Jump to content
MakisM

ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΟΔΗΓΗΣΗ

Recommended Posts

Οχι χειροφρενο ουτε για αστειο.....αλλα κ να θελα στο ποδι ειναι αρα νομιζω δε γινεται..χαχαχα...Καλα δεν εννουσα οτι παντα στο κατεβασμα φοραω αλυσιδες..

Κοιτα η αληθεια ειναι στα τοσα χρονια αναγκαστηκα και εβαλα αλυσιδες στη βασιλιτσα 31 δεκεμβρη απογευμα πριν 2 χρονια που γινοταν χαμος και κανα 4 5 ακομη(οι 2 ηταν στο κατεβασμα απο αγιο αθανασιο στο κεντρικο,δυσκολο κομματι)...Αλλα παρολαυτα παντα θεωρουσα μ@λ@κια να μην υπαρχει καποια ρυθμιση...Με της δουλειας ενα ρενο κλιο με λεπτα λαστιχακια χειμερινα περισσοτερο ασφαλεια αισθανομαι...

Χειμερινα εχω τα michelin lattitude alpin..

 

Χειρόφρενο χρησιμοποιώ μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις κυρίως στην ανάβαση, και συνήθως όταν ανεβαίνω με to προσθιωκίνητο μικρό μου, Hyndai Atos με Sawa Eskimo 155 / 70 / 13. Ως γνωστόν τα προσθιωκίνητα έχουν τάση να μουριάζουν στην είσοδο της στροφής και τσιμπώντας ελάχιστα το χειρόφρενο το αυτοκίνητο πλασάρεται γλυκά με τα 4 και δεν έχεις να μαζεύεις μούρες. Με το πισωκούνητο και με 50/50 κατανανομή βάρους που έχει η BMW τα πράγματα είναι πιο διασκεδαστικά αφού πρίν την στροφή ανοίγεσαι λίγο γλυκά, κατεβάζεις ταχύτητα και με ένα γρήγορο ντρεμπραγιάρισμα και φυσικά με σταθερό γκάζι το αυτοκίνητο πλάσαρεται με το πλαι οπότε και δεν μουριάζεις αλλά και έχεις ικανοποιητική ταχύτητα στην έξοδο της στροφής )))).

 

Στις καταβάσεις ποτέ μα ποτέ δεν κρατάω το χειρόφρενο τσιμπημένο, άμα είναι τόσο ελεεινός ο δρόμος, κουμπώνω μία πρώτη και το αυτοκίνητο γονατίζει. Σε ελάχιστες περιπτώσεις έχει χρειαστεί να τραβήξω χειρόφρενο, μόνο δηλαδή εάν έχω πολλά χλμ πρίν την στροφή και εκτιμώ ότι δεν θα στρίψω ποτέ )))). Τσιμπάς λίγο χειρόφρενο και το αυτοκίνητο γλιστράει γλυκά με τα 4 και δεν αγοράζεις οικοπεδάκι )))) . Βέβαια εάν έχεις πολλά χλμ τότε το πολύ πολύ να σκάσεις με το πλάι στο χιονισμένο τοιχίο )))).

 

Γενικά το χειρόφρενο στο πόδι το σιχαίνομαι και ειλικρινά δεν έχει τύχει να το δουλέψω σε χειμωνιάτικες συνθήκες!!!!

 

Αυτό με τα μικρά αυτοκίνητα ξαναπές το )))). Είναι αξιοθαύμαστο πώς συμπεριφέρονται πάνω στο χιόνι λόγω του μικρού τους βάρους. Σίγουρα το BMW είναι πολύυυυυυυυυυ πιο διασκεδαστικό στο χιόνι αλλά εάν ήταν να πάω σε κανά μέρος που θα ήξερα ότι θα μαμηθεί το σύμπαν στο χιόνι σίγουρα θα προτιμούσα το Hyndai )))

  • Like 2

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αγορασα χειμερινα ελαστικα michelin alpin A5 που θα τοποθετηθουν σε πισωκινητο BMW 1er.

Εχει καποιος εντυπωσεις απο το συγκεκριμενο ελαστικο ;

Δεν υπηρχε καλυτερο 3ημερο απο αυτο των Φψτων να δοκιμασω τα νεα ελαστικα στο χιονι. Για οσους δεν ανεβηκαν Παρνασσο οι δρομοι ηταν μπαχαλο απο Αραχωβα εως χιονοδρομικο. Μου εκανε εντυπωση ποσα SUV's ειδα με αλυσιδες, πανια κτλ.

Με τα χειμερινα ελαστικα δεν αντιμετωπισα κανενα απολυτως προβλημα.Μαλιστα οδηγησα και σε δρομους εκτος χιονοδρομικου που 3 SUV αναγκαστικαν να βαλουν αλυσιδες.

Το αμαξι, στριβει, φρεναρει, επιταχυνει. Παντα ομως με την σχετικη προσοχη

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Αντε να κάνουμε και ένα review στα Sawa Esquimo S3:

 

Ημερομηνία τεστ : 7 και 8 Ιανουαρίου

Οχημα: Hyundai Atos

Ελαστικά: Sawa Esquimo S3, 155/70/13

Συνθήκες : Παναγιά βοήθα....ο απόλυτος χαμός

Θερμοκρασία: δεν έχω θερμόμετρο στο αμάξι αλλά ψόφος του κερατά.

 

Απόφασίζω να ανέβω Αμφίκλεια 7 του μηνός το απόγευμα. Τελικά πέρασα από Αράχωβα, έκανα νυχτερινή ανάβαση στο χιονοδρομικό και έπεσα από την πίσω πλευρά του βουνού στην αγαπημένη μου Αμφίκλεια.

Ήδη στους παράδρόμους της Μαλακάσας το είχε στρώσει, από τα διόδια της Θήβας μέχρι την Αμφίκλεια, μέσω Αλίαρτου, πατούσα μόνο χιόνι. Να είμαι ειλικρινής δεν θυμάμαι ποτέ στην Ελλάδα να ταξιδεύω πάνω από 3 ώρες σε χιονισμένο.

 

.Εντελώς ουδέτερη συμπεριφορά λοιπόν , και ταξίδι με ταχύτητες σχεδόν ίδιες με όταν ο δρόμος είναι εντελώς στεγνός, μέχρι 110 δηλαδή )))). Στην κατάβαση δε από το Χ/Κ πρός Αμφίκλεια κατά τις 22:00 επειδή δεν είχε περάσει εκχιονιστικό το αυτοκίνητο σε αρκετά σημεία έσπρωχνε χιόνι με την μούρη )))).

Συνθήκες ειλικρινά πρωτόγνωρες για τα ελληνικά δεδομένα πάντα, με συνεχόμενη χιονόπτωση και εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες!!!!Στο μοναδικό σημείο που δεν έφαγα χιονόπτωση ήταν μόνο στην ανάβαση από Αράχωβα για Χ/Κ.

 

Την επόμενη μέρα που είχε φυσικά περάσει το εκχιονιστικό και είχε αφήσει πάγο με ένα λεπτό στρώμα χιονιού ο δρόμος γλιστρούσε σαν διάολος, αλλά και πάλι η ανάβαση ήταν απόλυτα διασκεδαστική, και μάλλον θέλω και καινούργιο χειρόφρενο)))). Βέβαια την Κυριακή είχα ένα μικρό απρόοπτο αφού σταμάτησα να βοηθήσω κάτι παιδιά με ένα Vitara στου χαντακ, oi οποίοι είχανε την φαεινή ιδέα να ανέβουν το παγοδρόμιο χωρίς να έχουνε μαζί τους αλυσίδες, πανιά , και φυσικά εκεί που είχανε μείνει δεν έπιανε ούτε το κινητό !!!!

Τελικά κατάφεραν να καλέσουν την αστυνομία, αλλά ήταν αδύνατο να ξεκινήσω στο συγκεκριμένο σημείο αφού ήταν εντελώς παγωμένο. Τελικά έκανα λίγο όπισθεν, κατάφερα και βρήκα λίγο πρόσφυση και με το που κούμπωσε η δευτέρα συνέχισα την ανάβαση χωρίς απρόοπτα.

 

Συμπέρασμα: ίσως από τα πιο τίμια B brand χειμερινά. Το ποσό των 150 ευρώ ( καινούργια πάντα) που είχα ξοδέψει είναι ειλικρινά αστείο για ένα λάστιχο που θα μου βγάλει ΧΑΛΑΡΑ 4 σαιζόν και μεταμορφώνει ολοκληρωτικά το αυτοκίνητο αυξάνοντας κατακόρυφα τα επίπεδα ενεργετικής ασφάλειας))).

Στον πάγο έτσι κι' αλλιώς θέλεις άλλης κατηγορίας χειμερινό οπότε δεν το λαμβάνω καθόλου στα υπόψιν το γεγονός.

Αγοράστε τα με κλειστά τα μάτια )))).

 

 

 

Αυτό με τα μικρά αυτοκίνητα ξαναπές το )))). Είναι αξιοθαύμαστο πώς συμπεριφέρονται πάνω στο χιόνι λόγω του μικρού τους βάρους. Σίγουρα το BMW είναι πολύυυυυυυυυυ πιο διασκεδαστικό στο χιόνι αλλά εάν ήταν να πάω σε κανά μέρος που θα ήξερα ότι θα μαμηθεί το σύμπαν στο χιόνι σίγουρα θα προτιμούσα το Hyndai )))

 

Λες και το ήξερα )))

 

 

Φιλικά

Σπύρος )))

  • Like 1

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν υπηρχε καλυτερο 3ημερο απο αυτο των Φψτων να δοκιμασω τα νεα ελαστικα στο χιονι. ...

Υπαρχει, υπαρχει... Οταν θα αρχισει να παγωνει το παλιο χιονι στο δρομο... Φρεσκο χιονι στο δρομο δεν αποτελει και μεγαλη προκληση για το χιονολαστιχο. Ο παγος και σε πισωκινητο ειναι αλλο ανεκδοτο.

 

Επειδη εχω καει με Mercedes 200 αυτοματη και Michelin Alpin στην κατηφορα απο το χιονοδρομικο ΚΑΙ με αλυσιδες στα χιονολαστιχα. Το αμαξι με τις αλυσιδες πισω, δεν εστριβε στον παγο. Να προσπαθω να ξεκινησω στην κινηση, μεσα στη στροφη που παει δεξια, να ξεκολανε οι τροχοι μπροστα και να γλυστραω προς το χαντακι δεξια (slow motion) με τους τροχους στραμμενους προς τα αριστερα. Ειδα το Χριστο φανταρο.

 

Το εψαξα λιγο παραπανω... Ηθελε λεει Arctic Alpin. (Τα απλα Alpin απο το Ζεμενο και κατω... :hehe: )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πως γίνεται ο αποχιονισμός στην Ελλάδα:

 

https://www.facebook.com/GazetaExpress/videos/10154186520481711/

 

Τι όχι; :P

 

ok... και όταν τους κάνει ένα +38 (μην πω για 45αρια που ζούμε εδώ) βλέπουμε τι παθαίνουν :P

(εννοείται πως δεν δικαιολογούνται τα χάλια μας με 10-20 πόντους χιόνι...)


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντός τα goodyear vector 4seasons gen-2 με έβγαλαν ασπροπρόσωπο σήμερα στο πάγο χωρίς γλιστρήματα.

Πριν 10 μέρες σε φρέσκο .

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντός τα goodyear vector 4seasons gen-2 με έβγαλαν ασπροπρόσωπο σήμερα στο πάγο χωρίς γλιστρήματα.

Πριν 10 μέρες σε φρέσκο .

Sent from my iPhone using Tapatalk

Τα αφηνεις και καλοκαιρι επανω;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το αυτοκίνητο το πήρα τον Οκτώβριο. Αυτά φοράει μαμά όποτε ναι θα τα αφήσω.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και ενα βιντεάκι απο τις 8-1 ανεβαίνοντας στον παρνασσό,

Πέρασμα μέσα απο αράχωβα και λιβάδι, με 4κίνηση+χιονολάστιχα.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σαν "αρρωστημένος" τετρακίνητος για πολλά χρόνια, πέρα από τις πολλές και καλές συμβουλές που γράφτηκαν, επειδή έχουν δει πολλά τα μάτια μου, να πω κι εγώ δύο κουβέντες. Συγχωρέστε με αν κάποια έχουν ειπωθεί αλλά δε διάβασα και τις 15 σελίδες... :dizzy:

α) Πριν αποφασίσουμε να ανηφορίσουμε προς τον χιονισμένο Παρνασσό (το όνομα τυχαίο, απλά είναι πολύ δημοφιλές) για να απολαύσουμε το αγαπημένο μας σπορ, καλό θα είναι να έχουμε κάνει μερικές δοκιμές σε σχετικά ασφαλές περιβάλλον (πχ μια χιονισμένη μέρα σε έναν δρόμο χωρίς κίνηση κάπου στα προάστεια), έτσι ώστε να γνωρίζουμε περίπου πως συμπεριφέρεται το δικό μας όχημα, με εμάς σαν οδηγό σε συνθήκες έλλειψης πρόσφυσης. Καλά τα τεστ των περιοδικών και οι γνώμες των φίλων, αλλά δεν υπάρχει καλύτερος "δάσκαλος" από την εμπειρία, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πρέπει πρωτίστως να έχουμε μια εγκυκλοπαιδική γνώση για τα βασικά.

β) Παρ' όλο που το θηριώδες τετρακίνητο που πήραμε, μας δίνει την αίσθηση ότι "πάει παντού", φτάνουν μερικά μόνο εκατοστά γλιστρήματος σε μια χιονισμένη/παγωμένη κατηφόρα ή σε μια στροφή, όπου το όχημα κατευθύνεται ανεξέλεγκτο προς το μπροστινό αυτοκίνητο ή την άκρη του δρόμου, για να μας προσγειώσει απότομα στη σκληρή πραγματικότητα. Ειδικά τα μεγάλα (άρα και βαριά) τετρακίνητα, όσα ηλεκτρονικά βοηθήματα και να έχουν, δε μπορούν να αψηφίσουν τους νόμους της φυσικής, καλό θα είναι να το έχουμε κατά νου.

Πραγματικά δε μπορώ να περιγράψω πόσες, μα πόσες φορές, το έχω βιώσει με διάφορους τετρακίνητους του Σαββατοκύριακου (όποτε το στρώνει Πάρνηθα και Πεντέλη ξεχύνονται ομαδικά όλοι), οι οποίοι έχουν χάσει το χρώμα τους όταν ξαφνικά το αυτοκίνητο έφυγε λίγο στο πλάϊ ή ακινητοποιήθηκε σε μια ανηφόρα ή ακόμα χειρότερα τσουλάει μόνο του στο παγωμένο οδόστρωμα).

γ) Όσο ικανό και να είναι ένα τετρακίνητο όχημα και όσο ικανός και έμπειρος να είναι ο οδηγός του, οι αλυσίδες πρέπει να είναι ΠΑΝΤΑ μέσα στο όχημα για οποιαδήποτε περίπτωση. Σίγουρα τα χιονολάστιχα βοηθάνε πολύ, αλλά και αυτά έχουν κάποια όρια, τα οποία ενδέχεται να ξεπεραστούν, όσο μεγαλύτερο είναι το βάρος ή απότομη η κλίση του οδοστρώματος. Ακόμα και με τις αλυσίδες, η ταχύτητά μας πρέπει να είναι μικρή, οι κινήσεις μας απαλές και γενικά να προσέχουμε πολύ.

δ) Πριν ξεκινήσουμε, φροντίζουμε να διαθέτουμε τον απαραίτητο εξοπλισμό (τόσο εμείς όσο και το αυτοκίνητο), φορτισμένο κινητό (ακόμα καλύτερα αν υπάρχει και φορτιστής αυτοκινήτου), ενώ καλό θα είναι να αποφεύγουμε τις βραδυνές ώρες ή τις πολύ πρωινές όπου ο πάγος είναι πιο πιθανός. Προσωπική μου άποψη είναι, εφόσον κινούμαστε σε δυσπρόσιτα ή απομακρυσμένα μέρη μακριά από τον "πολιτισμό", ειδικά αν οι καιρικές συνθήκες δεν είναι καλές, ποτέ μόνοι. Σίγουρα όχι μόνοι στο αυτοκίνητο και καλό θα είναι να υπάρχει και ένα δεύτερο όχημα στην παρέα, με τον κατάλληλο εξοπλισμό και αυτό εννοείται...

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σκεφτομαι να βαλω μπλοκε Quaife με το σκεπτικο οτι ισως βελτιωσει και αλλο την προσφυση των χειμερινων μου στο χιονι. Προφανως δεν αναφερομαι σε ακραιες καταστασεις γιατι δεν εχω τζιπ αλλα ενα ταπεινο πλην τιμιο Focus. Γνωστης του αντικειμενου με παρεπεμεψε σε "δισκατα" διαφορικα και οχι "γραναζωτα" οπως το Quaife. Τα "δισκατα" δεν τα θελω γιατι θελουν συντηρηση.


Μηδέν άγαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σκεφτομαι να βαλω μπλοκε Quaife με το σκεπτικο οτι ισως βελτιωσει και αλλο την προσφυση των χειμερινων μου στο χιονι. Προφανως δεν αναφερομαι σε ακραιες καταστασεις γιατι δεν εχω τζιπ αλλα ενα ταπεινο πλην τιμιο Focus. Γνωστης του αντικειμενου με παρεπεμεψε σε "δισκατα" διαφορικα και οχι "γραναζωτα" οπως το Quaife. Τα "δισκατα" δεν τα θελω γιατι θελουν συντηρηση.

Σκέφτομαι να κάνω τό ίδιο για το BMW μου. Δυστυχώς έχω ελεύθερο διαφορικό πίσω....

Τι ποσοστό εμπλοκής σκέφτεσαι?

Edited by porfirio

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σπυρο δεν το εχω ψαξει αυτο το θεμα. Τωρα ειμαι ακομα σε φαση αν αξιζει ή οχι. Οι περισσοτεροι μου λενε να μη βαλω χωρις ομως να εχουν τοσο εμπειρια απο χιονια. Στο στεγνο σιγουρα δεν θα μπορεσω να το εκμεταλλευθω οσο τα δυνατα Focus των 200 ιππων και παραπανω αλλα στο χιονι πιστευω οτι θα κανει τη διαφορα. Τουλαχιστον με ενα καλο χειμερινο ελαστικο και με το διαφορικο να μπορεσω να ανεβω ανηφορες που τωρα δεν μπορουσα να ανεβω. Δεν συζητω να κανω offroad ουτε να το στησω το Focus με κανενα Φορεστερ στα χιονια.

 

Πριν απο λιγο ρωτησα ενα πολυ καλο μηχανικο της Ford και μου ειπε να προχωρησω στην τοποθετηση του και το αμαξι μου θα βελτιωθει κατα 80%. Μου ειπε να βαλω Quaife και να αποφυγω τα "δισκατα" γιατι στο στεγνο θα με δυσκολεψουν.

 

Παντως η τοποθετηση μπλκαδουρας δεν ειναι μονο για sport αμαξια (βλεπε βλεπε βλεπε)

  • Like 1

Μηδέν άγαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απ' ο,τι θυμαμαι απο τις μερες μου σαν Scooby, οι Σκουμπηδες λεγαν ακριβως το αναποδο. Τα Subaru μπροστα ειχαν ανοιχτο διαφορικο και οι χεραδες θελανε μπλοκε. Το Ιερο Δισκοποτηρο ηταν δισκατο και το Quaife (αν εμπαινε, δεν θυμαμαι αν ηταν συγκριση με το αντιπαλο δεος Audi 4WD) το λοξοκοιταγαν <_< . Βεβαια ολα αυτα για εφαρμογες σε στεγνο, με 400+ αλογα :heat: και κινητηρες που εσκαγαν για ψυλλου πηδημα :shock:

 

Περιεργη φυλη κι αυτη... :shuriken:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σκεφτομαι να βαλω μπλοκε Quaife με το σκεπτικο οτι ισως βελτιωσει και αλλο την προσφυση των χειμερινων μου στο χιονι. Προφανως δεν αναφερομαι σε ακραιες καταστασεις γιατι δεν εχω τζιπ αλλα ενα ταπεινο πλην τιμιο Focus. Γνωστης του αντικειμενου με παρεπεμεψε σε "δισκατα" διαφορικα και οχι "γραναζωτα" οπως το Quaife. Τα "δισκατα" δεν τα θελω γιατι θελουν συντηρηση.

Αν θες δώσε λίγες παραπάνω πληροφορίες για το αυτοκίνητο? Τι Κινητήρα φορα και τι χειμερινά έχεις επάνω?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω Focus 1.6 110αλογα και τα χειμερινα μου ειναι Pirelli Snow Control 3. Κοστος μαζι με περαστικα καπου €1300 (για Quaife).


Μηδέν άγαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 ζαντουλες στενοτερες με ενα καθαρα χειμερινο - χιονιου ειναι μια λυση που θα σωσει τα καλοκαιρινα

 

(τροπος του λεγειν) ελαστικα μας.....και μια αλυσιδουλα για extreme μερα....

 

αν θελουμε να ανεβοκατεβαινουμε με 10 ποντους κανονικους και οχι

 

καλαβρυτινους, θα χρειασοτυμε αλλο μηχανημα.....

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε γαμωτο πολλά τα φράγκα..... δεν ξέρω αν αξίζει ειλικρινά....

  • Like 1

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και εγω δεν ξερω αν αξίζει για ενα "πολιτικο" αυτοκίνητο προκειμενου να βαλεις πιο δύσκολα αλυσιδες, που θα βαλεις στο τελος.

Διοτι και 4κινητα με μπλοκε δεν τις γλιτωνουν σε ολες τις περιπτώσεις.

 

Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιστεύω ότι μπορείς να απευθυνθείς και στον γνωστό " Μπουμπη"... Ο τύπος παίρνει το διαφορικό σου και το κάνει μπλοκέ. Πολλά χρόνια στο κουρμπετι.... Boubis Cams

Edited by porfirio
  • Like 1

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

    • advertisement_alt
    • advertisement_alt
    • advertisement_alt
  • Posts

    • Στα story που ανεβάζει το ΧΚΚ στο facebook
    • Αυτήν την πληροφορία που την βλέπει κανείς;;;;
    • Είχε πάει κάποιος Μαίναλο; Ξέρουμε αν είχε πατηθεί η Τουριστική; 
    • Επίσκεψη σήμερα και ψιλό-απογοήτευση από την ποιότητα του χιονιού. Το πρωί φουλ παγωμένο χιόνι με μεγάλες κροκάλες. Όποια πίστα ζέσταινε ήλιος, μαλάκωνε αλλά σε κατάσταση χωραφιού πια. Συνωστισμός υπήρχε φουλ στην μπλε της Θέτις και λιγότερο στο κάτω μισό της Φαίδρας. Δεν συζητάμε για το κάτω Βιετνάμ. Χαμός.  Στύγα δεν ανέβηκα γιατί είδα το παγωμένο πιο χαμηλά και δεν τόλμησα. Αργότερα είδα τον κόσμο που περίμενε.  Πάντως το χιονοδρομικό έχει γίνει η χαρά όποιου παίρνει Άγκυρα. Μηδενικός χρόνος αναμονής. Πήγαν όλοι Στύγα και άδειασε η Άγκυρα. Σε συνθήκες sold-out μηδενικός χρόνος στην Άγκυρα!!! Απίστευτο.  Είναι απίστευτα εντυπωσιακό το που συνεχίζουν να πηγαίνουν οι τελείως αρχάριοι!!! Παντού! Όταν λέμε παντού, παντού. Τι φάση με τους snowboarders; Δεν παίρνει ένας κάποιον δάσκαλο; Πως στο καλό θα μάθεις μόνος σου; Ξαπλωμένοι κατά δεκάδες στην Βαθειά Λάκκα, μέσα στις πίστες, παντού. Εν τω μεταξύ γιατί τόσοι πολλοί snowboarders; Τι έχουν πάθει; Τι νομίζουν ότι είναι η σανίδα; Η εξέλιξη του σκι; Παραξενεύομαι.  Το πιατάκι κάτω απελπισία. Πολύς κόσμος, πολύ κλέψιμο, πολλοί αρχάριοι, πολλά πιατάκια άδεια, λογικό (πλην του κλεψίματος). Θα μου πεις, τι δουλειά έχεις στο κάτω πιατάκι; Γιατί όχι; Παίρνεις την Άγκυρα και κάνεις Ειρήνη-Φαίδρα. Μια χαρά. Μέχρι που φτάνεις στο πιατάκι... Κατά τα άλλα. Δεν παίζει να πας ΣΚ και να μην τηρείς αυτά τα 2: 1. Άφιξη μέχρι τις 9:00 το αργότερο. 2. Να έχεις ήδη φορτωμένη κάρτα. 
    • Απίστευτο και όμως αληθινό !!! Μπράβο!!
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. apostolosM
      apostolosM
      (60 years old)
    2. Johnny_s
      Johnny_s
      (47 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17,450
    • Total Posts
      462,763
  • Member Statistics

    • Total Members
      12,031
    • Most Online
      1,823

    Newest Member
    xoilac365zzcom
    Joined
×
×
  • Create New...