Jump to content
ALCATRAZ

Χ.K. Καλαβρύτων 2021-22

Recommended Posts

7 hours ago, akatelka said:

 

Επίσης, θα ήθελα να ρωτήσω, στις υπόλοιπες χώρες του εξωτερικού που έχουν ορεινή διάσωση, είναι κρατική???

Πέρσι, με αφορμή τον κοβιντ, άρχισαν να μπαίνουν πρόστιμα στη θάλασσα για κάθε κλήση του λιμενικού σώματος για διάσωση. Εγώ έχω μία απορία. Στο εξωτερικό πάει κάποιος κρατικός μηχανισμός να σε σώσει δωρεάν ? Επίσης, επειδή κάνω windsurf, πόσοι και πόσοι - εγώ θα τους πω ανεύθυνους - πάνε και κάνουν αθλοπαιδείες στη θάλασσα μόνοι τους, στη μέση του πουθενά και όταν συμβεί τελικά το ατύχημα/δυστύχημα, κατηγορούν το λιμενικό ότι άργησε να φτάσει στο σημείο και να κάνει διάσωση ? Στην Ελλάδα έχουμε τη τάση να τα θέλουμε όλα τώρα και δωρεάν - ίσως κι επειδή πολλά πράγματα που ΔΕΝ μας παρέχονται, ενώ θα πρεπε, να μας έχει δημιουργήσει απωθημένο. Στο εξωτερικόν θεωρούν δεδομένο, ότι τίποτα σχεδόν δεν είναι δωρεάν...

 

Ας πω δυο πραγματακια για θεματα που ξερω.

Κατ'αρχην, για οσους δεν με ξερουν, εκτος απο διαδρομες XC/langlauf που εκανα τα τεσσερα χρονια (1996-99) που ειχα μεταθεση στη Νορβηγια, η υπολοιπη χιονοδρομικη μου σταδιοδρομια ηταν αυτη του τουριστα χιονοδρομου με χιονοδρομουσα οικογενεια (συζυγος και υιος) παντα εντος πιστας.

Η εν λογω σταδιοδρομια τελειωσε το 2017 οταν επεσα και πεφτοντας εβγαλα τον ωμο μου. Μεσα στο Serre Chevalier, σε μαθημα με το φιλο μου το Γιωργο Στερκο, ενα απο τους κορυφαιους (κατα Γαλλικην ομολογιαν ?) δασκαλων χιονοδρομιας. Κακες συνθηκες (μπαχαλοχιονο, μετα το μεσημερι, τριτη ζεστη μερα στο τελος Φεβρουαριου) κακη δικη μου κριση (ο Γιωργος με ρωτησε αν θελουμε να κανουμε το μαθημα, εγω απαντησα θετικα, γιατι ηξερα οτι αν δεν δεχομουν το μαθημα δεν θα δεχοταν πληρωμη... οντας ενημερος για τις συνθηκες). Προσπαθησαμε να παμε να κανουμε το μαθημα σε πλαγιες με δυτικη θεα που δεν τις χτυπαγε ο ηλιος αλλα δεν φτασαμε ποτε... ? Δυο καταγματα με ονομασια προελευσης στην ωμοπλατη, και πληρης διαλυση του χονδρου μεσα στην κλειδωση. Ο αθλιατρος μου ειπε οτι αν ξανακανω σκι και ξαναπεσω, ο ωμος θα βγει πολυ πιο ευκολα λογω ανυπαρξιας χονδρου και η ζημια πιθανον να μου στερησει χρηση του δεξιου βραχιονα (αυτου που αλλαζα ταχυτητες στο αυτοκινητο)...

Η διασωση εγινε με ελκυθρο και πιστερ, τους πηρε περι τη μια ωρα απο την ωρα που τους πηραμε τηλεφωνο (η ο Στερκος στον ασυρματο, δεν θυμαμαι) και ολα αυτο στη μεση του χιονοδρομικου.

Οι Γαλλοι αργοτερα επικοινωνησαν μαζι μου να μου στειλουν το λογαριασμο (για διασωση εντος χιονοδρομικου) αλλα ευτυχως ειχαμε παρει ασφαλεια (το μπλεξιμο ηταν οτι τα εισητηρια ειχαν προαγορασθει με το κλεισιμο του διαμερισματος, ενω η ασφαλεια αγοραστηκε επι τοπου εναμισυ μηνα μετα και για καποιο λογο δεν συνδεθηκαν τα δυο).

Λοιπον ναι, η διασωση δεν ειναι δωρεαν εν τη Εσπερια...

Θαλασσια διασωση τωρα.

Θεμα που ειναι κοντα συναισθηματικα γιατι με την κυρα μου ειχαμε σκαφος σχεδον παντα μετα απο τα 4 πρωτα χρονια γαμου.

Στις ΗΠΑ η διασωση ειναι δωρεαν, απο την Ακτοφυλακη. Η λεξη 'διασωση' προυποθετει κινδυνο ζωης. Οχι οτι εμεινες απο βενζινη/πετρελαιο, η χαλασε η μηχανη. Σε τετοιες περιπτωσεις, η Ακτοφυλακη (Coast Guard) θα επιβεβαιωσει οτι δεν υπαρχει αμεσος κινδυνος ζωης, και θα ειδοποιησει ρυμουλκο να ερθει να σε μαζεψει (πανακριβο). Στη θαλασσα ομως, υπαρχει τεραστια παραδοση αλληλεγγυης, ωστε τις περισσοτερες φορες, καποιος αλλος ιδιωτης θα σε βοηθησει, παρεχει πρωτες βοηθειες, ρυμουλκηση κλπ συνηθως δωρεαν (pay forward, δηλαδη κανε το ιδιο στο μελλον για καποιον αλλο, κανε το καλο και ριχτο στο γιαλο...). Οι καιροι ομως αλλαζουν... Σιγουρα καποιοι θα αρνηθουν να κανουν ρυμουλκηση απο φοβο για μυνηση αν κατι παει στραβα...

Τελος να κλεισω με ενα σχολιο για το αν η (κρατικη) διασωση ειναι δωρεαν. Ας υποθεσουμε ελικοπτερα για 4 περιφερειες (Ηπειρο, Θεσσαλια, Δυτικοκεντρικη Μακεδονια και Ανατολικη Μακεδονια) Ελικοπτερα 4 (οχτω?), πιλοτοι (ενας η δυο ανα ελικοπτερο, επι 5 για δυο βαρδιες ημερησιως ολη την βδομαδα) απο 20 μεχρι ογδοντα πιλοτοι. Με εκπαιδευση στην αλπικη διασωση... Συν αλλοι 20-40 διασωστες/πληρωμα. Με τη δικη τους εκπαιδευση. Θελουμε και γιατρους? Γιατι οχι? Και πληρωματα εδαφους? Βαλε κατι....

Και ολα αυτα, συν τα επιχειρησιακα εξοδα (βενζινες, συντηρηση κλπ) θα πληρωθουν απο?... Ποιους?... Απο τους οδηγους βουνου? Απο τους πελατες τους? Οι ασφαλειες αντε να πληρωσουν τις βενζινες για το ελικοπτερο για μια πτηση.

Απο μια χωρα που διασωληνωνει ασθενεις απο Covid σε ραντζα?

Edited by MakisM
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κάθε χρόνο πληρώνω γύρω στα 30 χιλιάρικα σε φόρο σαν φυσικό πρόσωπο . Χωρια η ασφάλιση μου , χωριά η ιδιωτική μου ασφάλιση. 

Λιγωτεροι μετακλητοι και σύμβουλοι. 

Λιγωτερες διαφημίσεις με λίστα ή χωρίς λίστα 

Περισσότεροι διασώστες και ελικόπτερα .

Είναι απλό , δεν θέλει ιδεολογικές παρωπίδες. 

Ας μπει η αγορά ελικοπτέρων και το οργανόγραμμα μια αρχικής ομάδας ορεινής διάσωσης.  Αλλωστε ο πρωθυπουργός μας, λέει ότι ζούμε σε μια ωραία χώρα . Χώρα που πεθαίνει κόσμος στα βουνά από έλλειψη διασωσης δεν είναι ωραία . Ο ίδιος κάνει ορειβατικό σκι παρέα με τους καλύτερους οδηγούς βουνού. Αν γίνει κάτι πως θα το αντέξει ότι αυτόν θα τον σώσει ελικόπτερο επειδή απλά είναι πρωθυπουργός ;

 

  • Like 3

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν το στέλνουμε σε ξεχωριστό thread?

Δυο παρατηρήσεις/ερωτήσεις:

1. Όσο είναι ακόμα νωπό το χώμα σε τραγωδιες ας κατακρίνουμε μόνο από μέσα μας. Μπορούμε να βαρέσουμε και μπουνιά στον τοίχο και να γράψουμε, αλλά ας δημοσιεύσουμε λίγο αργότερα πχ σε κάνα τρίμηνο ή μόλις έχουμε ηρεμήσει ή έχουμε μάθει. Ειδικά αν δεν είμασταν εκεί, ακόμα περισσότερο αν δεν έζησε κάποιος να μας πει τι έγινε. Απλά αναφέρω ότι είναι το τουλάχιστον 5ο θανατηφόρο ατύχημα στην Ελλάδα από χιονοστιβάδες και αυτό είναι το μόνο δεδομένο. Ας το σκεφτούμε και ας σεβαστούμε τα βουνά.

2. Αν τρακάρω με το αυτοκίνητο χωρίς να τρέχω, τηρώντας όλους τους νόμους θα με σώσουν? Ο δίπλα με το ανασφάλιστο παπάκι χωρίς κράνος και παλιά λάστιχα αν τρακάρει? Αν πάθω θλάση με το sup μια μέρα σχεδόν λάδι? Αν χτυπήσω με το αλεξίπτωτο άρτια εκπαιδευμένος? Αν πέσω στο σκι άσχετος με αρύθμιστη δέστρα? Αν πάθω έμφραγμα στο γραφείο καπνιστής και υπέρβαρος?

Όλα αυτά θα είναι δωρεάν? Είναι δίκαιο να πληρώνουμε τους ίδιους φόρους και εγώ να κάνω κάθε επικίνδυνη πατάτα που μου έρθει στο κεφάλι χωρίς κράνος και χωρίς ζώνη με κάποιον που δεν οδηγεί και κάνει καλή διατροφή και δεν καπνίζει και να μας σώζουν δωρεάν?

Νομίζω ότι παράπονο όλων είναι ότι δεν υπάρχει η υποδομή να σε σώσουν σε ατύχημα στα βουνά. Ολόιδιο παράπονο με τα ράντζα στα δημόσια νοσοκομεία. Αλλά ακόμα και στο πιο υποστελεχομένο κεντρικό δημόσιο νοσοκομείο θα έχουν την υποδομή να παλέψουν να σε σώσουν σε έκτακτο περίπου όσο θα σε σώσουν και στον πολιτισμένο κόσμο.

Στο βουνό (αλλά και μακρυά από μεγάλη πόλη ή νησί) την έβαψες στην Ελλάδα, βάλε τις 24 κρίσιμες πιο κρίσιμες ώρες χαμένες στο βουνό, ίσως λιγότερο σε νησιά και επαρχία. Στη Γαλλία αλλά ακόμα και σε χώρες όπως στη Ρουμανία, Μεξικό ΚΛΠΚΛΠ ακόμα και στο πουθενά είσαι σύντομα στο κεντρικό νοσοκομείο και συζητάμε για το κόστος αργότερα.  Μη μου πείτε για περιφερειακά κέντρα υγείας στο εξωτερικό, στο κεντρικό νοσοκομείο θα σε στείλουν...με ελικόπτερο.

Παράλληλα όποιος έχει την ατυχία να δει έκτακτο σε εξωτερικό χώρο, μπορεί να επιβεβαιώσει ότι μπορεί και να σε σώσει ο άριστος επαγγελματίας του ΕΚΑΒ ή της ΕΜΑΚ (υπάρχουν και μπράβο τους), ή να σε αναλάβει κάποιος που δεν είναι και να κάνει ένα μικρό λαθάκι, πολύ επιζήμιο.

Το μόνο που ξέρουμε όλοι είναι ότι κάθε φορά που πάμε για σκι στις Άλπεις ΠΑΝΤΑ ΝΑ πληρώνουμε και ασφάλιση και κάθε φορά που πετάω στο εξωτερικό κάνω και ασφάλιση στην εγχώρια αερολέσχη. Θα μας σώσουν πάντως ακόμα και να μην έχουμε ασφάλεια. Ίσως κοστίσει κάτι παραπάνω μετά, αλλά θα μας σώσουν.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

(Άσχετο με το τραγικό συμβάν) Ήμουν πάνω την Πέμπτη και την Παρασκευή που πέρασαν και έχω μιαν απορία: στην αφετηρία του κάθε αναβατήρα υπάρχουν μικρές πινακίδες όπου αναφέρονται οι ώρες λειτουργίας του. Πχ, στον αναβατήρα Ερμής έγραφε 8:30, ενώ στον αναβατήρα Στύγα έγραφε 9:30. Ξέρει κανείς αν ισχύουν αυτές οι ώρες;

Επίσης, τελείως πληροφοριακά, να αναφέρω τα εξής:

1) ανάβαση Στυγάς (χωρίς στάση): 15 λεπτά (πριν μερικά χρόνια είχα μετρήσει 13 λεπτά...)

2) ανάβαση Άρτεμης (χωρίς στάση): 4,5 λεπτά

3) ανάβαση Αχιλλέας (με λίγες στάσεις λόγω "επισκεπτών" - μάλλον θεωρούμαι "μόνιμος κάτοικος") : 9 λεπτά.

Να σημειώσω επίσης ότι έχει ανοίξει μια σύντομη πίστα από τη κορυφή Στύγα που παρακάμπτει τη στροφή μετά το τηλεσκόπιο (δε μιλάω για τη Φοίβη που ήταν και αυτή ανοικτή) και ότι η πίστα Αρμονία ήταν άψογα πατημένη (και κρίμα που δεν τη χρησιμοποιούν περισσότεροι χιονοδρόμοι).

Παρ'όλο που υπήρχε αρκετός κόσμος για καθημερινές, οι "απαιτητικές" πίστες (Φοίβη, Αντιγόνη, Ειρήνη) ήταν κατά κανόνα άδειες. Αναρωτιέμαι δηλαδή ποιο είναι το ποσοστό χιονοδρόμων που χρησιμοποιεί μόνο τις πίστες Νεφέλη και Δανάη και τι έχει να γίνει αν ανεβάσουν το τριπλάσιο κόσμο στην κορυφή (με εξαθέσια καρέκλα).  

Edited by flocon
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 hours ago, ΜΙΚ said:

Στο βουνό (αλλά και μακρυά από μεγάλη πόλη ή νησί) την έβαψες στην Ελλάδα, βάλε τις 24 κρίσιμες πιο κρίσιμες ώρες χαμένες στο βουνό, ίσως λιγότερο σε νησιά και επαρχία. Στη Γαλλία αλλά ακόμα και σε χώρες όπως στη Ρουμανία, Μεξικό ΚΛΠΚΛΠ ακόμα και στο πουθενά είσαι σύντομα στο κεντρικό νοσοκομείο και συζητάμε για το κόστος αργότερα.  Μη μου πείτε για περιφερειακά κέντρα υγείας στο εξωτερικό, στο κεντρικό νοσοκομείο θα σε στείλουν...με ελικόπτερο.

.......

Θα μας σώσουν πάντως ακόμα και να μην έχουμε ασφάλεια. Ίσως κοστίσει κάτι παραπάνω μετά, αλλά θα μας σώσουν.

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Αυτά που συμβαίνουν εδώ, συμβαίνουν και αλλού, ίσως λιγότερο στην Γαλλία, Αυστρία κτλ, αλλά συμβαίνουν. Προφανώς και δεν συγκρινόμαστε, ούτε καν τους πλησιάζουμε, ούτε σε οργάνωση, ούτε σε εξοπλισμό, ούτε σε μέσα, ούτε ενδεχομένως και σε γνώσεις... Τα παραδείγματα είναι πολλά. Και προφανώς οι αριθμοί είναι διαφορετικοί, κάτι που προφανώς επηρεάζει. Αν στην Ελλάδα με το βουνό πχ ασχολούνται 1000 άνθρωποι, στην Αυστρία το νούμερο είναι πολλαπλάσιο. 

Και κάτι πολύ σημαντικό που ξεχνάμε: είναι εντελώς διαφορετική μία διάσωση σε ανοιχτό βουνό, έπειτα ενδεχομένως από χιονοστιβάδα, και εντελώς διαφορετική πχ σε μία αναρρίχηση. Άλλα τα μέσα που χρειάζονται, άλλες οι γνώσεις, άλλα όλα.  Και μιας και ανέφερες χώρα της Αμερικανικής ηπείρου, πρόσφατο και τρανταχτό παράδειγμα, ο θάνατος του Corrado "Korra" Pesce, πριν 20 μέρες περίπου, στην Παταγονία. Ένας απ' τους πιο γνωστούς και καλούς αναρριχητές της γενιάς του. Αυτοί που προσπάθησαν να κάνουν διάσωση, ήταν άλλοι αναρριχητές, μιας και το ελικόπτερο δεν μπορούσε να προσεγγίσει, λόγω σημείου και καιρού. Στο τέλος κατάφεραν και έσωσαν τον έναν απ' τους δύο της ομάδας, αφήνοντας τον Pesce "πίσω". Μία δύσκολη απόφαση που αν συνέβαινε εδώ θα λέγαμε να πέσει η κυβέρνηση και το κράτος. Αν θέλετε ψάξτε την ιστορία.

Στο μόνο που συμφωνούμε όλοι είναι ότι πρέπει να δημιουργηθεί εξειδικευμένη ομάδα διάσωσης. Χλωμό να γίνει απ' το κράτος. Εύκολο, θεωρώ, από ιδιώτες, αλλά δύσκολο να συντηρηθεί σε βάθος χρόνου. Κάτι όμως πρέπει να γίνει. Είμαστε στο 0, ας πάμε έστω στο 10, δεν είναι ανάγκη να φτάσουμε το 100 με το καλημέρα. 

  • Like 4
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, akatelka said:

Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω. Αυτά που συμβαίνουν εδώ, συμβαίνουν και αλλού, ίσως λιγότερο στην Γαλλία, Αυστρία κτλ, αλλά συμβαίνουν. Προφανώς και δεν συγκρινόμαστε, ούτε καν τους πλησιάζουμε, ούτε σε οργάνωση, ούτε σε εξοπλισμό, ούτε σε μέσα, ούτε ενδεχομένως και σε γνώσεις... Τα παραδείγματα είναι πολλά. Και προφανώς οι αριθμοί είναι διαφορετικοί, κάτι που προφανώς επηρεάζει. Αν στην Ελλάδα με το βουνό πχ ασχολούνται 1000 άνθρωποι, στην Αυστρία το νούμερο είναι πολλαπλάσιο. 

Και κάτι πολύ σημαντικό που ξεχνάμε: είναι εντελώς διαφορετική μία διάσωση σε ανοιχτό βουνό, έπειτα ενδεχομένως από χιονοστιβάδα, και εντελώς διαφορετική πχ σε μία αναρρίχηση. Άλλα τα μέσα που χρειάζονται, άλλες οι γνώσεις, άλλα όλα.  Και μιας και ανέφερες χώρα της Αμερικανικής ηπείρου, πρόσφατο και τρανταχτό παράδειγμα, ο θάνατος του Corrado "Korra" Pesce, πριν 20 μέρες περίπου, στην Παταγονία. Ένας απ' τους πιο γνωστούς και καλούς αναρριχητές της γενιάς του. Αυτοί που προσπάθησαν να κάνουν διάσωση, ήταν άλλοι αναρριχητές, μιας και το ελικόπτερο δεν μπορούσε να προσεγγίσει, λόγω σημείου και καιρού. Στο τέλος κατάφεραν και έσωσαν τον έναν απ' τους δύο της ομάδας, αφήνοντας τον Pesce "πίσω". Μία δύσκολη απόφαση που αν συνέβαινε εδώ θα λέγαμε να πέσει η κυβέρνηση και το κράτος. Αν θέλετε ψάξτε την ιστορία.

Στο μόνο που συμφωνούμε όλοι είναι ότι πρέπει να δημιουργηθεί εξειδικευμένη ομάδα διάσωσης. Χλωμό να γίνει απ' το κράτος. Εύκολο, θεωρώ, από ιδιώτες, αλλά δύσκολο να συντηρηθεί σε βάθος χρόνου. Κάτι όμως πρέπει να γίνει. Είμαστε στο 0, ας πάμε έστω στο 10, δεν είναι ανάγκη να φτάσουμε το 100 με το καλημέρα. 

Θα μπορούσε ίσος ο σύλλογος να προώθηση την ιδέα της εξειδικευμένης ομάδας διάσωσης .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όλοι εμείς οι φίλοι του Γιάννη, του Θανάση κ του Πάνου πονάμε βαθιά για την απώλειά τους.
Οι φίλοι μας προσπάθησαν να λύσουν τον τελευταίο άλυτο γρίφο της αναρρίχησης στα Ελληνικά βουνά. «Τη Στύγα»
Μια δύσκολη αναρρίχηση σε ένα δύσκολα προσβάσιμο πεδίο.
Αυτοί ήταν οι φίλοι μας, οι άνθρωποι για τα δύσκολα.
Σε τέτοιες προσπάθειες πρέπει να αποδεχτείς τον αντικειμενικό κίνδυνο. Για να σκαρφαλώσεις την Στύγα πρέπει να παραβλέψεις κάποιες παραμέτρους και να προσηλωθείς σε κάποιες άλλες.
Όταν κάποιος κάνει αθλητισμό στο βουνό -αναρρίχηση ή σκι- σε υψηλό επίπεδο έχει καταλάβει ότι το μοντέλο είναι χαοτικό, δεν μπορεί ευκολά να υπολογίσει τις παραμέτρους, κατανοεί ότι η ασφάλεια είναι σχετική και ότι τίποτα δεν είναι απολυτό.
Όλοι εμείς οι φίλοι του Γιάννη, του Θανάση και του Πάνου που κάνουμε αθλητισμό στη φύση το ξέρουμε καλά και κατανοούμε την προσπάθειά τους.
Το ίδιο φαίνεται να κάνουν και οι κοντινοί συγγενείς τους, που μας παροτρύνουν να συνεχίσουμε να κυνηγάμε το όνειρο, το άπιαστο, την υψηλή δυσκολία, μας λένε να σκαρφαλώσουμε κάθε «Στύγα» του μυαλού μας.
Τι νομίζετε; Δεν πονάνε αυτοί που έχασαν τα παιδιά τους και τους συντρόφους τους περισσότερο από εμάς;
Δε θα επιθυμούσαμε άλλο θάνατο για τους φίλους μας, θα θέλαμε να μείνουν για πάντα στα βουνά που αγάπησαν.
Θρηνούμε που έφυγαν νωρίς.
Είχαν να μας προσφέρουν ακόμα πολλά τόσο στο βουνό, στη φύση και στα σπορ που τόσο πολύ αγαπάμε να κάνουμε όσο και στην καθημερινότητά μας.
Χάσαμε την αιχμή του δόρατος μας.
Την avant-garde της αναρρίχησης.
Δεν είμαστε πολλοί. Είμαστε λίγοι κ μας κοστίζει η όποια ελάχιστη απώλειά και εδώ άξαφνα χάσαμε πολλούς μαζί.
Χάσαμε τους ανθρώπους που μας ενέπνεαν.
Δεν έκαναν κάποιο λάθος.
Μέσα στο τέλμα και τη μετριότητα της καθημερινότητας που μας διέπει, αυτοί παρέμειναν προσηλωμένοι στους υψηλούς στόχους.
Δεν έχουμε θυμό προς κανέναν, ούτε προς τους ίδιους, ούτε προς την αδυναμία του κράτους να παρέχει διάσωση.
Εξ άλλου ήταν οι ίδιοι οι φίλοι τους που πήγαν στο βουνό για να τους πάρουν. Έτρεξαν από κάθε γωνιά της Ελλάδας που βρίσκονταν, παράτησαν ότι σημαντικό έκανε ο καθένας τους για να τους φέρουν πίσω.
Εδώ κ χρόνια κάνουμε την αυτοκριτική μας και βελτιωνόμαστε. Φροντίζουμε να είμαστε παρούσες κ παρόντες στα σημαντικά δρώμενα του βουνού και της καθημερινότητας.
Τα διαπιστευτήρια είναι σκόρπια παντού, στα βουνά κ στους χώρους που ζούμε και δραστηριοποιούμαστε.
Γι’ αυτό, δε μπορούμε να δεχτούμε την κριτική στο ατύχημα από μέτριους και ημιμαθείς, πάνω σε δανεικές φωτογραφίες, με κείμενα που βρίθουν από ανακρίβειες και πρόχειρες γενικότητες.
Θρηνούμε για τους φίλους μας.
Θα μας λείπουν συνεχώς.
Οπού κ αν πάμε θα υπάρχει κάτι να μας τους θυμίζει.
Άφησαν το στίγμα τους παντού. Υποστηρίζουμε και αμυνόμαστε των επιλογών τους να προσπαθήσουν για το δύσκολο, το άπιαστο, το όνειρο, τη Στύγα.
Παραμένουμε στο πλευρό των φίλων μας και των επιλογών τους. Παραμένουμε στο πλευρό των γονιών, των συντρόφων, των οικογενειών των φίλων μας.
Πονάμε και θρηνούμε την απώλειά τους. Θα συνεχίσουμε να κάνουμε ότι κάναμε παρέα μαζί τους.
Οι φίλοι και σχοινοσύντροφοι των χαμένων συντρόφων μας Γιάννη, Θανάση, Πάνου
ΕΟΣ Πατρας 02/2022
Το κείμενο συντάχθηκε αρχικά από τον φίλο και σχοινοσύντροφο Νίκο Χατζή.

 

 

https://www.facebook.com/eospatras12/posts/384623283474870

  • Like 12
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, flocon said:

Παρ'όλο που υπήρχε αρκετός κόσμος για καθημερινές, οι "απαιτητικές" πίστες (Φοίβη, Αντιγόνη, Ειρήνη) ήταν κατά κανόνα άδειες. Αναρωτιέμαι δηλαδή ποιο είναι το ποσοστό χιονοδρόμων που χρησιμοποιεί μόνο τις πίστες Νεφέλη και Δανάη και τι έχει να γίνει αν ανεβάσουν το τριπλάσιο κόσμο στην κορυφή (με εξαθέσια καρέκλα).  

Αυτό άλλωστε εξηγεί και την υπερβολική γκρίνια όταν δε λειτουργεί η Στύγα..


c-fit-w-2032-q-auto-eco8A811000001_RUSTLER-9.thumb.png.9255e2d942715bd236de9137259dd7e2.png

You can't buy happiness - but you can buy a lift pass!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραία ήταν στα Καλάβρυτα σήμερα , μετά από σχεδόν δύο χρόνια ( οκ νόμιμα και με λιφτ.....) 

Δύο πράγματα με εντυπωσίασαν 

Ότι ανοιξε στις 8,30 και έκλεισε  στις 4.  Νόμιζα ότι τα καλά και μεγαλύτερα και ακόμα πιο σούπερ χιονοδρομικά κλείνουν στις 3 . Προφανώς είναι πολύ πίσω τα Καλάβρυτα σε σχέση με τις μοντέρνες τάσεις .

Ότι είχε τέλειο στρώσιμο χωρίς ραφές .  Πάλι προφανώς είναι πολύ πίσω διότι τα καλά και μεγαλύτερα και πιο σούπερ χιονοδρομικά βάζουν ραφές που είναι τις μόδας. 

Τα άλλα ήταν όπως τα άφησα . 

Η τα αγαπάς ή τα μισείς .

 

  • Like 5
  • Love 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επιτελους γνωριμες φατσες στο βουνο ,πηγα να προλαβω τον Δημητρη που ηταν λιγο μπροστα και μετα δεν ξαναβρεθηκαμε....

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από τη δημόσια διαβούλευση για τον νέο διαγωνισμό του  χκκ.

Ο νέος Αχιλλέας θα είναι 10θεσια  καμπίνα . Ακριβώς στην θέση του παλιού. Το γκαράζ του θα είναι στην τωρινή του αφετηρία.  Οι πιο πολλές καμπίνες θα αποθηκεύονται γύρω από την τροχαλία και οι υπόλοιπες σε διπλανό κτίριο όπως στο σχέδιο .  Ο κινητήρας direct drive χωρίς μειωτηρα θα είναι στην βαθειά λάκα .  Δεν θα αγοραστούν όλες οι καμπίνες αρχικά . 

Η νέα Στύγα θα είναι όπως η παλιά στην χάραξη . Το γκαράζ και ο κινητήρας θα είναι βαθειά λάκα . Θα έχει 2 μοντ λειτουργίας . Ένα καθημερινές και ένα σαββατοκύριακα με πιο πολλές εξαθεσιες. 

Η Άρτεμη 2  το τετραθέσιο μη αποσυμπλεκωμενο. Η αρχή θα είναι στην βαθια λάκα και θα καταλήγει λίγο πιο αριστερά από την μαύρη όπως κοιτάμε από κάτω . Ο κινητήρας θα είναι στην βαθειά λάκα .

Όλοι οι τερματισμοί θα είναι ανοικτοι όπως πχ στον Παρνασσό. 

Screenshot_2022-02-16-14-58-02-363_cn.wps.xiaomi.abroad.lite.jpg

Screenshot_2022-02-16-14-57-41-867_cn.wps.xiaomi.abroad.lite.jpg

Screenshot_2022-02-16-14-54-41-606_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_2022-02-16-14-54-25-033_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_2022-02-16-14-54-03-603_com.google.android.apps.docs.jpg

Screenshot_2022-02-16-14-53-35-967_com.google.android.apps.docs.jpg

  • Like 3
  • Thanks 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από την μελέτη της προκήρυξης που δυστυχώς έχει μια μεγάλη προχειρότητα 

Για παράδειγμα κάνει μνεία ότι η θέση της Άρτεμης 2 ειναι προβληματική και δέχεται προτάσεις του ανάδοχου χωρίς αποκλεισμό.

Επισεις δεν υπάρχει τοπογραφικό ( απορώ πως έγιναν οι νομιμοποιήσεις ...)  και ζητάνε από τον κάθε υποψήφιο να καταθέσει δικό του τοπογραφικο με την προσφορά του.....

Λοιπόν ο νέος Αχιλλέας 10θεσια καμπίνα  κόστους 6,1 εκατ. Θα έχει ανώτατη 5μ/sec και μεταφορική ικανότητα 2000 άτομα την ώρα . Αλλά επειδή θα αγοραστούν σε αυτή την φάση μόνο 15 καμπίνες θα έχει ανώτατη 1500 άτομα / ώρα .

Θα βγαίνει εκεί.που βγαίνει και ο Αχιλλέας τώρα και αυτός είναι ο παράξενος λόγος που μέσα σε όλο το έργο και μάλιστα από τον μειοδότη ζητάνε και την ανακατασκευη του παλιού κτιρίου . Κατα λέξη λέει ότι επειδή ο Αχιλλέας θα φέρνει επισκέπτες οι οποίοι δεν πρεπει να πηγαίνουν στην καντίνα διασχίζοντας το χιονοδρομικό πεδίο είναι απαραίτητο να φτιαχτεί το πέτρινο κτίριο ως άνω σαλέ και πρέπει να γίνει από αυτόν που θα βάλει τα λιφτ γιατί δεν γίνεται λόγω στενωτητας να γίνει άλλο εργοτάξιο ......κάθε σχόλιο περισευει .  Κόστος κτιρίου 500000.

Η Στύγα κόστους 6,4 εκατ θα είναι 6 απλό καρέκλα  αποσυμπλεκωμενο . Οι τιμές που δίνω είναι μαζί με τα γκαράζ για κάθε λιφτ . Ταχύτητα ως 5μ /sec , μεταφορική ικανότητα 1200 άτομα ανά ώρα .

Η Άρτεμη 2 , μη αποσυμπλεκομενη τετραπλη με την εξόχως προβληματική τοποθέτηση  ανάμεσα στην υπρχουσα αρχή της Άρτεμης και την έξοδο της μαύρης πίστας , με μέγιστη ταχύτητα 2,5 Μ /sec και μεταφορική ικανότητα 1000 άτομα /ώρα , κόστους 3,5 εκατ ευρώ .

Επισεις έχουμε χωματουργικα 250000

Προετοιμασία έργου 60000

Σκι ντατα 280000

Υποσταθμός 250000

Μελέτες 420000

Άδειες 450000

Λειτουργία εγγύησης 210000

Φυσικά αυτές είναι οι αρχικές τιμές .

Νικητής δεν θα είναι απλά ο πιο φθηνός αλλά όποιος αποσπάσει την μεγαλύτερη βαθμολογία σε ένα εξαιρετικά πολύπλοκο σύστημα που βάζει κάποια παράξενα προαπετούμενα και βαθμολογεί ακόμα.πιο.παραξενα .

Το σύνολο είναι 18250000 χωρίς το ΦΠΑ από τα οποία εγώ και εσύ, δηλαδή ο φορολογούμενος πληρώνουμε τα 17499225....μόνο.

Με ΦΠΑ 22630000 , βέβαια μπορεί να δοθεί φθηνή προσφορά αλλα πραγματικά ζητάει πολύ καλά πράγματα το χιονοδρομικό όσο αφορά τα υλικά .

Παράδοση σε 2 χρόνια από τα οποία το δεύτερο πρέπει αν έχουν βγει οι άδειες μόλις κλείσει να αρχίσει νωρίς νωρίς το ξ υλωμα για να είναι έτοιμο 1 Δεκέμβρη.

Και τυπικά πια το σύνολο του αυγού δεξιά της  κόκκινης μπλε πίστας της Άρτεμης και της δάφνης , το σύνολο του πάρκιν δεξιά της δάφνης και τι σύνολο της νεραιδοραχης χάρου  δεξιά της Στύγας  και πάνω από το πάρκο είναι ΕΚΤΟΣ του οικοπεδου του χιονοδρομικού 

  • Like 6

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πραγματικα δεν θελω να γκρινιαξω, το εργο πρεπει να γινει.. χθες. Ομως δεν βλεπω τον λογο να μπει η Αρτεμης ΙΙ, καταλαβαινω οτι ηθελαν να τη βαλουν δεξια της Δαφνης και δεν μπορουν. Ποιος ο λογος να μπει καρεκλα εκει, για τοσο μικρη διαδρομη και μεσα στις υπολοιπες;

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θυμίζει Παρνασσό η φάση. Τεράστια μεταφορική ικανότητα και το πεδίο είναι ίδιο με πριν!

Τι θα κάνουν 1200 άτομα την ώρα στη κορυφή της Νεραΐδόραχης; Θα κατεβαίνουν όλοι μαζί τη Νεφέλη;

Η Άρτεμη 2 που βοηθάει; Για να κάνεις το δρόμο και τα τελευταία 500 μέτρα της Νεφέλης; Αν το οικόπεδο τελειώνει στην Ειρήνη τρώει άκυρο η μοναδική πλαγιά όπου θα μπορούσε να γίνει κάτι νέο.

Καταλαβαίνω ότι χρειάζονται τα χρήματα των επισκεπτών αλλά 1500 άτομα τι θα κάνουν στη Βαθειά Λάκα; Όλοι μέσα και γύρω από το σάλε των 500k; Ονειρεύονται να γίνουν Σαλέ 1950; Για να γίνεις Σαλέ 1950 τελικά χρειάζεσαι απλά μια καμπίνα, ένα σαλέ και άντε και καμιά γούνινη ξαπλώστρα; Τότε γιατί δεν είναι όλες οι Κυκλάδες σαν τη Μύκονο;

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν χωράνε υπερκατασκευές στο βουνό , ούτε αναβατήρες θηρία.

Εκτός του ότι δεν θα χωράει ο κόμος - ούτε στην Βαθιά λάκκα ούτε στις πίστες-

θα αλλοιωθεί πολύ η εικόνα του βουνού που τόσο μας αρέσει τώρα.

Αλλαγή Αχιλλέα με ένα νέο που θα βγαίνει στο τέλος της Δάφνης,

ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν αρχάριοι (οι πλειοψηφία αρχαρίων δεν μπορεί να πάρει πιατάκι)την Φαίδρα την πιο ωραία μπλέ πίστα .

Αλλαγή Στύγας με νέο.

Και τέλος 3 συρόμενα. 1) Νεφέλη από την μέση και πάνω, 2) Φαίδρα και 3) Ειρήνη μέχρι τελευτάια δέντρα.

Όχι αποσυμπλεκόμενα όχι τηλεκαμπίνες.

Το θέμα της παγοποίησης λύνεται με χέρια και διάθεση για δουλειά.

 

Edited by Κώστας Πολίτης
ορθογρφικό
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχουν κάποια δεδομένα, στη παρούσα φάση, που με αυτά πρέπει να προχωρήσουμε. Και ας μην μας αρέσουν.

Έχει εγκριθεί κονδύλι για "Βελτίωση & Εκσυγχρονισμό των εγκαταστάσεων" (σεβαστό ποσό, μη λέμε μ@λακίες. Πέρασε, εγκρίθηκε, αυτό είναι). Για αντικατάσταση, δηλαδή, των παλαιών αναβατήρων με νέους (όπως έγινε με Παρνασσό). Ξεχνάμε, δηλαδή, βάλε ένα αναβατήρα εδώ, ένα πιο εκεί και ένα κιλό φέτα στο Αυγό... Για αντικατάσταση μιλάμε και μόνο, των 2 βασικών αναβατήρων του χιονοδρομικού -Αχιλλέας & Στύγα-, τουλάχιστον σε ότι έχει να κάνει με τους αναβατήρες. Και ναι, πρέπει να αλλάξουν.

Κανένας από τους αναβατήρες προς αντικατάσταση δε μπορεί να μπεί κάπου αλλού. Δε παίρνουν άδεια - έγκριση, βάση ευρωπαϊκών κανονισμών. Χτυπά η ηλικία τους. Ξεχνάμε τα "πάρε τον παλιό Αχιλλέα από εδώ και φύτεψε τον σακάτ, σαπάν, πέρα, κείθε" κ.λπ..

Δεν έχει εγκριθεί καμία επέκταση. Να λέμε και πάλι καλά που απέκτησε "τίτλους" το υπάρχων οικόπεδο του Χ.Κ.Κ. (το 2010+). Σε αυτή τη φάση του έργου ό,τι γίνει θα γίνει μέσα σε αυτό το οικόπεδο. Ωραίο το Αυγό, ωραίος ο Σπανόλλακος, όμορφος ο Επάνω Κάμπος, θα τραβερσάρουμε & θα φωκάρουμε για να τα χαρούμε. Δε θα αλλάξει κάτι.

Με τις αλλαγές από καμπίνες μόνο, καμπίνες - καρέκλες (combi) ή μόνο καρέκλες και με τη λύση που προκρίθηκε (Αχιλλέας μόνο καμπίνες, Στύγα μόνο καρέκλες) χωρά οικονομικά στο κονδύλι και μια καρέκλα απλή. Θα ακολουθήσει σχεδόν τη χάραξη της άγκυρας, αλλά πιο αριστερά και πιο ψηλά. Η άγκυρα δε χρειάζεται να ξηλωθεί. Η νέα αποβίβαση θα δίνει εύκολη πρόσβαση σε καταφύγιο και πιο ξεκούραστα στη μισή Νεφέλη (Στύγα 2). Αρά έχουμε άλλον ένα σύγχρονο αναβατήρα. Δε μας χαλά, πιστεύω. Άντε, ναι θα έχει περισσότερα σίδερα (πυλώνες) το βουνό μας. Όχι όμως κάτι τραγικό.

Σε κτιριακές υποδομές δεν αλλάζει κάτι σημαντικό πάνω στο βουνό. Θα αναστηθεί το Πέτρινο στη Βαθειά Λάκκα και θα τελειώσει το κτίριο της καντίνας στη Βαθειά Λάκκα (για όποιον είχε απορία για τις σκάλες που δεν οδηγούσαν πουθενά...). Η παραγκούπολη στο Ξερόκαμπο (όπως έλεγε και ο Τσε) θα φύγει, εντάσσοντας τους χώρους αυτούς στο νέο κτίριο της αφετηρίας του νέου Αχιλλέα.

Από πίστες, σε αυτή τη φάση, περιμένουμε άλλες 2 στη φάτσα της Στυγός. Η μία με χάραξη της παλιάς Ινώ - Στύγα 1 και άλλη μια ανάμεσα σε Φοίβη & Ινώ. Θα βγει άλλη μία πάνω από την επιστροφή της Θέτιδος και μια μικρότερη προς Καταφύγιο.

Το βουνό θα εξακολουθεί να γέρνει (μπλε-κόκκινες προς κόκκινες πίστες με μπόλικο off piste πεδίο), όχι τόσο φιλικό προς αρχάριους. Όσοι αγαπάμε Αυγό την ίδια ταλαιπώρια θα τραβάμε, αλλά χωρίς ουρές. Η άγκυρα θα είναι εκεί και θα μας περιμένει, χωρίς ουρές. Ο μέσος Έλληνας χιονοδρόμος θα τραβά προς Στύγα, που το μπούκωμα της θα το έχει, όσες παρακαμπτήριες και να ανοίξουν... Ο επισκέπτης θα έχει ένα λόγο να δώσει το κατιτίς του για να φτάσει Βαθειά Λάκκα και να κάτσει κάπου ανθρώπινα αν πιάσει καιρός. Πραγματική θέα δε θα δει, αν δε μάθει να τσουλά. Η Στύγα δεν είναι για αυτόν, ούτε θα υπάρχει κάποιος χώρος εκεί πάνω για αυτόν.

Ναι, με αυτές τις βασικές αλλαγές, το Χ.Κ.Κ. μπορεί να ελπίζει σε ένα καλύτερο αύριο, αν γίνουν και οι άλλες μελλοντικές αλλαγές, όπως προβλέπει άλλωστε και το masterplan. Είναι το πρώτο βασικό βήμα.

Αν δε χτυπήσει πάλι σε καμιά προσφυγή ο Διαγωνσιμός, γιατί... άστο ανοίγουμε άλλη κουβέντα.

Μακάρι να έβλεπα, τόσα χρόνια που συζητιέται ο εκσυγχρονισμός του Χ.Κ.Κ., έστω και μια νέα άγκυρα, παράλληλα της «Ειρήνης - ½ Δάφνης», ένα συρόμενο από καταφύγιο μέχρι Αρίσταρχο. Να έβλεπα κάτι. ΚΑΤΙ. Αλλά, είπαμε, τα δεδομένα είναι αυτά. Πιστεύετε ότι υπάρχουν καλύτερες επιλογές;


Στο παρακάτω σχέδιο (από το pdf της Περιφέρειας και που το είχε ανεβάσει πιο πάνω και ο Βασίλης, σε τμήματα) έχω με μπλε τους νέους αναβατήρες, με πορτοκαλί τις νέες πίστες και με κίτρινο τις υπάρχουσες πίστες.

XKK_Map.thumb.jpg.aa2e1d89c736f5db0d476f5f717454bc.jpg

Edited by ALCATRAZ
  • Like 7

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να προσθέσω ότι είναι σίγουρο ότι θα γεμίζουν περισσότερο οι πίστες που εξυπηρετούνται από την άγκυρα (η οποία τώρα αποτρέπει κόσμος να ανέβει προς τα κει λόγω δυσκολίας ή κούρασης). 

Αυτό είναι και καλό (απλώνεται ο κόσμος) και κακό (με την έννοια ότι μπορεί να υπάρχει κάποια συμφόρηση - λόγω δυσκολίας των πιστών - με πτώσεις, στάσεις, κλπ.

Πάντως 10θέσια στον Αχιλλέα μου φαίνεται πράγματι υπερβολή, και δυσανάλογο με το μέγεθος του χκ.

 

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ότι θα τελειώσει το αυθαίρετο της καντινας από πού προκύπτει; 

Εκτός αν είναι σε άλλον διαγωνισμό αυτό .

Να υπενθυμίσω ότι τακτοποίηση γίνεται στα ήδη υπάρχοντα , όχι σε αυτά που δεν χτίστηκαν .

Για πάσα εργασία πια χρειάζεται άδεια .

Όταν το ίδιο το κείμενο του διαγωνισμού αναγνωρίζει το προβληματικό της τοποθέτησης της αφετηρίας της Άρτεμης 2 δεν μπορούμε να κλείνουμε τα μάτια μας .

Διότι η αφετηρία απαιτεί και μια ανύψωση του καθίσματος πχ μπροστά από την Στύγα . Εκεί που είναι να μπει καταλήγουν μετά από διασταύρωση δύο πιστες . Μια από την Άρτεμη και μια από το μικρό πιατακι.  Να δούμε αν οι Χουντίνι του Χελμού θα εξαφανίσουν τις αποστάσεις . Το ότι δεν υπάρχει καν εγκεκριμένο και αγκυρωμενο τοπογραφικό λέει πολλά .....

Αυτό που θα μπορούσε να γίνει με ελάχιστο κόστος θα ήτανε το χαμηλωμα της Άρτεμης . Να επανέλθει εκεί που ήταν παλιά ο τερματισμός να μην επιρεαζεται από τον αέρα .

Αλλά όταν τα χρήματα δεν είναι δικά σου τα ξοδεύεις αλόγιστα . Δυστυχώς αυτό έχουν μάθει όλοι .

Ποτέ δεν είναι αργά να διορθωθούν τραγικά λάθη . Θα μπορούσαν να τα διορθώσουν και στον Παρνασσό στην δεύτερη φάση αλλά δυστυχώς δεν έχουμε μάθει να αναγνωρίσουμε και να διορθώνουμε λάθη .

Το τραγικό λάθος είναι που μπαίνει ανοιχτος τερματισμός αποσυμπλεκωμενου στα 2300 της κορφής αντί του σκάφτου κλειστού τερματισμού . ΤΡΑΓΙΚΟ. Η κορφή της Στύγας δεν είναι Βάκχος . Να υπενθυμίσω ότι η σίδηροκατασκευη στην βλαχόλακα πάνω στην οποία εδράζεται το συγκρότημα Ηνίοχου Ερμή έγινε με πανικο εκ των υστέρων όταν καταλάβανε ότι δεν θα λειτουργούσε το ανοιχτό. 

Τραγικό λάθος που τα έργα στην πατρίδα γίνονται  με πολιτικά κριτήρια , με τόσο πρόχειρο τρόπο .....

Υγ πολύ χρήσιμος ο χρωματισμός από τον Αλκατράζ . Τώρα κατάλαβα ότι και ο τερματισμός της Άρτεμης 2 είναι πάνω στην κορυφογραμμή 2100 και όχι προφυλαγμένος  λίγο πιο κάτω . Δηλαδή μια από τα ίδια . Θα το χτυπάει ο ίδιος αέρας που χτυπάει την Άρτεμη 1. Διακόσια μέτρα προς ΒΔ. Για τέτοια μεγέθη μιλάμε . Θέλει μεγάλο ταλέντο για τέτοια προχειρότητα..... Και εκεί θα γυρνάνε σε απλή ακάλυπτη τροχαλία τετραθεσια καρεκλακια ......

Επισεις τώρα το σκέφτηκα κακώς δεν υπάρχει κονδύλι για σηματοδότες ....

Edited by vro
  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, vro said:

...

Ότι θα τελειώσει το αυθαίρετο της καντινας από πού προκύπτει;  Εκτός αν είναι σε άλλον διαγωνισμό αυτό.

Να υπενθυμίσω ότι τακτοποίηση γίνεται στα ήδη υπάρχοντα , όχι σε αυτά που δεν χτίστηκαν. Για πάσα εργασία πια χρειάζεται άδεια .

...

Από που προκύπτει ότι είναι αυθαίρετο το κτίριο της καντίνας;

Από το υπόμνημα του σχεδίου, αν το βλέπω σωστά, έχει α.α. 26: Διώροφη οικοδομή 457,26m²  - Υφίσταται υπ' αριθμόν 249/01 οικοδομική άδεια (Ε. ισ + Ε. ορ. = 457,26m²+261,71m² = 716,97m²).

Απ' όσα γνωρίζω θα φτιαχτεί - λειτουργήσει η βεράντα επάνω.

                                                                    

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, ALCATRAZ said:

Από που προκύπτει ότι είναι αυθαίρετο το κτίριο της καντίνας;

Από το υπόμνημα του σχεδίου, αν το βλέπω σωστά, έχει α.α. 26: Διώροφη οικοδομή 457,26m²  - Υφίσταται υπ' αριθμόν 249/01 οικοδομική άδεια (Ε. ισ + Ε. ορ. = 457,26m²+261,71m² = 716,97m²).

Απ' όσα γνωρίζω θα φτιαχτεί - λειτουργήσει η βεράντα επάνω.

                                                                    

Ειναι η περιγραφή του παλιού καταφυγίου της βαθιάς λάκας.

Υπόγειο , ισόγειο , πρώτος όροφος και βεράντες μαζί με το μικρό πέτρινο από πάνω που είναι δηλωμένο σαν αποθήκη εξάρτημα .

Αυτό και μόνο αυτό είναι τα 500 χιλιάρικα και σχεδόν το μισό κείμενο της διαβούλευσης  σε προδιαγραφές 


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 minutes ago, vro said:

Ειναι η περιγραφή του παλιού καταφυγίου της βαθιάς λάκας.

 Νομίζω πως κάνεις λάθος. Το Πέτρινο έχει α.α 10 «Πέτρινη καφετέρια». Το 26 είναι η καντίνα.

Και ναι, θα πέσει γέλιο εξ' αιτίας του πέτρινου... Να πρέπει, σύμφωνα με το διαγωνισμό, οι των αναβατήρων να πρέπει να αναστηλώσουν και αυτό, πακετάκι...

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, vro said:

Το τραγικό λάθος είναι που μπαίνει ανοιχτος τερματισμός αποσυμπλεκωμενου στα 2300 της κορφής αντί του σκάφτου κλειστού τερματισμού . ΤΡΑΓΙΚΟ. Η κορφή της Στύγας δεν είναι Βάκχος . Να υπενθυμίσω ότι η σίδηροκατασκευη στην βλαχόλακα πάνω στην οποία εδράζεται το συγκρότημα Ηνίοχου Ερμή έγινε με πανικο εκ των υστέρων όταν καταλάβανε ότι δεν θα λειτουργούσε το ανοιχτό.

Αυτό είναι απόλυτα σωστό. Αν ο Βάκχος έχει παγοποίηση 1 φορά, η 6 έχει 3, ο Ηρακλής έχει 5 και η Στύγα 20.

Ας μας πουν έμπειροι χειριστές τέτοιων μηχανημάτων αν τα Καλάβρυτα θα μετατραπούν σε χιονοδρομικό μόνο καλού καιρού και μόνο μετά από εύκολες κακοκαιρίες ανοιχτό την επόμενη μέρα.

2 hours ago, flocon said:

Πάντως 10θέσια στον Αχιλλέα μου φαίνεται πράγματι υπερβολή, και δυσανάλογο με το μέγεθος του χκ.

Δεν έχεις άδικο αλλά γενικά τα μεγαλύτερα είναι και φτηνότερα και απλούστερα και λιγότερα για την ίδια μεταφορική ικανότητα. Η τάση εκεί πάει. 8-10-12 δεν θα τα χαλάσουμε.

6 hours ago, Κώστας Πολίτης said:

Αλλαγή Αχιλλέα με ένα νέο που θα βγαίνει στο τέλος της Δάφνης,ώστε να μπορούν να απολαμβάνουν αρχάριοι (οι πλειοψηφία αρχαρίων δεν μπορεί να πάρει πιατάκι)την Φαίδρα την πιο ωραία μπλέ πίστα .

Αλλαγή Στύγας με νέο.

Και τέλος 3 συρόμενα. 1) Νεφέλη από την μέση και πάνω, 2) Φαίδρα και 3) Ειρήνη μέχρι τελευτάια δέντρα.

Το θέμα της παγοποίησης λύνεται με χέρια και διάθεση για δουλειά.

 

+1000

Βοηθάει και να μην βάζεις πολύπλοκα απροστάτευτα λιφτ στην κορφή του βουνού και ταυτόχρονα να μην εξασφαλίσεις τα λεφτά για να αποπαγοποιείς. Αν έχεις λεφτά βρίσκεις και χέρια και διάθεση για δουλειά. Αν βάλεις λιφτ στην κορφή του Έβερεστ θα δουλεύει 3 μέρες το χρόνο.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...