Jump to content
detox

Χ.κ. Πηλίου 2020

Recommended Posts

6 hours ago, pilio said:

...  1. Πορταρια - Χάνια: 5.4χλμ (αυτο θέλουν να κανουν) Το απολυτο μηδεν. ...

Τα διπλάσια είναι οδικώς.
Δηλαδή αφού έχεις κάνει τη μισή διαδρομή  με το ζόρικο στροφιλίκι για την Πορταριά, θα ψάξεις που ν' αφήνεις το αυτοκίνητο και θα πληρώσεις για να πάρεις  λιφτ ενώ ο δρόμος για Χάνια πλέον είναι πολύ καλύτερος. Ευθυμίσαμε ...

Edited by Pant
  • Like 1

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites
34 minutes ago, Pant said:

Τα διπλάσια είναι οδικώς.
Δηλαδή αφού έχεις κάνει τη μισή διαδρομή  με το ζόρικο στροφιλίκι για την Πορταριά, θα ψάξεις που ν' αφήνεις το αυτοκίνητο και θα πληρώσεις για να πάρεις  λιφτ ενώ ο δρόμος για Χάνια πλέον είναι πολύ καλύτερος. Ευθυμίσαμε ...

Και θα κατεβεις στα Χάνια να ψωνισεις φιρίκια. Μεχρι το Χ.Κ. με τα ποδια?

Και επεκταση να γινει για Χ.Κ θα ειναι 7.1 χλμ συνολικα, δηλαδη πανω απο μιση ωρα.

Απο Βολο ειναι 7.9 χλμ δηλαδη σχεδον ο ιδιος χρονος!!! 

Και ολα τα τελεφερικ στο κοσμο εχουν στοχο χιονοδρομικα, κορυφες, σαλε με παρατηρητηρια θεες κυαλια, κτλ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ πάντως διαβάζοντας το άρθρο, κατάλαβα ότι το λιφτ δεν θα έχει σχέση με.το χκ :-) να συνδέσουν εύκολα Πορταριά Χανιά θέλουν και στην συνέχεια με αιγιαννη, να πηγαίνει γρήγορα ο κόσμος για μπάνια :-) που είδατε εσείς λιφτ σε χιόνια; Τυχαίο γεγονός ότι περνάει κοντά από χκ :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η 1η φάση του έργου είναι Πορταριά - Χάνια, μετα Αη Γιάννη για μπάνια και η 3η φάση απέναντι Σκιάθο για ποτάκι μετά το μπάνιο ?

Edited by pilio
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βολος - Πορταρια - Χανια ειπε πριν λιγο ο Μπεος με στοχο τον Αη Γιαννη για να είναι βιωσιμο.

50% ιδιωτης και το αλλο μισο του κοστους το κρατος!

 

Βολος - Πορταρια - Χανια: 9.1χλμ 

Βολος - Πορταρια - Χανια - Χιονοδρομικο: 11.1χλμ σε ευθειες. (αφετηρια: π.χ. Άλλη Μεριά - υποσταθμος ΔΕΗ περιφερειακου) 

Μεγαλόπνοο σχεδιο που μαλλον πρεπει να ξεπερασει την κορυφογραμμή Αλικόπετρα - Αηδονακι(πυργος ΟΤΕ) και μετα να κατεβει προς Χάνια αυξανοντας και αλλο το μηκος.

Αυτό σημαίνει 1+ ωρα.

Κοστος κατασκευης?

Εισιτηριο?

Προσιτο στον πολυ κοσμο?

Εν τελει Βιοσιμότητα? 

Και να κανει ο αλλος τί στα Χάνια? Με τα πόδια θα παει στο Χ.Κ.? Αληθεια εχει παει ποτε? Ξέρει τι γινεται το Χειμώνα και τι μπορεί να γινει το καλοκαιρι αν ξερουν τα κρουαζιεροπλοια οτι εκτος απο τα Μετέωρα στη περιοχή μας, υπαρχει και ενα τελεφερικ στη θαλασσα της Αν.Μεσογείου που σε ανεβαζει στη κορυφη ενος καταπρασινου μυθικου βουνου? 

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

World's Air Pollution: Real-time Air Quality Index

Ποιότητα αέρα στο Βόλο σε πραγματικό χρόνο!

http://www.waqi.info/#/c/39.358/22.953/9.3z

 

5 σταθμοί στο Βόλο! Κάντε zoom.

Παγκόσμιο Κινεζικό δίκτυο! Πραγματικά μεγέθη! όχι αυτά που μετρά η Περιφέρεια. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://e-volos.gr/apokleistiko-i-kolyndrini-exiggeile-apo-to-marconi-96-1-tin-dimioyrgia-gyalinoy-pyrgoy-stin-koryfi-toy-chionodromikoy-kentroy-pilioy-mia-apisteyti-prosthiki-sto-olokainoyrgio-chionodromiko-poy-etoimaz/

 “βάσει της μελέτης που έχει ξεκινήσει, οι μελετητές μας δίνουν ένα κόστος μεγέθους περίπου στα 15 εκατ. ευρώ. Θα αλλάξει ολόκληρο το Χιονοδρομικό, ότι υπάρχει θα αλλαχθεί…”

Ευχάριστα νέα!

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πρόβλημα με τον δρόμο θα ξεπεραστεί;

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/2/2020 at 12:50 PM, ΑΛΕΞΗΣ said:

Το πρόβλημα με τον δρόμο θα ξεπεραστεί;

Αν ξεπεραστεί το πρόβλημα με τα μυαλά τους και πουν 3 μηνες ο δρόμος κλειστός, ναι.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

η πλακα συνεχιζεται,,,,

οραματιστηκε- λεει- ενα γυαλινο πυργο-καφετερια

να γελας 

800 καφετεριες εχει ο Βολος,να κανουμε κι αλλη μια στο χιονοδρομικο (ο θεος να το κανει) 

να κανουμε ενα παγκοσμιο ρεκορ βρε αδερφε, η χωρα με τις περισσοτερες καφετεριες

Edited by amiklon
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όραμα η λέξη που σε παραπέμπει σε εξαιρετικά αποτελέσματα εάν έχεις και τη δύναμη να πραγματοποιήσεις 

αλλά

ενας πύργος η καφετέρια από γυαλί στο Πηλιο ! Θεέ μου ......

προτιμότερο η κυρία να οραματίζεται κάτι τις ποιο πρακτικό πχ να οραματιστή ένα ταβερνάκι με πολύχρωμες πλάστηκες καρέκλες ,αειθαλή πλάστηκα λουλουδάκια τοποθετημένα σκόρπια στο χιόνι για περισσότερο χρώμα . Φανάρι για την ρύθμιση της κυκλοφορίας μεταξύ χιονοδρόμων και αγροτικών, πρακτικά πράγματα ! 
Η καφετέρια την οραματίστηκαν και την πραγματώσανε στο Παρνασσό και  γυάλινη 

στα λεγόμενα κελάρια .. εκεί που βόσκανε τα πρόβατα οι από Σουβαλα μεριά τσοπάνηδες αυτά είναι οράματα ........!  

 

Edited by vaggelis
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

12:30 - 12:40 ...

''το ένα το κομμάτι της αντικατάστασης όλων των υποδομών είναι το πρακτικό, αλλά το ουσιώδες για μένα είναι ο γυάλινος πύργος''

!!!   ?

Καλή η θέα, η καλύτερη μπορώ να πω, αλλά το ουσιώδες είναι οι υποδομές, όλοι πάνε κάπου για το χιονοδρομικό, όχι για έναν καφέ. 

 

11:10 - 11:30 ...

- πριν πόσο καιρό το φανταστήκατε;

- πριν από 3 εβδομάδες που ήταν εδώ οι μελετητές ...το έχω σκεφτεί από την ώρα που αποφασίσαμε ν' αλλάξουμε το χιονοδρομικό, αλλά όταν ήρθαν οι μελετητές έπρεπε να τους το δείξουμε για να δούμε αν είναι εφικτό...

 

Δηλαδή εγκρίθηκαν 15εκατ για αλλαγή των απαρχαιωμένων υποδομών και όταν ήρθαν οι μελετητές τους πάσαραν ως ''το ουσιώδες'' την καφετέρια!

Εις βάρος των αναβατήρων;;;

Καλό το ''όραμα'' αλλά εκτός από το οικονομικό οι μελετητές πρέπει να αντιμετωπίσουν και την εξής πρόκληση. Σε έναν περιορισμένο χώρο να μπουν 2 εναέρια και ένας πύργος. Εναέρια στην ΚΟΡΥΦΗ κορυφή - η υψομετρική διαφορά είναι η δυναμικότητα, το πρεστίζ, ενός χ.κ. Απ ότι κατάλαβα το ένα λιφτ θα είναι 1χλμ θα ξεκινά από 3ο παρκιν θα κάνει στάση στο καταφύγιο και θα συνεχίζει άλλα 500μ προς κορυφή αλλά πρέπει να αφήνει πιο ελεύθερη την πίστα πυλώνες χωρίς να κοπουν δέντρα.  Όλα γίνονται αλλά αν το ''ουσιώδες'' είναι ο πύργος δεν ξεκινάμε καλά. 

 

Νομίζω εδώ πρέπει να δράσει ο Σύλλογος. Μπορεί οι άνθρωποι να έχουν όλη την καλή πρόθεση αλλά νομίζουν ότι θα έρθει όλη η Ελλάδα Πήλιο επειδή θα φτιάξουν μια καφετέρια στην κορυφή και υπάρχει ο φόβος μη χαλάσουν άλλα πράγματα και καταστρέψουν ένα αριστούργημα χιονοδρομικό από τεχνικής άποψης. 

Edited by pilio
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, vaggelis said:

Όραμα η λέξη που σε παραπέμπει σε εξαιρετικά αποτελέσματα εάν έχεις και τη δύναμη να πραγματοποιήσεις 

...

 

Οραμα Βαγγελη σημαινει κατι που ειδε καποιος στη φαντασια του, στον υπνο του, στη μαστουρα του. Καποιου το οραμα μπορει να ειναι και εφιαλτης, αν οχι για τον ιδιο, ..για τους ...αλλους!...

  • Like 3
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Οραμα Βαγγελη σημαινει κατι που ειδε καποιος στη φαντασια του, στον υπνο του, στη μαστουρα του. Καποιου το οραμα μπορει να ειναι και εφιαλτης, αν οχι για τον ιδιο, ..για τους ...αλλους!...

Το θέμα είναι το όραμα της αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας και Σποράδων τρομάρα μας με γυάλινες καφετέριες και πράσινα άλογα
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, vaggelis said:


Το θέμα είναι το όραμα της αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας και Σποράδων τρομάρα μας με γυάλινες καφετέριες και πράσινα άλογα

Φανταζομαι οτι θεωρει οτι τουρισμος ειναι καφετεριες και θαλασσα.Και μιας και το χιονοδρομικο δεν εχει θαλασσα (ακομη) ειπε να φτιαξει την καφετερια ?  Δεν πιστευω να νομιζει κανεις οτι εχει επισκεφτει χιονοδρομικα του εξωτερικου ωστε να παρει ιδεες? Αν και το Μπανσκο εχει πολυ ομορφα spa ?  εκει μπορει να εχει παει.

και μονο που τα λεει αυτα δημοσια σε συνεντευξη και με περηφανια, δειχνει το ποσο ανεπαρκης ειναι για να οραματιστει ενα συγχρονο χιονοδρομικο (μικρο-αλλα αυτο δεν παιζει σημασια)

Εχω ενα βιτσιο, να διαβαζω βιογραφικα απο αυτους που θελω να κρινω τις αποψεις τους.Το δικο της, συμβαδιζει με αυτα που λεει παντως !

 

Edited by amiklon
  • Like 2
  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι η εποχή που  εξαγγέλλονται διάφορες μπούρδες νομίζοντας ότι απευθύνονται σε κοινούς χειροκροτητές και παίζουν με το δικό μας μικρό όραμα .......! 

 

Edited by vaggelis
  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πέρα από "οράματα" και πλάκες, καφετέριες υπάρχουν στις Αγριόλευκες, στο ξενοδοχείο και στο καταφύγιο.
Το ΧΚ χρειάζεται νέους αναβατήρες και οι διοικούντες/διαχειριστές  μυαλό (ή μήπως γιατρό;   ...γυάλινο πύργο !!!)

Τελικά τα  emoticons από το παλιό forum δεν επανέρχονται;

  • Like 2

Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχμ....από ποιο μέγεθος και πάνω και με ποια κριτήρια χαρακτηρίζεται ως τέτοιο ένα χιονοδρομικό κέντρο ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θα το έλεγα εκτός θέματος αλλά και αλου έχουν οραματιστεί .... Tatar Σλοβακία και ιδού έγινε πραγματικότητα 9e0cc8760e2f7f51e41b3f1d08ecdba2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φουτουριστικά σχέδια, πέτρα και γυαλί, δένουν στο φυσικό περιβάλλον. Το θέμα είναι να μπουν οι σωστοι αναβατηρες στις σωστές θέσεις, και να μην ΄΄μπουκώσει΄΄ το χιονοδρομικό. Όταν έχεις δυο 4θεσια (μικρότερα δεν υπαρχουν) στην κορυφή, πρέπει να ανοίξεις νέα πίστα. Πρέπει να σκεφτείς και το θέμα του τελεφερίκ. Όταν τα κάνεις όλα αυτά και σου περισσέψει χώρος και χρήμα και έχεις εκτιμίσει οτι θα υπάρχει πλεονάζουσα επισκεψιμότητα τότε θα μελετήσεις τι και που ακριβώς θα μπει στην κορυφή. Αν ξεκινάς με όραμα έναν γυαλινο πύργο ξεκινάς λάθος και θα καταλήξεις με ένα κτίριο φάντασμα ως συνήθως στην Ελλάδα. (λίμνες Ζερέλια, λόφος Γορίτσας, ενυδρείο κ.α) Τώρα στα Χάνια δεν υπαρχει ψυχή και ούτε πρόκειται ένας πύργος να φέρει την άνοιξη. Πρέπει με σοβαρότητα και αξιόλογες υποδομές να δημιουρήσεις κίνητρα ώστε να φέρεις διαχρονικά τουρισμό.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, pilio said:

Φουτουριστικά σχέδια, πέτρα και γυαλί, δένουν στο φυσικό περιβάλλον. Το θέμα είναι να μπουν οι σωστοι αναβατηρες στις σωστές θέσεις, και να μην ΄΄μπουκώσει΄΄ το χιονοδρομικό. Όταν έχεις δυο 4θεσια (μικρότερα δεν υπαρχουν) στην κορυφή, πρέπει να ανοίξεις νέα πίστα. Πρέπει να σκεφτείς και το θέμα του τελεφερίκ. Όταν τα κάνεις όλα αυτά και σου περισσέψει χώρος και χρήμα και έχεις εκτιμίσει οτι θα υπάρχει πλεονάζουσα επισκεψιμότητα τότε θα μελετήσεις τι και που ακριβώς θα μπει στην κορυφή. Αν ξεκινάς με όραμα έναν γυαλινο πύργο ξεκινάς λάθος και θα καταλήξεις με ένα κτίριο φάντασμα ως συνήθως στην Ελλάδα. (λίμνες Ζερέλια, λόφος Γορίτσας, ενυδρείο κ.α) Τώρα στα Χάνια δεν υπαρχει ψυχή και ούτε πρόκειται ένας πύργος να φέρει την άνοιξη. Πρέπει με σοβαρότητα και αξιόλογες υποδομές να δημιουρήσεις κίνητρα ώστε να φέρεις διαχρονικά τουρισμό.

οταν η υπευθυνη για ενα προγραμμα δεν εχει δει αλλα χιονοδρομικα, δεν κανει σκι, δεν μπορει να καταλαβει οτι το χιονοδρομικο ειναι για αθλητικες δραστηριοτητες,αλλα το εχει συνδιασει με βολτα για καφε, ειναι φυσικο να κανει τετοιες προτασεις.Ως εκει φτανουν οι δυνατοτητες της. Το γυαλινο κτηριο το καλοκαιρι με τον ηλιο να χτυπαει , ειναι και οτι πρεπει για να χασεις ιδρωτα και κιλα, οποτε θα εχει και αυτη την δυνατοτητα ?

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/7/2020 at 2:28 PM, amiklon said:

οταν η υπευθυνη για ενα προγραμμα δεν εχει δει αλλα χιονοδρομικα, δεν κανει σκι, δεν μπορει να καταλαβει οτι το χιονοδρομικο ειναι για αθλητικες δραστηριοτητες,αλλα το εχει συνδιασει με βολτα για καφε, ειναι φυσικο να κανει τετοιες προτασεις.Ως εκει φτανουν οι δυνατοτητες της. Το γυαλινο κτηριο το καλοκαιρι με τον ηλιο να χτυπαει , ειναι και οτι πρεπει για να χασεις ιδρωτα και κιλα, οποτε θα εχει και αυτη την δυνατοτητα ?

Μια μικρη διευκρίνηση και συγνώμη για το άσχετο με θέμα.

Η τεχνολογία του γυαλιού εχει προχωρήσει πολυ και δεν εχει καμια σχέση με το "θερμοκήπιο" που φαντάζεσαι , το αντίθετο μάλιστα .  :)  

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Γιώργος Λ. said:

Μια μικρη διευκρίνηση και συγνώμη για το άσχετο με θέμα.

Η τεχνολογία του γυαλιού εχει προχωρήσει πολυ και δεν εχει καμια σχέση με το "θερμοκήπιο" που φαντάζεσαι , το αντίθετο μάλιστα .  ? 

να και κατι που δεν το ηξερα. ? φανταζομαι δεν θα ειναι και φτηνη μια τετοια τεχνολογια ε? θα το κοιταξω παντως να ενημερωθω

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι θέμα επιλογής.
Θα πληρώσει ο φορολογούμενος για αναβάθμιση του ΧΚ ή για hi-tech καφετέρια στα χιόνια;
 


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Καλαβρυτα 1943
    • Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
    • Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225  μπορω να βαλω 215  ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
    • Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι  και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και  θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα.  Οταν τα  δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
    • Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση  αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235  ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι  2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο  βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει  το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με  κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. baker1
      baker1
      (54 years old)
    2. stefi
      stefi
      (37 years old)
  • Who is online

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,777
    • Total Posts
      451,252
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,774
    • Most Online
      208

    Newest Member
    ncfun88sktcom
    Joined
×
×
  • Create New...