Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Hellbent

Kλειστά τα χιονοδρομικά τα χριστούγεννα

Recommended Posts

25 minutes ago, pka said:

Τέτοιες απόψεις και μάλιστα από κάτοικο της βόρειας Ελλάδας εξηγούν γιατί είμαστε στους 100 νεκρούς την ημέρα και πάμε γερά να περάσουμε την Ιταλία. Κρίμα.

Ο Γρηγόρης μίλησε για τα χαζά μέτρα όπως το έχει στο μυαλό του. Βάζω βενζίνη σπίτι μου, έχω φαγητό μαζί μου, έχω e-pass κλπ πάω δυρφη επιστρέφω όλα καλά!! 
συμφωνώ ότι λειτουργικό δεν είναι και δεν ελέγχεται 


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ said:
29 minutes ago, pka said:
Τέτοιες απόψεις και μάλιστα από κάτοικο της βόρειας Ελλάδας εξηγούν γιατί είμαστε στους 100 νεκρούς την ημέρα και πάμε γερά να περάσουμε την Ιταλία. Κρίμα.

Εάν ειλικρινά πιστεύεις ότι φτάσαμε εδώ, επειδή σκοπεύω να πάω για ορειβατικό, μόνος μου, εφόσον χιονίσει .....πολύ κρίμα.

Όχι φτάσαμε εδώ γιατί ο καθένας κατά καιρούς έκρινε χαζά τα μέτρα, ανεξάρτητα του ποσό και εάν έχει δίκιο. (Πολίτες)

Φτασαμε εδώ γιατί στηρίχθηκε στο φόβο και όχι στην ενημέρωση. (Κράτος)


Ολοι μπορούν να σου πουν ότι θα κάνουν κάτι που τους ευχαριστεί πολύ προσεκτικά. Αν το κάνουν όλοι όμως αυξάνεις κινητικότητα κλπ. Πως το ελέγχεις;  Τεράστια κουβέντα για πληκτρολόγιο. Φιλικά πάντα Γρήγορη.

  • Like 2

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νομίζω ότι φτάσαμε στους 100 την ημέραν γιατί κάποιοι μητροπολίτες έλεγαν στον κόσμο ότι με το να μεταλάβεις δεν κολλάει και ότι οι πιστοί γενικότερα δεν κολλάνε . Φτάσαμε στους 100 νεκρούς επειδή διάφοροι ανεγκεφαλοι διοργάνωναν πορείες, πάρτυ τραπέζια λες και του χρόνου δεν μπορούμε να γιορτάσουν. Φτάσαμε στους 100 επειδη διάφοροι επικίνδυνοι τύποι προέτρεπαν τον κοσμο ότι τάχα όλα είναι συνομωσία , ο ιός δεν υπάρχει, και ότι τάχα μου είναι μια απλή γρίπη.Το οτι εγώ θέλω να ανέβω στο βουνό να περπατήσω ,να αγναντεψω να κάνω σκι ορειβασία δεν νομίζω ότι συμβάλλει στην μετάδοση του ιού. Ίσως συμβάλει στην μετάδοση του ιού των βουνών ...... Και ναι προφανώς  και πρέπει να υπακουμε στους νόμους του κράτους... Και ναι προφανώς και είναι παράλογα τα μέτρα πλέον.... Το ότι ο ιός κάνει θραύση  στην Θεσσαλονίκη δεν σημαίνει ότι κανει και στην Ρόδο. Τρόποι υπάρχουν να παραμείνουν ανοιχτά χιονοδρομικά μαγαζιά κτλ. 

  • Like 3

WORK FOR IT!

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, ΜΠΟΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ said:

Το οτι εγώ θέλω να ανέβω στο βουνό να περπατήσω ,να αγναντεψω να κάνω σκι ορειβασία δεν νομίζω ότι συμβάλλει στην μετάδοση του ιού.

Σε όλα τα αλλά συμφωνώ 100%. Σε αυτό που κάνω quote δεν διαφωνώ αλλά ξεχνάς τον παράγοντα ατύχημα (νοσοκομείο), βλάβη αυτοκινήτου κλπ. 

Και αυτό γιατί έγιναν λάθη από πολλούς όπως είπες και εσύ. Θα έπρεπε να το έχουμε αποφύγει. Απλά εδώ που είμαστε δίστιχος πρέπει πάλι όσοι προσέχαμε να υποστούμε τις συνέπειες άλλων και αυτό κουράζει!!!

  • Like 1

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τσακωνόμουνα τον Οκτώβριο στον ΑΝΟΓ.
-Θα το κλείσουν το τέννις της κόρης μου τους έλεγα.

-Είναι εξωτερικό άθλημα όποτε είναι όλα οκ μου έλεγαν.

-Δεν είναι μόνο αυτό ρε παιδιά. Θέλει γενικότερη προσοχή.

Η πινακίδα έλεγε μάσκα μέσα έξω. Η εικόνα μιλάει από μόνη της.

902D92E5-D643-46C4-BEAF-B2BAD1676638.jpegBD7A6D58-D709-441B-B30A-27A8814E28BF.jpeg8A90687F-0F53-4D7E-B2F4-1E117B277448.jpeg
 

Δεν φταίει το τέννις ή η κόρη μου που θα πήγανε και θα έπαιζε με μάσκα όπως την είχα αναγκάσει να κάνει μπαλέτο με μάσκα κλπ (της έχω πάρει αθλητική με διαπνοη κλπ). Κοντά στα ξερά όμως.... 

  • Like 2
  • Love 1

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, KonKan said:

Σε όλα τα αλλά συμφωνώ 100%. Σε αυτό που κάνω quote δεν διαφωνώ αλλά ξεχνάς τον παράγοντα ατύχημα (νοσοκομείο), βλάβη αυτοκινήτου κλπ. 

Και αυτό γιατί έγιναν λάθη από πολλούς όπως είπες και εσύ. Θα έπρεπε να το έχουμε αποφύγει. Απλά εδώ που είμαστε δίστιχος πρέπει πάλι όσοι προσέχαμε να υποστούμε τις συνέπειες άλλων και αυτό κουράζει!!!

Ναι ίσως να βάζουμε τον εαυτό μας σε λίγο περισσότερο κίνδυνο.  Και αθελα μας πιθανώς  να συμβάλουμε στην πίεση ενός ήδη ενός πιεσμενου σύστηματος. Συμφωνω. Αλλά όπως και να το κάνουμε είναι πολύ πιο  ασφαλές να πάω για ορειβατικό παρά για περπατημα στον ασύρματο στην νέα Σμύρνη που είναι και  'νομιμο' υπό την έννοια ότι με πολύ λιγότερο κόσμο θα συναναστραφω στο  βουνό παρά στον ασύρματο που γίνεται πραγματικά χαμός. Όποιος μενει κοντά ξέρει...

  • Like 2

WORK FOR IT!

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, ΜΠΟΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ said:

Ναι ίσως να βάζουμε τον εαυτό μας σε λίγο περισσότερο κίνδυνο.  Και αθελα μας πιθανώς  να συμβάλουμε στην πίεση ενός ήδη ενός πιεσμενου σύστηματος. Συμφωνω. Αλλά όπως και να το κάνουμε είναι πολύ πιο  ασφαλές να πάω για ορειβατικό παρά για περπατημα στον ασύρματο στην νέα Σμύρνη που είναι και  'νομιμο' υπό την έννοια ότι με πολύ λιγότερο κόσμο θα συναναστραφω στο  βουνό παρά στον ασύρματο που γίνεται πραγματικά χαμός. Όποιος μενει κοντά ξέρει...

Από Νέα Σμύρνη είσαι;

Δυστυχώς δείξαμε ότι δεν αξίζουμε να ονομαζόμαστε πολίτες. Υπάρχουν θέματα απλής κοινής λογικής που δεν μπαίνουν ούτε πρέπει να υπακούν σε "κανόνα", δεν χρειαζόμαστε ο καθένας από έναν αστυνομικό και μια πλήρως εξοπλισμένη ΜΕΘ δίπλα μας.

Παλαιότερο. Πηγαίνουμε χιονοδιακοπές οικογένειες με παιδιά. Έρχεται και κάποιος που τα παιδιά του είναι άρρωστα. Τόσο παράλογο είναι να κρατήσει τα παιδιά του μακριά από τα υπόλοιπα μέχρι να αναρρώσουν; Τόσο λογικό είναι να τα κρατάει μέσα και το βράδυ να τα φέρνει με πονστάν στο εστιατόριο να κάνουν παρέα με τα υπόλοιπα και να λέει πόσο πήξανε γιατί έφτασε ο πυρετός 39 μέσα στην ημέρα; Δυστυχώς σημαντικότατο μέρος της κοινωνίας μας είναι παρτάκηδες και αυτούς πληρώνει το σύνολο της κοινωνίας. Κατ' αντιστοιχία τα ίδια γίνονται και τώρα.

 

  • Like 3

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, mil said:

Από Νέα Σμύρνη είσαι;

Δυστυχώς δείξαμε ότι δεν αξίζουμε να ονομαζόμαστε πολίτες. Υπάρχουν θέματα απλής κοινής λογικής που δεν μπαίνουν ούτε πρέπει να υπακούν σε "κανόνα", δεν χρειαζόμαστε ο καθένας από έναν αστυνομικό και μια πλήρως εξοπλισμένη ΜΕΘ δίπλα μας.

 

 

Δεν είμαι από την νέα Σμύρνη. Είμαι γέννημα θρέμμα Κερκυραίος. Όμως τα τελευταία 16 χρόνια ζούσα και δούλευα σε γνωστό ζαχαροπλαστείο της περιοχής και το εργαστήριο ήταν και είναι ένα στενό πισω από τον ασύρματο. Οπότε οι βόλτες μου και , πολύ φίλοι είναι από εκεί όπως και έχω πραγματικά αγαπήσει την περιοχή γιατί είχα την τύχη,/ατυχία να είμαι εκεί σωγαμπρος.

Η αλήθεια είναι ότι δεν ήταν ο covid που μας έδειξε το κατά πόσο αξιζαμε να λεγόμαστε πολίτες. Ίσως βοήθησε να πέσουν οι μάσκες εντελώς. Και σίγουρα περιμένουμε τον μπαμπούλα να είναι πάνω  απ' το κεφάλι μας για να ακολουθούμε την κοινή λογική, και τον αστυνομικό έξω από την πόρτα μας όταν μας κλέψουν ενώ εμείς π.χ δεν παίρνουμε μια σκούπα να σκουπίσουμε έξω από την πόρτα μας. Εδώ αν τολμήσεις να πεις σε κάποιον να μαζέψει το τσιγάρο από κάτω που μόλις πέταξε κινδυνεύεις να φας ξύλο.. Μου χει τύχει .Μεγάλη κουβέντα ανοίγεις....

  • Like 4

WORK FOR IT!

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, leonidastria said:

Μεχρι τι υψομετρο ευδοκιμει η Ελια??

2 στροφές λάθος σε επαρχιακό δρόμο.

Τα ski, όμως, ραβδιστικά...; ?

 

Υ.Γ.: Θα έρθει, σύντομα, η ώρα που θα πάμε όπως πρέπει.

Χωρίς να κινδυνεύουμε να πληρώσουμε το "lift pass" 300€.

Ποδηλατάκι, μέχρι τότε, έστω και στη Πάρνηθα...

ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ.

Αν εμείς το παίρνουμε βαριά, που για κάποιο διάστημα χάνουμε το χόμπι / άθλημά μας, τί να που όλοι αυτοί που η δουλειά τους είναι άμεσα συνδεδεμένη με τη χιονοδρομία (από τον παρκαδόρο στα Χ.Κ., μέχρι τον ξενοδόχο του sic chalet;

  • Like 8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. PaniosBanios
      PaniosBanios
      (45 years old)
    2. Panos7
      Panos7
      (46 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,145
    • Total Posts
      460,690
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,724
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    Lyons & Sons
    Joined
×
×
  • Create New...