Jump to content
Χρήστος Λάππας

Ηλεκτρικά Πατίνια

Recommended Posts

Σημαίνει ότι οι πόλεις μας θα οφεληθουν οταν οι πολιτες κατανοήσουν ότι ένα όχημα που ζυγίζει 10-14 κιλά και έχει τελική ταχύτητα από 20 έως 25 χιλιόμετρα την ώρα, είναι εκ των πραγμάτων πολύ πιο ασφαλές για τους γύρω του από ένα όχημα που ζυγίζει από 150 μέχρι 2500 κιλά και μπορεί να παραβιάζει τα αστικά όρια ταχύτητας για την πλακα του από στενό σε στενό.

 

Σημαίνει ότι αν είχαμε χιλιάδες Αθηναίους να πηγαινοέρχονται καθημερινά στις δουλειες τους με τα πατίνια τους και όχι με τα αυτοκίνητα και τις μηχανές τους, θα είχαμε συγκλονιστική μείωση και όχι αύξηση των δυστυχημάτων και σοβαρών ατυχημάτων και αντίστοιχα συγκλονιστική βελτίωση της ποιότητας ζωής όλων μας.

 

Θελουμε να εφαρμόζεται αυστηρά ο ΚΟΚ για τα πατίνια λες και είναι αυτά το πρόβλημα της πόλης; Μαζί σας. Να εφαρμόζεται ομως για όλα τα οχήματα. Η αστυνομία να αρχίσει επιτελους να επιβάλει τον ΚΟΚ στους οδηγούς όλων των οχημάτων με βαρια πρόστιμα για όσους ξεπερνούν το όριο ταχύτητας έστω και κατά 5 χλμ/ώρα στην πόλη, για οσους περνούν έξω από σχολεία με 45 χλμ/ώρα, για όσους παρκάρουν σε πεζοδρόμια, σε γωνιές, σε πεζόδρομους, σε διαβασεις, κοντά σε φανάρια, μπροστά από στάσεις λεωφορειων, για όσους δεν σταματούν εντελως στα ΣΤΟΠ, για όσους δεν σταματούν εντελως για να περάσουν οι πεζοί στα παλλόμενα φανάρια και τις διαβάσεις.

  • Like 2

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρηστο καταλαβαινω τη θεση σου και δε διαφωνω γιατι οταν επιστρεφω απο Αυστραλια ολα μου φταινε

 

εκει ομως τρως το προστιμο η χανεις το διπλωμα ...εδω τα εδωσαν ολα λογω εκλογων

 

Η μειωση των ατυχηματων θα γινει οταν και οι οδηγοι πατινιων δεν ειναι οι ιδιοι οδηγοι που εκαναν ταρζανιες με το προηγουμενο οχημα..

αν μπεις σε σελιδες θα δεις οτι ολοι ασχολουνται πως θα τσιπαρουν το πατινι για να πηγαινει γρηγοροτερα.....πατινι με 30-40 δε λεγεται πατινι

 

α και για πες μου απο Ελληνικο αν δουλευω Κατεχακη-Μεσογειων με πατινι θα φτασω σωος...???

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω ανεφερα τη συγκεκριμενη διαδρομη για ειδικους λογους μιας και την εκανα 5 χρονια συνεχομενα

 

δεν υπαρχει περιπτωση το πρωι να πατησει πατινι σε αυτη τη διαδρομη

 

βαρη μια χαρα αλλα και παλι εχει 2 κομματια που μπορει να σε παρουν σβαρνα

 

και το κυριο θεμα ειναι ,κανουν ασφαλεια στα συγκεκριμενα οι εταιρειες ?? γιατι αν δε κανουν καλυτερα να μην κυκλοφορεις ....προσωπικη αποψη

και αν κανουν τι ασφαλιζουν ??οχημα, δικυκλο ,πατινι ??

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
στην ελλαδα χρειαζεται στο θεμα αυτο αυστηρη οσο δεν παει εφαρμογη του νομου....περασες με κοκκινο και σε τσιμπησανε? χασε το διπλωμα 3 μηνες...

υπερβολικη ταχυτητα? το ιδιο

οδηγουσες μεθυσμενος και προξενησες τροχαιο? κατσε ενα χρονο χωρις διπλωμα...παρε και ενα προστιμο κανα 3.000...το ξανακανεις μετα?

οχι προστιμα 100 ευρο και ποντους κλπ

και οχι χαρες...καμια χαρη



θα σου πει ο αλλος "εγω ειμαι με 500 τον μηνα που να βρω λεφτα για το προστιμο και που πως θα παω στην δουλεια μου κλπ"....ε και? και σου δινει αυτο το δικαιωμα να οδηγας μεθυσμενος ? να τρεχεις με 200 αντι για 90? να περνας με κοκκινο και με 120?

ας προσεχες...εγω τι φταιω?


εγω εδω που ζω εφαγα προστιμο επειδη στις 05.30 τα ξημερωματα περασα τον δρομο πεζος στην διαβαση και χωρις να περιμω να γινει πρασινο για πεζους...δεν ειδα ενα σταματημενο περιπολικο, και τελικα με σταματησανε και μου ριξανε ενα ωραιο προστιμο....πηγα να διαιολογηθω...μα μου...τιποτα...και στο τελος μου ειπανε κιολας "αν το κανεις μια δυο, στο τελος θα το κανεις συνεχεια...και θα σε βλεπουν μικρα παιδια...και θα κανουνε το ιδιο"


PS μετα πηγα και επαιξα Λοττο με την γκαντεμια μου...αλλα δεν ξαναπερασα με κοκκινο πεζος διαβαση

Edited by Turms
  • Like 8

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

"αν το κανεις μια δυο, στο τελος θα το κανεις συνεχεια...και θα σε βλεπουν μικρα παιδια...και θα κανουνε το ιδιο"

 

Ετσι!

 

Το 83 Χριστουγεννα ηρθα με την Jennifer πρωτη φορα Ελλαδα και πηγαμε μαζι με τους γονεις μου στους Δελφους. Στη Λιβαδεια, σταματησα σε ενα STOP

 

Τι εγινε μου λεει ο πατερας μου

 

Γιατι σταματησες?

 

Γιατι εχει STOP.

 

Φυγε αμεσως μου λεει και να μην το ξανακανεις γιατι θα σε κοπανησει ο απο πισω που δεν περιμενει να σταματησεις τελειως!

 

Ετσι ξαναμπηκα στην παραβατικοτητα!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημαίνει ότι αν είχαμε χιλιάδες Αθηναίους να πηγαινοέρχονται καθημερινά στις δουλειες τους με τα πατίνια τους και όχι με τα αυτοκίνητα και τις μηχανές τους, θα είχαμε συγκλονιστική μείωση και όχι αύξηση των δυστυχημάτων και σοβαρών ατυχημάτων

Μάντεψε ξανά

https://electric-scooter.guide/guides/electric-scooter-safety-report-austin-portland/

Τουλάχιστον σε σχέση με τα ποδήλατα , τα ηλεκτρικά πατίνια είναι εξαιρετικά ανασφαλής.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατί να συγκρίνουμε τα πατίνια με τα ποδήλατα; Με τα αυτοκίνητα και τις μηχανές πρέπει να τα συγκρίνουμε αν θελουμε ποτέ να μειωθεί η κίνηση στην πόλη.

 

 

Ακόμα και έτσι όμως, από το γράφημα που παρέθεσες βλέπω ότι οι περισσότεροι τραυματισμοί προέρχονται από πτώσεις, όχι συγκρούσεις:

 

a1d945ce5a8a37f5297beaecc2cc64ee.jpg

 

Με αλλά λόγια ένα πατίνι έχει πιο πολλές πιθανοτητες να βλάψει τον αναβάτη του παρά άλλους οδηγούς ή πεζούς. Μπορούμε να πούμε το ίδιο για ένα αυτοκίνητο ή μια μηχανή;

  • Like 1

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

εγω ανεφερα τη συγκεκριμενη διαδρομη για ειδικους λογους μιας και την εκανα 5 χρονια συνεχομενα

 

δεν υπαρχει περιπτωση το πρωι να πατησει πατινι σε αυτη τη διαδρομη

 

βαρη μια χαρα αλλα και παλι εχει 2 κομματια που μπορει να σε παρουν σβαρνα

 

και το κυριο θεμα ειναι ,κανουν ασφαλεια στα συγκεκριμενα οι εταιρειες ?? γιατι αν δε κανουν καλυτερα να μην κυκλοφορεις ....προσωπικη αποψη

και αν κανουν τι ασφαλιζουν ??οχημα, δικυκλο ,πατινι

 

 

Ακόμη στη διαβούλευση το θέμα.

Εξ όσων γνωρίζω υπάρχουν προτάσεις από ασφαλιστικές εταιρίες για το επερχόμενο ασφαλιστικό πλαίσιο, παρόμοιες με τις υπάρχουσες ασφαλιστικές καλύψεις για τον οδηγό ποδηλάτου ( πόσοι ποδηλάτες που κινείστε επί οδού,έχετε προχωρήσει σε αφαλιστική κάλυψη, οέο; )

 

Με δυό λόγια και μέχρι να νομοθετηθεί (αν νομοθετηθεί..) έχουμε και λέμε: αν τυχόν υπάρξουν ζημιές σε όχημα από υπαιτιότητα οδηγού ηλεκτρικού πατινίου, επαφίεται στην ασφαλιστική εταιρία του οδηγού του ασφαλισμένου οχήματος να δεχθεί να τον αποζημιώσει αν κι εφόσον δεχθεί ότι το ηλεκτρικό πατίνι (ή και το ποδήλατο στις πλείστες περιπτώσεις που αυτό είναι ανασφάλιστο) εντάσσεται στις υποχρεωτικές εκ του νόμου ασφαλιστικές καλύψεις, δηλαδή το αναγνωρίσει ως ανασφάλιστο όχημα.

 

 

πιάστο αυγό και κούρευτο....

 

 

https://www.aig.com.gr/personal/bike-insurance

 

https://www.protothema.gr/blogs/ioannis-manousakis/article/909390/ilektrika-patinia-uparhei-upohreosi-asfalisis/

Share this post


Link to post
Share on other sites

φανταζομαι καποιες διαδρομες που αν πηγαινεις τερμα δεξια με ποδηλατο η μηχανη κινδυνευεις να μη φτασεις ποτε στο προορισμο σου..Μεσογειων...Πατησιων Βουλιαγμενης περιφ Υμητου Αλιμου,Πειραιως...μπορω να λεω μεχρι το πρωι....με πατινι να σφηνωσεις σε καμμια αποχετευση και συ να βρεθεις σε κανενα ουρανο αυτοκινητου

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ και κάποιες βδομαδες έχω αρχίσει και ψάχνομαι για ένα πατίνι με καλύτερες επιταχύνσεις μπας και καταφέρω να ρίξω τον χρόνο που πηγαίνω στην δουλειά κάτω από τα 20 λεπτά, και χτες είχα την ευκαιρία να κάνω test-drive ένα E-Twow Booster V και να το συγκρίνω με το δικό μου Ninebot ES4.

 

Οι διαφορες σε μέγεθος είναι σημαντικές. Αν κάποιος πρέπει να το ανεβοκατεβάζει συχνά σε σκάλες, μέτρο και λεωφορεία, το Booster V δεν είναι απλά ελαφρύτερο κατά 3 κιλά, αλλά πολύ, ΠΟΛΥ μικρότερο. Επίσης όταν είναι διπλωμένο, έχει το κέντρο βάρους σε σημείο που καθιστά το κουβαλημα με το ένα χέρι παιχνιδάκι. Αντίθετα, το ES4 από τότε που του έβαλα την δεύτερη μπαταρία δεν μπορεί να κουβαληθεί με ένα χέρι.

 

f48af0c1b2269bff6384afa282bfc4f6.jpg

 

9ac9e3a8b48971235f0782719f64b51f.jpg

 

Αυτό που με εντυπωσίασε αρνητικά στο Booster V ήταν (όσο απίστευτο και αν ακουστεί) η έλλειψη δύναμης. Όχι τόσο στην τελική ταχύτητα όπου δείχνει να έχει 2-3 χιλιόμετρα περισσότερη από το δικό μου, αλλά στις επιταχύνσεις, όπου δείχνει να του λείπει η εκρηκτικότητα του ES4. Αν κάποιος το αγοράσει ελπίζοντας ότι με το 500άρι μοτέρ θα πηγαίνει πιο γρήγορα από το 300άρι του ES4, απλά θα απογοητευτεί οικτρά. Ο τρόπος που βγάζει την δύναμη του το Booster είναι πολύ πιο ήπιος, πιθανόν πιο ασφαλής για νέους αναβάτες, αλλά -για εμένα τουλάχιστον- εκνευριστικά αργός. Στα φανάρια είναι σίγουρο ότι δεν θα έχεις αυτά τα λίγα δευτερόλεπτα να βγεις μπροστά όπως με το ES4 που πιάνει την τελική του για την πλακα του. Δεν είχα την δυνατότητα να το δοκιμάσω σε σοβαρή ανηφόρα, αλλά αμφιβάλλω ότι θα πηγαίνει πιο γρήγορα από το δικό μου.

 

Στα πλακόστρωτα οι λεπτότερες ρόδες του Booster V ψαρεύουν, αλλά γενικότερα η ανάρτηση του είναι πιο μαλακή με ελαφρως καλύτερη απόσβεση των κραδασμών. Επειδή όμως είναι σημαντικά μικρότερο, δεν εμπνέει ιδιαίτερη σιγουριά στην οδήγηση και υποψιάζομαι ότι το τεράστιο πλεονέκτημα του μικρότερου όγκου στην μεταφορά και αποθήκευση μετατρέπεται σε σημαντικό μειονέκτημα στην παρουσία στον δρόμο. Αν με το Ninebot σε βλέπουν με μεγάλη δυσκολία, με το Booster V είσαι εντελώς αόρατος.

 

Όπως ανάφερα και πιο πάνω, το κοντέρ του Booster V γράφει πιο μεγάλη τελική, καθώς δεν επεμβαίνει τόσο επιθετικά ο κόφτης στις κατηφόρες. Το ηλεκτρονικό φρένο του παντως είναι έτη φωτός καλύτερο από του ES4 και θα χρειαστείτε το πίσω μόνο σε ακραίες περιπτώσεις. Αυτός είναι ένας τομέας όπου το δικό μου πάσχει και πραγματικά το ζήλεψα.

 

Δυστυχώς το μπροστινό φως του Booster V είναι πραγματικά για γέλια, ουσιαστικά άχρηστο για βραδινη οδήγηση, ενώ το πίσω είναι επίσης μικρότερο από αυτά του Ninebot, αν και είναι πιο κεντρικά και ψηλά τοποθετημένο. Λείπουν επίσης τα πολύχρωμα λεντακια από κάτω, που παρόλο που είναι καγκούρικα, παρέχουν επιπλέον ορατότητα και ασφάλεια.

 

Συνολικά, βρήκα το Booster V ελαφρως απογοητευτικό, πιο πολύ παιχνίδι παρα σοβαρό μέσο μετακίνησης, με τα μόνα σοβαρά του πλεονεκτήματα να είναι η ευκολία στην μεταφορά και αποθήκευση και το πολύ καλό φρένο του. Η διαφορά στην δύναμη του μοτέρ δυστυχώς... κάπου πήρε λάθος στροφή.

 

(Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Έλληνα αντιπρόσωπο που έδωσε την δυνατότητα να το δοκιμάσω.)

  • Like 5

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επρεπε να κανεις συγκριτικο βιντεακι στο YouTube να βγαλεις και κανα φραγκο. Τοσο following εχεις!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν ήξερα ότι θα είχα την πολυτέλεια για τόσο εκτεταμένο συγκριτικό, μπορεί να το είχα κάνει.

 

Παρεμπιπτοντως, ο αντιπρόσωπος μου είπε ότι έχει κάνει συμφωνία με γνωστή ασφαλιστική για 35 Ευρώ/χρόνο.


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανέβασε το θρεντ ο Χρήστος στο FB και διάβασα με ενδιαφέρον τα περισσότερα ποστς.

 

Χονδρικά , το ζήτημα με προβληματίζει θετικά και αρνητικά γιατί εμπλέκομαι με διάφορους τρόπους στην μόδα της ηλεκτρικής μικρο-μετακίνησης , τα ηλεκτρικά πατίνια δηλαδή....

 

Έχω πολλούς λόγους να σας πω με προσοχή ότι σας πω τώρα και στο μέλλον ....

 

Κοιτάξτε , για την Θεσσαλονίκη ως φιλοσοφία μετακίνησης. Η βελτίωση της κατάστασης γενικώς με τις μετακινήσεις , το κυκλοφοριακό κτλ μπορεί να έρθει ΜΟΝΟ συστημικά και ΜΟΝΟ επιθετικά, οπερ, πρέπει να εξυγιανθεί ο ΟΑΣΘ (που τον κατέστρεψε ο συριζα, δινοντας του βασικά την χαριστική βολή ), να τελειώσει επιτέλους το ΜΕΤΡΟ που το καθυστερούν οι καιροσκόποι αναταγωνιζόμενοι ο ένας τον άλλον σε βάρος του πολίτη , τον οποίο βασικά διατηρούν συνειδητά σε μια ΚΟΛΑΣΗ καθημερινότητας.

Αυτά τα δύο έπρεπε να είχαν λυθεί ΧΘΕΣ , δεν είναι ένα νέο πρόβλημα για μια νέα μελέτη - έχουμε μπλέξει με ΑΛΗΤΕΙΑ πολιτική, πολιτειακή και κοινωνική.

Τι σχέση έχουν με την ποδηλασία ή την ηλεκρτική μικρο-μετακίνηση; Εχω 10 χιλιάδες λόγους να σας αναφέρω και βιωματικά και εμπειρικά και επαγγελματικά. (ο καιρός που κυκλοφορούσα εγώ Αθήνα με ποδήλατο ήταν πριν την κρίση , ιστορίες ....)

 

Πρέπει , τέλος, να υλοποιηθούν και τα λοιπά σχέδια για τον περιορισμό των ΙΧ αυτοκινήτων ώρες αγοράς-και σχόλης , δηλαδή λωρίδες για ποδήλατα-πατίνια , έναν ουσιαστικό ιστό μετακίνησης στην πόλη. Η Θεσσαλονίκη στα κεντρικά και κοντά στην παραλία έχει πολλές δυνατότητες, ανεκμετάλευτες...

 

Ζούμε μια κόλαση ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ στην πόλη , την οποία ήδη θα μπορούσαμε να είχαμε αλλάξει....δεν το κάναμε γιατί είμαστε καταχραστές , τεμπέληδες , και μηδενιστές.

 

Αυτά για την ώρα. Ελπίζω οτι μπορεί κάποτε να αλλάξουν τα πράγματα, ζω κάθε μέρα με όση πίστη μου απέμεινε ....στην μητρόπολη των βαλκανίων... (τι έχουν δει τα μάτια μου δεν μπορείτε να διανοηθείτε ...)

Edited by Χρήστος Μ.

People make life so much worse than it has to be and believe me, it's a nightmare without their help. ~ Boris Yelnikoff

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαβάζω το θέμα

 

 

https://newsbeezer.com/greeceeng/milan-getting-younger-in-electric-ice-skates-world/

 

 

στο τέλος αναζητώ την πηγή, πατώ το λίνκ και βγαίνει το κάτωθι...

 

 

 

https://www.kathimerini.gr/1038562/article/epikairothta/kosmos/milano-telos-mexri-neoteras-sta-hlektrika-patinia

post-7503-0-38724400-1565948656_thumb.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
δοκιμασα και εγω με ενα δανεικο πατινι το πηγαινε ελα στην δουλεια αλλα απογοητευτηκα...

ok, παω απο τον ποδηλατροδρομο κλπ δεν κολαω στο μποτιλιαρισμα...αλλα..

στο πηγαινε τα 2/3 ειναι κατηφορα...με το πατινι με παιρνει η κατηφορα και αισθανομαι πολυ μεγαλη ανασφαλεια...

στην επιστροφη δε, η κλιση δεν ειναι μεγαλη, αλλα ειναι μια συνεχομενη ανηφορα...και καταληγω να πηγαινω με ταχυτητα χελωνας...

δεν ξερω αν φταιει το πατινι η απλα η διαδρομη...

παντως μου παιρνει περισοτερο χρονο απο οτι με το IX και αυτο με απογοητευσε....

το να αγορασω το αποκλειω. αν μπορεσω να εχω ως εταιρικο (αν το προχωρησει ο εργοδοτης) τοτε ισως...αλλιως το αφηνω...


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μέρος των εκδηλώσεων στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής εβδομάδας κινητικότητας που διοργανώνει το Κέντρο Πολιτισμού του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος είναι και η παρακάτω εκδήλωση, για όποιον ενδιαφέρεται:

 

Ανοιχτή συζήτηση με θέμα «Micromobility και cargo bikes στις ευρωπαϊκές πόλεις»
Τετάρτη 18/09, Πύργος Βιβλίων, 18.30-20.30

Μια ανοιχτή συζήτηση για το micromobility (ελαφρά οχήματα μεταφοράς) και τα cargo bikes (ποδήλατα μεταφοράς προϊόντων) με καλεσμένους από την Ελλάδα και το εξωτερικό.

Η χρήση ελαφρών οχημάτων, όπως, για παράδειγμα, τα ηλεκτρικά πατίνια και το ποδήλατο, συνεισφέρει στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα. Στη συζήτηση θα γίνει παρουσίαση καλών πρακτικών από εκπροσώπους χωρών που πρωταγωνιστούν στο micromobility διεθνώς (ΗΠΑ, Ολλανδία, Αυστρία, Δανία).

Ομιλητές:

Μαρία Βασιλάκου, Σύμβουλος Αστικής Ανάπτυξης, Αντιδήμαρχος Βιέννης 2010-2019

Geoffrey Pyatt , Πρέσβης των ΗΠΑ

Stella Ronner-Grubačić, Πρέσβειρα της Ολλανδίας

Klavs A. Holm, Πρέσβης της Δανίας

Σπύρος Παπαγεωργίου, MBike, συντονιστής

 

 

Πηγή: https://www.athensvoice.gr

 

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον κατά τη γνώμη μου έχει και το "Δίπλωμα ποδηλάτου" στο ίδιο πλαίσιο.

  • Like 1

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Περί ανθεκτικότητας και διάρκειας ζωής των ενοικιαζόμενων πατινιών...

 

4d6fb765d7d23fa4a7f177af9fc8ac2f.jpg


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Ανοιχτή συζήτηση με θέμα «Micromobility και cargo bikes στις ευρωπαϊκές πόλεις»

Τετάρτη 18/09, Πύργος Βιβλίων, 18.30-20.30

...

Ομιλητές:

Μαρία Βασιλάκου, Σύμβουλος Αστικής Ανάπτυξης, Αντιδήμαρχος Βιέννης 2010-2019

Geoffrey Pyatt , Πρέσβης των ΗΠΑ

Stella Ronner-Grubačić, Πρέσβειρα της Ολλανδίας

Klavs A. Holm, Πρέσβης της Δανίας

Σπύρος Παπαγεωργίου, MBike, συντονιστής

 

Μου κάνει μεγάλη εντύπωση η παντελής απουσία Ελλήνων επιστημόνων (edit: που να δραστηριοποιούνται και στην Ελλάδα) από τη λίστα ομιλητών...

Edited by PhaethonF1

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδω πάντως Ηράκλειο Κρητης ... τα μάζεψαν ... σχεδόν όλα ...

Μέχρι και το Λιμεναρχείο έβγαλε απαγόρευση LOL

 

https://www.cretapost.gr/511605/limenarchio-irakliou-telos-ta-ilektrika-patinia/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι γουρούνες επιτρέπονται...;

 

Εχω ..πολύ καιρό να δω η αλήθεια είναι !!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι γουρούνες επιτρέπονται...;

 

Απαγορευεται τιποτα στην Ελλαδα? :P :P


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Επισης πρεπει να βρεθει η ορεξη και ο τροπος να δουλευει σαν χιονοδρομικο, οχι καφε-μπαρ. Ας ξεκινησουμε με τα βασικα.. How to be a ski resort 101 Αιωνιος φοιτητης ο Παρνασσος. Το τεχνητο ειναι μεταπτυχιακο και η επεκτεση μεταδιδακτορικη διατριβη. Ας παρει πτυχιο πρωτα..
    • Το νερό που θα το βρουν για το τεχνητό δεν είπαμε..    
    • η μεγαλύτερη έκπληξη της χρονιας, στο chamrousse (από εκεί η φωτό). πήγαμε μέσα Φεβρουαρίου, υποτίθεται την πιο high-season βδομάδα της σαιζόν, k οι κόκκινες-μαύρες πιστες ήταν άδειες...αναμονή στα lift κάπου 3-4 λεπτά max η φωτό είναι κάπου 10.30 με 11.00
    • για μένα καλά πήγε η σαιζόν. όχι σούπερ όπως παλιά αλλα με παιδιά k υποχρεώσεις δεν μπορείς k πολλά έχω ακόμα 8 μέρες μπροστά μου, αν μας κάνει την χάρη ο καιρός
    • Ακόμα και αν δε σώζεται ένα χιονοδρομικό,θα ρίξουν χρήματα για να ικανοποιήσουν τους τοπικούς βουλευτές και πολιτευτές που χρηματοδοτούνται από τους τοπικούς επιχειρηματίες και ψηφίζονται από τους κατοίκους που ζουν σε μεγάλο ποσοστό από τα χιονοδρομικά.Να τ΄αφήσουν δεν υπάρχει περίπτωση και να ρίξουν όλο το βάρος στα χιονοδρομικά που ανέφερες που μπορεί να είναι πιο σωστή επένδυση.Δυστυχώς η Ελλάδα δεν έχει σχεδιασμό.Πάει με τον αέρα των συμφερόντων.Πριν μερικά χρόνια έβλεπα ένα ρεπορτάζ για τα χωριά γύρω από τα Βαρδούσια.2 επιχειρηματίες είχαν πει "πρέπει να μας φτιάξουν χιονοδρομικό κέντρο"...Δεν ξέρω αν θα μπορούσε να γίνει κλπ,αλλά σκέψου να βρίσκονταν χρήματα για επέκταση χιονοδρομικών κλπ,μην έχεις αμφιβολία ότι οι εκάστοτε κυβερνώντες θα δέχονταν τρομερές πιέσεις για να φτιάξουν χιονοδρομικό σε περιοχές που εκλέγονται βουλευτές τους...Εδώ σχεδιάζουν μεταφορές στρατοπέδων,όχι με επιχειρησιακούς όρους αλλά με οικονομικούς όρους,αν θα βλαφτεί η τοπική οικονομία,τι λέμε τώρα για χιονοδρομικά...
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. ballaki
      ballaki
      (32 years old)
    2. grousso
      grousso
      (43 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17,306
    • Total Posts
      460,668
  • Member Statistics

    • Total Members
      10,474
    • Most Online
      1,823

    Newest Member
    BrianEsola
    Joined
×
×
  • Create New...