Jump to content
vro

Τροχαία Ατυχήματα

Recommended Posts

Αν μετρήσω το κοντέρ της μ@λ@κι@ς μου, παίζει και να σπάσει. Κάποτε έκανα τη διαδρομή που δείχνει παραπάνω ο Αχιλλέας με μηχανή σε δύο ώρες και δεκαπέντε λεπτά.Εφυγα αρκετά πρωί που ήταν άδεια όλη η εθνική φυσικά αλλά ότι και να προσπαθήσω να πω εδώ μέσα δεν πρόκειται να αλλάξει το μεγαλείο της π@π@ρι@ς που με περιτριγυριζε αφού τόσα χρόνια μέτα ακόμα δεν έχω βρει έναν λόγο που έθεσα σε κίνδυνο τον εαυτό μου, γιατί όπως προείπα συνάντησα μετρημένα 20 αυτοκίνητα όλα κι όλα.

Τρεις φορές έπεσα με τη μηχανή και και τις τρεις με έριξε αυτοκίνητο.

Την μια σταματημένος σε φανάρι δεν είδε ο άλλος ότι είναι κόκκινο αλλά ούτε είδε και μένα μπροστά του. Ανάθεμα τι είδε....

Την άλλη πετάχτηκε από στοπ και την τρίτη στην εθνική κοιτούσε ένα ταξί που είχε λαμπαδιασει στην ΛΕΑ και δεν είδε εμένα.

0 χλμ λοιπόν στο πρώτο, 25 στο δεύτερο και 80 γιατί έβρεχε στο τρίτο.

Χάρισα την μηχανή όταν ένα απόγευμα που γύριζα από την δουλειά είδα μια μηχανή να πέφτει στο δέλτα Φαλήρου με 50χλμ.ο οδηγός ένας νέος άνθρωπος γύρω στα 40 επέστρεφε κι αυτός από τη δουλειά. Το αποτέλεσμα είναι πως ψάχναμε 30 άνθρωποι το δεξί του χέρι πάνω από 30 ώρα και για καλή του τύχη είχα όπως πάντα full kit φαρμακείο μέσα στο αυτοκίνητο και ένας από τους ανθρώπους που σταμάτησαν ήταν γιατρός.

Τι θέλω να πω; όντως η ταχύτητα δεν σκοτώνει από μόνη της, όντως τα αμαξια/μηχανές δεν τρέχουν από μόνα τους. Όλα εξαρτώνται από τον άνθρωπο, αυτός κρίνει τις συνθήκες και μετριαζει την ταχύτητα του. Αυτός είναι που θα τηρήσει τα όρια η θα παρανομησει.

Όσο είσαι εντός ορίων μεγαλώνει η πιθανότητα να βγεις αγρατζουνιστος από ένα ατύχημα, όπως εγώ και στις 3 φορές παραπάνω.

Καλό είναι να μην γίνεσαι εν δυνάμει δολοφόνος. Καλό είναι να σέβεσαι πρώτα τον εαυτό σου και μετά τον υπόλοιπο κόσμο που σε περιβάλλει.

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

...κάνουμε αυτην την συζήτηση και η αλήθεια ειναι οτι για να μπορέσω να γράψω κάτι είμαι σε απόσταση απο το συναισθηματικό κομμάτι. Πως να νιώθουν οι συγγενείς τους, οι πατεράδες όλων των χαμένων , οι φίλοι , .... τι κρίμα για τους νέους ανθρώπους ,είχαν την ζωή μπροστά τους !!!... ΤΙ ΚΡΙΜΑ.....

 

Αν μπεις με ενσυναίσθηση μπροστά σε μια τραγωδία και ΑΝ την ζεις και συ ο ίδιος... .. .

  • Like 2

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα είπε όλα ο Μπίλις.

 

Το συναισθηματικό δεν ξεπερνιέται ποτέ.

  • Like 1

101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και μη ξεχνάτε και ο Simoncelli σε πιστα έτρεχε και σκοτώθηκε και ο Σουμαχερ σε πιστα έτρεχε στο σκι σκοτώθηκε.Προχθές φίλος μου 42 χρόνων από έμφραγμα.

 

Ειναι να ναι η ώρα σου ορισμένες φορές όπως και το συγκεκριμένο δυστηχημα.

Edited by ilias-zak
  • Like 2

101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πω ότι και εγώ τις έχω κάνει αυτές τι μ@λ@κιες με ένα Audi αρκετά γρήγορο.

Πάντα όμως το αυτοκίνητο ήταν στη πένα. Τα λάστιχα άλλαζαν κάθε 1,5 χρόνο γιατί το πατούσα και αυτός ήταν ο εφιάλτης μου!! Να είμαι με χιλιόμετρα και να μου σκάσει λάστιχο!!

Δεν διαφωνώ με τη λογική ότι ήμουν απλά τυχερός και λίγο λιγότερο επικίνδυνος.

Το πήγανε μέγαρα αν θες να τρέξεις ειναι μια άποψη αλλά μετά θες και 600ευρω για λάστιχα!!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...κάνουμε αυτην την συζήτηση και η αλήθεια ειναι οτι για να μπορέσω να γράψω κάτι είμαι σε απόσταση απο το συναισθηματικό κομμάτι. Πως να νιώθουν οι συγγενείς τους, οι πατεράδες όλων των χαμένων , οι φίλοι , .... τι κρίμα για τους νέους ανθρώπους ,είχαν την ζωή μπροστά τους !!!... ΤΙ ΚΡΙΜΑ.....

 

Αν μπεις με ενσυναίσθηση μπροστά σε μια τραγωδία και ΑΝ την ζεις και συ ο ίδιος... .. .

 

Αυτό ακριβώς έχει αναφέρει και ο Ιαβέρης. Όταν οδηγούμε να έχουμε πάντα στο μυαλό μας πόσες αγκαλιές μας περιμένουν μετά στο σπίτι. Σε τελική ανάλυση η ζωή είναι πολύ μικρή για να τη χαραμίσω, Άλλα πιο σπουδαία πράγματα έχουν αξία και όχι τα αμάξια, οι κόντρες, οι ταχύτητες κτλ.

  • Like 5

Μηδέν άγαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω χασει μπροστινο λαστιχο με 150 στον παλιο ισθμο συγουστο μηνα. Ευτυχως δεν εχασα τον ελεγχο. Ουτε καν ξερω πως... εφταιγα βεβαια γιατι ειχαν φανει τα...λινα. που μυαλο... εχω χτυπησει και το τσιμεντενιο διαχωριστικο εξω απο θηβα...δεν ξερω με ποσα ...κοιμομουνα... δεν επαθα τιποτα, ουτε κανας αλλος. Το λερωμενο βρακι δεν το υπολογιζω. Πανω απο 40 χρονων μαντραχαλος... θεωρητικα και εγω θα μπορουσα να οδηγω την πορσε. Αλλωστε αμελησα να αλλαξω. λαστιχα και στην δευτερη περιπτωση γυριζα απο.αραχωβα κουρασμενος.

 

Επομενως ποιοτικα δεν ειναι ταξικο ουτε θεμα ηλικιας.

Ποσοτικα.ομως νομιζω οτι υπαρχει αυτο που δικαστικα το λεμε επιβαρυντικες

περιστασεις.

Εν πασει περιπτωση κατανοω οτι η οικογενεια του νεαρου προσπαθει να διαχειριστει το αδιανοητο, κομματι αργησε ομως.

 

Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω γραψει το γιατι δεν εχω σε εκτιμηση τις συγκεκριμενες αποψεις του ιαβερη (και οχι μονο).

Αλλα αφου ολοι ξετρελαθηκατε με την περι οπλου μεταφορα...

Εχω καθ ολα νομιμα στην κατοχη μου ( με τεστ ψυχολογου και βεβαιωση ψυχιατρου) οπλο της κατηγοριας safety gun.

Και στην κατοχη και χρηση του υπαρχει αυστηρο και επαρκεστατο νομικο πλαισιο.

Φυσικα δυστυχηματα μπορει να γινουν και αν σπασει ο διαολος το ποδαρι του και το παρει το παιδι μου και φαει αλλο παιδι μαζι με εκεινο θα πρεπει και εγω να διαχειριστω το αδιανοητο.

Επομενως εχω βαλει ενα εξτρα σοβαρο ρισκο στην ζωη μου. Αναγκαστηκα διοτι εχω ενα χωραφι στην ακρη του πουθενα και η συμβουλη ηταν απο το...κοντινο τροπος του λεγειν αστυνομικο τμημα.

Φυσικα και στην αθηνα ειναι λυμενο και διπλοκλειδωμενο. Και αν ακομα η δουλεια μου απαιτησει να παω μια τα ξημερωματα με τα ποδια ζεφυρι....δεν θα το παρω μαζι μου. Ειναι για αλλη δουλεια. Δεν θα το παρω μαιναλο οταν κανω σκι για κανα αγριογουρουνο. Ουτε θα παω με νομιμη αδεια κυνηγου να...βαρεσω στον γαμο του καραγκιοζη, ουτε καν θα ριζω μπαταρια σε γαμο.

Κυριως δεν θα το περιφερω να με βλεπουν ουτε θα μυριζω την μπαρουτη να νιωθω αντρας. Ουτε εγω ουτε τα παιδια μου.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδί μου ξέχνα τι λέει ο Ιαβέρης και κοίτα τα στατιστικά ατυχημάτων. Είμαστε σε εμφύλιο πόλεμο.....οι τελευταίοι στην Ευρώπη.... τι στο καλό αναλύετε με βάση τα προσωπικά σας βιώματα;;;;; ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΥΣΟΥΡΙ...

 

Εγώ εχω αυτο το αυτοκίνητο , εγώ εκείνο , εγώ το άλλο , και εγω στην εθνική ...εδώ ο παππας εκεί ο παπάς ...που ειναι ο παπάς;

  • Like 1

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xρηστο δίκιο έχεις απόλυτο δεν το συζητάμε, αλλά τι να το κανω να έχω γλυτώσει απο νταλικα στην εθνική και να με φάει ο άλλος στο Βερολίνο στο πεζόδρομο.

Όχι εμφύλιο αλλά παγκόσμιο έχουμε καιβδεν τοχουμε καταλάβει.

 

Οπότε ότι αρπάξει ο κ@Λος μας.


101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μα ο ιαβερης λεει οτι τα δυστυχηματα οφειλωνται σε κακους δρομους, κακα αμαξια κακη εκπαιδευση" κακη αστυνομευση...

Ολα αυτα εχουν λιγο η πολυ βελτιωθει.

Αναντιστοιχα τα δυστυχηματα αυξηθηκαν...

Δεν ενοχλει κανεναν αυτη η....αναντιστοιχια;

 

Οκο παω πασο.

Εγω απο θεωριες τυπου ιαβερη και καθε ιαβερη δεν ξερω.

Μονο τα προσωπικα μου βιωματα μπορω να βαλω.

Ας ερθουν οι επιστημονες να τα αναλυσουν.

Απλα δεν ειναι σωστο το ολοι μαζι τρακαραμε...


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ίδιες προδιαγραφές των εθνικών οδών στην Ελλάδα (στο περίπου), ίδιες και στη Γερμανία. Ίδια τα αυτοκίνητα της Ελλάδας με της Γερμανίας (στο περίπου). Μέγιστο 120 χλμ στην εθνική εδώ, στη Γερμανία σε πολλά σημεία απεριόριστη. 10 εκατομμύρια εδώ, 80 εκεί. Ε πως γίνεται εδώ να έχουμε τόσους νεκρούς?

 

Εδώ εμείς οι ίδιοι δεν περπατάμε σε πεζοδρόμιο πλατους 3 μέτρων και πάμε από το δρόμο, φανταστείτε τι γίνεται αν μας δώσουν τιμόνι

  • Like 2

tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα άλλο πρόβλημα της Ελλάδας είναι ότι το πνευματικό και κοινωνικό της προφίλ χρειάζεται γραφικές φιγούρες τύπου Ιαβέρη για να κάνει κουβέντα για κάποιο θέμα. Το να ακούσει κάποιον συγκοινωνιολόγο ειδικό επιστήμονα να του μιλήσει ολοκληρωμένα για το θέμα δεν τον συγκινεί.


Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα άλλο πρόβλημα της Ελλάδας είναι ότι το πνευματικό και κοινωνικό της προφίλ χρειάζεται γραφικές φιγούρες τύπου Ιαβέρη για να κάνει κουβέντα για κάποιο θέμα. Το να ακούσει κάποιον συγκοινωνιολόγο ειδικό επιστήμονα να του μιλήσει ολοκληρωμένα για το θέμα δεν τον συγκινεί.

Εκλεισε και το xerades.gr... εκει μας καταντησαν!... Οι αλητες!... :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ίδιες προδιαγραφές των εθνικών οδών στην Ελλάδα (στο περίπου), ίδιες και στη Γερμανία. Ίδια τα αυτοκίνητα της Ελλάδας με της Γερμανίας (στο περίπου). Μέγιστο 120 χλμ στην εθνική εδώ, στη Γερμανία σε πολλά σημεία απεριόριστη. 10 εκατομμύρια εδώ, 80 εκεί. Ε πως γίνεται εδώ να έχουμε τόσους νεκρούς?

 

 

to idio αναρωτιουνται και στις ΗΠΑ..

δεν ξερω γιατι.

Αυτό που εχω παρατηρησει παντως είναι ότι στην Γερμανια βλέπεις λιγα αυτοκίνητα φτιαγμένα .

Και οσοι τα εχουν προερχονται κατά κυριο λογο (ισως στο 90%) από την γειτονικη, εξ ανατολων μας, χωρα

 

Το άλλο ... ισως (το τονιζω...ισως) είναι πιο αυστηρα τα πραγματα στο θεμα διπλωμα οδηγησης

το παιρνω το διπλωμα πληρωνοντας ισως υπαρχει αλλα σε πολύ μικρο ποσοστο...

ισως είναι ότι υπαρχει γενικα μια παιδεια να τηρεις τους νομους , κανονες κλπ κ ισως αυτό βγαινει κ στην οδηγηση

 

Η ισως απλα εινια πολύ αυστηρο το κρατος...

όταν εκανα αυτή την μετεκπαιδευση για οδηγος φορτηγου για την ανανεωση του διπλωματος (αυτό που σου βαζουν τον κωδικο 95 στο διπλωμα) είχαμε μαθημα κάθε μερα 8 με 15.30 για μια βδομαδα

δυο φορες περασε καποιος από το Υπ. Συγκοινωνιων (ή κατι τετοιο), κ ζητησε την λιστα με τους συμμετέχοντες να δει αν ημασταν ολοι

την μια φορα ηρθε στις 8.45 περιπου...ελειπε ενας .. .αργησε να ερθει κλπ

Τον υποχρεωσαν να ξανα επαναλαβει την μερα εκεινη πληρωνοντας αλλα 105 ευρω...

 

Από την άλλη τα ΚΤΕΟ δουλευουν με αρκετα αυστηρα κριτήρια, και επισης ένα 90% των γερμανων είναι ενναλαξ χιονολαστιχα - καλοκαιρινα κάθε χρονο

όταν πας να αλλαξεις λάστιχα σε ένα συνεργειο (το εχω πετυχει να είμαι μπροστα) αν τα λάστιχα που θες να βαλεις πχ χειμερινα σου εχουν προφιλ μικροτερο από 4mm σου λενε λυπούμαστε δεν γινεται. Πρεπει να παρεις καινουργια. Είναι επικυνδυνο

Edited by Turms
  • Like 5

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eνα πολυ ενδιαφερον αρθρο

 

'Εχουν δικαίωμα οι μοτοσικλετιστές να περνούν ανάμεσα από τα αυτοκίνητα;

 

Αυτή την προαιώνια ελαφρώς καφενειακή αλλά ταυτόχρονα πολύ σοβαρή συζήτηση επανέφερε στο προσκήνιο με τον πιο επίσημο τρόπο η απόφαση του Αρείου Πάγου σχετικά με τροχαίο ατύχημα στο οποίο εμπλέκονταν ένα ΙΧ, ένα φορτηγό και μια μηχανή. Η οδηγός της τελευταίας, που την ώρα που επιχειρούσε να περάσει ανάμεσα στα άλλα δύο οχήματα «βρήκε», έπεσε και τραυματίστηκε, προσέφυγε στο ανώτατο δικαστήριο έχοντας χάσει τη δικαστική μάχη στο Εφετείο Πειραιά. Δεν δικαιώθηκε ούτε από τον Άρειο Πάγο, ο οποίος αποφάνθηκε πως μόνο οι οδηγοί των δικύκλων που κινούνται μεταξύ των διακεκομμένων διαχωριστικών λωρίδων κυκλοφορίας ευθύνονται για πιθανό τροχαίο ατύχημα, και όχι τα αυτοκίνητα που κινούνται στον χώρο των λωρίδων κυκλοφορίας (Διαβάστε περισσότερα για το σκεπτικό της απόφασης εδώ).

Αμέσως άρχισαν οι κλασσικοί ελληναράδικοι αλαλαγμοί, οι μεν να λένε «τέρμα οι σφήνες, επιτέλους να τελειώσει αυτή η μάστιγα με τα μηχανάκια που πετάγονται σαν τις μύγες», οι δε να λένε «ωραία, να κινούμαστε στοιχισμένοι μέσα στις λωρίδες να φτάσει η ουρά μέχρι τη Θήβα».

Μακριά από αυτές τις οπαδικές αντιδράσεις, αξίζει να δούμε τι πραγματικά ισχύει με βάση των Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, τι ακριβώς λέει η απόφαση του Αρείου Πάγου, που είναι πολύ συγκεκριμένη, και βεβαίως πώς αποτιμούν την απόφαση αυτή άνθρωποι που κινούνται στους ελληνικούς δρόμους με στόχο όχι την επίδειξη δύναμης ή τη μαγκιά αλλά το να φτάσουν στον προορισμό τους με ασφάλεια για τους ίδιους και τους υπόλοιπους οδηγούς, είτε επιβαίνουν σε αυτοκίνητο είτε σε μηχανή.

Το newsbeast.gr απευθύνθηκε σε δύο πολύτιμους συνεργάτες του, έμπειρους συντάκτες στον χώρο, για να «αποκωδικοποιήσει» τον ΚΟΚ, τη ρεαλιστική εφαρμογή του στον δρόμο και το νόημα της δικαστικής απόφασης. Θανάσης Χούντρας και Νίκος Τσάδαρης γράφουν, ο καθένας από τη δική του σκοπιά, για το φλέγον θέμα της «διήθησης», όπως λέγεται, και την απόφαση του Αρείου Πάγου, δίνοντας άφθονη τροφή για σκέψη- και γόνιμη συζήτηση.

 

 

Ποιόν εξυπηρετεί η κίνηση μοτοσυκλετών ανάμεσα από τα αυτοκίνητα; Αν πρέπει να δοθεί μια απάντηση στο φλέγον λόγω επικαιρότητας θέμα της διήθησης, είναι ότι αυτή εξυπηρετεί πρωτίστως τους μοτοσικλετιστές αλλά ακόμη περισσότερο τους οδηγούς αυτοκινήτων.

Στην Ελλάδα κυκλοφορούν λίγο περισσότερο από το 1 εκατομμύριο δίκυκλα, άνω των 50 κ.εκ., περισσότερα από τα μισά από αυτά στην Αττική, πάνω από 500.000 στην Αθήνα.

Αν όλα αυτά τα δίκυκλα κυκλοφορούσαν σε στοίχους, καταλαμβάνοντας χώρο στη λωρίδα κυκλοφορίας όσο ένα αυτοκίνητο, τότε θα καταλάμβαναν 2 χιλιάδες χιλιόμετρα δρόμων της πόλης.

Αυτά τα δύο χιλιάδες χιλιόμετρα θα αρκούσαν για την απόλυτη συμφόρηση των δρόμων της πόλης. Σκεφτείτε την Αθήνα προ της κρίσης και την «ανακούφισή» της όταν αποσύρθηκαν από την κυκλοφορία εκατοντάδες χιλιάδες αυτοκίνητα. Κάτι ανάλογο, αλλά αντίστροφα.

 

Το φαινόμενο της διήθησης έχει ερευνηθεί και από μία άλλη άποψη. Σε σχετική μελέτη που έγινε στο Βέλγιο το 2012, υπολογίστηκε ότι κάθε 8 μοτοσυκλέτες που κυκλοφορούν στη λωρίδα και κάνουν διήθηση, σημαίνουν και ένα φανάρι λιγότερο για τους οδηγούς του αυτοκινήτου.

 

 

Οι υπολογισμοί έδειξαν ότι οι μοτοσικλετιστές «προσφέρουν» τρείς κύκλους φαναριών λιγότερους σε κάθε ένα οδηγό αυτοκινήτου, σε μια μέση διαδρομή της καθημερινότητας. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα λιγότερο εκνευρισμό, άρα πιο αποδοτικούς εργαζόμενους, λιγότερες χαμένες εργατοώρες, λιγότερη ρύπανση από το μειωμένο χρόνο κίνησης τόσο της μοτοσυκλέτας αλλά και των αυτοκινήτων. Άρα τελικά πολύπλευρη και σημαντική συμβολή στην οικονομία.

Με κάποιο ανάλογο τρόπο, η Καλιφόρνια έγινε η πρώτη πολιτεία των ΗΠΑ όπου η διήθηση των μοτοσυκλετών επιτρέπεται, υπό όρους βέβαια. Κυρίως ως προς τη διαφορά ταχύτητας μεταξύ μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου που δεν πρέπει να υπερβαίνει τα +10 μίλια/ώρα, περίπου 16 χλμ/ώρα.

Ακολούθησε το Oregon που βρίσκεται στη διαδικασία νομοθέτησης και θέσπισης των κανόνων της διήθησης υπό όρους. Στα ίδια χνάρια βαδίζει εδώ και λίγες μόλις ημέρες και η πολιτεία της Washington. Εν ολίγοις, η διήθηση βρίσκει όλο και περισσότερο έδαφος αποκτώντας τη σχετική νομολογία, παρά συναντά αντιστάσεις και επικριτές.

 

 

Εντυπωσιακή ήταν αυτό που ανάλογο έγινε στη Γαλλία, όταν ο τότε Υπουργός Μεταφορών, αποφάσισε να κυνηγήσει όσους κάνουν διήθηση. Στις 18 Ιουνίου του 2011, περισσότεροι από 100.000 μοτοσικλετιστές σε όλη τη χώρα, βγήκαν στους δρόμους και κινήθηκαν όπως επιθυμούσε ο Υπουργός: ο ένας πίσω από τον άλλον.

Το Παρίσι παρέλυσε ολοσχερώς, στους δρόμους επικράτησε κομφούζιο με τους μοτοσικλετιστές να διασκεδάζουν τον άπλετο χώρο που είχαν στη διάθεσή τους. Καθόλου παράδοξο ότι οι οδηγοί των αυτοκινήτων τους χειροκροτούσαν λέγοντας «συνεχίστε, σας χρειαζόμαστε» (αλλιώς δεν θα φτάσουμε ποτέ στη δουλειά μας). Σήμερα η διήθηση είναι νόμιμη σε πολλές περιοχές της Γαλλίας.

 

 

Αν εξετάσουμε ψύχραιμα το θέμα, θα δούμε ότι ο θόρυβος γίνεται εξ αιτίας της υπερβολής κατά τη διήθηση μιας μικρής αναλογικά με το σύνολο των χρηστών δικύκλου και πρόσφατα λόγω μιας απόφασης του Αρείου Πάγου ο οποίος αποφάσισε το προφανές.

  • Like 2

elan-wingman-86-ti-fusion-x-2d-kv.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως ειναι εξαιρετικα δυσκολο να δεις μια μηχανη ειδικα πισω δεξια.

Και επισεις πολυ σπανιο να βρεις οδηγο φορτηγου η επιβατικου να σου δωσει προτεραιοτητα ακομα και οταν δεν εχεις στην βαση του σκεπτικου οτι ναι μεν εισαι ηλιθιος που κανεις σφηνα αλλα εγω φονιας δεν θα γινω.

Οδηγω και τα 2.

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

....η λύση ειναι στην χρήση ΜΜΜ .... να απαλαγουμε απο τα αυτοκίνητα....

 

Δεν ειναι λογικό τα μηχανάκια να δικαιώνονται στις σφηνες...

  • Like 3

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οδηγώ και τα 2, με το μηχανάκι σε πορεία πάντα ακολουθώ αυτοκίνητο και ποτέ δεν κάνω σφήνες όπως αρκετοί κάνουν...σταματημένος σε φανάρι όμως και με 10 χλμ ναι κάνω και εγώ τουλάχιστον δεν το βρίσκω λάθος.

Edited by fANis
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρησιμοποιούμε μηχανάκια προφανώς για δύο λόγους , ο ένας ειναι γιατί δεν έχουμε τόσο πρόβλημα με το παρκιγνκ και ο άλλος γιατι μπορουμε να κάνουμε ...σφήνες αρα να φτάνουμε πιο γρήγορα στον προορισμο μας (δεν χρειάζεται να τρέχουμε , σφήνας γαρ....). Αλλιως μηχανάκι δεν θα αγοράζαμε.... (μην με αρχήσετε τώρα με το παθος να οδηγουμε μηχανή γιατι.... ...) .

 

Λάθος ή όχι , πρέπει να υπάρχει μια νομοθεσία που θα δικαιώνει τους οδηγους εκατέρωθεν σε περίπτωση ατυχήματος. Το αυτοκίνητο έχει πολλά τυφλά σημεία, οπερ πρέπει να έχεις 10 καθρέπτες αφενός και αφετέρου δεν γίνεται να αποσπσατε η προσοχή του οδηγου απο το πεδιο ενδιαφεροντος του όταν οδηγά ήσυχα να πάει σπιτι του... το πεδίο αυτο ειναι ...μπροστά του...dahhhh...

 

Τώρα να έχει απαιτήσει ο οδηγός μηχανής να τον προσέχουν επειδή αυτός κοιτάζει την πάρτη του και δεν το ενδιαφέρει τίποτε αλλο απο το να φτάσει αυτος γρηγορότερα στην δουλειά του , είναι κάτι που επιπλέον θα πρέπει να μας προβληματίσει στην εν γενει συμπεριφορά μας ως οδηγοί , αυτοκινητων , μηχανών , ποδηλάτων, πατίνι κτλ

Edited by Χρήστος Μ.
  • Like 3

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Α, επισης ...ο επομενος μοτοσυκλετιστής που θα μου έρθει με τους προβολεις στην καρότσα θα φάει πόρτα....

 

:P


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα που πήγα ΧΚΚ 4 χάρους βρήκα.

1ος χάρος : Αττική Οδό, αριστερή λωρίδα, τέρμα γκάζια

2ος και 3ος χάρος : όταν επέστρεφα από ΧΚΚ, το κινητό στο χέρι και πάμε με 20χλμ λες και πάμε σε κηδεία / ο ένας μάλιστα είχε και τη φαμίλια από πίσω για να μαθαίνουν τα παιδιά από τον μπαμπά ότι όταν οδηγούμε μπορούμε να μιλάμε στο κινητό

4ος χάρος : σε στροφή χωρίς ορατότητα πλάγιασε όλο το αμάξι του / πως κράτησε τις γραμμές του και δεν έπεσε επάνω μου ακόμα δεν το έχω καταλάβει / το μόνο που πρόλαβα να δω από τους καθρέπτες μου ήταν ότι είχε επάνω στην οροφή του αμαξιού σκι / φαντάζομαι πως κατεβαίνει τις πλαγιές

 

Άλλοι ανεβαίνουν στα βουνά να χαρούν τη φύση και να περάσουν όμορφα και άλλοι ανεβαίνουν επίσης στα βουνά αλλά έχουν μυαλό λιγότερο και από της ανηψιάς μου που έκλεισε χρόνο πριν λίγες μέρες.

  • Like 1

Μηδέν άγαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδιά, καθομαστε και συζητάμε για κάτι το οποίο δεν υπάρχει στον κοκ οπου μια τύπισσα προσπάθησε να το κάνει νόμιμο, διεκδικώντας χρηματικό ποσό απο ατύχημα που μόνη της προκάλεσε λόγω ηλιθιότητας και ασχετοσύνης.

 

Το γράφω αυτό σαν οδηγός μηχανής 365 μέρες το χρόνο..

 

Στάλθηκε από το Lenovo A806 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Edited by swordfish
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ποιός δικαιώνεται εδώ αν γίνει το μπαμ; Εδώ σας θέλω!... :P

 

  • Like 1

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...