Jump to content
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2014 - 2015

Recommended Posts

ειναι και μεγάλη και στοχευμένη διαφημηση

ας ελπισουμε το χιονοδρομικο να σταθει στο υψος του γιατί οσο πιο ψηλά πετας τόσο πιο πολυ πονα μια ενδεχόμενη πτώση.

όταν και αν παραγει αυτη η διαφημηση, που θα παραγει, και ερθουν καμμια βδομαδα με καλο χιονι και δεν λειτουργει ΟΛΟ το πεδίο, ε απλά δεν θα ξανάρθουν.

  • Like 9

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα μηνύματα σχετικά με την προσέλκυση ξένων τουριστών στα Ελληνικά χιονοδρομικά μεταφέρθηκαν σε ξεχωριστό θέμα εδώ: http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=17947 :)


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλη μέρα

απο νεους αφροδιτη-βάκχο

 

εντυπωσιακή η απλοχωριά :on2long:

εντυπωσιακότερη η απογείωση με 6 m/sec :respect:

εντυπωσιακότατη η έλλειψη θορύβου από κινητήρες κλπ σταθμών :thumbup:

 

αγαπητοί φίλοι , :heart:

νομίζω μας περιμένει ένας πολύ ωραίος χειμώνας .... :animier:

 

καλη συνέχεια... :santa:

  • Like 27

Share this post


Link to post
Share on other sites

εντυπωσιακότατη η έλλειψη θορύβου από κινητήρες κλπ σταθμών :thumbup:

 

αφιερωμένο εξαιρετικά στους προστάτες των τσιρκολάνων που καθυστέρησαν την έγκριση κι έναρξη του έργου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άντε πότε να έρθουμε για εναέρια πλάνα?


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για παρκακι να ρωτησουμε ή να αγορασουμε φτυαρια???? :detective::yes :yes


ΑΚΑ as JEEP!!!

Ο Εξορκισμος ΠΕΤΥΧΕ , το avatar αλλαξε, παμε για αλλα ΤΩΡΑ!!!!!!!!!

 

Φιλικά όπως πάντα

Βασίλης....

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλη μέρα

απο νεους αφροδιτη-βάκχο

 

εντυπωσιακή η απλοχωριά :on2long:

εντυπωσιακότερη η απογείωση με 6 m/sec :respect:

εντυπωσιακότατη η έλλειψη θορύβου από κινητήρες κλπ σταθμών :thumbup:

 

αγαπητοί φίλοι , :heart:

νομίζω μας περιμένει ένας πολύ ωραίος χειμώνας .... :animier:

 

καλη συνέχεια... :santa:

 

Δριβα, με οδηγο εσενα, ΝΑΙ θα εχουμε απο τους ποιο ωραιους χειμωνες.... ;)

Edited by spider
  • Like 1

Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άντε πότε να έρθουμε για εναέρια πλάνα?

 

δεν φοβάσαι τους τσιρκολάνους?


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελικά το combi εχει παραπάνω απο εναν κινητήρα?

εξ ου και οι διαφορετικες ταχυτητες πανω και κατω λιφτ?

ΑΡΑ ειχαν δικιο οσοι ελεγαν για 2 συζευγμένα λιφτ.

ΑΡΑ μπορει να δουλευει μονο το κατω και το πανω να ειναι κλειστό.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελικά το combi εχει παραπάνω απο εναν κινητήρα?

εξ ου και οι διαφορετικες ταχυτητες πανω και κατω λιφτ?

ΑΡΑ ειχαν δικιο οσοι ελεγαν για 2 συζευγμένα λιφτ.

ΑΡΑ μπορει να δουλευει μονο το κατω και το πανω να ειναι κλειστό.

Όλα αυτά, δεν είναι αντικρουόμενα. Θα μπορούσε να έχει και 4 κινητήρες (2 ή 3 εφεδρικούς).

Το λιφτ έχει 2 συρματόσκοινα, έχει 2 αφετηρίες, 2 τέρματα, 4 Βullwheels....... Απλά αυτά είναι συνδυασμένα ώστε να μπορούν να λειτουργούν και σε σειρά και όχι μόνο παράλληλα.

  • Like 1

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όλα αυτά, δεν είναι αντικρουόμενα. Θα μπορούσε να έχει και 4 κινητήρες (2 ή 3 εφεδρικούς).

Το λιφτ έχει 2 συρματόσκοινα, έχει 2 αφετηρίες, 2 τέρματα, 4 Βullwheels....... Απλά αυτά είναι συνδυασμένα ώστε να μπορούν να λειτουργούν και σε σειρά και όχι μόνο παράλληλα.

 

θυμάσαι που οταν ειχαν δοθει οι προδιαγραφες εβγαινε διαφορετικη ταχυτητα λειτουργιας στα 2 κομματια? Ειχε τότε πεσει γελιο -μέχρι παρεξηγησεως, αφου νομιζαμε οτι εγινε λάθος.

Τελικα δεν ειναι τοσο σιγουρο οτι εχουμε 2 κυκλους απο συρματόσχοινα, εμεις το υποθετουμε για να βγουνε οι αριθμοί.

ουφ ουτε το los alamos ναταναι, ασε θα τα δουμε δια ζωσης, αφου το ποπολο μονο like δικαιουται...

ενα αλλο,ποιο ουσιαστικο, που με προβληματιζει ειναι οτι δεν γινεται γενικη δοκιμη με κοσμο που θα προσομοιώνει την λειτουργία με φόρτο.

Συνήθως κανα Σ/Κ με καλό καιρό, προσκαλουν κόσμο με δωρεαν εισοδο να βοηθησει στην προσαρμογη βαζωντας τον να ανεβοκατεβαίνει. Εγω τουλάχιστον δεν θα ειχα τοση σιγουριά χωρις πρόβες.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προς aab και vro. :

 

Παρακολουθω πολυ καιρο το καθε σχολιο σας και μου εχει δημιουργηθει η εξης απορια στην οποια εαν θελετε φυσικα απαντατε.

σε ποιο χιονοδρομικο κανετε σκι;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προς aab και vro. :

 

Παρακολουθω πολυ καιρο το καθε σχολιο σας και μου εχει δημιουργηθει η εξης απορια στην οποια εαν θελετε φυσικα απαντατε.

σε ποιο χιονοδρομικο κανετε σκι;

 

fixed :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πςςςςςςςςςςςςς βουναραααααααααααααααα

  • Like 1

Την υγειά μας παιδιά και όλα τα άλλα είναι....

The Daltons...jack

www.skimag.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ζουμε μεγαλες στιγμες ...το περιμεναμε χρονια ...πλυση εγκεφαλου ειχα κανει στον πρωην υπουργο κο Αρη Σπηλιωτοπουλο οταν του εκανα μαθηματα σκι πανω στο καρεκλακι...ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ σε ολους

  • Like 3

www.alternativeriding.gr

POWDER IS BETTER THAN SEX...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φτιαξε μας την μέρα Σωτήρη. Η καινουργιλα μύρισε μέχρι εδω Ρόδο :-):-):-):-).

  • Like 1

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κυριλα ο παρνασσος!!!

  • Like 1

οι πουδρες και τα ψαρια, τρωγονται φρεσκα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dust

 

 

Οι ad hominem επιθέσεις αποτελούν αποτελεσματικη ρητορική τεχνική που, συνήθως, χρησιμοποιειται όταν κάποιος δεν μπορεί να εντοπίσει σφάλμα στο επιχείρημα του συνομιλητή του.

 

Αν υποθέσουμε ότι διαβάζεις τόσο προσεκτικά τις αναρτήσεις μου θα έπρεπε να έχεις αντιληφθεί ότι τα περισσότερα (και πιο επιθετικά) σχόλια μου αφορούν τη διαχείριση δημοσίου χρήματος. Στα θέματα αυτά το που κάνω σκι, αν κάνω σκι, αν μου αρέσει το σκι ουδεμία σχέση έχουν. Το γιατί ελπίζω να είναι κατανοητό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προς aab και vro. :

 

Παρακολουθω πολυ καιρο το καθε σχολιο σας και μου εχει δημιουργηθει η εξης απορια στην οποια εαν θελετε φυσικα απαντατε.

σε ποιο χιονοδρομικο κανετε σκι;

 

στην Δίρφη. αλλά προσοχή μην σου ξεφύγει τίποτα στον Χρήστο. Χρόνια τωρα του λέμε οτι δεν δουλεύει για να μην μας τρωει τις πούδρες....

 

νυν απολύεις τον δουλο σου...το ειδα και αυτο, σταματης-γρηγορης στο κομπι, τωρα θα φανει ποιος εχει δόντι στην εταδ, αυτος που θα του σβήνουν την κλήση :thumbup:


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

aab καταρχην δεν σου επιτεθηκα.οπως θα διαβασες ειπα εαν θες απαντας.η ερωτηση μου λοιπον σε συνεχεια εχει να κανει με την αρνητικοτητα σου σχεδον σε ολα.εξου και η απορια μου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο εκσυγχρονισμός των αναβατήρων του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού είναι πλέον γεγονός! Η πρώτη φάση του εκσυγχρονισμού αφορούσε τα Κελλάρια ενώ η δεύτερη τη Φτερόλακα και η οποία θα υλοποιηθεί το επόμενο έτος.

 

Αλλά ας δούμε τι περιλαμβάνει ο νέος υπερσύγχρονος αναβατήρα τύπου Combi με την ονομασία «Αφροδίτη - Βάκχος»:

 

Περιλαμβάνει τον αποσυμπλεκόμενο αναβατήρα με 8-θέσιες καμπίνες (8 MGD) «Αφροδίτη» και τον αποσυμπλεκόμενο αναβατήρα με 6-θέσιες καρέκλες και 8-θέσιες καμπίνες (6/8 CGD) «Βάκχος». Οι δύο αναβατήρες συνδέονται στον ενδιάμεσο σταθμό στα Κελλάρια 1950 και έχουν σχεδιαστεί να λειτουργούν συνδυαστικά ή ανεξάρτητα.

Η «Αφροδίτη» είναι ένας αποσυμπλεκόμενος αναβατήρας με 8-θέσιες καμπίνες (8-MGD). Το σύστημα τάνυσης βρίσκεται στον κάτω σταθμό, ενώ ο σταθμός κίνησης είναι στον πάνω σταθμό. Ο χώρος στάθμευσης των οχημάτων βρίσκεται στον κάτω σταθμό. Το πλάτος γραμμής είναι 6.400 mm.

Ο «Βάκχος» είναι ένας αποσυμπλεκόμενος αναβατήρας με 6-θέσιες καρέκλες και 8-θέσιες καμπίνες (6/8 CGD). Ο συνδυασμός των οχημάτων μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπου. Ο σταθμός κίνησης και τάνυσης βρίσκεται στον κάτω σταθμό. Ο χώρος στάθμευσης των οχημάτων βρίσκεται στον κάτω σταθμό του αναβατήρα «Αφροδίτη». Το πλάτος γραμμής είναι επίσης 6.400 mm.

Ο αναβατήρας «Αφροδίτη» ξεκινάει στο σταθμό Κελλάρια 1750. Οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν αν θέλουν να πάνε στα Κελλάρια 1950 ή στον πάνω σταθμό του «Βάκχου». Οι χώροι επιβίβασης χωροθετούνται έτσι ώστε οι επιβάτες προς κορυφή «Βάκχου» να επιβιβάζονται σε καμπίνες πρώτοι, ενώ αυτές οι καμπίνες θα πάνε απευθείας στην κορυφή «Βάκχου» αφού διέλθουν πρώτα από τον ενδιάμεσο σταθμό. Ο χώρος επιβίβασης προς τα Κελλάρια 1950 βρίσκεται ακριβώς δίπλα στον χώρο επιβίβασης προς κορυφή «Βάκχου», το οποίο επιτρέπει σε επιβάτες που κατευθύνονται μόνο μέχρι τον ενδιάμεσο σταθμό να χρησιμοποιούν τα άδεια καθίσματα των καμπινών με προορισμό τον πάνω σταθμό του «Βάκχου», με συνέπεια να μειώνεται ο χρόνος αναμονής και να αυξάνεται η πλήρωση του αναβατήρα.

Η επιβίβαση θα πραγματοποιείται με μέγιστη ταχύτητα κίνησης μέσα στους σταθμούς περίπου 0,3 m/sec, τη στιγμή που η μέγιστη ταχύτητα κίνησης κατά τη διαδρομή θα είναι 6 m/sec για την «Αφροδίτη» και 5 m/sec για τον «Βάκχο». Αυτή η χαμηλή ταχύτητα επιβίβασης θα επιτρέπει σε άτομα με ειδικές ανάγκες και σε ηλικιωμένους να χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα επιβίβασης που χρησιμοποιούν όλοι οι υπόλοιποι επιβάτες. Για ευκολότερη επιβίβαση όλων των επιβατών, αλλά κυρίως των ατόμων με ειδικές ανάγκες, ακόμα και αυτών με αναπηρικά καροτσάκια, ο αναβατήρας διαθέτει καμπίνες των οποίων των πάτωμά τους βρίσκεται στο ίδιο ακριβώς επίπεδο με την πλατφόρμα επιβίβασης, το οποίο σημαίνει ότι δεν υπάρχει κάθετη απόκλιση μεταξύ των δύο επιφανειών.

Με το που αναχωρήσει μια καμπίνα από τον χώρο επιβίβασης, εισέρχεται στην ζώνη επιτάχυνσης όπου επιταχύνει μέσω μεταφορέων με ελαστικά και συμπλέκεται στο συρματόσχοινο μόλις αποκτήσει την ίδια ταχύτητα με αυτό.

Όταν η καμπίνα εισέρχεται στον ενδιάμεσο σταθμό, η κλέμμα ανοίγει (αποσυμπλέκεται) και η καμπίνα επιβραδύνει μέχρι να φτάσει την εντός σταθμού ταχύτητα κίνησης (μέγιστο 0,3 m/sec). Οι καμπίνες με προορισμό τα Κελλάρια 1750 θα μεταφέρονται μέσω του σημείου αναστροφής των καμπίνων (πέταλο) στην άλλη πλευρά του σταθμού από όπου επιβάτες θα επιβιβάζονται για να πάνε προς τον κάτω σταθμό της «Αφροδίτης». Στον κάτω σταθμό, η αποβίβαση θα είναι όμοια με αυτή του ενδιάμεσου σταθμού.

Η διαρρύθμιση του χώρου επιβίβασης στον ενδιάμεσο σταθμό είναι τέτοια έτσι ώστε οι επισκέπτες να επιβιβάζονται στις καμπίνες πρώτοι. Πιο συγκεκριμένα, κάθε δεύτερη καμπίνα με προορισμό την κορυφή του «Βάκχου» θα κατευθύνεται μέσω ραγών ταχείας εναλλαγής στο συνδετήριο τμήμα του ενδιάμεσου σταθμού, όπου βρίσκεται ο χώρος επιβίβασης για επισκέπτες από τα Κελλάρια 1950 προς την κορυφή του «Βάκχου». Μετά το τέλος της επιβίβασης, οι θύρες θα κλείσουν αυτόματα και οι καμπίνες θα αναχωρήσουν από το συνδετήριο τμήμα και θα εισέρθουν στο τμήμα του «Βάκχου». Εδώ οι καμπίνες θα αναμειγνύονται με 6-θέσεις καρέκλες. Η μεταφορά χιονοδρόμων προς την κορυφή ‘Βάκχου’ θα επιτρέπεται μόνο σε χιονοδρόμους που θα έχουν δεμένο πάνω τους τον χιονοδρομικό εξοπλισμό τους.

  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο εκσυγχρονισμός των αναβατήρων του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού είναι πλέον γεγονός! Η πρώτη φάση του εκσυγχρονισμού αφορούσε τα Κελλάρια ενώ η δεύτερη τη Φτερόλακα και η οποία θα υλοποιηθεί το επόμενο έτος.

 

Αλλά ας δούμε τι περιλαμβάνει ο νέος υπερσύγχρονος αναβατήρα τύπου Combi με την ονομασία «Αφροδίτη - Βάκχος»:

 

Περιλαμβάνει τον αποσυμπλεκόμενο αναβατήρα με 8-θέσιες καμπίνες (8 MGD) «Αφροδίτη» και τον αποσυμπλεκόμενο αναβατήρα με 6-θέσιες καρέκλες και 8-θέσιες καμπίνες (6/8 CGD) «Βάκχος». Οι δύο αναβατήρες συνδέονται στον ενδιάμεσο σταθμό στα Κελλάρια 1950 και έχουν σχεδιαστεί να λειτουργούν συνδυαστικά ή ανεξάρτητα.

Η «Αφροδίτη» είναι ένας αποσυμπλεκόμενος αναβατήρας με 8-θέσιες καμπίνες (8-MGD). Το σύστημα τάνυσης βρίσκεται στον κάτω σταθμό, ενώ ο σταθμός κίνησης είναι στον πάνω σταθμό. Ο χώρος στάθμευσης των οχημάτων βρίσκεται στον κάτω σταθμό. Το πλάτος γραμμής είναι 6.400 mm.

Ο «Βάκχος» είναι ένας αποσυμπλεκόμενος αναβατήρας με 6-θέσιες καρέκλες και 8-θέσιες καμπίνες (6/8 CGD). Ο συνδυασμός των οχημάτων μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπου. Ο σταθμός κίνησης και τάνυσης βρίσκεται στον κάτω σταθμό. Ο χώρος στάθμευσης των οχημάτων βρίσκεται στον κάτω σταθμό του αναβατήρα «Αφροδίτη». Το πλάτος γραμμής είναι επίσης 6.400 mm.

Ο αναβατήρας «Αφροδίτη» ξεκινάει στο σταθμό Κελλάρια 1750. Οι επιβάτες μπορούν να επιλέξουν αν θέλουν να πάνε στα Κελλάρια 1950 ή στον πάνω σταθμό του «Βάκχου». Οι χώροι επιβίβασης χωροθετούνται έτσι ώστε οι επιβάτες προς κορυφή «Βάκχου» να επιβιβάζονται σε καμπίνες πρώτοι, ενώ αυτές οι καμπίνες θα πάνε απευθείας στην κορυφή «Βάκχου» αφού διέλθουν πρώτα από τον ενδιάμεσο σταθμό. Ο χώρος επιβίβασης προς τα Κελλάρια 1950 βρίσκεται ακριβώς δίπλα στον χώρο επιβίβασης προς κορυφή «Βάκχου», το οποίο επιτρέπει σε επιβάτες που κατευθύνονται μόνο μέχρι τον ενδιάμεσο σταθμό να χρησιμοποιούν τα άδεια καθίσματα των καμπινών με προορισμό τον πάνω σταθμό του «Βάκχου», με συνέπεια να μειώνεται ο χρόνος αναμονής και να αυξάνεται η πλήρωση του αναβατήρα.

Η επιβίβαση θα πραγματοποιείται με μέγιστη ταχύτητα κίνησης μέσα στους σταθμούς περίπου 0,3 m/sec, τη στιγμή που η μέγιστη ταχύτητα κίνησης κατά τη διαδρομή θα είναι 6 m/sec για την «Αφροδίτη» και 5 m/sec για τον «Βάκχο». Αυτή η χαμηλή ταχύτητα επιβίβασης θα επιτρέπει σε άτομα με ειδικές ανάγκες και σε ηλικιωμένους να χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα επιβίβασης που χρησιμοποιούν όλοι οι υπόλοιποι επιβάτες. Για ευκολότερη επιβίβαση όλων των επιβατών, αλλά κυρίως των ατόμων με ειδικές ανάγκες, ακόμα και αυτών με αναπηρικά καροτσάκια, ο αναβατήρας διαθέτει καμπίνες των οποίων των πάτωμά τους βρίσκεται στο ίδιο ακριβώς επίπεδο με την πλατφόρμα επιβίβασης, το οποίο σημαίνει ότι δεν υπάρχει κάθετη απόκλιση μεταξύ των δύο επιφανειών.

Με το που αναχωρήσει μια καμπίνα από τον χώρο επιβίβασης, εισέρχεται στην ζώνη επιτάχυνσης όπου επιταχύνει μέσω μεταφορέων με ελαστικά και συμπλέκεται στο συρματόσχοινο μόλις αποκτήσει την ίδια ταχύτητα με αυτό.

Όταν η καμπίνα εισέρχεται στον ενδιάμεσο σταθμό, η κλέμμα ανοίγει (αποσυμπλέκεται) και η καμπίνα επιβραδύνει μέχρι να φτάσει την εντός σταθμού ταχύτητα κίνησης (μέγιστο 0,3 m/sec). Οι καμπίνες με προορισμό τα Κελλάρια 1750 θα μεταφέρονται μέσω του σημείου αναστροφής των καμπίνων (πέταλο) στην άλλη πλευρά του σταθμού από όπου επιβάτες θα επιβιβάζονται για να πάνε προς τον κάτω σταθμό της «Αφροδίτης». Στον κάτω σταθμό, η αποβίβαση θα είναι όμοια με αυτή του ενδιάμεσου σταθμού.

Η διαρρύθμιση του χώρου επιβίβασης στον ενδιάμεσο σταθμό είναι τέτοια έτσι ώστε οι επισκέπτες να επιβιβάζονται στις καμπίνες πρώτοι. Πιο συγκεκριμένα, κάθε δεύτερη καμπίνα με προορισμό την κορυφή του «Βάκχου» θα κατευθύνεται μέσω ραγών ταχείας εναλλαγής στο συνδετήριο τμήμα του ενδιάμεσου σταθμού, όπου βρίσκεται ο χώρος επιβίβασης για επισκέπτες από τα Κελλάρια 1950 προς την κορυφή του «Βάκχου». Μετά το τέλος της επιβίβασης, οι θύρες θα κλείσουν αυτόματα και οι καμπίνες θα αναχωρήσουν από το συνδετήριο τμήμα και θα εισέρθουν στο τμήμα του «Βάκχου». Εδώ οι καμπίνες θα αναμειγνύονται με 6-θέσεις καρέκλες. Η μεταφορά χιονοδρόμων προς την κορυφή ‘Βάκχου’ θα επιτρέπεται μόνο σε χιονοδρόμους που θα έχουν δεμένο πάνω τους τον χιονοδρομικό εξοπλισμό τους.

 

μα την αλήθεια χίλια ευχαριστω, δεν μπορουσε αυτη η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ να γινει νωριτερα?

 

μόνο μια ερωτηση η φωτο με τ;α stop-go δείχνει μονο-ατομικες αναμονές?


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωτήρη δεν νομίζεις ότι το combi, στην χρήση του θα είναι cobos;

 

Από τα παραπάνω δεν αναφέρθηκε αν κάθε απόγευμα θα μαζεύονται τα οχήματα στο υπόγειο, όπως γίνεται παντού όπου υπάρχουν ανάλογα συστήματα.

 

Επίσης ως παρατήρηση, το παραπάνω σύστημα θα δουλεύει ευχάριστα όταν δεν θα έχω αρκετό κόσμο. Όταν όμως έχω αρκετό κόσμο, αυτή η χρήση θα μειώνει την δυναμικότητα χρήσης. Εκτός και αν αυτή είναι και η δυναμικότητα των πιστών, άρα προτιμάμε τον πρόσθετο κόσμο να τον έχω στην ουρά παρά ως υπαράριθμους στην πίστα.

 

Και το τελευταίο, θα πρέπει να θυμόμαστε ότι πολύ συχνά, δεν έχει χιόνι μέχρι τα 1750. Επομένως η παραπάνω περιγραφείσα λειτουργία, θα πρέπει να έχει και εναλλακτικούς τρόπους λειτουργίας.

 

Αυτά, δεν είναι αναγκαστικά κακά. Όμως όλα αυτά, μου φαίνονται τόσο πολύπλοκα (και προφανώς θα "εκτόξευσαν τα κοστολόγια";;;;;;;;), που φοβάμαι ότι κάποια προβλήματα ΑΝ συμβούν, θα είναι καθοριστικά. Επίσης δεν καταλαβαίνω ότι θεωρούμε επικίνδυνο για κακή χρήση και ακυρώσαμε την αγορά της καλύπτρας, ενώ αποδεχόμαστε αυτό το λειτουργικό σταυρόλεξο που προϋποθέτει ακριβέστερους χειρισμούς. Ακόμα, ξέρεις τι όρια υπάρχουν σε περίπτωση αέρα και αν θα ανταποκρίνεται καλύτερα από την προηγούμενη Αφροδίτη;

  • Like 1

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

δευτερη ερωτηση (και νομιζω τα καλύψαμε όλα)

στον ενδιαμεσο σταθμο, καθε δευτερη καμπινα που παει πανω, θα μπαινει στην <αναμονη> για να φορτωση για πάνω

1) η αναμονη θα ειναι σαν παρκινκ (δηλαδη θα μενει καποιο χρονικο διαστημα παραπάνω απο οτι ειναι τα 0,3) η απλα οσο χρειαζεται να διασχισει την συμπλεξη με 0,3.

2) η πρωτη καμπινα θα πηγαινει πανω χωρις αναμονη?

3) στην κορφη θα εχουμε διαχωρισμο για κατω ή όλες οι καμπινες θα πηγαινουν στα 1750?


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Posts

    • Την προηγούμενη φορά που ένας GOAT (Greatest Of All Time) - σε extreme  άθλημα (F1 συγκεκριμένα) - επέστρεψε μετά από σύντομη αποχώρησή του, τελικά την έπαθε στο άθλημα που έκανε ως χόμπυ. Μιλάω για τον αγαπημένο σε όλους μας Michael Schumacher. Ας ελπίσουμε ότι επιστρέφοντας στο ΠΠ σκι, ο Hirscher, δεν θα έχει μετά κανένα ατύχημα με αυτοκίνητο... (γιατί ο συγκεκριμένος κάνει και πολύ μοτοκρός)
    • Marcel Hirscher to represent the Netherlands in 'new project' after announcing surprise comeback Marcel Hirscher has announced he is coming out of retirement to race under the Dutch flag and is targeting a return next season. The alpine skiing legend walked away from the sport in 2019 having competed as an Austrian throughout his career but has now opted to switch nationalities, having been born to a Dutch mother. Hirscher is a two-time Olympic champion and eight-time World Cup winner. Austrian two-time Olympic champion Marcel Hirscher is planning a sensational comeback to alpine skiing. The 35-year-old is one of the sport’s most decorated champions, having claimed a record eight straight World Cup titles, 67 World Cup victories, five world titles and three Olympic medals before hanging his skis up in 2019. He has, however, been unable to shake the competitive itch and is plotting a racing return for the upcoming 2024/25 season. In another twist, he will do it under the flag of the Netherlands, having been born to an Austrian father and a Dutch mother. “I have an excellent relationship with the OSV [Austrian Ski Federation] and am grateful to them for everything we have achieved,” said Hirscher. “This new project is best realised as a Dutch person.” The Austrian Ski Federation expressed its “regret” that Hirscher had opted to switch nationalities but supported his decision. “We have of course tried to offer Marcel the best possible and individual conditions in the event of a return to alpine racing," a statement read. “Of course, we very much regret his decision to switch to the Dutch Ski Association, but in the end we supported it. Marcel's achievements for the sport and the Austrian federation have been enormous.” eurosport.com    
    • Προς Πώληση Ένα εξαιρετικό Πέδιλο Της Stockli, βραβευμένο ως το καλύτερο πέδιλο της κατηγορίας του! Είναι εύκολο στην χρήση και στον έλεγχο του καθώς απευθύνεται σε αρχάριους και μέσους σκιέρ! Παρέχει ευελιξία και αρκετή ευκολία στη μετάβαση από carving σε skidded turns με μικρή προσπάθεια και άμεση ανταπόκριση! Είναι σταθερό σε γρήγορες και κοντές στροφές στη πιστά και αρκετά απορροφητικό στους κραδασμούς! Είναι ιδιαίτερη η ευελιξία του σε carving στροφές, με αρκετά μεγάλη γωνιωση παρέχει μια ασφαλή και πεντακάθαρη ακτίνα στροφής! Γενικά διατηρούμε έναν απολυτό έλεγχο χωρίς μεγάλη προσπάθεια και κατανάλωση ενέργειας! Τέλος είναι δοκιμασμένο και εκτός πίστας σε πούδρες αλλά και bumps και έδειξε τρομερή προσαρμοστικότητα και έλεγχο και ισορροπία σε κάθε στροφή!! Το πέδιλο έχει χρησιμοποιηθεί για δυο σεζόν με εμφανείς μικροφθορές στο επάνω μέρος του. Προσωπικα το συστήνω σε μέσους σκιέρ. Γύρω στις 50 ημέρες χρήσης. Ωστόσο είναι περασμένο από full service και οι πάτοι βρίσκονται σε άψογη κατάσταση καινούργιου, κερωμένοι. Οι λάμες του είναι επίσης σε αρίστη κατάσταση 0,5ο βάση και 88ο side edge. Φοράει την srt Salomon bin 12. Τιμή 380ευρω συζητήσιμη! Περισσότερες πληροφορίες σε προσωπικό μήνυμα! https://www.skiessentials.com/2021-ski-test/skis/2021-stockli-laser-sc https://www.snow-online.com/ski/stoeckli-lacer-sc-2020.htmlp  
    • Μάλλον έχεις καταλάβει λάθος
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. dmar
      dmar
      (117 years old)
    2. Kostas T
      Kostas T
      (39 years old)
    3. nikos1914
      nikos1914
      (42 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17,319
    • Total Posts
      460,832
  • Member Statistics

    • Total Members
      10,674
    • Most Online
      1,823

    Newest Member
    awajonn11
    Joined
×
×
  • Create New...