Jump to content
Pant

ΧΚ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ 2021-2022

Recommended Posts

Η ελεύθερη πρόσβαση στο ύψος του σαλέ Φτερόλακκας ήταν κομβικής σημασίας για την επιτυχία της Φτερόλακκας πέρυσι, όπως και για την ανάπτυξη των περιοχών αυτής της πλευράς (Αμφίκλεια-Κ.Τιθορέα-Πολύδροσο).

Πολλά συμβαίνουν στο εξωτερικό και δεν συμβαίνουν εδώ. Δεν αρκεί η αναφορά τους για να γίνονται copy-paste. Κρινουμε τί αντιγράφουμε, πώς και σε τι περιβάλλον το εφαρμόζουμε.

  • Like 2

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οκ 

Λαμβάνοντας υπ όψη η εταδ το κόστος αποχιονισμου του άνω παρκινκ θα δώσει το πάνω μισό στους VIP και το κάτω μισό στους πλεμπαίους. 

Άλλωστε τι VIP  θα είναι αυτοί αν δεν βγάζουν το μάτι στους πλεμπαιους .

Να γελάμε και λίγο ( κλαυσίγελος) 

 

Έχω σκάσει σαρανταρι πέρσυ αλλά το φχαριστηθηκα . Τι να κάνουμε είναι τόσο αστείο το μέγεθος των πιστών του Παρνασσού που αν δεν κάνεις εκτός και με χρήση προπαρκαρισμενου αυτοκινήτου δεν έχει νόημα . Μετά όμως άντε βρες θέση να παρκάρεις.....

Το μοιραστηκαμε στα τρία , αλλά οσο ναναι ετσουξε . Πάντως για μια μέρα γινηκαμε και εμείς ....VIP. Μεγάλη η χάρη του . Βέβαια έπρεπε να ξανακλεψουμε και στα σκαλοπάτια , ρίχνοντας με σουγιά το δίχτυ . Ρε τι τραβάμε με τους άριστους .....

  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/2/2022 at 5:45 PM, vro said:

Σύμφωνα με το SR ολοκληρώνεται το VIP πάρκινγκ στην Φτερόλακκα .

Προβλέπω ξανά μπάρα με διόδια για το πάνω παρκινκ .

Προσωπικά θεωρώ τα VIP του Παρνασσού ότι πιο αισχρό . Και είναι η απόλυτη δικαιολογία για να το παίζεις τζαμπατζης. 

Αλλά βέβαια εγώ είμαι γνωστός κουμουνιστής . Περπατάτε πλεμπαίοι.

ή βγάλτε VIP. Έξω οι βλάχοι από τον Παρνασσό . 

( Λόγω ηλικίας όποιος θέλει να του διηγηθώ τα του αθηναϊκού . Πριν το ρίξουν έξω φυσικά ) .

Χαχαχ δεν θα μπορεί να ρίξει κλωτσια και ο χελμπεντ .....

Ψάχνω να βρω τη φωτό που έχεις παρκάρει στο VIP και δεν τη βρίσκω να δουν όλοι τι κομμουνιστής είσαι!!! 😂😂 Μαζί τα φάγαμε!! 😂😂

  • Haha 1
  • Love 1

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, KonKan said:

Ψάχνω να βρω τη φωτό που έχεις παρκάρει στο VIP και δεν τη βρίσκω να δουν όλοι τι κομμουνιστής είσαι!!! 😂😂 Μαζί τα φάγαμε!! 😂😂

Μόνιμος θαμώνας του vip παρκινκ 

 

received_542778690937221.jpeg

  • Like 1
  • Haha 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/4/2022 at 10:53 PM, gianis50 said:

Παντως δεν εχω αντιληφθει να υπαρχουν τετοιες θεσεις parking που πληρωνοντας κατι να εχεις ευκολοτερη προσβαση στο πεδιο.Ουτε ακομα και στο Sankt Moritz που θεωρηται το χκ των πλουσιων.......κατοικοι 5αστερων ξενοδ ισως να εχουν καπου προταιρεοτητα στα κεντρικα λιφτ....οχι ομως με το αυτοκινητο

Απο οσο θυμάμαι  στο st moritz πληρώνεις για όλες τις θέσεις parking δεν υπάρχει ελεύθερο parking  🤪

Φυσικά, δεν υπάρχει καμμία  σύγκριση για αποφυγή παρεξηγήσεων

 

Edited by Lalakis81

Share this post


Link to post
Share on other sites
Γιατί να υπάρχουν θέσεις vip στο ΧΚΠ?  από όσο γνωρίζω έχουν σημαντικά έσοδα...ενδεικτικό της νοοτροπίας πολλών πελατών του....
τι νοοτροπία θέλει το χκπ να εμπνεύσει  στον πελάτη του και γιατί?
ποιό είναι το όραμα του? στόχοι του? σχέδιο του?
μετρήσιμα αποτελέσματα του? λάθη του? αλλαγές πολιτικής του?αφήγημα του?

κόστη και οφέλη  λειτουργίας του πίσω δρόμου Φτερόλακας αλλά και της κάθε ενέργειας του ΧΚΠ ?..

όχι μόνο τα οικονομικά αλλά και τα κοινωνικά, περιβαλλοντικά...

συμπεριφορά προς αμεα? Υπάρχει ο απαιτούμενος σεβασμός και υπευθυνότητα? αξιοποιούνται οι υπάρχουσες δυνατότητες? γιατί? πως?

Ποιός ο ρόλος της καμπίνας και  όχι της καρέκλας στους αναβατήρες? Τι ρόλο παίζουν οι καμπίνες στους 2 βασικούς άξονες του ΧΚΠ? κόστη και οφέλη τους?

Είναι πολύ σημαντική η αμφίδρομη επικοινωνία χκπ  και ο διάλογος με τους πελάτες. του για να βελτιώνεται το ΧΚΠ αλλά και οι πελάτες του....καθώς και όλοι οι εμπλεκόμενοι...(ντόπιοι, αξιωματούχοι, επαγγελματίες, κοκ)

ΚΡΊΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ...

Summary of the Conclusions of the Congress 2012 (Abstract of the final presentation of the Congress by Mr. Frederic Pierret, conducted by the Conference Secretariat)
2012_en_conclusions_congresdeneu.pdf (webunwto.s3-eu-west-1.amazonaws.com)

"....

Δυνατότητες  web 2.0 και όρια τους (εύκολα, στοχευμένα, σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες, ανοικτός διάλογος με τους πελάτες,  προστασία της αλήθειας και αξιοπιστίας)

Ο Pierret (2012) περιγράφει τις δυνατότητες και τα όρια του web 2.0 ως εξής:

1.  Καταβάλλεται πολλή προσπάθεια για πληροφορίες πριν από το ταξίδι. Αλλά και  κατά τη διάρκεια της διαμονής, μέρος των πληροφοριών μπορεί να παρέχεται σήμερα εύκολα, στοχευμένα, σε πραγματικό χρόνο  μέσω εφαρμογών για κινητά.

2. Υπό αυτή την έννοια  το web  2.0 συμβάλει στην προστασία της αλήθειας και αξιοπιστίας και αποθαρρύνει την παροχή  πλαστών  πληροφοριών  ή εξαπάτησης. Επίσης δεν πρέπει  να ξεχνάμε την απαραίτητη προώθηση, ανάπτυξη και συντήρηση της μάρκας ή του προϊόντος σε  μόνιμη βάση.

3. Είναι πολύ σημαντική η αμφίδρομη επικοινωνία και ο διάλογος με τους πελάτες. Ο διάλογος μπορεί να καθιερωθεί με διάφορους τρόπους π.χ με γρήγορες απαντήσεις σε σχόλια, ιδίως αρνητικά σχόλια. Αυτές οι γρήγορες απαντήσεις παίζουν σημαντικό ρόλο σε αυτό το πλαίσιο καθώς και η ποσότητα των σχολίων που λαμβάνονται, ανεξάρτητα από το αν είναι θετικά ή αρνητικά. Ακριβώς όπως δήλωσε ένας από τους ομιλητές: «Είναι καλύτερα να υπάρχουν πολλά σχόλια, ακόμη και αν δεν είναι όλα θετικά σχόλια» παρά να μην υπάρχει καμία αντίδραση. Με άλλα λόγια, το να δίνεται στους πελάτες η δύναμη να σχολιάζουν έχει ως αποτέλεσμα ακόμη μεγαλύτερη συμμετοχή των διαχειριστών προορισμού. Υπάρχει επίσης η περίπτωση διαλόγου μεταξύ των κοινοτήτων καθώς και ο τρόπος οικοδόμησης e-κοινοτήτων.

 4. Tο web 2.0 είναι ένα εργαλείο αν και σημαντικό, αλλά και πάλι μόνο ένα εργαλείο. Αυτό σημαίνει ότι δεν μπορεί να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά εάν δεν εφαρμοστεί σε μια ολοκληρωμένη  στρατηγική προσέγγιση μάρκετινγκ. Είναι προφανές ότι υπάρχουν περισσότερα μέσα και το web 2.0 μπορεί να φαίνεται φθηνότερο από άλλα μέσα μάρκετινγκ και προώθησης, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να  αφιερώνουμε λιγότερη προσπάθεια από άποψη χρηματοδότησης, χρόνου, εργατικού δυναμικού, ενέργειας και συναισθημάτων. Η  εξοικονόμηση από αυτή την άποψη δεν θα πρέπει να οδηγήσει σε περικοπή της χρηματοδότησης για άλλα μέσα προώθησης και μάρκετινγκ.

......

Είναι αλήθεια ότι η διαδικτυακή επικοινωνία στις μέρες μας είναι επιβεβλημένη στον κόσμο του τουρισμού, με κίνδυνο  όποιος δεν συμμετέχει να βρεθεί εκτός αγοράς.

...."

 

Edited by PanosDrivas
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια άλλη προτεραιότητα εκτός των parking θα έπρεπε να είναι η λειτουργία τοπικών ski bus στο δίκτυο των όμορρων περιοχών (από Αράχωβα, Δελφούς, από Κ. Τιθορέα, Αμφίκλεια και από Πολύδροσο, Αγόριανη). Άλπεις να κοιτάμε, αλλά να τα κοιτάμε όλα.

  • Like 9

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανονησε να χρεώνουν το παρκινκ και να ανεβαίνουμε στην καρότσα του αγροτικού .

Η βασική αρχή του νεοφιλελευθερου  καπιταλισμού είναι ότι αν βγάζει κέρδος θα γίνει . Προφανώς δεν βγάζει. 

Άρα περνάμε αυτόματα στην δεύτερη αρχή . Απαγορεύουμε την χρήση δημόσιου χώρου ( όχι κομμουνιστικά πραμματα στα σαλέ μας ) και εξαναγκαζουμε στην αγορα του μεταφορικού προϊόντος μας . 

Μετά θα ζητάς εξαίρεση για όσους έχουν ετήσια . Το έχω δει το έργο. 

Μην ακούω για αποτύπωμα και λοιπές οικολογικές αηδίες , έχω ανέβει πριν τον κλαουδατο και έχω φύγει αρκετά μετά .  Αν ήμουνα οικολόγος δεν θα πήγαινα για σκι . 400 χλμ κάνω , το  Αράχωβα παρκινκ δεν θα μου δώσει άλλοθι. 

Σας μιλάει οικολόγος που από το 2005 έχει το ίδιο αμάξι.  

Δεν είμαι σαν κάποιους που προωθούν ηλεκτρικά τάχα από ψευτοΑΠΕ και έχουν αλλάξει 5 μπεμπες στο ενδιαμεσο.

 

  • Like 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/15/2022 at 6:58 PM, PhaethonF1 said:

Μια άλλη προτεραιότητα εκτός των parking θα έπρεπε να είναι η λειτουργία τοπικών ski bus στο δίκτυο των όμορρων περιοχών (από Αράχωβα, Δελφούς, από Κ. Τιθορέα, Αμφίκλεια και από Πολύδροσο, Αγόριανη)

πολύ "σωστή" προτεραιότητα φίλε PhaethonF1.....για οικονομικούς, συναισθηματικούς, περιβαλλοντικούς λόγους...

Πως την φαντάζεστε φίλοι συμφορουμίτες να υλοποιείται μια τέτοια 'δράση"  στα Παρνασσοχώρια?

Ποιός θα "έπρεπε" να αναλάβει κατά την γνώμη σας  (σχεδιασμός, επένδυση, διαχείριση έσοδα-έξοδα λειτουργίας)   μια    "...λειτουργία τοπικών ski bus στο δίκτυο των όμορρων περιοχών..."?

το ΧΚΠ?

οι ΟΤΑ? τα ΚΤΕλ?

οι σύλλογοι ξενοδόχων-επαγγελματιών?

ένας  τοπικός επιχειρηματίας taxi ή λεωφορείων?

ένας  Αθηναίος ski-bus?

ένα συνδυασμός των παραπάνω?  Πόση συμμετοχή ο καθένας και γιατί?

σίγουρα είναι κάτι που δεν καρποφορεί άμεσα  (άρα δεν προσφέρεται για αρπακτή ψευδοεπενδυτή  ή εύκολο εντυπωσιαμό πολιτικάντη) αλλά κτίζεται και βελτιώνεται  σταδιακά προσαρμοζόμενο στις τρέχουσες συνθήκες, όταν υπάρχει ...τι?.....(βλ.Άλπεις κ.λπ) 

Αυξανόμενη η  κλίμακα του μεγέθους,  αυξάνεται η εξυπηρέτηση και  η οικονομία κλίμακας,  αυξάνεται όμως και το  επιχειρηματικό  ρίσκο και ευθύνη. ... ποιός θά μπορούσε  (και θά πρεπε) να αναλάβει αυτό το ρίσκο και ευθύνη?

Ο πελάτης χκπ θα ήταν πρόθυμος να δεσμευτεί κλείνοντας μια θέση στο συγκεκριμένο δρομολόγιο ..(ώρα και στάση) ? Με ποιές προυποθέσεις θα θεωρούσε ελκυστική αυτή τη δράση και θα την ενίσχυε?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από εμπειρία στο εξωτερικό υπάρχουν συνεχόμενα δρομολόγια όποτε δεν δεσμεύεται ο πελάτης σε χρόνο, απλά πάει στη στάση και μέσα σε 15’ λεπτά παίρνει το skibus (ποιο πυκνά δρομολόγια στις ώρες αιχμής κλπ).

Χρονια τώρα λέμε ότι πρέπει να υπάρχει ένα κόστος (φόρος υπέρ ΧΚ) για τα τα ξενοδοχεία που κάλυπταν τέτοια κόστη. 
 

Για μένα κάθε Δήμος πρέπει να αναλάβει τον σχεδιασμό, την διαχείρηση κλπ. Θα είναι και ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αν πχ έχει η Αμφίκλεια και δεν έχει ή Αράχοβα.

  • Like 4

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ότι από Αράχωβα στα κελάρια είναι πάνω από 40 χλμ πήγαινε έλα δεν νομιζετε ότι είναι ένα κάποιο πρόβλημα για συχνή συγκοινωνία ;

Επισεις οι χώροι πάρκινγκ στην Αράχωβα δεν είναι και ότι πιο εύκολο .

Τα ίδια ισχύουν και από τον βοριά .

Edited by vro

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, vro said:

Ότι από Αράχωβα στα κελάρια είναι πάνω από 40 χλμ πήγαινε έλα δεν νομιζετε ότι είναι ένα κάποιο πρόβλημα για συχνή συγκοινωνία ;

Επισεις οι χώροι πάρκινγκ στην Αράχωβα δεν είναι και ότι πιο εύκολο .

Τα ίδια ισχύουν και από τον βοριά .

Parking δεν χρειάζεται. Μιλάμε για όσους μένουν σε ξενοδοχεία. 

Ναι είναι πολλά τα χλμ και λίγοι οι χρήστες καθημερινών.


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλά θα σκάσει 350 για τζάκι και τζακουζι και θα ανεβάσει στις 12 το πρόσωπο με ....θου κύριε ....λεωφορείο;;;;

Αυτά σας μαθαίνανε στα α και στα ου ;

 

 

  • Like 1
  • Haha 2

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, vro said:

Καλά θα σκάσει 350 για τζάκι και τζακουζι και θα ανεβάσει στις 12 το πρόσωπο με ....θου κύριε ....λεωφορείο;;;;

Αυτά σας μαθαίνανε στα α και στα ου ;

 

 

Μην κρίνεις εξ ίδιων τα αλλότρια!!! 😂😂😂


ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μιλάμε τώρα για άτομο που αφήνει αφαγωτο  πληρωμένο πρωινό για να είναι 7,30 στο παρκινκ , μην του φάνε τις πούδρες . 

Δεν είμαστε χαρακτηριστικό δείγμα ελληνικού γκλαμουριατικου σκι (ή ξεσκί).

Και άμα πάμε να γράψουμε κάτι για το συνηθισμένο δείγμα ( 11 πάνω , πόρτες κάνω, πάω σαλέ και φεύγω κομπλέ ...για ταβέρνα ) γινόμαστε γραφικοί .

Σαν τον Φλωρο που μετρά κιλοβατώρες  (στα λιφτ ) και κυβικά (στα κανόνια ) για να αποδείξει  ότι το σκι είναι οικολογικό . 

είναι στην Ελλάδα γιατί δεν έχουμε κανόνια και λιφτ σε όλα τα βουνά .


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έντονη φημολογία ότι μετά τις γιορτές το χκπ θα λειτουργεί μόνο ΠΣΚΔ. 

  • Haha 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/23/2022 at 2:06 PM, vro said:

Έντονη φημολογία ότι μετά τις γιορτές το χκπ θα λειτουργεί μόνο ΠΣΚΔ. 

Αυτό δεν το έχω ακούσει. Εκείνο που άκουσα είναι ότι ολοκληρώθηκαν οι διαπραγματεύσεις μεταξύ ΧΚΠ και δήμων για το ποιος εκχιονίζει τι κι ότι θα γεμίσουν οι τρύπες στο δρόμο Φτερό - Κελάρια μέχρι την έναρξη της σαιζόν. Κάποια άλλα νέα αναμένονται εντός της εβδομάδας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτά δεν ξεκαθαριστηκαν πέρσυ;

Νέο μνημόνιο υπογράψανε;

Δεν θα τα ρίχνουν ο ένας στον άλλον φέτος;


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τζα. Καλό χειμώνα με υγεία σε όλους.

Νομίζω τα τελευταια χρόνια (covid-ουκρανία) μας δίδαξαν "μην κάνετε προβλέψεις, έξω θα πέσετε".

Γιάννη για Αυστρία δεν θυμάμαι αλλά 'Αλπεις υπάρχουν πολλές θέσεις πάρκινγκ για τις οποίες πληρώνεις, Γαλλία, Γερμανία και Ιταλία έχω πληρώσει τουλάχιστον 10 φορές σε διαφορετικά σημεία. Μάλιστα μπορώ να θυμηθώ στο ίδιο μέρος να κοσίζει πολύ παραπάνω να παρκάρεις ψηλά και δίπλα στις πίστες και πολύ λιγότερο να παρκάρεις εκεί που υπάρχει ski bus/βανάκια ή χαμηλά με τελεφερίκ.

Μια "ψευτοοικολογική" πρόταση θα ήταν να τονωθούν οι καθημερινές και οι συνεχείς μέρες, να γίνει πανάκριβη η πρόσβαση με ΙΧ και να υπάρχει άνετη και αξιόπιστη πρόσβαση με  ski bus/βανάκια. Άλλη "ψευτοοικολογική" πρόταση είναι η τοποθέτηση ταχυφορτιστών και συστήματος πολλαπλών φορτίσεων οχημάτων. Πιθανό και να μπορούσε "ψευτοοικολογικά" η τιμή της κάρτας να είναι δεμένη με το ανθρακικό αποτύπωμα της μεταφοράς του πελάτη.

Άλλοι θα τις έλεγαν οικολογικές αλλά δεν έχει νόημα να συζητήθεί. Ξύλα που το ψευτοοικολογικά δεν κολλάει καν για το μη ενεργειακό τζάκι πήρατε?

Για ακόμα μια χρονιά θα συνεχίσω να προσπαθώ να πάει η κουβέντα στο ο Έλληνας θα πρέπει να πάει ΚΑΙ καθημερινές στον Παρνασσό. Προβλέψεις καιρού δύσκολο αλλά θα το παλέψουμε.

Από μια χώρα που αν δεν είχε στήσει ψετοΑΠΕ θα είχε τουλάχιστον πενταπλάσιο κάψιμο κάρβουνου και διπλάσια τιμή ρεύματος και πάλι καλή σεζόν σε όλους. Να προσέχετε τι διαβάζετε στο ίντερνετ.

 

Edited by ΜΙΚ
  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά τις τόσες ανεμογεννήτριες και φωτοβολταϊκά έπεσε τόσο η τιμή του ρεύματος σε σχέση με μια δεκαετία πριν που σκέψεις αδελφοποίησης με χιονοδρομικά σαν και το παρακάτω δεν έχουν νόημα 

 

 

Screenshot_2022-09-25-15-04-10-255_com.android.chrome.jpg


<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

The multicoloured goat will laugh

Κλειστό ή μισάνοιχτο τις καθημερινές αλλά...

Σύσκεψη στα γραφεία της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου στην Αθήνα πραγματοποιήθηκε σήμερα, Πέμπτη 13 Οκτωβρίου, με τη συμμετοχή του Διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΤΑΔ, κ. Στέφανου Βλαστού, του Δημάρχου Δ.Δελφών κ. Παναγιώτη Ταγκαλή, της Δημάρχου Αμφίκλειας-Ελάτειας, κας Αθανασίας Στιβακτή και του Δημάρχου Διστόμου-Αράχοβας-Αντίκυρας, κ. Ιωάννη Σταθά από την πλευρά των τριών παραπαρνάσσιων Δήμων.
 
Στη διάρκεια της σύσκεψης τέθηκαν τα ζητήματα της έγκαιρης προετοιμασίας για την λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού ενόψει της επικείμενης χιονοδρομικής περιόδου, αλλά και ενίσχυσης της τουριστικής και οικονομικής προβολής της περιοχής με επίκεντρο τον ρόλο των παραπαρνάσσιων Δήμων ως μοχλών ανάπτυξης. Επί τάπητος τέθηκαν, επίσης, τα θέματα της επιτάχυνσης των διαδικασιών σύνταξης της μελέτης του οδικού δικτύου πρόσβασης, της υποστήριξης της νέας γενιάς σε επαγγέλματα συναφή με τις ορεινές δραστηριότητες, τη συνεργασία της ΕΤΑΔ με τους όμορους Δήμους για την υλοποίηση ενός κοινού σχεδιασμού υπαίθριων μορφών τουρισμού και τη συνολική ανάδειξη της παραπαρνάσσιας περιοχής ως κορυφαίου τουριστικού προορισμού.
 
Η σύσκεψη επιβεβαίωσε την αγαστή συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων με την ΕΤΑΔ να συμφωνεί να εξετάσει όλες τις απόψεις και τα αιτήματα των όμορων Δήμων στη βάση της συναντίληψης όλων των πλευρών ως προς τον κοινό στόχο για την εύρυθμη και επιτυχημένη λειτουργία του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού που συμβάλλει καθοριστικά στην συνολική αναβάθμιση και ανάπτυξη της παραπαρνάσσιας περιοχής.

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπαίνω snowclub χαρούμενος που μύρισε χιόνι. Bansko, Tignes και εκδρομές στο εξωτερικό μόνο.

Κάνα νέο από την Παρνασσάρα έχουμε?

Καλό χειμώνα και στους εργαζομένους στο ΧΚΠ, καλή σεζόν με υγεία. Μπράβο για τα ενάερια, άκουσα ότι είστε πολύ καλοί μαθητές

Edited by ΜΙΚ
  • Like 5

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, ΜΙΚ said:

Μπαίνω snowclub χαρούμενος που μύρισε χιόνι. Bansko, Tignes και εκδρομές στο εξωτερικό μόνο.

Κάνα νέο από την Παρνασσάρα έχουμε?

Καλό χειμώνα και στους εργαζομένους στο ΧΚΠ, καλή σεζόν με υγεία. Μπράβο για τα ενάερια, άκουσα ότι είστε πολύ καλοί μαθητές

0 κινηση το forum γενικα φετος....

  • Sad 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...