Jump to content
Χρήστος Μ.

Color Theory Photography ~ Θεωρία Χρωμάτων Στην Φωτογραφία

Recommended Posts

...Για μένα η θεωρία χρωμάτων ήταν μια τρομερή αποκάλυψη στην αποδόμηση της συνθεσης στην φωτογραφία. Για κάθε φωτογράφο υπάρχει ένα τέτοιο κλειδί, για άλλους είναι το σχήμα, για άλλους είναι η προοπτική κ.ο.κ. Το χρώμα παίζει πολυ συμαντικό ρόλο στα δικά μου μάτια (και σε όλους δηλαδή αλλα λειτουργεί λίγο περισσότερο στο ασυνείδητο για τους ανυποψίαστους) τόσο για την λήψη μιας φωτογραφίας αλλα πολύ περισσότερο κατα την επεξεργασία της. Εκεί που προσπαθώ να διαχειριστώ την αρμονία χρώματος για να "χειραγωγήσω" τον θεατή μου.

 

Στο παρακάτω σύνδεσμο κατα κάποιο τρόπο δεν έμαθα μόνο τα βασικά της ανάλυσης χρώματος στην φωτογραφία-ζωγραφική (το ίδιο είναι ) αλλα στην ουσία έμαθα να βλέπω με τελείως διαφορετικό τρόπο στην καθημερινότητά μου. Είναι σχεδόν σοκαριστικό, τρομακτικό. Οπως και ο παρακατώ συγγραφέας εξηγεί , έχουμε μάθει να κοιτάμε με λάθος τρόπο. Εχουμε εκπαιδευτεί λάθος απο τα σχολικά μας χρόνια όταν μαθαίναμε ή εξασκουμασταν στην ζωγραφική.

 

Ο ίδιος τα λέει/γράφει καλύτερα. Νομίζω οτι θα τον απολαύσετε. Επισης στο παρακάτω κείμενο δίνονται και μερικές επεξηγήσεις για όσους χρησιμοποιούν adobe προγράμματα, photoshop/lightroom και κάποια άλλα προγραματα για έννοιες όπως φωτεινότητα, κορεσμός, τονικότητα. κτλ Σε οτι αφορά εμένα προσωπικά βγάζω περισσότερο άκρη πλεον βάζοντας στον νου μου αγγλικές ορολογίες όπως πχ luminance, brightness, luminosity.

 

Ρίξτε μια ματιά:
https://www.davemorrowphotography.com/color-theory-photography

 

Επειδή η θεωρία χρώματος με ενδιαφέρει αρκετά οτι άλλο θέλετε να προσθέσετε ελεύθερα!

  • Like 1

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέρα από το οτι τα γούστα είναι υποκειμενικά , ωστόσο , πίσω απο τις προσωπικές προτιμήσεις που πολλές φορές είναι αποτέλεσμα χαοτικών αλληλεπιδράσεων , πρέπει να υπάρχει ένας κοινός μηχανισμός χρωματικής αντίληψης. Μιλώντας πάντα με βάση την γονιδιακή κατασκευή της όρασης. Τα μάτια μας (για την ακρίβεια το κέντρο εγκεφάλου που επεξεργάζεται τις συχνότητες της ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας) απορίπτουν ή αποδέχοντε συνδιασμους χρωμάτων στο ασυνείδητο.

 

Τα παρακάτω κάδρα τα έχω επεξεργαστεί. Το ένα απο τα δύο έχει προσθήκη επεξεργασίας με βάση την θεωρία χρωμάτων. Δεν θα πω περισσότερα, θα ήθελα απλά να δώ αν μπορεί να ισχύσει μια αντικειμενική εκτίμηση της εικόνας. Ποια από τα δύο κάδρα προτιμάτε (και ας ΜΗΝ σας αρέσουν) , με το ενστικτο. Ποιο θα επιλέγατε;

 

Στην συνέχεια θα εξηγήσω τι έχω κάνει , σε ποιο κάδρο και γιατι.

 

Λοιπον το Α :

 

post-193-0-13811900-1511433129_thumb.jpg

 

ή το Β;

 

post-193-0-63388600-1511433140_thumb.jpg

 

 

Σημείωση: Δυστυχώς κυρίως λόγο της οικονομικής κρίσης, δώρο δεν έχει σε οτι και αν επιλέξετε. Ψάχνω για χορηγους ,αλλα τίποτα, δεν υπάρχει μία... :D

  • Like 1

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας δούμε και κάποιον άλλο τι θα επιλέξει.

 

Η Βικ (συντροφός μου) άλλη επέλεξε για τα γουστα της και άλλα για πιο εφαρμοσμένη χρήση. Αλλο ένα προβληματικό κομμάτι στην φωτογραφία, επαγγελματική και καλλιτεχνική φωτογραφία. Οκ, τα άκρα δεν συνάδουν, αλλα οι μικρές διαφορές δεν θα έπρεπε να ήταν κρητίριο επιλογής. Αυτή που μας αρέσει , εστω λίγο καλλιτεχνικά επεξεργασμένη, θα έπρεπε να αποτελεί και πλάνο για επαγγελματική χρήση. Τεσπα..Αλλουνού παπα ευαγγέλιο. Πάντως στο εξωτερικό οι φωτογραφοι πχ γάμων και λοιπων πιο επισημων μυστηρίων , τραβάνε φουλ καλλιτεχνικά και το αποτέλεσμα ειναι φανταστικό , πιο πραγματικό, πιο αληθινο. ....


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

 

Ποιο θα επιλέγατε;

...

 

Το Β, ασχέτως αν κρίνω με την υπογραφή σου

ότι έχεις επιλέξει και εσύ το Α.

 

Και εξηγώ το γιατί.

Τουλάχιστον στο δικό μου monitor

βλέπω την Β να τσιμπά κίτρινα & κόκινα

με αποτέλεσμα να είναι πιο θερμή.

Η Α, αν όντως ο τοίχος είναι ουδέτερος

η φωτογραφία έχει πιο φυσικά χρώματα.

 


 

Γενικότερα, δεν υπάρχει σωστή και λάθος φωτογραφία,

τουλάχιστον για την ερασιτεχνική φωτογραφία.

Ο «φωτογραφός», εν δυνάμει καλλιτέχνης είναι και εγωιστής.

Πρώτα από όλα θα πρέπει να ταΐζει το μάτι του με αυτό που γουστάρει ο ίδιος.

Πρέπει να παίρνει μέσα από την φωτογραφία τα συναισθήματα αυτά

που τον έκαναν να σταματήσει για λίγο, να φωτογραφίσει

και να περάσει την στιγμή στην αιωνιότητα.

 

Όταν βάζουμε την φωτογραφία μέσα σε "φόρμες"

για επαγγελματικούς / παραγωγικούς / εμπορικούς λόγους

κάπου χάνεται η μαγεία. Δεν αξίζει αυτό να γίνεται

και για την ερασιτεχνική φωτογραφία.

Είναι ο λόγος που με κολλά στο να σχολιάσω "αρνητικά"

την φωτογραφία οποιουδήποτε.

Πως μπορώ εγώ, μέσα στις εμπορικές φόρμες που κινούμε λόγο επαγγέλματος

να στεναχωρήσω κάποιον "καλλιτέχνη"΄;

 

Αν ο "καλλιτέχνης" δεν ταΐζει το εγώ του

και δεν εκφράζει τα συναισθήματά του,

μέσα από το αποτέλεσμα που δίνει

όσο και να είναι 100% σύμφωνη με τους "κανόνες της αγοράς"

ποτέ δεν θα είναι καλή φωτογραφία για τον ίδιο.

 

Κάτι που γενικά ισχύει για όλες τις τέχνες.

Και ένας λόγος που πολλοί καλλιτέχνες

είναι μελαγχολικοί έως καταθλιπτικοί θα έλεγα.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την υπογραφή την ξέχασα , την είδα αφου είχα ποστάρει.

 

Βασικά η θεωρία είναι σωστή μπορεί να απετυχα εγώ γιατι οι υπόλοιποι και μάλιστα με έμπειρο φωτογραφικό μάτι επελεξαν την Α.. :P Με ανακουφίζει το γεγονος που επέλεξες το Β μιας και ασχολείσαι και επαγγελματικά (προθεσή μου ειναι επισης αυτή, να ασχοληθώ ΚΑΙ επααγγελματικα, περπαταω προς τα κει , ξέρω ξέρω "ο θεός μαζί σου" :D )

 

Το μωβ μαζί με την κιτρινη αποχρωση στα highlights θα έπρεπε να δουλέψει στο ανυποψιαστο μάτι του παρατηρητή. Αυτό είναι όλο. Αρμονία δύο αντίθετων χρωμάτων (ή αλλιώς , συμπληρωματικών). Ολα αναλύονται μέσα στο άρθρο που παρέθεσα περιεκτικά.

 

Το δύσκολο κομμάτι ενός φωτογραοόυ , είτε ερασιτέχνη είτε επαγγελματία , είναι να ξεπεράσει την κριτική , είτε θετική είτε αρνητική και απλά να παραητηρεί το feedback που δημιουργείται Χρέος έχει ο φωτογράφος στο κάνει αυτο που του αρέσει. Οχι βεβαια τόσο ο επαγγελματίας μιας και πρέπει να μπορει να ικανοποιήσει τις ανάγκες του πελάτη και να μην ανακατέβει το εγώ του. Εφαρμοσμένη φωτογραίφα κοινώς.

 

Ωραία. Ευχαριστώ για την συμμετοχή. :)

 

Α, ναι , το ξέχασα. Την Β επέλεξα και γω. Σε πολλά κάδρα το κιτρινο με το μωβ , με την μορφή φίλτρου ή συνδιαστικά με κάποιο αντικείμενο του θέματος λειτουργεί πολύ καλά. (ελπιζω όχι μόνο στα δικά μου μάτια, χαχα...)


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κακως ρωτησες εμας που ανταποκρινομαστε καθε μερα στο ερωτημα 'τι ειναι το σωστο χρωμα για αυτη τη φωτογραφια' ;) Εχοντας περασει απο ολα τα σταδια ψυχρου/θερμου/αδιαφορου και καθε ειδους manipulation λιγο πολυ καταληγουμε οτι το 'φυσικο' χρωμα ειναι το σωστο.

 

Το Β μπορει να ειναι πιο ευχαριστο στο ματι, αλλα εμενα μου λεει οτι το RAW ειναι τραβηγμενο απο τα μαλλια. Τι περιμενες να απαντησω; :ice:

 

Εσυ τουτη δω θα την εκανες πιο 'θερμη'?

 

 

post-614-0-41108300-1511653029_thumb.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θα έλεγα οτι ειναι τραβηγμένο απο τα μαλλιά, ενδεχωμένος να φαίνεται έτσι λόγω διαφορετικών μονιτορ.

 

Η θεωρία χρώματος ΑΝ είναι σωστά εφαρμοσμένη θα πρέπει να λειτουργεί και στο πιο έμπειρο φωτογραφικό μάτι αρκεί αυτό να ειναι ...ανυποψίαστο. Είναι θέμα μηχανισμου της αντίληψης στο χρώμα, σε έναν μέσο όρο παρατηρητών.

 

Στο κάδρο που ανεβασες φάινεται να κυριαρχεί το το πράσινο και στα shadows , γιατί μαύρα απόλυτα δεν υπάρχουν ποτέ. Το μάτι μας το πιάνει το πράσινο και στις σκιες. Επισης δύσκολο να αποφασίσεις πιο ειναι το χρώμα-κλειδί του κάδρου, προφανώς πρέπει να επιλέξεις το μωβ γιατι αυτό το είναι το θέμα σου στην ουσία....

 

Δύσκολος συνδιασμός με το μωβ (και έχει και αρκετά μπλε μεσα , χαμός στο ίσιωμα δηλαδή. Σε αυτές τις περιπτώσεις καλύτερα να πετάξεις τα χρώματα έξω και να εκτυπώσεις σε α/μ) , ωστόσο και το πράσινο έιναι ένα ευεληκτο χρώμα και ανάλογα τώρα το φως που προσπιπτει πάνω του προσεγγιζει κιτρινη αποχρωση αν θες.

 

Ολα περιγραφονται αναλυτικά στο pdf του παραπάνω τύπου.

Edited by Χρήστος Μ.

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η πρωτη φωτο εχει μπλε μέσα ενω η δευτερη κιτρινο, σαν να εχεις τσιμπισει το WB λιγάκι μου φαίνεται. Θα προτιμουσα κατι ενδιάμεσο απο τις 2 φωτό.

  • Like 1

101277.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι όντως θα μπορούσε να συμβεί πιο άμεσα με ρυθμηση WB!

 

Βέβαια το έκανα μετακινοτντας λίγο την κυμπήλη τονικότητας στα μπλε και στην περιοχή των πιο φωτεινών πιξελ του κάδρου. (το μπλε κάνει αντίθεση με το κιτρινο και ετσι όταν κατεβάζεις την καμπύλη προς τα κάτω "κιτρινίζει" το κάδρο στα επιλεγμένα πιξελς)

 

Στις καμπύλες χρωματικής απόδοσης προσφεύγω αρκετά συχνά , είναι πλέον το πρώτο μέσο κατα την επεξεργασία που κάνω, αλλα την χρωματική αντιθεση την κάνω και συνδιαστηκα με το λεγόμενο split toning αν δεν πρέπει να πειράξω την καμπύλη. Είναι μαγεία η όλη φάση με τα χρώματα γιατί μπορεί να γυροφέρεις την κατάσταση με πολλούς τρόπους!!!

 

Thanx για την παρατήρηση. Πολύ συμαντικη!!

Edited by Χρήστος Μ.
  • Like 1

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

38277254054_99d664f4a1_k.jpgAsana by Christos Matthaiopoulos, on Flickr

 

Προσωπικά για αυτο το κάδρο νιώθω μια περηφάνεια, κατιτις. Οι λόγοι ειναι πολλοί , δεν αναφέρομαι στο φωτογραφικό θέμα καθεαυτό ή στο μοντέλο , αλλα στην ιδέα και την όλη διαδικασία. Το χρώμα και η διαχειρησή του παίζει αρκετά συμαντικό ρολο στις φωτογραφίες μου ή τουλάχιστον έτσι θέλω να ειναι.

 

[εδώ βεβαια εκτός απο την εφαρμογή θεωρία χρώματος εμπλεκεται και μια άλλη , παραδοσιακή μεν, αλλα τέλεια τεχνική συμπληρώματος φωτισμου. Fill in , και όλα αυτά με entry level σώμα και compact flash.....]

  • Like 3

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

To fill-in ειναι αρκετα πετυχημενο. Μην υποτιμας το onboard flash. Αν εισαι σχετικα κοντα και δεν εχεις τρομερες απαιτησεις, κανει εξαιρετικη δουλεια, με τα προγραμματα ETTL. Aν αρχισεις και μπλεκεις με off-camera flash... θα ξοδευτεις. Εκει, ενα ονομα να θυμασαι: Yongnuo.

 

Να πω τη μαυρη αληθεια, εμενα ουτε το grunge look μου αρεσει, ουτε το cinematic. Αυτα βεβαιως ειναι γουστα... ;)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν το υποτιμώ Μάκη, αλλα από ένα σημείο και μετά χρειάζομαι το εξωτερικό Flash και για την ισχύη του και για την ευεληξία του. Μπορεί κάλιστα να χρησιμοποιηθεί και σε τρίποδα με ανακλαστήρες και να το δουλεύεις ασύρματα. Ολα σε οικονομικό πακετο (πάντα σχετικό είναι τούτο αλλα είναι και θέμα αρχής να μας ενδιαφέρει πρωτίστως η δουλειά / εργασία και μετά τα πιο εξελιγμένα μέσα. Δεν λες καλά που έχουμε και αυτά που έχουμε. Εν καιρώ, εν καιρω. ).

 

[....την ίδια στιγμή που γράφω in political correctness η πρώτη σκέψη στο θέμα, είναι πως το flash της μηχανής ειναι για....πέταμα... :P (σχίζο :D ) ]

 

Τώρα για τα γούστα. Ναι εκει προσωπικα εχω βρει τις απαντήσεις μου , όχι μόνο για τα δικά μου γουστα , αλλα γενικότερα για το πως λειτουργεί η τέχνη και πως επιδρά πάνω στους ανθρώπους ή γιατι οι άνθρωποι κάνουν τέχνη. Δεν αναφέρομαι μόνο στην φωτογραφία, αυτή είναι ένα απο τα πολλά μέσα έκφρασης. (εμένα όμως με ενδιαφέρει και η εφαρμοσμένη φωτογραφία, όχι μόνο αυτά που μου αρέσουν περισσότερο. Η ευεληξία στις λήψεις και την επεξεργασία.)

 

Είχα κάνει το ερώτημα ακριβώς πριν ένα χρόνο. Τι κάνει το κάθε φωτογράφο να ξεχωρίζει; Γιατι για παράδειγμα ο Bresson θεωρείτε μεγάλος φωτογράφος γιατι ο Adams κ.ο.κ. Τι είναι αυτό που τους κάνει να ξεχωρίζουν. (χωρίς τον δεύτερο δεν ξέρω αν σήμερα θα είχαμε εξελιγμένη τεχνολογία φωτομέτρησης). Από την άλλη έχω δεί πιο σύγρονα κάδρα τα οποία σε πληστιριασμους έργων τέχνης έχουν πουληθεί για 1 και 2 εκατομύρια δολλάρια. Μιλάμε για κάδρα τώρα τα οποία αν τα δούμε ανυποψίαστα θα πουμε , πλάκα μας κάνεις;... Τέσπα. Μέγαλο θέμα και βρώμικο.

 

Το σοκαριστικό σε όλα αυτά είναι το εξής και που πρέπει να μας ενδιαφέρει :

 

Είμαστε προγραμματισμένοι στο τι μας αρέσει και τι όχι. Αναφέρομαι στην αισθητική γενικά αλλα και αυτήν της εικόνας. Εχουμε φάει τέτοια πληροφορηση από τότε που γεννιόμαστε , κινηματογράφο, τηλεόραση, διαφήμηση , κ.ο.κ. που τελικά γινόμαστε μέρος ενός ... εικαστικού matrix.

 

Αυτό δεν είναι απαραίτητα απογοητευτικό. Είναι και απαλευθερωση να το γνωρίζει κανείς και να μην πλανάται στους ουρανους καβάλα πάνω σε άσπρο άλογο....

 

Σημασία στην τέχνη έχουν δύο πράγματα.

 

α) οι επιλογές. Δεν υπάρχει παρθενογέννηση

β) η πρόθεση. Γιατι το κάνεις.


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν το υποτιμώ Μάκη, αλλα από ένα σημείο και μετά χρειάζομαι το εξωτερικό Flash και για την ισχύη του και για την ευεληξία του.

[....την ίδια στιγμή που γράφω in political correctness η

Ξερω ρε μαστορα! :D Εχω τεσσερα φλας με τα αντιστοιχα radio transmitters! Ομπρελες, τριποδα για δαυτες, softbox 60x60 αντανακλαστηρα (reflector) 4 σε ενα με δικο του τριποδο και βραχιονα.

 

Μονο seamless paper δεν εχω γιατι θα με σκοτωσει η γυναικα μου αν βαλω ενα τετοιο στο σαλονι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάποιος τρόπος θα υπάρχει και για αυτό. Μέσα στις δεξιότητες του φωτογράφου είναι και η διαχείρηση της γυναικός. Ευτυχώς που δεν μετέχει στο φορουμ αλλιώς σιγά μην εγραφα κάτι τέτοιο.... :D


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάποιος τρόπος θα υπάρχει και για αυτό. Μέσα στις δεξιότητες του φωτογράφου είναι και η διαχείρηση της γυναικός. Ευτυχώς που δεν μετέχει στο φορουμ αλλιώς σιγά μην εγραφα κάτι τέτοιο.... :D

Ονειρα γλυκα!!... :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Joel Satore , ένας αμερικανός φωτογράφος, θα λέγαμε της "Νέας Αντικειμενικότητας" φωτογράφος, δηλαδή εσένα Μάκη θα σου αρέσει πολύ - έχει περάσει και απο national geographic , για αυτό αρέσει σε μένα πολύ - την ημέρα που γεννούσε η γυναίκα του είχε γεμήσει την αιθουσα στο μαιευτήριο με φωτογραφικές μηχανές , και μάλιστα κρυφές. Οταν κράτησε το παιδί στα χέρια του , όπου μόλις έχει βγει απο τα σπλαχνα της καλής του, την ίδια στιγμή πάταγε τα φωτογραφικά τριγκερ με ...το πόδι μέσω ενος μηχανισμου που είχε προσαρμώσει κάτι απο το κρεβάτι της.....

 

...δεν μας αφηγηθηκε πως ένιωσε αυτή η γυναίκα όταν το έμαθε. Γεγονός είναι οτι ο ίδιος παραδέχτηκε οτι ...έχει πρόβλημα.

Edited by Χρήστος Μ.

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λιιγο... :D

 

Ημουν παρων στον τοκετο... (το λιγωτερο που μπορουσα να κανω...). Αν ημουν η γυναικα του, θα του τυλιγα το καλωδιο της συσκευης στο λαιμο και θα τον επνιγα...

 

Τεσπα

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια απο τις ποιο συμαντικές παραμέτρους στην φωτογραφία. Luminosity οι τονικότητες και οι ποσότητες του γκρι στα χρώματα. Βέβαια δεν αρκεί μόνον αυτό , χρειάζεται και η στηριξη μιας ταιριαστης αντίθεσης. Ανεβασμένα τα shadows και κατεβασμένα τα blacks. Είναι οι πιο σκοτεινες περιοχές στο ιστόγραμμα. Αγαπημένη πλέον τεχνική. Αυτό το pdf είναι σαν περιεκτικό ευαγγέλιο της φωτογραφίας...

 

Αριστοτέλους και fine art διάθεση:

 

post-193-0-04517700-1513294474_thumb.jpg

Edited by Χρήστος Μ.

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από περίπου ενά+ χρόνο πιο ειδικής ενασχόλησης νομίζω οτι οδηγούμε σε ένα από τα πιο βασικα στυλ επεξεργασίας. Βασικό στην παλέτα γιατι πειραματίζομαι με διάφορα ακόμα. Δεν το κάνω ως preset, κάθε φορά σε κάθε κάδρο θα το κάνω χειροκίντητα διαισθητικά και αυτο γιατι κάθε φωτογραφία είναι τραβηγμένη σε διαφορετικές συνθήκες φωτισμού. Γίνεται πολυπλοκο και δεν μπορεί ενα preset να αποδώσει αυτό που έχεις στο μυαλό σου, εκτός και αν μιλάμε για ένα γκρουπ φωτογραφιών σε κοινες συνθήκες, αλλα και πάλι πάντα κάτι θα αλλάζει απο λήψη σε ληψη.

 

Βασικός μου στόχος ήταν να αποδώσω αυτόν τον μυστικισμο του ασπρόμαυρου μέσα όμως από το χρώμα - κάτι το οποίο απαιτεί παιχνίδι με την θεωρία χρώματος. Λειτουργεί πολύ καλά και απλοποιεί ή κάνει ακόμα πιο γρήγορη την διαδικασία. Οχι βιαστική , γρήγορη με την έννοια πως κάθε εργαλείο το πάνελ ξέρουμε ακριβώς ΤΙ κάνει.

 

post-193-0-96499700-1516525685_thumb.jpg

 

 

.. Από την στιγμή που μάθει κάποιος τα εργαλεία αυτά διαχείρησης μπορεί να ακολουθήσει το στυλ του μέσα απο οποιοδήποτε προγραμμα.

 

 

 

 


People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα βάλω και εδώ ένα κάδρο που άρεσε στους φίλους μου πολύ - ακόμα δεν έχω καταλάβει βεβαια πως μερικά κάδρα αρέσουν περισσότερο από όσο θα νόμιζα...., αν και αυτό δεν πρέπει να έχει και τόση σημασία. Βασικό ειναι να κάνεις ακριβώς αυτό που σε εκφράζει....

 

Εδώ πάντα στην βασή της θεωρίας χρώματος, Είνα φυσικά μονοχρωματική , σέπια και κίτρινο.

 

post-193-0-86404000-1516526054_thumb.jpg

  • Like 3

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

...αυτό το πλάνο είναι χαρακτηριστικό για το πως έδωσα λύση στο πρόβλημα του οπτικού θορύβου (όχι "χιόνια" λόγω ISO, αλλα το συνολο πολλών αντικειμένων μέσα στο ίδιο το πλάνο). Είναι στα πλαίσια ενός μινι-προτζεκτ για την διαφήμηση ενός airbnb διαμερίσματος. Πλάνο απο το μπαλκόνι Τα πράγματα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης , όπως και κάθε μεγαλουπολης , είναι σφικτά έως ασφικτικά. (εμένα βεβαια το κέντρο μου αρέσει, όπως και της Αθήνας που έχω ζήσει και εκεί 10+ χρόνια). Θα μπορούσαμε να στήσουμε ένα σκηνικό το οποίο ΔΕΝ θα εστιάζει σε αυτο το πνίξιμο ανάμεσα σε πολυκατοικίες. Εγώ προσωπικά όμως μιας και έχω ζήσει σε τέτοιες συνθήκες διαφωνώ. Παντού μπορείς να βρείς ισορροπία στα πράγματα και δη στην γειτονιά την οποία ζεις, άλλες φορές βεβαια πιο δύσκολα. Αυτό, έπρεπε να το αποδώσω στην συγκεκριμένη περίπτωση πατώντας ανάμεσα στον ρεαλισμό (για να μην ξεγελαστει ο πελάτης που θα νοικιάσει το σπίτι) και την οπτική γωνία των πραγματων που του προτείνω, ναι μεν ασφικτικά αλλα και....

 

...είναι βεβαια μέσα στο ιστορικό κέντρο της θεσσαλονίκης, κάτι που τονώνει φυσικά το εγχείρημα.. (εφαρμόζεται πάντα θεωρία χρώματος...).

 

post-193-0-65703300-1516528216_thumb.jpg

 

 

και άλλη μία φωτογραφία (ενδιεκτική) μέσα απο το διαμέρισμα και γιατι αξιζει ο υποψήφιος ενοικιαστής να το προτιμήσει.

 

post-193-0-14607400-1516528399_thumb.jpg

 

Ξέρει που βρίσκεται το διαμέρισμα και δεν περιμένει κάτι λιγότερο. Επεναντίας, για έναν άνθρωπο της πόλης μέσα στο κέντρο της είναι η ιδανική περίπτωση.

 

 

 

 

 

  • Like 2

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • η ολη φαση εινα πολυ σπαστικη.  Το ενα κρανος δεν καθεται καλα, το αλλο δεν ταιριαζει με τα γυαλια. η μια μασκα ετσι η αλλη αλλιως.... δυσκολα
    • για ενηλικες ισως . το θεμα ειναι οτι στα παιδια μπορει να αλλαζεις γυαλια καθε 6 μηνες.  το ειδα και εγω αλλα το απερριψα.  Ο μικρος σε 1 χρονο αλλαξε τρεις φορες κρυσταλλα στα γυαλια. 
    • Νομίζω ότι είναι καλή λύση οι σκελετοί που εφαρμόζουν πάνω στη μάσκα κοστίζουν περίπου στα 23€  + τους φακούς και υπάρχουν στο Amazon uk ,δεν γνωρίζω εάν υπάρχουν και για παιδιά.
    • https://blogs.agu.org/landslideblog/2021/10/12/a-large-rock-slope-collapse-from-punta-dei-ross-croda-marcora-in-the-italian-dolomites/
    • Μια προειδοποιηση, το επαθα εγω... Πηρα καινουριο κρανος και λεω να παρω και μια μασκα που φοριεται πανω απο τα γυαλια, γιατι ειχα κατι μικροπροβληματα με τους φακους (μεγαλη ιστορια με ...γεραματα, δεν ενδιαφερει). Παω ο δικος σας σε ενα καλο καταστημα εδω (Χιουστον), ζηταω μασκες που να χωραν γυαλια (τα φοραγα) φεραν 3-4, διαλεξα μια που την αισθανθηκα πιο ευρυχωρη απο τις αλλες και (πονηρος ο βλαχος) λεω δεν παιρνω κι ενα κρανος που να ταιριαζει? Αυτα τα'χω ξαναγραψει παλια, εχω μεγαλο κεφαλι, την πρωτη φορα μου πηρε 2 χρονια να βρω κρανος. Τελικα ψαξε απο δω, ψαξε απο κει βρηκα και κρανος και με την καινουρια μασκα και τα γυαλια μου ηρθε κουτι! Fast forward στο Mont Ste Anne στον Καναδα. Χαμηλο υψομετρο, πολυ κρυο. Φοραω τη μασκα πανω απο τα γυαλια, φοραω το κρανος ολα καλα, πρωτη φορα στο χιονι. Ξεκιναω το σκι, με το στηθος πανω απο τα γονατα που ειναι η σωστη σταση για το κεντρο βαρους μου, ...και στην πρωτη στροφη, Ο ΓΙΑΚΑΣ ΤΟΥ ΜΠΟΥΦΑΝ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΝΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ, ΑΥΤΟ ΣΠΡΩΧΝΕΙ ΤΗ ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ! Τragic!  Και δεν διορθωνεται με τιποτα! Ευτυχως ειχα τα γυαλια ηλιου και τα φορεσα για να κατεβω. Αλλα στους -25C μου επεσαν τα μαγουλα στο χιονι απο το κρυο. Τελικα η μασκα ηταν αχρηστη για τα γυαλια. Με φακους τη φορεσα μια χαρα βεβαια
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. Gluhwein
      Gluhwein
      (37 years old)
    2. marinous
      marinous
      (42 years old)
    3. vakiklos
      vakiklos
      (53 years old)
  • Who is online

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,788
    • Total Posts
      451,342
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,856
    • Most Online
      208

    Newest Member
    kvkostas@gmail.com
    Joined
×
×
  • Create New...