Jump to content
MakisM

ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΟΔΗΓΗΣΗ

Recommended Posts

Πρωην κατοχος rav4 mk1 (3d) με μπλοκε τορσεν lsd και χιονολαστιχα ανεβαινα εκει που κανενα αλλο δεν ανεβαινε. Το μπλοκε ειναι σωτηριο σε συμβατικο αυτοκινητο λογω του οτι αν ενας τροχος εχει προσφυση και ο αλλος δεν εχει, το αμαξι δεν θα εχει λογω να ξεκολησει διοτι ολη η δυναμη θα πηγαινει στο τροχο που δεν εχει προσφυση, οποτε ο τροχος που θα ακουμπαει στο στεγνο δεν θα παιρνει καθολου δυναμη.

Ειναι σαν να βαλεις αλυσιδα σε ενα μόνο τροχο .

 

Βεβαια παιζουν μεγαλο ρολο οι διαστασεις του ελαστικου και το βαρος του αυτοκινητου

 

Σκεφτομαι για Tiguan.

H τετρακινηση του τι λεει? Απο ζημιες πως παει?

Μιχαλη μίλα.

Για καινούργιο μιλάς;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω ένα Octavia Scout του 2010

1,8 tsi 160 hp.

Το μόνο που βάζω είναι ανά 7000 χλμ 700ml λαδάκι.

Σε όλα τα πράγματα παίζει σημαντικό ρόλο πόσο τα προσεχείς και πως τους φέρεσαι για να μην σου βγάζουν προβλήματα.

Ότι και αν πάρεις να είναι από γνωστό σου για να ξέρεις την χρήση που έχει κάνει, όσο γίνεται...

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Σκεφτομαι για Tiguan.

H τετρακινηση του τι λεει? Απο ζημιες πως παει?

Μιχαλη μίλα.

Φανταστικό αμάξι ποιοτικότατο για να γυρίζεις όλη την Ελλάδα για σκι και κατσικόδρομους με συμπαθέστατη τετρακίνηση αρκετή για τουριστική χρήση και ψιλονορμάλ κατσάβραχα. Δεν είναι Subaru Forester στην τετρακίνηση, δεν είναι BMW x1 σε ποιότητα και "sexy" οδήγηση αλλά είναι πολύ κοντά.

 

Τα TSI 1,4 ήταν δραματικά προβληματικά στο μοτέρ, ήταν...

 

Δεν θα ξαναγόραζα με τίποτα VW εκτός και αν έχω πολύ γνωστό που με αγαπάει και που έχει ανταλλακτικά και συνεργείο. Μπορεί και να σταθείς τυχερός αλλά τα λαμπάκια ανάβουν συχνά πυκνά και ξαφνικά κάτι δεν δουλεύει και και και. Υπάρχουν VW που δεν έχουν βγάλει ούτε ένα πρόβλημα αλλά υπάρχουν και VW που έχουν δικό τους πάρκινγκ και ATM στο συνεργείο. Η VW δεν δουλεύει προληπτικά, ξέρει ότι θα βγει ένα πρόβλημα και δεν στο φτιάχνει στο σέρβις, ή δεν σου λέει τι να προσέχεις αφήνει να πάρει και άλλα δυο αντικείμενα μπάλα .

 

Και Toyota και Bmw που έχω πάει πολλές φορές για κανονικό σέρβις κάτι σου λένε και κάτι φτιάχνουν προληπτικά πολύ συχνά. VW σπάνια, μόνο ταμείο σε στέλνουν...

 

Βρήκα καλό μάστορα και τα προλαβαίναμε και φίλο με ανταλλακτικά και κάπως έφτιαξε η κατάσταση.

 

Do you feel lucky?

 

Edited by ΜΙΚ
  • Like 6

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν να σου πω και εγώ την γνώμη μου σαν κάτοχος VW αλλά και mini (Bmw group) ?

 

Τα ίδια ειναι : άμα προσέχεις το αυτοκίνητό σου, τόσο λιγότερα θα πληρώνεις (όπως είπε και ο jimkarys) παραπάνω.

Δεν πλήρωσα ποτέ κατω απο 250-300 και στις 2 αντιπροσωπείες και δεν πλήρωσα ποτε παραπάνω απο 150-180ε σε εξωτερικά συνεργεία (κανω τα μικρα service εκει).

Αυτο που μου τι σπάει ειλικρινά είναι οτι για την Bmw πρεπει να κλείσεις ραντεβού 1-1,5 μηνα πριν -εγχείρηση ποιο γρήγορα προγραμματίζεις :innocent: - (ασε που ειναι ολοι γιατροί και πυρηνικοί επιστήμονες :Peace: χα χα)

Τώρα οσο για την τετρακίνηση δεν εχεις πρόβλημα για να πας σε κάποιο ΧΚ (ασε που δεν την χρειάζεσαι αν φορέσεις χιονολαστιχα ) τωρα αν ψαχνεις για off road και περιπετεια παρε wrangler η Land Cruiser

Πάντως οτι και αν αποφασίσεις εσύ ξέρεις καλύτερα απ' ολους μας :Peace:

  • Like 1

τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χειμερινή οδήγηση...σίγουρα η αγαπημένη μου....ιδίως όταν το βουνό είναι μπίμπα από χιόνι και βιάζεσαι να ανέβεις για να μην σου φάνε τις πούδρες......είμαστε βλέπετε μία χούφτα old school mathafackas που είμαστε κολλημένοι, έως τώρα τουλάχιστον με τα παλιά μας RWD εργαλεία, που μας προσφέρουν τρομερή οδηγικές απολαύσεις ιδίως τέτοιες μέρες.....

Πάνε λοιπόν κάποια χρόνια που το φιλαράκι μου ο Λάππας μας έκανε αυτό το τρομερό βιντεάκι ανάβασης σε ένα υπέροχο χιονισμένο τοπίο. Η ανάβαση είναι από Αμφίκλεια προς το ΧΚΠ, η κόκκινη μπέμπα είναι ένα Ε36 318is που φοράει μία τετράδα Good Year Ultragrip 7  , και ο Χρήστος ακολουθεί με το σκληροτράχηλο Bora με μία τετράδα Gislaved Nord Frost 5.....Ο οδηγός του BMW είναι ο κολλητός μου ο Πάτς και ο ηλίθιος συνοδηγός ποιος άλλος...εγώ φυσικά....

Ούτε ηλεκτρονικά βοηθήματα ούτε τίποτα....πίσω κίνηση + χειμερινά + χέρια =Κ@YΛ@.....

https://youtu.be/bjl2Ka49PPs

 

Ευχαριστούμε ρε Χρηστάρα για το βιντεάκι!!!!!!

 

  • Like 5
  • Thanks 2
  • Haha 1

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, porfirio said:

Χειμερινή οδήγηση... 

Ούτε ηλεκτρονικά βοηθήματα ούτε τίποτα....πίσω κίνηση + χειμερινά + χέρια =Κ@YΛ@.....

https://youtu.be/bjl2Ka49PPs

 

Ευχαριστούμε ρε Χρηστάρα για το βιντεάκι!!!!!!

 

Πίσω κίνηση+ χειμερινά + χέρια. Συμφωνώ 100%. Έτσι οδηγείται μια Μπέμπα. Ειδικά η Ε36... (τι θυμάμαι τώρα)! Πολύ ωραίες στιγμές, πολύ ωραία διαδρομή (η αγαπημένη μου) πολύ ωραίες εικόνες. Να 'στε καλά που ανεβάζετε τέτοια βίντεο! 

  • Like 3

Πάντα να κοιτάς, εκεί που θες να πας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα RWD πλεονεκτούν στο χιόνι γιατί μπορείς να κατευθύνεις το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας την υπερστροφή. Φυσικά η υπερστροφή μπορεί να γίνει και μια καλή περιστροφή. Στα FWD ο οδηγός πρέπει να αποβάλει τον φόβο και να χρησιμοποιεί το δεξί πεντάλ για να επαναφέρει το πίσω μέρος στην σωστή πορεία. Με προσοχή γιατί η υποστροφή μπορεί να γίνει ευθεία πορεία. Αυτά στην ανάβαση, γιατί στην κατάβαση προστίθεται και η δύναμη της βαρύτητας. 

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, herman said:

Τα RWD πλεονεκτούν στο χιόνι γιατί μπορείς να κατευθύνεις το αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας την υπερστροφή. Φυσικά η υπερστροφή μπορεί να γίνει και μια καλή περιστροφή. Στα FWD ο οδηγός πρέπει να αποβάλει τον φόβο και να χρησιμοποιεί το δεξί πεντάλ για να επαναφέρει το πίσω μέρος στην σωστή πορεία. Με προσοχή γιατί η υποστροφή μπορεί να γίνει ευθεία πορεία. Αυτά στην ανάβαση, γιατί στην κατάβαση προστίθεται και η δύναμη της βαρύτητας. 

Αυτό ακριβώς..... πολύ σωστή τοποθέτηση κατ εμέ....

Το Α και το Ω είναι η πρόσφυση.... εάν έχεις πρόσφυση τότε μπορείς να κινηθείς με ασφάλεια είτε με FWD είτε με RWD...

Από κει και πέρα ανάλογα με το όχημα, δύναμη / ροπές κινητήρα, βάρους/κατανομής βάρους, είναι στο χέρι του καθενός να μάθει πώς να απολαύσει την οδήγηση στο χιόνι....

Διαθέτω δύο οχήματα με εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά...το ένα βαρύ πισωκίνητο ( 1500 κιλά) με δυνατό ροπατο μοτέρ και μια κατανομή βάρους 50/50, καί το δεύτερο ένα παναλαφρο ( 700 κιλά) προσθιοκινιτο- προσθιοβαρο, με ένα αδύναμο ατμοσφαιρικό μοτέρ.....

Δύο εντελώς διαφορετικά οχήματα, δύο εντελώς διαφορετικά οδηγικά στυλ, όμως ένας κοινός παρονομαστής..... πρόσφυση λόγω χειμερινών....

Τα τετρακίνητα που όπως και να το κάνουμε υπερτερούν σε τέτοιου είδους συνθήκες έχουν και αυτά την δική τους χάρη.... βέβαια και αυτά έχουν τις δικές τους ιδιαιτερότητες.... Άλλο το AWD και άλλο το 4WD... άλλο στυλ οδήγησης έχει το ένα και άλλη το άλλο.... δυστυχώς δεν είχα ποτέ στην κατοχή μου κάποιο τετρακίνητο, οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, αλλά από τίς λιγοστές εμπειρίες που έχω σάν συνοδηγός από οχήματα φίλων ή διαφορά είναι κάτι παραπάνω από αισθητή....

Φιλικά,

Σπύρος

 

 

  • Like 4

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν με ρωταγες οταν ειχα το Φορεστερ βρε Σπυρο! Σκετη απολαυση, να ανεβαινεις απο Αμφικλεια και να κατοσταριζεις στο χιονι!

Θυμαμαι οταν πηρα τα (αναγκαστικα) μαθηματα χειμερινης οδηγησης (για να παρω Νορβηγικο διπλωμα). Μας ζητησαν να παμε με το δικο μας αυτοκινητο, με χιονολαστιχα (ειχα ενα VW Polo με καρφια) και ειτε χωρις ABS ειτε με απενεργοποιημενο ABS (30 χρονια πριν, το ABS ηταν νεα τεχνολογια τοτε). Σαν τελικο μαθημα, μας πηγανε σε μια πιστα σχηματος αχλαδιου(!) και μας ειπαν να κανουμε οσους γυρους θελουμε, αυξανοντας προοδευτικα την ταχυτητα, μεχρι να χασουμε την προσφυση. Η μονη φορα που εκανα τα 3/4 της πιστας με μπροστοκινητο, με τις παντες, αλλα το εχασα στη φουρκετα! Ετσι μαθαινουν οδηγηση οι Σκανδιναυοι!... 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραιο tip! Καναδεζικα χειμερινα λαστιχα για την GT4 εχουν τις ιδιες διαστασεις με τα δικα μου! 

Τωρα μενει να βρουμε χιονι (λεει κοιτωντας το θερμομετρο να δειχνει 31C στις 10 τη νυχτα...).

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην Ελλάδα που τα βρίσκεις τα... Καναδέζικα χειμερινά για GT4;

Χωρίς πλακα παντως, λόγω Tesla Model Y η δημοτικότητα της συγκεκριμένης διάστασης λογικα θα εκτοξευθεί τα επόμενα χρόνια.


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/17/2020 at 5:00 AM, Χρήστος Λάππας said:

Στην Ελλάδα που τα βρίσκεις τα... Καναδέζικα χειμερινά για GT4;

Χωρίς πλακα παντως, λόγω Tesla Model Y η δημοτικότητα της συγκεκριμένης διάστασης λογικα θα εκτοξευθεί τα επόμενα χρόνια.

Δω μ' και μενα μπαρμπα! Νομιζα οτι 255/40/20 ειναι κουλη διασταση, αλλα επεσα τραγικα εξω!

8 διαφορετικα μοντελα χειμερινα και 50 μοντελα (με καποιες επαναληψεις) θερινα και τριων εποχων...

Εδω (και η πληροφορια ειναι) απο το Tire Rack.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει περάσει 1,5 χρόνος από το βίντεο, όποτε ίσως συνέβη αυτό που προέβλεψα: 

Ένα από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα στον κόσμο φόρεσε αυτή την διάσταση και την μετέτρεψε από «τρέχα γύρευε» στο «τι να πρώτοδιαλέξεις»

  • Like 1

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020_subaru_wrx_sti_sales_0.jpg

AWD bitches!....

 

Subaru Imprezza WRX STi (2021)

Edited by MakisM

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

  • Like 2

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

Screenshot_1.jpg.c84498b90f2144f3beb18cc42ceb0539.jpg

Austrian Level 2 Ski Instructor

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/24/2022 at 9:29 AM, Χρήστος Λάππας said:

 

Το παλιο καλο Forester που ειχα κι εγω! Οργωνε το εργαλειο!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/24/2022 at 5:29 PM, Χρήστος Λάππας said:

 

Ο τύπος μόνο που δεν έκαψε το μοτέρ…..😂😂😂

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Ναι περί αυτού πρόκειται. Είπα θα κρατηθώ, αλλά δε μπορώ με αυτά που διαβάζω και ειλικρινά (και χωρίς περιστροφές) τα θεωρώ επιπλέον και παιδαριώδη. Επιπλέον, μιας και εδώ είναι «καφενειο», ας ακουστεί κι η δική μου «φωνή» ξανά και ξανά (αν χρειαστεί). Εξηγούμαι: 1. Ευχαριστώ πολύ τον φίλο @KonKan για την καλή του πρόθεση να δώσει εξηγήσεις των γραφομένων μου. 2. Φαίνεται, από τα μέχρι τώρα γραφόμενα, σύμφωνα με την άποψη του @vaggelis ότι δεν είμαι σε θέση να αντιλαμβάνομαι το "καλό του συλλόγου" (κάπου το έγραψε αλλά δεν το βρίσκω τώρα), ειδικά, σφαιρικά ή οτιδήποτε άλλο, προσβάλλω μέλη και δημιουργώ προβλήματα.... Αδυνατώ να αντιληφθώ τι είναι αυτό που τον κάνει να πιστεύει ότι αντικειμενικά έχει δίκιο, ακόμα κι αν συντάσσονται μαζί του επιπλέον μέλη - λες και πρόκειται για εκλογική αναμέτρηση όπου ρωτήθηκαν όλες οι γνώμες. Πάντως έτσι που το πιστεύει και το εκφράζει, μοιάζει σαν να θέτει αυτομάτως τον εαυτό του σε υπέρτερη θέση έναντι υπόλοιπων μελών - πράγμα που βεβαίως συμβαίνει μόνο στη δική του σκέψη κι όσων συμφωνούν αδιακρίτως μαζί του. 3. Στο δια ταύτα, ας θέσουμε κάποιες έννοιες βασικές για τα όσα λέμε:     Το φόρουμ είναι εικόνα του συλλόγου προς τα έξω, είτε μας αρέσει είτε όχι.     Εκτός από εικόνα, φιλοδοξεί να είναι και πηγή γνώσης για τα μέλη του ΕΣΤουΧ αλλά και τους έξωθεν αυτού, προσδοκώντας να προσελκύσει τους τελευταίους στις τάξεις του.     Ειδικά ως προς το πηγή γνώσης, τον λόγο έχουν οι μηχανές αναζήτησης, οι οποίες με την έλευση πλέον και της τεχνητής νοημοσύνης "τιμωρούν" (περισσότερο κι από πριν) με υποβιβασμό στη κατάταξη των αποτελεσμάτων τους, τους ιστότοπους με χαμηλή θεματική διάρθρωση και δομή. Εν ολίγοις, προτιμώνται "εσωτερικά διασυνδεδεμένες" σελίδες και ιστότοποι. Ο τίτλος αυτός λοιπόν, όπως και παρά πολλοί ακόμα  - «7 μέρες με τον xxxxx» - δεν έχει καμία νοηματική σύνδεση με το υπόλοιπο φόρουμ. Όποιος βιαστεί να πει ότι αυτό λίγο πειράζει γιατί πρόκειται απλώς για ένα νήμα, ας γνωρίζει ότι όσο περισσότερα τα ακαταλαβίστικα νήματα, τόσο μεγαλύτερο το "πλήγμα" στο φόρουμ και τη συνολική τη αξιολόγησή του από τον περίφημο "αλγόριθμο".     Ακόμα κι αν κάποιος αποφανθεί ότι "αυτό ελάχιστα μας ενδιαφέρει", ας έχει κατά νου ότι ενδιαφέρει τους χορηγούς που προβάλλονται μέσω του συλλόγου και συμβάλλουν οικονομικά στην επιβιωσή του.     Στη προκειμένη περίπτωση, ένας τίτλος του τύπου "7 μέρες με τον panchristo στα Καλάβρυτα" (ας μου συγχωρεθεί η διασκευή για να μην κατηγορηθώ για προσωποποιημένη στόχευση), δημιουργεί πολλαπλούς ψηφιακούς συνειρμικούς συσχετισμούς: 1. Καλάβρυτα, 2. Panchristo (μετρήστε πόσες φορές εμφανίζεται το nickname εκάστου) και αμέσως οι εσωτερικές διασυνδέσεις μέσα το φόρουμ ανεβάζουν κατά πολύ την ποιοτική του βαθμολογία. Το ίδιο ισχύει και για τα νήματα που είναι άσxετα με την χιονοδρομία. Απλώς "μολύνουν" και ρίχνουν τον μέσο όρο στοχευμένης θεματολογίας του site. Κι αυτός είναι ο λόγος που σε πρότασή μου προς το ΔΣ (αυτό και προηγούμενα) ήταν να καταργηθούν. Σκεφτείτε πόσο επωφελές θα ήταν για το σύλλογο να βγαίνει 2ο, 3ο αποτέλεσμα στην αναζήτηση όρων χιονοδρομίας στα αποτελέσματα μιας αναζήτησης. Ε, αυτό δεν μπορεί να γίνει όσο δεν είναι ποιοτικά υψηλά (με την έννοια του απολύτως σχετικά με τη χιονοδρομία) το περιεχόμενό του.     Πέρα από τα ψηφιακά όμως  -που κάποιος (ίσως πραγματικά πολλοί) αγνοεί, η (ευ/δυσ)-αναγνωσιμότητα των μηνυμάτων είναι επίσης πολύ σημαντική. Και ναι, το να διαβάζεις ξανά το μήνυμά σου πριν πατήσεις Submit βοηθάει. Τώρα αν μπορείς να προσπαθείς να είσαι και ορθογράφος δε βλάπτει, αλλά θα ήταν το τελευταίο πράγμα που θα μπορούσε κανείς να ζητήσει. Ένα συντακτικό όμως να βγαίνει νόημα βρε αδερφέ, ε αυτό δεν είναι φοβερό... Τι στο καλό, όλοι σχεδόν γέροι είμαστε πια έδω μέσα, καλύτερη γραμματική και γλώσσα έχουμε μάθει από τις γενιές Υ,Ζ κι έπειτα. Αλλά τι λέω, δεν θυμάμαι να διόρθωσα κανέναν επ' αυτού. Δεν είπα στον κόσμο πως να γράφει αγαπητέ @vaggelis. Προσπάθησα να προκαλέσω ευγενικά μιαν απάντηση που θα καθιστούσε πιο ευανάγνωστο το νήμα. Το οποίο παρά την επίσης καλοπροαίρετη επισήμανση ότι για κάποιον λόγο δεν δέχεται τις εικόνες του δημιουργού του, εξακολουθεί να μην προβληματίζει κανέναν. Αν όλες αυτές οι εξηγήσεις δεν επαρκούν για να τεκμηριώσουν την καλή μου πρόθεση και εξακολουθείς να πιστεύεις ότι όλο αυτό δημιουργεί πρόβλημα, λυπάμαι, αλλά δεν μοιράζομαι την αντίληψή σου. Ως εκ τούτου και μετά από όλες τις παραπάνω εξηγήσεις, την προσπερνώ, αδιαφορώντας, ευχάριστα.        
    • Τα Καλάβρυτα δείχνουν το δρόμο αυτές τις μέρες για το πως αξιοποιείται ένα βουνό πέρα από τους μήνες με χιόνι. Χιλιάδες θα ανακαλύψουν για πρώτη φορά αυτές τις μέρες το βουνό, εκατοντάδες θα αναρωτηθούν "ρε λες να είναι εξίσου ωραία και πιο ωραία χειμώνα; μήπως δοκιμάσω κάνα σκι/σνοουμπορντ;".  Ναι τα λίφτ μπορούν να γυρίζουν και καλοκαιρινούς μήνες, δεν θα πάθουν ηλίαση.. Τροφή για σκέψη για τα υπόλοιπα μεγάλα χιονοδρομικά της χώρας το τριήμερο που έρχεται (ακόμα και αν τους το χαλάσει η βροχή όσο μπορεί να χαλάσει) Γεμίζει σιγά σιγά σκηνές: https://kalavritaski.gr/live-cameras/
    • Το συγκεκριμενο βουνο καλο ειναι να εχει τοπικ. https://anevenontas.gr/dhaulagiri-1990-2022-ena-vouno-pou-simadepse-tin-ellhniki-oreivasia/
    • Ένα βίντεο μόνο του χωρίς κείμενο δεν θα έπρεπε να μπει άλλου; Άνοιξες τοπικ για να γίνει συζήτηση!!! Πως θα ξεκινήσει αν δεν πούμε γιατί το ανοίξαμε το τοπικ; Φιλικά στο λέω σε σένα που ξέρω ότι μπορούμε να κάνουνε κουβέντα!! 
    • ξεχνάμε το πιο σημαντικό.... πρώτη  ιουνίου σήμερα...δυο μήνες υπομονή...μετά τον αύγουστο καμια άδεια k πάει το καλοκαίρι 21 αυτού του μηνα η μεγαλύτερη μέρα...μετά πάμε προς χειμώνα....
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. Jdrim
      Jdrim
      (47 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17,105
    • Total Posts
      456,492
  • Member Statistics

    • Total Members
      9,628
    • Most Online
      1,823

    Newest Member
    Liana Alvarao
    Joined
×
×
  • Create New...