Jump to content
Sign in to follow this  
vro

Χ.κ. Αγριολεύκες Πηλίου 2017-18

Recommended Posts

Συμφωνω KonKan , δεν παιζει ρολο σε ποιο κομμα ειναι ο καθενας , αλλοι μπορει να ειναι και χειροτεροι. Υπαρχουν ατομικες ευθηνες

Αλλα τα συγκεκριμενα ατομα που διαχειριζονται το χιονοδρομικο ειναι πρωτιστως πολιτικα στελεχη , και σκεφτονται και δρουν για την λειτουργια του χιονοδρομικου με γνωμονα αυτην την ιδιοτητα τους , και θα φανει σε λιγες μερες ξανα αυτο οταν θα κανουν τον "απολογισμο" τους και θα περιαυτολογησουν σε τοπικες εφημεριδες και καναλια για την εξαιρετικη λειτουργια του χιονοδρομικου , με μοναδικο σκοπο να κανουν το ασπρο μαυρο γιατι ερχονται και εκλογες.

 

Δεν συμφωνω με την εκτιμηση του Pilio . Αλλα οι κομματικες αντιπαραθεσεις φανηκαν και στην κοντρα που εξελιχθηκε για τις καθιζησεις στους δρομους(επειρεασε το χιονοδρομικο αφου ανοιξε ο δρομος Χανια-Κισσος) μεταξυ Υπουργειο Υποδομων και Περιφερειας Θεσσαλιας . Επειδη ο Pilio εχω καταλαβει οτι αγαπαει αυτο το χιονοδρομικο οσο και εγω , δεν μπορουμε να μην υποψιαζομαστε και τετοιες αντιθεσεις .

Ολα αυτα ομως εγω δεν τα αντιλαμβανομαι ως "πολιτικη" αλλα αναζητηση του λογου για τον οποιο αυτο το ομορφο χιονοδρομικο μαραζωνει

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2032632930325051&id=100007350917534

 

Ειμαστε μια χωρα μελοδραμα....

Εγω προσωπικα οταν διαβαζω τετοιες ασυναρτησιες αφθαστου.....ηρωισμου σε αντιθεση προς μια αξιοπρεπή κανονικοτητα για την οποια σφυραμε αδιαφορα.....

Μουρχετε να ξερασω.

  • Like 4

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ολα καλά λοιπόν!

Αφού ο ΕΟΣ Βόλου συνεχίζει, ποιός νοιάζεται για επισκέπτες τουρίστες χιονοδρόμους...

  • Like 1

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να μην ξεχναμε ομως οτι φετος οταν χαλασε το λιφτ συνεβησαν κωμικοτραγικα πραγματα.

Αν ειναι να στηριζεται στην εμακ το καθε χιονοδρομικο....

  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

450 χιλιαδες ειναι ο προυπολογισμος του ελεγχου πενταετιας για το χιονοδρομικο.

Τελικα εχει δικιο ο Μιχαλης, εχουν βρει την κοτα που κανει χρυσα, παλια, αυγα.

Α και αλλα 50 χιλιαρικα για την μελετη της παρακαμψης (ναι του δρομου που περνα μεσα απο την πιστα).

Εχουν ηδη δοθει αλλα 50 αλλα η μελετη, αφαντη...


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιας και το έθεσε ο Βασίλης θεωρώ λάθος να κυρηχθεί η λήξη της ΓΣ του Συλλόγου πριν γίνει 5 -10 λεπτά κουβέντα για τα παρακάτω. Είμαι διεατεθειμένος να συμβιβαστώ και στην πρώτη σελίδα του Συλλόγου και σε όποιον μπαίνει στο forum να γραφτεί απλά το πιο κομψό "προτρέπουμε κάθε χιονοδρόμο να αποφεύγει και αν πάει να είναι πάρα πολύ προσεκτικός μιας και υπάρχουν σοβαρά κενά στην ασφάλεια" και "ως πότε τα χρήματα συντήρησης του Πηλίου θα πηγαίνουν αλλού?" αντί για τα σωστά "σταματήστε να κάνετε τα λεφτά της συντήρησης του Πηλίου Navara για τα γνωστά λαμόγια" και "Ελληνικά Χιονοδρομικά: Παρνασσός, Βασιλίτσα κλπκλπ..................... Ελληνικές επικίνδυνες καφετέριες με αναβατήρες: Καλάβρυτα................. Ελληνικές τραγικά επικίνδυνες θα έχουμε νεκρό σίγουρα στο εγγύς μέλλον με αναβατήρες: Πήλιο"

Προβλήματα πολλα, οσο δεν κινδυνευουν να πεσουν τα λιφτ, 45' μακρια εγω θα πηγαινω.

 

Γιατρος και προσωπικο ασφαλειας μονο μερες με κοσμο που δεν παιρνουν καν την ευθυνη.

Μια φορα ειχε χτυπησει ένας και ηταν στο χιονι μιαμιση ωρα χαλαρα γιατι ο γιατρος ειχε ερθει μην γινει τπτ αλλα δεν ηταν επίσημος γιατρος, οποτε σιγα μην επαιρνε την ευθυνη να μετακινηση καποιον που ειχε χτυπησει στον αυχενα.

περιμεναν το ΕΚΑΒ και τους ανεβασαν με ρατρακ. ( αυτό εχει 2 με 3 χρονια).

 

Δεν σκαβουν το χιονι εκει που πας να παρεις το λιφτ και όταν εχει πολύ το τρως στην γαμπα και πρεπει να κανεις βαθυ καθισμα. εάν εχει σηκωμενο highback από την δεστρα κινδυνευει να σπασει.

Στην αποβιβαση στο διπλο παλι δεν σκαβουν.

Στο πανω το μονό όταν δεν εχει αρκετο χιονι δεν φτυαριζουν λιγο πρεπει να βγαινεις από τις πετρες ή από δεξια, περνας αναμεσα από διασταυρουμενα καρεκλακια δλδ με snwd δεμενο στο ένα ποδι.

Μονο ενας νεος τυπος στο πανω μονό συνηθως στην βαση είναι πολύ καλος, βοηθαει τους αρχαριους κοβει την φορα από το καρεκλακι κτλ.

Στρωματα στους πυλωνες ολο και μειωνονται.

Πατημα όταν θελουν τα καταφερνουν και είναι καλο.

 

Καθυστερήσεις οποτε χιονιζει. Ξερεις εάν χιονισει πολύ θελουν μια με δυο μερες να ανοιξουν. Εάν ριξει αρκετο, το πρωι θα περιμενεις, θα κανουν αποπαγοποιησει ενώ εισαι στην ουρα και περιμενεις δεν θα ανοιξουν όλα τα λιφτ και βεβαια ολοκληρη καρτα.

Αλλα αγαπάμε Πηλιο εκει μαθαμε και είναι κοντα.Ξυπνας και λες χμμμ τι να κανω σημερα ε δεν παω βουνο!

Μακαρι να το προσεξουν λιγο περισσοτερο..ας ερθουν τα χιονια και βλέπουμε.

 

 

 

Σε ποιο χιονοδρομικό όμως έχεις δει:

 

  • Να μην πατάνε το κουμπί έκτατης ανάγκης για να μη βγει off ο αναβατήρας. Ο συνοδός να μην έχει ευθυγραμμιστεί να προσέχει το παιδί να δυσκολεύεται και ο υπεύθυνος να τον κοιτάει αντί να επιβραδύνει το λιφτ με αποτέλεσμα να πέφτει κάτω και το 3χρονο μόνο του οριακά στην καρέκλα του 2πλου που αμέσως παίρνει ύψος να μη καταλαβαίνει να κατεβάσει την ασφάλεια. Τι σημαίνει δεν υπάρχουν τα πρώτα βασικά κυκλώματα ασφαλείας, γιατί δεν τα φτιάχνουν; Κάθε χρόνο υπάρχει το ανάλογο κονδύλι για συντήρηση…γιατί προτιμούν να ανεβοκατεβάζουν τις καρέκλες για λόγους ασφαλείας και όχι αυτό; Λιγότερο επικίνδυνο είναι;
  • Να ακινητοποιούνται κάθε τρεις και λίγο οι αναβατήρες και να σε κατεβάζουν με σχοινιά. Πέρσι ήταν 5 μόνο άτομα και πήρε 1-2 ώρες. Αν συμβεί αυτό που συνέβη παλαιότερα στο 2θεσιο με απεγκλωβισμό πάλι εναέριο και είναι 80 άτομα επάνω; Αν βγάλει καιρό ή σε πάρει το σκοτάδι, πόση ώρα νομίζεις μπορείς να αντέξεις ακίνητος;
  • Να δίνονται οδηγίες στους υπεύθυνους των λιφτ: κάθε 4 καρεκλάκια αφήστε 1 κενό. Καταλαβαίνουμε τι σημαίνει οριακή κατάσταση λειτουργίας;
  • Να περνάς πάνω από τα ράουλα και μαζί με την καρέκλα να κουνιέται και το προστατευτικό μαξιλάρι στη βάση του πυλώνα. Διέψευσέ αν κάνω λάθος αλλά ειδικά στον Π2 η μπογιά έχει ξεφλουδιστεί και φαίνεται εκτεταμένα γυμνό σίδερο. Στη βάση που η υγρασία είναι μόνιμη τι γίνεται; Πόσα χρόνια - 10ετίες έχουν να συντηρηθούν;
  • Μπροστά σε αυτά το ποιο στοιχειώδες που είναι το πάτημα, θεωρείται πταίσμα. Σε ποιο χιονοδρομικό έχουμε δει Κυριακή και οι πίστες όπως έχουν μείνει από το Σάββατο. Παρασκευή βράδυ δηλαδή πάτημα για όλο το ΣΚ.

 


και με μη δυνατοτητα αλλαγης αναβατηρων βεβαια που είναι πολύ βασικο αφου το κοστος είναι μεγαλο
Λεφτα υπάρχουν:
Για το 2017 στη Θεσσαλία έχουν δρομολογηθεί νέα έργα με χρηματοδότηση:
– 28,4 εκατομμύρια ευρώ θα επιδοτηθούν επενδυτικά σχέδια μέσω του προγράμματος LEADER
– 24 εκατομμύρια ευρώ για συντηρήσεις, αποκαταστάσεις ζημιών στο οδικό δίκτυο, άρση καταπτώσεων, αποχιονισμούς, στηθαία ασφαλείας από το Εθνικό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων
– 25,9 εκατομμύρια ευρώ Ολοκληρωμένες Χωρικές Επενδύσεις Λάρισας – Βόλου
– 52,5 εκατομμύρια ευρώ για την ηλεκτροκίνηση Λάρισας – Βόλου και Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα με επιπρόσθετα άλλα 52,5 από το Υπουργείο Υποδομών
– 69,4 εκατομμύρια ευρώ από το ΕΣΠΑ, για έργα ύδρευσης, αποχέτευσης, περιβάλλοντος και οδικά, που έχουν ήδη ενταχθεί μέχρι σήμερα.
– 83 εκατομμύρια ευρώ για έργα Διαχείρισης Απορριμμάτων και Βιολογικούς Καθαρισμούς
– 5,5 εκατομμύρια ευρώ για νέα σχολεία
– 22,1 για την καταπολέμηση της φτώχειας και τις κοινωνικές υποδομές.
Το σύνολο των έργων – δράσεων που διεκδικήθηκαν, εντάχθηκαν, υλοποιούνται, συνεχίζονται και ολοκληρώνονται στην Περιφέρεια Θεσσαλίας από όλα τα χρηματοδοτικά Προγράμματα είναι 1144, συνολικού προϋπολογισμού 1,6 δις €

* ΕΡΓΑ ΣΤΟΝ ΑΓΡΟΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ: 114 έργα στον αγροτικό τομέα συνολικού προϋπολογισμού 180.938.866,73 €
* ΕΡΓΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 108 έργα συνολικού προϋπολογισμού 153.463.667,09 €
* ΕΡΓΑ ΟΙΚΙΣΜΩΝ – ΑΝΑΠΛΑΣΕΩΝ: 94 έργα συνολικού προϋπολογισμού 100.757.883,52 €
* ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΑ ΕΡΓΑ: 69 έργα συνολικού προϋπολογισμού 95.309.975,22 €
* ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΑ ΕΡΓΑ: 539 έργα συνολικού προϋπολογισμού 763.107.600,79 €
* ΕΡΓΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ: 109 έργα συνολικού προϋπολογισμού 51.078.371,96 €
* ΕΡΓΑ ΥΓΕΙΑΣ – ΠΡΟΝΟΙΑΣ: 43 έργα συνολικού προϋπολογισμού 49.635.972,30 €
* ΕΡΓΑ ΥΔΡΕΥΣΗΣ – ΑΠΟΧΕΤΕΥΣΗΣ: 67 έργα συνολικού προϋπολογισμού 146.757.703,77 €
* ΕΡΓΑ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ: 24 έργα συνολικού προϋπολογισμού 41,5 εκατ.
συμφωνα με αυτα που μπηκαν στον Παρνασσό και κόστισαν 50 εκατ. ένας αναβατήρας για τα δεδομενα του Πηλίου 2-3 εκατ;
* ΛΟΙΠΑ ΕΡΓΑ – ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ – ΜΕΛΕΤΕΣ: 72 έργα συνολικού προϋπολογισμού 55.618.653,20 €

 

http://www.ert.gr/perifereiakoi-stathmoi/larisa/k-agorastos-nea-erga-310-ek-evro-sti-thessalia-2017/

 

ΠΡΑΞΕΙΣ ΔΗΜΟΥ ΛΑΡΙΣΑΙΩΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ

 

Ολοκλήρωση Προσκηνίου Πολιτισμού 5.000.000

Δημιουργία εκτεταμένου δικτύου πεζοδρόμων και ποδηλατικών διαδρομών 1.700.000

Σύστημα διαχείρισης πεζοδρόμων 450.000

Ανάπλαση περιοχής τάφρου Ι1 και πεζογέφυρα Νέας Σμύρνης 700.000

Δρόμοι Ήπιας Κυκλοφορίας 3.300.000

Έργα βελτίωσης προσβασιμότητας δημοτικών κτηρίων και κοινοχρήστων χώρων 500.000

 

http://www.thessaliatv.gr/news/47439/5-ekatommyria-eyrw-gia-thn-apoperatwsh-toy-proskhnioy--politismoy-theatro-oyhl/

 

Ποσό που θα ξεπερνά το 1 εκατομμύριο ευρώ θα διαθέσει ο Δήμος Βόλου για να μετατρέψει το Εκθεσιακό –Αθλητικό Κέντρο σε συνεδριακό.

 

https://e-thessalia.gr/to-ekthesiako-kentro-sto-pedion-tou-areos-tha-metatrapi-se-synedriako-me-1-ek-evro/

 

Και βεβαια ποδηλατόδρομοι στη Ζάχου. Είχαμε στο κεντρο του Βόλου τους ξηλώσαμε και είπαμε να κανουμε στο ποτάμι που δεν περνάει ποδήλατο...

 

Για τον ηλεκτρομηχανολογικό μόνο εξοπλισμό και λοιπές οικοδομικές εργασίες του νεου θεατρου Λαρισας, ακουσαμε χθες, υπογραφηκε συμβαση εργου προυπολογισμού 8.5 εκατ !!! Το θέατρο είναι ήδη τελειωμενο, αυτα αφορούν τα περαιτέρω.

 

 

Καλως σας βρηκα, βεβαιως να τα πουμε από κοντα και θα ενημερώνω όσο μπορώ.

 

Στην εκδοχή «αν δεν πατούσαμε κανενας ..ισως να αναρωτιόνταν ..οτι το κοπαδι ξύπνησε ..», νομίζω θα τους καναμε τη ζωή ευκολη. Αυτό που θέλουν είναι να μη πέσει καθόλου χιόνι και το χιονοδρομικό να μην ανοίξει ποτέ. Δεν ασχολούνται με τη χιονοδρομία, δε θελουν ευθύνες και το βλέπουν σαν μια ζημιογόνα επιχείρηση. Ένα χ.κ. που μπορεί να λειτουργήσει εξ ολοκλήρου με 1 λιφτ, που κατεβαίνοντας απ τον αναβατηρα έχεις 4 επιλογές πιστών πράγμα που σημαίνει μεγαλη σχετικά χωρητικότητα - πολλές εισπράξεις, και όμως είναι ζημιογόνο.

 

1. Πέρυσι το λειτουργούσαν μετα την εορταστική περίοδο από Πέμπτη ως Κυριακή. Όμως όποιος λυπάται το καρφί χάνει και το πέταλο. Δευτερα ή Τρίτη ιδανικό καιρό με φρέσκο χιόνι και κλειστό ενώ θα μπορούσε να πλημμυρίσει από κόσμο και Πέμπτη ανοιχτό με δυνατό νοτιά βροχή και καθόλου κόσμο.

 

2. Υπήρχαν παρκαδόροι με ελάχιστα αυτοκίνητα μετά τις γιορτές ως το τέλος της σαιζόν, και δεν ηταν εκπαιδευμένοι. Όσο ήταν το μοναδικό χ.κ εν λειτουργία και γινόταν το αδιαχώρητο και στα 3 παρκινγκ, δεν υπήρχε επικοινωνία μεταξύ τους, δεν γινόταν διαχείριση της κυκλοφορίας, δεν γινόταν σωστή κατανομή των αυτοκινήτων. Ούτε καν δεν διαχειριζόταν το χώρο ευθύνης τους που ήταν 1 παρκινγκ για τον καθένα, παρά μόνο τοπικά ενεργούσαν. Το αποτέλεσμα κυκλοφοριακό έμφραγμα και τα αυτοκίνητα να κατεβαίνουν με την οπισθεν. Αυτό δεν το λες εργασία αλλά τιμωρία. Κάτσε 5 ωρες σα γλάστρα στο κρυο για να παρεις 2 ψίχουλα. Αυτό συμβαίνει στην Ελλάδα. Μας αρέσει η εικόνα, το τι δείχνουμε και όχι η ουσία, το τι κάνουμε.

 

3. Υπηρχαν βοηθοι λιφτιέρηδων. Δε ξερω αν αλλαξε κατι και επιβάλλεται πλέον απ τη νομοθεσία. Σε άλλα χιονοδρομικά υπήρχε αυτό το πόστο; Πάντως το θεωρώ από περιττό εως περίεργο. (μπουτόν υπάρχουν αλλά αποφεύγουν σε επικίνδυνο θα έλεγα βαθμό να χρησιμοποιούν αυτήν τη λύση έκτακτης ανάγκης)

 

4. Τα φωτα για νυχτερινό οι προβολείς δηλαδή από την κορυφή ως το παρκινγκ ήταν αναμμένοι τη μέρα. Και δεν ήταν μια φορά.

 

Γενικά ο τρόπος λειτουργίας και ενημέρωσης γινόταν θα έλεγα με καιροσκοπισμό. Γνώμη μου, η ειλικρίνεια παντα είναι ανεκτίμητο προτέρημα και σου αποδίδει πολλά περισσότερα οφέλη.

 

Όντως τα λιφτ είναι επικίνδυνα, μένουν από βλάβες των κινητήρων και γίνονται εναέριοι απεγκλωβισμοί και μάλιστα πέρσι έγινε εκτροχιασμός συρματόσχοινου στο πάνω μονό Π1, ωστόσο λιφτιέρηδες υπαρχουν στις αποβιβάσεις και επίσης σε καμιά πίστα δεν ανεβαίνουν πεζοι…απλά πρόκειται για έναν χιονοδιάδρομο - και όχι πιστα - που χρησιμοποιείται απ τους χιονοδρόμους ως εναλλακτική διαδρομή, τους αρχαρίους, αυτούς που κατευθύνονται στο αυτοκίνητό τους με τα πέδιλα και ταυτόχρονα απ τους πεζούς που ανεβαίνουν στο καταφύγιο και θελουν απολαύσουν τη μοναδική διαδρομή. Δεν τη βρίσκω τόσο κακή αυτήν τη συνύπαρξη από τη στιγμή που δεν έχει γίνει κάποιο ατύχημα. Η μαγεία έγκειται στο γεγονός ότι πας στο καταφύγιο με τα πόδια και αφήνεις μακριά το αυτοκίνητο. Πίνεις καφε βλέπεις δάση θάλασσες πέτρινο σπίτι και έχεις αφήσει πίσω σου τον πολιτισμό. Εχω ακούσει ότι σχεδιάστηκε από Αυστριακούς, γι αυτό δεν έχει ''νεκρα'' σημεία πας παντού από οποιοδήποτε σημείο είναι κυρίως αγωνιστικό χιονοδρομικό αλλά και τουριστικό, μαλλον όμως τα πράγματα και φέτος θα είναι το ίδιο και χειρότερα.

 

 

 

Καθε χρονο συντηρήσεις γίνονται και εγω βλέπω:

  • Το 2πλο Π3 όταν σταματάει δίνει να ξεκινήσει αλλά τίποτα, "ακους" το σύρμα, τη προσπαθεια του μοτερ αλλά τιποτα, πολλές φορές χανει εδαφος - δε λεω για τη περίπτωση που εκούσια κινείται πίσω - περναει καποιο χρονικο διαστημα και μετα ξεκινάει. Παραλληλα οι λιφτιέρηδες σχεδόν ποτε δεν πατανε το μπουτον stop σε καταστάσεις εκτακτης αναγκης. Ενω εχουν το χρονικό περιθώριο να αντιδράσουν, βλέπουν τον άλλον να πεφτει να χτυπάει να μη κάθεται καλά και τον κοιτάνε, δε προλαμβάνουν το ατύχημα που φαίνεται. Πως συνδυάζονται αυτα τα δυο δε ξερω, απλώς αναφέρω τα γεγονότα.
  • Στο μονό Π1 ο λιφτιέρης καθε 4 καρεκλάκια λέει αφήστε 1 κενό. Αν τον ρωτήσεις το λόγο σου λέει ''και για τον κινητήρα αλλά και για την ασφάλεια''. Και εκει δεν πατανε το μπουτον stop.
  • Πέρυσι στην αρχή της σεζόν σε μια μερα ακινητοποιήθηκαν από τα 4 λιφτ, τα 3 - το μονό Π1 το 2πλο και το συρόμενο. Λειτούργησε τελικά με πολλή καθυστέρηση από την προαναγγελόμενη ωρα εναρξης που ήταν ήδη σε αναστολή μόνο το κατω μονό Π2. Αν θυμάμαι καλά ήταν Χριστούγεννα η ωρα είχε παει 14:00 ο κόσμος παρα πολύς χωρις να έχει κανει σκι είχε εγκλωβιστεί στη βαση του χ.κ και ηθελε να φυγει μέσω του Π2. Πολλοί μη μπορώντας να περιμένουν ουρά 1 ώρας, ανέβαιναν με τα πόδια. Αντι να του ζητησουν συγγνώμη του ζητούσαν εισιτήριο απλής μετάβασης. Δηλαδή σαν να εχεις κλείσει για ρεβεγιον τραπέζι στις 21:00 να περιμένεις το φαγητό μεχρι τις 23:00 και να βγαίνει ο υπεύθυνος και να σου λεει λυπάμαι κάηκε το φαγητό αλλά πρέπει να πληρώσεις για το νερό που ήπιες.

 

 

 


Γνωρίζω (και θα χαρώ να φάω μια μήνυση να το τεκμηριώσω) ότι πέρσι (2016) δόθηκε μεγάλο ποσό για την συντήρηση των αναβατήρων. Επίσης γνωρίζω ότι η συντήρηση που τελικά έγινε είχε σαν έξοδα και σαν χρήσιμες εργασίες ένα ποσό λίγες χιλιάδες ευρώ. Το υπόλοιπο εξαφανίστηκε ενώ φήμες λένε ότι αγοράστηκαν πολλά ολοκαίνουργια Navarra στην περιοχή από ανθρώπους που ήταν αρμόδιοι/παρατρεχάμενοι.

 

​Από τις 17.12.2016 το προηγούμενο ΔΣ του ΕΣΤΟΥΧ είχε λάβει γραπτά την πρότασή μου να κοινοποιηθεί προς κάθε εμπλεκόμενο το ότι ενώ αυτό το ποσό έπρεπε να χρησιμοποιηθεί για συντήρηση που έχει άμεση επίπτωση στην ασφάλειά των χιονοδρόμων, δεν υπήρχε την σεζόν 2016-2017 καμία ασφάλεια. Παράλληλα προτείνα να μην αποκαλείται πια χιονοδρομικό γιατί απλά δεν είναι χιονοδρομικό. Είναι επικίνδυνη καφετέρια με αναβατήρες. Ο ΕΤΣΟΥΧ έκανε πολύ λίγα....

 

Ελπίζω να μην έχει γίνει το ίδιο και φέτος πάντως το θεωρώ ντροπή ο Σύλλογος να μην κάνει κάτι όπως και θεωρώ ντροπή να αποκαλείται ακόμα το Πήλιο χιονοδρομικό στο site του ΕΣΤΟΥΧ και στο snowreport και στο xionodromika και στο Υπουργείο Τουρισμού κλπκλπ.

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η χιονοδρομία δεν μπορεί να μην είναι κομμάτι συζήτησης στη ΓΣ του συλλόγου.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο σύλλογος δεν μπορεί να ισχυρίζεται ότι :

 

"σταματήστε να κάνετε τα λεφτά της συντήρησης του Πηλίου Navara για τα γνωστά λαμόγια"

 

ακόμα και αν είναι πραγματικότητα δίχως να μπορεί να το αποδείξει. Ο καθένας, ως ιδιώτης, μπορεί να ισχυρίζεται ό,τι θέλει. Ο σύλλογος όμως πρέπει να κινείται με τρόπο συγκεκριμένο. Η εξεύρεση του "συγκεκριμένου τρόπου" δεν είναι αρμοδιότητα της ΓΣ. Η ΓΣ όμως, μπορεί να υποδείξει στο νέο ΔΣ να τον βρεί αφού ενημερωθεί για τα στοιχεία που υπάρχουν.

 

Αυτό φυσικά μπορεί να γίνει για κάθε ένα από τα ΧΚ. Στην πραγματικότητα το ΔΣ από μόνο του μπορεί με την αντίστοιχη ομάδα εργασίας να κάνει όλες τις απαραίτητες ενέργειες για κάθε ΧΚ. Και αν θελήσει την γνώμη του σώματος, μπορεί ανά πάσα στιγμή να τη ζητήσει.

Edited by mil
  • Like 6

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαιρετώ,

καλή σεζόν εύχομαι σε όλους,

Γνωρίζει κανείς εαν λειτουργεί το Πήλιο;

Ευχαριστώ

Share this post


Link to post
Share on other sites

To

 

Χαιρετώ,

καλή σεζόν εύχομαι σε όλους,

Γνωρίζει κανείς εαν λειτουργεί το Πήλιο;

Ευχαριστώ

Το Πηλιο δεν λειτουργει και ουτε προκειται

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπαρχει θεμα με τον πινακα του διπλου .Τελικα δεν αγοραζουν καινουργιο και θα ψαξουν με πατεντα να τον φτιαξουν.

Τα χειρωτερα ερχονται

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ούτε πρόκειται? Πως τα πετάς έτσι αυτά?

Είναι ακριβός ο πίνακας? Θα κάνουν πατέντα..ποτέ? Δεκέμβρη έχουμε..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ούτε πρόκειται? Πως τα πετάς έτσι αυτά?

Είναι ακριβός ο πίνακας? Θα κάνουν πατέντα..ποτέ? Δεκέμβρη έχουμε..

Σωστα ειναι πολυ νωρις .......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ούτε πρόκειται? Πως τα πετάς έτσι αυτά?

 

Σ' έπιασε ταραχή ε; :) Ψυχραιμία, νωρίς είναι.

Καλύτερα αργότερο άνοιγμα και σωστή λειτουργία παρά τα προπέρσινα χάλια...

Τότε που ακούστηκε και η επική ατάκα στην (τεράστια) ουρά που δημιουργήθηκε στο μονό όταν σταμάτησε το διπλό:

Γιατί είναι σταματημένο τόση ώρα το διπλό; γιατί γυρίζουν το Frozen II...

  • Like 12

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η διέυθυνση του χ.κ. ανακοίνωσε μεσω τηλεοπτικής εκπομπής την αντικατασταση του πάνω μονοθέσιου εναέριου στις αρχές της ανοιξης. Θα μπεί ο σωστός εναέριος αναβατήρας ή θα προτιμήσουν κάποιο φτηνό συρόμενο μόνο και μόνο για να πουλήσουν καθρεφτάκια στους ''ιθαγενείς'' και να πάρουν την ψήφο τους στις επικείμενες εκλογές; Μπορεί να κόψουν κορδέλες μπροστά στις κάμερες όπως στο δρόμο Χάνια - Κισσός άλλα στην ουσία θα καταστρέψουν για μια φορά ακόμη το χιονοδρομικό διότι όλοι ξέρουμε ότι συρόμενο και Πήλιο είναι έννοιες ασύμβατες ειδικά από Φλεβάρη και μετά.

 

Η προπαγάνδα και ο λαϊκισμός σε συνδυασμό με την άγνοια έχουν πάρει δυστυχώς ασύλληπτες διαστάσεις τελευταία στο Ν.Μαγνησίας. Ας ελπίσουμε να μην εφαρμοστούν γκεμπελίστικες μεθοδεύσεις την άνοιξη στο χ.κ. Πηλίου, να μη γίνει κάτι για εντυπωσιασμό και επικοινωνιακούς λόγους αλλά να γίνει ένα έργο σωστό και με ουσία που να ανταποκρίνεται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του συγκεκριμένου βουνού.

 

Καλή χρονιά σε όλους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί είναι ασύμβατες; Ειδικά στο πάνω καρεκλακι; Ότι είναι στενά το καταλαβαίνω.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι στενά και αρκετά απότομα.

Από τη μία είναι τα δένδρα. Αν από την άλλη ανεβαίνει κόσμος, πρέπει να πας (αν παραμείνει πίστα) πιο φυλαγμένα. Ποτέ δε χρειάστηκε να περάσω κάτω από καρεκλάκι (και δεν πάω αργά) αλλά με τον μέρφυ δεν κάνεις συμφωνίες.

Στην πιστα μπαίνουν συχνά πόρτες για τους αθλητές.

  • Like 1

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί είναι ασύμβατες; Ειδικά στο πάνω καρεκλακι; Ότι είναι στενά το καταλαβαίνω.

Διοτι θα βλέπεις τις Θέτις, Θετις2, Ιάσων, Πανόραμα να έχουν αξιοπρεπές χιόνι και δεν θα μπορεί ν ανέβεις. Πως θ ανέβεις από ένα συρόμενο στην πίστα Πυλώνες που από κάτω του δεν θα έχει χιόνι στα πρώτα 50 μετρα, και/ή θα έχει πέτρες, χώμα, κύκλους στους πυλώνες καθόλη τη διαδρομή; Πόσες φορές το Πήλιο ξεκινά πρώτο στην Ελλάδα με το πάνω μονό και βγάζει τις γιορτές με το Π1 και μόνο όταν από κάτω του βλέπουμε ''οργωμένο'' χιόνι με χώμα όπου πατησε το ρατράκ; Αν ήταν συρόμενο θα ήταν κλειστό με ότι αυτό συνεπάγεται για τον τουρισμό όχι μόνο από Φλεβάρη και μετά αλλά και μες στις γιορτές που το χιόνι είναι επίσης λίγο.

 

Και αν μπεί, δεν θ ανέβεις στο απότομο της κορυφής με αποτέλεσμα να μην έχεις τις κλίσεις να βγεις Ιάσων και Πανόραμα. Είναι σχεδιασμένο από Αυστριακούς και μελετημενο σωστά στην κάθε του λεπτομέρια, όποια απόπειρα μετατροπής του θα έχει αποτυχία. Δεν μπορεί να βγαίνει ο κάθε άσχετος στα ραδιόφωνα και να στέλνει επιστολές στον Περιφερειάρχη και να του λέει πρέπει να πάρουμε ιατρικά είδη, φορεία, γιλέκα κτλ και πλαστικές πίστες και συρόμενα λιφτ. Και δεν ξέρουμε και τι συμφέροντα κρύβονται, γι αυτό θέλει προσοχή απ τους υπεύθυνους του ΕΟΣ και τους αθλητές. Εμείς το πολύ πολύ να πάμε αλλού.

 

Και αυτοί που κανουν snowboard; Θα πέφτουν στο απότομο και θα πληρώνουν εισητήριο για να κανουν τη μισή Πυλώνες; Δεν καταλαβαίνουν ότι το συρόμενο σημαίνει υποβάθμιση;

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

πηγαινετε στο σημειο 11 και πειτε μου ποιες ειναι στατιστικα οι πιθανοτητες να συβει κατι τετοιο.

δηλαδη δευτερος και τριτος να δωσουν ιδια τιμη μεχρι σεντ....

 

783Η7ΛΡ-ΦΜ3.pdf


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχουμε καποιο νεο για το χιονοδρομικο?

εφτιαξαν τον πινακα του διπλου?

θα ανοιξει με τα χιονα της πρωτοχρονιας? Θανοιξει φετος?

Δεν εχουν βγαλει καμια ανακοινωση πουθενα.

Edited by detox

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.taxydromos.gr/m/m_article.php?id=315922

 

Αρθρο απο 16/11

Δεν εφταναν τα 350.000€

Ελεγαν οτι σε λιγες ημερες θα ειναι ετοιμο..

 

Οσο για τις ιδιες τιμες στην δημοπράτηση μονο τυχαιο δν μπορει ν ειναι..ο ενας ειναι ο γνωστος!

Που τα βρισκετε αυτα?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προεκτιμούμενη αμοιβή: 60.000,00€ (48.387,10€ + 11.612,90€ ΦΠΑ)

 

 

2ος και 3ος έδωσαν 1% έκπτωση (48.387,10€ - 1% = 47.903,23€) και ο 1ος 3% και μειοδότησε στα 46.935,49€.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Προεκτιμούμενη αμοιβή: 60.000,00€ (48.387,10€ + 11.612,90€ ΦΠΑ)

 

 

2ος και 3ος έδωσαν 1% έκπτωση (48.387,10€ - 1% = 47.903,23€) και ο 1ος 3% και μειοδότησε στα 46.935,49€.

 

ναι ετσι μονο βγαινει....

χαχαχα 1% και 3%.... μιλαμε ή ξερουν πολυ καλα την δουλεια στο πηλιο (οσο αφορα τα κοστη) ή τους εχουν ...καλομαθει τους προμηθευτες.....


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετα απο αρκετα χρονια εκανα μια επισκεψη στο χκ Πηλιου για 3 μερες. Το βουνο εχει χιονι, αλλα σαφώς λιγοτερο απ’ότι ο Παρνασσός, τα Καλαβρυτα και η Βασιλιτσα που επισκέφτηκα επισης φετος.

 

Στα συν: η αμεση ανταπόκριση της διοίκησης του χκ, και συγκεκριμένα του κ-ου Ιγγλεση σε ένα προσωπικό θεμα, με εξυπηρέτησαν αμέσως.

η ευγένεια των χειριστών αναβατήρων και η όρεξη που ειχαν (ειδικα ο νεαρος στο μονοθέσιο για την πίστα Πυλώνες)

το πολύ υψηλο επιπεδο σκι που εβλεπα στις πιστες απο ερασιτέχνες χιονοδρομους

οι πολλοί σύλλογοι στο χκ (ΕΟΣ Βολου, Αλμυρού, Λάρισας κλπ) με παιδια μικρής ηλικιας που κατέβαιναν αερα πατερα πιστες, πορτες διαφορα. Αυτό είναι το μελλον της χιονοδρομιας στην Ελλαδα και είναι αισιόδοξο.

ανεβηκα και την Δευτερα στο χκ και ηταν σχεδον για πάρτη μου…κάποιοι βετεράνοι εκαναν σκι και εμεινα άφωνη απο το πολύ καλο επιπεδο και αυτων των σκιερ

 

Στα πλην: η συμπεριφορα των παιδιων απο τους συλλογους στις ουρες. Όχι μονο έμπαιναν μπροστα, αλλα παταγανε πανω απο τα πεδιλα…ακομα και πανω σου αν γινοταν. Οι προπονητές άφαντοι. Ο μονος που εβαζε ταξη ηταν ο χειριστής στο μονο καρεκλακι πανω.

 

Λιγες φωτο

 

post-2098-0-75338700-1548233308_thumb.jpg

 

post-2098-0-87809000-1548233320_thumb.jpg

 

post-2098-0-17011500-1548233330_thumb.jpg

Edited by Olga
  • Like 13

"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...