Jump to content
vaggelis

Χ.κ. Παρνασσού 2019-20

Recommended Posts

Ο Ελληνικός Σύλλογος Τουριστικής Χιονοδρομίας προσκαλεί όλα τα μέλη και τους φίλους του στην καθιερωμένη κοπή πίτας, που θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή 9 Φεβρουαρίου 2020 και ώρα 13:00, στο Χιονοδρομικό Κέντρο Παρνασσού, στο chalet στα Κελάρια (1950μ.) με δώρα για τους τυχερούς που θα κερδίσουν το φλουρί.
Νωρίτερα στις 10.30 θα προηγηθεί event τεχνικής κατάβασης με σημείο εναρξης απο την κορυφή του Περικλή (ν.5) και απονομή αναμνηστικών μεταλλιων για τους νικητές. Πρίν την έναρξη του "αγώνα", στις 10:00, το μέλος του Συλλόγου και εκπαιδευτής σκι, Κων. Κουρέτας θα προβεί σε μία εισαγωγική παρουσίαση βασικής τεχνικής κατάβασης, που θα είναι χρήσιμη για όσους συμμετάσχουν.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 11

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mπράβο Σύλλογε μπράβο πίττα . Τι δωράκια θα έχουμε και ποιόν πρέπει να λαδώσουμε να τα κερδίσουμε? Στο event επιτρέπονται αλεξίπτωτα?

 

Άραγε ο Σύλλογος θα έχει κάποια συζήτηση με την διεύθυνση του Χιονοδρομικού ή γενικά κάποια δραστηριότητα που να έχει να κάνει με τη βελτίωση του σκι στην Ελλάδα?

 

 

 

 

 

Για το ποιος φταίει:

 

Rules for the Conduct of Skiers and Snowboarders

 

2. Control of speed and skiing or snowboarding A skier or snowboarder must move in control. He must adapt his speed and manner of skiing or snowboarding to his personal ability and to the prevailing conditions of terrain, snow and weather as well as to the density of traffic.

 

Η ταχύτητα σου πρέπει να είναι αυτή που ότι και να κάνει ο μπροστινός να μπορείς να τον αποφύγεις με μεγάλο περιθώριο ασφάλειας. Πρέπει να φρενάρεις σε απόσταση από τον μπροστινό, να μειώσεις ταχύτητα, μέχρι να εξασφαλίσεις ότι μπορείς να τον προσπεράσεις χωρίς κανένα κίνδυνο, ότι και να κάνει, ακόμα και αν κόψει την πίστα απότομα.

 

Αν θες να καρβάρεις από άκρη σε άκρη, (όσο και να φταίει ο πίσω) περίμενε, κάποια στιγμή που θα αδειάσει η πίστα και δεν θα έρθει κανένας από πίσω σου. Σε γεμάτη κόσμο πίστα αν καρβάρεις από άκρη σε άκρη είσαι φάουλ.

 

3. Choice of route A skier or snowboarder coming from behind must choose his route in such a way that he does not endanger skiers or snowboarders ahead.

 

Ο πίσω φταίει πάντα. Ο πίσω φταίει πάντα. Ο μπροστά έχει δικαίωμα να κάνει ότι σκι του κατέβει, να στρίβει ξαφνικά, να κάνει εναλλαγές κλπκλπ. Άλλωστε μπορεί να του βγει μια στροφή τζούφια και να φύγει προς περίεργη κατεύθυνση ή να πέσει. Επίσης πολλές φορές όταν κουράζετε κάποιος αναγκαστικά "κόβει" πλαγιά για να σταματήσει. Γενικά ο πίσω φταίει πάντα αν δεν το καταλάβατε.

 

Όλοι όσοι είναι μπροστά σας είναι υπό την απόλυτη ευθύνη σας

 

4. Overtaking A skier or snowboarder may overtake another skier or snowboarder above or below and to the right or to the left provided that he leaves enough space for the overtaken skier or snowboarder to make any voluntary or involuntary movement.

 

Πρέπει να αφήνεις το περιθώριο ακόμα και ο άλλος να κόψει ξαφνικά ή πέσει ή ή ή όταν προσπερνάς να είσαι μακρυά του.

 

5. Entering, starting and moving upwards A skier or snowboarder entering a marked run, starting again after stopping or moving upwards on the slopes must look up and down the slopes that he can do so without endangering himself or others.

 

Με απλά λόγια αν ξεκινάς και αν θα βρεθείς παράλληλα με κάποιον μαζί, σταμάτα να μην είστε μαζί. Αν θες να καρβάρεις από άκρη σε άκρη κοίτα πάνω και περίμενε να αδειάσει η πίστα.

 

 

General Comments on the FIS Rules

 

Rule 2 Collisions usually happen because skiers or snowboarders are moving too fast, out of control or have failed to see others. A skier or snowboarder must be able to stop, turn and move within the ambit of his own vision. In crowded areas or in places where visibility is reduced, skiers and snowboarders must move slowly especially at the edge of a steep slope, at the bottom of a slope and within areas surrounding ski lifts.

 

Όταν έχει κόσμο πας αργά. Τόσο απλά.

 

 

Rule 3 Skiing and snowboarding are free activity sports, where everyone may move where and as they please, provided that they abide by these rules and adapt their skiing and snowboarding to their personal ability and to the prevailing conditions on the mountain. The skier or snowboarder in front has priority. The skier or snowboarder moving behind another in the same direction must keep sufficient distance between himself and the other skier or snowboarder so as to leave the preceding skier or snowboarder enough space to make all his movements freely.

 

Ο μπροστά κάνει ότι θέλει, σβούρες, τούμπες καρβάρει ή σταματάει.

 

Rule 4 A skier or snowboarder who overtakes another is wholly responsible for completing that manoeuvre in such a way to cause no difficulty to the skier or snowboarder being overtaken. This responsibility rests with him until the overtaking manoeuvre has been completed. This rule applies even when overtaking a stationary skier or snowboarder.

 

Rule 5 Experience proves that joining a slope or starting again after stopping is the sources of accidents. It is absolutely essential that a skier or snowboarder finding himself in this situation enters the slope safely and without causing an obstruction or danger to himself or others. When he has started skiing or snowboarding properly again – even slowly – he has the benefit of rule 3 as against faster skiers and snowboarders coming from above or behind. The development of carving skis and snowboards allows their users to carve and turn upwards on the slopes. Hence they move opposite to the general downhill traffic. They must, therefore, make sure in time that they can do so without endangering themselves and others.

 

Αν θες να καρβάρεις πρέπει να "μπεις" σε άδεια πίστα

 

 

Και φυσικά επειδή αναφέρθηκε τα τρενάκια ακόμα και από 100 μαθητές επιτρέπονται πλήρως και μπορούν να κόψουν όλη την πίστα αν θέλουν. Οι υπόλοιποι πρέπει να τα προσπεράσουμε με απόλυτη ασφάλεια ή να περιμένουμε. Εξαίρεση αν το χιονοδρομικό έχει δηλώσει κάποιες πίστες για μαθήματα που επιτρέπονται μόνο εκεί ή σε άλλες το γράφει ότι δεν είναι για μαθήματα.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 7

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα τελευταία χρόνια εγώ έχω εφαρμόσει το εξής. Όταν προσπερνάω κάποιον που νομίζω ότι είμαι κοντά του το βάζω μια φωνή. Πχ όταν προσπερνάω από δεξιά φωνάζω ΔΕΞΙΑ ΣΟΥ.... Πολλές φορές κάποιος μπορεί απλά να μην σε έχει πάρει καθόλου χαμπάρι ειδικά με την καουοκα στο κεφάλι η άμα ακούει μουσική.... Και πάλι όμως δικιά σου ευθύνη η προσπέραση....

  • Like 1

WORK FOR IT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτός που έρχεται από πίσω έχει την απόλυτη ευθύνη των μπροστινών του, είτε καρβάρουν, είτε χρησιμοποιούν όλη την πίστα, είτε πάνε αργά ή γρήγορα..... και πάντα πρέπει να αφήνουν την κατάλληλη απόσταση ασφαλείας για κάθε ενδεχόμενο. Είτε σταματήσει ξαφνικά ο προπορευόμενος, είτε φτερνιστεί, είτε πέσει κάτω, μέχρι να τον προσπεράσει πλήρως και όχι μέχρι ότου αρχίσουν να ακολουθούν μια παράλληλη πορεία περιμένοντας να πέσει ο ένας στον άλλο στο πλάι.

 

Τώρα επειδή και ο "από πίσω" άνθρωπος είναι και μπορεί να γλιστρήσει και να πέσει και να σύρεται για αρκετά μέτρα παρασύροντας ό,τι βρεθεί στην μη ελεγχόμενη πορεία του, ευκταίον είναι ο μπροστινός να κατεβαίνει ακολουθώντας μια σταθερή πορεία εύκολα προβλέψιμη για κάποιον που έπεται, αφήνοντας χώρο στην πίστα για κάποιον πιο γρήγορο.

 

Βέβαια στην Ελλάδα υπάρχει και άλλος ένας κανόνας που βρίσκει εφαρμογή σε κάθε δραστηριότητα, ακόμα και στον δρόμο...... "ρε στο χωριό μου νομίζεις ότι έχεις εσύ προτεραιότητα;"

  • Like 4

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα τελευταία χρόνια εγώ έχω εφαρμόσει το εξής. Όταν προσπερνάω κάποιον που νομίζω ότι είμαι κοντά του το βάζω μια φωνή. Πχ όταν προσπερνάω από δεξιά φωνάζω ΔΕΞΙΑ ΣΟΥ.... Πολλές φορές κάποιος μπορεί απλά να μην σε έχει πάρει καθόλου χαμπάρι ειδικά με την καουοκα στο κεφάλι η άμα ακούει μουσική.... Και πάλι όμως δικιά σου ευθύνη η προσπέραση....

Φίλε συγγνώμη, αλλά διαφωνώ. Μη το κάνεις αυτό. Μπορεί να τρομάξει, να πέσει και να γίνει ατύχημα..

  • Like 1

c-fit-w-2032-q-auto-eco8A811000001_RUSTLER-9.thumb.png.9255e2d942715bd236de9137259dd7e2.png

You can't buy happiness - but you can buy a lift pass!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι να σας πω εμένα γενικά δε μου αρέσει να πηγαίνω αέρα πατέρα για το λόγο ακριβώς επειδή νιώθω ότι έτσι δε απολαμβάνω τη χιονοδρομία όπως πρέπει.
Σε κάποιες περιπτώσεις βέβαια, θα πατήσω το γκάζι λίγο παραπάνω, αλλά σε πεδία με κόσμο, ακόμη κι εγώ απορώ με όσους τρέχουν λες και είναι στην αριστερή λωρίδα στην εθνική...

Έχω δει τσάμπα μάγκες να θέλουν να κάνουν πόζα επειδή κατεβαίνουν όλη τη πίστα ευθεία. Κυρίως από τύπους με σιδερώστρες.
Το να κάνεις στροφές με μαχαίρια ακόμα και σε χαμηλές ταχύτητες το βρίσκω πολύ πιο ευχάριστο από το να κατεβείς την πίστα με 200

Νομίζω ότι δεν έτρεχα όταν έγιναν όσα είπα πιο πάνω. Απλά το "λάθος" ήταν ότι χρησιμοποιούσα όσο περισσότερο πλάτος μπορούσα.
Κι εδώ έρχεται η απορία: Το να χρησιμοποιείς το πλάτος είναι μάλλον πιο παράνομο από το να τρέχεις. Τρελά πράγματα.

  • Like 1

JAPOW!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε συγγνώμη, αλλά διαφωνώ. Μη το κάνεις αυτό. Μπορεί να τρομάξει, να πέσει και να γίνει ατύχημα..

Ένα δίκιο το χεις. Αλλά νομίζω καλύτερα είναι να σε ακούσει πριν σε δει. Εντάξει δεν μιλάω να πηγαίνεις και με όσα απλά π.χ. όταν εισαι σε ένα στενό κομμάτι για ασφάλεια άμα θες να τον προσπεράσεις απλά τον ενημερώνεις ότι περνάς.... Δεν μιλάω να του βάλεις τις φωνές δυνατά και απότομα...

  • Like 1

WORK FOR IT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα Μπάτον συνήθως χτυπάω για να με ακούσει ο μπροστά.

Ναι αυτό με τις μεγάλες καρβαριστες στροφές είναι θέμα και με έχουν κλαδέψει και εμένα. Όχι φυσικά και δεν μπορεί να στην πει κανένας (νομίζω ). Εγώ προσπαθώ να κρατάω συγκεκριμένο μοτίβο στροφών ώστε να είμαι προβλέψιμος για αυτόν που θέλει να με προσπεράσει.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 4

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι αυτό με τις μεγάλες καρβαριστες στροφές είναι θέμα και με έχουν κλαδέψει και εμένα.

 

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ ΜΙΛΑΣ

  • Like 5

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑ ΜΙΛΑΣ

Όχι αναφερόμουν όταν έκανα εγώ μεγάλες καρβαριστες στροφές, όχι όταν έκανε γνωστός άμυαλος snowboarder!!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως είπαν όλοι παραπάνω, την ευθύνη την έχει πάντα ο από πανω. Πρέπει να φροντίσει την τροχιά του, την πορεία του και την ταχύτητα του, προκειμένου όχι μόνο να μην χτυπήσει αλλά και να μην φέρει σε δύσκολη θέση τον προπορευομενο. Αλλά όπως και στην οδήγηση, όπου καλός οδηγός είναι αυτός που όχι μόνο τηρεί τους κανόνες και δεν κάνει λάθη ο ίδιος, αλλά προλαβαίνει και το λάθος του άλλου, έτσι καλό είναι όταν πρόκειται να ακολουθήσουμε πορεία που δυναται να αιφνιδιασει η να φέρει σε δύσκολη θέση κάποιον, να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί και επιφυλακτικοι για να αποφύγουμε δυσάρεστες καταστάσεις.

  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Τα Μπάτον συνήθως χτυπάω για να με ακούσει ο μπροστά.

Ναι αυτό με τις μεγάλες καρβαριστες στροφές είναι θέμα και με έχουν κλαδέψει και εμένα. Όχι φυσικά και δεν μπορεί να στην πει κανένας (νομίζω ). Εγώ προσπαθώ να κρατάω συγκεκριμένο μοτίβο στροφών ώστε να είμαι προβλέψιμος για αυτόν που θέλει να με προσπεράσει.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Να πας να κρεμάσεις κουδούνι. Γιδ

  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν κάνω μεγάλες στροφές, σε όλο το πλάτος της πίστας, πάντα ελέγχω τι υπάρχει πίσω μου. Μια ματιά φτάνει. Αλλάζω τις στροφές μου ώστε να είμαι εκτός πορείας από τον μπροστινό. Σε ομάδα παιδιών καθορίζω την πορεία μου παράλληλη με την δικιά τους σε κάθετη απόσταση τουλάχιστον 5 μέτρα. Προσπαθώ να τα προσπεράσω στην άκρη της πίστας συγκλίνοντας με μικρή ταχύτητα. Εάν δεν έχω χώρο μειώνω ταχύτητα στο ελάχιστο και περνάω.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως να σπάσει το θρεντ γιατί σε λίγο θα είμαστε δυο σελίδες χωρίς κάτι σχετικό με τον Παρνασσό και ταυτόχρονα η συζήτηση έχει ενδιαφερον και είναι και σοβαρή αφού αφορά την ασφάλεια όλων μας.

  • Like 3

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει δίκιο ο Ορέστης, είναι πολύ σημαντικό θέμα και καλύτερα να είναι μόνο του

 

Βάζει συμπαθητικά έως καλά. Μήπως ξέρει κανένας που υπάρχει εκείνη η ενημέρωση που έβγαζαν κάθε πρωί και απόγευμα?

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φaνταστικη μέρα διαλυμένο χιονοδρομικό. Σούπερ χιόνι πουδριστοτατο

Ελπίζω ο σύλλογος αντί να κάνει δημόσιες σχέσεις να πει την αλήθεια

Έβαλε κάπου 30 κάπου 10 πόντους. Η 6 είναι σχεδόν κομπλέ.

Ο Ηρακλής είναι κλειστος ακομα

 

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο site τον δίνουν ανοικτό. Α ρε ΧΚΠ απο πληροφόρηση σκίζεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει πρόβλημα μηχανικό!!!! Ρωτάω για αύριο και ενημερώνω.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι βγαίνει εκτός μια ασφάλεια. Η ίδια βέβαια Σαββατοκύριακο δεν βγαίνει ποτέ εκτός. Η μήπως βγαίνει και την κάνουν by pass;

 

Φανταστική ημέρα, προσπάθησε πολύ το χιονοδρομικό να μη χαμογελάσουμε αλλά δε τα καταφερε

 

 

Edited by ΜΙΚ
  • Like 2

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από κόσμο τι έλεγε παιδιά ?

Με ενδειαφέρει για Κυριακή να ανέβω αλλά επειδή θα έρθω από πολύ μακρία φοβάμαι τον συνωστισμό.

 


ski_nordica-dobermann-spitfire-ti-fdt-20

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω την εντύπωση αυριο & μεθαυριο θα γινεται του κουτρουλη επανω ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η αίσθηση μου και είναι ότι δεν θα κρασαρει το σύμπαν πχ 10 λεπτά Ηρακλή Βάκχο το μεσημερι ουρές και οπότε θες θα πας 10 14 7 που δεν θα έχουν ουρες.

Προσοχή στον Ηρακλή, μπορεί να μην έχει φτιάξει η ασφάλεια και να δουλεύει. Για ρωτήστε. Ίσως ο Πρόεδρος του Συλλόγου να κάνει μια ερώτηση τι χάλασε και αν έφτιαξε.

Το παρακάτω ειναι από ανακοίνωση του χκπ για σήμερα. Αυτός που το έγραψε δεν ντρέπεται; Αν ο Σύλλογος κόψει Πίττα χωρίς να φωνάξει για κάτι τέτοια θα είναι ξεφτίλα.

"Εξαιρετική μέρα μας έκανε σήμερα. Μπορεί βέβαια το κρύο να ήταν πολύ τσουχτερό αλλά όσοι ανέβηκαν στο βουνό αποζημιώθηκαν από την εξαιρετική ποιότητα του χιονιού. Οι τελευταίες χιονοπτώσεις φρεσκάρισαν τις πίστες μας αλλά δεν βοήθησαν σημαντικά ώστε να δοθούν και νέες πίστες σε λειτουργία."

 


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ήταν πολύ απογοητευτικό ότι δεν δούλευε ο Ηρακλής σήμερα. Είναι πολύ μικρό το πεδίο που έχουμε στη διάθεση μας φέτος. Στα καλύτερα του ο Παρνασσός είναι ένα πολύ μικρό «μαγαζί» που ασφυκτιά στα στενά πλαίσια του χιονοδρομικού. Φέτος με την 6, την Σαχάρα, τον Οδυσσέα, τον Ερμη, και τον Δία εκτος. δεν είναι καν μαγαζί, είναι περίπτερο.

Το καλύτερο χιόνι της ημέρας σήμερα στα απάτητα μετά την 14. Ρηχή πουδριτσα την οποία έτρωγες χωρίς κόπο και τρελές τραβέρσες. Τα δέντρα δεν τα τολμήσαμε καθώς δεν είχαμε ιδέα αν έχουν αρκετό χιόνι.

1f3ac9ea73dd44cc56ef61d812c790cc.jpg

b2d18b6b78e33b1c9eea385a354ba23c.jpg

80dcbbd74a179fa9b3f169d9e19c924f.jpg

c2d9ea7da7c85bae4be9c651e5ed0dc2.jpg

9b2a7768683cfd088241eabce88636ec.jpg

55c817c63d4a151dd78382d8346af5bf.jpg

96586754221db26a9c0982c49e7c3038.jpg

8f64c310c1703d40be0d751e80d1534e.jpg

1e37f961ad59c8d605e81dd5e0cf4ed8.jpg

Το κρύο σήμερα σε συνδυασμό με τον αέρα, δεν παλευόταν.


  • Like 8
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΤΑ ΒΡΗΚΑΑΑΑΑΑ!!!!!

"Καλημέρα. Εδώ ΧΚΠ. Ξέχασα τα μπατόν μου μέσα στο αυγό της Αφροδίτης. Ψάχνω από το πρωί αλλά τίποτα. Μακάρι να τα βρει κάποιος. Περιμένω με αγωνία. Είναι Κ2 μαύρα με μπλε."

03844ebf988e4679dbec1d5884d8695b.jpg
b330956aa7b1badaedf2527afcd3d799.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by isid33
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Posts

    • Νομίζω λόγο κοβιντ θα πάει ενα χρόνο πίσω Sent from my iPhone using Tapatalk
    • Καλημέρα και Χρόνια Πολλά. Πιστεύω ότι την ταινία "Καλάβρυτα 1940"  πρέπει να την δούμε όλοι.  Για να μην ξεχνάμε τι έγινε εκεί, αλλά και σε όλη την Ελλάδα.
    • The goat with the many colors laughs.  What did you have Johny? What i always had Αντίο κύριε Χονδρέ, πραγματικά καταπληκτική δουλειά σε 10 σημεία και καταστροφικά κακή σε άλλα 10.  Συμφωνώ με τον Παναγιώτη και δεν μπορώ να φανταστώ πως κάποιος θα αναλάβει 1η Νοέμβρη (λέμε τώρα) και θα προλάβει να διαχειριστεί/μάθει να δουλέψει κάτι τόσο σύνθετο (και μη ξεχνάμε χτυπημένο από Covid 1,5 χρόνο κλειστό) όσο το χιονοδρομικό. Οι δικές μου πληροφορίες μιλάνε για αρκετά καλή δουλειά στην συντήρηση (όπως σχεδόν κάθε χρόνο) και μεγάλου οράματος και σχεδίου για το κοινό ζητούμενο....το 2023. Για φέτος ούτε σχέδιο οργανωμένο βλέπω, ούτε διοίκηση υπάρχει και κανένας δεν έχει την παραμικρή ιδέα πως θα δουλέψει το βουνό. Τις καλές χρονιές του Παρνασσού από Οκτώβρη φαινόταν ότι πήγαινε καλα η οργάνωση και το σχέδιο. Τις κακές τον Οκτώβρη κανένας δεν είχε ιδέα τι θα γίνει. Δυστυχώς φέτος παρόλο που υπάρχει ιδέα τι θα ήθελαν να γίνει, δεν έχουν ιδέα πως θα γίνει, από ποιους και πότε...
    • Αλλάζει η  διοίκηση του ΧΚΠ. Συχνό φαινόμενο ... κάθε 2-3 χρόνια περίπου. H αλλαγή ως φαινόμενο δεν είναι κακό. (Είναι μάλλον απαραίτητη όταν γίνεται για την προσαρμογή και εξέλιξη ενός οργανισμού, προκειμένου να αντέχει/επιβιώνει/αναπτύσσεται  στο μεταβαλομένο πλαίσιο του).Όταν το νέο ενσωματώνει την εμπειρία του παλιού και διαθέτει  ένα δυναμισμό κι όραμα/καινοτομία για την συνέχεια. Διαφορετικά είναι ένα πλατσούρισμα σε στάσιμα, άρα και "άρρωστα" νερά, με σκοπό...θολό. Φεύγει  ο Ν.Χ (Προιστάμενος ΧΚΠ από 12/2018)....Γενικά..., χωρίς να ξέρω λεπτομέρειες, δυστυχώς θά'λεγα! Για να δούμε την συνέχεια του  χκπ/εταα αε....την νέα κατάσταση. Θα μας (ως πελάτες ΧΚΠ/φίλοι του βουνού/φορολογούμενοι πολίτες)  πεί κανένας άραγε, καταρχήν το όραμα και εν συνεχεία το σχέδιο του  για το κοινό ζητούμενο, την ....ασφαλή, εύρρυθμη, βιώσιμη λειτουργία του ΧΚΠ? 
    • Soelden (AUT) Σαβ 23/10/2021     W GS Κυρ 24/10/2021    M GS
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. bear
      bear
      (64 years old)
    2. germanos
      germanos
      (55 years old)
    3. mainalo
      mainalo
      (50 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,789
    • Total Posts
      451,365
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,888
    • Most Online
      208

    Newest Member
    VsdSdsf
    Joined
×
×
  • Create New...