Jump to content
Pant

ΧΚ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ 2021-2022

Recommended Posts



Δλδ για να καταλάβω, δίνουν κλειστό απο σήμερα για αύριο
τον Ηρακλή (Όλως τυχαία Τρίτη -καθημερινή-εισιτήριο 20 ευρώ )με βάσει ποια πρόβλεψη? Αέρα? Παγοποίηση? Πως να εμπιστευτείς ένα τέτοιο χιονοδρομικό που δεν σε σέβεται? Πως να προγραμματίσεις χειμερινές διακοπές σε αυτό το βουνό όταν δεν δουλεύει ολόκληρο όπως θα έπρεπε  χωρίς να συντρέχουν λόγοι καιρικών συνθηκών κάτι που θα ήταν απόλυτα κατανοητό. 


Πολύ απλά, δεν το εμπιστεύεσαι, δεν προγραμματιζεις. Αυτό είναι το χρόνιο πρόβλημα του συγκεκριμένου χιονοδρομικου και γι'αυτον τον λόγο μένουν στα ίδια. Ιδια συνταγή. Να ξεχαρμανιασουν οι μπαρουτοκαπνισμενοι ΣΚ τον Γενάρη κ μετά από χιονοπτωσεις, να πάρουν 35αρια, όσες ετήσιες προλάβουν κλπ. Αν δεν δείξει πρώτα μια επιχείρηση πως πράγματι δουλεύει, δεν γίνεται να πάνε πελάτες._
  • Like 4
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oταν δεν αναμένονται περισσότεροι απο 500 επισκέπτες για ποιό λόγο να λειτουργεί ολόκληρο;

Θα μπορούσε και να είναι κλειστό.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, GiGi said:

Πολύ απλά, δεν το εμπιστεύεσαι, δεν προγραμματιζεις. Αυτό είναι το χρόνιο πρόβλημα του συγκεκριμένου χιονοδρομικου και γι'αυτον τον λόγο μένουν στα ίδια. Ιδια συνταγή. Να ξεχαρμανιασουν οι μπαρουτοκαπνισμενοι ΣΚ τον Γενάρη κ μετά από χιονοπτωσεις, να πάρουν 35αρια, όσες ετήσιες προλάβουν κλπ. Αν δεν δείξει πρώτα μια επιχείρηση πως πράγματι δουλεύει, δεν γίνεται να πάνε πελάτες._

 

Kαι ο ΣΤΧ τι έχει κάνει για αυτό? 

34 minutes ago, maylo said:

Oταν δεν αναμένονται περισσότεροι απο 500 επισκέπτες για ποιό λόγο να λειτουργεί ολόκληρο;

Θα μπορούσε και να είναι κλειστό.

Όταν αναμένεις 500 επισκέπτες τη μια μέρα και την προηγούμενη έχεις 6.000 κάτι κάνεις λάθος. 

Όταν είχες 1.000+ σταθερά, ολόιδιες μέρες στο παρελθόν κάτι κάνεις λάθος.

Θα μπορούσε να μας ενημερώσει για τις προθέσεις του αν θέλει να κλείσει ότι θέλει όποτε θέλει...πριν πληρώσουμε ετήσια ή πριν νοικιάσουμε σπίτι Αράχωβα ή πριν κανονίσουμε τις διακοπές μας ή πριν ζητήσουμε άδεια κλπκλπ

 

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θα διαφωνούσα Με την οικονομία που επιτυγχάνεται με την επιλεκτική λειτουργία των  μηχανημάτων με την προϋπόθεση ότι οι πίστες θα μπορούν να λειτουργούν (από την 6 εύκολα κάνει και 14 η απο τον Δια κάνει Σαχάρας και τσουλάς κελάρια κλπκλπ)σήμερα έχει αεράκι και τα πάντα σε αναμονή θα την αράξουμε στο χωριό 

ΥΓ : θα είναι ευχής έργο να κρατάνε τα μονοπάτια ανοικτά υπάρχει κόσμος που θέλει να τα περπατήσει και είναι απαράδεκτο να τα φράζουν …… (μονοπάτι στο τέλος δρόμου 7) δεν θα μπω στον πειρασμό να μιλήσω για τον διάκοσμο του σαλέ στην φτερολακα , αναρωτιέμαι …. Αλλά άσε είναι για γέλια και για κλάματα . 

Να συμπληρώσω …… τα παπουδια (senior) πληρώνουμε 15€ ?

Edited by vaggelis

Share this post


Link to post
Share on other sites



Όταν αναμένεις 500 επισκέπτες τη μια μέρα και την προηγούμενη έχεις 6.000 κάτι κάνεις λάθος. 
Όταν είχες 1.000+ σταθερά, ολόιδιες μέρες στο παρελθόν κάτι κάνεις λάθος.
Θα μπορούσε να μας ενημερώσει για τις προθέσεις του αν θέλει να κλείσει ότι θέλει όποτε θέλει...πριν πληρώσουμε ετήσια ή πριν νοικιάσουμε σπίτι Αράχωβα ή πριν κανονίσουμε τις διακοπές μας ή πριν ζητήσουμε άδεια κλπκλπ
 


Για αρχή προσφέρει αυτό εδώ το βήμα. Το μοναδικό forum για τη χιονοδρομία στην Ελλάδα. Καλό είναι να το θυμόμαστε που κ που και να μην παραλείπεται.
Όπως γνωρίζεις, το έχει θέσει επανηλειμμενως, επίσημα κ ανεπίσημα και πρόκειται να το ξαναθεσει όταν μας κάνουν την τιμή να μας ακούσουν επίσημα και όχι απλά να διαβάζουν το forum, όπως επίσης γνωρίζεις ότι συμβαινει, εκτός και αν έχει αλλάξει κ αυτό, φυσικά προς το χειρότερο.
Σαφέστατα κάτι κάνουν στραβά, χρόνια τώρα. Σαν μια επιχείρηση παροχης να μην θέλει να πληρώσει ενοίκιο, ρεύμα, υπαλλήλους κλπ, αν δεν δει πρώτα τους πελάτες να κάνουν ουρά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, GiGi said:


Όπως γνωρίζεις, το έχει θέσει επανηλειμμενως, επίσημα κ ανεπίσημα 

 

Γνωρίζω ότι δεν έχει θέσει κανένα θέμα ούτε επίσημα ούτε ανεπίσημα από το 2018. Πιθανότατα να κάνω λάθος και θα χαρώ να δω πως το έχει θέσει έκτοτε. 

Έχετε τα e-mail με τις προτάσεις μου καθώς και το ότι έχει γραφτεί εδώ μέσα από χιονοδρόμους σαν λογικότατα παράπονα που θα έπρεπε να έχουν δημοσιοποιηθεί και μεταφερθεί.

Προφανώς και ευχαριστούμε τον Σύλλογο που ιδρύθηκε από 25 ονειροπόλους κάποτε και όλα τα Προεδρεία που τον κρατάνε ζωντανό με το μεράκι τους και τον κόπο τους. Ξέρω πολύ καλά ότι έχει κρατηθεί χάρη σε μεγάλες προσπάθειες. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να κάνουμε συστάσεις για πιο ουσιαστικές παρεμβάσεις.

Την καλημέρα μας σε όλους τους εργαζόμενους του ΧΚΠ.  Καλά κουράγια, έρχεται περίεργος καιρός.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites




Για αρχή προσφέρει αυτό εδώ το βήμα. Το μοναδικό forum για τη χιονοδρομία στην Ελλάδα. Καλό είναι να το θυμόμαστε που κ που και να μην παραλείπεται.





Sent from my M2007J17G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, GiGi said:

Πολύ απλά, δεν το εμπιστεύεσαι, δεν προγραμματιζεις

αξιοπιστία ΧΚΠ= αύλη αξία

7 hours ago, ΜΙΚ said:

Όταν αναμένεις 500 επισκέπτες τη μια μέρα και την προηγούμενη έχεις 6.000 κάτι κάνεις λάθος. 

Όταν είχες 1.000+ σταθερά, ολόιδιες μέρες στο παρελθόν κάτι κάνεις λάθος.

τόνωση καθημερινής, μεσοβδόμαδου, εξομάλυνση αργία/καθημερινή=10/1

5 hours ago, GiGi said:

Για αρχή προσφέρει αυτό εδώ το βήμα. Το μοναδικό forum για τη χιονοδρομία στην Ελλάδα. Καλό είναι να το θυμόμαστε που κ που και να μην παραλείπεται.

forum=ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ= ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ

 (κρίμα που οι αρμόδιοι των ΧΚ αντί να συμμετέχουν, απλά κρυφοβλέπουν. αλλά κι αυτό αποτελεί μια συνεισφορά του  forum)

 

Πως μπορεί να αντιμετωπιστεί "βέλτιστα", με τους δεδομένους (λίγους ή πολλούς  είναι άλλη κουβέντα) πόρους (ανθρώπους+μηχανήματα),   το απρόβλετο, το μη ελέγξιμο , το "ορεινό" κάθε ΧΚ?

Νομίζω....Με ελαστικότητα/προσαρμογή στις εκάστοτε συνθήκες  και συννενόηση/επικοινωνία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων!

Θέλουμε να είμαστε τίμιοι/ δίκαιοι απέναντι στο απρόβλεπτο και να μοιραζόμαστε το ρίσκο του απρόβλεπτου?

δηλ. για παράδειγμα...

όταν το χκπ απασχολεί το 100% των πόρων του για να δώσει σε λειτουργία έστω και λίγο από το προβλεπόμενο  ΧΚΠ σε λειτουργία (π.χ αργία και χιονοθύελλα), δικαιούται να ζητεί το 100% του προβλεπόμενου εισιτηρίου?  Νομίζω ναί. Εδώ εμπλέκεται θέμα και προσφοράς ...για λόγους marketing

όταν το ΧΚΠ απασχολεί το 70% των πόρων του για να δώσει το 70% του  ΧΚΠ (π.χ καθημερινές περιόδου 2008-2013) , δικαιούται να ζητεί το 50% του εισιτηρίου ? Νομίζω ναί. Αποδείχθηκε τότε ότι το ΧΚΠ μπορεί νάχει προσελεύσεις καθημερινές άνω του 1000

Θελει το ΧΚΠ να είναι τίμιο απέναντι στο πελάτη, που θέλει να τον μετατρέψει σε πιστό του φίλο?

Αν ναί, τότε οφείλει να του πεί ένα  εύλογο προβλεπόμενο  πρόγραμμα λειτουργίας υπό Κ.Σ υψηλής & χαμηλής περιόδου , με  έναν εύλογο τιμοκατάλογο, ώστε να μπορεί ο πελάτης να αποφασίσει κι να αναλάβει την ευθύνη που του αναλογεί (απέναντι στον απρόβλεπτο καιρό, όχι απέναντι στην αυθαιρεσία ΧΚΠ)

Και κάθε φορά που αποκλίνει το ΧΚΠ από το προβλεπόμενο, οφείλει  να επικοινωνεί/αιτιολογεί/προφυλλάσει κόπο/χρόνο/χρήμα πελάτη  π.χ χαλαρώστε ...προβλέπεται μη λειτουργία λόγω ισχυρών ανέμων. 

Στην προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχει δέσμευση, από την αρχή της σαιζόν,   στον πελάτη τι πουλάει το ΧΚΠ υπό ΚΣ (κανονικές συνθήκες) τις καθημερινές. Θέμα που άπτεται νομικής διερεύνησης από το ΙΝΚΑ (ινστιτούτο καταναλωτή) ή τον συνήγορο του πολίτη.(υπάρχει σχετική νομοθεσία   για δίκτυα μεταφοράς επιβατών...π.χ μετρό)

 

Φυσικά και το forum του snowclub.... είναι το μοναδικό..μη κερδοσκοπικό... forum για τη χιονοδρομία στην Ελλάδα, ιδιότητα που το κάνει αρκετά αξιοσέβαστο, και είναι κρίμα που δεν διεκδικεί  ένα ρόλο  πιο θεσμικού συνομιλητή ....υπερασπιζόμενο το συμφέρον του πελάτη χιονοδρόμου. ...αλλά τότε ίσως θα έχανε ...την  ξένοιαστη κριτική  του παρατηρητή/"χαβαλε"  ....... φορτωνόμενο την  ευθύνη επιχειρηματολογίας   των ισχυρισμών του.

Χαίρομαι που συμμετέχω σε αυτό, και ζώ την "εξέλιξη" του από το 2003....

 

 

 

Edited by PanosDrivas
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites



forum=ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ= ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΛΥΣΗΣ
 (κρίμα που οι αρμόδιοι των ΧΚ αντί να συμμετέχουν, απλά κρυφοβλέπουν. αλλά κι αυτό αποτελεί μια συνεισφορά του  forum)
 
Πως μπορεί να αντιμετωπιστεί "βέλτιστα", με τους δεδομένους (λίγους ή πολλούς  είναι άλλη κουβέντα) πόρους (ανθρώπους+μηχανήματα),   το απρόβλετο, το μη ελέγξιμο , το "ορεινό" κάθε ΧΚ?
Νομίζω....Με ελαστικότητα/προσαρμογή στις εκάστοτε συνθήκες  και συννενόηση/επικοινωνία μεταξύ όλων των εμπλεκομένων!
Θέλουμε να είμαστε τίμιοι/ δίκαιοι απέναντι στο απρόβλεπτο και να μοιραζόμαστε το ρίσκο του απρόβλεπτου?
δηλ. για παράδειγμα...
όταν το χκπ απασχολεί το 100% των πόρων του για να δώσει σε λειτουργία έστω και λίγο από το προβλεπόμενο  ΧΚΠ σε λειτουργία (π.χ αργία και χιονοθύελλα), δικαιούται να ζητεί το 100% του προβλεπόμενου εισιτηρίου?  Νομίζω ναί. Εδώ εμπλέκεται θέμα και προσφοράς ...για λόγους marketing
όταν το ΧΚΠ απασχολεί το 70% των πόρων του για να δώσει το 70% του  ΧΚΠ (π.χ καθημερινές περιόδου 2008-2013) , δικαιούται να ζητεί το 50% του εισιτηρίου ? Νομίζω ναί. Αποδείχθηκε τότε ότι το ΧΚΠ μπορεί νάχει προσελεύσεις καθημερινές άνω του 1000
Θελει το ΧΚΠ να είναι τίμιο απέναντι στο πελάτη, που θέλει να τον μετατρέψει σε πιστό του φίλο?
Αν ναί, τότε οφείλει να του πεί ένα  εύλογο προβλεπόμενο  πρόγραμμα λειτουργίας υπό Κ.Σ υψηλής & χαμηλής περιόδου , με  έναν εύλογο τιμοκατάλογο, ώστε να μπορεί ο πελάτης να αποφασίσει κι να αναλάβει την ευθύνη που του αναλογεί (απέναντι στον απρόβλεπτο καιρό, όχι απέναντι στην αυθαιρεσία ΧΚΠ)
Και κάθε φορά που αποκλίνει το ΧΚΠ από το προβλεπόμενο, οφείλει  να επικοινωνεί/αιτιολογεί/προφυλλάσει κόπο/χρόνο/χρήμα πελάτη  π.χ χαλαρώστε ...προβλέπεται μη λειτουργία λόγω ισχυρών ανέμων. 
Στην προκειμένη περίπτωση δεν υπάρχει δέσμευση, από την αρχή της σαιζόν,   στον πελάτη τι πουλάει το ΧΚΠ υπό ΚΣ (κανονικές συνθήκες) τις καθημερινές. Θέμα που άπτεται νομικής διερεύνησης από το ΙΝΚΑ (ινστιτούτο καταναλωτή) ή τον συνήγορο του πολίτη.(υπάρχει σχετική νομοθεσία   για δίκτυα μεταφοράς επιβατών...π.χ μετρό)
 
Φυσικά και το forum του snowclub.... είναι το μοναδικό..μη κερδοσκοπικό... forum για τη χιονοδρομία στην Ελλάδα, ιδιότητα που το κάνει αρκετά αξιοσέβαστο, και είναι κρίμα που δεν διεκδικεί  ένα ρόλο  πιο θεσμικού συνομιλητή ....υπερασπιζόμενο το συμφέρον του πελάτη χιονοδρόμου. ...αλλά τότε ίσως θα έχανε ...την  ξένοιαστη κριτική  του παρατηρητή/"χαβαλε"  ....... φορτωνόμενο την  ευθύνη επιχειρηματολογίας   των ισχυρισμών του.
Χαίρομαι που συμμετέχω σε αυτό, και ζώ την "εξέλιξη" του από το 2003....
 
 
 


Αγαπητέ Pano, σαφέστατα αναγνωρίζεται η ιδιεταιροτητα και οι ειδικές συνθήκες που δύνανται να προκύψουν στον χώρο που ασκεί τις δραστηριότητες της η εν λόγω επιχείρηση. Αν όχι απ'ολους, τουλάχιστον από αρκετούς.
Όπως πολύ σωστά επισημαίνετε, το κλειδί σε αυτό είναι να δημοσιοποιειται το προβλεπόμενο, θα έλεγα μαζί με το τιμοκατάλογο. Οχι ετεροχρονισμενα και σαφέστατα επί αυτού εγείρονται ζητήματα νομικής διερεύνησης.
Παρεμπιπτόντως, σε μια από τις επιστολές που έχει αποστείλει ο ΣΤΧ τα τελευταία έτη (προ covid) είχε γίνει μνεία για αναλογικότητα εισιτηρίου κ ποσοστού λειτουργίας. Σκοπος ήταν να ανοίξει μια κουβέντα που φυσικά δεν ανοιξε ποτέ, διότι σε μια συζήτηση απαιτειται τόσο πρόθεση αποδοχής λαθων με ευηκοα ώτα, όσο και διάθεση εξέλιξης. Η εξέλιξη ήρθε τρόπον τινά με την κατάργηση του γορδιου δεσμού των μονάδων του Ski data, ωστόσο εμεινε εκεί. Όλα τα άλλα εμειναν τα ίδια. Εκτός από τις τιμές.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, GiGi said:

Η εξέλιξη ήρθε τρόπον τινά με την κατάργηση του γορδιου δεσμού των μονάδων του Ski data, ωστόσο εμεινε εκεί.

Πως αλλιώς μπορεί να διατίθεται  πολυήμερο εισιτήριο ανοικτών ημερομηνιών  (αργιών η καθημερινών, ολίγων ή πολλών ημερών)?

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, maylo said:

Oταν δεν αναμένονται περισσότεροι απο 500 επισκέπτες για ποιό λόγο να λειτουργεί ολόκληρο;

Θα μπορούσε και να είναι κλειστό.

Όπως είπε και ο Luke Skywalker κάθε λέξη που είπες είναι λάθος. 

Φυσικά καθένας μπορεί να κάνει ότι θέλει με το μαγαζί του (όπως και με το σώμα του που είναι της μόδας) αλλά ζούμε σε οργανωμένες κοινωνίες με κανόνες (που πρέπει να τηρούνται ή να υποστείς τις συνέπειες).

Όπως κάθε παροχή υπηρεσιών που προ πουλάει τις υπηρεσίες του, οφείλει να τις προσφέρει στο ωράριο που έχει προ αναγγείλει. Οπότε όχι κλειστό δεν θα μπορούσε να είναι!!!!

Να επενδύσει, να αναβαθμίσει, να διαφημίσει, να φτιάξει όνομα και να περιμένει πάνω από 1000 άτομα. Δηλαδή αν είχες συνδρομή σε γυμναστήριο που έχει 10 υπηρεσίες και ξαφνικά σου έλεγαν ότι με τα ίδια χρήματα θα παίρνεις μόνο 2 υπηρεσίες θα ήσουν κουλ; Σε θέλω για πελάτη Πέτρο!!

  • Like 1
  • Haha 1

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, ΜΙΚ said:

Γνωρίζω ότι δεν έχει θέσει κανένα θέμα ούτε επίσημα ούτε ανεπίσημα από το 2018. 

Γνωρίζεις ότι Δεκέμβριο του 19 είχα πάει Παρνασσό και είδα τον τότε διευθυντή κύριο Χοντρό (θα σου βρω και το post). Ναι πέρσι εν μέσο lock down δεν κάναμε τίποτα!!! Εφέτος προσπαθούμε αλλά δεν ανοίγουν εύκολα οι πόρτες. 


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμμετέχουν με ουσιαστικές εισηγήσεις στην κουβέντα δυο μέλη του ΔΣ του ΣΤΧ και ένας πρώην διευθυντής του ΧΚΠ. Παράλληλα θέτουν θέματα πολλοί απλοί χιονοδρόμοι. Από όσο ξέρω διαβάζουν τουλάχιστον 5-6 υψηλόβαθμα στελέχη ΕΤΑΔ/ΧΚΠ και πάνω από 15 στελέχη στο βουνό.

Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους, είναι μια τεράστια νίκη του ΣΤΧ. Όμως τι την κάνει?

Όπως και στη συνάντηση του 2019 είναι απλά προσωρινές νίκες που με κάθε αλλαγή διεύθυνσης/διοίκησης ΕΤΑΔ/ ΧΚΠ εξαφανίζονται. Και όπως ξέρετε έχουμε σχεδόν κάθε χρόνο αλλαγή είτε στον Πολιτικό προιστάμενο, είτεστα υψηλόβαθμα στελέχη της ΕΤΑΔ είτε στα υψηλόβαθμα στελέχη του ΧΚΠ. Πολύ συχνά έχουμε σε όλα αλλαγές.

Φυσικά και μπράβο για όλες τις προσπάθειες αλλά τι έγιναν? Όσα είπες στον πρώην διευθυντή εξαφανίστηκαν. Καταγράφηκαν? Μεταφέρθηκαν άμεσα? Είναι ανακοινωμένα κάπου? Αν όσα μας είπε έγιναν ή όχι?

Μάλιστα για την συγκεκρημένη συνάντηση ήταν εξόφθαλμο εντός ενός μήνα ότι κάποια από όσα είπε ο τότε διευθυντής του ΧΚΠ ήταν ευχολόγια. Αποτέλεσμα? Έστω μια παρατήρηση, επίσημη ή ανεπίσημη?

Μην κουράζω τις προτάσεις μου τις ξέρετε. Αγνοήστε τις αν θέλετε. Επικοινωνήστε κάποια από τις προτάσεις που έχουν γραφτεί από χιονοδρόμους. Κυριολεκτικά δυο κλικ είναι.

Στα υψηλόβαθμα στελέχη που διαβάζουν γνωρίζουν ότι μεταξύ forum και των προτάσεων και της ικανότητας να γίνει κάτι υπάρχουν εμπόδια. Αν μιλούσαμε για ένα γυμναστήριο με ένα ιδιοκτήτη/διευθυντή το 99% των προτάσεών μας θα είχε υιοθετηθεί. Επειδή υπάρχει το σύστημα Πολτικοί/ΕΤΑΔ/ΧΚΠ η πρόταση δεν φτάνει ποτέ να συζητήθεί στην ουσία της. Άλλα διαβάζει ο Πολιτικός άλλα ο υπεύθυνος της ΕΤΑΔ, άλλα το κάθε στέλεχος της ΕΤΑΔ και άλλα ο Διευθυντής του ΧΚΠ και άλλα το κάθε στέλεχος.

Ο Πολτικός λέει "ναι η ανάπτυξη του χειμερινού τουρισμού είναι σημαντική, θα κάνετε σούπερ σκι, οι προηγούμενοι τα κάνανε μαντάρα",

ο διευθυντής της ΕΤΑΔ λέει "ναι σουπερ σκι θα κάνετε μα το μπάτζετ είναι αυτό, έδωσα εντολή στα στελέχη να διορθωθούν ένα ένα. οι προηγούμενοι τα κάνανε μαντάρα",

το στέλεχος της ΕΤΑΔ λέει "ναι θα κάνετε σούπερ σκι αλλά οι διαδικασίες πρέπει να είναι αυτές,  δεν έχω κάνει ποτέ σκι να ξέρω τι είναι σημαντικό για χιονοδρόμο,",

ο διευθυντής του ΧΚΠ λέει "ναι αλλά οι διαδικασίες της ΕΤΑΔ οδηγούν το μπάτζετ και τα λιφτ και το προσωπικό έχουν αυτά τα λάθη, οι προηγούμενοι τα κάνανε μαντάρα, δυστυχώς αυτό που είναι σημαντικό για τον χιονοδρόμο έχει κολλήσει εκεί"

και ο χειριστής του μηχανήματος λέει "από τις 5.30 ήξερα ότι δεν υπάρχει ελπίδα να ανοίξουμε, το είπα αλλά η διαδικασία είναι αυτή, κάθε χρόνο τα ίδια και μάλιστα οι καινούργιοι ξέχασαν και αυτό"

Ας κάνει το Προεδρείο δυο κλικ να διαβάσουν επιτέλους όλοι τα ίδια. Το ζουμί και τις (ίδιες από το 2005 θέσεις του Συλλόγου) μαζί με τις καθημερινές παρατηρήσεις των μελών. Δυο κλικ είναι.

 

 

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πως αλλιώς μπορεί να διατίθεται  πολυήμερο εισιτήριο ανοικτών ημερομηνιών  (αργιών η καθημερινών, ολίγων ή πολλών ημερών)?
Δυστυχώς δεν ήταν αυτό το πρόβλημα, διότι τη χρονιά που γράφτηκε η πρόταση για αναλογικότητα εισιτηρίου κ ανοιχτών αναβατήρων, είχαν καταργηθεί οι 6αρες, 20αρες κλπ. Σε περίπτωση δε που θελήσουν να το επαναφέρουν, υπάρχει λύση. Αντί να προαγοράζεις μονάδες (δεν μιλάω για την ετήσια η 80αρα) να αγοράζεις αξία στην οποία έχει εφαρμοστεί ένας συντελεστής έκπτωσης, αναλογα με το ποσο. Δλδ τα 100 ευρώ προαγορασμενα να αντιστοιχούν σε αξία 150 ευρώ στο γκισέ τμηματικά, τα 200 σε 300 κλπ. Λύσεις υπάρχουν.
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια που ΕΤΑΔ και ΧΚΠ διαβάζουν ως ματάκηδες το Forum και οι αποφάσεις βγαίνουν από ένα μαύρο κουτί χωρίς αιτιολόγηση, ας θέσω εδώ ένα άλλο ερώτημα: πώς εξηγείται η εδώ και χρόνια μη δημιουργική (έως εχθρική) στάση απέναντι στον κλάδο των σχολών και των εκπαιδευτών, μέσω της ειδικής τιμολόγησης των καρτών τους, της έλλειψης βασικών πρακτικών διευκολύνσεων και των εν γένει απαιτήσεων για τη λειτουργία τους; Μάλιστα, 2 χρόνια μετά την πλήρη και αναγκαστική παύση της δουλειάς τους βρήκαν μπροστά τους με το καλημέρα χειρότερη αντιμετώπιση.

Edited by PhaethonF1
  • Like 5

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ειδικά στο ζήτημα που θετει ο Phaethon, κάτι με τσιγκλαει πως καλλιεργούνται συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού.
Τη μία η αλλαγή προγραμματος λειτουργίας της καθημερινές, την άλλη η άνιση μεταχείριση των επαγγελματιών, μου προκαλεί αλγεινη εντύπωση πως μια εταιρεία του Δημοσίου, με νομικούς συμβούλους, κάνει τόσο χοντρά λάθη.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aν δεν είμασταν στην Ελλάδα...

Ωπ, να ένα ωραίο βουνό που έχει χιόνι, 180χλμ από πόλη με 5.000.000 κατοίκους. Έχει ένα πολιτιστικό μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς στα 12 χλμ και άλλο ένα στα 180 χλμ. Άλλα χιονοδρομικά κοντά στην πόλη πρακτικά δεν έχει, άλλο ενάμιση ανταγωνισμός και για τα άλλα θες αεροπλάνο ή πάνω από 5 ώρες δρόμο.

Ξαφνικά ως δια μαγείας μπήκαν 7 ολοκαίνουργιοι και 10 πανάρχαιοι αναβατήρες εκεί που ψιλοέχει χιόνι. Έχουμε βουνό και χιόνι για άλλα πέντε τέτοια αλλά δε πειράζει, άστα παρθένα.

Οι πελάτες έδειξαν ότι ανεβαίνουν κατά χιλιάδες μόνο σκ και κατά λίγες χιλιάδες καθημερινές αν δουλεύει όλο και κατά εκατοντάδες αν υπολειτουργεί.  

Το πρώτο που θα διόρθωνες δεν θα ήταν από Σεπτέμβρη να ξέρει ο κάθε πελάτης τι θα δουλεύει και πότε? Δεν θα έκανες διαφήμιση εντός και εκτός χώρας τον Σεπτέμβρη? Δεν θα έκανες ότι μπορούσες να μαζέψεις παιδιά? Τεχνητό? Κάτι για τις καθημερινές?

Τι πλάκα που έχει το τιμολογιακό: Από όσα έχουμε δει σε οποιαδήποτε άλλη χώρα υπάρχει ένα και μοναδικό ρίσκο για τον πελάτη. Ο καιρός. Όχι τα κέφια και οι ορέξεις του χιονοδρομικού. Απλά ο καιρός και το να φυσάει εκτός ορίων ή να έχει παγώσει τα λιφτ ή να έχει ανασφαλείς συνθήκες για χιονοδρομία κλπκλπ

Όμως υπάρχει μια τιμή για ημέρα, μια τιμή για βδομάδα και πολλές τιμές ανάμεσα. Υπάρχουν εκπτώσεις για πολλές μέρες όπου φυσικά αν έχει παλιόκαιρο έπαιξες και έχασες. Μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις ο μόνος τρόπος να ακυρώσεις ημέρα είναι χαρτί γιατρού. Αλλά σπάνια δεν δουλεύει τίποτα. Όλο και κάτι θα έχουν φροντίσει να χαρεί ο κόσμος σκι ακόμα και με παλιόκαιρο(7, 10, 14 πχ). Άλλη τιμή υπάρχει για συνεχόμενες ημέρες και άλλη για μη συνεχόμενες. Άλλη τιμή υπάρχει αν δουλεύει όλο και άλλη τιμή αν δουλεύει ένα μέρος.

Και πάνω από όλα γνωρίζεις από Σεπτέμβρη το πότε θα δουλεύει τι, ποιες είναι οι τιμές και (σε γενικές γραμμές) ότι αν ρίξει ένα μέτρο χιόνι ή φυσάει 100χλμ αέρα θα κλείσουν τα τάδε λιφτ που θα ανοίξουν την επόμενη. Με ένα απλό google βρίσκεις τα μειονεκτήματα του κάθε χκ.

Μπορεί κανείς να φανταστεί τι έχει να γίνει σε ένα χιονοδρομικό των Άλπεων αν ξαφνικά μια χρονιά κάποια κρίσιμα λιφτ εκεί που δούλευαν με 100 χλμ αέρα κλείνουν στα 70 τυχαίες μέρες? Ή αν ένα χιονοδρομικό ξαφνικά μια χρονιά όποτε χιονίζει κλείνει για δυο μέρες παραπάνω κάποια κρίσιμα λιφτ? Χαζά παραδείγματα αλλά ας πούμε το La Grave ή το Aquige di midi ή το Hellbroner που είναι με λίγα λιφτ φέτος αρχίζει να είναι ευαίσθητο από αέρα. Ξαφνικά το Val Thorens δεν ανοίγει το θεριό με ομίχλη? Ξαφνικά το Flaine δεν φτάνει στα 2500 με 80χλμ αέρα? Ξαφνικά δεν έχει Valluga με 30 πόντους φρέσκο? Ξαφνικά Karpun τα δυο καλά κλειστά? Η Marmolada? Να μην ενώνει η Sella Ronda τυχαίες μέρες? Το Zermatt το πάνω? Η Cervinia την ένωση? Αμέσως όλοι οι τουριστικοί οδηγοί θα γράψουν πιο πολύ weather/wind prone, ενώ δεν το έγραφαν. Θα γράψουν after snowfall usually closed for more days. Διαβάστε οδηγούς. Τα γράφουν όλα τα ευαίσθητα σημεία των χιονοδρομικών. Αν όμως γίνουν πιο ευαίσθητα αμέσως θα χάσουν αξιοπιστία και επισκέψεις. Και επειδή ξέρουν ότι η αξιοπιστία είναι το παν δεν θα αφήσουν ποτέ να συμβεί. Μόνο προς το καλύτερο θα πάνε. 

Με πολύ απλά λόγια κάτι από αυτά...

Οι θέσεις του Συλλόγου - Θέματα και προβλήματα της τουριστικής χιονοδρομίας στην Ελλάδα - Snowclub.gr forum

Κερδίζει διθέσια πτήση όποιος βρει την παραμικρή σχέση του τι γίνεται στον Παρνασσό με τα παραπάνω.

Απομακρύνετε μικρά παιδιά από την οθόνη αν κάνετε google για τα μειονεκτήματα του Παρνασσού.

Edited by ΜΙΚ
  • Like 2

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ουρές καθημερινής στον Βάκχο.
Φέτος όλες τις μερες έχει ουρές.
Μόνο και μόνο για τον covid έπρεπε να ανοίγει ο Ηρακλής.
Αλλά αυτά δυστυχώς... για το ΧΚΠ.

FB post arahovameteo.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι να πεις για αυτές τις ουρές σε καθημερινή ; Σε μια τέλεια μέρα χωρις αέρα με ήλιο … κακιστη διαχείριση  και αδιαφορία απλά και μόνο λόγω μονοπωλίου… θα έπρεπε να ντρέπονται 

F30F1D6A-60BD-4419-BCF5-F710E430ECF5.jpeg

Edited by panthessa
  • Like 1
  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η σχέση μεταξύ πελάτη και επιχείρησης είναι σημαντικό πράγμα εκτός από τις φορές που η επιχείρηση συμπεριφέρεται ως μονοπώλιο και γράφει τον πελάτη εκεί που ο ήλιος δεν λάμπει γιατί ξέρει ότι δεν υπάρχουν εναλλακτικές.

 

Στο mail που τους εστειλα πριν από λίγες μέρες δεν είχαν ούτε την ευγένεια να απαντήσουν «μας συγχωρείτε αλλά αυτό που ζητάτε δεν είναι δυνατό για τους χ ψ λόγους.
 


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

 

Στο mail που τους εστειλα πριν από λίγες μέρες δεν είχαν ούτε την ευγένεια να απαντήσουν «μας συγχωρείτε αλλά αυτό που ζητάτε δεν είναι δυνατό για τους χ ψ λόγους.

Αν βέβαια θες να το κυνηγήσεις, μπορείς.

Είναι επιχείρηση του Δημοσίου. Έχουν χρονικό περιθώριο για απάντηση στους πολίτες.

Αν το έχεις κιόλας επισυνάψει σε ανώτερα κλιμάκια, τότε η απάντηση είναι σχεδόν σίγουρη.

Το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα λέει τίποτα. Αλλά κάτι θα πάρεις.

Πάντως φέτος κάτι τρέχει με το χκπ. Έχει σκληρύνει τη στάση του σε διάφορα θέματα. Σαν να μη το νοιάζει τίποτα.

Ειδικά με το covid και μέσα σε ένα κλίμα που μουσικοί είναι άνεργοι και καφετζήδες τρώνε πρόστιμα χιλιάρικα, το χκπ λειτουργεί σα να μην υπάρχει αύριο.

Κόντρα με την Αράχωβα, αποφασιστικός τιμοκατάλογος, κλπ κλπ.

 

 

 

Sent from my M2007J17G using Tapatalk

 

 

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από αυτά που μαθαίνω για το ΧΚΠ φέτος, μου έχει κοπεί κάθε όρεξη για επίσκεψη κι ας μην έχω κάνει σκι για 4 χρόνια κι ας κατάγομαι από την περιοχή ...

Έχω μερικές μέρες υπόλοιπο άδειας του 2021 και σκέφτομαι σοβαρά εκδρομή προς βόρεια Ελλάδα. Φαίνεται ότι αν μη τι άλλο εκεί δεν έχουν καβαλήσει καλάμι (κι ελπίζω να μην το κάνουν) ...

  • Like 1

Γόνδολες υπάρχουν ΜΟΝΟ στη Βενετία.

 

Στα βουνά μας ανεβάζουν τα τελεφερίκ.-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...