https://e-volos.gr/apokleistiko-dorothea-kolyndrini-sto-marconi-96-1-toy-chronoy-to-cheimona-tha-echoyme-ena-kainoyrgio-ypersygchrono-chionodromiko-kentro/
Πως σας φαίνεται ένα Πήλιο με ανοιχτό το δρόμο και τους αναβατήρες πάνω από τον δρόμο?
1. Αρχαρίων. Κατάργηση? Προφανώς
2. Πανόραμα. Παραπλεύρως του δρόμου το τελείωμα? Θα βάλουν προστατευτικά?
3. Φαλκονέρα. Θα φρενάρεις απο το απότομο? Δηλαδή μόλις είσαι ελευθερος να αφήσεις γκάζια, θα ετοιμάζεσαι μη κάνεις βουτιά στο δρόμο? Δεν είναι τα λίγα μέτρα που χάνονται, αλλά η φόρα του απότομου. Δηλαδή η πίστα θα τελειώνει από το απότομο...όλη η ευθεία που ακολουθεί (και δεν είναι και μικρή) ακυρώνεται.
Δηλαδή κουτσουρεύουνε μια πίστα, καταργούν μια άλλη και το Πανόραμα γίνεται επικίνδυνο όπως και η Φαλκονέρα. Αυτό λέγεται αναβάθμιση?
- Η Φαλκονέρα (και πατημένη να είναι) από την πρώτη ώρα γίνεται χωράφι. Πανόραμα... τα ίδια (αν είναι πατημένο, αν δεν είναι τσιμεντο, αν δεν έχει πετρες αν...) Που θα κανεις σκι/σανίδι μετα τις 10:00? Από την κορυφή μεχρι το τρίτο παρκιν? Είναι πίστα αυτο? Πόσες φορές δεν κάναμε εκπληκτικό σκι και δεν βγάλαμε τη μέρα από Κορυφή μέχρι Βάση μέσω Αρχαρίων κάνοντας και το απότομο του 3ου πάρκιν (κόκκινη) και τη συνέχεια τα οποία καταργούνται?
- Αν θέλω να κάνω ζέσταμα από Κορυφή και μετά Αρχαρίων θα πρέπει υποχρεωτικά να σταματήσω και πάλι στο 3ο παρκιν για να πάρω το λιφτ. Αλλιώς θα πρέπει να κόψω στην κόκκινη (πολλές φορές και παγωμένη το πρωι) Φαλκονέρα για κατω στο Π3 χωρίς ζέσταμα.
- Οι αρχάριοι κάνουν σκι (και έτσι όλοι μάθαμε) στο Π2. Δηλαδή από τα 1370 στο 3ο παρκιν, μετα στο 2ο, και μετα στον δρόμο μέχρι τη βάση στα 1200. Τώρα θα κάνει από τα 1370 ως το 3ο παρκιν στα 1310? Και θα κόψει εισιτήριο γι αυτό? (Θέτις Ιάσων κτλ δεν μπορεί ν ανέβει)
- Δεν βρίσκω παρκάρισμα στο 3ο παρκιν. Μέχρι τώρα το άφηνα στο 2ο και πήγαινα στη βάση από την αρχαρίων. Τώρα που η αρχαρίων γίνεται δρόμος θα πρέπει ν ανέβω με τα πόδια μεχρι το 3ο. Γι αυτό βρήκαν τη ''λύση'' να κάνουν τη βάση του Χ.Κ ένα ατελείωτο πάρκιν. Το συγκριτικό πλεονέκτημα του Πηλίου ήταν αυτό ακριβώς, ...οτι έκανες σκι χωρίς να βλέπεις αυτοκίνητα παρα μόνο γαλάζιο και χιόνι. Δεν ήταν ούτε οι μεγάλες πίστες ουτε οι αλπικές ζώνες ουτε το σφιχτό χιονι. Τώρα χάνεται και αυτό. Να 'ρθει να κάνει ο άλλος τί στο Πήλιο, σκι στη σούπα και να βλέπει και λαμαρίνες? Η γραφικότητα και το τοπίο ήταν το μόνο πλεονέκτημα του Πηλίου.
- Έχουν σκεφτεί (ακόμη και με προστατευτικά) πως σταματάει κανείς από την ευθεία της Φαλκονέρας λίγο πριν το δρόμο? Τον τίτλο του πιο επικίνδυνου Χ.Κ στο κόσμο θέλουν να πάρουν? (και στο πανόραμα θα υπάρχουν προβλήματα)
- Αντί να κάνουν ''γυάλινους πύργους'' και νέα πάρκιν, γιατί δεν κάνουν την παράκαμψη του δρόμου ωστε να λυθούν όλα αυτά τα προβλήματα? Με την παράκαμψη δεν θα χρειάζεται ούτε παρκιν στη βάση, θα εξυπηρετεί το 2ο.
- Το Π2 λογικά δεν θα αντικατασταθεί διότι δεν έχει νόημα αφου δεν θα υπάρχει αυτό το κομμάτι για τους αρχάριους. Άρα 15 εκατ για δύο 4θέσια 1 χλμ. Στον Παρνασσό μπήκαν Βάκχος Αφροδίτη Ερμής Ηνίοχος Ήρα, πέντε 8θεσια 1 - 1.5 χλμ με κλειστές καμπίνες, 2 συρόμενα Δίας και Σαχάρα αν δεν κάνω λάθος και τα baby με 50 εκατ, σωστά? Πως γίνεται αυτό?
- Γιατί πετούν 15 εκατ για να υποβαθμίσουν και να μικρύνουν ένα ήδη μικρό Χ.Κ? Ο λόγος νομίζω είναι διότι θέλουν δρόμο ανοιχτό όλους του μηνες. Αντί να κάνουν παράκαμψη και να περνούν περιβαλλοντικές μελέτες τους ήρθε μάλλον πιο εύκολο και πιο φθηνό να μεταφέρουν τα λιφτ και ας είναι εις βάρος του Χ.Κ. Και χρυσώνουν το χάπι στον ΕΟΣ με ''γυάλινο πύργο'', γι αυτό η κυρία στο ραδιόφωνο είπε πως θα μπορούν οι χιονοδρόμοι να πίνουν το καφέ τους μετά το σκι, και ότι το δέχτηκαν χωρίς να γκρινιάξουν. Μόνοι τους καρφώνονται ότι αυτό που γίνεται είναι εις βάρος του Χ.Κ και των χιονοδρόμων.