Jump to content
Χρήστος Μ.

Καταστροφική Βλάβη Αναβατήρα

Recommended Posts

Θα έβαζα το ερώτημα , εμείς πως θα αντιδρούσαμε σε ένα παρόμοιο ατύχημα ;

Edited by vaggelis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οπως αντεδρασαν στην Γεωργια....

 

Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχει πλάνο διαχείρισης κρίσεων , εξειδικευμένο στις ανάγκες και στα πιθανά σενάρια κρίσης σε χιονοδρομικό κέντρο πχ παρνασου ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βεβαιως. Δεν παιρνεις αδεια λειτουργισς χωρις αυτο. Το τι σχεση εχει με την πραγματικοτητα, ποιοι θα το εφαρμοσουν και αλλες ενοχλητικες λεπτομερειες ειναι τα σοβαρα ζητηματα που ενα καταναλωτικο κινημα οπως πχ ο εστουχ θα ειχε πεδιο δοξης λαμπρο.

Στην αμερικη ανθουν οι αγωγες σε χιονοδρομικα, φανταζομαι και εδω για αστικη ευθηνη. Υποτιθεται οτι εταδ και κρατικα γυμναστηρια εχουν ασφαλιση. Για δημους, περιφερειες και λοιπους ιδιωτες παρ το αυγο και κουρευτο.

Φανταζομαι στην γεωργια ηδη ο εισαγγελεας ασκησε διωξη για εκθεση σε κινδυνο, πραγμα που στην ελλαδα ποτε δεν εχει γινει για χιονοδρομικο αυταπαγγελτως.

 

Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενα πολυ απλο. Μια φωτια στο μοτερ σε λιγωτερο απο 20 λεπτα εχει σπασει το συρμα , τοσο απλα.

Αρα η πυρασφαλεια ειναι ζητημα ζωης η θανατου, δικου μσς.

 

Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Α ρε φαεθονα, αστον θαμενο εκει αλλιως θα βγαλλουν και αλλο εσπα να τον μετακινησουν.....

 

Στάλθηκε από το LG-E430 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η πρόσφατη άσκηση απεγκλωβισμού στα κελάρια Παρνασου (δεν την παρακολούθησα ) αποδοκίμασαν μέλη του φόρουμ . Αλλά ο Παρνασσος είναι ένα από τα ΧΚ ........

δεν το γνωρίζω εάν είναι ασφαλισμένα για τυχόν αστική ευθύνη , το θεωρώ απίθανο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν λειτουργησε το φρένο πολύ απλά. Αυτό μπορεί να σημαίνει έλλειψη συντήρησης, αστοχία υλικού που και πάλι έπρεπε να σταματήσει τον αναβατήρα και μάλλον εγκληματική αμέλεια των υπευθύνων. Ας το κοιτάξουν το βίντεο αυτό οι ελληνικές καφετέριες μπας και βάλουν λίγο μυαλό.


9-2-05020.jpg





Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα μηνύματα που έχουν σχέση με σχεδιασμό αναβατήρων και διάφορες τεχνικές λύσεις (π.χ. κυλιόμενους διαδρόμους) μεταφέρθηκαν εδώ: http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=20408

  • Like 1

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

υπαρχει τελικα ενδεχομενο να ηταν απο ανθρωπινο λαθος? η βλακεια?


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπαρχει μαρτυρια οτι ο λιφτιερης με βρυσιες και δακρυα γρονθοκοπουσε την ντουλαπα με τους αυτοματισμους.

Σοβαρολογω.

Θα περιμενουμε την αποψη της ντοπελ.

Και φυσικα τα αποτελεσματα της ανακρισης.

Υπαρχει το σντιστοιχο στο σουγκαρ μαουντεν που...ακομα περιμενουμε.....


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAM Magazine—Carrabassett Valley, Maine, March 22, 2015—Investigators from Sugarloaf working in conjunction with an engineer from the State of Maine Board of Elevators and Tramways have identified mechanical failures that led to the King Pine lift rollback, resulting in injuries to seven guests yesterday.

 

The investigation began shortly after the evacuation of the lift was complete. Preliminary findings revealed that the trigger for the incident was a major mechanical failure in one of two gearboxes connecting the lift's electric motor to its drive bullwheel.

 

The gearbox failure effectively de-coupled the bullwheel from the lift's primary service brake, which is located on the drive shaft between the two gearboxes, and its anti-reverse brake, which is the first of three redundant backup mechanisms for preventing reverse travel.

 

At this point, the emergency bullwheel brake, which uses calipers to apply braking pressure to the flange of the bullwheel itself, was applied by the lift attendant. This brake slowed the speed of the rollback and ultimately brought the lift to a stop. The application of the emergency brake by the lift attendant likely prevented a more extensive rollback.

 

The final braking mechanism, known as a drop dog (a large metal pin that drops into the bullwheel to prevent rotation), apparently failed to deploy as designed.

 

"The cause of the gearbox failure and the failure of the drop dog to deploy as designed both remain under investigation," Ethan Austin, Sugarloaf's director of marketing said.

 

Just one day before the incident, the gearbox passed a vibration test—a routine preventive maintenance procedure intended to identify potential problems. Another preventive procedure, an oil analysis test, was performed on Jan. 19. Both tests were conducted by outside contractors who specialize in gearbox analysis, and neither revealed any irregularities.

 

Lift mechanics routinely check gearbox oil levels as part of their daily pre-operating checklist. But the machinery inside of a lift gearbox is not easily observed, so Sugarloaf contracts for routine oil analysis and vibration tests that can indicate potential problems before they occur. The gearbox last underwent major servicing, including the replacement of worn components, just before the start of the 2011-12 winter season.

 

"Our first concern remains with those who were injured, and those who went through a truly frightening experience," Austin said. "Based on what we know now, we're grateful that this situation wasn't any worse."

 

Και εκει εμεινε το θεμα...

Το γιατι δεν απαντηθηκε ποτε.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

An investigation to establish what happened has been launched under Article 275 of Georgia’s Criminal Code which deals with safety violations and the operation of railway, water, air or cable traffic movement.

 

Georgian health minister David Sergeenko confirmed there were a number of different nationalities involved in the accident, including a pregnant Swedish citizen.

 

He said: “Among the injured are Swedish and Ukrainian citizens.

 

“Only two cases need to be monitored. One of the injured, a Ukrainian citizen, broke his hand during the incident, and has a small head injury, while a Swedish citizen is pregnant and feels pain in her waist.”


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://www.pressherald.com/2015/11/25/final-report-on-sugarloaf-ski-lift-failure-makes-safety-recommendations/document/?rel=related

 

 

Το τελικο επισημο πορισμα για το roll back στο sugarloaf.

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε λιγες γραμμες

 

Το λιφτ πειραχτηκε μετα το ατυχημα απο υπαλληλους του χιονοδρομικου με αποτελεσμα να αλοιωθουν στοιχεια της ερευνας.

Το αρχικο αιτιο ηταν ενα ρουλεμαν.

Στο οποιο δεν δοθηκε σημασια με αποτελεσμα να οδηγησει σε καταστροφη μερους του σασμαν αχρηστευοντας τα 2 φρενα που λειτουργουν μεσω του σασμαν.

Το τριτο αυτοματο φρενο της ροδας δεν δουλεψε. Το φρενο αυτο αναιτια πειραχτηκε μετα το ατυχημα απο το χιονοδρομικο επομενως δεν μπορει να βρεθει ο λογος που δεν δουλεψε.

Το τεταρτο ανεξαρτητο υδραυλικο φρενο δεν δουλεψε αυτοματα οπως επρεπε. Και αυτο οειραχτηκε εκ των υστερων αρα δεν μπορει να βρεθει ο λογος που δεν δουλεψε. Ευτυχως ο λιφτιερης τι εθεσε χειροκινητα σε λειτουργια. Η καθυστερηση των 5 sec οδηγησε στο roll back.

  • Like 3

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα το θεμα βρομαει....

 

ΑΚΡΙΒΩΣ τα ιδια ξαι το 2009 σε αλλο αμερικανικο χιονοδρομικο.

Μα ακριβως τα ιδια.

Ιδια βλαβη

Ιδια αποτυχια φρενων

Ιδιες δικαιολογιες...

 

http://www.nbc15.com/home/headlines/79583412.html


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και στην κινα 12-01 - 2016 αλλα το βιντεο εχει λογοκριθει και εχω μονο 2 φωτο και ενα κειμενο στα....κινεζικα.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα ειχε γινει ενα καποιο θεμα στην αμερικη και εβγαλε μια εκθεση η NSAA (ενωση χιονοδρομικων) το 2012 θελοντας να αποδειξει οτι τα λιφτ ειναι στατιστικα ασφαλη.

 

NSAA-Ski-Lift-Safety-Fact-Sheet-10-1-2012.pdf


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και ενα ωραιο αρθρο του 2010 στον αποηχο του τοτε roll back.

 

http://www.illicitsnowboarding.com/2010/07/visual-compendium-of-ski-lift-accidents.html

 

 

Χαχα τελικα το πιο επικινδυνο μερος να εισαι σε λιφτ ειναι η....αυστρια...

Τι σου κανει η στατιστικη....

  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 Sep 2005: Sölden, Austria (aerial lift): 9 dead, 10 injured [ski resort]

A helicopter carrying materials to a mountaintop construction site accidently dropped a 750 kg concrete block onto the lift, knocking one gondola off and causing the others to swing so violently that their passengers were thrown out.

 

Εντάξει, φέτος τη γλιτώσαμε από ατυχήματα στα λιφτ...


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εντάξει, αυτό δεν ήταν βλάβη. Υπήρχε και εκείνος ο ηλίθιος Αμερικάνος πιλότος που έκοψε το καλώδιο μιας γόνδολας στην Ιταλία πριν κάτι χρόνια και σκότωσε όσους ήταν μέσα.


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Indeed, αλλά κι εγώ δεν μίλησα για βλάβη αλλά απλώς για ατύχημα.

 

Μεταξύ μας δεν νομίζω ότι στα θύματα παίζει ρόλο η αιτιολογία...

 

Τώρα δε που το σκέφτομαι, κατάφερα μέσα στην ίδια σεζόν να βρεθώ κοντά και σ αυτό.

Λες να πιέζω τη τύχη μου?

Edited by panchristo

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην αμερικη τα λιφτ του <γιαν> ειναι πονεμενη ιστορια.

Ακομα και οι υποστηριχτες του στην καλυτερη μιλανε για εναν.... παρεξηγημενο πρωτοπορο....

Για μενα το θεμα ειναι πως στην πιο αυστηρα ρυθμιζομενη αγορα των ΗΠΑ μπηκαν πανω απο 15 αποσυμπλεκομενα πριν αρχισουν....να πεφτουν.....

Τα λιφτ υπαρχουν ακομα, τα περισσοτερα τα επισκευασε η ντοπελ.

2 φορες τελικα τα πληρωσαν τα χιονοδρομικα.

Στην αλλη μερια του ατλαντικου κυριαρχουν απολυτα πια η ντοπελ απο την μια μερια και η λαιτνερ-πομα απο την αλλη.

 

https://liftblog.com/2016/03/15/yan-high-speed-quads-20-years-later/


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνα με το αρθρο https://liftblog.com/2016/03/15/yan-high-speed-quads-20-years-later/ καταλαβαινει κανεις πως περισσοτερες πιθανοτητες για ενα ατυχημα τυπου κατασκευαστικης ατελειας ,θα μπορουσαμε να περιμενουμε ...εδω : https://www.remontees-mecaniques.net/bdd/reportage-tsd4-de-la-roca-yan-lift-engineering-1057.html ...


Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...