Χρήστος Λάππας 25,081 Report post #51 Posted November 11, 2009 Οι αλυσιδες μπαινουν και βγαινουν ευκολα, εκτος αν εχετε καμμια σαυρα. :Γιου τό:κιν του μι; Quote Νίφει! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #52 Posted November 11, 2009 :Γιου τό:κιν του μι; Μιλαω απο την εμεπιρια της Mercedes που ειχα, που για να βαλεις αλυσιδες πισω δεν ηθελες χερια, ηθελες πλοκαμια... Πολλω μαλλον ο πιπινογαμοσαυρος ο δικος σου... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sp 470 Report post #53 Posted November 11, 2009 Πέρασα από το Πράκτικερ και είχε κάτι αλυσίδες της Michelin οι οποίες στη διάσταση των ελαστικών μου κοστίζουν 70€.Είχε και ένα άλλο "σύστημα",με δίχτυ.Ξέρει κάποιος τι πράγμα είναι αυτό;Κοστίζει 100€.Άλλες αλυσίδες δεν έχει φέρει ακόμη καθότι είναι νωρίς. Quote Photography Share this post Link to post Share on other sites
Γιωργος Πατσιος 1 Report post #54 Posted November 11, 2009 Το διχτυ τις Michelin το εχει παρει ενα φιλαρακι μου, σε ενα 307 cc και δεν ειχε κανενα προβλημα. Quote ΜΕ ΤΟ ΠΛΑΙ....ΚΙ ΟΠΟΥ ΠΑΕΙ......!!! Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,639 Report post #55 Posted November 12, 2009 εχω 4 αποριες.. 1. το βαρος των υγρων μπαταριας που αναφερθηκε στην αρχη πως το ελεγχεις; 2. γαλλικα κλειδια για τους ιμαντες ρυμουλκησης;; δηλαδη;; κατι πιο συγκεκριμενο;; 3. λετε οτι στο λασποχιονο δεν πιανουν τα χιονολαστιχα... εκει τι κανουμε;;; 4. ιμαντες καινουργιους ή σε πολυ καλή κατασταση...τοτε ρε παιδια πρεπει καθε φθινοπωρο να αλλαζουμε ιμαντα. Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Sp 470 Report post #56 Posted November 12, 2009 εχω 4 αποριες.. 1. το βαρος των υγρων μπαταριας που αναφερθηκε στην αρχη πως το ελεγχεις; 2. γαλλικα κλειδια για τους ιμαντες ρυμουλκησης;; δηλαδη;; κατι πιο συγκεκριμενο;; 3. λετε οτι στο λασποχιονο δεν πιανουν τα χιονολαστιχα... εκει τι κανουμε;;; 4. ιμαντες καινουργιους ή σε πολυ καλή κατασταση...τοτε ρε παιδια πρεπει καθε φθινοπωρο να αλλαζουμε ιμαντα. 1)Μάλλον σε έναν ηλεκτρολόγο/μπαταριά με μέτρηση της μπαταρίας. 2)Ναυτικά κλειδιά γράφει.Όχι Γαλλικά.Σαν αυτό: http://www.pedma.gr/wwwgreek/gantzoi.htm Με 2 τέτοια θα μπορέσεις να συνδέσεις τον ιμάντα με τους κρίκους του αυτοκινήτου σου και του άλλου που θα σε ρυμουλκήσει αν χρειαστεί. 3)Το σταυρό μας μάλλον 4)Κοίτα να δεις αν είναι τεντωμένοι καλά,αν δεν είναι "φαγωμένοι" πουθενά και είσαι εντάξει.Αν το πρωί που ξεκινάς ακούς ένα παρατεταμένο σφύριγμα πολύ πιθανόν να έχει χαλαρώσει ο ιμάντας του δυναμό.Αν έχει χαλαρώσει κάποια στιγμή θα σπάσει και θα μείνεις. Quote Photography Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,639 Report post #57 Posted November 12, 2009 1)Μάλλον σε έναν ηλεκτρολόγο/μπαταριά με μέτρηση της μπαταρίας.2)Ναυτικά κλειδιά γράφει.Όχι Γαλλικά.Σαν αυτό: http://www.pedma.gr/wwwgreek/gantzoi.htm Με 2 τέτοια θα μπορέσεις να συνδέσεις τον ιμάντα με τους κρίκους του αυτοκινήτου σου και του άλλου που θα σε ρυμουλκήσει αν χρειαστεί. 3)Το σταυρό μας μάλλον 4)Κοίτα να δεις αν είναι τεντωμένοι καλά,αν δεν είναι "φαγωμένοι" πουθενά και είσαι εντάξει.Αν το πρωί που ξεκινάς ακούς ένα παρατεταμένο σφύριγμα πολύ πιθανόν να έχει χαλαρώσει ο ιμάντας του δυναμό.Αν έχει χαλαρώσει κάποια στιγμή θα σπάσει και θα μείνεις. 1) ok.. 2) εγω εχω μια εντυπωση οτι οι ιμαντες στην ακρη ειχαν κατι παραπλησιο...ηταν ας πουμε ετοιμοι...τουλαχιστον μια φορα στο carefour που χαζευα ετσι μου φανηκε...anyway θα το ψαξω.. 3) .... 4) δεν ακουω ουτε σφυριγμα ουτε τιποτα κ εχω αλλαξει ιμαντα συμφωνα με το προβλεπομενο....αλλα οπως ειχε γραφτει ηταν σαν να πρεπει να αλλαζεις πριν απο καθε χειμωνα (κ δεν λεει ...κοστιζει) Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post #58 Posted November 12, 2009 Εάν δεν σε βγάλουν τα χειμερινα στο λασπόχιονο, βάζεις αλυσίδες και ξεμπέρδεψες..... Η φτιαρίζεις λίγο κατω από τους τροχούς, και αφού πατήσουν σε καθαρή άσφαλτο τότε ξεκινάς χωρίς ιδιαίτερο πρόβλημα....μου έχει συμβεί, και έχω ξεκολήσει έτσι πρόπερσι στην επική εκείνη κακοκαιρία των Καλαβρύτων......Γιώτα, Λάππας θυμάααααστε????......Τύφλα να έχει ο Indiana Jones.... Φιλικά Σπύρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #59 Posted November 12, 2009 εχω 4 αποριες.. 1. το βαρος των υγρων μπαταριας που αναφερθηκε στην αρχη πως το ελεγχεις; 2. γαλλικα κλειδια για τους ιμαντες ρυμουλκησης;; δηλαδη;; κατι πιο συγκεκριμενο;; 3. λετε οτι στο λασποχιονο δεν πιανουν τα χιονολαστιχα... εκει τι κανουμε;;; 4. ιμαντες καινουργιους ή σε πολυ καλή κατασταση...τοτε ρε παιδια πρεπει καθε φθινοπωρο να αλλαζουμε ιμαντα. 1. Υπαρχει ειδικο υδρομετρο: Ειναι φτηνο και υπαρχει στα ειδικα καταστηματα. 2. Κρατησε το λινκ της ΠΕΔΜΑ... 3. Αναλογα με τις συνθηκες και τον τυπο του λαστιχου. Τα πιο αγρια πελματα (50% οff) πιανουν μια χαρα, αλλα υστερουν σε αλλες συνθηκες (στεγνη ασφαλτο, θορυβος κλπ). Τα δικα μου ειναι 20-30% οff και δεν εχω κολλησει ακομα. Βεβαια το χιονι ειναι 'κουφιο'/'σαπιο' και σπαει, οποτε δεν σηκωνει καγκουριες... 4. Αν παρεις ενα ιμαντα 1,5 τονο ωφελιμο φορτιο απο την ΠΕΔΜΑ (10,5 τονοι φορτιο θραυσης) δεν θα τον αλλαξεις ποτε. Οταν θα εχει φθαρει αυτος, το αυτοκινητο θα εχει διαλυθει απο τη σκουρια. Προσοχη! Τα σχοινακια πολυπροπυλενιου που βλεπετε στα Carrefour ας πουμε, δεν ειναι και μεγαλης εμπιστοσυνης. Μπορει να τα χρησιμοποιησετε και να σας βγαλουν απο το χαντακι, αλλα στην διαδικασια να εχουν χασει μερος της αντοχης τους λογω υπερφορτωσης. Την επομενη φορα μπορειτε να ακουσετε κρακ... και να εχετε ενα μαστιγιο πολυπροπυλενιου με δυναμη 400 κιλων...Δεν ειναι τυχαιο οτι οι επαγγελματικοι ιμαντες σαν της ΠΕΔΜΑ εχουν συντελεστη ασφαλειας 7 (φορτιο θραυσης = ωφελιμο φορτιο Χ 7 ). Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sp 470 Report post #60 Posted November 12, 2009 (edited) Μάκη αν είναι κλειστού τύπου η μπαταρία πώς θα τη μετρήσεις; Μάκη λέγοντας "ιμάντες" εννοείς τους ιμάντες ρυμούλκησης;Εγώ κατάλαβα τους ιμάντες του αυτοκινήτου Edited November 12, 2009 by Sp Quote Photography Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post #61 Posted November 12, 2009 4. Αν παρεις ενα ιμαντα 1,5 τονο ωφελιμο φορτιο απο την ΠΕΔΜΑ (10,5 τονοι φορτιο θραυσης) δεν θα τον αλλαξεις ποτε. Οταν θα εχει φθαρει αυτος, το αυτοκινητο θα εχει διαλυθει απο τη σκουρια. Προσοχη! Τα σχοινακια πολυπροπυλενιου που βλεπετε στα Carrefour ας πουμε, δεν ειναι και μεγαλης εμπιστοσυνης. Μπορει να τα χρησιμοποιησετε και να σας βγαλουν απο το χαντακι, αλλα στην διαδικασια να εχουν χασει μερος της αντοχης τους λογω υπερφορτωσης. Την επομενη φορα μπορειτε να ακουσετε κρακ... και να εχετε ενα μαστιγιο πολυπροπυλενιου με δυναμη 400 κιλων...Δεν ειναι τυχαιο οτι οι επαγγελματικοι ιμαντες σαν της ΠΕΔΜΑ εχουν συντελεστη ασφαλειας 7 (φορτιο θραυσης = ωφελιμο φορτιο Χ 7 ). Φιλικα ΜακηςΜ Σωστός ο Μάκης, και εγώ έναν γαιδουροιμάντα έχω, ο οποίος μου έχει χρησιμεύσει κανά 2 φορές...... Τώρα κάτι σχοινάκια που τα πουλάνε σε σετάκι με τρίγωνο κτλ πχ στα Praktiker, ή κάτι συρματοσχοινάκια, γενικότερα θα πρότεινα να τα αποφύγετε. Σίγουρα κοστίζει κάτι παραπάνω ο ιμάντας αλλά μία φορά τον αγοράζεις...εκτός και είσαι σκληροπυρηνικός του off road και τους αλλάζεις τα φώτα..... Επίσης καλό είναι ο ιμάντας να είναι και κάποιου μήκους (4-5 μετρα τουλάχιστον) γιατί εάν χρειαστεί να σας ρυμουλκήσει κάποιος για κάποια απόσταση δεν είναι και ότι καλύτερο να είσαι κολλημένος στα 2 και 3 μέτρα από πίσω του.... Φιλικά Σπύρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #62 Posted November 12, 2009 Μάκη αν είναι κλειστού τύπου η μπαταρία πώς θα τη μετρήσεις; Μάκη λέγοντας "ιμάντες" εννοείς τους ιμάντες ρυμούλκησης;Εγώ κατάλαβα τους ιμάντες του αυτοκινήτου Αχ βρε Σταθη! Εχεις δικιο για τους ιμαντες. Παρασυρθηκα απο τα γαλλικα κλειδια και την ΠΕΔΜΑ... Τι να σου κανει, ενα μυαλο, κι αυτο μεταχειρισμενο... Τα σχολια για τους ιμαντες ρυμουλκησης ισχυουν παντως... Οι μπαταριες κλειστου τυπου, εχουν συνηθως υδρομετρο ενσωματομενο. Οι τυπου gel δεν θυμαμαι αν εχουν... Αν δεν υπαρχει τροπος να μετρησεις το υγρο με υδρομετρο, μπορεις να το κανεις με ενα βολτομετρο και να ακολουθησεις τον επομενο πινακα. Αυτον τον πινακα χρησιμοποιω για τις μπαταριες του σκαφους για να δω ποτε χρειαζονται φορτιση. Θελει καποια προσοχη. Αν η μπαταρια πεθαινει, μπορει μετα απο φορτιση να δειχνει φορτισμενη (ψηλο βολταζ) και μολις της βαλεις καποιο φορτιο να ψοφαει... Γι'αυτη την περιπτωση, πρεπει να κανεις μετρηση με καποιο μικρο φορτιο πχ με την πλαφονιερα αναμμενη. Αν δεν εχεις εμπιστοσυνη στις μετρησεις σου και εχεις εμπιστοσυνη στον ανθρωπο που αγοραζεις μπαταριες, πηγαινε σ'αυτον να την τσεκαρει. Το μηχανημα που θα χρησιμοποιησει κανει την ιδια δουλεια, αλλα ειναι αυτοματοποιημενο. Αν δεν εχεις εμπιστοσυνη στον μπαταριά σου... μπορω να σου πω κι εγω απο δω, μεσω Ιντερνετ οτι η μπαταρια σου θελει αλλαγμα!!... Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post #63 Posted November 12, 2009 Οσον αφορά το θέμα μπαταρία εγώ έχω κάνει το εξής.....πρίν από χρόνια όταν μου κλαταρε η παλιά μου η μπαταρία, η καινούργια που έβαλα ήταν πολύ πιο δυνατή.....Οπότε εκεί που είχα μία μπαταρία 45Ah ανέβηκα στα 75Αh ή κάτι τέτοιο.....αποτέλεσμα : 5 χρόνια τώρα το αυτοκίνητο δεν χαμπαριάζει τίποτα απο κρύα κτλ.....εάν είστε σε φάση αλλαγής, μην τσιγκουνευτείτε να δώσετε κάποια χρήματα παραπάνω για πιο δυνατή μπαταρία.....αξίζει... Και το κυριότερο....ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΚΑΛΩΔΙΑ για την μπαταρία......Έχω βοηθήσει κόσμο και κοσμάκι να βαλει μπροστά το αυτοκινητάκι του κυρίως τις κρύες ημέρες στα ΧΚ..... Κοστίζουν ελάχιστα και σε βγάζουν από δύσκολες καταστάσεις.... Φιλικά Σπύρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #64 Posted November 12, 2009 Χωρις να ξερω λεπτομερειες, (εχομε κανενα ηλεκτρολογο αυτοκινητων στο φορουμ ρε παιδια;... ) οταν ανεβαζεις την χωρητικοτητα της μπαταριας κατα πολυ, αυξανεται και η αντισταση της. Αυτο πιθανον να οδηγησει σε προβληματα REGULATOR/ALTERNATOR. Προφανως Σπυρο, εσυ δεν αντιμετωπισες κατι τετοιο... οχι βεβαια οτι πηρες κανενα γαϊδουρι μπαταρια... Απλα, φοβαμαι οτι αν πας απο 45Ah σε 110Ah μπορει να τα φτυσει... Φανταζομαι οτι ο κατασκευαστης παρεχει μπαταρια κατα τι μικροτερη των ανοχων του regulator/alternator για λογους οικονομιας πχ 45AH μπαταρια αντι για 60Ah optimum οποτε τα 75Αη ειναι ok. Τωρα αν πας να βαλεις καμμια μπαταρια πλοιου (200Ah) σε κανα Saxo... μπορει και να μπαταρει... Φιλικα ΜακηςΜ Quote Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post #65 Posted November 12, 2009 Χωρις να ξερω λεπτομερειες, (εχομε κανενα ηλεκτρολογο αυτοκινητων στο φορουμ ρε παιδια;... ) οταν ανεβαζεις την χωρητικοτητα της μπαταριας κατα πολυ, αυξανεται και η αντισταση της. Αυτο πιθανον να οδηγησει σε προβληματα REGULATOR/ALTERNATOR. Προφανως Σπυρο, εσυ δεν αντιμετωπισες κατι τετοιο... οχι βεβαια οτι πηρες κανενα γαϊδουρι μπαταρια... Απλα, φοβαμαι οτι αν πας απο 45Ah σε 110Ah μπορει να τα φτυσει... Φανταζομαι οτι ο κατασκευαστης παρεχει μπαταρια κατα τι μικροτερη των ανοχων του regulator/alternator για λογους οικονομιας πχ 45AH μπαταρια αντι για 60Ah optimum οποτε τα 75Αη ειναι ok. Τωρα αν πας να βαλεις καμμια μπαταρια πλοιου (200Ah) σε κανα Saxo... μπορει και να μπαταρει... Φιλικα ΜακηςΜ Μάκη εάν θυμάμαι καλά είχα βάλει την μεγαλύτερη ( ή ίσως μία πό τις μεγαλύτερες ) στις συγκεκριμένες διαστάσεις που δίνει η BMW για την 3άρα. Δηλαδή αμφιβάλω εάν υπάρχει 110 ΑH σε διαστάσεις που να χωράει κανονικα στο συγκεκριμένο μοντέλο (ε36). Να φανταστείς στο καινούργιο μοτέρ που έχει 2 κυλίνδρους παραπάνω και σχεδόν τα διπλά κυβικά η μπαταρία του είναι ίδιας δύναμης με του 316....Από εκεί και πέρα εάν αρχίσεις τις πατέντες τότε ναι ίσως να έχεις πρόβλημα...... Αλήθεια κανάς ηλεκρολόγος να μας διαφωτίσει μέχρι πόσο μπορούμε να ανέβουμε???? Φιλικά Σπύρος Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,081 Report post #66 Posted November 12, 2009 Μιλαω απο την εμεπιρια της Mercedes που ειχα, που για να βαλεις αλυσιδες πισω δεν ηθελες χερια, ηθελες πλοκαμια... Πολλω μαλλον ο πιπινογαμοσαυρος ο δικος σου... :) (Υπερβολές του κίτρινου τύπου ) Quote Νίφει! Share this post Link to post Share on other sites
Sp 470 Report post #67 Posted December 22, 2009 Τελικά παρήγγειλα τις παρακάτω αλυσίδες,τις οποίες θα έχω μάλλον αύριο.70€+7€ μεταφορικά από κατάστημα στη Θεσσαλονίκη.Δε χρειάζονται τέντωμα και βγαίνουν πολύ εύκολα. Konig Supermagic Quote Photography Share this post Link to post Share on other sites
Sp 470 Report post #68 Posted January 28, 2010 Πόσο αντέχουν οι αλυσίδες όταν μεσολαβεί μεταξύ δύο χιονισμένων τμημάτων δρόμου,μια στεγνή επιφάνεια;Προχθές αναγκάστηκα να κινηθώ σε κάποια στεγνά σημεία διότι ήταν σχεδόν αδύνατον κάθε 100 μέτρα να βγάζεις τις αλυσίδες και να τις ξαναβάζεις.Εννοείται ότι πήγαινα με 15χαω. Quote Photography Share this post Link to post Share on other sites
Fulvia 3 215 Report post #69 Posted January 28, 2010 Περισσότερο καταπονούνται τα λάστιχα (κόβονται) και όλο το υπόλοιπο αυτοκίνητο από τους κραδασμούς οι οποίοι είναι αυξημένοι στο στεγνό, παρά οι ίδιες οι αλυσίδες. Είναι προφανές ότι κανένας δεν τις βγάζει κάθε λίγο. Γι αυτό, βάλε χιονολάστιχα, να ξενοιάσεις. Quote Μιχάλης Δημάκης<br />Ει το φέρον σε φέρει, φέρε και φέρου. Εί δ' αγανακτείς και σ' εαυτόν λυπείς και το φέρον σε φέρει. Share this post Link to post Share on other sites
Sp 470 Report post #70 Posted January 28, 2010 Την επόμενη χρονιά σίγουρα.Τώρα επιβαλλόταν να αλλάξω τα ελαστικά που είχε όταν το αγόρασα μεταχειρισμένο και γι'αυτό πήρα καλοκαιρινά Quote Photography Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,081 Report post #71 Posted January 28, 2010 Αν πηγαίνεις αργά και χωρίς σπιναρίσματα κλπ, ελάχιστα. Μιλάμε πάντα για αποστάσεις των 1-2 χιλιομέτρων το πολύ σε στεγνό. Quote Νίφει! Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,639 Report post #72 Posted January 29, 2010 (edited) γενικα μην τις ζοριζεις πολυ γιατι αμα σπασει καμια...αν ο στεγνος δρομος ειναι too much καλυτερα να τις βγαλεις Edited January 29, 2010 by Turms Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
Sp 470 Report post #73 Posted January 29, 2010 Δεν κινήθηκα περισσότερο από 500μ σε στεγνό δρόμο,και αυτό διότι σε κάποια σημεία ο δρόμος ήταν καθαρός.Μόνο στο τέλος,κινήθηκα λίγο περισσότερο έως το φυλάκιο της διασταύρωσης,με 15χαω διότι από την ομίχλη δεν είχα καταλάβει ότι πέρασα τη στροφή στον καταυλισμό των Ε.Δ (είχαν φύγει τα φορτηγά του στρατού) η οποία ήταν πολύ επικίνδυνη. Quote Photography Share this post Link to post Share on other sites
Turms 2,639 Report post #74 Posted February 1, 2010 γενικα ειναι πολυ δυσκολο πιστευω...εγω εκανα πολλα χλμ συνολικα σε δρομο χωρις χιονια...βεβαια πηγαινα σαν chicken.... απλα οσο παλιωνουν να εχεις το νου σου Quote Snow is on my D.N.A. Share this post Link to post Share on other sites
bomberman 56 Report post #75 Posted February 2, 2010 Έχει δοκιμάσει κανείς το RX400h σε χιόνι/πάγο? Λένε πως δύσκολα τα βγάζει πέρα ετσι και σταματήσει. Quote Share this post Link to post Share on other sites