Jump to content

Recommended Posts

ξερει κανεις αν το κομματι του δρομου ως το blagoevgrad εγινε? περισυ τον ειχαν ασφαλστρωσει, τον εδωσαν σε κυκλοφορια?

 

Ήμουν τα Χριστούγεννα και η κατάσταση του δρόμου έχει ως εξής:

  • Από τα σύνορα (Kulata) μέχρι την Kresna είναι αυτοκινητόδρομος περίπου 36 χλμ με όριο μάλιστα 140 χλμ/ώρα.
  • Στην συνέχεια ο δρόμος είναι στενός διπλής κατεύθυνσης για περίπου 40 χλμ μέχρι το Blagoevgrad με πολύ καλή ποιότητα ασφάλτου
  • Μετά πάλι αυτοκινητόδρομος για περίπου 35 χλμ μέχρι την Dubnitsa
  • Και τέλος δρόμος διπλής κατεύθυνσης με πολύ κακή ποιότητα ασφάλτου για περίπου 60 χλμ μέχρι το χιονοδρομικό.
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πόση ώρα έκανες από τα σύνορα μέχρι το χιονοδρομικό;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέχρι την Dupnitsa είναι καλά,μετά αν πάτε βράδυ πρέπει να προσέχετε παρά πολύ γιατί έχει πολες και μεγάλες τρύπες και τώρα το χιμονα και αν είναι και βράδυ μπορεί να σπάσεις το αμάξι πολύ εύκολα !!

 

Τώρα εγώ προχτές από την κουλατα μέχρι τη Κρεσνα το έκανα 20 λεπτά ,μετά με σταμάτησαν οι μπάτσοι :) και έφαγα 5-10 λεπτά ,το άλλο δρόμο μέχρι το Σιμιτλι που στρίβω έκανα αλλά 20 λεπτά και μέχρι το μπανσκο μου πείτε αλλά 30-40 λεπτά γιατί ήταν βράδυ αργά και με αρκετό χιόνι στο ψυλο πέρασμα

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pepe, αν σε ρωτούσε κάποιος ότι θέλει να πάει Δευτέρα με Παρασκευή (καθημερινές μέρες δηλαδή) στο μπόρο για να μην έχει την φασαρία του σουκου, υπάρχει κάποια περίοδος που θα του έλεγες ότι πρέπει να αποφύγει; λόγω κάποιας εθνικής εορτής πχ; ή λόγω τουριστικής κίνησης ;;

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σηνιθος σε αυτά τα χκ δεν έχει μεγάλη διαφορά από καθημερινή με σκ μέρες !

Τώρα δεν εχεουμε ποκες γιορτές ,το Φεβρουαρίου ξεκινά η λευκή ευδομαδα ,αλλά το κακό είναι ότι η λευκές ευδομαδας της Σερβία είναι σε άλλες ημερομηνίες ,και αυτοί στα δικά μας χκ ερχωντε ,μετά είναι οι ροσσοι και οι Ρουμάνοι !!

Αποφιηετε την φεβρουαρη

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

μπορεις σε οποιοδηποτε μερος να καταλαβεις ποτε εχει κινηση απο το Booking. Βαζεις ημερομηνιες και βλεπεις διαθεσιμοτητα ξενοδοχειων και φυσικα τιμες. Απο 10 γεναρη ως τελος γεναρη , υπαρχουν πολλα δωματια στο Borovets και μαλιστα με τιμες 30% πιο φτηνα απο τον Φεβρουαριο (που δεν βρισκεις δωματια ετσι κι αλλιως ευκολα) Απο οτι βλεπω κοντα στις 25 μαρτιου παλι γινεται χαμος (φανταζομαι απο Ελληνες που κλεινουν ) και φυσικα τοε οι τιμες ειναι πολυ πιο ακριβες

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε πλήρη λειτουργία το Boro! Θα είμαι επάνω το ΣΚ, εάν είναι κανένας άλλος ας στείλει μυν να σκιαρουμε παρέα

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θωμά, έχεις στο πρόγραμμα σου να πας Μπόρο;

Καθυστερημένος κανα μήνα, :blushing:

Το πρόγραμμά μου είναι ότι δεν υπάρχει πρόγραμμα, πάω παντού και πάντα.Έλα!!!

 

Προχθές ήμουν μποροβετς νυχτερινό, καθώς η νυχτερινή Σόφια είχε κλείσει λόγω θυελλώδους αέρα.

Φυσάει το καινούργιο 6αθέσιο, 2 λεπτά το ανέβασμα + 1λεπτό αναμονή να επιβιβαστείς.

 

Βέβαια αντιμετώπισα πάλι τα κλασσικά θέματα του ανατολικού μέρους του χ/κ (μπροστά απο ρίλα ξενοδοχείο) που είναι ο πάγος λόγω αυξομειώσεων θερμοκρασιών μέρας - νύχτας, βλέπε χαμηλό υψόμετρο.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κλείσαμε παρέα δύο ζευγάρια για 1-3/2 ένα ωραιότατο τριημεράκι. Άντε να το δούμε και το Μπόρο, πρώτη φορά εκεί! Κλείνω 19 μέρες σκι φέτος με το Μπόρο αδέρφια...

  • Like 5

<p style="text-align:center;"><span style="color:#ff0000;"><span style="font-size:14px;"><em><span style="text-align:center;background-color:rgb(34,34,34);">'''</span></em></span>Riding in the air nocturnal</span></p>

<p style="text-align:center;"><span style="color:#ff0000;">Living free</span></p>

<p style="text-align:center;"><span style="color:#ff0000;">Rip ride<span style="font-size:14px;"><em><span style="text-align:center;background-color:rgb(34,34,34);">''</span></em></span></span>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερώτηση φίλου. Η ERGO μέσω (Τρ. Πειραιώς) δίνει αντίγραφο πράσινης κάρτας σε φωτοτυπία ή στο στέλνει σε mail να το εκτυπώσεις εσύ.

 

Παίζει να έχει κανένα θέμα στα σύνορα ή αλλού; Pepe;

 

Επίσης, έχει αλλάξει κάτι με βινιέτες; Κάτι άκουσα για ηλεκτρονικές κλπ. Anyone?


<p style="text-align:center;"><span style="color:#ff0000;"><span style="font-size:14px;"><em><span style="text-align:center;background-color:rgb(34,34,34);">'''</span></em></span>Riding in the air nocturnal</span></p>

<p style="text-align:center;"><span style="color:#ff0000;">Living free</span></p>

<p style="text-align:center;"><span style="color:#ff0000;">Rip ride<span style="font-size:14px;"><em><span style="text-align:center;background-color:rgb(34,34,34);">''</span></em></span></span>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρασηνη κάρτα κανονικά δεν χρεαζεσε ,καλό είναι να την έχεις ομος !

Βενιετα ,λογικά πρέπει να έχουν βάλει τα μηχανιματα αυτομτις πώληση στα σύνορα ,αν όχι στα μεγάλα βενζινάδικα !!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στα σύνορα δεν σου την ζητάει κανείς την πράσινη κάρτα !!!

Μόνο σε κανένα μπλόκο αν σε σταματήσουν ,αλλά θα τους δείξεις ότι έχεις !!

Εγώ παλιά όταν είχα ελλινικο αυτοκινιτο ,τους έλεγα ότι δεν χρεαζετε και όλα καλά :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επίσης, έχει αλλάξει κάτι με βινιέτες; Κάτι άκουσα για ηλεκτρονικές κλπ. Anyone?

 

Aπό 01/01/2019, ηλεκτρονικά και ξεμπερδεύεις.|

https://web.bgtoll.bg/

 

 

Σκέφτομαι να ανηφορίσω για πρώτη φορά Boro με ΙΧ στις 15-19/02 και να μείνω Σάμοκοβ για να ρίξω το κόστος. Επειδή από ότι βλέπω η περίοδος είναι υψηλής ζήτησης, μπορεί κάποιος να μου πει τι επικρατεί στο θέμα στάθμευσης στο Boro; Δεν με πειράζουν τα ~6km που θα κάνω πρωί-βράδυ, αρκεί να βρίσκω να σταθμεύω!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ερώτηση φίλου. Η ERGO μέσω (Τρ. Πειραιώς) δίνει αντίγραφο πράσινης κάρτας σε φωτοτυπία ή στο στέλνει σε mail να το εκτυπώσεις εσύ.

 

Παίζει να έχει κανένα θέμα στα σύνορα ή αλλού; Pepe;

 

Επίσης, έχει αλλάξει κάτι με βινιέτες; Κάτι άκουσα για ηλεκτρονικές κλπ. Anyone?

Η πράσινη κάρτα είναι απαραίτητη σε περίπτωση ατυχήματος και πρέπει να την έχουμε πάντα μαζί μας αν π΄'ασα στιγμή αν μας την ζητήσουν. Εξάλου δεν στοιχίζει τίποτα.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρκάρεις με 12 λέβα όλη την ημέρα και για το βραδινό.

 

Μια χαρά! Σε κάποιο ιδιωτικό; Ή υπαίθριο δημοτικό; Απόσταση από Martinovi & Yastrebetz ανεκτή;

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Aπό 01/01/2019, ηλεκτρονικά και ξεμπερδεύεις.|

https://web.bgtoll.bg/

 

 

Σκέφτομαι να ανηφορίσω για πρώτη φορά Boro με ΙΧ στις 15-19/02 και να μείνω Σάμοκοβ για να ρίξω το κόστος. Επειδή από ότι βλέπω η περίοδος είναι υψηλής ζήτησης, μπορεί κάποιος να μου πει τι επικρατεί στο θέμα στάθμευσης στο Boro; Δεν με πειράζουν τα ~6km που θα κάνω πρωί-βράδυ, αρκεί να βρίσκω να σταθμεύω!

Εμείς πληρώσαμε βινιέτα στις 2/1 από το τηλέφωνο στο bgtoll. Μετά όμως επικράτησε χάος με το σύστημα (100άδες χακαρίσματα, λάθη στο site, κλπ) και είπαν δωρεάν για μια εβδομάδα. Τζάμπα πληρώσαμε. Τσέκαρε από το site τι ισχύει.

 

Το πάρκινγκ στο Μπόροβετς είναι θέμα. Εμείς παρκάραμε μια μέρα στο πάρκινγκ ακριβώς μπροστά στη γόνδολα και τις άλλες δύο ούτε 100 μ. πιο πάνω με 10 λέβα όλη μέρα. Τα πάρκινγκ είναι μικρά και ειδικά αυτό μπροστά στη γόνδολα (που δεν περπατάς καθόλου) γεμίζει γρήγορα. Δες στο google maps πού έχει πάρκινγκ. Υπάρχουν και τζάμπα καβάτζες. Πχ σε ένα δρομάκι ανάμεσα στα δύο πάρκινγκ, πχ μπροστά στο κέντρο υγείας, πχ όπου σου καπνίσει. Μπορεί όμως γυρνώντας να βρεις τη ρόδα κλειδωμένη. Και δεν είναι μόνο τα λεφτά που θα έχει το πρόστιμο. Άντε ψάχνε μετά το σκι ποιος θα έρθει από το Δήμο του Σάμοκοβ να σου ξεκλειδώσει το αμάξι. Εμείς είδαμε κλειδωμένα αυτοκίνητα, όχι όμως στα σημεία που σου λέω. Στο site του Δήμου του Σάμοκοβ έχει πληροφορίες για το πάρκινγκ στο Μπόροβετς. Τόσο κακογραμμένες που δεν κατάλαβα τίποτα. Πάντως το πάρκινγκ δεν μας δυσκόλεψε καθόλου.

 

Το πάρκινγκ είναι ένα θέμα που πρέπει να υπολογίσουν όσοι πάνε στο Μπόροβετς. Διαβάζεις ότι το τάδε πανάκριβο ξενοδοχείο είναι στο Μπόροβετς, και στη πραγματικότητα απέχει 1-2 χλμ από τα λιφτ. Και πληρώνεις Μπόροβετς, και το αμάξι δεν το γλυτώνεις. Χίλιες φορές Σάμοκοβ.

 

Ερώτηση φίλου. Η ERGO μέσω (Τρ. Πειραιώς) δίνει αντίγραφο πράσινης κάρτας σε φωτοτυπία ή στο στέλνει σε mail να το εκτυπώσεις εσύ.

 

Παίζει να έχει κανένα θέμα στα σύνορα ή αλλού; Pepe;

 

Επίσης, έχει αλλάξει κάτι με βινιέτες; Κάτι άκουσα για ηλεκτρονικές κλπ. Anyone?

Μια φορά μόνο την έλεγξαν στα σύνορα στα ταξίδια μου στη Βουλγαρία. Το θέμα όμως δεν είναι αν στη ζητήσουν στα σύνορα. Στα σύνορα οι φύλακες είναι βολικοί και σε αφήνουν να περάσεις ακόμα και με χειρότερες ελλείψεις. Εμείς περάσαμε τη κόρη μου με ληγμένο διαβατήριο που το είδαν, το σχολίασαν και με λίγα παρακάλια μας άφησαν.

Το θέμα με τη πράσινη κάρτα είναι μην έχεις ατύχημα και τότε κάηκες. Το θέμα είναι να μη στη ζητήσει ο μπάτσος στο δρόμο για να τσιμπίσει ταληράκι.

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Μια χαρά! Σε κάποιο ιδιωτικό; Ή υπαίθριο δημοτικό; Απόσταση από Martinovi & Yastrebetz ανεκτή;

Μπροστά, απέναντι και μέσα στα δέντρα, θα δεις τους παρκαδόρους και τα παρκαρισμένα όχι παρκιν πάνω στον κεντρικό δρόμο.Απόσταση 20-50μ. Εναλλακτικά στα κάτω παρκιν όπως μπαίνεις δεξιά,απόσταση 200μετρα.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρασηνη κάρτα κανονικά δεν χρεαζεσε ,καλό είναι να την έχεις ομος !

Βενιετα ,λογικά πρέπει να έχουν βάλει τα μηχανιματα αυτομτις πώληση στα σύνορα ,αν όχι στα μεγάλα βενζινάδικα !!

Πέπε λάθος κάνεις...έχω μπλέξει γιατί και εγώ έτσι νόμιζα και έκανα τον έξυπνο σε μπλόκο.

Έχω Βουλγάρικο αμάξι και το μπλέξιμο έπαιξε ελλάδα, με μπλόκο 6-7 αστυνομικών. Ένας είχε κολλήσει με την πάρτυ μου γιατί ήμουν πολύ βαρύς...

Τελικά χρειάζεται πράσινη κάρτα στην Ελλάδα με Βουλγάρικο αυτοκίνητο, ισχύει και το ανάποδο.

Edited by tomi_lee

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Το πάρκινγκ είναι ένα θέμα που πρέπει να υπολογίσουν όσοι πάνε στο Μπόροβετς. Διαβάζεις ότι το τάδε πανάκριβο ξενοδοχείο είναι στο Μπόροβετς, και στη πραγματικότητα απέχει 1-2 χλμ από τα λιφτ. Και πληρώνεις Μπόροβετς, και το αμάξι δεν το γλυτώνεις. Χίλιες φορές Σάμοκοβ.

 

 

 

Και κάτι που ξέχασα.

Απαγορεύσεις στο παρκάρισμα δεν υπάρχουν μόνο στο Μπόροβετς αλλά ακόμα και μέσα στη πόλη του Σάμοκοβ. Ειδικά σε κάποιους κεντρικούς δρόμους. Εκεί που ήταν το ξενοδοχείο μας απαγορευόταν το παρκάρισμα και αν δεν είχε πάρκινγκ θα είχαμε πρόβλημα.

Να το έχετε ξεκαθαρίσει με το ξενοδοχείο αν μείνετε στο Σάμοκοβ.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέπε λάθος κάνεις...έχω μπλέξει γιατί και εγώ έτσι νόμιζα και έκανα τον έξυπνο σε μπλόκο.Έχω Βουλγάρικο αμάξι και το μπλέξιμο έπαιξε ελλάδα, με μπλόκο 6-7 αστυνομικών. Ένας είχε κολλήσει με την πάρτυ μου γιατί ήμουν πολύ βαρύς...Τελικά χρειάζεται πράσινη κάρτα στην Ελλάδα με Βουλγάρικο αυτοκίνητο, ισχύει και το ανάποδο.

Ναι στην Ελλάδα και εγώ την έχω μόνιμα !!

Στην Βουλγαρία ομος με έχουν σταματήσει με ελλινικο αμάξι και μου την ζιτισανε,τους λέω είμαστε Ευρώπη και δεν χρεαζετε --και όλα οκ :)

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να μην κραζουμε μόνο τα δικά μας και εδώ ισχύει.

 

06ae203b660d4c47f58f6e0959b67edf.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

οσο κι αν αγαπω το μποροβιτς, και το επισκεπτομαι τουλαχιστον 1 φορα το χρονο (κυριως τελος Μαρτιου οπου το βραδινο ειναι αλλη αισθηση) το μεγαλο του προβλημα ειναι η γονδολα (που απορει κανεις πως ειναι δυνατον να λειτουργει ακομη-[πρωτη φορα πηγα εκει το 1994 ,τις ημερες που ειχε πεθανει η Μελινα Μερκουρη θυμαμαι και η γονδολα απο τοτε ηταν παλια)

Υπηρχε ενα σχεδιο το super borovets, που απο οτι διαβαζω εχει ναυαγησει...κριμα

 

Super Borovets[edit]

The Super Borovets project is one of the largest and most expensive investment and development projects in Bulgarian history. The plan is to enlarge Borovets town to encompass the nearby towns of Samokov and Beli Iskar. The resort will be divided into three levels:

Level 1 or Low Borovets: A brand new development just outside Samokov, this area will cater for the less economically well off tourists, but will have good connections and transport with Borovets and the main ski area. This project will provide around 5,000 hotel rooms.

Level 2 or Borovets: Consists of the existing Borovets with extensive investment and development. This will provide around 10,000 hotel rooms (approximately what Borovets currently provides) and will remain as the main accommodation area.

Level 3 or Super Borovets: This will cater for those looking for 5 star hotels and a luxury experience, however it will provide no more than 2,500 hotel rooms.

The current plan from the architects (subject to review and acceptance by the ecology team) is to expand the number of pistes by constructing 19 new pistes bringing the total ski-able area to around 90 km. To cope with the higher demand for ski-lifts and gondolas, 12 new ski-lifts will be built. One of these lifts will be a multi-station gondola which connects Borovets to Samokov allowing skiers easy access to the slopes from the Lower Borovets development site.

The project was launched in 2004 and was to be completed by 2009, however several setbacks have delayed it. The project was then given the go-ahead in October 2007, amidst opposition from environmentalists.[2] However, by February 2010, still nothing had happened with the whole project mired in financial problems as a result of the late-2000s financial crisis, and the project's backers denying that work had restarted.[3]

Edited by amiklon

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανοίγουμε (αύριο) και σας περιμένουμε.

Οέο!!!

Όποιος το ακύρωσε έχασε.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

    • advertisement_alt
    • advertisement_alt
    • advertisement_alt
  • Posts

    • Όπως μπορείτε να δείτε και από τις κάμερες, ξεκίνησε η επισκευή του Αίολου. Λογικά, θα είναι έτοιμος το ΣΚ. Προσωπικό θα έχουν; Η επιλογή Μουσταφέρη ήταν τραγική!
    • Μα αν ήδη είχε οργανωθεί ένα πλάνο για την ανάδειξη του βουνού  δεν θα το συζητούσαμε τώρα ,θα το βιώναμε.  Δεν είναι πάθος , είναι λογική εκμετάλλευση του ορεινού τοπίου του Μαινάλου.  Η διαχείριση ενός τέτοιου τοπίου για προσφερόμενη αναψυχή θα πατούσε στα πρότυπα ανάπτυξης όπως ακριβώς θα γινόταν για μια παραθαλάσσια περιοχή , για ξένους τουρίστες. Δεν έχει διαφορά , τα ίδια επιχειρηματικά βήματα είναι απλά αλλάζει το είδος προς κατανάλωση.  Παραδείγματα διαχείρισης πιο ήπιων ορεινών περιοχών με δική τους ταυτότητα υπάρχουν. (Ιταλία , Γαλλία , Ισπανία της ίδιας γεωγραφικής ζώνης ) Τουρίστες με ανάγκες συγκεκριμένες υπάρχουν στην Ευρώπη και όλο τον κόσμο Τους εντοπίζουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες , αυτή είναι η δουλειά τους και τους πουλούν το τουριστικό  προϊόν.Αυτοι φέρνουν χονδρικά  τουρίστες στην Ελλάδα δεν έρχονται οι περισσότεροι μόνοι τους  , ετσι λειτουργεί ο κλάδος σε όλο τον κόσμο. Τουρίστες με ανάγκες όπως αυτές που  μπορούν να προσφερθούν σε ήπιο ορεινό τοπίο και μάλιστα με ενδημικό δάσος 800.000 στρεμμάτων , υπάρχουν μόνο στην Ευρώπη κατά δεκάδες  χιλιάδες. Η βασική ανάγκη τους  είναι η επαφή με την φύση , η οποία όμως έχει χαρακτήρα  δεν είναι κάτι "βιομηχανοποιημένο " για αυτό το λέμε "ήπιας" εκμετάλλευσης , γιατί διατηρείτε ο χαρακτήρας του χώρου , και όχι γιατί δεν πουλάμε ακριβές υπηρεσίες.  Τα περιθώρια ανάπτυξης είναι κι όμως μεγαλύτερα από αυτά που προσφέρουν δύο ή τρεις βιομηχανικές μονάδες. Δεν συγκρίνεται.   Δεν είναι παραλογο το πλάνο αυτό , οι οικισμοί αυτοί μέσα στην έκταση του Μαινάλου να είναι κόμβοι παροχής τουριστικών υπηρεσιών , εστίαση , φιλοξενία κτλ μα ήδη (υπό)λειτουργεί έτσι με βάση όπως είναι η Βυτίνα , τα λαγκάδια ή την Στεμνίτσα.  Είναι πολλοί ακόμα οικισμοί που μπορούν να μετατραπούν σε "τουριστικά χωριά".  
    • Χιλιάδες εργαζόμενοι στον ορεινό τουρισμό στην Αρκαδία; Θαυμάζω το πάθος σου, αλλά νομίζω ότι η εκτίμηση σου είναι εξωπραγματική. Δεν βγαίνουν τα κουκιά. Και στο γράφω γνωρίζοντας κάποια πράγματα αρκετά εκ των έσω. 6-7 εργαζόμενους έχει μια μονάδα αγροτουρισμού...Άντε 10.  Έχεις κάποια περιοχή της Ελλάδας υπόψιν σου που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε ως πρότυπο, προκειμένου να πετύχουμε αυτό τον στόχο; Δεν το γράφω δηκτικά, είναι ειλικρινής η ερώτησή μου. Για ορεινό τουρισμό πάντα. Παραθαλάσσιες περιοχές είναι δεκάδες στην Ελλάδα με αυτό το μοντέλο ανάπτυξης. 
    • https://www.facebook.com/reel/3352056188258330/?s=single_unit&__cft__[0]=AZWMCSjSr3oElY_tjmC1zjByVENLB8mUf6KlxRQp4skFmeoFRytfYHwjPrpe2Q8n8vp_K0MwlbSl7n1L1Cilj2LGvIzUTYu8rtOipAionH39v9nX85qDoGO69vUQLV072gE-njPoddu5KOWyoYNw5moJFQPT4sQEtXb6MHNraH5tUw&__tn__=H-R   Και λιγο απο ελληνική σημαια  που κυματιζε  και παλι  στην Γαλλια 
    • H βιομηχανία με 2000 άτομα εργαζόμενους θα βελτιώσει την κίνηση στην αγορά. Τα 800.000 στρέματα του πάρκου του Μαινάλου με δύο διεθνή αεροδρόμια σε απόσταση μιας ώρας έως δύο ( Καλαμάτα - Αθήνα ) και οδικό δίκτυο έτοιμο ( ευρωπαϊκών στανταρς ) με πλασιομένο δίκτυο παραδοσιακών οικισμών  σε απόσταση από την θάλασσα έως μία ώρα από 30 λεπτά , θα εκτινάξει στην κυριολεξία την αγορά με χιλιάδες άμεσα και έμεσα απασχολούμενους ή επιχειρηματίες.  Δεν υπάρχει σύγκριση.  Όλα αυτά όμως κάτω από ένα στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ , ειδικοί μαρκετιερς , ταξιδιωτικοί πράκτορες με δίκτυο τουριστικής αγοράς στην Ευρώπη. Οπως γίνεται και για το καλοκαίρι.... δεν έχει σημασία εν τέλει αν είναι καλοκαίρι , χειμώνας κτλ σημασία έχει ΤΙ προιόν έχεις να διαθέσεις.  Ο Στρατηγικός σχεδιασμός μπορεί να χρηματοδοτηθεί σε εταιρία που θα τρέξει όλο το προτζεκτ σε βάθος ετών ανάλογα την σύμβαση. ΑΥΤΟΙ θα φέρουν τουρίστες εκεμεταλευόμενοι τις υποδομές , αρα χρειάζεται η συνένεση του κλάδου των ξενοδόχων!!!! ( και για όλα τα άλλα των δήμων -περιφέρειας)  άρα παράλληλα θα τρέξουν χρηματοδοτίσεις για αναπαλαιώσεις των οικισμών..... Μία είναι η αλυσία.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. Hunguwil21
      Hunguwil21
      (40 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17,452
    • Total Posts
      462,828
  • Member Statistics

    • Total Members
      12,049
    • Most Online
      1,823

    Newest Member
    honeytyagidelhi
    Joined
×
×
  • Create New...