Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/01/2024 in all areas

  1. 1 point
    Ευχαριστώ πολύ εγώ θα σε κρατάω ενήμερο για οτιδήποτε προκύψει.
  2. 1 point
    Αυτό δεν το ξέρω, θα μάθω και θα σου πω. Θα μιλήσω με το ταξιδιωτικό γραφείο που έχουμε κλείσει την εκδρομή και θα σου δώσω το τηλέφωνο για να μιλήσεις άμεσα μαζί τους.
  3. 1 point
    Καλησπέρα Θα μπορούσατε να μου δώσετε πληροφορίες για την πτήση σας, έτσι ώστε να προσπαθήσω να βρω εισιτήρια με την ίδια πτήση και να έβρισκα ένα ξενοδοχείο κοντά σε σας;
  4. 1 point
    Είχα κλασικές αλυσίδες για πολλά χρόνια, μετά προτιμούσα τα πανιά και στο τέλος πέρασα σε χιονολάστιχα που είναι και η πιο καλή (και τεμπέλικη) λύση για όσους πηγαίνουν τακτικά στο βουνό. Και τα τρία έχουν υπέρ και κατά. Κλασικές αλυσίδες: + Δεν χαλάνε -σχεδόν- ποτέ, μερικές σκουριαζουν όμως. + Μπορούν να σε βγάλουν ακόμα και αν έχεις θαφτεί στο χιόνι γιατί σκάβουν. + Είναι αποτελεσματικές σε οποιεσδήποτε συνθήκες μπορεί να συναντήσει άνθρωπος στο βουνό. + Είναι φτηνές. - Για κάποιους είναι δύσκολη η τοποθέτηση (και εγώ που έχω να βάλω πάνω από 20 χρόνια δεν είμαι σίγουρος ότι θυμάμαι πως μπαίνουν) - Κάνουν θόρυβο και ταλαιπωρούν τα ελαστικά στο στεγνό. - Αν υπάρχει λίγος χώρος ανάμεσα σε ελαστικό και φτερό μπορεί να βρίσκουν (σε τέτοια αυτοκίνητα τα πανιά είναι καλύτερη λύση) - Λερώνεσαι και παγώνεις στην τοποθέτηση και αφαίρεση - Έχω κάνει τετακέ με αλυσίδες σε μπροσθιοκίνητο καθώς ο συντελεστής τριβής είναι διαφορετικός εμπρός-πίσω. Πανιά: + Είναι αρκετά πιο εύκολα στην τοποθέτηση από τις κλασικές αλυσίδες. Το ελαστικό πάντως πρέπει να κάνει μισό κύκλο για να βάλεις και το κάτω μέρος + Οι Autosock που έπαιρνα εγώ είχαν εντυπωσιακά καλές επιδόσεις στο χιόνι, αλλά και στον πάγο. + Μπορείς να οδηγήσεις με ταχύτητες μέχρι 50χλμ/ώρα για λίγα χιλιόμετρα σε στεγνό, δεν κάνουν θόρυβο και δεν ταλαιπωρούν τα λάστιχα. Σε 5 χρόνια είχα αλλάξει 2 σετ χωρίς ιδιαίτερα προσεκτική οδήγηση. - Αν έχεις θαφτεί, τα πανιά πιθανόν να μην καταφέρουν να σκάψουν αρκετά στο χιόινι για να σε ξελασπώσουν. - Η αφαίρεση τους είναι πιο δύσκολη από την τοποθέτηση γιατί έχουν την τάση να κολλάνε στο λάστιχο αν μείνουν τοποθετημένες όλη την χιονοδρομική μέρα. - Είναι πολύ πιο ακριβά από τις απλές αλυσίδες. - Λερώνεσαι και παγώνεις στην τοποθέτηση και αφαίρεση. - Έχω κάνει τετακέ με πανιά καθώς ο συντελεστής τριβής είναι διαφορετικός εμπρός-πίσω Χιονολάστιχα: + Είναι η καλύτερη και ασφαλέστερη οδήγηση στο βουνό καθώς έχεις τον ίδιο συντελεστή τριβής εμπρός-πίσω. Με χιονολάστιχα δεν έχω κάνει τετακέ ποτέ. + Στην συντριπτική πελιοψηφία των περιπτώσεων δεν θα χρειαστείς άλλο αντιολισθητικό μέσο, αν και πρέπει όπωσδήποτε να έχεις μαζί σου και πανιά ή αλυσίδες για παν ενδεχόμενο (τα πανιά έχουν καλύτερο traction από τα χιονολάστιχα σε παγωμένες ανηφόρες) + Αυξάνουν την διάρκεια ζωής των θερινών ελαστικών καθώς μοιράζουν τα χιλιόμετρα . + Δεν χρειάζεται να κατέβει ο οδηγός στο κρύο για να τοποθετήσει πανιά/αλυσίδες και κουνά το μαντήλι στους υπόλοιπους οδηγούς που έχουν σταματήσει στην άκρη του δρόμου. - Υπάρχει ένα αρχικό κόστος, το οποίο σε μεγάλες διαστάσεις μπορεί να είναι δυσβάσταχτο. Επίσης, για όσους δεν θέλουν/μπορούν να έχουν δεύτερο σετ ζάντες, πρέπει δυο φορές τον χρόνο να πηγαίνουν σε βουλκανιζατέρ για να αλλάζουν χειμερινά και θερινά. Αυτό (+ η φύλαξη των ελαστικών αν ο ιδιοκτήτης δεν έχει χώρο ή βαριέται να κουβαλάει τα λάστιχα), αυξάνει ακόμα περισσότερο τα έξοδα. - Υπάρχουν συνθήκες στις οποίες τα χειμερινά που μπορεί να βάλει κανείς στην Ελλάδα (χωρίς καρφιά) δεν αρκούν και θα χρειαστεί να βάλει και πανιά/αλυσίδες. Στα περίπου 15 χρόνια που έχω χιονολάστιχα, δυο φορές έχω χρειαστεί να βάλω τα πανιά για να μπορέσω να συνεχίσω. Μια στα Πηγάδια και μια στην Δίρφη.
×
×
  • Create New...