maylo 121 Report post #326 Posted January 20, 2020 Πρωην κατοχος rav4 mk1 (3d) με μπλοκε τορσεν lsd και χιονολαστιχα ανεβαινα εκει που κανενα αλλο δεν ανεβαινε. Το μπλοκε ειναι σωτηριο σε συμβατικο αυτοκινητο λογω του οτι αν ενας τροχος εχει προσφυση και ο αλλος δεν εχει, το αμαξι δεν θα εχει λογω να ξεκολησει διοτι ολη η δυναμη θα πηγαινει στο τροχο που δεν εχει προσφυση, οποτε ο τροχος που θα ακουμπαει στο στεγνο δεν θα παιρνει καθολου δυναμη. Ειναι σαν να βαλεις αλυσιδα σε ενα μόνο τροχο . Βεβαια παιζουν μεγαλο ρολο οι διαστασεις του ελαστικου και το βαρος του αυτοκινητου Σκεφτομαι για Tiguan. H τετρακινηση του τι λεει? Απο ζημιες πως παει? Μιχαλη μίλα. Για καινούργιο μιλάς; Quote Share this post Link to post Share on other sites
ilias-zak 1,749 Report post #327 Posted January 20, 2020 Οχι για του 10 περιπου Quote Share this post Link to post Share on other sites
thanasissin 349 Report post #328 Posted January 20, 2020 Μόνο καινούργιο και δίλιτρο πετρέλαιο 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jimkarys 356 Report post #329 Posted January 20, 2020 Έχω ένα Octavia Scout του 2010 1,8 tsi 160 hp. Το μόνο που βάζω είναι ανά 7000 χλμ 700ml λαδάκι. Σε όλα τα πράγματα παίζει σημαντικό ρόλο πόσο τα προσεχείς και πως τους φέρεσαι για να μην σου βγάζουν προβλήματα. Ότι και αν πάρεις να είναι από γνωστό σου για να ξέρεις την χρήση που έχει κάνει, όσο γίνεται... Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,474 Report post #330 Posted January 20, 2020 (edited) Σκεφτομαι για Tiguan. H τετρακινηση του τι λεει? Απο ζημιες πως παει? Μιχαλη μίλα. Φανταστικό αμάξι ποιοτικότατο για να γυρίζεις όλη την Ελλάδα για σκι και κατσικόδρομους με συμπαθέστατη τετρακίνηση αρκετή για τουριστική χρήση και ψιλονορμάλ κατσάβραχα. Δεν είναι Subaru Forester στην τετρακίνηση, δεν είναι BMW x1 σε ποιότητα και "sexy" οδήγηση αλλά είναι πολύ κοντά. Τα TSI 1,4 ήταν δραματικά προβληματικά στο μοτέρ, ήταν... Δεν θα ξαναγόραζα με τίποτα VW εκτός και αν έχω πολύ γνωστό που με αγαπάει και που έχει ανταλλακτικά και συνεργείο. Μπορεί και να σταθείς τυχερός αλλά τα λαμπάκια ανάβουν συχνά πυκνά και ξαφνικά κάτι δεν δουλεύει και και και. Υπάρχουν VW που δεν έχουν βγάλει ούτε ένα πρόβλημα αλλά υπάρχουν και VW που έχουν δικό τους πάρκινγκ και ATM στο συνεργείο. Η VW δεν δουλεύει προληπτικά, ξέρει ότι θα βγει ένα πρόβλημα και δεν στο φτιάχνει στο σέρβις, ή δεν σου λέει τι να προσέχεις αφήνει να πάρει και άλλα δυο αντικείμενα μπάλα . Και Toyota και Bmw που έχω πάει πολλές φορές για κανονικό σέρβις κάτι σου λένε και κάτι φτιάχνουν προληπτικά πολύ συχνά. VW σπάνια, μόνο ταμείο σε στέλνουν... Βρήκα καλό μάστορα και τα προλαβαίναμε και φίλο με ανταλλακτικά και κάπως έφτιαξε η κατάσταση. Do you feel lucky? Edited January 20, 2020 by ΜΙΚ 6 Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
korn 612 Report post #331 Posted January 22, 2020 Λοιπόν να σου πω και εγώ την γνώμη μου σαν κάτοχος VW αλλά και mini (Bmw group) ? Τα ίδια ειναι : άμα προσέχεις το αυτοκίνητό σου, τόσο λιγότερα θα πληρώνεις (όπως είπε και ο jimkarys) παραπάνω. Δεν πλήρωσα ποτέ κατω απο 250-300 και στις 2 αντιπροσωπείες και δεν πλήρωσα ποτε παραπάνω απο 150-180ε σε εξωτερικά συνεργεία (κανω τα μικρα service εκει). Αυτο που μου τι σπάει ειλικρινά είναι οτι για την Bmw πρεπει να κλείσεις ραντεβού 1-1,5 μηνα πριν -εγχείρηση ποιο γρήγορα προγραμματίζεις - (ασε που ειναι ολοι γιατροί και πυρηνικοί επιστήμονες χα χα) Τώρα οσο για την τετρακίνηση δεν εχεις πρόβλημα για να πας σε κάποιο ΧΚ (ασε που δεν την χρειάζεσαι αν φορέσεις χιονολαστιχα ) τωρα αν ψαχνεις για off road και περιπετεια παρε wrangler η Land Cruiser Πάντως οτι και αν αποφασίσεις εσύ ξέρεις καλύτερα απ' ολους μας 1 Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post #332 Posted February 11, 2020 Χειμερινή οδήγηση...σίγουρα η αγαπημένη μου....ιδίως όταν το βουνό είναι μπίμπα από χιόνι και βιάζεσαι να ανέβεις για να μην σου φάνε τις πούδρες......είμαστε βλέπετε μία χούφτα old school mathafackas που είμαστε κολλημένοι, έως τώρα τουλάχιστον με τα παλιά μας RWD εργαλεία, που μας προσφέρουν τρομερή οδηγικές απολαύσεις ιδίως τέτοιες μέρες..... Πάνε λοιπόν κάποια χρόνια που το φιλαράκι μου ο Λάππας μας έκανε αυτό το τρομερό βιντεάκι ανάβασης σε ένα υπέροχο χιονισμένο τοπίο. Η ανάβαση είναι από Αμφίκλεια προς το ΧΚΠ, η κόκκινη μπέμπα είναι ένα Ε36 318is που φοράει μία τετράδα Good Year Ultragrip 7 , και ο Χρήστος ακολουθεί με το σκληροτράχηλο Bora με μία τετράδα Gislaved Nord Frost 5.....Ο οδηγός του BMW είναι ο κολλητός μου ο Πάτς και ο ηλίθιος συνοδηγός ποιος άλλος...εγώ φυσικά.... Ούτε ηλεκτρονικά βοηθήματα ούτε τίποτα....πίσω κίνηση + χειμερινά + χέρια =Κ@YΛ@..... https://youtu.be/bjl2Ka49PPs Ευχαριστούμε ρε Χρηστάρα για το βιντεάκι!!!!!! 5 2 1 Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
christosp 108 Report post #333 Posted February 11, 2020 4 hours ago, porfirio said: Χειμερινή οδήγηση... Ούτε ηλεκτρονικά βοηθήματα ούτε τίποτα....πίσω κίνηση + χειμερινά + χέρια =Κ@YΛ@..... https://youtu.be/bjl2Ka49PPs Ευχαριστούμε ρε Χρηστάρα για το βιντεάκι!!!!!! Πίσω κίνηση+ χειμερινά + χέρια. Συμφωνώ 100%. Έτσι οδηγείται μια Μπέμπα. Ειδικά η Ε36... (τι θυμάμαι τώρα)! Πολύ ωραίες στιγμές, πολύ ωραία διαδρομή (η αγαπημένη μου) πολύ ωραίες εικόνες. Να 'στε καλά που ανεβάζετε τέτοια βίντεο! 3 Quote Πάντα να κοιτάς, εκεί που θες να πας. Share this post Link to post Share on other sites
herman 1,011 Report post #334 Posted February 12, 2020 Τα RWD πλεονεκτούν στο χιόνι γιατί μπορείς να κατευθύνεις το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας την υπερστροφή. Φυσικά η υπερστροφή μπορεί να γίνει και μια καλή περιστροφή. Στα FWD ο οδηγός πρέπει να αποβάλει τον φόβο και να χρησιμοποιεί το δεξί πεντάλ για να επαναφέρει το πίσω μέρος στην σωστή πορεία. Με προσοχή γιατί η υποστροφή μπορεί να γίνει ευθεία πορεία. Αυτά στην ανάβαση, γιατί στην κατάβαση προστίθεται και η δύναμη της βαρύτητας. 5 Quote Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post #335 Posted February 13, 2020 13 hours ago, herman said: Τα RWD πλεονεκτούν στο χιόνι γιατί μπορείς να κατευθύνεις το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας την υπερστροφή. Φυσικά η υπερστροφή μπορεί να γίνει και μια καλή περιστροφή. Στα FWD ο οδηγός πρέπει να αποβάλει τον φόβο και να χρησιμοποιεί το δεξί πεντάλ για να επαναφέρει το πίσω μέρος στην σωστή πορεία. Με προσοχή γιατί η υποστροφή μπορεί να γίνει ευθεία πορεία. Αυτά στην ανάβαση, γιατί στην κατάβαση προστίθεται και η δύναμη της βαρύτητας. Αυτό ακριβώς..... πολύ σωστή τοποθέτηση κατ εμέ.... Το Α και το Ω είναι η πρόσφυση.... εάν έχεις πρόσφυση τότε μπορείς να κινηθείς με ασφάλεια είτε με FWD είτε με RWD... Από κει και πέρα ανάλογα με το όχημα, δύναμη / ροπές κινητήρα, βάρους/κατανομής βάρους, είναι στο χέρι του καθενός να μάθει πώς να απολαύσει την οδήγηση στο χιόνι.... Διαθέτω δύο οχήματα με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά...το ένα βαρύ πισωκίνητο ( 1500 κιλά) με δυνατό ροπατο μοτέρ και μια κατανομή βάρους 50/50, καί το δεύτερο ένα παναλαφρο ( 700 κιλά) προσθιοκινιτο- προσθιοβαρο, με ένα αδύναμο ατμοσφαιρικό μοτέρ..... Δύο εντελώς διαφορετικά οχήματα, δύο εντελώς διαφορετικά οδηγικά στυλ, όμως ένας κοινός παρονομαστής..... πρόσφυση λόγω χειμερινών.... Τα τετρακίνητα που όπως και να το κάνουμε υπερτερούν σε τέτοιου είδους συνθήκες έχουν και αυτά την δική τους χάρη.... βέβαια και αυτά έχουν τις δικές τους ιδιαιτερότητες.... Άλλο το AWD και άλλο το 4WD... άλλο στυλ οδήγησης έχει το ένα και άλλη το άλλο.... δυστυχώς δεν είχα ποτέ στην κατοχή μου κάποιο τετρακίνητο, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, αλλά από τίς λιγοστές εμπειρίες που έχω σάν συνοδηγός από οχήματα φίλων ή διαφορά είναι κάτι παραπάνω από αισθητή.... Φιλικά, Σπύρος 4 Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #336 Posted February 13, 2020 Δεν με ρωταγες οταν ειχα το Φορεστερ βρε Σπυρο! Σκετη απολαυση, να ανεβαινεις απο Αμφικλεια και να κατοσταριζεις στο χιονι! Θυμαμαι οταν πηρα τα (αναγκαστικα) μαθηματα χειμερινης οδηγησης (για να παρω Νορβηγικο διπλωμα). Μας ζητησαν να παμε με το δικο μας αυτοκινητο, με χιονολαστιχα (ειχα ενα VW Polo με καρφια) και ειτε χωρις ABS ειτε με απενεργοποιημενο ABS (30 χρονια πριν, το ABS ηταν νεα τεχνολογια τοτε). Σαν τελικο μαθημα, μας πηγανε σε μια πιστα σχηματος αχλαδιου(!) και μας ειπαν να κανουμε οσους γυρους θελουμε, αυξανοντας προοδευτικα την ταχυτητα, μεχρι να χασουμε την προσφυση. Η μονη φορα που εκανα τα 3/4 της πιστας με μπροστοκινητο, με τις παντες, αλλα το εχασα στη φουρκετα! Ετσι μαθαινουν οδηγηση οι Σκανδιναυοι!... 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,081 Report post #337 Posted August 16, 2020 1 Quote Νίφει! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #338 Posted August 17, 2020 Ωραιο tip! Καναδεζικα χειμερινα λαστιχα για την GT4 εχουν τις ιδιες διαστασεις με τα δικα μου! Τωρα μενει να βρουμε χιονι (λεει κοιτωντας το θερμομετρο να δειχνει 31C στις 10 τη νυχτα...). 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,081 Report post #339 Posted August 17, 2020 Στην Ελλάδα που τα βρίσκεις τα... Καναδέζικα χειμερινά για GT4; Χωρίς πλακα παντως, λόγω Tesla Model Y η δημοτικότητα της συγκεκριμένης διάστασης λογικα θα εκτοξευθεί τα επόμενα χρόνια. Quote Νίφει! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #340 Posted August 18, 2020 On 8/17/2020 at 5:00 AM, Χρήστος Λάππας said: Στην Ελλάδα που τα βρίσκεις τα... Καναδέζικα χειμερινά για GT4; Χωρίς πλακα παντως, λόγω Tesla Model Y η δημοτικότητα της συγκεκριμένης διάστασης λογικα θα εκτοξευθεί τα επόμενα χρόνια. Δω μ' και μενα μπαρμπα! Νομιζα οτι 255/40/20 ειναι κουλη διασταση, αλλα επεσα τραγικα εξω! 8 διαφορετικα μοντελα χειμερινα και 50 μοντελα (με καποιες επαναληψεις) θερινα και τριων εποχων... Εδω (και η πληροφορια ειναι) απο το Tire Rack. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,081 Report post #341 Posted August 19, 2020 Έχει περάσει 1,5 χρόνος από το βίντεο, όποτε ίσως συνέβη αυτό που προέβλεψα: Ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα στον κόσμο φόρεσε αυτή την διάσταση και την μετέτρεψε από «τρέχα γύρευε» στο «τι να πρώτοδιαλέξεις» 1 Quote Νίφει! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #342 Posted August 19, 2020 (edited) AWD bitches!.... Subaru Imprezza WRX STi (2021) Edited August 19, 2020 by MakisM Quote Share this post Link to post Share on other sites
panchristo 6,254 Report post #343 Posted February 19, 2021 2 Quote "Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι" Austrian Level 2 Ski Instructor Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,081 Report post #344 Posted November 8, 2021 Σχεδον 4000 χιλιόμετρα με ψοφοκρυο. Quote Νίφει! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,081 Report post #345 Posted July 24, 2022 2 Quote Νίφει! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #346 Posted August 17, 2022 On 7/24/2022 at 9:29 AM, Χρήστος Λάππας said: Το παλιο καλο Forester που ειχα κι εγω! Οργωνε το εργαλειο! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
jimkarys 356 Report post #347 Posted December 15, 2022 On 7/24/2022 at 5:29 PM, Χρήστος Λάππας said: Ο τύπος μόνο που δεν έκαψε το μοτέρ…..😂😂😂 Quote Share this post Link to post Share on other sites