Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/12/2021 in all areas

  1. 5 points
    Ανακοίνωθηκε και το πρόγραμμα ΧΙΟΝΟΣΤΙΒΑΔΕΣ & ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ Τρίτη 16/2/2021 Το διαδικτυακό σεμινάριο ΧΙΟΝΟΣΤΙΒΑΔΕΣ & ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ πλησιάζει! Σήμερα ανακοινώνουμε το πρόγραμμα του πρώτου μέρους με τους ομιλητές Pavlos Tsiantos Giorgos Rokas Mike Styllas Ilias Germantzidis Vassilis Magklaras Iraklis Moisidis να συνθέτουν το πρώτο μέρος. Θα είμαστε εκεί όλοι συντονισμένοι, έτοιμοι να απαντήσουμε σε κάθε ερώτηση. Δυνατά ονόματα. Μακάρι να γίνονται πιο συχνά τέτοια σεμινάρια. Μπράβο ?
  2. 1 point
    Δεν ξερω τι εμπειριες εχει ο καθενας σε αυτο το θεμα, απλα θα ηθελα να σας περιγραψω τις δικες μου σε αυτο. Απο μικρος μου αρεσαν τα αεροπλανα και λογω του οτι εμενα σε μια περιοχη της Αθηνας που περνουσαν πανω απο το σπιτι μου. με εκανε να θελω να γινω πιλοτος οταν μεγαλωσω. Ηταν ενα ονειρο που τελικα δεν πραγματοποιηθηκε για διαφορους λογους (οικογενειακους,οικονομικους) την εποχη εκεινη καπου στα μεσα της δεκαετιας 70. Ετσι αποφασισα να ασχοληθω με τον αερομοντελισμο που για μενα ηταν το επομενο "σταδιο" του ονειρου μου. Υπηρχε το υποβαθρο απο την οικογενεια στον μοντελισμο πολυ πριν ασχοληθω εγω, με την διαφορα οτι. ο πατερας μου ασχολιοταν με τον ναυτομοντελισμο και ηταν μελος στην Ενωση Μοντελιστων Ελλαδος που τοτε δεν ειχε και πολλα μελη αφου ηταν αρκετα ακριβο hobby τα λεγομενα τηλεκατευθυνομενα με πομπους, δεκτες, μπαταριες κ.α Υπηρχε και μια σχετικη "παρακολουθηση" τοτε λογω Χουντας λογω των πομπων που εκπεμπανε μια ορισμενη συχνοτητα τοτε. Υπηρχε στο σπιτι (μονοκατοικια) ενα χωρος διαμορφωμενος για αυτην την δουλεια αφου τοτε τα μοντελα ηταν σε κιτ κι οχι ετοιμα. Πολλα χρονια μετα ηρθαν και τα ετοιμα κιτ. Τοτε δεν υπηρχαν μαγαζια πωλησης σε ευρεια κλιμακα στην Αθηνα και λογω κοστους η Ενωση ειχε δικη της αποθηκη που προμηθευε τα μελη της και μονο με ολα τα υλικα που χρειαζοταν καθως και τα διαφορα μοντελα στα κουτια τους για φτιαξιμο Ετσι κι εγω σε ηλικια 10 ετων ξεκινησα να ασχολουμε με τον μοντελισμο και ειδικοτερα τον αερομοντελισμο. Παντα με την βοηθεια του πατερα μου και μετα πια μονος μου. Ημουν γραμμενος και στην Ενωση η οποια διοργανωνε τοτε σε ολη την Ελλαδα αγωνες για τα μελη της ειτε με καραβακια ειτε με αεροπλανα. Ηταν ακομα στα σπαργανα η ολη προσπαθεια αφου τις εποχες εκεινες δεν ηταν εκολη η μετακινηση απο το ενα μερος στο αλλο και στα καλυτερα της.Μετεπειτα ηρθε η Ολυμπιακη που εκανα πιο ευκολα αλλα με τα ακριβα εισητηρια της τοτε την μετακινηση πιο ευκολη. Μετα χρονια η Ενωση Μοντελιστων χωριστηκε λογω των πολλων μελων της σε διαφορες τοπικες Ενωσεις. Μετα αρχισαν τα οικονομικα προβληματα και οι αποχωρησεις μελων γιατι υπηρχε ενα αλλαλουμ μεταξυ των Ενωσεων. Τα παρατησε κι ο πατερας μου λογω ηλικιας πια κι ετσι εφυγα κι εγω. Ασχολιουμουν πια για προσωπικη ευχαριστηση με καποια πρωην μελη και φιλοι της Ενωσης κανονιζοντας καποια ΣΚ να πηγαινουμε στην Σταματα που υπηρχε ενα υποτυπωδες αεροδρομιο για τους μοντελιστες. Μετα απο καιρο σταματησα να ασχολουμαι κι εγω με τον μοντελισμο γιατι ηθελε αρκετο χρονο και δεν προλαβαινα λογω δουλειας. Θα ελεγα οτι απο την Ενωση αυτη γνωρισα αρκετα ατομα που καναμε παρεα και μετα απο την αποχωρηση μας απο αυτην, παρολο που τελικα διαλυθηκε στην ουσια ασχετως αν υφισταται μεχρι σημερα χωρις να εχει την ομαδικοτητα και το κυρος της παλιας. Δεν περασε πολυ χρονος απο τοτε και εγινα μελος στο Club 2CV ( Ντεσεβο) αφου με τα πρωτα μου χρηματα απο την δουλεια μου αγορασα ενα 2CV,το πρωτο δικο μου αμαξι. Ηταν πολυ οργανομενο Club αφου ειχαν συμβεβλημενα συνεργεια για σερβις με πολυ καλες τιμες για τα μελη και στα ανταλλακτικα. Κανονιζανε αρκετες φορες εκδρομες σε διαφορα μερη της Ελλαδας καθως και μια φορα την εβδομαδα συναντηση μελων. Απο τα καλυτερα Club που ημουν μελος. Και η τελευταια και χειροτερη ηταν η Ανεμολεσχη Αθηνων που ημουν μελος για 1 χρονο. Ειχα ασχοληθει με την ανεμοπορια (ανεμοπτερο). Καναμε μαθηματα θεωρητικα στα γραφεια της Λεσχης και μετα πτησεις στο αεροδρομιο Τατοιου οπου υπηρχε ενα υποστεγο με τα ανεμοπτερα, 2 εκπεδευτικα ενα μοτο ανεμοπτερο το αεροπλανο ρυμουλκησης και 2 μονοθεσια γι αυτους που κανανε solo πτησεις για να συμπληρωνουν ωρες για το διπλωμα. Το κακο ηταν οτι ειχε και κοσμο εκτος λεσχης( δεν ξερω με ποια λογικη επιτρεποταν αυτο αφου ο χωρος ανηκε στην πολεμικη αεροπορια και επρεπε να υπαρχει ελεγχος στο ποιος μπαινει) και επειδη πληρωναν 50 ευρω την μιση ωρα πτησης με εκπεδευτη για να προσελκυσουν κοσμο στο σπορ και να γινουν μελη με αποτελεσμα τα μελη να καθυστερουν να πετουν και πολλες φορες δεν προλαβαιναν γιατι κλειναμε πριν την δυση του ηλιου κι επρεπε να μεταφερουμε τα ανεμοπτερα στο υποστεγο. Ειχαμε κανει επανηλλημενα παραπονα για το θεμα αυτο αλλα καμια ανταποκριση δεν υπηρξε αφου τα 50ευρα των επισκεπτων ηταν πιο σημαντικα απο τα μελη. Προεδρος ηταν ο Καββαθας που ειχε και τους 4τροχους το περιοδικο Ετσι εφυγα απογοητευμενος απο τη ολη αντιμετωπιση που ειχα σαν μελος. Αυτες ειναι οι εμπειριες μου σοο αφορα τους συλλογους τις ενωσεις και τα club, παρολο που ηξερα οτι οι συλλογοι εχουν να κανουν περισσοτερο με ατομα που ειναι απο τον ιδιο τοπο καταγωγης τους κι οχι τοσο με καποιο αθλημα η hobby. Υπαρχει καποιος να μου διευκρινιση την διαφορα συλλογου και ενωσης ?
  3. 1 point
    Του χρόνου! Που θα περπατάει και θα παίξετε χιονοπόλεμο!
  4. 1 point
  5. 1 point
    Να ξεκινήσουμε από το πιο βασικό; Ο Παρνασσός θα έπρεπε να έχει περισσότερα -μικρά- σαλεδάκια για να μπορεί να κάθεται ο κόσμος, να πηγαίνει τουαλέτα, να ξαποσταίνει και να απολαμβάνει την θέα, σε διάφορα μέρη του βουνού, όχι μόνο στο 1950 και στο 1850 που είναι τώρα. Όταν είχε δουλέψει το 2240 ήταν επιτυχία. Όταν ακόμα πιο παλιά είχε δουλέψει η καντίνα στο μέσο του Περικλή είχε επιτυχία. Αν είχαμε και ένα στη Σαχάρα ή/και στη Βλαχολακα θα ήταν επίσης πολύ βολικό. Δεν χρειάζονται τεράστια κτίρια και φαραωνικές κατασκευές. Μικρές ξύλινες κατασκευές που να προσφέρουν τα απολύτως απαραίτητα θέλουμε και ο κόσμος θα τα αγαπήσει.
  6. 1 point
    Μερικές από το χτεσινό παραπιστιννγκ που παρόλο που το κοματι ήταν εξαιρετικό από πλευράς θεάς, υστερούσε λίγο σε ποιότητα καθώς πήγαμε πολύ αργά και το χιόνι σε έκανε να αισθάνεσαι ότι είσαι σε ράγες.
  7. 1 point
    Συμφωνώ απόλυτα με το φίλο . Κατά την άποψή μου, το Club Med είναι μια πολύ καλή επιλογή για κάποιον που είναι στα πρώτα στάδια εξόρμησης προς χιονοδρομικά του εξωτερικού. Είναι όλα οργανωμένα , περιλαμβάνονται τα πάντα, είναι πολύ καλή λύση για παρέες ή οικογένειες που όλοι είναι σε διαφορετικό επίπεδο (ή και για κάποιους που δεν κάνουν καθόλου). Όταν όμως, μετά από μια-δύο φορές ξεψαρώσεις, νομίζω ότι μπορείς να φτιάξεις το δικό σου πακέτο και να σου βγει πολύ πιο φθηνά. Αυτό που μου άρεσε είναι ότι στα γκρουπ των μαθημάτων, ήσουν με άτομα που τους έβλεπες μετά και στο ξενοδοχείο και μπορούσες να πεις και μια κουβέντα παραπάνω. Σε αντίθετη περίπτωση, αν κανονίσεις μάθημα μόνος σου, μπορεί κάθε μέρα να βλέπεις και διαφορετικούς. Το club Med στο Chamonix (πλέον δεν λειτουργεί ως Club Med) ήταν φανταστικό, με φοβερό φαγητό. Στο Saint Moritz επίσης είναι σε πολύ καλό σημeίο (το λες και ski-in) Στα συν βάζω το γεγονός ότι όλοι (ανεξαρτήτως επιπέδου) θα πάνε σε όλα τα χιονοδρομικά της περιοχής, ενώ κάθε μεσημέρι θα βρεθούν όλοι μαζί για γεύμα στις πίστες.
×
×
  • Create New...