περιοχών Κελλάρια και Φτερόλακα, μεταφορικής ικανότητος κατά την παράδοση α) Ηνίοχος 1.140 άτομα ανά ώρα με ταχύτητα 5m/sec και β) Ερμής 960 άτομα ανά ώρα με ταχύτητα 5m/sec. Οι παραπάνω αναβατήρες θα έχουν δυνατότητα επαυξήσεως μεταφορικής ικανότητος κατά τουλάχιστον 20% με προσθήκη φορείων αν η χρήση το υποδείξει. - Ένας σταθερός αναβατήρας ΗΡΑ με μεταφορική ικανότητα κατά την παράδοση 480 άτομα ανά ώρα (1 καρέκλα 4 ατόμων ανά 30 sec) ταχύτητα 3 m/sec και δυνατότητα περαιτέρω επαύξησης της μεταφορικής ικανότητος με προσθήκη γονδολών κατά 100% τουλάχιστον, αν η χρήση, λόγω αναβάθμισης της Φτερόλακας το απαιτήσει." Αυτό υπάρχει στην πράξη τροποποίησης του έργου. Επίσης, μάλλον προκύπτει ότι η σύνδεση 6 / Ερμής θα είναι με καρέκλες. 5 Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,126 Report post #20 Posted September 3, 2014 .- Ένας σταθερός αναβατήρας ΗΡΑ με μεταφορική ικανότητα κατά την παράδοση 480 άτομα ανά ώρα (1 καρέκλα 4 ατόμων ανά 30 sec) ταχύτητα 3 m/sec και δυνατότητα περαιτέρω επαύξησης της μεταφορικής ικανότητος με προσθήκη γονδολών κατά 100% τουλάχιστον, αν η χρήση, λόγω αναβάθμισης της Φτερόλακας το απαιτήσει." Σύφωνα με τον ιστότοπο του ΧΚΠ η σημερινή δυναμικότητα της Ηρας είναιι 1200 ατομα/ώρα. Με το νέο λιφτ θα πέσει στους 480/ωρα ? Κάτι δεν κολλάει .... 1 Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,365 Report post #21 Posted September 3, 2014 Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού Επισκεφτείτε την νέα ιστοσελίδα του χιονοδρομικού από όπου προέρχεται ο χάρτης και ο πίνακας με τις πίστες. Επίσης θα βρείτε χρήσιμες πληροφορίες για το βουνό και τα τιμολόγια του χιονοδρομικού. Εσύ καλά την έκανες copy / paste. Μήπως το ΧΚΠ να την ενημέρωνε κιόλας; Share this post Link to post Share on other sites
vro 9,933 Report post #22 Posted September 4, 2014 σε σύγκριση με συγχρονα χιονοδρομικά έργα τα εκτελούμενα στο ΧΚΠ (α, β, γ, δ κλπ φαση) μπορει να μοιάζουν παιδικά ΟΜΩΣ η σωστή παραλαβή και λειτουργία τους ειναι ενα εργο σύνθετο και πολύ δύσκολο. Υπενθυμίζω τις δυσκολίες στο προβληματικό νεο δία καθως και το γραφικό της ρυθμισης του αντιβαρου στην σαχαρα κατα την διαρκεια λειτουργίας του αναβατήρα. Οι παλιότεροι θα θυμουνται τα της παραλλαβής του ηρακλη... αρα οπλισθείτε με υπομονή και κατανόηση διοτι φυσιολογικά θα υπάρξει ταλαιπωρία. <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,126 Report post #23 Posted September 4, 2014 - Ένας σταθερός αναβατήρας ΗΡΑ με μεταφορική ικανότητα κατά την παράδοση 480 άτομα ανά ώρα (1 καρέκλα 4 ατόμων ανά 30 sec) ταχύτητα 3 m/sec και δυνατότητα περαιτέρω επαύξησης της μεταφορικής ικανότητος με προσθήκη γονδολών κατά 100% τουλάχιστον, αν η χρήση, λόγω αναβάθμισης της Φτερόλακας το απαιτήσει." Μιά ακόμη απορία. Πώς μπορούν , μελλοντικά να προστεθούν γόνδολες , γιά αύξηση της δυναμικότητας, εφόσον ο αναβατήρας δε θα είναι αποσυμπλεκόμενος ? Ξέρει κάποιος σε τι φάση "ωριμότητας" βρίσκεται ο σχεδιασμός της δεύτερης φάσης. Αν έχει παγιωθεί, ας δοθούν λεπτομέρειες στη δημοσιότητα να ξέρουμε γιά τι μιλάμε. Αν είναι ακόμη υπό διαμόρφωση δε θα ήταν και πάλι χρήσιμο να δοθούν κάποιες λεπτομέρειες, ώστε να υπάρχει και μιά συμβολή από τις προτάσεις του κόσμου που θα είναι και ο τελικός αποδέκτης των υπηρεσιών ? Κάτι ακόμη που θέλω καιρό να ρωτήσω. Όταν το ΧΚΠ, η όποιος άλλος φορέας (θα υπήρξε κάποια επιτροπή εμπειρογνωμώνων , που συνέταξε τις προδιαγραφές πιστεύω), ξεκίνησε τη μελέτη, λήφθηκαν υπ όψιν τα κόστη λειτουργίας και συντήρησης του συστήματος που επιλέχθηκε. Υπάρχει κάποιο πλάνο η πάμε στα κουτουρού ? Share this post Link to post Share on other sites
mil 8,722 Report post #24 Posted September 4, 2014 (edited) Όταν το ΧΚΠ, η όποιος άλλος φορέας (θα υπήρξε κάποια επιτροπή εμπειρογνωμώνων , που συνέταξε τις προδιαγραφές πιστεύω), ξεκίνησε τη μελέτη, λήφθηκαν υπ όψιν τα κόστη λειτουργίας και συντήρησης του συστήματος που επιλέχθηκε. Υπάρχει κάποιο πλάνο η πάμε στα κουτουρού ? Το κακό στον Παρνασσό είναι ότι δεν υπάρχει "αφεντικό". Αν ΥΠΟΘΕΤΙΚΑ ήταν δικό σου το χιονοδρομικό, δηλαδή ας πούμε ότι η έκταση ήταν δική σου με περίφραξη (φαντάσου το σαν οικόπεδο) και είχες πληρώσει και για την τελευταία βίδα, τι θα έκανες;;;; Αυτό ΔΕΝ γίνεται τώρα, διότι στάνες και μονές ζητούν ιδιοκτησιακά δικαιώματα, υπουργεία, δασαρχεία και λοιποί τεθλιμένοι συγγενείς επίσης, όπου ανά υπηρεσία υπάρχει ένας φύλαρχος που σκέπτεται ότι σε λίγα χρόνια θα πάρει σύνταξη και τι θα κάνει που θα μειωθεί το εισόδημα του. Από εκεί και πέρα, αν ζητήσεις μία μελέτη, βάζεις μία σειρά περιορισμών, ώστε συχνά το αποτέλεσμα είναι προκαθορισμένο. Τελικά, από όλο αυτό το πανηγύρι, κανείς δεν ψάχνει να φτιάξει μία κερδοφόρα επιχείρηση. Άλλος θέλει ένα λιφτ για να κάνει σκι μόνος του, άλλος ένα λιφτ για να σε πάει στο καφέ γιατί αυτός πουλάει τον καφέ, άλλος την Χ λεπτομέρεια που ξέρει ότι θα του αποδώσει σε προσωπικό επίπεδο..... και μέσα σε όλα, ελπίζεις να βολευτείς και εσύ με τα αποφάγια και να κάνεις και λίγο σκι. Edited September 4, 2014 by mil Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,365 Report post #25 Posted September 4, 2014 Μιά ακόμη απορία. Πώς μπορούν , μελλοντικά να προστεθούν γόνδολες , γιά αύξηση της δυναμικότητας, εφόσον ο αναβατήρας δε θα είναι αποσυμπλεκόμενος ? Ξέρει κάποιος σε τι φάση "ωριμότητας" βρίσκεται ο σχεδιασμός της δεύτερης φάσης. Αν έχει παγιωθεί, ας δοθούν λεπτομέρειες στη δημοσιότητα να ξέρουμε γιά τι μιλάμε. A) Ίσως θυμάσαι μια σειρά από γελοιγραφίες τη δεκαετία του 1990 όπου ο Ιωάννου σχολίαζε την ελληνική επικαιρότητα και μια γιαγιά αναφωνούσε "θαύμα, παιδί μου θαύμα". Κάτι λείπει. Β) Από τη στιγμή που υπάρχουν τεχνικά δελτία και έχει γίνει διαγωνισμός, ο σχεδιασμός έχει κλειδώσει. Από την άλλη, Ελλάδα είμαστε. Γενικά πάντως υπάρχει μια αδιαφάνεια στις διαδικασίες που προβληματίζει. Πχ, παραδέχεται το ΧΚΠ ότι υπάρχει καθυστέρηση στην αδειοδότηση της β φάσης. Από όσο είναι γνωστό, υπήρχε αντίδραση από το φορέα διαχείρισης του Δρυμού και από ΜΚΟ που χρηματοδοτείται από γνωστό επιχειρηματία στο χώρο του ποδοσφαίρου (ένα googlarισμα περί αετών θα σας λύσει τις απορίες). Έχει λυθεί; Είμαστε κοντά στην Έγκριση Περιβαλλοντικών Όρων από το Υπουργείο; Μετά τι γίνεται με δασαρχεία, ΕΟΤ, κλπ; Έχει γίνει 2η πράξη τροποποίησης (όχι πάντως στη Διαύγεια) για μεταβολή των χρόνων; Share this post Link to post Share on other sites