Jump to content
alexk

Αυτοκίνητο!

Recommended Posts

Ετσι που εχει γινει το χρηματηστηριο, θα χρειαστει η Πορσε ενα μεγαλο κουβα βαζελινη για καθε ενα απο δαυτα...

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Al_Foutzin said:

Αυτό το σχόλιο όλα τα λεφτά:

 

image.png

Όπως και το nickname του ?

  • Haha 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Porsche ειχε φτιαξει την Porsche 917 Langheck (μακρια ουρα) στο τελος της δεκαετιας του 60. Αμφιβαλλω αν θα φτιαξει ποτε η McLaren τοσες... New technology...

 

a39a0103f42760d1411b17f919a2c6a9-700.jpg[/IMG]

Σπεσιαλ για την ευθεια Hynaudieres/στροφη Mulsanne.

Τελικα συνεχισαν με την 917 Kurzheck (κοντη ουρα) γιατι ηταν πιο ευελικτη και με μικροτερο συντελεση οπισθελκουσας.

 

Edited by MakisM
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ήξερα ότι τα Tesla είναι εντυπωσιακά γρήγορα. Αυτό που δεν ήξερα ήταν ότι η άμεση ροπή που δίνει η ηλεκτροκίνηση σε συνδυασμό με την τετρακίνηση, τα δυο μοτέρ και τα έξυπνα ηλεκτρονικά τα καθιστούν πολύ καλά και σε συνθήκες που ενδιαφέρουν εμάς τους χιονοδρομους.


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δυο πραματα λειπουν απο το Tesla.

Ο ηχος.

Η ακτινα δρασης. Μια Αραχωβα μετ'επιστροφης ειναι ψιλο-οριακη ( υποθετοντας 300 μιλια εμβελεια, 480 χλμ), αν πας για φαϊ σε καμμια Ιτεα ανοιξιατικα, θα σε ζωνουν τα φιδια στην επιστροφη. Καρπενησι, δεν νομιζω... Οταν θα αρχισουν να εμφανιζονται σταθμοι φορτισης, η εικονα θα αλλαξει αρδην. Αν γεμισεις το μισο σε 20 λεπτα, σταματας για ενα καφε στο 90 και γυριζεις κυριος!

Για μενα το επομενο, το πολυ το μεθεπομενο θα ειναι ενα Model Y, η ο,τι αντιστοιχο. Αν δεν ηταν ο κορωνοϊος, θα μου ειχε λειψει πολυ η σχαρα για τα ποδηλατα που ειχα στο Mustang με κοτσαδορο. Κοτσαδορος στην Πορσε δεν μπαινει γιατι η εξατμιση ειναι στη μεση. Υπαρχουν καποιες παπαριες με την περιοχη της πινακιδας για βαση, αλλα δεν τις εμπιστευομαι. Κοτσαδορος στην BMW της κυρας δεν μπαινει γιατι βρισκει απο κατω στην εισοδο του γκαραζ.

Χρειαζομαστε  SUV... H κυρα επιμενει (και δικαιως) οτι η 9 ετων BMW της ειναι μια χαρα, (και πληρως αποπληρωμενη). Το Macan δεν της αρεσει, μη με ρωτατε γιατι... Cayenne ουτε εγω τη θελω...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα Model Y δεν θα με χαλούσε καθόλου. Η κυβέρνηση εξήγγειλε χτες την επιχορήγηση της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων (και αυτοκινήτων) και την ταχεία ανάπτυξη πανελλαδικού δικτύου φόρτισης. Είδωμεν.

  • Like 1

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα ακούγεται σαν ποντιακό ανέκδοτο....... έχουμε τον γηραιότερο στόλο οχημάτων στην Ευρώπη, από τα χαμηλότερα κατά κεφαλήν εισοδήματα, καί η κυβέρνηση δίνει  επιδότηση για αγορά ηλεκτρικού. Ας προσθέσουμε επίσης το ανύπαρκτο δίκτυο φόρτισης....... αυτοκίνητα πανάκριβα σε σχέση με τα αντίστοιχα μοντέλα με μοτέρ εσωτερικής καύσης. Εάν δεν έχεις ιδιωτικό χώρο η φόρτιση είναι mission impossible. 

Μάκη τα έχουμε πει..... Ford F150 Raptor...αν και επειδή είσαι μερακλής F 250 raptor....

  • Haha 2

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

 Στα ηλεκτρικά, ο χώρος επιβατών πως θερμαίνεται; (στους -10 πχ)


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/7/2020 at 5:31 AM, Pant said:

 Στα ηλεκτρικά, ο χώρος επιβατών πως θερμαίνεται; (στους -10 πχ)

Με τις μπαταριες.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/7/2020 at 12:53 AM, porfirio said:

Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα ακούγεται σαν ποντιακό ανέκδοτο....... έχουμε τον γηραιότερο στόλο οχημάτων στην Ευρώπη, από τα χαμηλότερα κατά κεφαλήν εισοδήματα, καί η κυβέρνηση δίνει  επιδότηση για αγορά ηλεκτρικού. Ας προσθέσουμε επίσης το ανύπαρκτο δίκτυο φόρτισης....... αυτοκίνητα πανάκριβα σε σχέση με τα αντίστοιχα μοντέλα με μοτέρ εσωτερικής καύσης. Εάν δεν έχεις ιδιωτικό χώρο η φόρτιση είναι mission impossible.

Έχεις δίκιο, έχεις δίκιο και έχεις δίκιο. Όμως σιγά σιγά το ανέκδοτο είναι λιγότερο αστείο.

Οι μπαταρίες έχουν κάνει τεράστια άλματα προόδου. Οικονομία, αξιοπιστία, διάρκεια και ταχύτητα φόρτισης έχουν βελτιωθεί και θα βελτιωθούν και άλλο. Πίστεψέ με φορτιστές πουλιούνται συνέχεια και σιγά σιγά θα τους βλέπεις παντού.

Προσωπικά με πολύ χαρά πήρα υβριδικό και είμαι stand by για το πρώτο ηλεκτρικό που θα μου αρέσει.

Φυσικά το οικονομικό είναι θέμα αλλά όπως πουλήθηκαν χιλιάδες καινούργια ιχ τα προηγούμενα χρόνια έτσι θα πουληθούν και ηλεκτρικά.

Ίσως το σκι είναι από τα λίγα που θα αργήσει να μπορεί να μας ικανοποιήσει ένα ηλεκτρικό μιας και ΠαρνασσοΚαλάβρυτα είναι πολύ οριακά από Αθήνα με ηλεκτρικό. Και οι μπαταρίες θα βελτιώνονται και οι φορτιστές θα υπάρχουν σιγά σιγά. Να δούμε 1000 φορτιστές στο πάρκινγκ του ΧΚΠ δυσκολο βέβαια...

Νομίζω σε πολύ λίγα χρόνια το Αθήνα ΧΚΠ και πίσω θα είναι στην αυτονομία των περισσότερων ηλεκτρικών εφικτότατο, σήμερα πράγματι είναι οριακό. Για όσους θέλουν Αθήνα Καρπενήσι και πίσω θα αργήσουν.

Όπως έχω καταγράψει τις μετακινήσεις μου με 300 χλμ αυτονομία με καλύπτει παντού εκτός από το σκι και πιθανότατα θα πάρω. Όπως είναι τα πράγματα σήμερα χοντρικά αντί για golf ή bmw 5 με βενζίνη παίρνεις polo ή bmw 3 ηλεκτρικό δεν μοιάζει και άσχημα.

On 6/7/2020 at 1:31 PM, Pant said:

 Στα ηλεκτρικά, ο χώρος επιβατών πως θερμαίνεται; (στους -10 πχ)

Όπως θερμαίνει και μια σόμπα...

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ δεν πιστεύω ότι έχει έρθει η ώρα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου. Τουλάχιστον για να αντικαταστήσει την σημερινή χρήση του αυτοκινήτου. Δεν θυμάμαι που το διάβαζα (αλλά ήταν πρόσφατα), όπου το συμπέρασμα ήταν ότι αν στην Γερμανία αυτή την στιγμή όλα τα αυτοκίνητα γίνονταν ηλεκτρικά, θα χρειαζόντουσαν 6-7 φορές περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια από αυτή που καταναλώνουν στην χώρα σήμερα. Άρα θα είχαν πρόβλημα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, άρα και το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας θα πολλαπλασιαστεί. Επίσης αν βάλουμε την (άγνωστη) διάρκεια ζωής της μπαταρίας καθώς και τις περιορισμένες (ακόμα) πρώτες ύλες παραγωγής μπαταριών (και το πραγματικό περιβαλλοντικό κόστος παραγωγής τους, αλλά και διαχείρισης-μερικής ανακύκλωσης τους ως απόβλητα)..... μάλλον ακόμα είναι ένα όνειρο υπό πολύ περιορισμένη και στοχευμένη χρήση που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί εντός πόλης (δηλαδή για περιορισμένες αποστάσεις σε περιοχές υψηλής ρύπανσης), ή σε κάποιο νησί όπου μπορεί να έχουν με ανεμογεννήτριες όσο ρεύμα θέλουν. Να σημειώσουμε ότι τα αυτοκίνητα δεν μολύνουν μόνο με τα καυσαέρια. Τα απόβλητα από τα ελαστικά και πάσης φύσεως λοιπών αποβλήτων, μόνο αμελητέα (ούτε καν αθώα) δεν είναι. Και σε αυτά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα βγάζει τα ίδια απόβλητα. Το θέμα των μετακινήσεων είναι αρκετά πολύπλοκο και πιστεύω ότι την επόμενη δεκαετία θα έχουμε εξελίξεις που δεν φανταζόμαστε τώρα.

  • Like 1

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, mil said:

α θα χρειαζόντουσαν 6-7 φορές περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια από αυτή που καταναλώνουν στην χώρα σήμερα. Άρα θα είχαν πρόβλημα παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, άρα και το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας θα πολλαπλασιαστεί.

http://euanmearns.com/how-much-more-electricity-do-we-need-to-go-to-100-electric-vehicles/

Σωστός στα άλλα που λες αλλά το νούμερο για την παραγωγή είναι λάθος. 30-40% είναι η αύξηση.

Το θέμα ζωής των μπαταριών είναι ήδη σε μεγάλο βαθμό λυμμένο. Τεράστιο πρόβλημα το περιβαλλοντικό στην παραγωγή και ανακύκλωσή τους όπως λες σωστά.

Μην ξεχνάμε το όφελος να συνδεθούν πολλά αμάξια με το δίκτυο. Αλλάζει εντελώς την εικόνα κόστους ηλεκτρικού προς τα κάτω. Θα παράγουμε φτηνά ρεύμα όποτε θέλουμε και θα το γυρνάνε πίσω όποτε χρειάζεται. Τεράστια ευκολία για ένα ηλεκτρικό σύστημα. Μπορεί πχ ένα 30% των αυτοκινήτων όταν κάθονται (προφανώς το αμάξι σας δεν σας πάει βόλτες 24 ώρες τη μέρα) να αλλάξουν την εικόνα του ηλεκτρικού συστήματος.

Πράγματι το 2030 ίσως διαβάζουμε αυτά που λέγαμε το 2020 και θα γελάμε. Λογικά στις πόλεις το ποσό των ηλεκτρικό θα είναι πολύ μεγάλο και θα υπάρχουν οχήματα για εκτός πόλης. Μπορεί και όχι...

 

 

 

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι εταιρείες έχουν εστιάσει σε δύο πράγματα για τα επόμενα δύο χρόνια:

1.. Στην αυτονομία, με τον στόχο στα 500 χλμ.

2.. Στον χρόνο φόρτισης των στοιχείων, να πέσει περίπου στα 10΄ για το 80%.

Βέβαια, οι αντιπροσωπείες αποφεύγουν επιμελώς να αναφέρουν το κόστος αντικατάστασης μιάς ή περισσοτέρων μπαταριών, κάτι που θα πρέπει να απασχολήσει τους ενδιαφερόμενους αγοραστές και να το ψάξουν πριν από οποιαδήποτε κίνηση.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από την άλλη, υπάρχουν ένα κάρο πράγματα που μπορούν να πάνε στραβά σε ένα συμβατικό κινητήρα και που δεν υφίστανται στους σχετικά πιο απλούς ηλεκτροκινητήρες. Π.χ εγώ έχω αλλάξει ήδη δυο φορες στο ίδιο αυτοκίνητο τρόμπα υψηλής, πολλαπλασιαστές και αισθητήρα Nox με συνολικό κόστος πολλών χιλιάδων Ευρώ. 

Πιστεύω ότι μόλις πετύχουμε φόρτιση 80% σε δέκα λεπτά, οι συμβατικοί κινητήρες θα έχουν τελειώσει. 


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

300 μιλια εμβελεια (480 χλμ) ειναι σχεδον το μινιμουμ στην αγορα σημερα, εκτος αν μιλαμε για city cars.

Οι μπαταριες κρατανε περισσοτερο απο ο,τι τα αυτοκινητα βενζινης σημερα Tesla Model S με 400000 μιλια για παραδειγμα. Και προοδευουν προς το καλυτερο.

Η Porsche Taycan, αν θυμαμαι καλα, γεμιζει 80% σε λιγωτερο απο μιση ωρα.

Το επιχειρημα 'αν μετατραπουν ολα τα αυτοκινητα σε ηλεκτρικα ταυτοχρονα, θα εχουμε προβληματα τροφοδοσιας' ειναι σαν να λεμε αν παμε ολοι στην Υφηλιο σε Γαλλικο εστιατωριο ταυτοχρονα, θα παρατηρηθουν ελειψεις σε φουα γκρα και σαλιγκαρια...

Το αν θα πουλησουν στην Ελλαδα, εξαρταται απο πολλους παραγοντες. Ενας γιατρος που κατεβαινει καθημερινα στο ιατρειο του στο Κολωνακι απο την Κηφισια, θα τον βολευε ανετα ενα ηλεκτρικο. Ενας ταξιτζης δεν νομιζω. Το γιατι δεν ειναι ολα τα ταξι Toyota Prius η παρομοια υβριδικα (οπως σε ολο τον πολιτισμενο κοσμο) με ξεπερνα...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 hours ago, Χρήστος Λάππας said:

Πιστεύω ότι μόλις πετύχουμε φόρτιση 80% σε δέκα λεπτά, οι συμβατικοί κινητήρες θα έχουν τελειώσει. 

Εγώ, αντιθέτως, πιστεύω πως ποτέ δεν θα εκλείψουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, ΑΛΕΞΗΣ said:

Εγώ, αντιθέτως, πιστεύω πως ποτέ δεν θα εκλείψουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ενταξει, μην παιρνεις και ορκο...

Βλεποντας πως εγκαταλειπουν τις επενδυσεις για το μελλον οι πετρελαιοεταιρειες, σε καποια στιγμη στο μελλον θα πεσει τοσο η παραγωγη, που θα γινει το καυσιμο πολυ ακριβο για να το καιμε σε κινητηρες εσωτερικης καυσης. Αν παει 30€ το λιτρο, να δουμε ποσοι φανατικοι θα κυκλοφορουν με αμαξια/μηχανακια/παπια αντι για ηλεκτρικα αυτοκινητα/δικυκλα/πατινια...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Περασε αρκετος  καιρος και ειναι ωρα για συνάντηση στο γνωστο μας στεκι  ΚΑΦΕ ΕΜΠΟΡΙΚΟ   Τριτη 7μμ εχουμε   αντάμωμα με πολύ κεφι  για κουβεντα  για τον χειμωνα που περασε Και φυσικα οργανωση  για  εξορμισεις  την επομενη  σεζον που  ερχεται Η προσκληση    ειναι για ολους  οσους θελουν να ερθουν να τα πουμε απο κοντα και να γνωριστούμε  🥰
    • Τελευταία μέρα σήμερα που ήταν ανοιχτό το χιονοδρομικό. Τις τελευταίες καταβάσεις κάναμε στην κρεμαση. Του χρόνου, με υγεία και περισσότερα χιόνια.
    • Ο Πρόεδρος και η Γενική Γραμματέας του Ελληνικού Συλλόγου Τουριστικής Χιονοδρομίας συγκαλούν την Ετήσια Γενική Συνέλευση των μελών του συλλόγου (άρθρο 10, παρ. 3), το Σάββατο 18 Μαΐου 2024 και ώρα 12:00  στο Σαλέ του Χιονοδρομικού Κέντρου Μαινάλου.   Θέματα ημερησίας διατάξεως : 1) Έγκριση του οικονομικού ισολογισμού και απολογισμού. 2) Απολογισμός του έργου του Δ.Σ και απαλλαγή μελών Δ.Σ και ελεγκτικής επιτροπής. 3) Η εκλογή μελών εφορευτικής επιτροπής 4) Εκλογή μελών Δ.Σ. 5) Εκλογή μελών Ελεγκτικής Επιτροπής 6) Διάφορες ανακοινώσεις.   Υπενθυμίζεται πως δικαίωμα συμμετοχής στις εργασίες της Γ.Σ. έχουν μόνο τα οικονομικώς τακτοποιημένα μέλη για την περίοδο 2023-2024. Ο Πρόεδρος   H Γραμματέας   Σημ.: Οι υποψηφιότητες των μελών για το νέο Δ.Σ θα πρέπει να υποβληθούν 24 ώρες πριν την Γ.Σ. στο email του συλλόγου snowclub@snowclub.gr 
    • Δεν είναι από χιονοδρομικό, αλλά έγινε με τηλεκαμπίνα:   One person has been killed and 10 others injured after a cable car cabin collided with a broken pole and burst open in southern Turkey. Passengers plummeted to the ground following the crash on Friday evening after the supporting pylon collapsed near Antalya. The whole cable car system was immobilised while emergency workers tried to evacuate stranded passengers. An investigation into the accident has been opened, the justice ministry said.  According to Turkey's disaster and emergency management agency a total of 128 passengers were rescued from the 16 cable cars on Friday night in Antalya's Konyaaltı district. But, officials said 43 passengers remained stranded by Saturday morning.   Getty Images Throughout Saturday, search and rescue operations continued for the people trapped in the cabins at the Tunektepe Cable Car Facility, Konyaalti district in Antalya Seven helicopters and more than 500 rescuers, including specialist mountaineers, remained at the scene on Saturday, the Turkish interior ministry said in a social media post. Turkey's Health Minister Dr Fahrettin Koca also paid his respects on X.  "May God have mercy on our citizen who lost his life in the accident," he said. "I wish a speedy recovery to our injured, and I wish a speedy recovery to the rescued and waiting to be rescued victims." The cable car is run by the Antalya Metropolitan Municipality and carries tourists from Konyaalti beach to a restaurant and viewing platform at the summit of the 618m (2027ft) Tunektepe peak. According to the information on its website, the cable car has 36 cabins with a capacity of six people each.   It takes an average of nine minutes to go uphill to the Tunektepe facility with panoramic views of Antalya.   https://www.bbc.com/news/world-europe-68806204 (κλικ στο λιγκ για να παίξει και το βίντεο)
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. Krits
      Krits
      (56 years old)
    2. samick
      samick
      (42 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17,312
    • Total Posts
      460,803
  • Member Statistics

    • Total Members
      10,613
    • Most Online
      1,823

    Newest Member
    Kevinmus
    Joined
×
×
  • Create New...