Jump to content
ΣΤΧ

ΧΚ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ 2023-2024

Recommended Posts

38 minutes ago, Sp said:

Η γνωστή τακτική απαξίωσης για κλείσιμο ή πώληση χωρίς αντιδράσεις.Αν ο κόσμος που ενδιαφέρεται για σκι αγανακτήσει με την τακτική της διοίκησης θα δεχθεί πιο εύκολα το κλείσιμο ή την πώληση του χιονοδρομικού και οι τοπική κοινωνία επίσης.

Δεν είναι η πρώτη φορά που γίνεται στην Ελλάδα κάτι τέτοιο σε κρατικές επιχειρήσεις

Η πώληση δεν υπάρχει καν σαν έννοια και σχέδιο και τακτική. Αν άξιζε κάτι θα το είχαν πουλήσει χρόνια τώρα. Δεν ξέρουν καν τι θέλουν να πουλήσουν και πως, μη ξεχνάς ότι πρακτικά κάθε χρόνο αλλάζει Υπουργός, ΕΤΑΔ κλπκλπ. Ο κάθε διοικητής τον ΕΤΑΔ αν έκανε επίτηδες απαξίωση είναι απλά χαζός γιατί...έφυγε...ας κονομήσει ο επόμενος...ωπ έφυγε και ο επόμενος. Η αξία του χιονοδρομικού ήταν είναι και θα είναι μηδέν.

Πολύ έγκυρες πληροφορίες αναφέρουν ότι ποτέ δεν έχει υπάρξει σε σοβαρό βαθμό η συζήτηση "θα κάνουμε αυτό να πουλήσουμε κοψοχρονιά τον Παρνασσό". Δεν έχουν ιδέα τι θέλουν να κάνουν και δεν έχουν ιδέα πως να το πουλήσουν. Αν ήξεραν και αν άξιζε θα είχε πωληθεί εδώ και χρόνια. Η απαξίωση έχει γίνει με εξαιρετικό τρόπο εδώ και μια δεκαετία, δεν χρειαζόταν να κλείσει ο Ηρακλής για να αγανακτήσει ο χιονοδρόμος και η τοπική κοινωνία.

Μακάρι σε κάποιο σκοτεινό τραπέζι να είναι έτοιμο το σχέδιο "Παίρνουμε το χιονοδρομικό και κάνουμε Α,Β,Γ,Δ και κονομάμε". Τόσα χρόνια γιατί δεν το έκαναν?


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μην το λες ότι θα τον είχαν πουλήσει.Οι τοπικές κοινωνίες εξυπηρετούν μικροκοματικά συμφέροντα,δεν είναι εύκολο να κοντραριστεί με αυτές κάποια κυβέρνηση.Να σου θυμίσω την περίπτωση της Ο.Α...Την απαξίωσαν τόσο που όλοι οι Έλληνες ήθελαν να την ξεφορτωθεί το κράτος.Έκαναν διαγωνισμό,δε βρέθηκε κανείς αγοραστής,και μετά το τέλος υποβολής προσφορών πήγε ο Βγενόπουλος πήρε το σήμα και άυλα περιουσιακά στοιχεία,και όχι μόνο δεν άνοιξε μύτη,έλεγαν μπράβο στην κυβέρνηση που την έκλεισε.Είχαν προηγηθεί τα προηγούμενα καλοκαίρια τρομερές καθυστερήσεις λόγω μη ενοικίασεις α/φων κλπ.Τα ίδια θα κάνουν κι εδώ.Θα φτάσουν τον πελάτη στο αμήν και θα λέει "πουλήστε το μπ******* να τελειώνουμε".Θα το χαρίσουν σε κάποιον και όχι μόνο δε θα πει τίποτα ο κόσμος,θα βγουν από επάνω οι κυβερνώντες και θα λενε "δεν τον κλείσαμε,λειτουργεί και βοηθάει την τοπική κοινωνία".Τα κέρδη θα πηγαίνουν στην τσέπη κάποιου που δε θα έχει επενδύσει όμως.

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, Sp said:

Μην το λες ότι θα τον είχαν πουλήσει.Οι τοπικές κοινωνίες εξυπηρετούν μικροκοματικά συμφέροντα,δεν είναι εύκολο να κοντραριστεί με αυτές κάποια κυβέρνηση.Να σου θυμίσω την περίπτωση της Ο.Α...Την απαξίωσαν τόσο που όλοι οι Έλληνες ήθελαν να την ξεφορτωθεί το κράτος.Έκαναν διαγωνισμό,δε βρέθηκε κανείς αγοραστής,και μετά το τέλος υποβολής προσφορών πήγε ο Βγενόπουλος πήρε το σήμα και άυλα περιουσιακά στοιχεία,και όχι μόνο δεν άνοιξε μύτη,έλεγαν μπράβο στην κυβέρνηση που την έκλεισε.Είχαν προηγηθεί τα προηγούμενα καλοκαίρια τρομερές καθυστερήσεις λόγω μη ενοικίασεις α/φων κλπ.Τα ίδια θα κάνουν κι εδώ.Θα φτάσουν τον πελάτη στο αμήν και θα λέει "πουλήστε το μπ******* να τελειώνουμε".Θα το χαρίσουν σε κάποιον και όχι μόνο δε θα πει τίποτα ο κόσμος,θα βγουν από επάνω οι κυβερνώντες και θα λενε "δεν τον κλείσαμε,λειτουργεί και βοηθάει την τοπική κοινωνία".Τα κέρδη θα πηγαίνουν στην τσέπη κάποιου που δε θα έχει επενδύσει όμως.

Να θυμίσω ότι την Ολυμπιακή την είχε ο Ωνάσης μέχρι το 1974 οπότε και την επέστρεψε στο Ελληνικό Δημόσιο. Ο Ω αναφερόταν στην εταιρεία όπως αναφέρει ο νομικός του σύμβουλος με τον όρο σκατοκουβάς. Ισχύει και για το ΧΚΠ (ο όρος εννοώ).

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Al_Foutzin said:

Μια χαρά, έβγαλε και τα σπασμένα το αφεντικό που το νοίκιαζε φέτος και χρέωνε 5 ευρώ τον καφέ λες και είναι στην κορυφή του  Skyway Monte Bianco..

Παρατηρώ πάντως ότι αντίστοιχα events σε κάτι Ισγκλ, κάτι Μεριμπέλ, κάτι Τινί (Tignes) και λοιπές χιονοδρομικες δυναμεις, εκθιάζονται ως "τι να συγκριθουν με τα ελληνικά χιονοδρομικά κτλ κτλ", "εδω αξιζει να ερχομαστε για διακοπές σκι κτλ κτλ κτλ" "σοβαρο χιονοδρομικό προϊον κτλ κτλ κτλ"

Κοινώς το προβλημα μας δεν θα πρεπει να ειναι τα παρτυ στο σαλε (δικαιωμα του καθε διαχειριστή σε συνεννόηση με το χιονοδρομικό) και γενικά τα πάρτυ και οι εκδηλώσεις αυτές καθεαυτές, θα πω εγώ, αλλά πως αυτή η ετεροβαρης λειτουργια προς τους επισκεπτες μπορει να ανατραπεί προς την εξισορρόπηση και τη βελτίωση του χόμπι της χιονοδρομίας (όσοι θελετε να κανετε μονοι σας σκι και μόνο με σκιέρ στο βουνό, να αρχισετε ορειβατικό, σας το συστηνω).

Για παράδειγμα την ερχόμενη βδομάδα στη Μέκκα του ευρωπαϊκού σκι (Chamonix), έχει ένα μεγάλο φεστιβάλ (διοργανωτής πασίγνωστη μάρκα σκι της περιοχής) με μουσικές, πάρτυ, σκι τεστ στις πίστες, ορειβατικά ski sessions στο βουνό. 8 ημέρες συνολικά με από όλα. Αντίστοιχα μικρότερα ή μεγαλύτερα φεστιβάλ/εκδηλώσεις γίνονται σε όλα τα χιονοδρομικά του πλανήτη. Η ισορροπία είναι το ζητούμενο, όχι η απαγόρευση.

Τώρα για τους αστυνομικούς που ξεροσταλιάζουν στο βουνό με το όπλο στη ζώνη και τον φραπέ στο χέρι, προσωπικά το θέαμα μου φαίνεται από λυπηρό έως και εξοργιστικό. 

Περισσότερους εκπαδευμένους πίστερ θέλει το βουνό όχι αποσπασμένους χωροφύλακες..

 

Τώρα για το τεχνητό θα ήταν αρκετά χρήσιμο πέρα από τον να εκθειάζεται σαν την υπέρτατη και θεόσταλτη λύση - πανάκεια του σκι (όπως περίπου και οι ανεμογεννήτριες και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σε άλλα προβλήματα αντίστοιχα), να δούμε πέρα από το κόστος εγκατάστασης και ρεύματος, τις άμεσες και μακροπρόθεσμες περιβαλλοντολογικές επιπτώσεις στο συγκεκριμένο βουνό και να τις συγκρίνουμε με το να έμπαιναν 2-3 λίφτ σε νευραλγικά σημεία στο πάνω κομμάτι του βουνού ή άλλες λύσεις επί του εδάφους (διαμορφώσεις πιστών, λιθοτριψία, φυτεύσεις κτλ).

για meribel k tignes δεν μπορώ να πω κάτι (μήπως εννοείς courchevel? k όχι meribel?) πάντως για παράδειγμα στο ischgl, όσο party animal k αν είναι το μέρος μπορείς να κανεις super ski k να μην σε απασχολήσουν καθόλου οι "παρτακηδες"
δηλαδή δεν θα φας ποτε πόρτα από το parking επειδή έχουνε party. 
Τουλάχιστον όσες φορες πήγα. Αν άλλαξε κάτι δεν ξέρω. 
Εκεί είναι η διαφορα με κάποια στην ελλάδα.

κατά τα αλλα ναι...εκεί να δεις πόσοι σαλαγάνε τα πρόβατα
τελευταία από ότι πέτυχα στο instagram γίνεται κάτι αντίστοιχο k κάπου Alta Badia...στην κορυφή της gondolas άνοιξε ένα bar-club-restaurant k την έχουν δει k εκεί πολύ courchevel

 

when money talks, bullshit walks

 

PS από την άλλη καλύτερα. ας πάνε να ανοίγουν σαμπάνιες να είναι οι πιστες άδειες

Edited by Turms

Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε όσα χιονοδρομικά έχω πάει στον πλανήτη γη δούλευαν με απόλυτη προτεραιότητα το καλό σκι. Μερικά από αυτά είχαν ταυτόχρονα χωρίς να ξεχνάνε όμως το σκι και άλλες προτεραιότητες και στοχεύσεις όπως το πάρτυ, το βουνό/ορειβασία, η προσέλκυση νεολαίας, καζίνο και πάρα πολλά άλλα. Μόνο στην Ελλάδα δεν είναι προτεραιότητα το καλό σκι.

Άραγε υπάρχει στα ΕΤΑΔ η απόφαση "καλό σκι"? Στο Υπουργείο Τουρισμού? Στον Δήμο?. Πολλά από τα στελέχη που δουλεύουν στο χιονοδρομικό σκίζονται να κάνουμε καλό σκι και θέλουν να κάνουμε καλό σκι. Πως?

Δεν πιστεύω σε καμία θεωρία συνομωσίας εκτός αν την δω με τα μάτια μου. Είναι πιθανό (αλλά δεν έχουμε αποδείξεις) ότι κάποια στιγμή σε κάποιο τραπέζι να λήφθηκε η απόφαση "ας την διαλύσουμε να την πάρουν φτηνά" την Ολυμπιακή. Καταρχάς από τις αεροπορικές ξέρουν πως να βγάλουν λεφτά αν τις πάρουν τσάμπα. Δεύτερον κάθε επιβάτης λιγότερο για την Ολυμπιακή ήταν επιβάτης για ανταγωνιστές. Τρίτον η Ολυμπιακή μάλλον βοηθησε σιγά σιγά μόνη της να χάλαγε κάθε μέρα από κακιά διοίκηση/κυβερνήσεις αλλά δεν χάλασε αεροπλάνο, ούτε μειώθηκε ποιότητα ούτε ακυρώθηκαν πτήσεις από σαμποτάζ της διοίκησης. Από λάθος διαχείριση ίσως.

Είμαι σίγουρος ότι πολλά στελέχη της Ολυμπιακής σκιζόντουσαν να προσφέρει καλές υπηρεσίες. Και όσο κακή διαχείριση και να είχε η εντολή ήταν "να προσφέρουμε καλές υπηρεσίες στους επιβάτες".

Από τον Παρνασσό σου υπογράφω ότι δεν έχει ιδέα κανένας πως θα βγάλει λεφτά αν τον πάρει τσάμπα, δεν έβαλαν τα Καλάβρυτα, το Καρπενήσι και το Banskο μέσο στις 5 προηγούμενες κυβερνήσεις να διαλυθεί ο Παρνασσός. Και ο Παρνασσός χαλάει σκι κ από σαμποτάζ της διοίκησης των ΕΤΑΔ στο σκι. Ακόμα και ο Δήμος δεν είναι κρυφό ότι έχει αφήσει το χιονοδρομικό κλειστό επίτηδες (αποχιονισμός).

Είναι 100% σίγουρο ότι ούτε ο Ηρακλής είναι κλειστός, ούτε μας στερούν καλό σκι, ούτε ο Δήμος άφησε το χιονοδρομικό κλειστό για να πάρει κάποιος το χιονοδρομικό φτηνά.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο Ηρακλής είναι κλειστός επειδή δεν αντικαταστάθηκε εγκαίρως και είναι χαλασμένος.Το γιατί δεν αντικαταστάθηκε ένα βασικό μηχάνημα στο χιονοδρομικό είναι το θέμα.

Οι εργαζόμενοι μπορεί να είναι διατεθειμένοι να "σκιστούν" για να δουλέψει το Χ.Κ άριστα για τον κόσμο.Αυτοί όμως κάνουν ότι μπορούν με αυτά που τους έχουν δώσει.Αν έχει χιόνι,θα στρώσουν πίστες,αν δουλεύουν οι αναβατήρες θα τους λειτουργήσουν.Και αν για το πρώτο δεν μπορείς να έχεις επιλογή,για το δεύτερο έχουν επιλέξει αυτοί που διοικούν το βουνό.Μακάρι να κάνω λάθος βέβαια και να μείνει κρατικό και να λειτουργήσει σωστά την επόμενη χρονιά,αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα μείνουμε στα ευχολόγια.

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minutes ago, Sp said:

Ο Ηρακλής είναι κλειστός επειδή δεν αντικαταστάθηκε εγκαίρως και είναι χαλασμένος.Το γιατί δεν αντικαταστάθηκε ένα βασικό μηχάνημα στο χιονοδρομικό είναι το θέμα.

Οι εργαζόμενοι μπορεί να είναι διατεθειμένοι να "σκιστούν" για να δουλέψει το Χ.Κ άριστα για τον κόσμο.Αυτοί όμως κάνουν ότι μπορούν με αυτά που τους έχουν δώσει.Αν έχει χιόνι,θα στρώσουν πίστες,αν δουλεύουν οι αναβατήρες θα τους λειτουργήσουν.Και αν για το πρώτο δεν μπορείς να έχεις επιλογή,για το δεύτερο έχουν επιλέξει αυτοί που διοικούν το βουνό.Μακάρι να κάνω λάθος βέβαια και να μείνει κρατικό και να λειτουργήσει σωστά την επόμενη χρονιά,αλλά πολύ φοβάμαι ότι θα μείνουμε στα ευχολόγια.

Λάθος. Ο Ηρακλής είναι κλειστός γιατί το Υπουργείο Τουρισμού εξέδωσε έναν Νόμο το 2022 ο οποίος ήταν τόσο "παλαβός" που είναι πιθανό να έθετε εκτός λειτουργίας τον Ηρακλή (και σχεδόν όλα τα άλλα λιφτ της Ελλάδας). Ποτε δεν υπήρχε ρεαλιστικό σχέδιο αντικατάστασης ούτε καν για μεθεπόμενη σεζόν.

Ο Ηρακλής είναι κλειστός γιατί αρκετά από τα προηγούμενα χρόνια τα ΕΤΑΔ επέλεξαν να "κόψουν" από την μη απαραίτητη συντήρησή να γλυτώσουν κάνα φράγκο, απλά ανέβαλαν τα έξοδα. Αντί να συντηρούν το 20% κάθε χρονιά να μη μαζευτούν όλα μαζί, τα μάζεψαν να συντηρηθούν όλα μαζί.

Ο Ηρακλής είναι κλειστός γιατί ο Εθνικός μας προμηθευτής Χιονοδρομικών τους ζήτησε όσα χρήματα είχαν αναβάλει, το κόστος του και (λογικό ή όχι δεν ξέρω) κέρδος.

Ο Ηρακλής είναι κλειστός γιατί όταν ετέθη στα ΕΤΑΔ το ερώτημα "ρε παιδιά να δώσουμε όσα ζητάει ο προμηθευτής για την συντήρηση, θα πάρουμε άδεια"? η απάντηση ήταν "ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ.

Ο Ηρακλής είναι κλειστός γιατί στην αλλαγή Υπουργών Τουρισμών στις εκλογές του καλοκαιριού και διοίκησης ΕΤΑΔ το Φθινόπωρο κανένας δεν ασχολήθηκε να είναι ανοιχτός.

Ο Ηρακλής είναι κλειστός γιατί στο ερώτημα "καλά είναι τόσο ηλίθιοι τοπική κοινωνία, Υπουργείο Τουρισμού και ΕΤΑΔ να αφήσουν τον Ηρακλή κλειστό για τοσα ευρώ?" η απάντηση είναι ΝΑΙ, είναι τόσο ηλίθιοι.

Ο Ηρακλής θα είναι κλειστός και το 2024-2025 και το 2025-2026 και το 2026-2027 επειδή είναι τόσο ηλίθιοι (σαν συνολικό χιονοδρομικό αποτέλεσμα, προσωπικά μάλλον έξυπνοι άνθρωποι είναι) όσοι εμπλέκονται με το σκι στην Ελλάδα.

Κάποιοι νυν εργαζόμενοι κάνουν ότι μπορούν με αυτά που τους έχουν δώσει. Κάποιοι απλά το μίνιμουμ για να μην βρουν μπελάδες. Κάποιοι παλιοί εργαζόμενοι έχουν φύγει τρέχοντας και δεν ξαναπάνε ούτε με τα τριπλά να δουλέψουν εκεί. Η ευθύνη είναι αυτού που τους προσέλαβε/έδιωξε και αυτουνού που τους έδωσε τα μέσα που έχουν. ΕΤΑΔ-Υπερταμείο και Υπουργείο Τουρισμού.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε κάθε περίπτωση ο Ηρακλής είναι κλειστός.Νόμιζα ότι ήταν χαλασμένος και ήθελε επισκευή που θεώρησαν ότι είναι ασύμφορη.Κάτι τέτοιο πρέπει να είχα διαβάσει αλλά δεν αμφισβητώ αυτά που γράφεις,εσύ ξέρεις καλύτερα.Το αποτέλεσμα είναι ότι ο Ηρακλής δε λειτουργεί.Και όλα αυτά τα "λάθη" που έγιναν είχαν σκοπό την απαξίωση του βουνού.Αν του χρόνου έχει 3μ χιόνι,κανείς δεν ξέρει πώς θα πάει ο καιρός,να δούμε πώς θα το λειτουργήσουν.Θα ανοίγουν όλο το βουνό ή θα μαζεύεται ο κόσμος σε 2-3 αναβατήρες με τις ουρές ακόμα και τις καθημερινές να είναι τεράστιες;Σε μια τέτοια περίπτωση πολύς κόσμος θα επιλέξει άλλο Βουνό,στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό,για να κάνει σκι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το συρόμενο της Σαχάρας, που το είχε κτυπήσει κεραυνός...... και τελικά δούλευε...Τί στο διάολο έπαθε πάλι χτές; καινούριο λίφτ είναι! Ο χειριστής περίμενε ηλεκτρολόγο που έρχονταν και τρέχα γύρευε!


fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, gioand said:

Το συρόμενο της Σαχάρας, που το είχε κτυπήσει κεραυνός...... και τελικά δούλευε...Τί στο διάολο έπαθε πάλι χτές; καινούριο λίφτ είναι! Ο χειριστής περίμενε ηλεκτρολόγο που έρχονταν και τρέχα γύρευε!

Η Σαχάρα (και όλα τα συρόμενα) είναι κλειστή γιατί αρκετά από τα προηγούμενα χρόνια τα ΕΤΑΔ επέλεξαν να "κόψουν" από την μη απαραίτητη συντήρησή να γλυτώσουν κάνα φράγκο, απλά ανέβαλαν τα έξοδα. Αντί να τη συντηρούν κάθε χρονιά να μη μαζευτούν όλα μαζί, τα μάζεψαν να συντηρηθούν όλα μαζί.
 

Quote

 

Η Σαχάρα είναι κλειστή γιατί ο Εθνικός μας προμηθευτής Χιονοδρομικών τους ζήτησε όσα χρήματα είχαν αναβάλει, το κόστος του και (λογικό ή όχι δεν ξέρω) κέρδος.

Η Σαχάρα είναι κλειστή γιατί όταν ετέθη στα ΕΤΑΔ το ερώτημα "ρε παιδιά να δώσουμε όσα ζητάει ο προμηθευτής για την συντήρηση, θα την δουλεύει"? η απάντηση ήταν "ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ".

Η Σαχάρα είναι κλειστή γιατί στην αλλαγή διοίκησης ΕΤΑΔ το Φθινόπωρο κανένας δεν ασχολήθηκε να είναι ανοιχτή.

Η Σαχάρα είναι κλειστή γιατί στο ερώτημα "καλά είναι τόσο ηλίθιοι τοπική κοινωνία, Υπουργείο Τουρισμού και ΕΤΑΔ να αφήσουν την Σαχάρα κλειστή για τοσα ευρώ?" η απάντηση είναι ΝΑΙ, είναι τόσο ηλίθιοι.

Η Σαχάρα και όλα τα συρόμενα θέλουν απλά ΕΤΑΔ και Υπερταμείο να αποφασίσουν "ας τα φτιάξουμε να βγάλουν τα επόμενα 5 χρόνια χωρίς βλάβες". Εάν το αποφασίσουν το κόστος είναι μικρό* εκτός και αν πάνε με μεθόδους "Δημοσίου" στον "Εθνικό μας χιονοδρομικό προμηθευτή"

*χιλιάδες-λίγες δεκάδες χιλιάδες ευρώ έκαστο. Ίσως υπάρχει και μια εξαίρεση που να θέλει παραπάνω.

 

Η Σαχάρα και όλα τα συρόμενα θέλουν απλά ΕΤΑΔ και Υπερταμείο να αποφασίσουν "ας τα φτιάξουμε να βγάλουν τα επόμενα 5 χρόνια χωρίς βλάβες". Εάν το αποφασίσουν το κόστος είναι μικρό* εκτός και αν πάνε με μεθόδους "Δημοσίου" στον "Εθνικό μας χιονοδρομικό προμηθευτή"

*χιλιάδες-λίγες δεκάδες χιλιάδες ευρώ έκαστο. Ίσως υπάρχει και μια εξαίρεση που να θέλει παραπάνω.

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να ξεκαθαρίσουμε κάτι: θεωρούμε το ΧΚΠ επιχείρηση (άρα κάνει ότι ζητάνε οι πελάτες), αθλητική εγκατάσταση (άρα κάνει ότι ζητάνε οι επίσημοι σύλλογοι) , παιδική χαρά (άρα κάνει ότι δίνει χαρά στα παιδάκια - κάθε ηλικίας); Όλα τα παραπάνω κι ότι κάτσει κάθε μέρα;

Reality check: η ΕΟΧΑ επιλέγει να κάνει τους αγώνες στο ΧΚΠ (αν υπάρχει χιόνι). Μήπως να ψάξουμε το γιατί; Κι από εκεί να ξεκινήσουμε!

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, ΜΙΚ said:

Η Σαχάρα και όλα τα συρόμενα θέλουν απλά ΕΤΑΔ και Υπερταμείο να αποφασίσουν "ας τα φτιάξουμε να βγάλουν τα επόμενα 5 χρόνια χωρίς βλάβες". Εάν το αποφασίσουν το κόστος είναι μικρό* εκτός και αν πάνε με μεθόδους "Δημοσίου" στον "Εθνικό μας χιονοδρομικό προμηθευτή"

Μεγάλη αλήθεια. Από όσο ξέρεις, μπορούν να τον αποφύγουν; Μήπως έχει ισχυρές προσβάσεις και στην κυβέρνηση και στην αντιπολίτευση;

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, aab said:

Και να μην το ξεχάσω: στο λογιστήριο της Ολυμπιακής, για αρκετά χρόνια, δεν κατέγραφαν τις πωλήσεις εισητηρίων!!!

Απλά αναφέρω ότι είναι πιθανό να υπήρχε σχέδιο "από ψηλά" να την απαξιώσουμε να πουληθεί φτηνά. Στον Παρνασσό τέτοιο σχέδιο (και να υπήρχε) ολοκληρώθηκε με απόλυτη απαξίωση αλλά δεν θα πουληθεί γιατί η αξία του είναι κάτω από το 0.

 

55 minutes ago, aab said:

θεωρούμε το ΧΚΠ επιχείρηση (άρα κάνει ότι ζητάνε οι πελάτες), αθλητική εγκατάσταση (άρα κάνει ότι ζητάνε οι επίσημοι σύλλογοι) , παιδική χαρά (άρα κάνει ότι δίνει χαρά στα παιδάκια - κάθε ηλικίας); Όλα τα παραπάνω κι ότι κάτσει κάθε μέρα; η ΕΟΧΑ επιλέγει να κάνει τους αγώνες στο ΧΚΠ Μήπως να ψάξουμε το γιατί; Εθνικός Χιονοδρομικός Προμηθευτής.  μπορούν να τον αποφύγουν; Μήπως έχει ισχυρές προσβάσεις και στην κυβέρνηση και στην αντιπολίτευση;

Αν ακολουθείς την μαιευτική μέθοδο του Σωκράτη οφείλω να σου δώσω πολλά συγχαρητήρια. Ο Πρόεδρος των ΕΤΑΔ, η ΕΟΧΑ ας απαντήσουν στα δικά τους. 

Για τον Εθνικό Χιονοδρομικό Προμηθευτή Αλέξανδρο Νουλίκα τον λένε https://www.montenoulikas.gr/monte-noulikas/ φυσικά και μπορούν να τον αποφύγουν. Ας απαντήσει στα υπόλοιπα.

 


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, ΜΙΚ said:

Για τον Εθνικό Χιονοδρομικό Προμηθευτή Αλέξανδρο Νουλίκα τον λένε https://www.montenoulikas.gr/monte-noulikas/ φυσικά και μπορούν να τον αποφύγουν. Ας απαντήσει στα υπόλοιπα.

 

Δυστυχώς όχι. Θεωρείται αποκλειστικός αντιπρόσωπος και άρα πρέπει να ψωνίσει το δημόσιο από αυτόν. Δυστυχώς έχω βρεθεί στη λάθος πλευρά ενώπιον παρέδρου του Ελεγκτικού διότι ζημίωσα την υπηρεσία επειδή αγόρασα μέσω amazon κι όχι από τον αντιπρόσωπο (που προφανώς με κάρφωσε όταν είδε την εγγύηση). Τώρα πως προκάλεσα ζημία που αγόρασα 25% φθηνότερα, η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, ΜΙΚ said:

Αν ακολουθείς την μαιευτική μέθοδο του Σωκράτη οφείλω να σου δώσω πολλά συγχαρητήρια. Ο Πρόεδρος των ΕΤΑΔ, η ΕΟΧΑ ας απαντήσουν στα δικά τους.

Τη δική σου γνώμη ζήτησα. Της ΕΟΧΑ νομίζω ότι την ξέρω, αυτή των ΕΤΑΔ δεν θα την καταλάβω.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ΜΙΚ said:

η αξία του είναι κάτω από το 0.

Το θέμα είναι τι δυναμική μπορεί να έχει να αποφέρει κέρδος.Αν μπορεί να αποφέρει κέρδος ποιος δε θα ήθελε να πάρει τσάμπα ή με ελάχιστο κόστος μια επιχείρηση σε ωραία θέση εκσυγχρονισμένη σε κάποιο βαθμό που θα του αποφέρει κέρδος χωρίς καμία ουσιαστική επένδυση;

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, aab said:

Δυστυχώς όχι. Θεωρείται αποκλειστικός αντιπρόσωπος και άρα πρέπει να ψωνίσει το δημόσιο από αυτόν.

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Πολύ καλό αστείο. Υπάρχουν 2 ευρωπαικές εταιρίες κατασκευής λιφτ, 5-6 στον κόσμο, 10 εταιρίες ρατράκ, τεχνητού και συντήρηση και επισκευή λιφτ μπορεί να κάνει και κάνει όποιος θέλει αρκεί ανάμεσα σε 50 εταιρίες (δες Βασιλίτσα)

1 hour ago, aab said:

Τη δική σου γνώμη ζήτησα. Της ΕΟΧΑ νομίζω ότι την ξέρω, αυτή των ΕΤΑΔ δεν θα την καταλάβω.

Πες μας την γνώμη της ΕΟΧΑ. Η δικιά μου γνώμη είναι ότι κανένας δεν έχει την παραμικρή ιδέα πως θα υλοποιηθεί το να γίνει στον Παρνασσό ότι κάνουν όλα τα χιονοδρομικά του κοσμου. Ο καθένας κάνει ότι του έρθει και τον συμφέρει προσωρινά. Εγώ θεωρώ ότι το ΧΚΠ δεν κάνει ότι κάνουν όλα τα (εκτός Άλπεων-συγκρίσιμα) χιονοδρομικά του κόσμου και θέλω να κάνει ότι κάνουν όλα τα (εκτός Άλπεων-συγκρίσιμα) χιονοδρομικά του κόσμου.

ΤΑ POST ΓΙΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΘΑ ΕΞΑΦΑΝΙΘΣΤΟΥΝ ΣΕ ΛΙΓΗ ΩΡΑ...


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, Sp said:

Το θέμα είναι τι δυναμική μπορεί να έχει να αποφέρει κέρδος.Αν μπορεί να αποφέρει κέρδος ποιος δε θα ήθελε να πάρει τσάμπα ή με ελάχιστο κόστος μια επιχείρηση σε ωραία θέση εκσυγχρονισμένη σε κάποιο βαθμό που θα του αποφέρει κέρδος χωρίς καμία ουσιαστική επένδυση;

Έχω γράψει αναλυτικά τον τρόπο που βγάζουν κέρδος όλα τα χιονοδρομικά του κόσμου εκτος από τα Ελληνικά. Ιδού η δυναμική ιδού και το πήδημα.

Quote

1. Οικονομική βιωσιμότητα:

Η οικονομική βιωσιμότητα πρέπει να επιβεβαιωθεί από εξειδικευμένες μελέτες οι οποίες καταλήγουν στο bankability, με την γενικότερη έννοια ανάλυσης επενδύσεων με προοπτικές επένδυσης ή δανειοδότησης. Σαν κοινό στοιχείο και πριν οποιαδήποτε άλλη ανάλυση, τα απαραίτητα είναι τα παρακάτω.

Ελάχιστα χιονοδρομικά είναι κερδοφόρα σαν επένδυση με τους οικονομικούς όρους  ιδιωτικών επενδύσεων σε αναβατήρες, (SPV IRR - Project Finance). Αντίθετα, σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις σε μεγάλη ακτίνα από το χιονοδρομικό, έχουν αύξηση τζίρου από την "δωρεάν" κατασκευή και λειτουργία ενός χιονοδρομικού. Αυτό το παράδοξο πρέπει να ισοσκελιστεί με μια συνολική εκτίμηση της μηδενικής λύσης "να μη γίνει", «να αναπτυχθεί με επενδύσεις»  ή "να κλείσει" το χιονοδρομικό, σε σχέση με τα συνολικά πιθανά έσοδα κράτους-επιχειρήσεων-κοινωνίας της προτεινόμενης λύσης.

Ενδεικτικά στον Παρνασσό οι φόροι από την κατασκευή νεόδμητων από το 1980 είναι τουλάχιστον της τάξης δεκάδων χιλιάδων ευρώ για την κάθε τελική κλίνη. Ανάλογα με την εξέταση, αρκετές χιλιάδες κλίνες δεν θα είχαν κατασκευαστεί αν δεν υπήρχε το χιονοδρομικό. Κάθε επισκέπτης δίνει ενδεικτικά 37 ευρώ εισιτήριο, όπου 7 ευρώ είναι ΦΠΑ στο χιονοδρομικό και 70 ευρώ βενζίνη όπου τα 40 ευρώ είναι φόροι. Συνεπώς τα γενικά κέρδη από την επένδυση προέρχονται από παράπλευρους τομείς της οικονομίας και είναι σημαντικά. 

 

 

Υπάρχουν τρεις μέθοδοι χρηματοδότησης που έχουν δουλέψει επιτυχημένα για χιονοδρομικά. Η πρώτη είναι η παραχώρηση περιοχής σε εταιρία  με δικαίωμα επενδυτή για κάποιες κλίνες-υποχρέωση για κάποιους αναβατήρες. Η δεύτερη είναι τοπική συνιδιοκτησία, στο υφιστάμενο χωριό/πόλη/περιοχή και σε κάποιους που έχουν επιχειρήσεις να ανήκει η εταιρία που έχει το χιονοδρομικό. Η τρίτη είναι η συνεισφορά στο χιονοδρομικό όσων  επιχειρήσεων έχουν έσοδα, επειδή υπάρχει το χιονοδρομικό και σε κάποιες πριπτώσεις και του κράτους. Υπάρχουν παραδείγματα με τον συνδυασμό των τριών μεθόδων.

 

 

Όλα τα πετυχημένα χιονοδρομικά του εξωτερικού έχουν τεχνητό χιόνι (Τα Ελληνικά δεν έχουν). Εδώ και αρκετά χρόνια, όλες οι νέες επενδύσεις, σε χιονοδρομικά έχουν σαν απαραίτητη προυπόθεση το τεχνητό χιόνι. Παράλληλα συνεχώς προσπαθούν να επεκτείνουν στα πλαίσια του εφικτού την κάλυψη της τεχνητής χιόνωσης αλλά και να εξασφαλίσουν την χιονοκάλυψη με φυσικά μέσα. Στον Παρνασσό είναι εύκολο να υλοποιηθεί το μικρό σχέδιο δυο λιμνών, με 20% των πιστών και δύσκολο να υλοποιηθεί το μεγάλο σχέδιο με άντληση από χαμηλά. Στα Καλάβρυτα είναι εύκολο να υλοποιηθεί ολιστικό σχέδιο και στην Βασιλίτσα είναι πολύ εύκολο. Ανάλογα με την περίπτωση στο εξωτερικό έχουμε δει από 2% έως 20% των επενδύσεων του χιονοδρομικού να είναι σε τεχνητό χιόνι. Σίγουρα τα Καλάβρυτα, το μικρό σχέδιο του Παρνασσού και η Βασιλίτσα είναι στο κάτω όριο των παραδειγμάτων με "φθηνό" τεχνητό.

 

 

Η τελευταία απαραίτητη προυπόθεση είναι το snow sure, έννοια που τα τελευταία χρόνια έχει αλλάξει με την κλιματική αλλαγή. Παρόλα αυτά τα στοιχεία 30ετίας, δείχνουν ότι ο Παρνασσός από υψόμετρο 1800μ, τα Καλάβρυτα από 1900μ και η Βασιλίτσα από 1700μ πληρούν σαν γενική αρχή τον όρο snow sure, όπως τον αντιμετωπίζουν οι τράπεζες. Τα πιο πολλά χιονοδρομικά που εξετάστηκαν έχουν καλύτερη χιονοκάλυψη από τα παραπάνω υψόμετρα των Ελληνικών. Όμως με τεχνητό χιόνι, επεκτάσεις και επεμβάσεις, αυτό μπορεί να αλλάξει και να έρθουν κοντά στον μέσο όρο. Το επιθυμητό 20 Δεκέμβρη – 20 Απρίλη με επεκτάσεις και τεχνητό χιόνι στα παραπάνω υψόμετρα θα είχε χιονοκάλυψη 25 έως 27 στις 30 προηγούμενες χρονιές (1993-2023). Παράλληλα το 1η Ιανουαρίου – 31η Απριλίου θα ήταν 29 στις 30, νούμερα που είναι αντίστοιχα με τον μέσο όρο των χιονοδρομικών του εξωτερικού.

 

 


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγγνωμη για τη διακοπη.

Πεμπτη πρωι ξεκιναω για Λιακουρα απο ανω παρκινγκ Φτερολακκας, θελω να πιστευω το αργοτερο στις 8:30.
Οσοι πιστοι..

Συνεχιστε παρακαλω.. Οταν βαλουν λιφτ για ψηλα, αν υπαρχουμε ακομα, ειδοποιηστε με.

  • Like 2
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλησπέρα είμαι νέο μέλος απο πέρυσι με αφορμή την εκδρομή του συλλόγου στο PINZOLO, και κατά διαστήματα παρακολουθούσα τις διάφορες αναρτήσεις, 

Με αφορμή την πολύ ενδιαφέρουσα ανάρτηση του MIK θα μου επιτρέψετε να σας αναφέρω την προσωπική μου εμπειρία  μετά από επισκέψεις σε πολλά χιονοδρομικά στις Αλπεις γενικά στην Ευρώπη και τον ΚΑΝΑΔΑ την πρόσφατη επίσκεψη μου προ δέκα ημερών ακριβώς στο ERCIYES SKI RESORT το οποίο βρίσκεται κοντά στην πόλη KAYSERI ΤΟΥΡΚΙΑ ελληνικά ΚΑΙΣΑΡΕΙΑ,

Το αεροδρόμιο στο KAYSERI είναι διεθνές και απέχει από την πόλη 5χλμ. με πολλές πτήσεις από διάφορες χώρες του εξωτερικού όπως Αγγλία, Γαλλία, Ρωσία, Κίνα , και με 12 πτήσεις καθημερινά από ΚΩΝΣ/ΛΗ,  ξεκινώντας σημειώστε είναι δημοτική επιχείρηση, απέχει 25 χιλιόμετρα από την πόλη και η επικοινωνία με το χιονοδρομικό γίνεται με εταιρείες Transfer με παραλαβή από το ξενοδοχείο στις 09.00 και επιστροφή απο το Χιονοδρομικό στις 17.00 με κόστος το άτομο από 8-12€ ανάλογα το Transfer, έχει πίστες γύρω στα 60 χιλιόμετρα όλων των επιπέδων,2-3  οι περισσότερες σε μήκος  είναι από 1800μετρα και πάνω εκτός 2-3 αρχαρίων γύρω στα 800μετρα και άλλα τόσα  εκτός πίστας χωρίς ιδιαίτερα δυσκολία 41ΠΙΣΤΕΣ, 18ΛΙΦΤ, 2ΓΟΝΔΟΛΕΣ η μια λειτουργίες όλο τον χρόνο, 4συρομενοι διάδρομοι, 2SNOW PARK, 2ΠΙΣΤΕΣ που γίνονται αγώνες παγκοσμίου κυπέλλου και πρωταθλήματος και με πολλές άλλες δραστηριότητες όλο τον χρόνο για να λειτουργεί συνεχώς με εξειδικευμένο προσωπικό εργασία όλο τον χρόνο κόστος κάρτας σκι λόγω ότι δεν είναι με τις ημέρες  αλλά με τα περάσματα από τις εισόδους, εκδίδεις την κάρτα και την χρησιμοποιείς οποία ήμερα θέλεις,

Μέσος όρος ημέρας  15-20€, ενοικίαση σκι από 10€-15€ημερα, πολλές σχολές σκι με αρκετούς οι οποίοι έχουν εμπειρία απο χώρες με παράδοση γενικά στη Χιονοδρομία, και πολλά ΣΑΛΕ από πολυτελή έως απλά και δώδεκα ξενοδοχεία ski inn-ski out.

Το KAYSERI είναι καθαρά μια ευρωπαϊκή πόλη και  παρότι ειναι η δεύτερη μεγαλύτερη βιομηχανική πόλη στη Τουρκία, εκμεταλλεύεται το βουνό και την Καππαδοκία που είναι μόλις 60χλμ. ΣΗΜΑΝΤΙΚΌ επειδή ο δρόμος που συνδέει την πόλη με το Χιονοδρομικό είναι Αυτοκινητόδρομος το βασικό κομμάτι είναι θερμαινόμενος, όπως Καναδά και Αμερική και φυσικά το 80% καλύπτεται όταν χρειάζεται με τεχνητό χιόνι και επειδή νομίζω ότι σας ζάλισα αρκετά εν κατακλείδι το κόστος για μία εβδομάδα τα πάντα απο αεροπορικά(πας μέσω Κων/λης, σε ξενοδοχείο παρόμοιο του PINZOLO 50€ η Διαν/ση με Πρωινό σκι-κάρτα-μεταφορές-φαγητό-καθημερινά έξοδα από 600-700€το πολύ, πως όταν κάποιοι θέλουν να κάνουν κάτι σωστό, επαναλαμβάνω δημοτική επιχείρηση, το πραγματοποιούν. Επισκέψεις γενικά(ΧΙΟΝΌΔΡΟΜΟΙ και όλοι οι άλλοι 1.000.000 τον χρόνο). Αυτά τα ολίγα γιατί έχουμε από τα ωραιότερα βουνά στο κόσμο και το μόνο πού  γίνεται  να ασχολούνται κατά το δοκούν διάφοροι τσοπάνηδες( αλληγορική σημασία).             

  • Like 3
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, ΜΙΚ said:

ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ. Πολύ καλό αστείο. Υπάρχουν 2 ευρωπαικές εταιρίες κατασκευής λιφτ, 5-6 στον κόσμο, 10 εταιρίες ρατράκ, τεχνητού και συντήρηση και επισκευή λιφτ μπορεί να κάνει και κάνει όποιος θέλει αρκεί ανάμεσα σε 50 εταιρίες (δες Βασιλίτσα)

Νομίζω ότι κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις - αποκλειστικός αντιπρόσωπος της POMA για να το κάνω σαφές. Μελέτησε το διαγωνισμό στα Καλάβρυτα και την ένσταση της Dopel. Και στον Παρνασσό, επειδή λες ανακρίβειες, οι συντηρήσεις γίνονται. Η ΕΤΑΔ έχει μηχανολόγους, έχει εναερίτες, έχει τεχνίτες ημι-μόνιμους στο ΧΚΠ, και κάθε καλοκαίρι γίνονται. Ο Ηρακλής ήθελε πιστοποιημένο service και ο Νουλίκας τους πάτησε κανονικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

το συγκεκριμένο XK δεν είναι πιο μεγάλο από έναν Παρνασσό σε πλήρη λειτουργία.
Το θέμα είναι όμως ότι φτάνει ως τα 3300 m.


Snow is on my D.N.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, aab said:

Νομίζω ότι κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις - αποκλειστικός αντιπρόσωπος της POMA για να το κάνω σαφές. Μελέτησε το διαγωνισμό στα Καλάβρυτα και την ένσταση της Dopel. Και στον Παρνασσό, επειδή λες ανακρίβειες, οι συντηρήσεις γίνονται. Η ΕΤΑΔ έχει μηχανολόγους, έχει εναερίτες, έχει τεχνίτες ημι-μόνιμους στο ΧΚΠ, και κάθε καλοκαίρι γίνονται. Ο Ηρακλής ήθελε πιστοποιημένο service και ο Νουλίκας τους πάτησε κανονικά.

Μελετάω τον διαγωνισμό στα Καλάβρυτα. Μελετάω και την ένσταση της doppel. Δεν έχω ιδέα. Τι δεν καταλαβαίνω?

Δεν είπα ότι οι οι συντηρήσεις Δεν γίνονται.  Σαφώς και κάθε καλοκαίρι συντηρούν. Το αποτέλεσμα είναι κλειστός Ηρακλής και χαλασμένα συρόμενα. Όσο και να συντηρήσεις και όσο έμπειρος και να είσαι, αν δεν βάλεις το χέρι στην τσεπη για καλα ανταλλακτικα, αξιόπιστο μηχανημα δεν θα έχεις.

Ο Ηρακλής δεν είχε άποψη τι ήθελε. Μηχάνημα είναι. Οι ιδιοκτήτες του επέλεξαν να μην έχουν εναλλακτική για την συντηρήση του εδώ και χρόνια. Οι ιδιοκτήτες του επέλεξαν να αφήσουν να συσσωρευτουν συντηρήσεις. Ο Νουλικας επέλεξε να τους ζητήσει όσα ζήτησε. Το Υπουργείο Τουρισμού έβγαλε παλαβό νόμο που δεν θα έδινε άδεια ακόμα και να τον συντηρούν ο νουλικας. Μετά το υπουργείο άλλαξε το νόμο και ο Ηρακλής έμεινε τσάμπα κλειστός.

Πιστοποιημενο σερβις να περναει τον αυστηροτερο κανονα ασφαλειας στον κοσμο μπορούν να κάνουν δεκάδες εταιρίες. Ισχύει από αμαξι μέχρι ανεμογεννητρια και λιφτ. Μονο στην περιοδο της εγγυησης σε κρατανε οτι την χανεις αν κανεις κατι μονος σου.Δες Βασίλισσα.

τι θεωρεί η ΕΟΧΑ?


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

προς ΜΙΚ και όλους τους υπόλοιπους που έχουν γνώση επί του θέματος

Εάν ένας υποτιθέμενος επενδυτής είχε όλα τα κομμάτια του χιονοδρομικού θα υπήρχε ενδιαφέρον  ??

Δηλαδή θα είχε και το σαλέ και τα μαθήματα και τα εισιτήρια  και ενοικίαση εξοπλισμού 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Προς Πώληση Ένα εξαιρετικό Πέδιλο Της Stockli, βραβευμένο ως το καλύτερο πέδιλο της κατηγορίας του! Είναι εύκολο στην χρήση και στον έλεγχο του καθώς απευθύνεται σε αρχάριους και μέσους σκιέρ! Παρέχει ευελιξία και αρκετή ευκολία στη μετάβαση από carving σε skidded turns με μικρή προσπάθεια και άμεση ανταπόκριση! Είναι σταθερό σε γρήγορες και κοντές στροφές στη πιστά και αρκετά απορροφητικό στους κραδασμούς! Είναι ιδιαίτερη η ευελιξία του σε carving στροφές, με αρκετά μεγάλη γωνιωση παρέχει μια ασφαλή και πεντακάθαρη ακτίνα στροφής! Γενικά διατηρούμε έναν απολυτό έλεγχο χωρίς μεγάλη προσπάθεια και κατανάλωση ενέργειας! Τέλος είναι δοκιμασμένο και εκτός πίστας σε πούδρες αλλά και bumps και έδειξε τρομερή προσαρμοστικότητα και έλεγχο και ισορροπία σε κάθε στροφή!! Το πέδιλο έχει χρησιμοποιηθεί για δυο σεζόν με εμφανείς μικροφθορές στο επάνω μέρος του. Προσωπικα το συστήνω σε μέσους σκιέρ. Γύρω στις 50 ημέρες χρήσης. Ωστόσο είναι περασμένο από full service και οι πάτοι βρίσκονται σε άψογη κατάσταση καινούργιου, κερωμένοι. Οι λάμες του είναι επίσης σε αρίστη κατάσταση 0,5ο βάση και 88ο side edge. Φοράει την srt Salomon bin 12. Τιμή 380ευρω συζητήσιμη! Περισσότερες πληροφορίες σε προσωπικό μήνυμα! https://www.skiessentials.com/2021-ski-test/skis/2021-stockli-laser-sc https://www.snow-online.com/ski/stoeckli-lacer-sc-2020.htmlp  
    • Μάλλον έχεις καταλάβει λάθος
    • Τι κάνουν όλα μα όλα τα χιονοδρομικά του κόσμου εκτός από τα Ελληνικά? Ονομάζεται ski bus
    • Πόσο εύκολο είναι να φτιάξεις "μύθους" για το σκι στην Ελλάδα. Ακόμα και πρώην και νυν πρόεδροι του Συλλόγου μας τους συντηρούν με το δίκιο τους. Ακόμα κα ο Λάππας ξεχνά ότι 39 στους 40 τελεταίους Απριλίους χιονίζει στον Παρνασσό!!!!! Και οι δύο Πρόεδροι του ΣΤΧ έχετε δίκιο σε αυτό που γράφετε αλλά επειδή δεν γράφετε την πλήρη πρόταση το συμπέρασμα είναι τελείως λάθος. Η αλήθεια για το σκι στον Παρνασσό είναι όπως τα γράφω Αυτό είναι τελείως γενικό και ισχύει για τους...ταβερνιάρηδες, σαλεδάρχες, μπαρόβιους κλπ Το τους δεν υπάρχει, είναι αφηρημένη έννοια χαμένη στις δαιδαλώδεις διαδικασίες του Ελληνικού κράτους. Υπογράφω ότι δεν έχει υπάρξει καμία συζήτηση ούτε απόφαση που να έβγαλε πόρισμα "φέτος μας νοιάζει μόνο να έχουμε επισκέπτες" στο Υπουργείου Τουρισμού, στο Υπερταμείο, στα ΕΤΑΔ και στις εγκαταστάσεις του ΧΚΠ. Η κατάσταση είναι: δεν έχουμε ιδέα τι είναι το καλό σκι και τι θέλουμε να γίνει ο Παρνασσός και πως να δουλέψει, μη μας κράξουν τα κανάλια, ας κονομήσουμε ότι μπορούμε όσοι μπορούμε, ας μπαίνει ο μισθός, μη σκοτωθεί κανένας. Φυσικά μέσα σε αυτό το χάος κάποιοι έχουν τρόπο και όρεξη να κάνουν κάτι καλό για το σκι προσπαθούν. Όμως δεν υπάρχει καμία ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ Υπουργείου Τουρισμού, Υπερταμείου, ΕΤΑΔ και εγκαταστάσεων ΧΚΠ. Κανένας αρμόδιος δεν ξέρει πχ ότι ο λιφτιέρης ζητάει μια πολύ σημαντική βίδα. -Μα δεν μπορεί να είναι τόσο χαζό το σύστημα ΕΤΑΔ να αφήσουν κλειστό τον Ηρακλή για τόσο λίγα λεφτά? ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ -Μα δεν μπορεί να είναι τόσο χαζό το σύστημα ΕΤΑΔ να μας γράφει "όλοι οι αναβατήρες θα λειτουργούν κάθε μέρα"? ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ  
    • Όταν οι άνθρωποι έχουν πρόγραμμα και βλέπουν το μέλλον 
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. CarrizalB
      CarrizalB
      (42 years old)
    2. Kristallis
      Kristallis
      (28 years old)
    3. thiosjohn
      thiosjohn
      (55 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17,318
    • Total Posts
      460,831
  • Member Statistics

    • Total Members
      10,668
    • Most Online
      1,823

    Newest Member
    Marissased
    Joined
×
×
  • Create New...