Jump to content
vaggelis

Χ.κ. Παρνασσού 2019-20

Recommended Posts

Είδα ένα βιντεο στο φβ σε μια ομάδα που κάποιος βρήκε μια μπετόβεργα κάπου ανάμεσα στην 6 και στην 14 στα απάτητα. Το έχει δει κανείς σας;
Με αφορμή αυτό και τον σκουπιδότοπο στο τέλος του Τυρία όπου παράτησαν τα παλιά λιφτ του Βάκχου και Τηλέμαχου και έχει διάφορα αιχμηρά αντικείμενα, έχω μια απορία.
Αν κάποιος έπεφτε πάνω τους κι έσκιζε το πόδι του και πάθαινε σήψη (χτύπα ξύλο), ποιός φταίει; Εσύ επειδή ήσουν εκτός πίστας άρα δεν ευθύνεται το ΧΚΠ ή το ΧΚΠ που άφησε εκεί αντικείμενα δικά του;
Θα έλεγα σίγουρα φταίει το ΧΚΠ αλλά νομικά άντε να βγάλεις άκρη...

Πέρσυ στον Τυρία λόγω του πολύ χιονιού, πραγματικά πολλές φορές πέρναγα πάνω από αυτά τα αιχμηρά αντικείμενα (άντε λίγο πιο δίπλα) και από καθαρή τύχη δεν έσκισα τίποτα. Τώρα που είδα αυτό στην Φτερολάκα, φρίκαρα.

Πολύ επικίνδυνα πράγματα στο βουνό αυτό.

Κάποιος σχόλιασε ότι όποιος πάει εκτός, παίρνει τα ρίσκα του. Οκ δεκτόν αλλά εδώ είναι άσχετο αυτό γιατί το ρίσκο προέρχεται από αντικείμενο που το ΧΚΠ παράτησε εκεί. Είναι σα να σου λέει το ΧΚΠ μην πας εκτός, δεν ευθυνόμαστε εμείς αν πάθεις κάτι, αλλά αν πας, σου έχουμε αφήσει αντικείμενα ώστε να το ξανασκεφτείς. Τραγικό.

  • Like 8

JAPOW!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

μπορεί κανιάς να αποδείξει ότι είναι από ένα πρώην lift? 
k ... αναφέρεται πουθενά στην νομοθεσία ότι ένα XK  πρέπει να μαζέψει τα πάντα από τα παλιά lift ? ακόμα k εκτος πίστας`? 

αν ναι k στα δυο τότε φταίει το XK


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο που έζησα χτες στον Παρνασσο ουτε στο χειροτερο εχθρο μου!

Ο καθένας ας βγαλει τα συμπερασματα του..

Φτάνουμε στο παρκιν και ειναι ενας παρκαδορος που μας λεει οτι μολις παρκαρουμε, βγαζουμε εισιτηριο και παιρνουμε το βανακι που θα μας παει φτερολακα... αυτο ΜΟΝΟ! 

Το ακουμε και αρχικα γελασαμε γτ ειπαμε τι φαση.. εμεις δε θελουμε να παμε φτερολακα, μαλιστα μια φιλη μου ειχε και μαθημα στα κελλαρια και δε δωσαμε σημασια. Παμε να βγαλουμε εισιτηριο και βλεπουμε αρκετα μεγαλες ουρες στο παρκιν που ειναι κατω απτα εκδοτηρια και στα εκδοτηρια τιποτα καμια δεκαρια μονο ατομα.. Για καποιο λογο δεν παρατηρω οτι η αφροδιτη ειναι off και βγαζουμε κανονικοτατα εισιτηριο 25 ευρω και επαναλαμβανω ΚΑΜΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ η εστω καποια σημανση που να ειδοποιει τον κοσμο.

Παμε και ρωταμε στις πληροφοριες τι εχει γινει και πως θα ανεβουμε πανω.. Βλαβη μας λεει, θα βγαλετε εισιτηριο εδω και θα πατε φτερολακα με βανακι κι απο κει συνδετικο για κελλαρια..  Και ρωταω οταν λετε βανακι τι εννοειτε γτ εγω βλεπω πανω απο 100 ατομα να περιμενουν.. και μου λεει 9θεσιο!!!! Καντε τους προχειρους μαθηματικους υπολογισμους για τις ωρες αναμονης..... Της λεω με το αμαξι μου δεν μπορω να παω? μου λεει μπορειτε αλλα το παρκιν ειναι γεματο......

Μονη μας επιλογη να ανεβουμε με τα ποδια με φουλ ζεστη και ηλιο και τα σανιδια στην πλατη!! Εχω πληρωσει 25 ευρω και ανεβαινω σα φορτωμενο γαιδουρι .. εχω χασει ηδη μια ωρα απο τη μερα μου κι εχω φτασει πανω σε τραγικη κατασταση..

Με οση αξιοπρεπεια και αντοχη μας ειχε απομεινει καναμε καποια ραν με εντελως fucked up ψυχολογια.. να αναφερω επισης οτι υπηρχαν πολλοι που περνουσαν χωρις καρτες εφοσον δε δουλευαν τα υπερσυγχρονα ηλεκτρονικα τους συστηματα.. κι εμεις ειχαμε πληρωσει και ειχαμε κανει και το φανταριλικι..

Ποτε ξανα στο χιονοδρομικο αυτο που μονο χιονοδρομικο δεν ειναι και δεν μου επιτρεπεται και να γραψω τι ακριβως ειναι..

 

  • Like 1
  • Confused 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σήμερα το πρωί παλι είχε βλάβη ο Βάκχος. Αν δ ν κάνω λάθος 11 ήταν οκ. Είχε βέβαια και πολύ κόσμο. Και έτσι κάποιες ουρές δημιουργήθηκαν. Αλλά δεν νομίζω να ξεπεράσει ποτέ το 5λεπτο. Το θέμα είναι ότι είχε τόσο πολύ κόσμο στις πίστες που έκανα μησί στροφή και κοίταζα 5 6 φορές μην έρθει κανένας. Το πρωί το χιόνι ήταν σφιχτό παγωμένο και μετά τις 12 χαμηλά κολλούσε αρκετά. Μόνο ο βακχος κράτησε μέχρι και τις 2 και που τον εκανα τελευταία φορά αλλά ήταν χωράφι. Πώς  να μην ήταν με τόσο κόσμο δλδ. 


WORK FOR IT!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Βακχος σαν πολύ συχνά δεν χαλάει για καινούριο μηχάνημα? Θεωρείται εντός φυσιολογικου πλαισίου? Ίσως είμαι πολύ καχύποπτος βέβαια γιατί της ίδιας εταιρίας είναι κ ο Δίας που πιο πολύ τον βλέπουμε χαλασμένο πάρα σε λειτουργία.

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, GiGi said:

Ο Βακχος σαν πολύ συχνά δεν χαλάει για καινούριο μηχάνημα? Θεωρείται εντός φυσιολογικου πλαισίου? Ίσως είμαι πολύ καχύποπτος βέβαια γιατί της ίδιας εταιρίας είναι κ ο Δίας που πιο πολύ τον βλέπουμε χαλασμένο πάρα σε λειτουργία.

Το πρόγραμμα συντηρήσεων τηρείται; Με Αυστριακή ακρίβεια ή αυστριακή τσιγκουνιά;

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω θίξει παλιότερα το θέμα των παρατημένων επικίνδυνων υλικών στο ΧΚΠ , όταν  πριν λίγα χρόνια χτύπησα σε κομμένο στύλο οριοθέτησης της πίστας στη Σαχάρα .

Πολλές φορές με μειωμένη ορατότητα και μεγάλη συσσώρευση χιονιού οι χιονοστρωτήρες πατάνε και λυγίζουν η σπάνε τα κολωνάκια οριοθέτησης.

Όλα αυτά πρέπει να απομακρύνονται και να αντικαθίστανται το καλοκαίρι, αλλά απ ότι φαίνεται δεν γίνεται . 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, GiGi said:

Ο Βακχος σαν πολύ συχνά δεν χαλάει για καινούριο μηχάνημα? Θεωρείται εντός φυσιολογικου πλαισίου? Ίσως είμαι πολύ καχύποπτος βέβαια γιατί της ίδιας εταιρίας είναι κ ο Δίας που πιο πολύ τον βλέπουμε χαλασμένο πάρα σε λειτουργία.

Καλά βρε το Προεδρείο του Συλλόγου δεν πήγε στα ΕΤΑΔ και στον διευθυντή? δεν ρώτησε? Ο Βάκχος είναι στα νέα που σίγουρα θα χαλάνε. Αν σας είπαν ότι είναι ανακριβές το παρακάτω πείτε το να μην εκτίθεμαι.

50 minutes ago, aab said:

Το πρόγραμμα συντηρήσεων τηρείται; Με Αυστριακή ακρίβεια ή αυστριακή τσιγκουνιά;

Μια χαρά τα συντηρούν, είναι τυπικότατοι. Checklist κλπ, με αυτά δεν παίζουν και μπράβο τους. Από εκεί και πέρα όμως ξέρεις ότι κάθε μηχάνημα έχει και ενέργειες που πρέπει να γίνουν εκτός του τυπικότατου προγράματος. πχ και σε ένα αμάξι θα σκάσει ένα λάστιχο, θα τρίζει μια πόρτα, θα καούν λάμπες, θα φθαρεί ο υαλοκαθαριστήρας, θα στραβώσει δισκόφρενο κλπκπ. Αν δεις το πρόγραμμα σερβις δεν τα γράφει πολλά από αυτά. Και εκεί υπάρχει το πρόβλημα, τέλος η εγγύηση της Doppel.

Φαντάσου ότι κάνεις ακριβώς ότι λέει το manual του αυτοκινήτου σου, αλλά για ότι δεν γράφει πρέπει να ζητήεις άδεια από 3 διαφορετικά γραφεία να εγκριθεί ο υαλοκαθαριστήρας, το λάστιχο κλπκλπ. Το χειρότερο όμως είναι ότι υπάρχει ένας προμηθευτής.

Και του Περικλή τυπικότατα και με ακρίβεια γίνεται η συντήρηση του, το αποτέλεσμα το γνωστό...διάβασε λίγο πιο προσεκτικά το παρακάτω.

... μπορείς να δράσεις προληπτικά και φυσικά να έχεις το επίμαχο ανταλλακτικό έτοιμο να μπει, ενώ πρέπει να έχεις και εκπαίδευση και σχέδιο να το φτιάξεις. Δυστυχώς ούτε να το φτιάχνουν ξέρουν, ούτε ανταλλακτικό έχουν, ούτε προληπτικά έχει γίνει κάτι.

Λογικά από εδώ και πέρα θα μας κάνει παρέα 1-2 φορές το χρόνο αυτή βλάβη. Α ναι θα γίνει και στα άλλα λιφτ, θέμα χρόνου είναι. Και η μεγάλη τραμπάλα του Ηρακλή είναι πιθανό να ξαναγίνει αλλά έχουμε επιλέξει να το ξεχάσουμε.

Σημ: Του Ηρακλή το λιφτ είναι "πειραγμένο", όχι δεν είναι μαμααααα. Αν δεν κάνω λάθος δουλεύει με ελληνικά ηλεκτρολογικά.

 

48 minutes ago, Captain Powder said:

Έχω θίξει παλιότερα το θέμα των παρατημένων επικίνδυνων υλικών στο ΧΚΠ , όταν  πριν λίγα χρόνια χτύπησα σε κομμένο στύλο οριοθέτησης της πίστας στη Σαχάρα .

4 hours ago, panagiotis said:

Είδα ένα βιντεο στο φβ σε μια ομάδα που κάποιος βρήκε μια μπετόβεργα κάπου ανάμεσα στην 6 και στην 14 στα απάτητα. Το έχει δει κανείς σας; Πέρσυ στον Τυρία λόγω του πολύ χιονιού, πραγματικά πολλές φορές πέρναγα πάνω από αυτά τα αιχμηρά αντικείμενα (άντε λίγο πιο δίπλα) και από καθαρή τύχη δεν έσκισα τίποτα.

Είναι μια πολύ καλή ιδέα για δράση του Συλλόγου το καλοκαίρι. Πολλούς Φλεβάρηδες έχω ακούσει ότι το καλοκαίρι θα τα μαζέψουν αλλά μάλλον δεν τα μάζεψαν όλα.

2 hours ago, eirlyr said:

Ποτε ξανα στο χιονοδρομικο αυτο που μονο χιονοδρομικο δεν ειναι και δεν μου επιτρεπεται και να γραψω τι ακριβως ειναι..

Επικίνδυνη καφετέρια με αναβατήρες και μυτερά σκουριασμένα σίδερα εκτός πίστας. Αν είναι κάτι άλλο στείλτο με PM.

 

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Turms said:

μπορεί κανιάς να αποδείξει ότι είναι από ένα πρώην lift? 
k ... αναφέρεται πουθενά στην νομοθεσία ότι ένα XK  πρέπει να μαζέψει τα πάντα από τα παλιά lift ? ακόμα k εκτος πίστας`? 

αν ναι k στα δυο τότε φταίει το XK

Και αναφέρεται πουθενά στη νομοθεσία ότι ένα ΧΚ μπορεί να πετάει παλιοσίδερα οπουδήποτε? ακόμη και εκτός πίστας?

Απαγορεύεται η ρίψη μπαζών κτλ σε δημόσιους χώρους... αστ.διαταξη 1023/2/37  6/1996

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
Επικίνδυνη καφετέρια με αναβατήρες και μυτερά σκουριασμένα σίδερα εκτός πίστας. Αν είναι κάτι άλλο στείλτο με PM.
 
Μηχανολόγος δεν είμαι, ούτε πρόκειται να γίνω προκειμένου να είμαι σε θέση να αξιολογήσω το ποσό καλα φτιαγμένα, σεταρισμενα και συντηρημένα είναι τα lifts του Παρνασσού. Ωστόσο, είναι διαφορετικό να χαλάει συνεχώς από το ίδιο πράγμα ο Περικλής (απ'οσο έχω ακούσει και με κάθε επιφύλαξη, συνήθως κάποιες ασφαλείες) που μετράει πόσα χρόνια στην καμπούρα του και διαφορετικό να χαλάει το ίδιο πράγμα σε ένα καινούριο λιφτ, έστω και αν έχει βγει από την εγγύηση (όντως έχει βγει?). Για να το κάνω πιο απλοϊκό κ εγώ, αν καίγονται σε ένα αυτοκίνητο οι πολλαπλαστιαστες (μη αναλώσιμο) συνεχώς, η στα 3 έτη και 60000 χλμ πάρεις το κιβωτιο ταχυτητων στο χέρι, χωρίς δικό σου σφάλμα κατά τη χρήση, ε κάτι πάει στραβά με τον κατασκευαστή η τον εγκαταστατη.
Η συνάντηση αναβλήθηκε, όταν πραγματοποιηθεί (σύντομα όπως μου μεταφέρθηκε) θα ενημερωθούν τα μέλη του Συλλόγου κ του forum.
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 hours ago, pilio said:

Και αναφέρεται πουθενά στη νομοθεσία ότι ένα ΧΚ μπορεί να πετάει παλιοσίδερα οπουδήποτε? ακόμη και εκτός πίστας?

Απαγορεύεται η ρίψη μπαζών κτλ σε δημόσιους χώρους... αστ.διαταξη 1023/2/37  6/1996

Nαι μόνο από αυτό είναι λόγος για κλείσιμο και γερό πρόστιμο στο ΧΚΠ. Aν γίνει ατύχημα πολύ κόσμος θα (αν δουλέψει η δικαιοσύνη) θα έχει σοβαρό νομικό πρόβλημα. Το μεγάλο θέμα είναι ότι δεν υπάρχει ενημέρωση στους χιονοδρόμους για αυτό και προσπαθώ να το τονίζω συνέχεια.

11 hours ago, GiGi said:

Μηχανολόγος δεν είμαι,

Είμαι και λειτουργώ πάρομοιας πολυπλοκότητας και ισχύος μηχανήματα, με όλη την απαραίτητη εκπαίδευση και πιστοποίηση. Υπάρχει η τακτική συντήρηση με 400 σημεία που πρέπει όλα να γίνουν τσεκ και άλλα 400 που μπορείς να κρίνεις αν θα τα αλλάξεις προληπτικά ή στο επόμενο σέρβις ή να σημειώσεις να ελεγχθούν τότε κλπ.

Για να το κάνω πιο απλοϊκό κ εγώ, αν καίγονται σε ένα αυτοκίνητο οι πολλαπλαστιαστες (μη αναλώσιμο) συνεχώς, η στα 3 έτη και 60000 χλμ πάρεις το κιβωτιο ταχυτητων στο χέρι, χωρίς δικό σου σφάλμα κατά τη χρήση, ε κάτι πάει στραβά με τον κατασκευαστή η τον εγκαταστατη.

Δεν το αντιστοιχείς σωστά. Τα νέα λιφτ του Παρνασσού είναι σαν αμάξι (ας πούμε ταξί) που έχει ήδη 600.000 χιλιόμετρα και είναι σχεδιασμένο να βγάλει 3.000.000+. Αρχίζεις και πρέπει να αντικαταστήσεις όλα τα αναλώσιμα ενώ φυσικά πρέπει να κάνεις και όλα όσα λέει η τυπική συντήρηση. Όπως ξέρεις τα μισά ταξί της Αθήνας μετά από κάποια στιγμή έχουν "πατέντες" να δουλεύουν κάποιο σημείο και φυσικά τα τακάκια, τα λάστιχα και οι υαλοκαθαριστήρες ανά πάσα στιγμή δύσκολο να περνάνε ΚΤΕΟ. Ας πούμε ότι μιλάμε για ένα ταξί που κάθε 10.000-20.000-100.000 κάνει ακριβώς σε αντικατάσταση αυτά που λέει το εγχειρίδιο συντήρησης (λάδια, φίλτρα, μπουζί, φρένα, αντλίες κλπκλπ) αλλά φυσικά και το εγχειρίδιο λέει για ελέγχους φώτα, υαλοκαθαριστήρες λάστιχα κλπκλπ.

Να το γράψω απλά αυτό που συμβαίνει σήμερα με τα λιφτ είναι ότι αν το ταξί είναι Mercedes, μόλις έκλεισε και η αντιπροσωπεία της Mercedes και όσοι συντήρούσαν τα αμάξια στην Ελλάδα είναι τώρα στη Γερμανία.

Κάπως έτσι είναι τα λιφτ σήμερα. Μετά το σέρβις περνάνε ΚΤΕΟ. 10 μέρες πριν το ΚΤΕΟ μπορεί και να δεις σκοινί να κρατάει τον προφυλακτήρα.


Η συνάντηση αναβλήθηκε, όταν πραγματοποιηθεί (σύντομα όπως μου μεταφέρθηκε) θα ενημερωθούν τα μέλη του Συλλόγου κ του forum.

Αχ τι ωραία νέα. Για να συνοψίσουμε: Νομέβρη-Δεκέμβρη ο αντιπρόεδρος του Συλλόγου συναντήθηκε την διεύθυνση ΧΚΠ και ενημερώθηκε για κάποια πράγματα. Γραπτά του θέσαμε ότι είναι στο ροζ συννεφάκι που ζει η διεύθυνση τα πιο πολλά από αυτά και με τα άλλα απλά θα έπρεπε να διαφωνήσουμε σαν Σύλλογος. Επέλεξε να μην κάνει καμία ενέργεια.

Άρχισε η σεζόν και τα πράγματα ήταν πολύ χειρότερα ακόμα και από τα πιο άσχημα σενάρια. Ετέθησαν γραπτά παρατηρήσεις ασφαλείας και λειτουργίας και επέλεξε να μην κάνει καμία ενέργεια.

Έφτιαξαν κάπως τα πράγματα αλλά με πάρα πολλά κενά σε λειτουργία και ασφάλεια, πάλι ετέθησαν γραπτά παρατηρήσεις και επέλεξε να μην κάνει καμία ενέργεια.

Έκοψε την πίττα με πάρα πολλά κενά σε λειτουργία και ασφάλεια και επέλεξε να χαμογελάει και να ευχαριστεί τη διεύθυνση χωρίς πάλι να μην κάνει καμία ενέργεια.

Μπαίνει ο Μάρτης και ακόμα να μιλήσει με κανέναν.

Αν κανω λάθος διορθώστε με αλλά η μοναδική ενέργεια που έχω δει είναι το (καλό) "αναζητέίτε τιμοκατάλογος" και από όσο ξέρω προφοροικά δεν έχει γίνει καν ουσιαστική κουβέντα ούτε με διεύθυνση ούτε με ΕΤΑΔ. Άρα οι ελπίδες μας είναι για τη σεζόν 2020-2021, τη φετινή ο Σύλλογος δεν έκανε τίποτα. Αν έκανε πολύ θα χαρώ να το διαβάσω και να πω μπράβο

Το ίδιο και στα Καλάβρυτα, έχω θέσει γραπτά και ερωτήσεις και επιστολή απάντησης και συνέχειας των επιστολών που έχουν ανταλλαγεί με ΧΚΚ. Να φανταστώ την ερώτηση "τι μέτρα έχουν ληφθεί για να μην επαναληφθεί ακριβώς η ίδια χιονοστιβάδα με αυτή του 2019?" τουλάχιστον την έχει κάνει ο Σύλλογος ή ούτε αυτό?


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι ιδέα μου ή η καλύτερη περίοδος του βουνού ήταν με Γιαννακουλη - Δρίβα?

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φυσά ........ δεν δουλεύουμε , κάνει κρύο ...... δεν δουλεύουμε , χιονίζει ..... δεν δουλεύουμε 

κατα τα αλλά έχουν διεύθυνση και όχι μόνο , προσόντα για αυτή τη θέση κανένα 

εκνευριστήκαμε ,θυμωσαμε , μπινελικιασαμε ,πιστέψαμε ότι με τον σύλλογο θα μπορούσαμε να επηρεάσουμε , δύστυχος .......θα πρέπει να πούμε έτσι είναι εδώ και να παραδεχθούμε την ελληνική αγάπη για δημιουργικότητα ( kafrila )

Edited by vaggelis
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με όποιο κριτήριο και αν εφαρμόσεις, το ΧΚΠ είναι το σημείο αναφοράς της ελληνικής χιονοδρομίας.

Στα θετικά του, έχει (σχετικά) μεγάλο πεδίο, σύγχρονο εξοπλισμό, εύκολη πρόσβαση από μια μεγάλη αγορά και η ευρύτερη περιοχή είναι ενδιαφέρουσα. Επίσης, στο ΧΚΠ η διοίκηση του κέντρου και οι σύλλογοι μπορούν να οργανώσουν αγώνες που δεν μπορούν να οργανωθούν πουθενά αλλού στην Ελλάδα.

Από την άλλη, απέχει πολύ από το να θεωρηθεί οργανωμένο ή ακόμα και απλώς ασφαλές με τη συνήθη έννοια του όρου. Είναι ικανοποιημένοι με το να είναι οι μονόφθαλμοι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ δύσκολες οι συνθήκες σήμερα λόγω των ισχυρών ανέμων που κράτησαν σε αναστολή όλη μέρα τους αναβατήρες της Φτερόλακας. Παρόλα αυτά οι υπόλοιποι αναβατήρες άντεξαν τους ανέμους και λειτούργησαν κανονικά αλλά σε πιο χαμηλή ταχύτητα. Ο Παρνασσός είναι ένα χιονοδρομικό κέντρο που αντέχει τα μποφορ και το έχει αποδείξει τα τελευταία χρόνια. Το παλεύει και δύσκολα το βάζει κάτω!

Αύριο περιμένουμε επίσης πολύ δυνατούς ανέμους που πιθανόν να επηρεάσουν την ομαλή λειτουργία των αναβατήρων, αλλά είπαμε, ο Παρνασσός δεν παραδίδει εύκολα τα όπλα!!

Στο ΧΚΠ αύριο καιρού επιτρέποντος θα λειτουργήσουν

ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΗΡΕΣ: Αφροδίτη, Βάκχος, Αίολος, Περικλής, Ηρακλής, Ερμής, Ηνίοχος, Δίας, Ήρα, Παν, Πυθία και baby 1 & 4.

ΠΙΣΤΕΣ: Βάκχος (2, 2β, 15α), Τηλέμαχος (3), Αίολος (4), Περικλής (5), Ηρακλής (8), Διηάνειρα (12), Παν (10), Πυθία (14 & 14α), Ηνίοχος (6), Δίας (13, 16 & 19), Ήρα (7), Περιφερειακή (24), snowpark και baby 1, 2 & 4.

ΚΑΙΡΟΣ: Αύριο περιμένουμε νεφώσεις με διαστήματα ηλιοφάνειας. Οι άνεμοι θα πνέουν ισχυροί - θυελλώδεις Δ και η θερμοκρασία θα κυμαίνεται μεταξύ -2C και 1C.

ΔΡΟΜΟΙ: Όλοι οι δρόμοι που οδηγούν στο ΧΚΠ είναι ανοιχτοί. Σε κάθε περίπτωση και για τη δική σας ασφάλεια, όταν οδηγείτε στο βουνό να έχετε πάντοτε μαζί σας αντιολισθητικές αλυσίδες.

FB ΧΚΠ
Για την ιστορια
Ανοιχτα ολα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν βγαζει νοημα.. προσπαθω να καταλαβω τι μας λεει. Καταλαβαινω οτι ειμαστε ετοιμοι να τα ανοιξουμε ολα, θα φυσαει αλλα αντεχουμε.
Τεσπα να αιτηθουμε να μας ανοιξουν και μια γραμμη υποστηριξης χιονοστερημενων γιατι με τετοια εικονα στα βουνα βαραμε φρικες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το βαθύτερο νόημα της ανακοίνωσης μάλλον είναι "μη ρίχνετε εύκολα άκυρο σε μια μέρα όταν βλέπετε 45άρια στο forecast". Σήμερα πχ μέχρι τις 12:30 που ήμουν πάνω δεν ήταν για κάψιμο η μέρα.

  • Like 2
  • Love 2

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το chalet φτερολακας δίνετε ανοικτό ..... αναρωτιέμαι με ποια πρόσβαση όταν είναι εκτός λειτουργίας ..... θα μπορούσαν να ενημερώσουν .... για αυτό πιστεύω ότι διευθύνετε από ανειδίκευτους εργάτες

 

 

Sent from my iPad using Tapatalk

 

 

Edited by vaggelis

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, PhaethonF1 said:

Το βαθύτερο νόημα της ανακοίνωσης μάλλον είναι "μη ρίχνετε εύκολα άκυρο σε μια μέρα όταν βλέπετε 45άρια στο forecast". Σήμερα πχ μέχρι τις 12:30 που ήμουν πάνω δεν ήταν για κάψιμο η μέρα.

Με 35-40 αρι και ήταν κλειστό παλαιότερα, τι να εμπιστευτούμε;

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Bάκχος και είναι σε καλό σημείο που δεν το θερίζει ο αέρας όσο τα άλλα και η νέα διεύθυνση έχει δείξει ότι τον δουλεύει με τυφώνα.

Πιστεύω αύριο θα έχει ριπές 120+. Αν ανοίξει μπράβο τους, αν χαλάσει μπράβο τους.

Δύσκολο να διευθύνεις επικίνδυνη καφετέρια με αναβατήρες και σπασμένα σκουριασμένα σίδερα εκτός πίστας στις μέρες μας και ακόμα πιο δύσκολο να ξεκινάς ή να μη ξεκινάς από Αθήνα για αυτήν


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/26/2020 at 10:24 AM, ΜΙΚ said:

Nαι μόνο από αυτό είναι λόγος για κλείσιμο και γερό πρόστιμο στο ΧΚΠ. Aν γίνει ατύχημα πολύ κόσμος θα (αν δουλέψει η δικαιοσύνη) θα έχει σοβαρό νομικό πρόβλημα. Το μεγάλο θέμα είναι ότι δεν υπάρχει ενημέρωση στους χιονοδρόμους για αυτό και προσπαθώ να το τονίζω συνέχεια.

Σημασία έχει να μη γίνει ατύχημα. Εσείς σαν σύλλογος γιατί δεν κάνετε κατι?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φοβερο που τραβαγε ο ενας τον αλλον με τα αυτοκινητα  ανεβαινονταςτο πρωι. :crazy:Ειδα και τις και τις γραμμες μου στο καθρεφτη

Την επομενη ελπιζω να τσουλισουμε και μερικες φορες μαζι θα βγουν ωραια πλανα πιστευω:pic:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μερικές επισημάνσεις για τις βλάβες. Αυτές οφείλονται είτε σε λάθος σχεδιασμό, είτε στον λάθος τρόπο (διαδικασίες) λειτουργίας ή στην ελλειπή συντήρηση (επισκευή). Ο λάθος σχεδιασμός οδηγεί στην επιβάρυνση εξαρτημάτων (μηχανικών, ηλεκτρολογικών, ηλεκτρονικών). Το ίδιο αποτέλεσμα έχει και ο λάθος τρόπος λειτουργίας. Όταν εμφανιστεί η βλάβη εάν δεν ελεγχθούν οι αιτίες που την προκάλεσαν και γίνει μόνο αντικατάσταση είναι πιθανόν να ξαναεμφανιστεί. Δυστυχώς αυτό απαιτεί γνώσεις και εμπειρία κάτι που στοιχίζει ακριβά. Με μπαλώματα και φθηνοδουλειές δεν υπάρχει σωστή λειτουργία.

  • Like 1
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο ρε παιχτούρες. Έχει δώσει πουδρομέρες το βουνό σούπερ ποιότητα φέτος. Λίγες αλλά νομίζω είναι πάνω από 7-8. Αρκεί να είσαι εκεί με το τουφέκι

7 hours ago, pilio said:

Σημασία έχει να μη γίνει ατύχημα. Εσείς σαν σύλλογος γιατί δεν κάνετε κατι?

Tο εσείς μάλλον απευθύνετε στο ΔΣ γιατί σαν μέλη έχουμε γράψει πολλές φορές να γίνει παρέμβαση στο θέμα της ασφάλειας. Δεν νομίζω να λείπει κάτι στο ΔΣ να το κάνει σαν υλικό. Έχουν λάβει τα πάντα. Την μέθοδο την συζητάνε καιρό τώρα. Αν την αποφασίσουν ας το κάνουν. Εnter μένει να πατήσουν.

Και για το Πήλιο αν θυμάσαι 2016 Χριστούγεννα είχαμε καταθέσει κείμενο που έμεινε στα συρτάρια του τότε ΔΣ και δεν συνεχίστηκε. Ακόμα πολύ επικίνδυνη καφετέρια με κάτι σίγουρα επικίνδυνους αναβατήρες έχει παραμείνει το Πήλιο σωστά?

Σωστός ο herman, να προσθέσω την ευθυνοφοβία, την γραφειοκρατία και τον ένα προμηθευτή. Γνώση και εμπειρία πολλή αλλά σε πιο απλά μηχανήματα. Φαντάσου στη Mercedes αυτοί που είχαν το συνεργείο μέχρι το 2000 και έκαναν άριστα όλες τις συντηρήσεις. Nα μην έχουν εκπαιδευτεί και να μην έχουν δει μοντέλο μετά το 2000 και ξαφνικά να τους πάει το GLC Plug in Hybrid...

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Το Saalbach έχει σίγουρα μεγαλύτερο όνομα. Παρολο που δεν έχω πάει τελευταία για να δω τις συνδέσεις με τα γειτονικά ΧΚ, έχει και κατεβασιές με κακό προσανατολισμό και περισσότερο κόσμο στις πίστες. Όποτε εκτιμώ ότι οι πιστες του θα γίνονται ευκολότερα χωράφια. Εχω πάει σε χιονοδρομικά μικρά αντίστοιχων χαρακτηριστικών του Schladming που λόγω προσανατολισμού είχαμε πολύ καλές χιονοδρομικες συνθήκες. Οποτε συμπερασματικά αν μου έλεγες ότι έχω στην διάθεση μου μια μέρα και ρωτουσες που θα ήθελα να πάω, μάλλον θα απαντούσα Saalbach. Αν όμως είχα δυο μερες και πήγαινα την μια στο ένα και την άλλη στο άλλο, πιθανολογώ ότι στο Schladming θα έκανα καλύτερο σκι. Θεωρώντας ίδιες καιρικές συνθήκες.  
    • Πλακα πλακα, όταν κάνεις τον προγραμματισμό σου, ενημέρωσε μας να πάμε κάπου μακρυά..... Πολύ ανάποδα σου έκατσε η σεζόν. Αλλά αυτό που σου έκατσε τον Ιανουάριο δεν ξέρεις πόσο το σκέφτομαι και για εμένα έστω ως μικρό ρίσκο πριν την αναχώρηση.... Αλλά δεν μπορούσε να βρεθεί εναλλακτική; Η η ασφαλεια να προβεί σε κάποια αντικατάσταση έστω και με δίκη σου συμμετοχή;  
    • Νομίζω ότι οι moderators καλό θα είναι να αλλάξουν τον τίτλο σε πλάνα για την επόμενη χρόνια η κάτι τέτοιο .... οι περισσότεροι που έχω μιλήσει δεν σκέφτονται τίποτα για του χρόνου υπάρχει προς το παρόν φόβος όχι τόσο για τα χιονοδρομικά ,και μιλάμε για τα μικρά σε μέγεθος γιατί πιστεύεις είναι περισσότερο ελεγχόμενα (έτσι πιστεύεις....) οτιδήποτε  ο κάθε ένας αποφασίσει, τώρα μπορείς να έχει ανταγωνιστικές τιμές .....αλλά δεν πέρνει το ρίσκο παντός σε ξενοδοχεία βρίσκεις με δικαίωμα ακυρώσεις 14 ημέρες πριν  ημερομηνία άφιξης ,που δεν είναι κακό ,αλλά παραμένει το πρόβλημα του αεροπλάνου (του αεροδρομίου στην ουσία ) ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε ένα πολύ καλό χειμώνα στη Ελλάδα και θα αρκεστούμε σε ότι έχουμε που δεν είναι και άσχημα  
    • Λες;;;;; Παντως επειδή έχουμε πολύ δρόμο μέχρι εκείνη την στιγμή, πάρα πολλά πραγματα θα αλλάξουν μέχρι τότε. Τότε και για τα καράβια θα ισχύει ότι για τα ξενοδοχεία. Δηλαδή αν βρεθεί ένα κρούσμα σε ξενοδοχείο θα σφραγίζεται το ξενοδοχείο και θα μπαίνουν σε καραντίνα 14 ημερών οι θαμώνες; Τότε θα δούμε τι διασπορά θα έχει στην κοινότητα, αν υπάρχουν φάρμακα και εμβόλιο έστω δοκιμαστικό, αν υπάρχει μετάλλαξη, αν, αν....... υπάρχουν πολλα αν. Πάντως θα ισχύει το ίδιο πραγμα με αυτό που θα ισχύει και σε ξενοδοχείο.
    • Τουλάχιστον αν μας βρει να πάμε πάνω σε πέδιλα ...ευτυχία !!!! Sent from my VOG-L29 using Tapatalk
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. barcode
      barcode
      (99 years old)
    2. hariathan
      hariathan
      (52 years old)
    3. papadani
      papadani
      (60 years old)
    4. thesom21
      thesom21
      (36 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,609
    • Total Posts
      447,815
  • Member Statistics

    • Total Members
      6,990
    • Most Online
      208

    Newest Member
    Loom Footwear
    Joined
×
×
  • Create New...