Jump to content
gatz

Αυστριακές Άλπεις

Recommended Posts

Τα απίστευτα ποσά που επένδυσαν και φέτος τα χιονοδρομικά της Αυστρίας

Η χειμερινή σεζόν ξεκίνησε ήδη στην Αυστρία με τα πρώτα χιονοδρομικά, κυρίως αυτά των παγετώνων, να λειτουργούν από αρχές Οκτώβρη. Τα χιονοδρομικά της Αυστρίας, όπως πέρυσι έτσι και φέτος έχουν βαλθεί να ανεβάσουν ακόμα περισσότερο τον πήχη της ποιότητας και της εμπειρίας των χιονοδρόμων, με επενδύσεις πολλών εκατομυρίων.

Εδώ θα πρέπει να τονίσω ότι τα χιονοδρομικά είναι ουσιαστικά οι εταιρείες που διαχειρίζονται τα λιφτ (χειμώνα-καλοκαίρι) και επενδύουν σε εξοπλισμό και υποδομές για την βέλτιστη λειτουργία τους. Στα χιονοδρομικά τον χειμώνα οι επενδύσεις προορίζονται στην ανανέωση των λιφτ, των μηχανημάτων χιονιού, των δεξαμενών-λιμνών νερού και στην δημιουργία εγκαταστάσεων ή πάρκων (πχ snow park).

Το καλοκαίρι αντίθετα επενδύουν στην δημιουργία bike parks, θεματικών πάρκων για παιδιά, πλατφόρμες παρατήρησης και άλλα τεχνητά αξιοθέατα που θα μπορέσουν να ελκύσουν κόσμο και στην καλοκαιρινή σεζόν

"Μέσα σε ένα έτος οι επενδύσεις των χιονοδρομικών της Αυστρίας ξεπέρασαν το μισό δισεκατομμύριο ευρώ."

 

Ας δούμε όμως συνοπτικά το σύνολο των επενδύσεων για το 2018/19

• ISCHGL / ΤΙΡΟΛ

Οι συνολικές επενδύσεις φέτος έφτασαν τα €25.000.000 από τα οποία τα 16 για το νέο 6θέσιο θερμενόμενο λιφτ στο Gampenbahn.

 

• MAYRHOFEN / ΤΙΡΟΛ

Καινούργια 10θέσια γόνδολα από το χωριό Mösl στο Action Mountian Penken.

Κόστος επένδυσης: €18.000.000 + €2.700.000 για την επέκταση και συντήρηση των πιστών.

• HOCHKÖNIG / ΣΑΛΤΣΜΠΟΥΡΓΚ

Καινούργια 10θέσια καμπίνα απο το Project Natrun-Aberg που ξεκινάει πλέον από την πλατεία του Maria Alm.

Κόστος επένδυσης: €39.000.000

• KITZBÜHEL / ΤΙΡΟΛ

Μετά την περσινή επένδυση με χιονομηχανές στο Kitzbüheler Horn, φέτος προχώρησε η αντικατάσταση του διθέσιου λιφτ με την 10θέσια καμπίνα, ενώ αντικαταστάθηκε και το λιφτ του Brunelle με νέο 6θέσιο θερμενόμενο. Συνολικό κόστος επένδυσης: €25.000.000 . Δυστυχώς λόγω διαφωνιών με τους ιδιοκτήτες των αγροτεμαχίων δεν μπόρεσε να προχωρήσει και η αντικατάσταση του Fleckalmbahn.

• KATSCHBERG / ΣΑΛΤΣΜΠΟΥΡΓΚ & ΚΑΡΙΝΘΙΑ

Εκμοντέρνιση του λιφτ Silverjet I στο St. Margarethen με €12.000.000.

• KITZSTEINHORN - MAISKOGEL / ΣΑΛΤΣΜΠΟΥΡΓΚ

Η νέα υπερκατασκευή προϋπολογισμού €81.000.000 στο Καπρούν θα συνδέει το Maiskogel με το Kitzsteinhorn.

 

• HOCHZILLERTAL | HOCHFÜGEN | SPIELJOCH / ΤΙΡΟΛ

Από το 2017 μέχρι και το 2018 οι συνολικές επενδύσεις έφτασαν τα €95.000.000 με τις κατασκευές λιφτ όπως αυτή του Spieljochbahn (€20.000.000). Μόνο για την γαστρονομία οι επενδύσεις έφτασαν €11.000.000 και για αποθετήρες νερού τα €8.000.000.

• SILVRETTA MONTAFON / ΦΟΡΑΡΛΜΠΕΡΓΚ

Ανακαίνιση του σταθμού Alten Talstation με €5.000.000

• DAMÜLS MELLAU / ΦΟΡΑΡΛΜΠΕΡΓΚ

Αντικατάσταση του διθέσιο λιφτ Oberdamüls με νέο 6θέσιου. Κόστος επένδυσης: €17.000.000

• SNOW SPACE SALZBURG

Νέο mega-project με επένδυση 50.000.000 μέχρι το 2019. Αντικατάσταση του 4θέσιου λιφτ με νέο 8θέσιο στο Sonntagskogel 2.

• ZILLERTAL ARENA / ΤΙΡΟΛ

€13.000.000 επενδύθηκαν για την κατασκευή της λίμνης που θα τροφοδοτεί με 150.000κ.μ. νερό τις χιονομηχανές. Άλλα €8.500.00 επενδύθηκαν για την κατασκευή 6θέσιου θερμενόμενου λιφτ Larmach in Königsleiten

• GLUNGEZER / ΤΙΡΟΛ

Μετά από 50 χρόνια λειτουργίας το διθέσιο λιφτ αποσύρεται και στην θέση του έρχονται 10θέσιες καμπίνες. Συνολικό κόστος €18.000.000

 

• SKICIRCUS SAALBACH-HINTERGLEMM LEOGANG FIEBERBRUNN / ΣΑΛΤΣΜΠΟΥΡΓΚ & ΤΙΡΟΛ

Νέα δεκαθέσια καμπίνα στο Kohlmaisbahn. Κόστος επένδυσης: €30.000.000

• BAD GASTEIN / ΣΑΛΤΣΜΠΟΥΡΓΚ

Κατασκευή του νέου Schlossalmbahn με 10θέσιες καμπίνες. Συνολικό κόστος : €84.000.000

Σε αυτά μπορώ να αναφέρω επίσης και μερικά νέα λιφτ του 2017 στο Wildschönau και στο Ίνσμπρουκ (Patscherkoffel) συνολικού κόστους €18.000.000 και €55.000.000 αντίστοιχα.

Τι σύνολο έχουμε; Μέσα σε ένα έτος οι επενδύσεις ξεπέρασαν το μισό δισεκατομμύριο ευρώ. Αν υπολόγισουμε και τις ετήσιες συντηρήσεις και αγορές εξοπλισμού τα νούμερα φυσικά ξεφεύγουν.

Edited by gatz
  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στόχος των Γαλλικών ΧΚ είναι: Να ξαναγίνουν τον πρώτο παγκόσμιο προορισμό στον τομέα της χιονοδρομίας (καθώς οι Αυστριακοί μονοπωλούν την πρώτη θέση στο βάθρο) και να φτάσουν το συμβολικό αριθμό των 60 εκατομμυρίων ημερών σκι το χρόνο μέσα στα 5 επόμενα χρόνια.

 

Allez les Bleus!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στόχος των Γαλλικών ΧΚ είναι: Να ξαναγίνουν τον πρώτο παγκόσμιο προορισμό στον τομέα της χιονοδρομίας (καθώς οι Αυστριακοί μονοπωλούν την πρώτη θέση στο βάθρο) και να φτάσουν το συμβολικό αριθμό των 60 εκατομμυρίων ημερών σκι το χρόνο μέσα στα 5 επόμενα χρόνια.

 

Allez les Bleus!!!!!!!!!!!!!!!!!

τι εννοεις με τα 60 εκατομμυρια ημερες σκι το χρονο..μπερδευτηκα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Π.χ. κάθε χρόνο, 10 εκατομμύρια χιονοδρόμοι που να κάνουν 6 μέρες σκι. Έτσι το αντιλαμβάνομαι δηλαδή.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οκ αλλα κανένα δεν εχει το glamour κσι οχι μόνο της Ελβετίας.!

Share this post


Link to post
Share on other sites

τι εννοεις με τα 60 εκατομμυρια ημερες σκι το χρονο..μπερδευτηκα

 

 

Π.χ. κάθε χρόνο, 10 εκατομμύρια χιονοδρόμοι που να κάνουν 6 μέρες σκι. Έτσι το αντιλαμβάνομαι δηλαδή.

 

Μάλλον μιλάμε για κάτι αντίστοιχο σε ορισμό με το ανθρωπο-μέρα. Άρα ότιδήποτε ισοδυναμεί με 60 εκατομύρια χιονοδρόμους της μιας μέρας, 10 των 6, 20 των 3, 30 των 2 και όλους τους άλλους πιθανούς ενδιάμεσους συνδυασμούς.

  • Like 1

15471092846_60d380fc17_o.jpgvoe-1516-racetiger-speedwall-gs-uvo-rgb_w990.jpg

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

 

Austrian Level 2 Ski Instructor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Aύριο καλέ θα ανοίξει. Ότι και να λέμε φέτος και κρατάν τα λιφτ να δουλεύουν και ότι επιτρέπει ο καιρός το ανοίγουν και μπράβο τους. Το πρόγραμμα έχει το πρόβλημα όχι το χιονοδρομικό. Δείτε κάμερες δουλειά που έχει πέσει. Όποιος θέλει ΧΚΠ με κλειστό Ηρακλή, Οδυσσέα, Σαχάρα και πιθανά κλειστά 6 και συνδετικό ας πάει.    
    • Αύριο λένε ότι θα ανοίξουν, κυρίως Κελάρια. Όσοι ανέβουν, μάλλον θα το διασκεδάσουν. Πέμπτη, wow μέρα.
    • Being young in a mountain area: Euromontana’s report is out!   https://www.euromontana.org/wp-content/uploads/2022/01/2022-01-24-Being-young-in-a-mountain-area_FinalReport_EN.pdf ..... Conclusion What can we learn from this report? First of all, European mountains are attractive to young people. They want to live there, work there, meet their friends and spend their leisure time there. This is a strong message that young people are giving us through this report and that should encourage mountain actors and policy makers to keep these regions attractive for current and future generations. Young people also want to contribute to shaping the mountains of tomorrow. They want to bring their ideas, their priorities and be heard by both decision makers and local communities. The ideal mountain for 2040 as described by young mountain people must leave room for more sustainability and more balance between territorial development and nature preservation. In addition, this report sends another strong message about access to mountain services and in particular mobility, education, and employment, which are constant across all the countries studied. If young people do not find in the mountains placesto learn, opportunities for work or efficient means of transport then many mountain regions are at risk of continued depopulation and ageing. Through this survey, the youth suggest possible approaches, such as supporting economic diversification to create new jobs and developing innovative and less expensive modes of transport. This report aimed to understand what it means to be young and live in a mountain area in 2022. Our survey across 18 countries showed the difficulties that young people face in their daily lives. However, this report also demonstrates that young people are proud of their identity as mountain people and that they have plans to achieve the ideal mountain of 2040. They want to preserve their traditions, but at the same time bring about new life. They want to put their priorities on the agenda while proposing solutions, and above all they want to associate quality of life with the protection of natural areas. It is now up to policy makers to take up these messages and take action in response to the demands of young people. European, national, regional and local decision-makers must work hand in hand to maintain the attractiveness of mountain territories in the future, including by improving access to education and employment and by pursuing greater sustainability...
    • Ωραιες φωτος,καντε καμια καταβασηκαι για μας
    • Όταν αλλά πότε;   
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. Aspasia
      Aspasia
      (42 years old)
    2. Sakisdero
      Sakisdero
      (43 years old)
    3. Xenofodas Tzotzokos
      Xenofodas Tzotzokos
      (39 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,834
    • Total Posts
      452,403
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,489
    • Most Online
      208

    Newest Member
    Γιώργος Κ
    Joined
×
×
  • Create New...