jorge_ver 261 Report post #201 Posted March 5, 2017 (edited) Ποιός δικαιώνεται εδώ αν γίνει το μπαμ; Εδώ σας θέλω!... https://youtu.be/6uf2QNtYpII Τα φανάρια γιατί είναι μετά τις διασταυρωσεις; Edited March 5, 2017 by jorge_ver Quote Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,297 Report post #202 Posted March 5, 2017 Τα φανάρια γιατί είναι μετά τις διασταυρωσεις; Και στις Ηνωμένες Πολιτείες έτσι είναι. Κατά τη γνώμη μου, καλύτερα. Δεν σηκώνεις κεφάλι για να τα δεις, είναι πάντα στο βάθος μπροστά. Προϋποθέτει, βέβαια, πειθαρχία και αυτοσυγκράτηση ως προς το σημείο που σταματάει κάποιος στο κόκκινο. 3 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
wraith 6,406 Report post #203 Posted March 7, 2017 Πάντως υπάρχουν και χειρότερα από εμάς Quote Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,479 Report post #204 Posted March 13, 2017 http://www.gazzetta.gr/plus/article/1058185/o-silva-kleiton-stamatise-sto-trohaio-me-tin-porsche-ti-eipe-gia-tragiko-symvan Quote Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,297 Report post #205 Posted March 14, 2017 (edited) Το δελτίο τύπου μας (ΔΣ Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων) με αφορμή τη σχετική συζήτηση στη χώρα τελευταία... http://www.ses.gr/index.php/nea-kai-anakoinoseis/press-releases/929--2017.html Δελτίο Τύπου του Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων για την Οδική Ασφάλεια στην Ελλάδα - Αθήνα, Μάρτιος 2017 Ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων, μαζί με όλη τη χώρα, παρακολούθησε με θλίψη και προβληματισμό τα τραγικά γεγονότα που εκτυλίχθηκαν τις τελευταίες εβδομάδες στο οδικό δίκτυο της χώρας και τα οποία προβλήθηκαν εκτενώς από τα μέσα ενημέρωσης. Ο Σ.Ε.Σ. έχει συχνά επισημάνει ότι για την ουσιαστική βελτίωση του παρεχόμενου επιπέδου οδικής ασφάλειας απαιτείται συστηματική κοινή προσπάθεια πολιτείας και πολιτών. Δυστυχώς, παρ' ό,τι η οδική ασφάλεια και η σωστή οδηγική συμπεριφορά θα πρέπει να αποτελούν αντικείμενο συνεχούς προσπάθειας και επαγρύπνησης, περιστατικά με μεγάλη δημοσιότητα φαίνεται να είναι συχνά αυτά που επαναφέρουν το θέμα στη δημόσια συζήτηση. Ενδεχομένως η παρατηρούμενη αδράνεια Πολιτείας και πολιτών συναρτάται και με τη σχετική μείωση του αριθμού των οδικών ατυχημάτων και των θυμάτων τους (κυρίως λόγω των οικονομικών συνθηκών) κατά την τελευταία οκταετία. Ωστόσο, η Ελλάδα εξακολουθεί να είναι ουραγός στην Ευρωπαϊκή Ένωση (κατατασσόμενη σταθερά στις τελευταίες θέσεις) και η πιθανότητα τροχαίου ατυχήματος στο οδικό δίκτυο της χώρας παραμένει αυξημένη συγκριτικά με τα περισσότερα Ευρωπαϊκά κράτη. Το οικονομικό κόστος των οδικών ατυχημάτων στην Ελλάδα εκτιμάται ότι ξεπερνά τα 3 δις ευρώ ετησίως. Με αφορμή και μόνο το συμβάν της 26/2/2017 και την επακόλουθη συζήτηση για την οδική ασφάλεια, ο Σύλλογος τονίζει τα εξής: - Η τήρηση του Κ.Ο.Κ. από όλους τους χρήστες του οδικού δικτύου συντελεί στη μείωση του αριθμού και της σοβαρότητας των συμβάντων. Οι κανόνες προτεραιότητας, τα όρια ταχύτητας και οι λοιπές προβλέψεις του Κώδικα έχουν προκύψει μετά από πολλά χρόνια μελετών και αναλύσεων και όχι τυχαία. - Ειδικότερα οι υψηλές για τον εκάστοτε τύπο οδού ταχύτητες, εκτός του ότι μπορούν από μόνες τους να προκαλέσουν δυσκολία ελέγχου του οχήματος (σε συνδυασμό με ξαφνικά εμπόδια, κατάσταση οδοστρώματος, κατάσταση οχήματος, επίπεδα κυκλοφορίας και λοιπές συνθήκες) συντελούν στην αύξηση της σοβαρότητας του συμβάντος, εάν αυτό προκύψει. - Η απόσπαση προσοχής για πολύ μικρό διάστημα είναι ικανή για το μοιραίο. Ακόμα κι ένα δευτερόλεπτο αρκεί για να κινηθεί ακυβέρνητο ένα όχημα για πάρα πολλά μέτρα. - Το οδικό δίκτυο, ακόμα και σε περιπτώσεις κλειστών αυτοκινητοδρόμων, ενδέχεται να παρουσιάσει ακίνητα και κινητά εμπόδια τα οποία ο οδηγός θα πρέπει να είναι σε θέση να αποφύγει, προσαρμόζοντας την πορεία ή/και την ταχύτητά του. - Αυτονόητη είναι η ανάγκη της χρήσης ζωνών ασφαλείας από όλους τους επιβάτες των αυτοκινήτων (εμπρός και πίσω θέσεις), όπως και η χρήση κράνους και ειδικού προστατευτικού ρουχισμού από τους αναβάτες μοτοσυκλετών. - Συνολικά, το οδικό περιβάλλον (οδός, καιρικές συνθήκες, κυκλοφορία) είναι δεδομένο κατά περίπτωση και ο οδηγός οφείλει να προσαρμόζεται σε αυτό. Η λύση στο πρόβλημα δεν δύναται να προέλθει μέσα από αποσπασματικές δράσεις ή ως αντίδραση σε συμβάντα που λαμβάνουν μεγάλη δημοσιότητα. Οι σχετικές συζητήσεις οφείλουν να είναι ψύχραιμες, να βασίζονται στη συμμετοχή ειδικών και να θέτουν σαφείς και μακροπρόθεσμα βιώσιμους στόχους ως προς την κατά το δυνατόν εξάλειψη των τροχαίων ατυχημάτων. Η Πολιτεία οφείλει να εξασφαλίσει την εντατικοποίηση της αστυνόμευσης και διεύρυνσή της στο σύνολο των επικίνδυνων παραβάσεων. Οι πολίτες οφείλουν να υιοθετήσουν μία οδήγηση λιγότερο επιθετική, με χαμηλότερες ταχύτητες και περισσότερη προσοχή κατά την οδήγηση. Ιδιαίτερα, οφείλουν να προσαρμόσουν την οδηγική συμπεριφορά τους στα νέα δεδομένα και συνθήκες που φέρνει το εκτεταμένο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων που διαμορφώνεται στην Ελλάδα. Ο Σ.Ε.Σ. τονίζει πως -εκτός από τα αυτονόητα μέτρα αστυνόμευσης και συμμόρφωσης- η ανάπτυξη σωστής οδηγικής παιδείας από μικρές ηλικίες είναι αυτή που αποτελεί την καλύτερη επένδυση για τη μείωση των συμβάντων και των θυμάτων που προκύπτουν από αυτά. Η προσπάθεια αυτή οφείλει να είναι συνεχής, να προσαρμόζεται στις κοινωνικές και οικονομικές συνθήκες της εποχής και να παρακολουθεί την εξέλιξη της τεχνολογίας των οχημάτων και των υποδομών. Οι Έλληνες Συγκοινωνιολόγοι θα εξακολουθήσουν να συνεισφέρουν με κάθε τρόπο προς την κατεύθυνση εφαρμογής όλων των απαραίτητων δράσεων προτεραιότητας. Επιπλέον, θα εντείνουν τις πρωτοβουλίες επιστημονικής τεκμηρίωσης και ευαισθητοποίησης Πολιτείας και πολιτών με την ελπίδα ότι η μείωση των θυμάτων στους δρόμους θα καταστεί ύψιστη προτεραιότητα της Ελληνικής Πολιτείας. Edited March 14, 2017 by PhaethonF1 3 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 3,950 Report post #206 Posted March 14, 2017 ....με προβληματιζόυν οι επιστολές τυπικου τύπου απο ειδικους σε όλους του τομείς που αφορουν την πολιτεία , την κοινωνία , την καθημερινή ζωή. Είναι δύσκολα κείμενα και είναι και ...αδιάφορα, για αυτο είτε δεν τα διαβάζει κανείς μετά την πρώτη παράγραφο, είτε μετά την ...δεύτερη. ( ) ~ Θα πρέπει να έλκουν τον αγανγωστη και όχι να του θυμίζουν εκπόνηση έκθεσης στις πανελλήνιες ή πτυχιακή εργασία. Εμένα με ενδιαφέρει ΤΙ ΛΕΝΕ οι συγκοινωνιολόγοι στις παρέες τους, όχι στις δημόσιες διαλέξεις τους. Προφανως δεν θέλουν να βγουν και να πουν τα πράγματα όπως εμείς τα καταλαβαίνουμε. Γιατι όμως; .. Αντε δώσε αυτο το κείμενο σε ένα τύπο 25 χρονών που οργανώνει κοντρες στην βουλιαγμένη.... ντάξει... Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,297 Report post #207 Posted March 14, 2017 (edited) Χρήστο... με αναγκάζεις (και δεν είναι κακό) να σου πω ότι η αρχική έκδοση του κειμένου ήταν αρκετά διαφορετική, με βασικό κορμό όμως παρόμοιο. Το είχα γράψει αλλιώς, η έμφαση ήταν κυρίως στα "bullets" που επισημαίνονται. Δυστυχώς όλα αυτά περνάνε και από άλλα φίλτρα. Όμως τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις από το συγκεκριμένο κείμενο? Δεν θα έλεγα κάτι διαφορετικό στην ουσία του, ίσως άλλαζε ο τρόπος και το ύφος μόνο. Επίσης, να θυμίσουμε ότι ένας καθαρά επιστημονικός Σύλλογος δεν παίζει τον ρόλο π.χ. του Ιαβέρη. Δεν μας ενδιαφέρει να λαϊκίσουμε ούτε κάνουμε κρα για δημοσιότητα. Το ότι η πολιτεία δεν αξιοποιεί όπως πρέπει το επιστημονικό δυναμικό και το όλο θέμα αναλώνεται σε παράθυρα καναλιών και υστερικές φωνές δεν είναι ευθύνη δικιά μας εκτιμώ. Edited March 14, 2017 by PhaethonF1 2 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 3,950 Report post #208 Posted March 14, 2017 Δεν ήξερα οτι ειναι δικό σου κειμενο, βάλτε ρε παιδιά και κανα όνομα απο κάτω να ξέρουμε Δεν ξέρω τι παραπάνω χρειάζεται για να "ακουστεί" η φωνή σας. Αλλα κακά τα ψέματα , ΔΕΝ ακουγεται... ή εγώ ειμαι κουφός. Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,297 Report post #209 Posted March 14, 2017 Το αρχικό κείμενο ήταν δικό μου. Στη συνέχεια υπέστη... κάποιες αλλαγές στρογγυλέματος από συναδέλφους. Δεν αποφασίζω μόνος μου στο ΔΣ (ευτυχώς ή δυστυχώς, ανάλογα την περίπτωση!). Η δικιά μου κριτική ήταν ότι αργήσαμε πολύ, όταν όλη η χώρα συζητούσε το θέμα για καιρό. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, δεν είμαστε πραγματογνώμονες του περιστατικού με την Πόρσε και δεν μας ενδιαφέρει να δώσουμε τροφή για αίμα στα ΜΜΕ. Γι αυτό και δεν ήθελα ούτε να βγούμε την επόμενη μέρα αμέσως σαν μαϊντανοί. Εννοείται μεταξύ μας και το συζητήσαμε και άποψη είχαμε, αλλά διαφέρει πολύ αυτό από το να βγεις με απόλυτο τρόπο να δικάζεις δεξιά κι αριστερά. 1 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
kaps 2,735 Report post #210 Posted March 14, 2017 Καπου διαβασα αυτο..... εχουμε θρησκευτικα στο σχολειο κ οχι μαθηματα οπως οδηγικη συμπεριφορα, σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση κτλ.......... Το να βγαινουν διαπιστωτικα κειμενα απο οποιονδηποτε δεν βοηθαει κατι. Το θεμα ειναι πως θα ασκησουμε πιεση ο καθενας απο την θεση του για να αλλαξει κατι......... Παιδεια, παιδεια, παιδεια......... 2 Quote Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου...... 'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε! Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 3,950 Report post #211 Posted March 14, 2017 Σε οτι αφορά τις ανακοινώσεις απο επισημους φορείς τα πράγματα πρέπει να λέγονται σκληρά όπως ειναι , χωρις λαικισμο μεν αλλα πχ για το ζητημα αυτο θα πρέπει να δινεται έμφαση στην ζημια που υφίσταται η πολιετεία, στην τσέπη του πολίτη, στην τραγωδία του θανάτου, της αναπηρίας κτλ Ενα, δύο , τρεία ...αυτά ειναι τα στατιστικά νούμερα , ακολουθούν συμπεράσματα. Απο το περιστατικό της πορσε, ξέρουμε πόσοι ακόμα έχουν σκοτωθεί μέχρι σήμερα; Είναι φυσικό φαινόμενο; Αν είναι έτσι δεν μπορουμε να κάνουμε τίποτα. Αποφασίστε, πολίτες και πολιτεία... 1 Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
leonidastria 4,307 Report post #212 Posted March 14, 2017 (edited) Καπου διαβασα αυτο..... εχουμε θρησκευτικα στο σχολειο κ οχι μαθηματα οπως οδηγικη συμπεριφορα, σεξουαλικη διαπαιδαγωγηση κτλ.......... Το να βγαινουν διαπιστωτικα κειμενα απο οποιονδηποτε δεν βοηθαει κατι. Το θεμα ειναι πως θα ασκησουμε πιεση ο καθενας απο την θεση του για να αλλαξει κατι......... Παιδεια, παιδεια, παιδεια......... Εδω θα ηθελα να παραθεσω το εξης ..ετσι προς προβληματισμο. Στην γερμανια στην τεταρτη δημοτικου ,(πριν πανε στο γυμνασιο που ξεκιναει στην 5η )αλλα και στα δυο γερμανικα σχολεια που υπαρχουν στην χωρα μας καποια μερα του σχολειου τους ζητανε να φερουν τα ποδηλατα τους στο σχολειο. Εχει διαμορφωθει καταλληλα ο χωρος και δινουν εξετασεις για να παρουν το διπλωμα ποδηλατου...κανονικο διπλωμα !!!Φυσικα εχουν προηγηθει και τα αναλογα μαθηματα !!! Αυτο δεν σημαινει οτι αν ενα παιδακι βγει με το ποδηλατο του σε δρομο της γερμανιας θα πρεπει να εχει και το διπλωμα μαζι του, αν ειναι δυνατον,αλλα αναγκαζει σιγα σιγα το παιδι να διαπαιδαγωγειται σωστα οσον αφορα την κυκλοφοριακη αγωγη. Ακριβως οπως στην Ελλαδα ενα πραμα... Edited March 15, 2017 by leonidastria 4 Quote Κράτιστον κτημάτων ευβουλία. Σοφοκλής Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,297 Report post #213 Posted March 16, 2017 (edited) Εκδήλωση σε συνεργασία Συλλόγου Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων και Ι.Ο.Α. "Πάνος Μυλωνάς" Πλήρης πρόσκληση και πρόγραμμα εκδήλωσης Ημερίδα ΙΟΑΣ 21-3_ΑΤΖΕΝΤΑ.pdf Edited March 16, 2017 by PhaethonF1 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Μ. 3,950 Report post #214 Posted March 16, 2017 Νίκος Τσαδάρης , μηχανοκίνητος αθλητισμός ... γράφει: Γενεσιουργός αιτία: Η υπερβολική ταχύτητα Υπεύθυνος: Ο οδηγός του οχήματος που «εισέβαλε» στο πάρκινγκ http://www.newsbeast.gr/car/arthro/2614208/irthe-i-ora-gia-mia-psichremi-apotimisi-ton-sinepion-tou-choligountianou-distichimatos ...τώρα όλες οι συζητήσεις, για λάστιχα, για χιονολάστιχα, για σερβις , για σπορ αυτοκίνηση για για για ...είναι μπουρδες.... 4 Quote People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,297 Report post #215 Posted March 16, 2017 Μια χαρά τα λέει ο Τσάδαρης. Βέβαια δεν νομίζω ότι γενικά στην κοινή γνώμη αποδόθηκε ευθύνη στα λάστιχα. Περισσότερο κατακρίθηκε το γεγονός της αμέλειας σε συνδυασμό με τη λάθος χρήση τους και με την υπερβολική ταχύτητα. Αλλά έχει points και καλά που τα λέει για να γίνουν πιο λιανά. (Υ.Γ. Δεν θα το θυμάται, στο μεταξύ, αλλά έχει υπάρξει εκπαιδευτής μου μια μέρα στα Μέγαρα πριν από αρκετά χρόνια...) 2 Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
vro 9,933 Report post #216 Posted March 19, 2017 http://www.gazzetta.gr/plus/article/1060721/nea-ntokoymenta-gia-dystyhima-me-tin-porshe Quote <p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα..... Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,365 Report post #217 Posted March 20, 2017 http://www.gazzetta.gr/plus/article/1060721/nea-ntokoymenta-gia-dystyhima-me-tin-porshe Αναφέρει ότι: "Αρχικά υπήρχαν πληροφορίες για παλαιά ελαστικά, ωστόσο με βάση τις έρευνες και τα αποδεικτικά στοιχεία, το επίμαχο λάστιχο ήταν το πιο καινούργιο. Τα τρία ελαστικά, κατηγορίας MOUNT ONLY, έχουν ημερομηνία παραγωγής την 48η εβδομάδα του 2006 (4806) και το πίσω δεξιά λάστιχο έχει την 33η εβδομάδα του 2007 (3307)." Εδώ να γελάσουμε, να κλάψουμε, να γκρεμίσουμε κανένα τοίχο με το κεφάλι; 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
fANis 393 Report post #218 Posted March 28, 2017 (edited) Που θα πάει αυτή η κατάσταση ρε παιδιά; Να φανταστώ διαβάσατε... Edited March 28, 2017 by fANis Quote Share this post Link to post Share on other sites
aab 1,365 Report post #219 Posted March 29, 2017 Συστηματικά αποσιωπάται το γεγονός ότι τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν εντός πόλεων!!! Δεν υπάρχει μεγαλύτερη μ@λ@κι@ από το περνάω με κόκκινο το φανάρι της Φραντζή (στη Συγγρού) και όμως συνέχεια γίνεται. Στην έξοδο της Φιλελλήνων απαγορεύεται η αριστερά στροφή προς Αμαλίας. Συνέχεια υπάρχουν πονηροί που το κάνουν. Και η τροχαία απέναντι στο Ζάππειο χαζεύει. Δεν είναι τυχαίο ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες έχουν ειδικά επασφάλιστρα για τους κατοίκους συγκεκριμένων πόλεων (περιοχών) και αυτούς που ασκούν συγκεκριμένα επαγγέλματα. Quote Share this post Link to post Share on other sites