Jump to content
PanosDrivas

Χ.κ. Παρνασσού 2018-19

Recommended Posts

Από κυλιομενο μήνυμα χκπ ώρα 5:52

Είμαστε σε "καλό δρόμο"...

Σήμερα

(17/02/2019

 

Ενημερωτικό Μήνυμα:

Καλημέρα. Το ΧΚΠ θα λειτουργήσει κανονικά. Όσοι αναβατήρες δίνονται σε αναστολή, θα δίνονται σταδιακά, μετά από αποχιονισμό, με προτεραιότητα τον Ηρακλή.

Η οδική επικοινωνία Φτερόλακας-Κελαριών είναι ανοικτή. Όλες οι οδικές προσβάσεις διαπλατύνονται για κυκλοφορία με αλυσίδες. Επικοινωνείτε με την τροχαία, για ενημέρωση.

Τελευταία ενημέρωση, 5:52

Edited by PanosDrivas
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτα τα «κυλιομενα» μηνυματα που τα βρισκει κανεις για να ενημερωνεται;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα από κελλάρια!

Λιακάδα Παγωνιά βα αεράκι!

Ευτυχώς λειτουργεί ο Βάκχος από το πρωί απρόσκοπτα, (ώρα 10.30), οι ουρές αρχίζουν να "σφίγγουν"...

Σε λίγο αναμένεται Ηρακλής Περικλής κι αργότερα ... Οδυσσέας, Ερμής, Ηνίοχος .

Ηρα Παν μια χαρά!

Δρόμος απο Πολύδροσο Αμφίκλεια μια χαρά!

Καλή συνέχεια. ..

post-280-0-27962200-1550393423_thumb.jpg

post-280-0-54890900-1550393494_thumb.jpg

post-280-0-77219200-1550393530_thumb.jpg

Edited by PanosDrivas
  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για πίστα δεν ξέρω, μπορώ όμως να γράψω μια ελεγεία για την Τυρ(ι)οτρέλα:

 

post-3021-15504119672934.jpg

  • Like 9

The map is full of places that only mean anything to me because of snowboarding...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στη δεύτερη φωτό δεν ειναι στρωμένη πίστα ε;

 

post-5226-0-34755900-1550412976_thumb.jpg

 

φανταστείτε αυτό το στρώσιμο παγωμένο.!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε Vro που ήσουν, όλο στα ίδια μέρη συχνάζουμε αλλά δεν γνωριζόμαστε.

Από τις πρώτες καμπίνες που έφτασαν πάνω, αρχίσαμε με πόδι ως κορυφή Ηρακλή και πιάσαμε από εκεί την τραβέρσα για Τυρία όσο πιο ψηλά γινόταν. Στο κεντρικό λούκι είχε δυο γραμμές όταν το πρωτοκάναμε. Αλλά δεν είδα σκιέρ μόνο δυο snowboarder που κατεβαίνοντας τους λέω «ωραίο πράγμα, ε;» και μου απάντησαν “we’re Austrian”. :-) μετά έβγαζαν φωτογραφίες ένα μηχάνημα διάνοιξης δρόμων γιατί ήταν από ένα χιονοδρομικό κοντά στο Innsbruck που είναι η βάση τους!

 

Ό,τι χιόνι το είχε κάνει κρουστά ο αέρας ήταν χάλι (πχ το εκτός κάτω από Βάκχο, κάποια σημεία δεξιά από Οδυσσέα). Κάτω από Ηρακλή είχε σημεία που ήταν ωραία αλλά είχε κάνει κύματα από φρέσκο που όμως είχαν ένα ενδιαφέρον, εμένα μου άρεσαν. Η πλαγιά του Τυρια ωστόσο που το χιόνι ήταν ωραία σφιχτή πούδρα χωρίς κρούστα ήταν μαγεία.

 

Είχε παραπάνω αέρα από ότι προβλεπόταν το πρωί και το windchill πόναγε. Θετικά κρίνω την ανταπόκριση του κέντρου παρόλη την ωριαία αναστολή μέχρι να σηκωθεί το ρολό. Με το που άνοιξε και ο Ηρακλής μαλάκωσαν και οι ουρές που κάπως είχαν ζορίσει. Στη συνέχεια (12:30) έφυγα όποτε δεν έχω εικόνα.

Edited by royale
  • Like 4

The map is full of places that only mean anything to me because of snowboarding...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε Νικο κι εσυ που ησουν;! Κατεβηκα 3 φορες Τυρακι παιζει να ηταν το μοναδικο σημερινο λουκουμακι.

post-302-0-08586200-1550423085_thumb.jpeg

 

Στα υπολοιπα, κατι εγινε σημερα και θα ηθελα την αποψη σας επι του θεματος, ακομα καλυτερα αν απαντησει ο ιδιος ο κ. Δριβας.

Την τελευταια φορα που πηρα τον Οδυσσεα σημερα, κατι η κουραση, κατι το προβληματικο τιναγμα του, παραπατησα κι επεσα. Ενστικτωδως, αφησα το πιατακι, αλλα επειδη ηταν στη φασητης επιβραδυνσης πριν το 2ο τιναγμα, τιναχθηκε με δυναμη με αποτελεσμα να αποκοπει τελειως απο το συρματοσχοινο, το οποιο (το συρματοσχοινο) εμεινε αθικτο!!! Πως γκενεν αυτο;;;

Απορω κατα ποσο μπορει να ξανασυμβει κατι τετοιο. Απο τη μια ενιωσα οτι δεν εφταιξα καπου, απο την αλλη ισως οντως το αφησα να φυγει με δυναμη. Αλλα για ενα πιατακι οπως ο Οδυσσεας που κατα τη γνωμη μου ειναι κομματακι αυτοκτονικο;

Ζητησα απο τον λιφτιερη να μου πει αν εκανα καπου λαθος και να του πω τάεινα συγγνωμη αλλα μου φανηκε πως πηρε ενα υφος αποξιωσης.

Δεν ξερω, εχω αναμεικτα συναισθηματα τωρα...


JAPOW!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τυριας φανταστικός. Οδυσσέας κατά κομμάτια όπως είπαν οι όλοι καλός όπως και Ηρακλής.

 

Στα θετικά για τα λένε και αυτά ότι το πρωί μπορούσαν να επικαλεστούν αέρα και να υπάρχει αναστολή αλλά άνοιξαν Αφροδίτη βακχο και ένα μεγάλο μπράβο για την πρωινή ενημέρωση.

 

Ήθελα όμως και φτερό!!!

 

Πίστα δεν έκανα. Ρωτήστε τον Λαππα!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η μέρα είχε εντυπωσιακή ποικιλία στην ποιότητα του χιονιού. Από πανεύκολη ρηχή πουδρίτσα, μέχρι ανθυποκρούστα, φυσηγμένο σκληρό λείο, άγαρμπα μπαμπς και γαρμπιλωτό πάγο. Ήταν οι ιδανικές συνθήκες για να δοκιμάσω τα καινούργια μου Brahma Ca Sp, τα οποία αν και άσχημα σαν το χρέος, :P μου άφησαν υπέρ θετικές εντυπώσεις χωρίς να με προβληματίσουν σε οποιοδήποτε σημείο. Ένα πραγματικό one-quiver ski για το οποίο θα γράψω αναλυτικότερα μόλις μαζέψω δυο-τρεις μέρες κάτω από τα πόδια μου.

 

Η μέρα ήταν ανεμοδαρμένη από το πρωί μέχρι το κλείσιμο και υπήρχε δυνατό αίσθημα ψυχους όταν ήσουν πάνω στα καρεκλάκια. Εμένα με ξελάσπωσε το full face.Το χιόνι κάτω από τα καρεκλάκια του Ηρακλή ήταν φανταστικό, απλά στην αρχή που είχαμε πρόσβαση μόνο με μεγάλες τραβέρσες από τον Βάκχο έπρεπε να διασχίσεις κομμάτια με σκληρό χιόνι. Το ίδιο και με όλη την πλαγιά προς τον Οδυσσέα. Φιλετάκια που για να τα φας όμως περνούσες και από δυσκολότερα χιόνια. Οι αναμονές από 5-10 λεπτά σε βακχο Ηρακλή, αλλά πάνω από τέταρτο στον Οδυσσέα ο οποίος μάλιστα την πρώτη φορά που πήγαμε να τον πάρουμε χάλασε όταν επιτέλους πλησίαζε η σειρά μας. Η πίστα του κόκκινου Ηρακλη μου φάνηκε εξαιρετική, όπως και αυτή του κόκκινου Βάκχου. Ο Περικλής δεν μου άρεσε, τον έχουμε πετύχει και με πολύ καλύτερα χιόνια. Ο Τυριας απλά καλος όταν τελικά τον κάναμε στο κλείσιμο.

 

Υπηρχε άνθρωπος πριν την διασταύρωση με τον Επταλοφο που έβαζε τους οδηγούς να βάζουν αλυσίδες. Ανεβήκαμε με αργούς ρυθμούς καθώς είχαμε πολλά αυτοκίνητα μπροστά μας, αλλά δεν σταματήσαμε πουθενά.

 

Στα δεξιά εκδοτήρια, βγάζεις εισιτήριο... γονατιστός καθώς το χιόνι είναι στο ύψος του παραθύρου του ταμείου:

 

https://youtube.com/watch?v=ik6yaJd5b4Y

 

Ο αέρας δημιουργούσε πολύ ενδιαφέρουσες σκηνές καθώς συνεχώς έπαιρνε χιόνι από το βουνό, αλλά δυστυχώς δεν σε άφηνε να βγάλεις το κινητο για να τραβήξεις πλάνα. Φτωχό το αποτέλεσμα λοιπόν σήμερα:

 

a702f1a7d8703a3669f78807623ea93c.jpg

 

a3c9e986d3d12e8a8dd8d38e67086781.jpg

 

a1ebfd8250564d42913e9e19d4589261.jpg

 

cc10b16875c21d9593f0650a09e3fbe8.jpg

 

1516615c30e763c5ae0af6d362ecaa18.jpg

 

e943e6c08af76f2954d9efb87f93d42c.jpg

 

887b27fd5242fe15aa349edf91c3e03a.jpg

 

Όπως βλέπουμε από το trace, αλλά και το ski tracks, το κολλήσαμε το ένσημο:

 

2f183094954bd433c00b1f42a6072ad3.jpg

#TraceSnow #sessionsheet // snow.traceup.com/stats/u?uId=9604&vId=3545729

 

ea7f7ef213fb83e30934ddd3ad4981ac.jpg

  • Like 14

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

στα θετικα οτι το ανοιξαν με εξαρακι plus στις κορφες.

στα αρνητικα οτι αυριο λενε οτι θα αποπαγοποιησουν ερμη-ηνιοχο μετα τις 11.

επομενως σημερα πως τον διναν ανοιχτο?

αργησε κλασικα ο ηρακλης (χωρις να λεω οτι ηταν ευκολο)

αφου δεν υπηρχε περιπτωση για φτερο επρεπε να βαλουν και αλλα ατομα.

πολλοι επισημοι σημερα και αστυνομια στο παρκινκ και σε κοιτουσε με μισο ματι οταν περνουσες διπλα απο τα πορσε για να κλεισεις τυρια.

 

ο οδυσσεας ειναι θαυμα που δουλευει, οπως δουλευει.

η κλεμα εχει οριο, απορω βεβαια οτι ειναι τοσο χαμηλο.....


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

επομενως σημερα πως τον διναν ανοιχτο?

To πιο πιθανό είναι να είναι παθολογικοί ψεύτες. Από πολύ νωρίς το πρωί όλοι οι εργαζόμενοι ήταν βέβαιοι ότι δεν θα άνοιγε.

 

Πίστευα ότι δεν θα ξαναακούσω τη φράση "όχι ρε, γιατί ήρθες σήμερα, άσε τι έλεγαν, δεν έχει ελπίδα" από εργαζόμενο.

 

Σιγά τον αέρα ρε παιδιά πάντα σκ δουλεύει τόσα χρόνια όλο με τόσο αέρα και με άχρηστους διευθυντές.

 

Σε ένα παράλληλο σύμπαν ο κος Τερζάκης και οι Αραχωβίτες είχαν δώσει τα μέσα και χτες (και όλες τις παρόμοιες μέρες) ήταν υπερμέρα με 6 ανοιχτή. Κόστος 22.000 ευρώ το έτος.

 

Προφανώς και σας αξίζουν συγχαρητήρια για τον κόπο και για την νέα μορφή ενημέρωσης αλλά σας αξίζει και η φράση "εσείς φταίτε κύριε Χοντρέ που για πάντα ο Παρνασσός θα είναι μια αναξιόπιστη επικίνδυνη καφετέρια με αναβατήρες Σαββατοκύριακου που για κάθε έναν που πάει εννέα μένουν σπίτι και όλοι τον βρίζουν".

 

Αν αναρωτιέστε γιατί άνοιξαν τόσο αργά τα λιφτ και κάποια δεν άνοιξαν ποτέ οι πίστες ήταν χάλια και οι εργαζόμενοι που ξεπάγωναν ήταν έτοιμοι να καταρρεύσουν η απάντηση είναι: έλλειπαν 4 εργαζόμενοι, χάλασαν 3 ρατράκ ή τα ρατράκ έκαναν εκχιονισμό δρομου και έλλειπαν ή χάλασαν τα φορητά που βγάζουν το χιόνι. Αλλά προτιμάνε να μας γράφουν γιουπιγιάγια ανακοινώσεις στο facebook.

 

Σε αναμονή ρεκόρ κόσμου σήμερα και αύριο καθημερινή που πράγματι θα είναι υπέροχες μέρες στον μαγικό Παρνασσό. Χρήστο αν πάνε 5000 να ξανακάνουμε την κουβέντα

 

Και ένα μεγάλο μπράβο στον (στους) ήρωα που ξεπάγωσε τον Ηρακλή με -14 wind chill στα 8 μέτρα ύψος μη ξεχάσουμε να πούμε όλοι. Δεν τον βλέπετε, δεν ξέρετε ποιος είναι αλλά συνήθως χάρη σε αυτόν χαιρόμαστε σκι. Θα ήθελε βέβαια άλλους 10 συνεργάτες να τον βοηθάνε αλλά προτιμάμε να δίνουμε μισθό σε ανθρώπους που σερφάρουν στο facebook στο 1750.

 

Υπέροχη μέρα πάντως με 100 χιόνια τα οποία άλλαζαν κιόλας μέσα στη μέρα και ευτυχώς μέχρι να καταλάβουν το λουκούμι του Οδυσσέα είχαμε ψοφήσει στο σκι. Πράγματι Τυριολέ. Βέβαια από την τραβέρσα πάγο πάγο και πάγι με bumps και τοίχους έμειναν μηνίσκοι εκεί, θα πλουτίσουν οι ορθοπαιδικοί...

 

Λυπηρή είκόνα ο αντιπρόεδρος και μέλος ΔΣ του Συλλόγου να κάνουν σκι, να τα βλέπουν όλα, να έχουν ενημερωθεί για όλα και να μην κάνουν τίποτα.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 2

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο λόγος γιά τον οποίο κλωτσάνε σα μουλάρια τα συρόμενα Poma , ειναι πως μετά από σαράντα χρόνια που δουλεύουν ,έχουν αχρηστευτεί τα ελατήρια που βρίσκονται μέσα στο σωλήνα ώστε να δημιουργούν μιά ομαλή μετάβαση , απο την ακινησία στην ταχύτητα του συρματόσχοινου.

Τα λιφτ που ανεβάζουν σε μεγάλη κλίση, (Οδυσσέας, 14),έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα, γιατί σε μεγάλο διάστημα ,της πολύ ανηφορικής πορείας , το ελατηριο είναι συμπιεσμένο.

Όταν ξεκινάει το λιφτ αντι να συμπιεστεί ομαλά το ελατήριο και προς τη μέση της διαδρομής του να έχει τόση αντίσταση ώστε να αρχίσε να τραβάει το χιονοδρόμο, τερματίζει χωρίς να εχει ξεκινήσει η κίνηση.

Τότε ο χιονοδρόμος εκτοξεύται και αποφορτίζεται το ελατήριο , σταματάει και η διαδικασία επαναλαμβάνεται δεύτερη φορά , βιαιότερα.

Τι θα μπορούσε να γίνει; Να αλλάξουν τα ελατήρια. Γουάου !

Παίρνεις ολόιδια ,η και παλιότερα λιφτ στις Άλπεις και ξεκινάνε βουτυρένια.

Οι άνθρωποι κάθε τόσο προφανώς αλλάζουν τα ελατήρια, ίσως τα μετράνε και όταν βγούν εκτος ορίων τα αλλάζουν.

Πόσο θα κόστιζε αυτή η τόσο απαραίτητη συντήρηση ; Ελάχιστα. Ελατήρια είναι, όχι ανταλλακτικά αεροπλάνων. Και αν η κατασκευάστρια εταιρεία τα χρεώνει υπερβολικά, τα πάντα βρίσκονται στην ελεύθερη αγορά.

Τόσα χρόνια το ΧΚΠ , οι άνθρωποι που δουλευουν σ αυτό δηλαδή, διευθυντές , υπεύθυνοι αναβατήρων κλπ, αδιαφορούν γιά ένα θέμα ασφάλειας.

Θα ήθελα να ήξερα πόσοι από αυτούς που έχουν εκτοξευτεί και τσακιστεί, έχουν στραφεί κατά του ΧΚΠ.

Κάθε φορά που εκτοξευόσαστε , σαν τον Τομ Κρουζ στο Τοπ Γκαν , απο το κατάστρωμα του αεροπλανοφόρου, να ξέρετε πως οφείλεται στο ότι κάποιοι δεν έχουν κάνει τη δουλεία τους..

  • Like 11

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αξιοσημείωτο το γεγονός χθες ότι ακόμα και μετά τις 12 που είχαν ανοίξει όλοι οι αναβατήρες στα Κελλάρια και είχαν ελαχιστοποιηθεί οι χρόνοι αναμονής, στην καμπίνα του Βάκχου για άνοδο στο 2250 υπήρχε αρκετά μεγάλη ουρά μέχρι αργά το μεσημέρι, και όχι μόνο από επισκέπτες.

 

Τελικά ο Έλληνας τη θέλει την καμπίνα του B)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι μέρες που μυρίζουν "φόλα" (βλέπε κατεβασμένα ρολά στο 1750 στις 8 ) και εξελίσσονται σε εξαιρετικές είναι αυτές που σε κάνουν να θες να ρισκάρεις και να ανέβεις! Σαν την χθεσινή!

 

Πολύ δυνατός ο αέρας το πρωί που μέσα στη μέρα μαλάκωσε. Λειτουργούσε σαν τεχνητή χιόνωση στις πλαγιές που είχαν τον προσανατολισμό του. Κάθε στροφή και άλλο χιόνι, βρήκαμε όμως φανταστικά σημεία φρέσκου.

 

 

post-1407-0-38960900-1550479552_thumb.jpg

 

post-1407-0-51546100-1550479579_thumb.jpg

 

Σκι με θέα την θάλασσα!

post-1407-0-63991800-1550479799_thumb.jpg

 

Πάλι δεν κάναμε πίστα, τι κατάσταση είναι αυτή!

post-1407-0-59850900-1550480399_thumb.jpg

post-1407-0-95071200-1550480463_thumb.jpg

 

Τα πάντα είναι θέμα σωστού timing πχ:

- Όταν έκλεισε ο Οδυσσέας για λίγο και όλος ο κόσμος έφυγε, με το που φτάσαμε στην βάση του ξανάνοιξε και τον είχαμε για λίγο privé!

- Η κάμερα του Μιχάλη να είναι στο REC και να πιάνει την επίσημη πρόταση μου για το best ski crash 2019

Στην πόση τραβέρσα μετράει για cross country;

Edited by Al_Foutzin
  • Like 3

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο λόγος γιά τον οποίο κλωτσάνε σα μουλάρια τα συρόμενα Poma , ειναι πως μετά από σαράντα χρόνια που δουλεύουν ,έχουν αχρηστευτεί τα ελατήρια που βρίσκονται μέσα στο σωλήνα ώστε να δημιουργούν μιά ομαλή μετάβαση , απο την ακινησία στην ταχύτητα του συρματόσχοινου.

Τα λιφτ που ανεβάζουν σε μεγάλη κλίση, (Οδυσσέας, 14),έχουν το μεγαλύτερο πρόβλημα, γιατί σε μεγάλο διάστημα ,της πολύ ανηφορικής πορείας , το ελατηριο είναι συμπιεσμένο.

Όταν ξεκινάει το λιφτ αντι να συμπιεστεί ομαλά το ελατήριο και προς τη μέση της διαδρομής του να έχει τόση αντίσταση ώστε να αρχίσε να τραβάει το χιονοδρόμο, τερματίζει χωρίς να εχει ξεκινήσει η κίνηση.

Τότε ο χιονοδρόμος εκτοξεύται και αποφορτίζεται το ελατήριο , σταματάει και η διαδικασία επαναλαμβάνεται δεύτερη φορά , βιαιότερα.

....

 

Στο 10 - Παν υπάρχει το ίδιο (τόσο έντονα) πρόβλημα;

Είχα κάνει στη 14 το '17 και δεν θυμάμαι να ενόχλησε κάτι. Ο Πάνας ήταν κλειστός τότε.


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο 10 - Παν υπάρχει το ίδιο (τόσο έντονα) πρόβλημα;

Είχα κάνει στη 14 το '17 και δεν θυμάμαι να ενόχλησε κάτι. Ο Πάνας ήταν κλειστός τότε.

Όχι . Το10 δεν ζορίζεται , (παιδάκια , ίσιωμα ) και τα ελατήρια είναι σε καλύτερη κατάσταση . Το 14 είναι ενδιάμεση κατάσταση. Κλωτσάει περισσότερο από τον Περικλή , λιγότερο από τον Οδυσσέα .
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

30.000 ευρώ θέλει κάθε συρόμενο να φτιαχτεί και για μια δεκαετία να μην χαλάει. Ελατήρια είναι πολύ πιο απλό από ότι λέτε, απλά μέχρι 18 Δεκέμβρη δεν ήξεραν καν αν θα δούλεψουν φέτος, κανένας δεν είχε ασχοληθεί με αυτά. Ο Τερζάκης επέλεξε να μην τα φτιάξει.

 

Ξέχασα να μετρήσω σκορ. 20 μέρες ψέματα από τον κο Χοντρό και τον κο Γιαννόπουλο φέτος στην ενημέρωση. Με 57 μέρες σεζόν παρακαλώ.

 

Αγαπητέ κε Οικονόμου μήπως ήταν λίγο ανασφαλές να έχετε τα φρυδάκια στον Γεροντόβραχο έτσι να ομορφαίνουν το όρος και ταυτόχρονα να μην υπάρχει καμία προειδοποίηση στους πελάτες που έκοβαν βόλτες κατά εκεί?

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

ο και ένα μεγάλο μπράβο για την πρωινή ενημέρωση.

 

 

Η οποία ήταν ένα χοντρό ψέμα χτες με μόνο στόχο να φέρουμε κορόιδα. Και φυσικά σαν αντιπρόεδρος του Συλλόγου επέλεξες να μην ασχοληθείς περαιτέρω.

 

Για να τα διαχωρίζω μπράβο που υπάρχει βραδυνή και πρωινή ενημέρωση, έγκλημα όταν γράφει τέτοια ψέματα.

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα υπολοιπα, κατι εγινε σημερα και θα ηθελα την αποψη σας επι του θεματος, ακομα καλυτερα αν απαντησει ο ιδιος ο κ. Δριβας.

Την τελευταια φορα που πηρα τον Οδυσσεα σημερα, κατι η κουραση, κατι το προβληματικο τιναγμα του, παραπατησα κι επεσα. Ενστικτωδως, αφησα το πιατακι, αλλα επειδη ηταν στη φασητης επιβραδυνσης πριν το 2ο τιναγμα, τιναχθηκε με δυναμη με αποτελεσμα να αποκοπει τελειως απο το συρματοσχοινο, το οποιο (το συρματοσχοινο) εμεινε αθικτο!!! Πως γκενεν αυτο;;;

Απορω κατα ποσο μπορει να ξανασυμβει κατι τετοιο. Απο τη μια ενιωσα οτι δεν εφταιξα καπου, απο την αλλη ισως οντως το αφησα να φυγει με δυναμη. Αλλα για ενα πιατακι οπως ο Οδυσσεας που κατα τη γνωμη μου ειναι κομματακι αυτοκτονικο;

Ζητησα απο τον λιφτιερη να μου πει αν εκανα καπου λαθος και να του πω τάεινα συγγνωμη αλλα μου φανηκε πως πηρε ενα υφος αποξιωσης.

Δεν ξερω, εχω αναμεικτα συναισθηματα τωρα...

 

 

Στα θετικά για τα λένε και αυτά ότι το πρωί μπορούσαν να επικαλεστούν αέρα και να υπάρχει αναστολή αλλά άνοιξαν Αφροδίτη βακχο και ένα μεγάλο μπράβο για την πρωινή ενημέρωση.

Και ένα μεγάλο μπράβο στον (στους) ήρωα που ξεπάγωσε τον Ηρακλή με -14 wind chill στα 8 μέτρα ύψος μη ξεχάσουμε να πούμε όλοι. Δεν τον βλέπετε, δεν ξέρετε ποιος είναι αλλά συνήθως χάρη σε αυτόν χαιρόμαστε σκι. Θα ήθελε βέβαια άλλους 10 συνεργάτες να τον βοηθάνε αλλά προτιμάμε να δίνουμε μισθό σε ανθρώπους που σερφάρουν στο facebook στο 1750.

....

Όταν ξεκινάει το λιφτ αντι να συμπιεστεί ομαλά το ελατήριο και προς τη μέση της διαδρομής του να έχει τόση αντίσταση ώστε να αρχίσε να τραβάει το χιονοδρόμο, τερματίζει χωρίς να εχει ξεκινήσει η κίνηση.

Τότε ο χιονοδρόμος εκτοξεύται και αποφορτίζεται το ελατήριο , σταματάει και η διαδικασία επαναλαμβάνεται δεύτερη φορά , βιαιότερα.

Τι θα μπορούσε να γίνει; Να αλλάξουν τα ελατήρια. Γουάου !

Παίρνεις ολόιδια ,η και παλιότερα λιφτ στις Άλπεις και ξεκινάνε βουτυρένια.

.........................................................

Κάθε φορά που εκτοξευόσαστε , σαν τον Τομ Κρουζ στο Τοπ Γκαν , απο το κατάστρωμα του αεροπλανοφόρου, να ξέρετε πως οφείλεται στο ότι κάποιοι δεν έχουν κάνει τη δουλεία τους..

 

Φίλε Panagiotis , έχουν μεγάλη σημασία

  • Α, η "ανατομία" και η συντήρηση από την άγκυρα
  • Β,η γεωμετρία "της ράμπας" εκκίνησης- ανόδου

Α. μέσα στο αλουμινένιο καλάμι που κρατάς η που σε σπρώχνει με το "πιατάκι" από τον ποπό,

"σουστάρει" (ώστε να "παραλαμβάνει" ανομοιορφία δύναμης ή "ύψους" με ένα ελατήριο (όπως πολύ σωστά ανέφερε ο Captain Powder) ένα εσωτερικό κυλινδρικό σιδερικό, το οποίο "αναρτάται" από το συρματόσχοινο με την "κρεμάστρα" (βλ φωτό) η οποία περιέχει ένα "καρυδάκι", που συμπλέκει επί του "συρματοσχοίνου, μόλις καταλάβει "βάρος.

Όπως περιγράφεις το συμβάν, φαίνεται να "ξεγαντζώθηκε" το καρυδάκι από το συρματόσχοινο (δυνατό αν έσπασαν δυο κοπίλλιες) ή να κόπηκε κάποια σύνδεση στο σύστημα "καρυδάκι-κρεμάστρα-αλυσιδάκι".

Φυσικά και προβλέπεται από Pomagalski ετήσια επιθεώρηση/ συντήρηση σε ελατήριο, κρεμάστρα, κλπ , που πιθανόν να "περιφρονείται/παραμελείται" αφού οι περισσότεροι "φοβούνται" τα εναέρια και ασχολούνται κυρίως με αυτά ....και μάλιστα την τελευταία στιγμή

 

Β. Πολύ σημαντικό είναι να τηρείται η γεωμετρία δηλ. ο πελάτης από την στιγμή που "βλέπει" πράσινο φώς και τσουλήσει μπρός, παίρνοντας μια άγκυρα, σπρώχνοντας μια βέργα, που δίνει εντολή να αφεθεί μια άγκυρα και να συμπλεχτεί στο συρματόσχοινο, πρέπει να γλιστρήσει σε μια κατηφορική ράμπα ώστε να επιταχυνθεί και την στιγμή που θα τον τραβήξει η άγκυρα να'χει αποκτήσει μια αρχική ταχύτητα, και να ακολουθήσει την άγκυρα χωρίς ιδιαίτερο τίναγμα (τύπου τομ κρουζ στο τοπ γκαν) προς τα μπρός (βουτυρένια).

Δυστυχώς ο Οδυσσέας ποτέ δεν είχε τέτοια καλή ράμπα. Από την ώρα όμως που κόντυνε (αφότου έγινε η βάση του νέου ερμή) και μετατοπίστηκε ο σταθμός του προς τα πάνω, όπου υπάρχει μεγαλύτερη ανηφορική κλίση το πρόβλημα της εκκίνησης χειροτέρεψε αισθητά....

 

Στα σύν του ΣΚ σίγουρα πιστώνεται η συχνή ενημέρωση του κυλιόμενου ενημερωτικού μηνύματος από κάποιον που φαίνεται

  • να ενδιαφέρεται και να συντονίζεται με το σύστημα χκπ-πελάτης, προσπαθώντας να παρέχει στον πελάτη έγκυρη και έγκαιρη ενημέρωση χωρίς υπερβολική αισιοδοξία ή απαισιοδοξία
  • να είναι παρών και να έχει σαφή εικόνα από όλα τα "μέτωπα" ...δρόμοι, αναβατήρες, πίστες, πρόγνωση καιρού
  • να διαθέτει λογική ώστε να ιεραρχεί ανάγκες και να στοχεύει αποτελέσματα διαχειριζόμενος υφιστάμενους πόρους
  • να τολμά και να επιβάλλει λειτουργία αναβατήρων όπως την Κυριακή πρωί

Φυσικά απαιτείται βελτίωση της πρόβλεψης π.χ υπήρξε αστοχία στην μη εκκίνηση του συνδετικού ερμή -ηνίοχου η στην καθυστέρηση του Ηρακλη- Οδυσσέα.

Εστω και έτσι νομιζω ο κόσμος απόλαυσε την απο νωρίς πλήρη λειτουργία του Βάκχου (1 καμπίνα+3 καρέκλες) και την με καθυστέρηση Ηρακλή Οδυσσέα.

Αναρωτιέμαι αν, στην ιεράρχηση των στόχων έπρεπε να προηγείται ο Ερμής Ηνίοχος του Ηρακλή -Οδυσσέα.

Ιδιαίτερα σημαντικό είναι η "πάση θυσία" αποφυγή της παγοποίησης και ακινητοποίησης της γραμμής σε όλα τα αποσυμπλεκόμενα (επετεύχθη στο doppel1 ,όχι στο doppel2), ωστε να μην απαιτείται πολύ χρόνος-κόπος-χρήμα-κίνδυνος για την αποπάγωσή τους.

 

Προβλέπεται μια υπέροχη εβδομάδα με λιακάδα και ευρύ χιονοδρομικό πεδίο χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα ....

Για να δούμε τι θα γίνει με σαχάρα και πυθία άραγε?

όχι ότι φαίνεται η απουσία τους μεσοβδόμαδα αλλά τι θα γίνει όταν συντρέξουν ιδανικές συνθήκες και κτυπήσει η προσέλευση χιονοδρόμων ταβάνι ?

καλή βδομάδα!

Edited by PanosDrivas
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημερα πάντος ενώ το πρώι ςβλεπα πολύ κόσμο τελικά δεν έχει τόσο. Οι πίστες δλδ το πατημά τους είναι για σεμηνάριο πως να ΜΗΝ πατιέται μία πίστα.... έλεος. Εάνν ήξερα πώς να ανεβάζω θα ανεβαζα καμία φωτο.. αλλα δεν... Η σύνδεση με φτερο είναι απλωμένη αλλά όχι ανοιχτή. Αν και νομίζω οτί είδα κάποια στιγμη κόσμο πάνω... δεν ξέρω..


WORK FOR IT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα,

Θα ήθελα να ρωτήσω, όταν έχεις κάρτα πολλαπλών διαδρομών την τρέχουσα σεζόν, τα Σ/Κ χρεώνονται δύο μονάδες ή μία;

Ρωτάω γιατί έχω πάει μόνο καθημερινή φέτος και νομίζω πέρυσι από κάποια περίοδο κ μετά κ τα Σ/Κ χρεωνόντουσαν μια μονάδα.

Επίσης, πως μπορείς να δεις πόσες μονάδες σου απομένουν μέσα στην κάρτα σου;

Ευχαριστώ προκαταβολικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Posts

    • To σκι στην Ελλάδα είναι πια βέβαιο ότι βασίζεται σε παραπληροφόρηση και σε "θρύλους" που κυκλοφορούν. Πολύ σωστά γράφτηκε ότι είμαστε σε επίπεδο Δημοτικού σταθμού σαν χιονοδρομικά. Με την παραπληροφόρηση που υπάρχει τι να κάνουν και οι καημένοι οι χιονοδρόμοι? Άλλωστε έκατσε κανείς να τους μάθει χιονοδρομική παιδεία? Έκατσαν μόνοι τους? Γενικά σε αυτή τη χώρα υπάρχει ορθολογική φωνή και συνολικός σχεδιασμός πάνω σε κάτι? Για όποιον θέλει να διαβάσει ιδού επισήμως τα νέα του χιονοδρομικού και επισήμως και μέσα από τη βουλή. Σχεδόν 100% ψέματα. https://iparnassos.gr/2024/03/i-etad-ypevale-aitima-eksygchronismou-tou-irakli-sto-tameio-anakampsis/?fbclid=IwAR2-iVfLWVwYvszEg5Hu788np7iC_-lvJVu_wzyDu5NxfyONesxnbaOTwH4_aem_AdtwiajTFasz6xd93s-XwD_Q_2mIZRrxSKgvvwySHq_5wXD-6hEf6CWVDEvhCfvV-_-rqE7oNBLxK00e859k7Iye https://parnassos-ski.gr/me-ameioto-rythmo-synechizetai-i-proetoimasia-gia-ti-leitoyrgia-kai-tin-anavathmisi-toy-chionodromikoy-kentroy-parnassoy/ Η Βουλή των Ελλήνων, τα ΕΤΑΔ και ο κάθε διακινητής "θρύλων" λένε ψέματα στη μούρη μας. Όταν ιδρύθηκε ο Σύλλογος είχε σαν στόχο την παραπληροφόρηση να την μετατρέψει σε πληροφορία στο forum. 20 χρόνια μετά μας έφαγαν τα social media, οι "δημοσιογράφοι" και η παραπληροφόρηση όσο και να γράφεις επιχειρήματα κερδίζει. Το "μικρό" τεχνητό του Παρνασσού, εφικτότατο. Δεν απέδειξε ότι είναι απαραίτητο? Μα είναι τόσο χαζά όλα μα όλα τα χιονοδρομικά του κόσμου? Κανένας δεν διαφωνεί να γίνει το σέρβις στον Ηρακλή. Τα ΕΤΑΔ θα το κάνουν? Κανένας δεν διαφωνεί ότι καλό θα ήταν να μπει λιφτ στα Άνω Κελλάρια. Χρονοδιάγραμμα? Για να σε προλάβω, πολύ αισιόδοξα το 2030. Ξεκίνησαν την αδειοδότηση? Από την άλλη τι να πει κανείς για την μπανανία που ζούμε
    • Η τεχνίτη χιονωση στον Παρνασσό ειναι ποιο δύσκολο  να γίνει απ ότι να μπει νέο λιφτ στα άνω κελάρια η ακόμα καλύτερα να βρουν τα χρήματα για να γίνει το service στον Ηρακλή  ανάποδα έχετε ξεκινήσει  από την άλλη τι να πεις για την  μπανανία που ζούμε 
    • Το έχουν για να κόβουν βεντούζες;
    • Μπορούν να στεγανοποιήσουν μια από τις Δολίνες. Είναι πολύ συνηθισμένη πρακτική στις Άλπεις.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. elgeo
      elgeo
      (45 years old)
    2. popitsi
      popitsi
      (45 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17,306
    • Total Posts
      460,684
  • Member Statistics

    • Total Members
      10,476
    • Most Online
      1,823

    Newest Member
    BhoblhZog
    Joined
×
×
  • Create New...