Jump to content
Sign in to follow this  
ΣΤΧ

Συμπεράσματα για το ΧΚ Πηλιου την χρονιά 2003-2004

Recommended Posts

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΕΠΤΗ ΧΚΠΗΛΙΟΥ

 

ΠΕΡΙΟΔΟΥ 2003 -04

 

 

 

Αγαπητοί φίλοι ,

 

Πιστοί στην υπόσχεσή μας για όσο το δυνατόν καλύτερη επικοινωνία του ΧΚΠηλίου με τους επισκέπτες του ,

 

δημιουργήσαμε τον 12/2003 την Σελίδα Του Επισκέπτη του ΧΚΠηλίου (η οποία φιλοξενήθηκε στο snowreport.gr) όπου καταγράφηκαν θετικά & αρνητικά σχόλια πελατών , καθώς και προτιμήσεις- στοιχεία τους τα οποία μας βοηθούν να προσεγγίσουμε το προφίλ του πελάτη του ΧΚΠηλίου .

 

Την γνώση που αντλήσαμε συγκεντρώνοντας και επεξεργάζοντας τα στοιχεία αυτής της «Σελίδας» θέτουμε υπ’όψη σας, προκειμένου να έχουμε νεότερα σχόλιά σας και καλύτερη επικοινωνία, στοιχεία απαραίτητα για την αμοιβαία κατανόηση αλλά και εξέλιξη μας.

 

Παραμένουμε στην διάθεση σας για τυχόν διευκρινήσεις η σφαιρικότερες ερμηνείες των συμπερασμάτων .

 

 

 

ΓΕΝΙΚΑ

 

Λάβαμε περίπου 380 email από τα οποία

 

σχετικά πλήρεις απαντήσεις του ερωτηματολογίου είχαν τα 179

 

τα οποία τα χωρίσαμε σε 3 ομάδες

 

Βόλος – Mαγνησία 60 email

Λάρισσα – θεσσαλονίκη – Βορ.Ελλάδα 46 email

Aθήνα – Νότια Ελλάδα 73 email.

 

 

Όσοι φίλοι μάς άφησαν το email address τους και επιθυμούν, μπορούν να γίνουν μόνιμοι αποδέκτες μηνυμάτων του ΧΚΠηλίου.

 

 

 

ΗΛΙΚΙΑ

 

Παρατηρούμε ότι το 50% των επισκεπτών είναι 25-35 ετών

 

20 % 35-45 ετών

 

15% 19-25 ετών

 

Το υπόλοιπο 15% των επισκεπτών μοιράζεται στις ηλικίες κάτω 18 και άνω 45 ετών.

 

Στην περιοχή του Βόλου παρατηρείται ιδιαίτερα ανεβασμένο ποσοστό των μικρών ηλικιών (<15 ετών) γεγονός που αποδεικνύει την εξοικείωση του Βολιώτη με το ΧΚΠηλίου από μικρή ηλικία .

 

ΦΥΛΛΟ

 

Το «ασθενές» φύλλο δείχνει μικρότερο ενδιαφέρον από τους άνδρες για το σκι.

 

(75% άνδρες -25% γυναίκες) ,

 

ποσοστό που στο Βόλο γίνεται 90% άνδρες – 10% γυναίκες

 

 

 

ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ ΣΚΙ –SNOWBOARD

 

75% ski – 25% snowboard

 

EΠΙΠΕΔΟ ski – snowboard

 

30% προχωρημένος

 

30% έμπειρος

 

15% μέτριος

 

15% αρχάριος

 

Oι αρχάριοι όχι άδικα δείχνουν να αποφεύγουν το ΧΚΠηλίου, το οποίο φαίνεται πιο ενδιαφέρον σε έμπειρους χιονοδρόμους.

 

 

 

ΠΡΟΤΙΜΩΜΕΝΟΙ ΑΝΑΒΑΤΗΡΕΣ

 

Αναμφίβολα πρώτη προτίμηση των πελατών του ΧΚΠ είναι ο διθέσιος αναβατήρας ΠΗΛΙΟ 3 . Έπονται με μικρή διαφορά μεταξύ τους οι ΠΗΛΙΟ2, ΠΗΛΙΟ1,ΠΗΛΙΟ4.

 

Αξιοσημείωτη είναι η προτίμηση των Βολιωτών στους Π1,Π4.

 

 

 

ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

 

Από Αθήνα 25% ενοικιαζόμενος - 75% ιδιόκτητος

 

Από Βόλο και Θεσσαλονίκη 4% ενοικιαζ. – 76% ιδιόκτητο

 

 

 

ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΤΟ ΧΚΠηλίου

 

40% 2-5 φορές

 

20% 1 φορά

 

20% 0 φορά

 

10% 6-10 φορές

 

10% 10+ φορές

 

Αξιοσημείωτο είναι ότι από τους Βολιώτες το 67% ,το επισκέφτηκε πλέον των 10 φορών.

 

Το αντίστοιχο ποσοστό για την Βόρεια Ελλάδα είναι 4% ενώ για την Αθήνα –Νότια Ελλάδα 14% ,γεγονός που κάτι δείχνει …

 

ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗΣ ΣΕ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΟΧΗ

 

Το 30-40% των επισκεπτών του ΧΚΠ επισκέπτηκε άλλο ΧΚ πλέον των 10 φορών.

 

Το 20% «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» 2-5 φορές

 

Το 15% «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» 6-10 φορές

 

Το 15 % «»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» 0-1 φορά

 

Η Βόρειος Ελλάδα δείχνει να προτιμάει τα 3-5 Πηγάδια ως ένα καλοργανωμένο ΧΚ αλλά έχει και πολλές άλλες εναλλακτικές λύσεις (Καιμάκτσαλαν, Φαλακρό, Σέλι, Ελατοχώρι κ.λπ.)

 

Η Νότιος Ελλάδα με κέντρο βάρους την Αθήνα εξυπηρετείται «χιονοδρομικά» από ΠΑΡΝΑΣΣΟ & ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ λόγω της μικρής χλμ απόστασης , των πολλών πιστών & αναβατήρων.

 

Πολλοί όμως κουρασμένοι ,κυρίως από την συμφόρηση των Σ.Κ αναζητούν νέες εμπειρίες χιονοδρομικές στην λοιπή ΕΛΛΑΔΑ προς Βορρά … , μία από αυτές μπορεί να είναι και το ΧΚΠηλίου!

 

ΣΧΟΛΗ ΣΚΙ ΠΗΛΙΟΥ

 

Το 15% των επισκεπτών έχει κάνει ή σκέπτεται να κάνει μάθημα στη σχολή σκι ενώ,

 

το 85% δεν έχει κάνει ούτε σκέπτεται να κάνει μάθημα

 

 

 

ΙΕΡΑΡΧΗΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΧΚΠηλίου

 

Είναι πολύ ενδιαφέρον όχι μόνο να επιβεβαιώνονται αλλά και να εξελίσσονται οι εκτιμήσεις μας με τις αντίστοιχες των πελατών μας .

 

 

 

1.Δημιουργία ΝΕΩΝ ΠΙΣΤΩΝ.

 

Όλοι συμφωνούν ότι Νο1 πρόβλημα και μάλιστα με διαφορά είναι η έλλειψη νέων πιστών. Το σχετικά χαμηλό υψόμετρο του ΧΚΠ (1100-1500μ=>όχι αλπική ζώνη ) , η δασώδη βλάστηση, δημιουργούν ένα « στρίμωγμα» στο πλάτος , στο μήκος και στη κλίση των υπάρχουσων πιστών , με αποτέλεσμα την έλλειψη μεγάλων και ήπιων κλίσεων διαδρομών κατάλληλων για αρχαρίους, οι οποίοι δυστυχώς τώρα στριμώχνονται στο χώρο του baby lift και στο δρομάκι (Νο6) προς την βάση.

 

Οι κύριες πίστες (Νο1,2,3,4) έχουν ένα απότομο κομμάτι στο κάτω ήμισυ το οποίο όταν είναι πολύ παγωμένο ή πολύ λασπωμένο ή ελειπώς χιονισμένο καταντάει ιδιαίτερο επικίδυνο και αποθαρυντικό.

 

ΛΥΣΗ τόσο για την αποσυμφόρηση όσο για την δημιουργία ηπιότερων κλίσεων είναι η δημιουργία της νέας πίστας (Νο5 Κενταυρων) από την κορυφή προς την βάση περιβάλλοντας ανατολικότερα το Πανόραμα. Αυτό συζητιέται από το 1997 μέχρι σήμερα ….

 

Θεωρώντας πρώτη προτεραιότητα την επίλυση αυτού του προβλήματος η ΑΝΕΜ κατήρτισε Μελέτη Περιββαντολογικών Επιπτώσεων και ξεκίνησε μια γραφειοκρατική διαδικασία εγκρίσεων από (ΥΠΕΧΩΔΕ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, ΔΑΣΑΡΧΕΙΟ, ΟΜΟΡΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ) προκειμένου να πάρει τις απαιτούμενες άδειες για την υλοποίηση της πολυπόθητης ΝΕΑΣ ΠΙΣΤΑΣ. (κάλλιο αργά παρά ποτε…).

 

Μέχρι τότε πρέπει να βολευόμαστε με τον διάδρομο που διανοίχθηκε πέρσι από τον σταθμό του Π4 προς την βάση

 

 

 

2.ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ – ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΝΑΒΑΤΗΡΩΝ

 

Το ΧΚΠηλίου διαθέτει μεταξύ άλλων , τους πιο αρχαίους στην Ελλάδα και πιθανότατα στην Ευρώπη εναέριους αναβατήρες βλέπε μονοθέσια ΠΗΛΙΟ1,2.

 

(Ίσως σύντομα τους απολαμβάνουμε ως μουσειακό είδος )

 

Το πρόγραμμα συντήρησης τους που ξεκίνησε το προηγούμενο καλοκαίρι εγγυάται την ΑΣΦΑΛΕΙΑ τους , αλλά δεν μπορεί να βελτιώσει τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους.(ταχύτητα, δυναμικότητα κ.α).

 

Η ΑΝΕΜ έχει υποβάλει μελέτη για εγκατάσταση

 

· συρόμενου αναβατήρα δεξιά ανεβαίνοντας το ΠΗΛΙΟ1 από το καταφύγιο προς την κορυφή

 

· εγκατάσταση ενός νέου baby lift

 

· εναέριο αναβατήρα από το β’Πάρκιγκ προς την κορυφή

 

· τηλεκαμπίνα από ΧΑΝΙΑ (ξεν. ΠΗΛΕΑ) προς το καταφύγιο.

 

 

 

Τα μονοθέσια καρεκλάκια με τα συγκεκριμένα τεχνικά χαρακτηριστικά εξυπηρετούν στα δεδομένα γεωμορφολογικά χαρακτηριστικά (μήκος – υψομετρική διαφορά).

 

Κρίνουμε προτιμότερη την εγκατάσταση νέων αναβατήρων σε νέες θέσεις παρά την αντικατάσταση των υπαρχόντων μονοθέσιων.

 

 

 

Σε ότι αφορά ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑ ΑΝΑΒΑΤΗΡΩΝ τον περασμένο χειμώνα είχαμε την μέγιστη δυνατή λειτουργία του Π3 πολλές φορές με παράταση ωραρίου προκειμένου να αναδειχτεί ο καλύτερος αναβατήρας του ΧΚΠ και να ικανοποιηθεί η ζήτηση των χιονοδρόμων

 

3.ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΠΆΡΚΙΓΚ –ΚΑΤΑΦΥΓΙΟ, ΣΥΝΩΣΤΙΣΜΟΣ ΠΕΖΩΝ –ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΩΝ

 

Πραγματικά ένα μεγάλο πρόβλημα είναι ότι ο πεζός επισκέπτης που θέλει να πιεί ένα καφέ πρέπει να περπατήσει ανηφόρα προς το καταφύγιο200 μ ή κατηφόρα προς την βάση 400μ στην άκρη ενός χιονοδιαδρόμου.

 

Πέρσι το χειμώνα προσπαθήσαμε να μπαλώσουμε το πρόβλημα ορίζοντας ένα διάδρομο πεζών με πασσάλια , σχοινί , και φρύδι επί του χιονιού προκειμένου να διαχωριστούν το ρεύμα κατερχόμενων χιονοδρόμων από το ρεύμα αν-κατερχόμενων πεζών.

 

Το snowmobile μετέφερε επίσης άτομα από το β’πάρκιγκ προς την βάση .

 

Φέτος στην ΜΠΕ έχουμε σχεδιάσει ένα μονοπάτι από το γ΄πάρκιγκ προς το καταφύγιο επί του αυχένα ανεβαίνοντας το πλακόστρωτο δεξιά!

 

 

 

4.ΔΙΑΣΤΡΩΣΗ ΠΙΣΤΑΣ

 

Πολλοί φίλοι παραπονιούνται για κακώς διαστρωμένη πίστα (πότε κροκάλες , πότε φρύδια , πότε λαπάδες, πότε κοίλες πίστες κ.λπ).

 

Η αλήθεια είναι ότι το ΧΚΠηλίου χρειάζεται ένα δεύτερο διαστρωτικό μηχάνημα με εργάτη με δυνατότητα διάστρωσης στην ανηφόρα ώστε είτε με πάγο είτε με λαππά να μπορεί να πατάει εντός του κρίσιμου χρονικού διαστήματος τις πίστες αφήνοντας πίστες επίπεδες και το περισσότερο δυνατόν φαρδιές.

 

Η προμήθεια ενός τέτοιου μηχανήματος αποτελεί μια επίσης από τις προτεραιότητες της διοίκησης της ΑΝΕΜ Α Ε.

 

Πάντως το περσινό χειμώνα αφιερώθηκαν πολλές διαστρωτοώρες του μοναδικού χιονοστρωτήρα προκειμένου να προσεγγίσουμε το ποθητό αποτέλεσμα.

 

Επίσης πρέπει να γνωρίζετε ότι στο ΧΚΠηλίου λόγω της θέσης (ανάμεσα σε 2 θάλασσες) και του υψομέτρου υπάρχει μεγάλη υγρασία και μεγάλη διακύμανση θερμοκρασίας , και δεν θά’πρεπε να συγκρίνεται με άλλα ΧΚ απομακρυσμένα από θάλασσα και λιγότερο ευάλωτα σε ανέμους.

 

 

 

5.ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΧΑΝΙΑ –ΠΑΡΚΙΓΚ

 

Σε ημέρες αιχμής ξεχειλίζουν τα πάρκιγκ ως τα ΧΑΝΙΑ.

 

Μέχρι να γίνει ο αναβατήρας ΧΑΝΙΑ – ΧΚΠ,

 

Στοχεύουμε στην καλύτερη διευθέτηση των πάρκιγκ από παρακαδόρους καθώς και στη δρομολόγηση SKI BUS XANIA –Γ’ ΠΑΡΚΙΓΚ .

 

Θέλουμε να διευκολύνουμε το πεζό επισκέπτη αλλά και τον χιονοδρόμο να προσεγγίσει αβασάνιστα τις εγκαταστάσεις του ΧΚΠ.

 

 

 

6.ΣΗΜΑΝΣΗ ΠΙΣΤΩΝ – ΔΡΟΜΩΝ

 

Σε μια προσπάθεια να καλυφθεί το κενό απουσίας σήμανσης πέρσι το χειμώνα τοποθετήθηκαν αρκετές ενημερωτικές πινακίδες στις πίστες και στους δρόμους του ΧΚΠ.

 

Ελπίζουμε να έγινε αισθητή η αλλαγή

 

 

 

7.ΣΥΝΟΣΤΙΣΜΟΣ ΠΕΖΩΝ – ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ BABY LIFT , NEA ΠΙΣΤΑ ΑΡΧΑΡΙΩΝ

 

Μέχρι να γίνει η νέα πίστα που θα αποσυμφορήσει το χώρο του baby lift αναγκαζόμαστε με δίχτυα και στρώματα να κανονίζουμε την κυκλοφορία στο σχετικό χώρο.

 

 

 

8.ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

 

Προσπαθούμε να ενημέρουμε τους πελάτες του ΧΚΠ κυρίως με ΙΝΤΕΡΝΕΤ (snowreport, snowclub) καθώς και με δελτία τύπου προς ΜΜΕ.Αναγνωρίστηκε μια βελτίωση

 

 

 

9.ΤΙΜΕΣ

 

 

 

10.ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ HAPPENIGS- ΝΥΚΤΕΡΙΝΑ

 

Τον ερχόμενο χειμώνα προβλέπεται καιρού επιτρέποντος , κάθε σαββατόβραδο νυκτερινό με λειτουργία ΠΗΛΙΟ1 και baby lift.

 

 

 

11.SKI BUS ΒΟΛΟΣ –ΠΟΡΤΑΡΙΑ-ΧΑΝΙΑ –ΧΚΠ

 

Ιδιαίτερα οι Βολιώτες προτείνουν δίκαια την δρομολόγηση ενός τέτοιου SKI BUS , θέμα που πιστεύουμε θα υλοποιηθεί τον ερχόμενο χειμώνα

 

 

 

12.ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ – ΦΙΛΙΚΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

 

Προσπαθούμε να βελτιωθούμε και σε αυτόν το τομέα. Τα αποτελέσματα είναι ήδη ορατά.

 

 

 

13.ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΚΑΦΕ-WC

 

Στοχεύουμε στην λειτουργία του αναψυκτηρίου της κορυφής χειμώνα – καλοκαίρι (¨εχει κατατεθεί σχετική πρόταση στο Leader +).

 

Πιθανά θα λειτουργήσουν καντίνες στο β’πάρκιγκ και στη βάση

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...