Jump to content
vaggelis

Χ.κ. Παρνασσού 2019-20

Recommended Posts

Κάθε χρόνο πολλά λέγονται και πριν και μετά την ανακοίνωση του τιμοκαταλόγου. Λαμβάνοντας αφορμή από κάποιες από τις υποθέσεις, ας βάλω και εγώ κάποιες σκέψεις.

 

 

 

Στα 4 θέματα, εγώ θα θα προσέγγιζα ως εξής:

1)450 ευρώ για ετήσια είναι πάρα πολλά. Ως πελάτης θα το δεχόμουν (αναγκαστικά) μόνο και μόνο επειδή είναι μονοπώλιο αν σκόπευα φέτος να μην πάω πουθενά αλλού και θα ήξερα ότι θα ανέβαινα 30+ φορές. Επίσης η τιμή αυτή θα πρέπει να ισχύει και για τους "ντόπιους". Εδώ θα πρέπει να γίνει αναφορά σε άνοιγμα και κλείσιμο της σεζόν, καθώς και το τι θεωρείται ως φυσιολογική λειτουργία καθημερινή και ΣΚ, καιρού επιτρέποντος.

2)Προσφορά για weekwnd δεν ξέρω τι νόημα έχει. Γιατί να γίνει έκπτωση για ημέρες υψηλής επισκεψιμότητας; Εγώ στην full τιμή weekend, θα έδινα την δυνατότητα να πάρει κάποιος και Δευτέρα με +5 ευρώ και/ή Παρασκευή με άλλα +5 ευρώ (ή κάτι αντίστοιχο).

3)Γιατί να υπάρχει εβδομαδιαία κάρτα; Αν η έκπτωση είναι μικρή, τότε μια ανάλογη έκπτωση είναι "υποχρεωτική". Για να με αναγκάσει να κοιμηθώ στην περιοχή πρέπει η έκπτωση είναι πραγματικά μεγάλη; Και το χιονοδρομικό πως θα ωφεληθεί από αυτό; Άρα την εβδομαδιαία θα την έδινα επιλεκτικά ΜΟΝΟ σε ξενοδοχεία για να την προμηθεύουν σε πελάτες τους. Φυσικά με κόστος προς το ξενοδοχείο και φυσικά σε τιμή που θα κερδίζουν και οι τρεις (πελάτης χιονοδρόμος, ξενοδοχείο, ΧΚ). Και πάλι πρέπει να είναι ξεκάθαρο τι σημαίνει λειτουργία ΧΚ την καθημερινή.

4)Και καλά κάνει. Γιατί εγώ που κάνω επιλεκτικά κάποιες λίγες ημέρες, συνήθως ημέρες υψηλής επισκεψιμότητας, να έχω έκπτωση; Ας δώσει πολυήμερες που να ισχύουν μόνο ή σχεδόν μόνο για καθημερινές. Ας πούμε μια κάρτα 6 οποιονδήποτε και όχι συνεχόμενων ημερών να συμπεριλαμβάνει στις 6 ημέρες μέχρι 2 αργίες (ή κάτι αντίστοιχο).

 

 

 

 

 

Η διαχείριση του τιμοκαταλόγου, είναι σύνθετη. Και θα πρέπει να δει ο "ιδιοκτήτης" τι θέλει. Θα έλεγα ότι αυτή την χρονική στιγμή, θέλει μεγάλη επισκεψιμότητα κάθε μέρα, θέλει κάθε μέρα να βγαίνουν τα πάγια έξοδα και τις ημέρες υψηλής ζήτησης (πχ αργίες) να βγαίνει κέρδος. Άρα ο τιμοκατάλογος θα πρέπει να έχει αυτή την στόχευση.

 

Ένα εισιτήριο πολλών συνεχόμενων ημερών, τι πλεονέκτημα δίνει στο ΧΚ; Μόνο ότι θα έχει πρόσθετο κόσμο τις καθημερινές. Αλλά τι να τον κάνει αν του δώσεις μεγάλη προσφορά για να κάνει "τζάμπα" τις καθημερινές; Δεν θέλεις κόσμο να κάνει τζάμπα, αλλά να πληρώνει. Και στο εξωτερικό, μια εβδομαδιαία κάρτα, έχει περίπου 10% έκπτωση σε σχέση με το κόστος αν πήγαινες κάθε μέρα στην ουρά. Αντίθετα η κάρτα 2 εβδομάδων, έχει 35% έκπτωση κατά μέσο όρο ημέρας, ή θα λέγαμε ότι οι ημέρες της δεύτερης εβδομάδας, έχουν έκπτωση άνω του 50%. Αυτό είναι σημαντικό κίνητρο ώστε κάποιος να κάτσει πολύ περισσότερες ημέρες για να μην πάει κάπου αλλού. Εδώ λοιπόν ή βγάζεις ένα πραγματικά πολυήμερο πάσο, ή βρίσκεις ποιος άλλος θα ωφεληθεί από ένα πάσο 4 συνεχόμενων ημερών.

 

Οι εργασιακές και λοιπές κοινωνικές συνθήκες, είναι κάτι για το οποίο το ΧΚ δεν μπορεί να αλλάξει κάτι, απλά να προσαρμοστεί στην πραγματικότητα.

 

Τέλος το σύστημα με τις μονάδες (όπως ίσχυε), δεν εξασφάλιζε στο χιονοδρομικό μεγαλύτερη προσέλευση τις ημέρες χαμηλής επισκεψιμότητας, ακριβώς το αντίθετο. Εκτός και έχω ένα πάσο πολλών (πχ. 20) τυχαίων ημερών μέσα στην σεζόν. Εγώ ως πελάτης, όταν πάω αυθημερόν για σκι, έχω ένα σημαντικότατο κόστος μετακίνησης. Ειδικά όταν νοικιάζω εξοπλισμό, ή πάρω και δάσκαλο, ή ξοδέψω και στο σαλέ, κλπ, το κόστος της κάρτας αν είναι + ή - 5 ευρώ επηρεάζει λίγο το συνολικό κόστος. Το θέμα είναι να έχω σωστή παροχή χιονοδρομικής υπηρεσίας (100% λειτουργία) και ένα συνολικό πακέτο με μια τιμή συνολικά καλή.

 

Καλογραμμένα και το αρχικό κείμενο και η απάντηση.

Μια παρατήρηση μόνο:

Οι πολυήμερες κάρτες πετυχαίνουν την προπληρωμή του χιονοδρομικού από τον πελάτη.

Και όποιος προπληρώνει έχει σχεδόν πάντα και παντού έκπτωση.

Είτε ανεβαίνει στο λεωφορείο τη Δευτέρα είτε ανεβαίνει το Σαββατοκύριακο, είτε πληρώνει διόδια την Παρασκευή είτε τα πληρώνει το Σαββατοκύριακο.

Είναι φανερή η ευκολία (οικονομία) στη λογιστική διαχείριση. Αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο γίνονται τέτοιες εκπτώσεις. Και όχι η προσέλκυση πελατών.

Φανταστείτε μόνο τους μισθούς υπαλλήλων, απαραίτητων για την έκδοση των εισιτηρίων. Υπαλλήλων που επειδή είναι σε κρίσιμη θέση (εισπράττουν χρήμα) δεν ξέρω αν είναι φρόνιμο να είναι υπάλληλοι του Σαββατοκύριακου. Σε συνδυασμό με την ανυπαρξία ονλάιν αγοράς εισιτηρίων, υπολογίζω ότι θα εκτοξεύσει την ανάγκη για ταμεία έκδοσης.

Προσωπικά βρίσκω πολύ σοβαρό το λόγο ύπαρξης των πολυήμερων καρτών και για το χιονοδρομικό και για μένα. Φανταστείτε ότι έχω ήδη προπληρώσει την ...προπληρωμένη κάρτα της κόρης μου. Και θα στενοχωρηθώ πολύ αν εγώ ή αυτή αναγκαστούμε να στηνόμαστε φέτος σε ουρές. Θα το δω σαν πισωγύρισμα.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ με τα λεγόμενα σου, αλλά μια μικρή μόνο διόρθωση, η συνήθης έκπτωση στην εξαήμερη κάρτα είναι περίπου στο 20%, η οποία είναι και πολύ λογική σύμφωνα με όσα προαναφέρθηκαν.

 

Και στο εξωτερικό, μια εβδομαδιαία κάρτα, έχει περίπου 10% έκπτωση σε σχέση με το κόστος αν πήγαινες κάθε μέρα στην ουρά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η τιμολογιακή πολιτική του χιονοδρομικού είναι πολύ καλή για το χιονοδρομικό και κακή για την χιονοδρομία.

 

Λειτουργούν με αυτόν τον τρόπο γιατί δεν έχει επιπτώσεις στο χιονοδρομικό. Έγινε ο εκσυγχρονισμός και όλα πρίμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

«Καλή για το χιονοδρομικό και κακή για την χιονοδρομία» δεν γίνεται. Είναι σχήμα οξύμωρο. Οτιδήποτε είναι κακό για την χιονοδρομία είναι κακό (βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα) για το χιονοδρομικό.

  • Like 2

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλός για να διαιωνιστεί το πρόβλημα ο Παρνασσός να είναι χιονοδρομικό Σαββατοκύριακου είναι ο τιμοκατάλογος. Σε κάθε περίπτωση την καλή του μέρα/σεζόν είναι τσάμπα ο τιμοκατάλογος, στην λειτουργία όπως την έχουμε δει τα τελευταία 4 χρόνια είναι πανάκριβος.

 

Από όσα μου μεταφέρουν οι εργαζόμενοι, ο Υπουργος και ο Πάπας για την φετινή λειτουργία:

 

Και φέτος αποφάσισε να μην γίνει χιονοδρομικό αλλά να παραμείνει επικίνδυνη καφετέρια Σαββατοκύριακου με αναβατήρες. Δυστυχώς θα περάσουμε την περίοδο των Χριστουγέννων (αν χιονίσει) με τους βασικούς αναβατήρες να θέλουν δυο μέρες να ξεχιονιστούν. Αν χιονίσει πολύ χάνουμε τελείως Φτερόλλακα καθώς κανένας δεν θα ελέγχει για χιονοστιβάδες. Το στρώσιμο μάλλον θα γίνει με λίγα και αδύναμα ρατράκ και με άπειρους χειριστές, ενώ οι πιστέρ θα είναι επιπέδου καλού δασκάλου σκι με 3 εξαιρέσεις.

 

Να μην χτυπάτε, δεν έχουν ιδέα ποιος μπορεί να κατεβάσει φορείο.

 

Λείπουν βασικότατα μέσα όπως παράδειγμα τα βασικότατα μηχανήματα που διώχνουν χιόνι με τα ανταλλακτικά τους και πολλά άλλα. Θυμάστε πέρσι που στην 6 είχε κατηφόρα 30μοίρες για να πάρεις το λιφτ. Ε και φέτος θα έχει.

 

Πολύ χαίρομαι που έχω σπίτι στο βουνό φέτος και το πιθανότερο είναι να μην κλαίω που χάνω σουπερ σκι για babysitting. Θα παίξει πολύ Διας, Οδυσσέας συνδετικό και 6 κλειστά φέτος. Σε ένα παράλληλο σύμπαν θα είχε παιδότοπο το χιονοδρομικό αλλά πολλά ζητάω.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 5

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

«Καλή για το χιονοδρομικό και κακή για την χιονοδρομία» δεν γίνεται. Είναι σχήμα οξύμωρο. Οτιδήποτε είναι κακό για την χιονοδρομία είναι κακό (βραχυπρόθεσμα ή μακροπρόθεσμα) για το χιονοδρομικό.

Το χιονοδρομικό λειτουργεί με το ελάχιστο δυνατόν κέρδος (εάν έχει). Δεν τους ενδιαφέρει η ανάπτυξη της χιονοδρομίας άρα και η αύξηση των χιονοδρόμων, η μεγαλύτερη επισκεψιμότητα της καθημερινές, ο εβδομαδιαίος τουρισμός, η μέγιστη περίοδος λειτουργίας. Όλα αυτά γιατί η αναβάθμιση του χιονοδρομικού δεν έγινε από τα κέρδη λειτουργίας. Εάν βουλιάξει, απλά αυτοί δεν θα είναι επάνω.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ ως πελάτης, όταν πάω αυθημερόν για σκι, έχω ένα σημαντικότατο κόστος μετακίνησης. Ειδικά όταν νοικιάζω εξοπλισμό, ή πάρω και δάσκαλο, ή ξοδέψω και στο σαλέ, κλπ, το κόστος της κάρτας αν είναι + ή - 5 ευρώ επηρεάζει λίγο το συνολικό κόστος. Το θέμα είναι να έχω σωστή παροχή χιονοδρομικής υπηρεσίας (100% λειτουργία) και ένα συνολικό πακέτο με μια τιμή συνολικά καλή.

 

 

αυτο . δεν χρειαζεται να γραψεις κατι αλλο

 

σωστη παροχη χιονοδρομικης υπηρεσιας!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ΧΚΠ είναι ενα από τα πολλά πράγματα που δεν αλλάζει σε αυτή τη χώρα (...ίσως το πρόβλημα είναι οτι χειροτερεύει...).

 

Για αυτό αγαπητοί φίλοι κλείνεις λίγες μέρες εξωτερικό να είσαι σίγουρος οτι θα κάνεις σκι και μετα στο ΧΚΠ ότι μπορέσουμε...

 

Προσωπικά σας προτείνω να ανεβαίνετε για λίγο σκι επάνω και μετά βουρ Ιτέα για καφεδάκι, ψαράκι, ουζάκι, τσιπουράκι, παγωτάκι........τα έχουμε όλα :yes

 

Καλή Χιονοδρομική Χρονιά σε όλους!!

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν σήμερα πήγα στον Παρνασσό και μίλησα με τον διευθυντή του ΧΚ. Πριν Φτάσουμε στο χιονοδρομικό θα ήθελα να ενημερώσω για τον δρόμο που η περιφέρεια με χαρά ανακοίνωσε την ασφαλτόστρωσή του. Ασφαλτόστρωση έχει γίνει περίπου στην μισή διαδρομή με εναλλαγές καινούργιος παλιός. Διαγράμμιση έχει γίνει. Επίσης σε σημείο με καινούργια άσφαλτο, το πάρκινγκ (πλάτωμα για αλυσίδες) είναι σαν βομβαρδισμένο.

 

https://youtu.be/ssPDNG0mToA

 

IMG_5043.jpg

 

Φτάνοντας στο 1750 είδαμε εργασίες ασφαλτόστρωσης και στρωσίματος στα πάρκινγκ. Αργότερα διαπιστώσαμε ότι και στη φτερόλακα έχει διαπλατυνθει ο χώρος στάθμευσης και περιμένει ασφαλτόστρωση.

 

Στο σχόλιο μου (ευτυχώς που δεν έχει χιονίσει) προς τιμήν του ο διευθυντής παραδέχτηκε ότι είναι οξύμωρο για ΧΚ να εύχεται αυτό και μου εξήγησε τον λόγο της καθυστέρησης (ΕΤΑΔ).

 

Πάνω σε αυτό κινήθηκε και η υπόλοιπη κουβέντα, παίρνοντας την αίσθηση ότι η νέα διοίκηση της ΕΤΑΔ ίσως ακούει και δώσει κάποιες λύσεις. Ο χρόνος θα δείξει αλλά καλού κακού έχω ζητήσει συνάντηση και μαζί τους.

 

Εργασίες συντήρησης έχουν γίνει και στα συρόμενα και ο πενταετής στο κομπι. Τιμολογιακή πολιτική θα ανακοινωθεί σε λίγες μέρες καθώς …. ΕΤΑΔ…. (φυσικά και σχολίασα την ετήσια χωρίς να έχει ανακοινωθεί ο τιμοκατάλογος).

 

Επέμενα πολύ για την λειτουργία τις καθημερινές και υποσχέθηκαν την λειτουργία του Οδυσσέα (αντί του Ηρακλή) ώστε να μην χάνεται όλο το αυτό το πεδίο.

 

Επέμενα πολύ στο θέμα της σωστής και έγκαιρης ενημέρωσης και υπήρχε ταύτιση απόψεων στην δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες.

 

Μάθαμε ότι θα δουλεύουν τα web ticket ξανά (επικροτώ και κουβεντιάσαμε επ’ αυτού δίνοντάς του και ιδέες).

 

Έχει δουλευτεί και δουλεύεται το προσωπικό για απεγκλωβισμούς, διασώσεις κλπ.

 

Διάνοιξη δρόμων τον έχει αναλάβει η περιφέρεια (ο θεός μαζί μας αλλά και σε αυτό στηρίζω).

 

Τρέχουν τώρα. Το πόσο θα επηρεαστεί η ομαλή λειτουργεία και η επισκεψιμότητα από τα λάθη, τις αλλαγές και τις αργοπορίες θα το δούμε ελπίζω σύντομα. Ελπίζω ότι η διοίκηση και κυρίως το προσωπικό του κέντρου να καταφέρουν να μας χαρίσουν τον Παρνασσό όπως του αξίζει.

 

IMG_4820.jpg

 

IMG_2827.jpg

 

IMG_2601.jpg

 

IMG_1289.jpg

 

Τώρα που το περπάτησα και το είδα χωρίς χιόνι πραγματικά πολύ βράχος.

  • Like 13

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Επέμενα πολύ για την λειτουργία τις καθημερινές και υποσχέθηκαν την λειτουργία του Οδυσσέα (αντί του Ηρακλή) ώστε να μην χάνεται όλο το αυτό το πεδίο.

Tου Οδυσσέα που χαλάει κάθε μισή ώρα στην καλύτερη περίπτωση. Κρίμα πολύ κρίμα για ένα τόσο υπέροχο χιονοδρομικό να απόφασίζει επίτηδες να γίνει επικίνδυνη καφετέρια Σαββατοκύριακου με αναβατήρες


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τουλάχιστον τώρα με την διαγράμμιση, θα ξέρουμε σε ποιο ρεύμα τρακάραμε

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 10

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστούμε konkan για την ενημέρωση και το φωτογραφικό υλικό

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Καλογραμμένα και το αρχικό κείμενο και η απάντηση.

Μια παρατήρηση μόνο:

Οι πολυήμερες κάρτες πετυχαίνουν την προπληρωμή του χιονοδρομικού από τον πελάτη.

Και όποιος προπληρώνει έχει σχεδόν πάντα και παντού έκπτωση.

Είτε ανεβαίνει στο λεωφορείο τη Δευτέρα είτε ανεβαίνει το Σαββατοκύριακο, είτε πληρώνει διόδια την Παρασκευή είτε τα πληρώνει το Σαββατοκύριακο.

Είναι φανερή η ευκολία (οικονομία) στη λογιστική διαχείριση. Αυτός είναι ο κύριος λόγος για τον οποίο γίνονται τέτοιες εκπτώσεις. Και όχι η προσέλκυση πελατών.

Φανταστείτε μόνο τους μισθούς υπαλλήλων, απαραίτητων για την έκδοση των εισιτηρίων. Υπαλλήλων που επειδή είναι σε κρίσιμη θέση (εισπράττουν χρήμα) δεν ξέρω αν είναι φρόνιμο να είναι υπάλληλοι του Σαββατοκύριακου. Σε συνδυασμό με την ανυπαρξία ονλάιν αγοράς εισιτηρίων, υπολογίζω ότι θα εκτοξεύσει την ανάγκη για ταμεία έκδοσης.

Προσωπικά βρίσκω πολύ σοβαρό το λόγο ύπαρξης των πολυήμερων καρτών και για το χιονοδρομικό και για μένα. Φανταστείτε ότι έχω ήδη προπληρώσει την ...προπληρωμένη κάρτα της κόρης μου. Και θα στενοχωρηθώ πολύ αν εγώ ή αυτή αναγκαστούμε να στηνόμαστε φέτος σε ουρές. Θα το δω σαν πισωγύρισμα.

 

 

Οι πολυήμερες κάρτες φυσικά και είναι χρήσιμες για διάφορους λόγους.

 

Για το θέμα της προπληρωμής. Προπληρωμή γίνεται είτε όταν ο πελάτης εκμεταλλεύεται μια μαζική αγορά (δηλαδή ο πωλητής "κρατάει" τον πελάτη πουλώντας του 30 ημέρες σκι μέσα στην επόμενη σεζόν), είτε για καθαρά οικονομικούς λόγους. Στην συγκεκριμένη περίπτωση, έχει αποδειχθεί ότι η λειτουργία του ΧΚΠ, γίνεται με την ατελείωτη χρηματοδότηση του δημοσίου, που καλύπτει (εδώ και 40 χρόνια) κάθε οικονομική τρύπα, οιουδήποτε μεγέθους, χρονικά οποτεδήποτε, άρα δεν υπάρχουν χρηματοοικονομικά θέματα. Το κόστος χρήματος που θα μπορούσε να κερδίσει ο πελάτης προπληρώνοντας, είναι μικρότερο από αμελητέο και ακόμα και αν είχε κάποια μικρή επίδραση λόγω κόστους χρήματος, θα έπρεπε να ήταν κάποιους πολλούς μήνες πριν.

 

Το θέμα των ουρών στα ταμία, είχε λυθεί στο παρελθόν με την δυνατότητα μέσω ίντερνετ να αγοράζεις την κάρτα σου. Λύση δοκιμασμένη και επιτυχημένη, σύστημα που λειτουργεί ήδη και δεν χρειάζεται εκ νέου επενδύσεις και αλλαγές, λύση για όλους βολική.

  • Like 3

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

(φυσικά και σχολίασα την ετήσια χωρίς να έχει ανακοινωθεί ο τιμοκατάλογος).

Και δόθηκε κάποια απάντηση ....... ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

(φυσικά και σχολίασα την ετήσια χωρίς να έχει ανακοινωθεί ο τιμοκατάλογος).

Και δόθηκε κάποια απάντηση .......

ΕΤΑΔ χωρίς προγραμματισμό, όραμα κλπ

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pray For Snow και @@@, με το που πάτησα το πόδι μου στο βουνό ντύθηκε στα λευκά. Δοξάστε με!!!!

 

ΜΙΚ μπορώ να επωφεληθώ και εγώ από την σύμβαση σου για το baby sitting?

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 14

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για το θερμόμετρο του συλλόγου συζητήσατε;

Αμέλεια. Θα το κάνω.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως ή κάμερα του Ηρακλή δείχνει ότι ανέβηκε ρατρακ προς τα πάνω! :)


LP3weby.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

σχετικά με το pray for snow party 13/12/2019 του snowclub,

θυμίζω μια προσευχή (ως χκπ) πριν 6 χρόνια, τον 11/2013
http://www.snowclub.gr/forums/index.php?showtopic=16368&page=15

 

Ο "παππούλης" έφερε τελικά τα νέα παιχνίδια στο ΧΚΠ ...αλλά τη "μιζέρια" την άφησε,

να εξακολουθεί να μας... "γυμνάζει" προσπαθώντας να σκιάσει την ομορφιά του βουνού....χωρίς όμως να νομίζω ότι τα καταφέρνει !

 

ΣΤΧ

Posted 19 / 11 / 2013 - 02:02


Snow Pray χ.κ.Παρνασσού, 18.11.2013

Καλέ μας παππούλη, (όπου παππούλη ο καθένας βάζει ό,τι θέλει)

Σε ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ για το ωραίο βουνό που μας χάρισες,
για τις πασπάλες που μας έριξες ..........................

ΣΥΓΧΩΡΗΣΕ μας για ό,τι κακό ή χαζομάρα κάνουμε.
π.χ που στεναχωρούμε τους φίλους μας όταν στο ΧΚΠ δεν
λειτουργούν όλα πιο καλά, πιο οικονομικά, πιο έγκαιρα
,
συγχώρησε και όσους νομίζουν ότι ζουν στις "μαγευτικές Αλπεις"
ή ότι πληρώνοντας ένα εισιτήριο ΧΚ μπορούν να αγοράσουν "θαύματα" ...
.................
Αλλά...
ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ

1.Βάστα το χιονάκι σου για αργότερα (μην ξεχνάς ....
κάθε Πέμπτη 30 ποντάκια από 1750 και πάνω, εναλλάξ μια με ΒΑ και μια ΝΔ άνεμο έως 70χλμ/ωρα
)
ώστε να προλάβει κι ο Αη βασίλης να φέρει τα καινούργια μας παιχνίδια,
να έλθουν και οι φίλοι του ΧΚΠ και να τα χαρούμε όλοι μαζί,
μετά τις 15/12/2013, γιορτάζοντας ΛΕΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
με καινούργια παιχνίδια (Δίας, Προφήτης, Σαχάρα) .

Και για του χρόνου περιμένουμε πάλι καινούργια παιχνίδια ...μην το ξεχνάς !

2.Βάλε το χεράκι σου και σε αυτόν τον αγώνα ΧΚΠ vs MIZERIA , μη χάσουμε κι άλλους πολύτιμους πόντους ....

Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια

Οι φίλοι ΧΚΠ


post-75-0-15386800-1384792333.jpg

post-75-0-77957100-1384792340.jpg

post-75-0-36992200-1384792347.jpg

post-75-0-22732400-1384792355.jpg

post-75-0-91943300-1384792362.jpg

post-75-0-48763300-1384792372.jpg

post-75-0-82035700-1384792379.jpg

post-75-0-43297400-1384792386.jpg


καλό μας χειμώνα...

Είναι αρκετά αισιόδοξο νά χουμε στο εξής... Προϊστάμενο ΧΚΠ και Διευθύνοντα ΕΤΑΔ χιονοδρόμους ...ΧΚΠ

Edited by PanosDrivas
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πωπω φίλε. Μέσα σε 6 χρόνια πως αλλάζουν όλα. Μόνο ο Οικονόμου και η γλυκιά ξανθιά καλημέρα μένουν. Και ο Παναγάκοοοοοοοοοοοοοοοος.

 

Πράγματι είναι αρκετά αισιόδοξο να έχουμε διευθυντή ΧΚΠ καλό σκιερ και Διευθύνοντα ΕΤΑΔ με πολλά λάθη τεχνικής χιονοδρόμο.

 

Τις καλημέρες μου και στους δύο. Απλά υπενθυμίζω ότι αυτά που γράφουμε εδώ τα διαβάζουν άμεσα πολλοί εργαζόμενοι και εμπλεκόμενοι στο ΧΚΠ.

 

Τα νέα από το βουνό σε περίπτωση που δεν τα ξέρουν ο διευθυντής του ΧΚΠ και ο Διευθύνων των ΕΤΑΔ (μιας και προφανώς ζουν σε ένα κόσμο όπου το Ελληνικό Δημόσιο τους έχει κάνει να βλέπουν το άσπρο μαύρο) είναι τα παρακάτω:

 

-Χειριστές ρατράκ χωρίς εμπειρία, ελάχιστοι με εμπειρία και συνολικά οι μισοί από όσους χρειάζονται

 

-Ρατράκ παλιά, με πολλές βλάβες, χωρίς ανταλλακτικά και περίπου το ένα τρίτο από όσα χρειάζονται μάχιμα.

 

-Χειριστές αναβατήρων πολλοί με εμπειρία. Παναγιά βοήθα με τι μηχανολογικά εγκλήματα πολυπλοκότητας και πανάρχαια μηχανήματα έχουν να παλέψουν.

 

-Budget για τη σεζόν σε πετρέλαια και μεροκάματα περίπου το μισό από το αναγκαίο

 

-Πιστέρ ελάχιστοι με εμπειρία, πολλοί με λίγη εμπειρία, χωρίς μέσα και εξοπλισμό

 

-Κόσμος να ξεπαγώνει και να επαναφέρει λιφτ μετά από κακοκαιρία ελάχιστος, πρακτικά μόνο ο Νίκος και ο Κώστας θα πρέπει να ανέβουν με -10 να βαράνε κολώνες ενώ 5.000 κόσμος οδηγεί για το βουνό

 

-Μέσα ξεχιονίσματος μηδαμινά, φτυάρι και πάμε όσο μπορούμε. Ρε παιδιά έλεος 2.000 ευρώ το ένα έχουν. 3 χρειάζονται

 

-Αποχιονισμός δρόμων άγνωστος, άντε βγάλε άκρη με την Περιφέρεια, η Παπαθωμά βγάζει ωραίες φωτογραφίες αλλά ότι έχει φτιάξει μέσα σε 3 μήνες χάλασε

 

-Λειτουργία καθημερινής Βάκχος, Οδυσσέας (βλάβη το πολύ κάθε 30 λεπτά), 6. Γελάνε και οι πέτρες, σιγά μη πάμε καθημερινή. Θα πάμε δηλαδή αλλά ελάχιστοι και όχι συχνά.

 

-Επιστροφή από Φτερόλλακα με το συνδετικό τα γνωστά καμιά ώρα αναμονή μετά τις 2.

 

-Συρόμενα συντηρημένα αλλά ρεαλιστικά 10,14, Οδυσσέας, Περικλής κάθε 1 ώρα που δουλεύουν θα χαλάνε άλλη 1

 

-Σαχάρα, Δια μάλλον τα ξεχνάμε για καμία βδομάδα μετά από 30 πόντους χιόνι. Παναγάκοοοοοο λιώσε μας

 

-Έλεγχος χιονοστιβάδων χωρίς εξοπλισμό και προσωπικό με γνώση, πρακτικά μηδενικός, όποτε χιονίζει απλά θα κλείνει η Φτερόλλακα και/ή η Παναγία μαζί μας

 

-Καφετέρια 2250 κλειστή

 

-Σε σχέση με όλα τα χιονοδρομικά του κόσμου λείπουν και τα εξής επιγραμματικά: συντονισμός με γύρω περιοχή, έσοδα από γύρω περιοχή, ανακοίνωση καταλόγου από Σεπτέμβρη, διαφήμιση από Σεπτέμβρη, σύνδεση με Δελφούς στο διαδύκτιο, ski in ski out, τεχνητό χιόνι, ski bus από Αράχωβα-Αμφίκλεια, αεροδιακομιδή, δυνατότητα διακοπών τον χειμώνα για παιδιά και εργαζόμενους, παιδότοπος, αλεξίπτωτο πλαγιάς, snowkite. Αν καπνίζουν και στο σαλέ το τερματίσαμε.

 

H φετινή σεζόν έχει ήδη χαθεί και δεν φταίνε ούτε ο Χοντρός, ούτε ο Βλαστός, κατά τον Φλεβάρη ίσως το σώσουν, η μάχη είναι για την σεζόν 2020-2021

 

Θα ήθελα σε αυτό το σημείο να ευχηθώ στον Στέφανο Βλαστό Δ.Σ. των ΕΤΑΔ καλή απόλαυση του δύσκολου έργου που έχει αναλάβει, να το κάνει με χαμόγελο και να παραμείνει πολλά χρόνια στη θέση.

 

Με πολύ χαμόγελό καλή σεζόν σε όλους σε αυτό το μαγικό βουνό, χωρίς ατυχήματα και καλή αντοχή στους εργαζόμενους να ακούσουν μόνο μπράβο φέτος.

 

Υ.Γ. 1 Με το ποτήρι μισογεμάτο και ο Ηρακλής και τα καινούργια λιφτ μάλλον θα δουλεύουν χωρίς προβλήματα. Η ενημέρωση για την επόμενη μέρα θα παλευτεί πολύ και θα είναι αξιοπρεπέστατη. Με λίγη τύχη θα λιώσουμε στο σκι σε αυτό το μαγικό βουνό που προσφέρει τόσες πλαγιές για πίστα και εκτός, με σφαίρα λιφτ που αρκούν για να χαμογελάς μέρες μετά από την πολύ συχνή υπερμέρα του. Αν βοηθήσει ο καιρός και χιονίζει Τετάρτη τα Σαββατοκύριακα και τις Αργίες θα πέσει πολύ πολύ ποιοτικό σκι.

 

Υ.Γ. 2 Έλα κύριε διευθυντά δεν θέλω να λες και κυρίως να γράφεις ψέματα μη ακριβή δεδομένα. Κυριακή το χιόνι θα φτάνει για σκι, τα λέμε επάνω κατά τις 06.00 με τα παλιά πουδροπέδιλα. Ελάτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε. Βασικά μην έρθετε δεν θα φτάνει για πολλούς η πούδρα

  • Like 10

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση όχι μόνο εκπαιδεύονται το προσωπικό αλλά έχουν γίνει και αγορές σε εξοπλισμό.

 

Ρατρακ εκτός από την σύμβαση θα έχει και δυο δικά του πλήρως λειτουργικά για ρεζέρβα (να κάνω τη δουλειά μου σε κάθε περίπτωση. )

 

Θέλω να πω ότι σε πολλά από αυτά που λες Μιχάλη έχουμε διαφορετική ενημέρωση. (Δεν ξέρω απο που προέρχεται η δικιά σου).

 

Για τον Οδυσσέα σου θυμίζω ότι και στο Alpe d’huez είδα λιφτ που εξυπηρετούν το ίδιο σχετικά πεδίο να μην δουλεύουν και τα δυο καθημερινές αλλά μόνο το ΣΚ. Ο Ηρακλής θέλει περισσότερα άτομα.

 

Ο ίδιος ο διευθυντής παραδέχτηκε καθυστερήσεις και αλλά προβλήματα, αλλά κάνει κινήσεις που ακόμα δεν είναι ανακοινώσιμες αλλά είναι προς την σωστή κατεύθυνση για το επιμερισμό του κόστους πχ ο αποχιονισμός των δρόμων.

 

Το άμεσο μέλλον θα δείξει τον βαθμό ετοιμότητας, του προσωπικού και των μηχανημάτων.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 5

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω ήδη απαντήσει ότι και ο διευθυντής του ΧΚΠ και ο Διοικητής των ΕΤΑΔ ζουν σε ένα ψεύτικο κόσμο. Αν και εσύ σαν Αντιπρόεδρος του Συλλόγου και σαν Κώστας ακούς για 17η συνεχόμενα χρονιά τις ίδιες υποσχέσεις που 16 φορές και σε ικανοποιούν πάσο.

 

Θα χαρώ ευχάριστα ο Χοντρός να τα διαψεύσει ένα ένα αλλά φοβάμαι ότι απλά ζει στον κόσμο του. Απλό παράδειγμα ο Οδυσσέας. Ταμείο μόλις ανοίξει το χκ αν σε 10 μέρες λειτουργίας έχει δουλέψει περισότερες ώρες από όσες είναι χαλασμένος θα κατέβω γυμνός τον Βάκχο. Αν του λένε ψέματα και απλά τα πιστεύει επίσης εύγε.

 

Θα μου αναφέρεις το πρόγραμμα στρωσίματος, ώρες, προσωπικό με πάνω από ένα έτος εμπειρία και μηχανήματα να δούμε αν φτάνει για τα 32 χλμ του Παρνασσού ενδεικτικά?

 

Μήπως σου είπε όταν χιονίζει πόσα μηχανήματα έχουν να καθαρίζουν το χιόνι (από αυτά με πετρέλαιο που το φυσάνε)? Πόσοι θα ξεπαγώνουν και τι ώρες?

Σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση όχι μόνο εκπαιδεύονται το προσωπικό αλλά έχουν γίνει και αγορές σε εξοπλισμό.


Θέλω να πω ότι σε πολλά από αυτά που λες Μιχάλη έχουμε διαφορετική ενημέρωση. (Δεν ξέρω απο που προέρχεται η δικιά σου).

 

 


 

Τα νέα από το βουνό σε περίπτωση που δεν τα ξέρουν ο διευθυντής του ΧΚΠ και ο Διευθύνων των ΕΤΑΔ (μιας και προφανώς ζουν σε ένα κόσμο όπου το Ελληνικό Δημόσιο τους έχει κάνει να βλέπουν το άσπρο μαύρο) είναι τα παρακάτω:

 


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...