Jump to content
ChrisFromGreece

ΕΝΩΣΕΙΣ, ΣΥΛΛΟΓΟΙ, CLUB ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Recommended Posts

Δεν ξερω τι εμπειριες εχει ο καθενας σε αυτο το θεμα, απλα θα ηθελα να σας περιγραψω τις δικες μου σε αυτο.

Απο μικρος μου αρεσαν τα αεροπλανα και λογω του οτι εμενα σε μια περιοχη της Αθηνας που περνουσαν πανω απο το σπιτι μου. με εκανε να θελω να γινω πιλοτος οταν μεγαλωσω.

Ηταν ενα ονειρο που τελικα δεν πραγματοποιηθηκε για διαφορους λογους (οικογενειακους,οικονομικους) την εποχη εκεινη καπου στα μεσα της δεκαετιας 70.

Ετσι αποφασισα να ασχοληθω με τον αερομοντελισμο που για μενα ηταν το επομενο "σταδιο"  του ονειρου μου.

Υπηρχε το υποβαθρο απο την οικογενεια στον μοντελισμο  πολυ πριν ασχοληθω εγω, με την διαφορα  οτι. ο πατερας μου ασχολιοταν με τον ναυτομοντελισμο  και ηταν μελος στην Ενωση Μοντελιστων Ελλαδος που τοτε δεν ειχε και πολλα μελη αφου ηταν αρκετα ακριβο hobby τα λεγομενα τηλεκατευθυνομενα με πομπους, δεκτες, μπαταριες κ.α

Υπηρχε και μια σχετικη "παρακολουθηση" τοτε λογω Χουντας λογω των πομπων που εκπεμπανε μια ορισμενη συχνοτητα τοτε.

Υπηρχε στο σπιτι (μονοκατοικια) ενα χωρος διαμορφωμενος για αυτην την δουλεια αφου τοτε τα μοντελα ηταν σε κιτ κι οχι ετοιμα. Πολλα χρονια μετα ηρθαν και τα ετοιμα κιτ.

Τοτε δεν υπηρχαν μαγαζια πωλησης σε ευρεια κλιμακα στην Αθηνα και λογω κοστους η Ενωση ειχε δικη της αποθηκη που προμηθευε τα μελη της και μονο με ολα τα υλικα που χρειαζοταν καθως και τα διαφορα μοντελα στα κουτια τους για φτιαξιμο

Ετσι κι εγω σε ηλικια 10 ετων ξεκινησα να ασχολουμε με τον μοντελισμο και ειδικοτερα τον αερομοντελισμο. Παντα με την βοηθεια του πατερα μου και μετα πια μονος μου. Ημουν γραμμενος και στην Ενωση η οποια διοργανωνε τοτε σε ολη την Ελλαδα αγωνες για τα μελη της ειτε με καραβακια ειτε με αεροπλανα.

Ηταν ακομα στα σπαργανα η ολη προσπαθεια αφου τις εποχες εκεινες δεν ηταν εκολη η μετακινηση απο το ενα μερος στο αλλο και στα καλυτερα της.Μετεπειτα ηρθε η Ολυμπιακη που εκανα πιο ευκολα αλλα με τα ακριβα εισητηρια της τοτε την μετακινηση πιο ευκολη. Μετα χρονια η Ενωση Μοντελιστων χωριστηκε λογω των πολλων μελων της σε διαφορες τοπικες Ενωσεις.

Μετα αρχισαν τα οικονομικα προβληματα και οι αποχωρησεις μελων γιατι υπηρχε ενα αλλαλουμ μεταξυ των Ενωσεων. Τα παρατησε κι ο πατερας μου λογω ηλικιας πια κι ετσι εφυγα κι εγω. Ασχολιουμουν πια για προσωπικη ευχαριστηση με καποια πρωην μελη και φιλοι της Ενωσης κανονιζοντας καποια ΣΚ να πηγαινουμε στην Σταματα που υπηρχε ενα υποτυπωδες αεροδρομιο για τους μοντελιστες.

Μετα απο καιρο σταματησα να ασχολουμαι κι εγω με τον μοντελισμο γιατι ηθελε αρκετο χρονο και δεν προλαβαινα λογω δουλειας.

Θα ελεγα οτι απο την Ενωση αυτη γνωρισα αρκετα ατομα που καναμε παρεα και μετα απο την αποχωρηση μας απο αυτην, παρολο που τελικα διαλυθηκε στην ουσια ασχετως αν υφισταται μεχρι σημερα χωρις να εχει την ομαδικοτητα και το κυρος της παλιας.

Δεν περασε πολυ χρονος απο τοτε και εγινα μελος στο Club 2CV ( Ντεσεβο) αφου με τα πρωτα μου χρηματα απο την δουλεια μου αγορασα ενα  2CV,το πρωτο δικο μου αμαξι. Ηταν πολυ οργανομενο Club αφου ειχαν συμβεβλημενα συνεργεια για σερβις με πολυ καλες τιμες για τα μελη και στα ανταλλακτικα. Κανονιζανε αρκετες φορες εκδρομες σε διαφορα μερη της Ελλαδας καθως και μια φορα την εβδομαδα συναντηση μελων. Απο τα καλυτερα Club που ημουν μελος.

Και η τελευταια και χειροτερη ηταν η Ανεμολεσχη Αθηνων που ημουν μελος για 1 χρονο. Ειχα ασχοληθει με την ανεμοπορια (ανεμοπτερο).

Καναμε μαθηματα θεωρητικα στα γραφεια της Λεσχης και μετα πτησεις στο αεροδρομιο Τατοιου οπου υπηρχε ενα υποστεγο με τα ανεμοπτερα, 2 εκπεδευτικα ενα μοτο ανεμοπτερο το αεροπλανο ρυμουλκησης και 2 μονοθεσια γι αυτους που κανανε solo πτησεις για να συμπληρωνουν ωρες για το διπλωμα.

Το κακο ηταν οτι ειχε και κοσμο εκτος λεσχης( δεν ξερω με ποια λογικη επιτρεποταν αυτο αφου ο χωρος ανηκε στην πολεμικη αεροπορια και επρεπε να υπαρχει ελεγχος στο ποιος μπαινει) και επειδη πληρωναν 50 ευρω την μιση ωρα πτησης με εκπεδευτη για να προσελκυσουν κοσμο στο σπορ και να γινουν μελη με αποτελεσμα  τα μελη να καθυστερουν να πετουν  και πολλες φορες δεν προλαβαιναν γιατι κλειναμε πριν την δυση του ηλιου κι επρεπε να μεταφερουμε τα ανεμοπτερα στο υποστεγο. Ειχαμε κανει επανηλλημενα παραπονα για το θεμα αυτο αλλα καμια ανταποκριση  δεν υπηρξε αφου τα 50ευρα  των επισκεπτων ηταν πιο σημαντικα απο τα μελη.

Προεδρος ηταν ο Καββαθας που ειχε και τους 4τροχους το περιοδικο

Ετσι εφυγα απογοητευμενος απο τη ολη αντιμετωπιση που ειχα σαν μελος.

Αυτες ειναι οι εμπειριες μου σοο αφορα τους συλλογους  τις ενωσεις και τα club, παρολο που ηξερα οτι οι συλλογοι εχουν να κανουν περισσοτερο με ατομα που ειναι απο τον ιδιο τοπο καταγωγης τους  κι οχι τοσο με καποιο αθλημα η hobby.

Υπαρχει καποιος να μου διευκρινιση την διαφορα συλλογου και ενωσης ?

 

Edited by ChrisFromGreece
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

«σωματείο» η συλλογος σημαίνει οργανωμένη ένωση αποτελούμενη από τουλάχιστον είκοσι πρόσωπα, με σκοπό την επίτευξη μη κερδοσκοπικού σκοπού

πχ συλλογος αερομοντελιστων Αττικης

 

«ομοσπονδία ή/και ένωση» σημαίνει το πλαίσιο συνεργασίας τριών ή περισσότερων σωματείων, ιδρυμάτων, μη κερδοσκοπικών εταιρειών ή άλλων παρεμφερών μη κερδοσκοπικών νομικών οντοτήτων, με κοινούς σκοπούς.

 

πχ ενωση ΧΧΧ Σωματειων / Συλλογων Ελλαδας

 

 

 

 

  • Like 1

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε Turms thanks για την απαντηση σου,.δλδ Ενωση σημαινει το συνολο των σωματειων η συλλογων σε πανελλαδικο επιπεδο.

Μηπως ομως υπαρχει και καποια διαφορα  αναμεσα σε συλλογο απο σωματειο σε οτι αφορα το νομικο πλαισιο η το  φορολογικο ?

Ξερω οτι ενα σωματειο εχει δικαιωμα νομικης προστασιας ενος μελους η περισσοτερων οταν υπαρχει παραβιαση των δικαιωματων τους, ισχυει το ιδιο και για ενα συλλογο η οχι ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

πες για μοντελισμό και τηλεκατευθυνόμενα και άσε τα συλλογικά και ενώσεις ....βρωμανε συνήθως

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, ChrisFromGreece said:

Φιλε Turms thanks για την απαντηση σου,.δλδ Ενωση σημαινει το συνολο των σωματειων η συλλογων σε πανελλαδικο επιπεδο.

Μηπως ομως υπαρχει και καποια διαφορα  αναμεσα σε συλλογο απο σωματειο σε οτι αφορα το νομικο πλαισιο η το  φορολογικο ?

Ξερω οτι ενα σωματειο εχει δικαιωμα νομικης προστασιας ενος μελους η περισσοτερων οταν υπαρχει παραβιαση των δικαιωματων τους, ισχυει το ιδιο και για ενα συλλογο η οχι ?

δυσκολη ερωτηση κ θελει ψαξιμο...δεν ξερω 100% να σου πω...ενωση ως επι το πλειστον ειναι ενωση συλλογων, σωματειων κλπ...δεν ξερω αν μπορει να υπαρξει ενωση ατομων....

απο οσο ξερω παντως κ χωρις να βαζω το χερι μου στην φωτια, ο συλλογος ειναι απλα ενα σωματειο...δεν υπαρχει διαφορα....


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/13/2021 at 2:19 PM, kostasbmw said:

πες για μοντελισμό και τηλεκατευθυνόμενα και άσε τα συλλογικά και ενώσεις ....βρωμανε συνήθως

 

Ενταξει δεν ειναι ολοι οι συλλογοι χαλια....υπαρχουν και αξιοπρεπεις..!

Ασχολεισαι με τον μοντελισμο η  απλο ενδιαφερον ?

Τωρα τα εχω παρατησει ολα αυτα και τα χαρισα σε εναν φιλο που εχει μαγαζι με ειδη μοντελισμου.

Ειχα 3 πομπους αρκετα servo που χρησιμοποιουνται για να κινουν διαφορα μερη (πηδαλια,μηχανες για το γκαζι, φωτα κ.α)

Απο μοντελα ειχα απο υδροπλανο μεχρι ανεμοπτερο, ολα φυσικα σε κιτ κι οχι ετοιμα. Κι αλα τα καραβακια απο τον πατερα μου απο ιστιοφορο μεχρι ταχυπλοο με θερμικο κινητηρα. Επειδη πουλησα το πατρικο μου δεν μπορουσα να τα παρω ολα μαζι μου στο αλλο σπιτι που εμενα λογω χωρου, κι ετσι τα χαρισα και κρατησα ενα ιστιοφορο για στατικο μοντελο και το υδροπλανο σαν διακοσμητικο.

Δεν εχω δουλεψει με τα καινουργια συστηματα που εχουν βγαλει εδω και χρονια (απο πομπους που αλλαζουν συχνοτητα απο κουμπι , μεχρι σερβομηχανισμους που κανουν παραπανω απο 2 κινησεις).

Ειμαι της παλιας σχολης μοντελιστης που "κληρονομησα" τα μηχανηματα απο  τον πατερα μου και δεν αγορασα καινουργια.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, ChrisFromGreece said:

Ενταξει δεν ειναι ολοι οι συλλογοι χαλια....υπαρχουν και αξιοπρεπεις..!

Ασχολεισαι με τον μοντελισμο η  απλο ενδιαφερον ?

Τωρα τα εχω παρατησει ολα αυτα και τα χαρισα σε εναν φιλο που εχει μαγαζι με ειδη μοντελισμου.

Ειχα 3 πομπους αρκετα servo που χρησιμοποιουνται για να κινουν διαφορα μερη (πηδαλια,μηχανες για το γκαζι, φωτα κ.α)

Απο μοντελα ειχα απο υδροπλανο μεχρι ανεμοπτερο, ολα φυσικα σε κιτ κι οχι ετοιμα. Κι αλα τα καραβακια απο τον πατερα μου απο ιστιοφορο μεχρι ταχυπλοο με θερμικο κινητηρα. Επειδη πουλησα το πατρικο μου δεν μπορουσα να τα παρω ολα μαζι μου στο αλλο σπιτι που εμενα λογω χωρου, κι ετσι τα χαρισα και κρατησα ενα ιστιοφορο για στατικο μοντελο και το υδροπλανο σαν διακοσμητικο.

Δεν εχω δουλεψει με τα καινουργια συστηματα που εχουν βγαλει εδω και χρονια (απο πομπους που αλλαζουν συχνοτητα απο κουμπι , μεχρι σερβομηχανισμους που κανουν παραπανω απο 2 κινησεις).

Ειμαι της παλιας σχολης μοντελιστης που "κληρονομησα" τα μηχανηματα απο  τον πατερα μου και δεν αγορασα καινουργια.

το τελευταίο μου κομμάτι ένα piper cub το εδωσα σε ενα στατικο μοντελλιστη φιλο

έχω μπλέξει με drone καθε ειδους (custom παντα) αλλα και εκτυπωσεις σε 3δ πριντερ απομιμησεις  drone ακριβων

εταιρειών ,αλλά και εκτυπώσεις ανταλλακτικών για φίλους που τα σπάνε

οι πομποί τώρα έχουν βελτιωθεί παρά πολύ...να φανταστείς εγώ που είμαι ραδιοερασιτεχνης χρησιμοποιώ συχνότητες κάτω από τους 2.4 πχ 945 455 γιατί η εμβέλεια σε αυτές τις συχνότητες είναι τρομερή(κάνω 8 χιλ πορεία)χωρίς να έχω σήμα λιγότερο απο 45%,με κατευθυνόμενη κεραία παω 18χιλ αλλά πρέπει να το κατεβάσω δεν αντέχει η μπαταρία,τωρα κοιτάζω και κάποια θερμικά μοτέρ τα οποία θα αυξήσουν την ώρα πτήσης δραματικά...

μιας και έχεις τα εργαλεία δεν είναι άσχημο να ξαναασχοληθεις αφού έχεις την εμπειρία δεν έχει αλλάξει στη κατασκευή τίποτα,μονο τα ηλεκτρονικά ..

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2/16/2021 at 8:35 AM, kostasbmw said:

το τελευταίο μου κομμάτι ένα piper cub το εδωσα σε ενα στατικο μοντελλιστη φιλο

έχω μπλέξει με drone καθε ειδους (custom παντα) αλλα και εκτυπωσεις σε 3δ πριντερ απομιμησεις  drone ακριβων

εταιρειών ,αλλά και εκτυπώσεις ανταλλακτικών για φίλους που τα σπάνε

οι πομποί τώρα έχουν βελτιωθεί παρά πολύ...να φανταστείς εγώ που είμαι ραδιοερασιτεχνης χρησιμοποιώ συχνότητες κάτω από τους 2.4 πχ 945 455 γιατί η εμβέλεια σε αυτές τις συχνότητες είναι τρομερή(κάνω 8 χιλ πορεία)χωρίς να έχω σήμα λιγότερο απο 45%,με κατευθυνόμενη κεραία παω 18χιλ αλλά πρέπει να το κατεβάσω δεν αντέχει η μπαταρία,τωρα κοιτάζω και κάποια θερμικά μοτέρ τα οποία θα αυξήσουν την ώρα πτήσης δραματικά...

μιας και έχεις τα εργαλεία δεν είναι άσχημο να ξαναασχοληθεις αφού έχεις την εμπειρία δεν έχει αλλάξει στη κατασκευή τίποτα,μονο τα ηλεκτρονικά ..

Και γω ασυρματιστης ειχα σπουδασει αλλα μετα  στο στρατο στην Σχολη Τηλ/νιων κι ετσι κατεληξα στην Ιντρακομ του Κοκκαλη. Ξερω που εχουν φτασει σε τεχνολογια ολα αυτα διαβαζοντας διαφορα σχετικα αρθρα. Δεν εχω πια κρατησει τιποτε απο τον μοντελισμο παρα ενα ηλεκτρικο τραινακι της Lima που μου χε κανει δωρο ο πατερας μου οταν ημουν μικρος.

Ετσι για ενθυμιο απο τα παιδικα χρονια.

Αλλοστε θελει να εχεις ενα δωματιο μονο γιαυτα σαν εργαστηριο και να μην μπαινει αλλος μεσα.

Τωρα με τοσο χιονι που εριξε κι εδω στην Ερετρια που μενω εχτες εβαλα τα πεδιλα κι εκανα λιγο σκι αφου δεν βλεπω να ανοιγουν τα ΧΚ. Ετσι για το καλο. 1 μετρο πουδρα εχει.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
    • Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225  μπορω να βαλω 215  ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
    • Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι  και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και  θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα.  Οταν τα  δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
    • Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση  αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235  ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι  2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο  βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει  το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με  κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. captainhook3
      captainhook3
      (48 years old)
    2. TZIM
      TZIM
      (37 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,777
    • Total Posts
      451,252
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,772
    • Most Online
      208

    Newest Member
    ncfun88sktcom
    Joined
×
×
  • Create New...