Jump to content
vro

Χ.Κ. Φαλακρό

Recommended Posts

Όταν δούλευε ολόκληρο (ο Παππούς και το διθέσιο), ήταν φανταστικό! Το μόνο που του έλειπε ήταν ένας τρόπος να πηγαίνεις από τον Παππού στο τετραπλό χωρίς σπρώξιμο. 

  • Like 3

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/28/2021 at 11:09 PM, Χρήστος Λάππας said:

Όταν δούλευε ολόκληρο (ο Παππούς και το διθέσιο), ήταν φανταστικό! Το μόνο που του έλειπε ήταν ένας τρόπος να πηγαίνεις από τον Παππού στο τετραπλό χωρίς σπρώξιμο. 

Εχει χρονια να δουλεψει ο Παππους αν δεν κανω λαθος ...και καθε χρονο λενε οτι θα τον λειτουργησουν...!


Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

το πίσω λιφτ προς το Νεστο νομίζω ότι είναι όλα τα λεφτά 

ο παππούλης δεν είναι το εμπρός αριστερά από το πλατώ ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τη μοναδική φορά που πέτυχα ανοιχτό το πίσω λιφτ το διθέσιο που βλέπει το Νέστο, δε πήγα γιατί.... τέλος πάντων. Αργότερα μεγαλώνοντας κατάλαβα το... "No flirt on a powder day"   ?

Παππούλης ναι πολύ ωραία κλίση. Λιφτ τύπου Αετού Μαινάλου αν θυμάμαι καλά. Ιστορικό όμως..

Γενικά πολύ ωραίο χιονοδρομικό.

  • Like 1

c-fit-w-2032-q-auto-eco8A811000001_RUSTLER-9.thumb.png.9255e2d942715bd236de9137259dd7e2.png

You can't buy happiness - but you can buy a lift pass!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mισές δουλειές κάνεις. Έχει άλλα 3-4 περάσματα. Πήγαινε αμέσως επάνω να γαζώσεις όλη τη πλαγια στη φώτο 2.

Πονάν ωρέ τα παλικάρια

  • Like 2
  • Haha 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κυριακη 11/4

Ακολουθωντας τα ιχνη του Γρηγορη χαχα

IMG_20210411_125106.thumb.jpg.63a5d967535cc5bc9dadf08332aa2bd3.jpg

IMG_20210411_125237.thumb.jpg.9cc72af4184f6b789f87ce53ecf42efa.jpg

IMG_20210411_145040.thumb.jpg.26f46af013b963963e300b4ebc7257f3.jpg

IMG_20210411_150310.thumb.jpg.562001caa36fe18d9bfa96569b01f4f6.jpg

IMG_20210411_154136.thumb.jpg.4c927fe2d1cd6b59f189e806ab1f1e72.jpg

Μπορω να πω οτι καπως σωθηκε η σεζον με τα παραπανω!

  • Like 6
  • Love 1

yt_1.png instagram.png qd_VJwx_Wn_SKqnbyl_Gekz0.png image.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Κυριακη 11/4

Ακολουθωντας τα ιχνη του Γρηγορη χαχα

IMG_20210411_125106.thumb.jpg.63a5d967535cc5bc9dadf08332aa2bd3.jpg

IMG_20210411_125237.thumb.jpg.9cc72af4184f6b789f87ce53ecf42efa.jpg

IMG_20210411_145040.thumb.jpg.26f46af013b963963e300b4ebc7257f3.jpg

IMG_20210411_150310.thumb.jpg.562001caa36fe18d9bfa96569b01f4f6.jpg

IMG_20210411_154136.thumb.jpg.4c927fe2d1cd6b59f189e806ab1f1e72.jpg

Μπορω να πω οτι καπως σωθηκε η σεζον με τα παραπανω!

ΑΧαχα, άλλου ιχνη βρήκες, Δευτέρα ανέβηκα . Το καλύτερο ανοιξιάτικο ΣΚ ήταν αυτό που πέρασε!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωωραιος! Χρονια πολλα και παντα τετοια καλα!

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κλειστό λόγω Covid για το 21-22 , το χκ με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα πανελλαδικά, τα μετρημένα ΣΚ που άνοιγε. Χαίρομαι που προνοούν για το καλό μας, οι τοπικοί άρχοντες και δεν μας λένε δικαιολογίες ότι δεν βγαίνει οικονομικά πχ! Πολλά μπράβο και στον σύλλογο που ενδειαφερεται για τα ελληνικά χκ και ιδίως τα περιφερειακά και με συντονισμένες κινήσεις , επιβεβαίωσε τις διαπιστώσεις της πεφερειας ΑΜΘ περί COVID-19. Έχουμε τους πολιτικούς και τον σύλλογο που μας αξίζει!

 

ΥΓ καλά για φόρουμ δεν το συζητώ, νεκρα. Αλλά ακόμη και στο φατσοβιβλιο, πιο πολλά σχόλια για το κλείσιμο στην Αυστρία των χκ για 15 μέρες λόγο Covid, παρά για το οριστικό κλείσιμο Πηγαδίων & Φαλακρού για όλη την σεζόν 21-22!!!? Κατά τα άλλα Ε......στουχ :-( μάλλον ευρωπαϊκός είναι και εγώ νόμιζα Ελληνικός, ο χαζός!

 

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην τελική ευθεία το έργο της επισκευής

και λειτουργίας των χαλασμένων

αναβατήρων στο Χιονοδρομικό Φαλακρού

 

Συνολικός προϋπολογισμός του έργου 725.920 ευρώ

 

Του Θανάση Πολυμένη

 

ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ευθεία μπήκε πια, το έργο της επισκευής, αποκατάστασης βλαβών, ανακατασκευή μερών και επαναφορά σε πλήρη λειτουργία, των εκτός λειτουργίας αναβατήρων του Χιονοδρομικού Κέντρου Φαλακρού. Το έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 725.920,80 ευρώ με τον ΦΠΑ.

 

Για το ζήτημα αυτό, ο «Πρωινός Τύπος» έχει αφιερώσει σχετικά δημοσιεύματα το τελευταίο διάστημα από την άνοιξη του 2021 μέχρι πρόσφατα αλλά και παλαιότερα.

 

Όπως είναι γνωστό, πρόκειται για δύο αναβατήρες οι οποίοι δεν λειτουργούν εδώ και πολλά χρόνια, ενώ είχε γίνει μεγάλη προσπάθεια, οι επιδιορθώσεις να καλυφθούν από την Περιφέρεια Αν. Μακεδονίας – Θράκης. Πράγμα που τελικά έγινε κατορθωτό.

 

Τις μελέτες και τις τεχνικές εκθέσεις για την επιδιόρθωση των αναβατήρων, είχε αναλάβει και έφερε σε πέρα η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Π.Ε. Δράμας.

 

Ο ένας αναβατήρας είναι ο επονομαζόμενος και «Παππούς» και είναι από τους παλαιότερους που έχουν τοποθετηθεί παλαιότερα από τον Ελληνικό Ορειβατικό Σύλλογο Δράμας το 1978, ενώ ο διθέσιος είχε τοποθετηθεί το 2002.

 

Οι δύο αυτοί αναβατήρες, βρίσκονται σε ακινησία εδώ και πάνω από 10 χρόνια περίπου, μετά από βλάβες που έχουν υποστεί από το 2008 και το 2009. Και εφόσον δεν μπόρεσαν να διορθωθούν άμεσα εκείνη την εποχή, μετά τα προβλήματα παρέμειναν. Και ένας από τους λόγους είναι λόγω των προβλημάτων που υπήρξαν στη συνέχεια με το Χ.Κ.Φ., αλλαγές διοίκησης και άλλα πολλά και έτσι φτάσαμε μέχρι σήμερα.

 

Το έργο

 

Το έργο για την επισκευή, αποκατάσταση βλαβών, ανακατασκευή μερών και επαναφορά σε πλήρη λειτουργία των εκτός λειτουργίας αναβατήρων του Χιονοδρομικού Κέντρου Φαλακρού, είναι πράξη προμήθειας καθώς και εγκατάστασης νέου εξοπλισμού, ανταλλακτικών και εξειδικευμένου τεχνικού εξοπλισμού ασφαλείας, καθώς και εκτέλεση ειδικών εργασιών και ελέγχων για τους αναβατήρες συρόμενος μονοθέσιος με κωδική ονομασία «Συρόμενος Μονοθέσιος Σ.Α.Υ.» και εναέριος διθέσιος με κωδική ονομασία «Εναέριο Διθέσιος Ε.Α.Ε», του Χιονοδρομικού Κέντρου Φαλακρού (ΧΚΦ), με στόχο την αντιμετώπιση των τεχνικών τους προβλημάτων και την σταδιακή  επαναλειτουργία τους.

 

Το έργο περιλαμβάνει προμήθεια εξοπλισμού και υλικών που περιλαμβάνει εργασίες εγκατάστασης, επισκευής και σχετιζόμενες υπηρεσίες, όπως συντάχθηκε από την υπηρεσία, και τις τεχνικές προδιαγραφές και περιγραφή και ανάλυση των παραδοτέων, την εκτιμώμενη αξία και τους ειδικούς όρους και απαιτήσεις για την υλοποίηση της πράξης, συνολικής εκτιμώμενης αξίας 585.440,00 ευρώ χωρίς το ΦΠΑ.

 

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου

 

Μιλώντας παλαιότερα στον «Πρωινό Τύπο», και συγκεκριμένα τον Απρίλιο ενεστώτος έτους, ο αρμόδιος της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών της Π.Ε. Δράμας κ. Δημήτρης Κυριαζίδης, ο οποίος έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας τις τεχνικές εκθέσεις και τις μελέτες του έργου, είχε αναφερθεί στα τεχνικά χαρακτηριστικά του έργου.

 

Όπως διευκρίνιζε τότε ο κ. Κυριαζίδης, «οι δύο αναβατήρες βρίσκονται σε ακινησία εδώ και 10 χρόνια περίπου.  Ο ένας, ο διθέσιος αναβατήρας, είναι σχετικά καινούριος, από την εποχή της αναβάθμισης του Χ.Κ.Φ. επί Νομαρχίας κ. Ευμοιρίδη και είχε τοποθετηθεί περίπου το 2002. Για εμάς είναι από τους καινούριους και δεν δούλεψε για μεγάλο διάστημα, καθώς από το 2008 υπέστη βλάβη. Εκείνη την εποχή η βλάβη δεν διορθώθηκε, μετά παρουσιάστηκαν διάφορα άλλα προβλήματα, είχαμε τα θέματα της χρηματοδότησης του Χ.Κ.Φ. και τελικά όταν όλα αυτά ξεπεράστηκαν, καταφέραμε να έχουμε την χρηματοδότηση».

 

Όπως εξηγεί ο  ίδιος, «ο άλλος αναβατήρας, ο «Παππούς», είναι ο πρώτος που είχε τοποθετηθεί στο Χ.Κ.Φ. από τον Ελληνικό Ορειβατικό Σύλλογο Δράμας το 1978. Πρόκειται για έναν πολύ παλιό αναβατήρα, παρ’ όλα αυτά μετά από έρευνες που κάναμε από κάποιες εξειδικευμένες εταιρείες, αυτός μπορεί να επισκευαστεί. Εδώ θα γίνει μια επισκευή με σχετικά χαμηλό κόστος. Αν πεις να τον βγάλεις και να βάλεις έναν καινούριο στη θέση του, χρειάζεται πάνω από 1,5 εκατ. ευρώ.  Η επισκευή του θα κοστίσει περίπου 300.000 ευρώ και θα μπορούμε να τον έχουμε για 10-15 χρόνια σε λειτουργία».

 

Αναφερόμενος στα τεχνικά χαρακτηριστικά, σημειώνει ότι πρέπει να αλλαχθεί το συρματόσχοινο, να γίνει αλλαγή των εξαρτημάτων που κρέμονται τα πιατάκια, τοποθέτηση ηλεκτροκινητήρα και καινούριο πίνακα αυτοματισμού και γραμμής αυτοματισμού, όργανα ελέγχου του αναβατήρα. Επί της ουσίας πετιούνται όλα εκτός από τους πυλώνες, οι οποίοι και αυτοί κάποια στιγμή θα ενισχυθούν.

 

Θα πρέπει να σημειωθεί τέλος, ότι πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό έργο, το οποίο αναμένεται να προσδώσει μεγάλη βοήθεια στην όλη λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου Φαλακρού. Φυσικά, να πούμε ότι σύμφωνα με τις διαδικασίες που πρέπει να ακολουθηθούν στη συνέχεια, το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί τον επόμενο χειμώνα του 2021-2022.

 

 

 

Sent from my M2007J17G using Tapatalk

 

 

 

 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι νόημα έχει η επισκευή αυτών των δύο λιφτ όταν το χιονοδρομικό δεν μπορεί να ανοίξει;

Το λύσαμε ότι του χρόνου θα ανοίξει έστω και χωρίς αυτα τα 2 λιφτ;


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
49 minutes ago, typeDan said:

"Ανοίγει" κυριολεκτικά σε εισαγωγικά! Μόνο με παππού και μεστα,=2 συρόμενα! Την διθέσια δεν την φτιάξανε ενώ έχουν εξασφαλισμένα χρήματα και την τετραθέσια αμελησανε να κάνουν έλεγχο 5ετιας , οπότε δεν μπορεί να.λειτοθργησει!!!!! Χωρίς αυτήν δεν υπάρχει πρόσβαση και στα 2 ψηλότερα τοποθετημένα συρόμενα. Το καταφύγιο άγνωστο αν προλαβαίνει να φτιαχτεί , διότι χωρίς φύλαξη το έχουν καταστρέψει οι λάθρο.....στην καλύτερη των περιπτώσεων θα δουλέψει όπως ..... Την δεκαετία του 80!!! Δεν τηνλες και πρόοδο, ειδικά όταν τα € για την πλήρη λειτουργία του είναι εξασφαλισμένα!  

Ο σύλλογος τι λέει για όλα αυτά? 

Ρητορική ερώτηση. ξέρω ότι τον απασχολεί η εκδρομή στο μποροβιτς.....!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...