Jump to content
Χρήστος Λάππας

Μετρό Αθήνας

Recommended Posts

Μετρό: Αλλάζει την Αθήνα η νέα Γραμμή 4 - Ποιες περιοχές θα εξυπηρετεί - Πού θα γίνουν οι 14 νέοι σταθμοί (χάρτης)

 

imerisia_LARGE_t_942_43846398_type12128.jpg

 

Τον ερχόμενο Δεκέμβριο δημοπρατείται το πρώτο τμήμα της Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας ενώ οι εργασίες κατασκευή αναμένεται να ξεκινήσουν στα τέλη του 2015, όπως επεσήμανε σήμερα ο υπουργός Υποδομών, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, επεκτείνοντας τη γραμμή σε 14 σταθμούς τελικά κι όχι σε 9 όπως είχε αρχικά ανακοινωθεί.

 

Οι 5 νέοι σταθμοί που προβλέπονται θα φτάνουν μέχρι το Γουδί και θα εξυπηρετούν καθημερινά εκατοντάδες χιλιάδες φοιτητές της Πανεπιστημιούπολης καθώς ο συρμός θα περνά από Ζωγράφου και Ιλίσια.

 

Το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 του μετρό από Άλσος Βεϊκου μέχρι Γουδή, σύμφωνα με τον υπουργό Υποδομών, θα είναι προϋπολογισμού 1,2 δισ. ευρώ και η χρηματοδότησή του θα προέλθει από την ΕΤΕπ και το ΕΣΠΑ, με τις σχετικές συζητήσεις μεταξύ του Δημοσίου και των δύο φορέων να βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο.

 

Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, η κατασκευαστική περίοδος είναι 84 μήνες από την υπογραφή της σύμβασης. Το μήκος του πρώτου τμήματος θα είναι περίπου 13 χιλιόμετρα, θα εξυπηρετεί 220.000 επιβάτες και τα έργα αναμένεται να ολοκληρωθούν σε επτά χρόνια, δηλαδή το 2022.

 

Αναλυτικά το πρώτο τμήμα αποτελείται από τους εξής σταθμούς Αλός Βεϊκου-Γαλάτσι-Κυψέλη-Δικαστήρια-Λ.Αλεξάνδρας-Εξάρχεια-Ακαδημία-Κολωνάκι-Ευαγγελισμός-Καισαριανή-ΝηαρΗστ-Ιλίσια-Ζωγράφου-Γουδή.

 

Στο σύνολο της η νέα Γραμμή του Μετρό, θα έχει συνολικό μήκος 32 χλμ. και θα διαθέτει 30 νέους σύγχρονους σταθμούς τελευταίας τεχνολογίας με αυτόματους συρμούς δίχως οδηγό. Ο εκτιμώμενος προϋπολογισμός είναι της τάξης των 3,3 δισ. ευρώ και με την ολοκλήρωση του το έργο αναμένεται να αλλάξει δραστικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αθήνας, αναβαθμίζοντας τη ζωή του λεκανοπεδίου. Η εξέλιξη του έργου θα γίνει σταδιακά, καθώς επιμερίζεται σε 5 φάσεις, με το πρώτο τμήμα να είναι ώριμο προς δημοπράτηση.

 

Κοσμάς Ζακυνθινός

  • Like 1

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ασχετο: το μετρο της Θεσσαλονίκης ζει ακομα?


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα δλδ τι να σου πω; Με τον πόνο μας παίζεις ή θέλεις να μείνω άνεργος; Δε θα τελιώσει, παρά μόνο όταν γίνει το τελεφερικ που είχε πει ο Μπουτάρης από Λευκό Πύργο - Δάσος Σείχ Σου!!!

  • Like 2

carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα δλδ τι να σου πω; Με τον πόνο μας παίζεις ή θέλεις να μείνω άνεργος; Δε θα τελιώσει, παρά μόνο όταν γίνει το τελεφερικ που είχε πει ο Μπουτάρης από Λευκό Πύργο - Δάσος Σείχ Σου!!!

 

Θα έχουν και σταθμό μετεπιβίβασης;;;


Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία.

 

Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα έχουν και σταθμό μετεπιβίβασης;;;

 

Θα έχει έναν ενδιάμεσο...τους εντυπωσίασε η ιδέα του Παρνασσού! :P

  • Like 3

sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω πως ο Μπουτάρης είχε ανεπίσημη συνάντηση με Δρίβα!!!!


carpe diem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τώρα δλδ τι να σου πω; Με τον πόνο μας παίζεις ;

 

well, the question is : ποιος παίζει με ποιον τόσα χρονια ? και ποιος πληρώνει ?

 

προτείνω το θέμα metro θεσσαλονίκης μα μεταφερθεί στο topic του humor !

Share this post


Link to post
Share on other sites

ktel_0.jpg

 

 

 

Πλησιάζει η ανακοίνωση για το μεγάλο συγκοινωνιακό έργο κατασκευής με ΣΔΙΤ, τον Κεντρικό Σταθμό Υπεραστικών Λεωφορείων (ΚΣΥΛ) στο Βοτανικό. Παράλληλα, παρελθόν θα αποτελέσουν οι σημερινοί σταθμοί σε Κηφισό και Λιοσίων, των οποίων η εικόνα μόνο κολακευτική δεν είναι.

Η δημιουργία του νέου σταθμού και η παύση των υφιστάμενων υποδομών ΚΤΕΛ θα σημάνει τη μεταφορά για τις δραστηριότητες των υπεραστικών λεωφορειακών γραμμών στο σταθμό του Ελαιώνα, κάνοντας τη διαμεταφορά των επιβατών προς το αεροδρόμιο, το λιμάνι και το κέντρο της Αθήνας ιδιαίτερα εύκολη, καθώς ο σταθμός θα βρίσκεται δίπλα στο σταθμό Μετρό ΕΛΑΙΩΝΑΣ της γραμμής 3.

Σήμερα, σε καθημερινή βάση, εξυπηρετούνται 31.000 επιβάτες από τα ΚΤΕΛ Κηφισού και άλλοι 10.000 από τα ΚΤΕΛ Λιοσίων. Το έργο, προϋπολογισμού 120 εκατ. ευρώ, θα υλοποιηθεί με σύμβαση παραχώρησης και θα κατασκευαστεί πάνω στο αμαξοστάσιο του Μετρό στον Ελαιώνα, όπως προβλέπεται και από το Προεδρικό Διάταγμα 750Δ/2005 του Οργανισμού Ρυθμιστικού της Αθήνας.

Με το έργο αυτό θα αλλάξει ο τρόπος μετακίνησης από και προς την Αθήνα μέσω των ΚΤΕΛ, καθώς οι επιβάτες με τη χρήση του δικτύου του Μετρό και των άλλων μέσων θα μπορεί με ένα μικρό κόστος να έχει άμεση πρόσβαση στον Τερματικό Σταθμό των ΚΤΕΛ στον Ελαιώνα, ενώ σε «απόσταση βολής» θα βρίσκεται ο ομώνυμος σταθμός Μετρό.

Το έργο έχει υψηλούς στόχους όπως:

Να παρέχει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στο επιβατικό κοινό των υπεραστικών λεωφορείων, που ανέρχεται σε 10 εκατ. περίπου επιβάτες ετησίως, επιτρέποντας κατά τρόπο οργανωμένο τις μετεπιβιβάσεις από όλα τα αστικά μέσα μεταφοράς (Μετρό, λεωφορεία, ΙΧ, Ταξί).

Να σχεδιασθεί αρχιτεκτονικά ένα έργο με υψηλό επίπεδο αισθητικής, αποτελώντας τοπόσημο για την περιοχή και πόλο έλξης εμπορικών ή άλλων δραστηριοτήτων.

Να κινητοποιήσει και να επισπεύσει τις διαδικασίες για την ανάπτυξη ή ολοκλήρωση των δικτύων αστικής υποδομής (π.χ. τοπικό οδικό δίκτυο, δίκτυα κοινής ωφέλειας) που λείπουν στην περιοχή αυτή του Ελαιώνα.

Να συμβάλει σημαντικά στην πολεοδομική αναδιάρθρωση της περιοχής που σήμερα είναι κυρίως βιομηχανικού – χονδρεμπορικού χαρακτήρα, σε περιοχή με σύγχρονες επιχειρήσεις τριτογενούς κυρίως τομέα.

Το έργο αποτελεί ιδιωτική επένδυση και η υλοποίησή του προβλέπεται να γίνει με διαγωνισμό για τη σύναψη Σύμβασης Παραχώρησης, με χρηματοδότηση των ΚΤΕΛ και του παραχωρησιούχου (ΣΔΙΤ).

Ο παραχωρησιούχος θα αναλάβει την κατασκευή, τη λειτουργία και τη συντήρηση του σταθμού, ενώ το Δημόσιο δε θα χρειαστεί να βάλει χρήματα. Τα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν ότι, εάν κάθε ΚΤΕΛ δίνει ένα ευρώ από κάθε εισιτήριο που εκδίδει στον παραχωρησιούχο, η απόσβεση θα έχει ολοκληρωθεί κατά μέγιστον σε επτά χρόνια.

Ο νέος σταθμός θα συνδέεται υπογείως με το Μετρό, έργο το οποίο έχει πρακτικά γίνει και, μάλιστα, πρέπει να ολοκληρωθεί, καθώς χρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Επίσης, θα κατασκευαστεί χώρος στάθμευσης 500 θέσεων.- http://www.tharrosne...h.fhxfIdlr.dpuf

Edited by bialex
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Τα μέχρι στιγμής στοιχεία δείχνουν ότι, εάν κάθε ΚΤΕΛ δίνει ένα ευρώ από κάθε εισιτήριο που εκδίδει στον παραχωρησιούχο, η απόσβεση θα έχει ολοκληρωθεί κατά μέγιστον σε επτά χρόνια.

 

Και κάπου εδώ κρύβεται η μεγάλη αλήθεια! :P

 

Στάλθηκε από το LG-V500 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

 

 


sinox-0.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι νέοι σταθμοί μετρό της Γραμμής 4 (χάρτης)

 

0eb081c01e4d7e1c3ed7729dc1eeafbf.jpg

 

Ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας καθώς, απορρίφθηκαν χθες από το ΣτΕ οι προσφυγές εναντίον του διαγωνισμού, ο οποίος πλέον θα προχωρήσει κανονικά.

 

Η Γραμμή 4 του Μετρό Άλσος Βεΐκου-Ευαγγελισμός-Φάρος-Μαρούσι, θα περιλαμβάνει δύο προεκτάσεις: (α) προς Βύρωνα/Άνω Ηλιούπολη και (β) προς Πετρούπολη και Εθνική Οδό.

 

Η Γραμμή 4, σχήματος «U», αποτελείται από 2 σκέλη ακτινικής μορφής, προς Γαλάτσι και Μαρούσι, και ένα κεντρικό τμήμα διερχόμενο από το κέντρο της Αθήνας.

 

Εχει συνολικό μήκος 38,2 χλμ, περιλαμβάνει 35 συνολικά σταθμούς και αποτελείται από πέντε επιμέρους διακριτά τμήματα, Α, Β, Γ, Δ και Ε:

 

Τμήμα Α: Άλσος Βεΐκου-Γουδή (μήκους 12,8 χλμ και 15 σταθμούς)

Τμήμα Β: Γουδή-Μαρούσι (μήκους 9,6 χλμ και 8 σταθμούς)

Τμήμα Γ: Ευαγγελισμός-Άνω Ηλιούπολη (μήκους 4,1 χλμ και 3 σταθμούς)

Τμήμα Δ: Άλσος Βεΐκου-Πετρούπολη (μήκους 7,5 χλμ και 6 σταθμούς)

Τμήμα Ε: Μαρούσι-Εθνική Οδός (μήκους 4,4 χλμ και 3 σταθμούς)

 

 

f958f9fc44b91633493d7ecd989a61eb.jpg

 

Οι 15 από τους σταθμούς θα βρίσκονται:

 

Ο Σταθμός Βεΐκου χωροθετείται στη συμβολή της Λεωφ. Ομορφοκκλησιάς (Βεΐκου) με την οδό Τράλλεων στον Δήμο Γαλατσίου.

Ο Σταθμός Γαλάτσι χωροθετείται στη συμβολή της Λεωφόρου Ομορφοκκλησιάς (Βεΐκου) και επί της συνέχειας αυτής, οδό Αγ. Γλυκερίας με την Λεωφόρο Γαλατσίου στον Δήμο Γαλατσίου.

Ο Σταθμός Ελικώνος χωροθετείται στη συμβολή των οδών Αγίας Γλυκερίας και Πάρνηθος στον Δήμο Αθήνας, παρά τον λόφο Ελικώνος.

Ο Σταθμός Κυψέλη χωροθετείται στη νοτιοανατολική πλευρά της πλατείας Κανάρη στον Δήμο Αθήνας, από την οδό Κυψέλης μέχρι την οδό Βελβενδού.

Ο Σταθμός Δικαστήρια χωροθετείται στα δυτικά του συμπλέγματος των πρώην κτιρίων της σχολής Ευελεπίδων (κτήρια) Δικαστηρίων στον Δήμο Αθήνας, στη συμβολή των οδών Ευελπίδων και Μουστοξύδη.

Ο Σταθμός Αλεξάνδρας χωροθετείται στη συμβολή της Λεωφ. Αλεξάνδρας με την οδό Μουστοξύδη στον Δήμο Αθήνας.

Ο Σταθμός Εξάρχεια χωροθετείται επί της πλατείας Εξαρχείων, στη συμβολή των οδών Στουρνάρη και Σπ. Τρικούπη στον Δήμο Αθήνας.

Ο Σταθμός Ακαδημίας χωροθετείται στην οδό Ακαδημίας, μεταξύ των οδών Ιπποκράτους και Σίνα στον Δήμο Αθήνας.

Ο Σταθμός Κολωνάκι χωροθετείται επί της πλατείας Φιλικής Εταιρείας (πλατεία Κολωνακίου) στον Δήμο Αθήνας, στη συμβολή των οδών Σκουφά, Πατριάρχου Ιωακείμ, Καψάλη, Κουμπάρη και Κανάρη.

Ο Σταθμός Ευαγγελισμός χωροθετείται στο πάρκο της Ριζάρη στον Δήμο Αθήνας, παράλληλα με την οδό Ριζάρη και διαγώνια σε σχέση με τον υφιστάμενο σταθμό Ευαγγελισμό της Γραμμής 3.

Ο Σταθμός Καισαριανή χωροθετείται στη συμβολή της Λεωφόρου Εθνικής Αντιστάσεως με την Λεωφόρο Βασ. Αλεξάνδρου στον Δήμο Καισαριανής, μεταξύ των οδών Υμηττού και Τζων Κένεντυ.

Ο Σταθμός Πανεπιστημιούπολη χωροθετείται στον χώρο της Πανεπιστημιούπολης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθήνας στον Δήμο Καισαριανής, βόρεια της εσωτερικής οδικής αρτηρίας.

Ο Σταθμός Ιλίσια χωροθετείται στη οδό Ινδού και στις πλατείες Αόρνου και Κύπρου στον Δήμο Ζωγράφου.

Ο Σταθμός Ζωγράφου χωροθετείται επί της πλατείας Αλεξανδρή (πλατεία Γαρδένιας) στον Δήμο Ζωγράφου, στη συμβολή των οδών Γ. Ζωγράφου και Γ’ Ορεινής Ταξιαρχίας με τη λεωφόρο Στρ. Αλεξάνδρου Παπάγου.

Ο Σταθμός Γουδή χωροθετείται στην πλατεία Ελευθερίας και την οδό Λοχ. Σπηλιωπούλου στον Δήμο Ζωγράφου

 

Πηγή: https://www.kathimerini.gr/1048333/gallery/epikairothta/ellada/oi-neoi-sta8moi-metro-ths-grammhs-4-xarths

 

Μου κάνει εντύπωση ότι στον σχεδιασμό, για να πάει κάποιος από τον Σταθμό του Ελληνικού στον καινούργιο σταθμό στην Άνω Ηλιούπολη, πρέπει να πάει μέχρι το... Σύνταγμα, να αλλάξει τραινο, να πάει μέχρι τον Ευαγγελισμό, να ξανααλλάξει τραινο, και να πάρει την καινούργια γραμμή. Ο γυρος του κόσμου. Εκτός και αν δεν βλέπω κάτι σωστά.

  • Like 2

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μου κάνει εντύπωση ότι στον σχεδιασμό, για να πάει κάποιος από τον Σταθμό του Ελληνικού στον καινούργιο σταθμό στην Άνω Ηλιούπολη, πρέπει να πάει μέχρι το... Σύνταγμα, να αλλάξει τραινο, να πάει μέχρι τον Ευαγγελισμό, να ξανααλλάξει τραινο, και να πάρει την καινούργια γραμμή. Ο γυρος του κόσμου. Εκτός και αν δεν βλέπω κάτι σωστά.

Χαχα και παίζουν και αλλού τέτοια παράλογα στον σχεδιασμό πχ δες προς Κάτω Πατησια (ΗΣΑΠ) και Γαλατσι (νέα γραμμή) ή αντίστοιχα και τώρα συμβαίνει κάτι ανάλογο, για να πας από Μαρούσι στο Χαλάνδρι πρέπει να αλλάξεις Ομόνοια και μετά πάλι Σύνταγμα ή να πάρεις προαστιακό..

  • Like 1

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι νέοι σταθμοί μετρό της Γραμμής 4 (χάρτης)

 

0eb081c01e4d7e1c3ed7729dc1eeafbf.jpg

 

Ανοίγει ο δρόμος για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό της Αθήνας καθώς, απορρίφθηκαν χθες από το ΣτΕ οι προσφυγές εναντίον του διαγωνισμού, ο οποίος πλέον θα προχωρήσει κανονικά.

 

Η Γραμμή 4 του Μετρό Άλσος Βεΐκου-Ευαγγελισμός-Φάρος-Μαρούσι, θα περιλαμβάνει δύο προεκτάσεις: (α) προς Βύρωνα/Άνω Ηλιούπολη και (β) προς Πετρούπολη και Εθνική Οδό.

 

 

Μου κάνει εντύπωση ότι στον σχεδιασμό, για να πάει κάποιος από τον Σταθμό του Ελληνικού στον καινούργιο σταθμό στην Άνω Ηλιούπολη, πρέπει να πάει μέχρι το... Σύνταγμα, να αλλάξει τραινο, να πάει μέχρι τον Ευαγγελισμό, να ξανααλλάξει τραινο, και να πάρει την καινούργια γραμμή. Ο γυρος του κόσμου. Εκτός και αν δεν βλέπω κάτι σωστά.

 

τα προβληματα που αναφερεις θα λυθοτν στην γραμμη 5

πιθανα εσυ να μην υπαρχεις....... αλλα τοτε θα μπορεις ευκολα απο το ελληνικο να πας οπουδηποτε !!!!!!!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαχα και παίζουν και αλλού τέτοια παράλογα στον σχεδιασμό πχ δες προς Κάτω Πατησια (ΗΣΑΠ) και Γαλατσι (νέα γραμμή) ή αντίστοιχα και τώρα συμβαίνει κάτι ανάλογο, για να πας από Μαρούσι στο Χαλάνδρι πρέπει να αλλάξεις Ομόνοια και μετά πάλι Σύνταγμα ή να πάρεις προαστιακό..

Μαρούσι Χαλάνδρι το κάνεις με προαστιακό. Βέβαια τα δρομολόγιά του είναι ότι αραιά

  • Like 1

tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι λογω των αραιών δρομολογίων δεν το υπολογίζω σαν βασική λύση μετακίνησης, το μετρο παγκοσμίως στηρίζεται στην πυκνότητα διέλευσης και βολεύει τόσο πολύ.

 

Αλλά εντάξει ακόμα το μετρο της Αθήνας βρίσκεται σε φάση εξέλιξης των βασικών αξόνων του, καθυστερημένα μεν αλλά εκεί βρίσκεται δε. Σε 30-40 χρόνια μάλλον θα έχει και τις απαραίτητες διασυνδέσεις στο σύνολο του..

Edited by Al_Foutzin
  • Like 1

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μου κάνει εντύπωση ότι στον σχεδιασμό, για να πάει κάποιος από τον Σταθμό του Ελληνικού στον καινούργιο σταθμό στην Άνω Ηλιούπολη, πρέπει να πάει μέχρι το... Σύνταγμα, να αλλάξει τραινο, να πάει μέχρι τον Ευαγγελισμό, να ξανααλλάξει τραινο, και να πάρει την καινούργια γραμμή. Ο γυρος του κόσμου. Εκτός και αν δεν βλέπω κάτι σωστά.

 

Ε ντάξει, αλλά αν ήταν να πηγαίνουμε από παντού σε παντού με το Μετρό θα πρεπε να έχουμε άπειρες γραμμές για όλα τα ζεύγη.

Προφανώς σε μια φυσιολογική κατάσταση με ενιαίο φορέα συντονισμού (χα, χαχχααχα) κάνεις συνδυασμό μέσων (μετρό, λεωφορείο, τραμ, τρόλευ κτλ).

Κατά τ'άλλα, οι σύντροφοι στη Μόσχα πάντα πρωτοπόροι (άνευ ορίου budget)

 

post-5716-0-17045000-1571831890_thumb.jpg

Edited by PhaethonF1
  • Like 3

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απλά θεωρω ότι μια προέκταση της πράσινης γραμμής ώστε να συνδέεται με τον Άγιο Δημήτριο πχ θα είχε συγκλονιστικά οφέλη για την κίνηση των νοτίων προαστίων.


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανονικά αυτά βγαίνουν μετά από μελέτες μετακινήσεων και το πώς πάνε τα O-D (origin-destination). Δεν γνωρίζω στην περίπτωση αυτή πότε και αν έγιναν όλα αυτά, εάν ήταν πολιτικού τύπου οι αποφάσεις κτλ. Έχει τραβήξει και αρκετά το έργο, υπάρχει και ο προβληματισμός του κατά πόσο ισχύουν πια τα ίδια δεδομένα.

 

Στην περίπτωση της Αθήνας έχουμε ένα πολύ συγκεντρωμένο κέντρο βάρους έλξης μετακινήσεων στο κέντρο της και προφανώς στον σχεδιασμό αυτό συνεκτιμάται. Απλοποιημένα: "πόσοι θα πάνε κέντρο, πόσοι θα πάνε Αγιο Δημήτριο; Εδώ βάλε μετρό, εκεί βάλε λεωφορείο". Υπάρχει μεγάλη συζήτηση βέβαια στο κατά πόσο βγαίνει άκρη όταν απλά ανταποκρίνεσαι στη ζήτηση και με τη σειρά σου την αυξάνεις περισσότερο, αλλά προς το παρόν έτσι πορευόμαστε κατά κανόνα σ' αυτή τη χώρα.

 

Σκέψου π.χ. και τη μετακίνηση Φιλοθέη - Άλσος Βεΐκου (και κατ' επέκταση Χολαργό, Άγιο Ελευθέριο, Ανθούπολη.)

 

(Προσωπικά έτυχε να έχω μια συμμετοχή στο έργο μόνο σε ένα κομμάτι της εκτίμησης περιβαλλοντικών επιπτώσεων λόγω κυκλοφορίας στη φάση κατασκευής, καμία εμπλοκή στον σχεδιασμό).

  • Like 3

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να είμαι ειλικρινείς ούτε που με ενδιαφέρει η μεταφορά σας , και να λέτε # για την τύχη σας που έχετε και metro .... ? δεν θα ασχοληθεί όλη η Ελλάδα μαζί σας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μου κάνει εντύπωση ότι στον σχεδιασμό, για να πάει κάποιος από τον Σταθμό του Ελληνικού στον καινούργιο σταθμό στην Άνω Ηλιούπολη, πρέπει να πάει μέχρι το... Σύνταγμα, να αλλάξει τραινο, να πάει μέχρι τον Ευαγγελισμό, να ξανααλλάξει τραινο, και να πάρει την καινούργια γραμμή. Ο γυρος του κόσμου. Εκτός και αν δεν βλέπω κάτι σωστά.

Καλα..

πολυ σωστα βλεπεις για αρχη. Θα ξεκινησω λεγοντας οτι η συγκεκριμενη προεκταση της γραμμης 4 προς Ηλιουπολη ειναι απλα προεκταση. Σε ανυπαρκτη ακομα γραμμη που θα παρει χρονια να γινει, ειναι μαλιστα απο τις τελευταιες στο προγραμμα προεκτασεων. Μιλαμε για πανω απο 15 χρονια, στην καλυτερη. Σε 15 χρονια που φανταζομαι θα εχει ολοκληρωθει και το Ελληνικο, ισως εχει προεκταθει και η γραμμη 2 νοτιοτερα.

Αλλα αφου με υποθεσεις μιλαμε, κανεις δεν αποκλειει ακομα μια προεκταση της γραμμης 4 και ενωση της στο μελλον με τη 2 στα νοτια προαστια. Ονειρα θερινης νυκτος μαλλον.

Ευλογια παντως το μετρο οπου εχει παει. Αν, οκ λεω αν, ποτε φτασουμε να το δουμε οντως οπως φαινεται στο χαρτη, θα ειναι ευλογια για τις μετακινησεις, τους ρυπους, τον χρονο μας, τα παντα.

Επομενη σταση μπουγατσα! Εχω ζησει ενα διαστημα Θεσσαλονικη πριν πολλα χρονια και δεν το πιστευω οτι ακομα ειναι στην ιδια στασιμη φαση τα εργα. Ευχομαι οντως αυτο που λενε για το 23 να ισχυει να τελειωσει αυτο το εργο να σταματησει η ταλαπωρια.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θυμάμαι λοιπόν το 1991 που αποφάσισα να μείνω στο Χολαργό (Αττικής)... Έλεγα σε όλους ότι θέλω να είμαι κοντά σε σταθμό του μελλοντικού μετρό... Το τι δούλεμα έφαγα... "Σιγά μη γίνει ποτέ το μετρό... κλπ κλπ" Εντάξει, κολλήσαμε σε μποτιλιαρίσματα στη Μεσογείων για μερικά χρόνια αλλά το μετρό έγινε.

Προχωράνε τα πράγματα, αργά μεν αλλά προχωράνε.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαχαχα!

 

Όπως είπε και ο προλαλήσας βέβαια, το ζουμί είναι να προχωρήσουνε πριν τα τινάξουμε εμείς! :P

 

ασε μας εσυ βλεπεις θάλασσα θες και μετρό ............................αρκετα με τα νοτια προαστια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...