Jump to content
Χρήστος Λάππας

Χ.κ. Βασιλίτσας 2018-19

Recommended Posts

ωραιο βιντεο Γιαννη

 

τι καμερα χρησιμοποιησες?

 

Ευχαριστώ πολύ Σταύρο. :)

Το βίντεο είναι γραμμένο με τη πιο φθηνή έκδοση της GoPro, ουσιαστικά είναι η επανέκδοση της πρώτης hero, αλλά και με τη GoPro Hero 5. Τα πλάνα απ΄το κράνος μου είναι με τη hero, τα υπόλοιπα με τη hero 5.

 

ps: Γράφω superview στα 720p με 60fps.

  • Like 3

BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω βαρεθεί να ακούω "είναι υπερβολή όλα αυτά για τα ελληνικά χιονοδρομικά και γενικότερα για τα ελληνικά βουνά." Κι΄όσο καλώς ή κακώς ανεβαίνει το εκτός πίστας και κερδίζει κόσμο, τόσο περισσότερα συμβάντα θα έχουμε απ΄τη στιγμή που δεν υπάρχει ο απαραίτητος εξοπλισμός και η γνώση για να τον χρησιμοποιούν.

 

Πολύ ωραίο βίντεο !

Μιά παρατήρηση μόνο θα ήθελα να κάνω σε σχέση με τη χρήση του πομποδέκτη.

Το μηχάνημα το ανοίγουμε πριν βάλουμε τα σκι . Προσωπικά το ανοίγω το πρωί την ώρα που ντύνομαι. Το κλείνουμε όταν τελειώσουμε το σκι , στο αυτοκίνητο. Δεν κάνουμε οικονομία στις μπαταρίες , έτσι κι αλλιώς δεν καίει τίποτα από μπαταρία στο send mode. Η πιθανότητα να το ξεχάσουμε σβηστό πρέπει να μηδενίζεται.

Όταν το ανοίγουμε περιμένουμε να κάνει τον διαγνωστικό κύκλο και αφού είμαστε ικανοποιημένοι το γυρίζουμε σε search mode και τσεκάρουμε πως τα μηχανήματα των υπολοίπων μελών εκπέμπουν. Σκιάρει ένας ένας με μικρή ταχύτητα και αρκετή απόσταση μεταξύ τους μπροστά από το μηχάνημα που έχουμε γυρίσει σε search mode και βεβαιωνόμαστε πως λαμβάνουμε σήμα από κάθε μηχάνημα χωριστά .

Η διαδικασία επαναλαμβάνεται μετα από το διάλειμμα , ώστε να βεβαιωθούμε πως δεν το έκλεισε κάποιος και ξέχασε να το ξανανοίξει.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Πολύ ωραίο βίντεο !

Μιά παρατήρηση μόνο θα ήθελα να κάνω σε σχέση με τη χρήση του πομποδέκτη.

Το μηχάνημα το ανοίγουμε πριν βάλουμε τα σκι . Προσωπικά το ανοίγω το πρωί την ώρα που ντύνομαι. Το κλείνουμε όταν τελειώσουμε το σκι , στο αυτοκίνητο. Δεν κάνουμε οικονομία στις μπαταρίες , έτσι κι αλλιώς δεν καίει τίποτα από μπαταρία στο send mode. Η πιθανότητα να το ξεχάσουμε σβηστό πρέπει να μηδενίζεται.

Όταν το ανοίγουμε περιμένουμε να κάνει τον διαγνωστικό κύκλο και αφού είμαστε ικανοποιημένοι το γυρίζουμε σε search mode και τσεκάρουμε πως τα μηχανήματα των υπολοίπων μελών εκπέμπουν. Σκιάρει ένας ένας με μικρή ταχύτητα και αρκετή απόσταση μεταξύ τους μπροστά από το μηχάνημα που έχουμε γυρίσει σε search mode και βεβαιωνόμαστε πως λαμβάνουμε σήμα από κάθε μηχάνημα χωριστά .

Η διαδικασία επαναλαμβάνεται μετα από το διάλειμμα , ώστε να βεβαιωθούμε πως δεν το έκλεισε κάποιος και ξέχασε να το ξανανοίξει.

100% σωστός. Έτσι έγινε στην αρχή με τη μόνη διαφορά ότι το έκλεισα μετά γιατί θα υπήρχε περπάτημα σε ασφαλή πεδίο και το άνοιξα πριν τη πρώτη κατάβαση. Για τη μπαταρία το έκανα όπως ανέφερες πιο πάνω, αλλά ναι υπάρχει το ρίσκο να ξεχαστεί κλειστός!

 

Στάλθηκε από το Redmi 3S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

16-17 Μαρτη στη Βασιλιτσα με τέλειο καιρο και καλή παρέα. Αρκετός κόσμος το σάββατο με ηλιο αλλά και αέρα που κράτησε το χιόνι σε καλή κατάσταση. Κυριακή λίγος κόσμος , ήλιος και πολύ γρήγορα μαλακό χιόνι στις ανατολικές πίστες. Στα αρνητικά η βλάβη στην Τυμφαία το σάββατο που δεν μας άφησε να ευχαριστηθούμε τα εκτός το πρωί.

 

Στα θετικά το ski test του SkiBill και του Γραμματικόπουλου για τα νέα Nordica, δοκίμασα το Enforcer 100 και Navigator 85, το πρώτο πολύ καλό!!!

 

Μιας και συζητήθηκε σε προηγούμενα ποστ να πω οτι ενθουσιάστηκα απο την διαμονή στα ''Φρατέλια'' και τα κρέατα στην ''Μπριάζα", και στα δύο βάζω άριστα και τα συστήνω ανεπιφύλακτα στους μελοντικους επισκέπτες. Τόπος: Δίστρατο, 12,5 χλμ απο χιονοδρομικό προς Κόνιτσα. Υπόψη πως ο υπογράφων έχει καταγωγή απο την Σαμαρίνα...........παρόλα αυτά η αλήθεια να λέγεται.

 

ΥΣ. Μιας και το φόρουμ λειτουργεί και σαν ψυχοθεραπεία .....τρόπον τινά......να πώ και εγώ τον πόνο μου!

Τέλος λοιπόν η σεζόν για μένα φέτος, μετά απο 15 ηλιόλουστες και χορταστικές, "πουδρομέρες'' ως επι το πλείστον, μια βαριά θλάση στον δεξί γαστροκνήμιο με ανάγκασε να αποθηκεύσω πρόωρα τα σκί μου.

Πληροφοριακά να πώ οτι ο τραυματισμός προέκυψε μετά απο σύγκρουση με φίλο και δάσκαλο του σκι.....οχι σε κατεβασιά......αλλά σε τραβέρσα που επιχειρούσαμε προς ένα λούκι εκτός. Αυτά......τα είπα και ξαλάφρωσα.......καλή συνέχεια και καλές κατεβασιές μέχρι το τέλος της σεζόν σε όλους σας.

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πληροφοριακά να πώ οτι ο τραυματισμός προέκυψε μετά απο σύγκρουση με φίλο και δάσκαλο του σκι.....

Ποιος από τους δύο είχε προτεραιότητα;

Share this post


Link to post
Share on other sites

είμασταν σε τραβέρσα εγώ ακολουθούσα 5 μέτρα πίσω και 3 μέτρα πιο κάτω ,οταν αποφάσισε να πέσει προς την πλαγιά, επομένως βρεθήκαμε σε τροχιά μετωπικής. Είχα στο μυαλό μου οτι θα φτάναμε στο λούκι με την πούδρα 200μ παρκάτω και δεν το περίμενα να κόψει στο παγωμένο και steep πεδιο που ήμασταν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ευχαριστώ, 15 μέρες πατερίτσες και μετά βλέποντας και κάνοντας. Δεν δυσανασχετώ καλά πέρασα ..........και έπονται και άλλα ........εύχομαι και ελπίζω.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χωρίς προϋπολογισμό...

e7084494d36c097d248d0c21fc5139e1.jpg

 

Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν δεν ήταν οι αγώνες, το βουνό σήμερα δεν θα είχε κόσμο.

Βγήκε μια πολύ ωραία μέρα, μετά από μια αργά χθεσηνοβραδυνή απόφαση.

Με Αποστόλη, Δημήτρη κάναμε ανέλπιστα αρκετά ωραίο σκι. Με αρκετό αέρα όμως.

Στα αρνητικά του χκ;: Το κομμάτι Τυμφαία-Μυγδάνης έκλεισε για φέτος. Σύμφωνα με υπαλλήλους του χκ λόγω έλλειψης χιονιού.

Πολύ δύσκολα το πιστεύω αυτό. Έχει χιόνι το βουνό και τουλάχιστον για σήμερα μπορούσε να ήταν όλο το χκ ανοικτό.

Άρα όποιος πάει αύριο, θα έχει μισή Ελιμεία (μέχρι να τελειώσουν οι αγώνες), τριπλό και διπλό καρεκλάκι.

Και πιθανόν αύριο να έχει περισσότερο κόσμο.

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΧΚΒ @ fb

 

Βασιλίτσα 31-3-2019

Ένα φανταστικό διήμερο απόλαυσαν οι επισκέπτες του Κέντρου, ενώ με ιδανικές συνθήκες διεξήχθη ο αγώνας του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Αλπικών Αγωνισμάτων και θερμά συγχαρητήρια αξίζουν στους διοργανωτές Χιονοδρομικός Ορειβατικός Σύλλογος Γρεβενών- ΧΟΣΓ για την εξαιρετική οργάνωση.
Για αύριο Δευτέρα 1/4/2019 το Κέντρο θα είναι σε λειτουργία, ενώ θα λειτουργήσει ξανά το επόμενο Σαββατοκύριακο 6-7/4/2019, εφόσον οι συνθήκες το επιτρέψουν, οπότε και θα πραγματοποιηθεί η λήξη της χειμερινής περιόδου 2018-2019.
#last_days #season_close_to_the_End #keep_skiing
#Vasilitsa_team

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λίγο περισσότερο κόσμο σήμερα,αλλά και πάλι ελάχιστοι(γι'αυτό και κλείνει το επόμενο σκ).Μαλάκωσε αρκετά νωρίς και στο 3πλό κολούσε επικίνδυνα νομίζω.Ελιμεία σίγουρα θα ήτανε καλύτερα αλλά είχε τους αγώνες και δεν πήγαμε.Προσωπικά θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους εργαζόμενους για τις προσπάθειες που έκαναν όλο το χρόνο,για να είμαστε ασφαλείς και να περάσουμε τόσο όμορφα για μια ακόμη σεζόν...τελευταίο σκ λοιπόν στην

αγαπημένη μας βασίλω...του χρόνου να είμαστε καλά...στεναχωρέθηκα λιγάκι!!

  • Like 13

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κυριακή 31/3.

 

Λίγο sidecountry στο βουνό ψάχνοντας για καλά χιόνια. Μέχρι που αποφασίζουμε με τη παρέα να φωκιάρουμε μέχρι κορυφή και μετά να φύγουμε απ΄τη πίσω μεριά του βουνού καταλήγοντας σε ένα απ΄τα λούκια πέρα απ΄την ελιμεία. Τα πράγματα όμως λόγω ενθουσιασμού του ride πήγαν λάθος και καταλήξαμε αλλού.

 

30wnpex.jpg

 

Όλα καλά κι΄όλα ωραία. Προσανατολιζόμαστε, ski/snb στη πλάτη και ξεκινάμε περπάτημα.

Σημείωση: Το πλάνο της ημέρας ήταν να τσουλήσουμε χαλαρά και κατά το μεσημέρι να ξεκινούσαμε να στήνουμε το ιγκλού μας, στο οποίο θα περνούσαμε το βράδυ.

 

Μετά από μία ώρα περπάτημα φορτωμένοι περπατώντας παραποτάμια και τραβερσάροντας σιγά σιγά προς τα πάνω, βγήκαμε.

 

35kv8yd.jpg

 

Επιστρέφουμε στο χκ γύρω στις 16.00, βρίσκουμε μέρος και ξεκινάμε να χτίζουμε το σπίτι μας.Η ώρα είναι δέκα και μετά από έξι ώρες φτυαρίσματος το ιγκλού μας είναι έτοιμο.

 

vevbd.png

 

25t7ur5.jpg

 

Τελειώναμε το χτίσιμο του ιγκλού μας, βάζαμε τα πράγματα στη θέση τους και σκεφτόμασταν τη φωτιά που θα ανάψουμε αλλά πιο πολύ απ΄ολα, το φαγητό που θα τρώγαμε.

 

Και ναι.. Η φωτια καίει, η μανιταρόσουπα είναι έτοιμη κι΄εμείς ευτυχισμένοι στο έπακρο με το πως κύλισε η ημέρα.

 

zwz5ec.jpg

 

353b7zc.jpg

 

6z3tl1.jpg

 

Συνεχίζεται.

  • Like 27

BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό το βουνό έχει τρομερές δυνατότητες για ανάπτυξη του εκτός πίστας σκι. Δεν χρειάζεται πολλά, πατημένες διαδρομές επιστροφής (χρειάζονται μέτριες επεμβάσεις). Μερικές ξύλινες γέφυρες για τα λούκια. Αχ αυτά τα λούκια. Κατέβαινα από το διπλό προς το πιατάκι, είχε και λίγη ομίχλη, για να κερδίσω περισσότερες στροφές στο απάτητο ξέφυγα αρκετά, στο πρώτο λούκι έπεσα απότομα, στα επόμενα συνήθισα. Πάλευα να σηκωθώ, να ανέβω, μια ομορφιά.

  • Like 9

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πόσο δίκιο έχεις! Για τρεις στροφές παραπάνω (τέλειες βέβαια) μπορεί να σπρώξεις και να ιδρώσεις πολύ.

Στο πρώτο λούκι ακόμη και τώρα τυχαίνει ενίοτε να πέσω!!! Οι παρεμβάσεις που προτείνεις πολύ στοχευμένες, τόσα χρόνια εκεί δέν το σκέφτηκε κανείς μας, μπράβο!!!

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μερικές φωτογραφίες ακόμη.

 

Το ίδιο βράδυ, αφού έχουμε φάει, η φωτιά έχει σβήσει και παρόλο τη κούραση δεν έχουμε νεκροί για ύπνο.

 

2vsnqyb.jpg

 

Λίγο αργότερα η κούραση είχε βγει και ήρθε η ώρα για ύπνο. Με πέντε ρεσώ αναμμένα εντός του ιγκλού και και εμάς μέσα, η θερμοκρασία λίγο πριν κοιμηθούμε ήταν στους 3 βαθμούς. Με τους υπνόσακους και με τα απαραίτητα layers κοιμηθήκαμε μια χαρά.

 

Επόμενη μέρα το πρωί.

 

24yxxdj.jpg

 

Δυναμωτικό πρωινό και μετά πααλι φτυάρι για να κάνουμε ένα kicker και να τη βγάλουμε εκεί.

 

28a8gug.jpg

 

Και ξεκινάει το jibbing!

 

https://www.instagram.com/p/BvzAJJEBtll/?utm_source=ig_web_options_share_sheet

 

5txngo.jpg

 

2lw69ee.png

 

2n1c5c5.png

 

w96uio.png

 

29oidu9.png

 

Η μέρα κύλισε κάπως έτσι και δυστυχώς λόγω υποχρεώσεων της επόμενης, το μεσημέρι τα μαζέψαμε και φύγαμε. Τρομερό διήμερο απ΄όλες τις απόψεις!

  • Like 21

BASI Level 3 Alpine Ski Instructor (partly qualified).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τρελοκομεια !!! Αλλα ωραια τρελοκομεια !!! Καποια στιγμη σας ζηλεψα ...

Edited by leonidastria
  • Like 1

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα καλύτερα παιδιά ...... αλλά να μην ξεχνάμε Το Αντηλιακό .... ο καρκίνος του δέρματος θερίζει

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΘΕΜΑ 5Ο : Απευθείας ανάθεση εκτέλεσης εργασιών τριθέσιου εναέριου αναβατήρα «Φίλιππος». Ο Πρόεδρος στην εισήγησή του αναφέρεται στην Τεχνική Έκθεση του προϊσταμένου εκμετάλλευσης αναβατήρων του Ε.Χ.Κ.Β. Νικόλαου Τζιμογιάννη, σύμφωνα με την οποία απαιτείται στον τριθέσιο εναέριο αναβατήρα «Φίλιππο» είναι απαραίτητο να εκτελεστούν άμεσα οι ακόλουθες εργασίες: • Αποσυναρμολόγηση τουλάχιστον 20 καρεκλών από το συρματόσχοινο. • Κατέβασμα συρματόσχοινου από τις ραουλιέρες στους πυλώνες 1 και 2. • Έλξη του συρματόσχοινου κίνησης του αναβατήρα, διαμέτρου 36mm, με σκοπό την απελευθέρωση του από την τροχαλία κίνησης. Για την έλξη του συρματόσχοινου θα πρέπει να χρησιμοποιηθούν δύο (2) κατάλληλοι σφικτήρες έλξης που να διαθέτουν εσωτερικές πλάκες αλουμινίου ώστε να μην προκληθεί καμία ζημία στο συρματόσχοινο του αναβατήρα κατά την έλξη του. Η δύναμη σύσφιξης των περικοχλίων των πιαστρών θα πρέπει να είναι τέτοια ώστε να μην υπάρχει καμία περίπτωση ολίσθησης των πλακών πάνω στο συρματόσχοινο. • Οι δύο πιάστρες θα ασφαλιστούν με βοηθητικό συρματόσχοινο διαμέτρου τουλάχιστον 28mm, που θα διαθέτει στις δύο άκρες του προβλεπόμενες θηλιές ασφάλισης. • Για να γίνει η έλξη του συρματόσχοινου θα χρησιμοποιηθούν δύο ειδικά πολύσπαστα αντοχής 30 τόνων το καθένα, για την διαίρεση της απαιτούμενης δύναμης έλξης. Μεταξύ των πολύσπαστων θα εγκατασταθεί κατάλληλο συρματόσχοινο διαμέτρου 18mm. • Μετά την εγκατάσταση όλων των παραπάνω θα πρέπει να εφαρμοστεί μία δύναμη έλξης με την χρήση κατάλληλου ελκυστήρα. Η δύναμη έλξης θα είναι τουλάχιστον μεγαλύτερη από την δύναμη τάνυσης του συρματόσχοινου του αναβατήρα, για να ελευθερωθεί το συρματόσχοινο από την τροχαλία του αναβατήρα. • Μετά από την απελευθέρωση του συρματόσχοινου από την τροχαλία, θα γίνει η εργασία αποσυναρμολόγησης της τροχαλίας από τον άξονα κίνησης που περιλαμβάνει: Ασφάλιση της τροχαλίας με 2 κατάλληλους μηχανισμούς ανύψωσης (tirfor) ελκτικής δύναμης 3.200 κιλών. Ασφάλιση του άξονα κίνησης. Αποσυναρμολόγηση των δύο φρένων ανάγκης από το στεφάνι της τροχαλίας. Αποσυναρμολόγηση κάτω καπακιού τροχαλίας. Αποσυναρμολόγηση οδοντωτής στεφάνης μετάδοσης κίνησης σε τροχαλία, μαζί με τους πείρους, και της οδοντωτής καμπάνας μετάδοσης κίνησης. Απασφάλιση τροχαλίας από άξονα, και ασφάλιση της με την χρήση ειδικού γερανού κατάλληλης ανυψωτικής ικανότητας. Φόρτωση της τροχαλίας σε ειδικό φορτηγό όχημα για μεταφορά της σε κατάλληλο μηχανουργείο. • Μετά από την επιστροφή της τροχαλίας θα πρέπει να πραγματοποιηθεί η αντίστροφη διαδικασία τοποθέτησης της στον αναβατήρα και η εγκατάσταση του συρματόσχοινου έλξης στο περιλαίμιο της: Ανύψωση τροχαλίας με την χρήση του ειδικού γερανού για να κεντράρει στον άξονα της. Ασφάλιση με τους δύο ειδικούς ανυψωτικούς ελκυστήρες. Προσεκτική ομοιόμορφη ανύψωση της τροχαλίας μέχρι να φτάσει στην προβλεπόμενη θέση της. ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΤΗΣ 5ης ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗΣ ΤΗΣ Ε.Δ. ΤΟΥ ΕΧΚΒ της 26ης ΜΑΡΤΙΟΥ 2019 Απόσπασμα Πρακτικού 5/5Ο/26.03.2019 σελ. 2 Συναρμολόγηση οδοντωτής καμπάνας, πείρων, οδοντωτής στεφάνης, καπακιού τροχαλίας. Σύσφιξη μπουλονιών συγκράτησης και ασφάλισης. Λίπανση με χρήση κατάλληλου γράσου. Τοποθέτηση των δύο φρένων ανάγκης στο στεφάνι της τροχαλίας. Απασφάλιση όλου του μηχανισμού συρματόσχοινων που πραγματοποίησαν την έλξη, των πολύσπαστων, των πιάστρων, και τοποθέτηση του συρματόσχοινου στο περιλαίμιο της τροχαλίας. Ρύθμιση σωστής θέσης συρματόσχοινου. Τοποθέτηση συρματόσχοινου στις προβλεπόμενες θέσεις στις ραουλιέρες των πυλώνων 1 και 2. Εγκατάσταση των καρεκλών στο συρματόσχοινο. Για την εκτέλεση όλων των παραπάνω κρίσιμων εργασιών και για την ασφαλή εκτέλεση των εργασιών απαιτείται η συνεργασία με εξειδικευμένη εταιρία που να διαθέτει: • Επαρκή τεχνογνωσία στην εκτέλεση παρόμοιων εργασιών συντήρησης αναβατήρων χιονοδρομικών κέντρων. • Πιστοποίηση κατά ISO 9001 για εργασίες συντήρησης αναβατήρων χιονοδρομικών κέντρων, για την εξασφάλιση της ποιότητας των εργασιών. • Πιστοποίηση κατά OHSAS 18001 για την ασφάλεια των εργαζομένων, δεδομένου ότι οι εργασίες είναι υψηλού κινδύνου. • Κατάλληλο ειδικό γερανό σε όχημα 4Χ4 διότι η πρόσβαση στο σημείο είναι δύσκολη λόγω χιονιού. • Όλο τον ειδικό εξοπλισμό για την εκτέλεση των παραπάνω εργασιών (συρματόσχοινα, πιάστρες, ελκυστήρες, πολύσπαστα κλπ), και λοιπό τεχνικό εξοπλισμό (εργαλεία χειρός, φορητή γεννήτρια, βιδολόγους κλπ). • Μεγάλο αριθμό τεχνιτών και βοηθητικού προσωπικού για την εκτέλεση των εργασιών σε μικρό χρονικό διάστημα. Ο προϋπολογισμός για τις ανωτέρω εργασίες ανέρχεται στο πόσο των 19.800,00 ευρώ με Φ.Π.Α. Για τους ανωτέρω λόγους ο Πρόεδρος ΕΙΣΗΓΕΙΤΑΙ την έγκριση με απευθείας ανάθεση της επισκευής των εργασιών του τριθέσιου εναέριου αναβατήρα «Φίλιππος», σύμφωνα με τον προϋπολογισμό όπως αναλυτικά περιγράφεται παραπάνω, σε εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 4412/16, στην εταιρεία «ΥΙΟΙ Ν. ΝΟΥΛΙΚΑ Ο.Ε.». Οι λόγοι που επιβάλλουν την ανωτέρω διαδικασία (απευθείας ανάθεση ) είναι : 1) επειδή η εταιρεία «ΥΙΟΙ Ν. ΝΟΥΛΙΚΑ Ο.Ε.» είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος στην Ελλάδα των εταιρειών PRINOTH SpA & LEITNER S.p.A. και 2) επειδή βασική προτεραιότητα της Διοίκησης αποτελεί η ομαλή, εύρυθμη και ασφαλής λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου. Τα μέλη της Ε.Δ. αφού έλαβαν υπόψη την εισήγηση του προέδρου και την Τεχνική Έκθεση του προϊσταμένου εκμετάλλευσης αναβατήρων του Ε.Χ.Κ.Β. Νικόλαου Τζιμογιάννη , ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΟΜΟΦΩΝΑ την έγκριση με απευθείας ανάθεση της επισκευής των εργασιών του τριθέσιου εναέριου αναβατήρα «Φίλιππος», με προϋπολογισμό το ποσό των 19.800,00 ευρώ, όπως αναλυτικά περιγράφεται παραπάνω, σε εφαρμογή των διατάξεων του Ν. 4412/16, στην εταιρεία «ΥΙΟΙ Ν. ΝΟΥΛΙΚΑ Ο.Ε.» και εξουσιοδοτούν τον Πρόεδρο να προβεί σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες για τον σκοπό αυτό.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
σε ιγκλου ειχα κοιμιθει σε μια χειμερινη εκπαιδευσι στον στρατο στο πηλιο...τρελη φαση οντως...

αλλα οπως ειπε ο φιλος παραπανω το να πας στο βουνο στο χιονι ετσι χωρις αντιηλιακο ειναι σαν να κλεινεις ραντεβου απο τωρα με δερματολογο...

μην κανετε νεανικες κουταμαρες που εκανα και εγω και αλλοι πολλοι (τοτε δεν ξεραμε κιολας)...γιατι ο λογαριασμος θα ερθει μετα απο χρονια


το δερμα ειναι σαν ενας σκληρος δισκος...την ακτινοβολια που τρωει δεν την ξεχναει...την αποθηκευει...οσο πιο πολυ τρως τοσο πιο πολυ γεμιζει ο σκληρος σου...και οπως ο σκληρος καποια στιγμη οταν γεμιζει αρχιζει να βγαζει προβληματα ετσι κανει και το δερμα...


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι μου θύμησες τώρα...Πήλιο, δίπλα στον Πηλέα 10 μέρες. Να κοιμάσαι σε σκηνάκι πάνω στο χιόνι με -10 να δεις χαρά.
Καλά ήταν, κάθε μέρα σκι! Παλιά ο ήλιος ήταν χειρότερος, υπήρχε και η τρύπα.


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θα γίνει εξομάλυνση της πίστας του διπλού με φορτοτακι.

Απλή εξομάλυνση θα είναι διότι το μηχάνημα είναι πολύ μικρό για κάτι πιο σοβαρό.


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...