Jump to content
ΣΤΧ

ΧΚ ΠΑΡΝΑΣΣΟΥ 2023-2024

Recommended Posts

35 minutes ago, Χρήστος Λάππας said:

Έχουν να φάνε κόσμο τα Καλαβρυτα που δεν θα ξέρουν τι να τον κάνουν…

Χρήστο για να φάνε κόσμο τα καλάβρυτα θα πρέπει να έχουν χιόνι.Αν χιονίσει του χρόνου και έχουν χιόνι οδυσσέας 6 κλπ το

πρόβλημα δεν θα είναι τόσο μεγάλο όσο ήταν τη τραγική χρονιά που μας πέρασε.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, aab said:

MIK, δηλαδή ο / η υπουργός πρέπει να έχει προσωπική εμπλοκή με κάθε ΧΚ, κάθε παραλία, κάθε ξενοδοχείο, κοκ; Επαρκούν οι ώρες του φυσικού του βίου; Σϊγουρα της παραμονής στο υπουργείο όχι.

 

 υπάρχει μια περίεργη κουλτούρα μη συντήρησης των υποδομών (συνήθως με τη λογική να γλιτώσουμε λεφτά) και σε τακτά χρονικά διαστήματα υπερ-επένδυσης σε είδη αχρείαστων δυνατοτήτων (συνήθως με λεφτά της ΕΕ).

 

Αν η Ελλάδα είχε μονο 1 παραλία με 4 ξενοδοχεία, ναι θα πρέπει να έχει προσωπική εμπλοκή ο Υπουργος. Ας μην μιλαγε για 4 εποχές.  100% ήξεραν ολοι οι Υπουργοί για τον Ηρακλή.

Μπραβο στο Ελληνικο δημόσιο για την κουλτουρα του. Ας συνεχίσει έτσι, μην κάνει την παραμικρή προσπάθεια για αλλαγές. 

50 minutes ago, KonKan said:

Πάμε για μικρότερη μεταφορική ικανότητα η δεν καταλαβαίνω?

ΡΡ9Κ465ΧΘΟ-ΡΕΑ.pdf 500.43 kB · 2 downloads

Δεν έχει καταλάβει κανένας, μην αγχώνεσαι. 


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, ΜΙΚ said:

100% ήξεραν ολοι οι Υπουργοί για τον Ηρακλή.

Ασχολήθηκε το Υπουργικό Συμβούλιο με τον Ηρακλή; Μωρέ μπράβο...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Δεν έχει καταλάβει κανένας, μην αγχώνεσαι. 

Πραγματι δεν καταλαβαινω αλλα ας δουμε τι ισχυει με βαση αυτο:

Η προτεινόμενη επένδυση αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των υφιστάμενων υποδομών του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού, μέσω της προμήθειας και εγκατάστασης του νέου αποσυμπολεκόμενου εξαθέσιου αναβατήρα «Ηρακλής», ο οποίος θα τοποθετηθεί στη θέση Κελάρια 1950. Ο εκσυγχρονισμός του αποσυμπλεκόμενου τετραθέσιου αναβατήρα «Ηρακλής» με αντικατάσταση από αποσυμπλεκόμενο εξαθέσιο, πρόκειται να εξασφαλίσει τη βέλτιστη λειτουργία της μονάδας, την επιμήκυνση της περιόδου λειτουργίας του Χιονοδρομικού Κέντρου, καθώς και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών ψυχαγωγίας και αναψυχής.
Επισημαίνεται ότι ο νέος εξαθέσιος αποσυμπλεκόμενος εναέριος αναβατήρας «Ηρακλής» θα εκσυγχρονίσει και θα αναβαθμίσει τον υφιστάμενο τετραθέσιο αναβατήρα ανοιχτού φορείου, μειώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα από τη λειτουργία του. Ειδικότερα, ο νέος αναβατήρας, θα διαθέτει μικρότερο αριθμό φορείων (56 φορεία από 70 και 90 κατά την αρχική του λειτουργία που έχει ο υπάρχων αναβατήρας «Ηρακλής»), μεγαλύτερη ταχύτητα (έως 5,0 μ./δευτερόλεπτο, από 4,5 μ./δευτερόλεπτο που είναι η υφιστάμενη), καθώς και λιγότερο αριθμό πυλώνων (από 12 υφιστάμενους εκτιμώνται να ανέρθουν σε 9), γεγονός που καθιστά πιο ασφαλή τη χρήση των χιονοδρομικών πεδίων στα Κελάρια του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού.
Η ονομαστική του ισχύς θα είναι μικρότερη από την υπάρχουσα (από 360 kw σε 342 kw), γεγονός που οδηγεί σε συνολική εκτιμώμενη ετήσια εξοικονόμηση ενέργειας ύψους 14.990 kwh / έτος.

Αρα εχουμε και λεμε: η αποσταση μενει ιδια, η μεταβλητη αυτη μενει ιδια και ας αλλαζει ο αριθμος των πυλωνων.

Αρχικη ικανοτητα: 90Χ4 αρα 360 ατομα 4,5 χλμ/ωρα
Υφισταμενη (μεχρι περισυ) ικανοτητα: 70Χ4 αρα 280 ατομα με 4,5 χλμ/ωρα
Νεος Ηρακλης: 56Χ6 αρα 336 ατομα με 5 χλμ/ωρα.
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το δικό μου δίφραγκο (αγγλ. my cent contribution) στην συζήτηση (ας με διορθώσουν οι μηχανικοί της παρέας σε περίπτωση λάθους):

4 hours ago, typeDan said:


Πραγματι δεν καταλαβαινω αλλα ας δουμε τι ισχυει με βαση αυτο:

Η προτεινόμενη επένδυση αποσκοπεί στον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των υφιστάμενων υποδομών του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού, μέσω της προμήθειας και εγκατάστασης του νέου αποσυμπολεκόμενου εξαθέσιου αναβατήρα «Ηρακλής», ο οποίος θα τοποθετηθεί στη θέση Κελάρια 1950. Ο εκσυγχρονισμός του αποσυμπλεκόμενου τετραθέσιου αναβατήρα «Ηρακλής» με αντικατάσταση από αποσυμπλεκόμενο εξαθέσιο, πρόκειται να εξασφαλίσει τη βέλτιστη λειτουργία της μονάδας, την επιμήκυνση της περιόδου λειτουργίας του Χιονοδρομικού Κέντρου, καθώς και την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών ψυχαγωγίας και αναψυχής.
Επισημαίνεται ότι ο νέος εξαθέσιος αποσυμπλεκόμενος εναέριος αναβατήρας «Ηρακλής» θα εκσυγχρονίσει και θα αναβαθμίσει τον υφιστάμενο τετραθέσιο αναβατήρα ανοιχτού φορείου, μειώνοντας παράλληλα το περιβαλλοντικό αποτύπωμα από τη λειτουργία του. Ειδικότερα, ο νέος αναβατήρας, θα διαθέτει μικρότερο αριθμό φορείων (56 φορεία από 70 και 90 κατά την αρχική του λειτουργία που έχει ο υπάρχων αναβατήρας «Ηρακλής»), μεγαλύτερη ταχύτητα (έως 5,0 μ./δευτερόλεπτο, από 4,5 μ./δευτερόλεπτο που είναι η υφιστάμενη), καθώς και λιγότερο αριθμό πυλώνων (από 12 υφιστάμενους εκτιμώνται να ανέρθουν σε 9), γεγονός που καθιστά πιο ασφαλή τη χρήση των χιονοδρομικών πεδίων στα Κελάρια του Χιονοδρομικού Κέντρου Παρνασσού.
Η ονομαστική του ισχύς θα είναι μικρότερη από την υπάρχουσα (από 360 kw σε 342 kw), γεγονός που οδηγεί σε συνολική εκτιμώμενη ετήσια εξοικονόμηση ενέργειας ύψους 14.990 kwh / έτος.

Αρα εχουμε και λεμε: η αποσταση μενει ιδια, η μεταβλητη αυτη μενει ιδια και ας αλλαζει ο αριθμος των πυλωνων.

Αρχικη ικανοτητα: 90Χ4 αρα 360 ατομα 4,5 χλμ/ωρα
Υφισταμενη (μεχρι περισυ) ικανοτητα: 70Χ4 αρα 280 ατομα με 4,5 χλμ/ωρα
Νεος Ηρακλης: 56Χ6 αρα 336 ατομα με 5 χλμ/ωρα.

Νομίζω ότι υπάρχει ένα μικρό σφάλμα ως προς την ταχύτητα που αναφέρει ο σύντροφος του βουνού TypeDan, ως προς την ταχύτητα λόγω αναντιστοιχία μονάδων:

Η ταχύτητα του αναβατήρα σε  χλμ/ω ισοδυναμεί με 18 χλμ/ω (5 * 3600=18000 μ.) κι όχι 5χλμ/ω.

 

Κατά τα λοιπά, αυστηρά μιλώντας θα έχουμε οριακή αύξηση από 280 μέχρι πέρυσι σε 336 (στην αρχή της λειτουργίας του, γιατί σε 2-3 χρόνια ποιος ξέρει πόσα φορεία θα μείνουν κρεμασμένα...)

  • Like 1

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ανεξαρτήτως του τι γράφει και που, τα τελευταία χρόνια η ταχύτητα του Ηρακλή ήταν σημαντικά μικρότερη γιατί το γρανάζι στην αφετηρία για την αποσυμπλοκή του φορείου προς επιβίβαση ήταν ΠΕΕ.

Edited by aab

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/6/2024 at 11:00 PM, ΑΛΕΞΗΣ said:

Ασχολήθηκε το Υπουργικό Συμβούλιο με τον Ηρακλή; Μωρέ μπράβο...

Kαι βέβαια υπήρξε και στους προηγούμενους τρεις Υπουργούς Τουρισμού και τρεις Υπουργούς Οικονομικών απόλυτη ενημέρωση για το ότι αναβαλλόταν η συντήρηση του αναβατήρα. Για 5 χρόνια έκαναν τσιγγουνιές 10-50-100.000 ευρώ το χρόνο. Φυσικά το 50-100 είναι κόστος "Εθνικού Προμηθευτή", το κόστος θα μπορούσε να είναι προς το 10.

Το Υπουργικό συμβούλιο είναι άλλο πράγμα. Δεν γνωρίζω να ασχολήθηκε με το θέμα, προφορικά έχει ενημερωθεί ο Πρωθυπουργός τρεις φορές. Αν έχει ασχοληθεί δεν γνωρίζω.

22 hours ago, Χρήστος Λάππας said:

Το σύστημα Αφροδίτη Βάκχος δούλευε στην πλήρη ταχύτητα του; 

Έχει δουλέψει στο παρελθόν με 6m/sec αλλά δεν ξέρω αν κρατήθηκε όλη μέρα. Σίγουρα ξέρω ότι μετά από κάποια στιγμή δεν το δούλευαν με 6m/sec γιατί ήταν πολύ συχνές οι πτώσεις σε επιβίβαση/αποβίβαση και τα σταματήματα.

Πραγματικά οι τελευταίες 3-4 ανακοινώσεις και έγγραφα που έχουν βγει από ΕΤΑΔ, Βουλή και Υπουργείου Τουρισμού είναι ντροπή και προσβολή για την νοημοσύνη μας. Οι 9 από 12 κολώνες ας πούμε θα κάνουν πολύ πιο ασφαλή τη χιονοδρομία στα Κελλάρια. Έχει πέσει ποτέ κανείς σε κολώνα του Ηρακλη?????? Να πω σε κολώνα του Αιόλου άντε να το δεχτώ, του Ηρακλή?

Μη το κουράζουμε. Οι εδώ και 20 χρόνια αλχημείες στην συντήρηση του Ηρακλή οδήγησαν στο να έχει πολλά σημεία που δεν ήταν ακριβώς όπως τα specs. Οι "Εθνικοί Προμηθευτές" χρέωναν ότι ήθελαν μιας και ήταν μονοπώλιο μέχρι που το 2018 ο Τερζάκης και μετά ο Βλαστός (Διοικητές ΕΤΑΔ) άρχισαν τις τσιγγουνιές.

Ο προπερσινός Υπουργός Τουρισμού έβγαλε τον νόμο που χωρίς λόγο έκλεινε τον Ηρακλή και η υπέρλαμπρη νέα Υπουργός Τουρισμού έβγαλε νόμο που ο Ηρακλής θα δούλευε κανονικά. Στο ενδιάμεσο και μέχρι σήμερα κανείς δεν εγκρίνει τα λίγες εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ που θέλει για να δουλέψει με την δικαιολογία ότι θα μπει ο νέος.

Μέχρι να μπει ο νέος υποστηρίζουμε τον ορεινό τουρισμό και τον τουρισμό 4 εποχών με 3-4 σεζόν χωρίς Ηρακλή. ΟΜΕΡΤΑ

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μισό γιατί κάτι μου διαφεύγει εδώ.
 

Ο ορισμός του αποσυμπλεκόμενου αναβατήρα δεν είναι ότι μειώνει κατά πολύ την ταχύτητα του όταν είναι στην επιβίβαση και αποβίβαση αλλά στην υπόλοιπη διαδρομή πάει πολύ πιο γρήγορα; 


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι ακριβώς. Στον αποσυμπλεκόμενο αναβατήρα, το φορείο βγαίνει (αποσυμπλέκεται) από το συρματόπλεγμα που κάνει τη διαδρομή αφετηρία-τερματισμός και κινείται γρήγορα. Στην αφετηρία (στον τερματισμό) το φορείο κινείται σε άλλη διαδρομή που ξεκινάει (περίπου) από εκεί που ξεκινάει το σκέπαστρο της αφετηρίας και πηγαίνει αργά.  Όταν φτάσει στο τέρμα της αργής διαδρομής, συμπλέκεται ξανά με το κανονικό συρματόπλεγμα και "τρέχει" μέχρι τον τερματισμό όπου συμβαίνουν μια από τα ίδια.

Σημειώνω ότι με δεδεομένα τα προβλήματα που είχε ο παλιός Ηρακλής, και θα έχει κι ο καινούργιος, απορώ γιατί δεν επελέγει η φθηνότερη / ευκολότερη λύση του συμπλεγμένου με κυλιόμενο τάπητα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, ΜΙΚ said:

Το Υπουργικό συμβούλιο είναι άλλο πράγμα. Δεν γνωρίζω να ασχολήθηκε με το θέμα, προφορικά έχει ενημερωθεί ο Πρωθυπουργός τρεις φορές. Αν έχει ασχοληθεί δεν γνωρίζω.

Μάλιστα... ο Πρωθυπουργός (που κάνει σκι) ενημερώνεται (τρις) για πρόβλημα που αν δεν αντιμετωπιστεί έγκαιρα θα υποβαθμίσει το μεγαλύτερο ΧΚ της χώρας. Εκ του αποτελέσματος συνάγονται ενδιαφέροντα συμπεράσματα.


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, Χρήστος Λάππας said:

Μισό γιατί κάτι μου διαφεύγει εδώ.
 

Ο ορισμός του αποσυμπλεκόμενου αναβατήρα δεν είναι ότι μειώνει κατά πολύ την ταχύτητα του όταν είναι στην επιβίβαση και αποβίβαση αλλά στην υπόλοιπη διαδρομή πάει πολύ πιο γρήγορα; 

Μειώνει πολύ την ταχύτητά του αλλά για να φτάσει η καρέκλα στην ώρα της εκεί που τρέχει το σύρμα η ταχύτητα είναι ανάλογα της ταχύτητας του συρματίσχοινο. Αν πάει με 4 αποσυμπλέκει σε 1 και η επόμενη καρέκλα έρχεται σε 6 δευτερόλεπτα, αν πάει με 6 αποσυμπλέκει σε 1,5 και η επόμενη καρέκλα έρχεται σε 4 δευτερόλεπτα.  Η αποσύμπλεξη και η σύμπλεξη δεν απέχουν πάνω από 2-3 μέτρα από το σημείο που κάθεσαι ή σηκώνεσαι. Δεν θυμάστε Ηρακλή στο γρήγορο και κάτω και πάνω γινόντουσαν όλα γρήγορα. Θέλει καλό στήσιμο επιβίβασης-αποβίβασης.

Στην κορφή του Βάκχου έχει τοίχο μπροστά, όποτε το είχαν βάλει στο γρήγορο γινόταν μπάχαλο με 6 να στρίβουν.

13 hours ago, Pant said:

Μάλιστα... ο Πρωθυπουργός (που κάνει σκι) ενημερώνεται (τρις) για πρόβλημα που αν δεν αντιμετωπιστεί έγκαιρα θα υποβαθμίσει το μεγαλύτερο ΧΚ της χώρας. Εκ του αποτελέσματος συνάγονται ενδιαφέροντα συμπεράσματα.

Δεν είναι πολιτικό το σχόλιο. Έχει πολυ μεγαλύτερα προβλήματα η χώρα, είμαι σίγουρος ότι όλοι οι πρωθυπουργοί έχουν ενημερωθεί για χιλιάδες πράγματα που αν δεν αντιμετωπιστούν θα γίνει κάτι κακό και δεν τα αντιμετώπισαν. Το σύστημα υγείας πχ έχει πολύ πιο σημαντικά προβλήματα που τα ήξεραν όλοι οι πρωθυπουργοί.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι οι αναβατήρες fixed grip και αποσυμπλεκόμενοι έχουν παρόμοια μεταφορική ικανότητα (άτομα που ανεβαίνουν στην κορυφή μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα) ΑΛΛΑ ο χρόνος που περνάει ο χιονοδρόμος στη διαδρομή είναι σημαντικά μικρότερος. Αυτό συμβαίνει διότι ο fixed grip μεταφέρει περισσότερα φορεία απ' ότι ο αποσυμπλεκόμενος. Το αποτέλεσμα είναι ότι το ΣΚ στην περίπτωση του αποσυμπλεκόμενου έχεις ουρά στην αφετηρία ενώ στην άλλη τους έχεις κρεμασμένους στα καρεκλάκια. Όμως, αν δεν υπάρχει ουρά (πχ, καθημερινές), ο χιονοδρόμος είναι ΠΟΛΥ χαρούμενος.

Επίσης, ο αποσυμπλεκόμενος έχει υπερ-διπλάσιο κόστος εγκατάστασης, υπέρ-τριπλάσιο κόστος συντήρησης και λειτουργίας κι απαιτεί πολύ μεγαλύτερους χώρους αφετηρίας και τερματισμού.

ΥΓ Η ανωτέρω συζήτηση προφανώς έχει εφαρμογή και σε άλλα ΧΚ της επικράτειας είτε κάτω από το αυλάκι είτε πάνω.

Edited by aab

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oι αποσυμπλεκόμενοι έχουν το πλεονέκτημα ότι μπορείς να κρατάς το συρματόσχοινο να τρέχει όσο χιονίζει και να αποφεύγεις τις παγοποιήσεις (αν είσαι κανονικό χιονοδρομικό)

Οι fixed grip μεγάλης δυναμικής έχουν το μειονέκτημα ότι είναι πολύ συχνά τα φορεία και έρχονται με σχετικά μεγάλη ταχύτητα με αποτέλεσμα τα συχνά σταματήματα. Έχουν λίγο χρόνο να ετοιμαστούνε οι επόμενοι.

100.000.000 ευρώ ρίξαμε στα Ελληνικά Χιονοδρομικά. Δεν βάλαμε ούτε ένα fixed grip καρεκλάκι μεγάλης δυναμικής. 

 

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή απουσιάζει ο συγχωριανός μου από το forum, πρέπει να προσθέσω ότι ο παλιός αλλά και ο νέος Ηρακλής δεν μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς τον μπερντέ (κτίριο-κέλυφος) στον τερματισμό. Οι πλάγιοι άνεμοι θα εκτροχιάζουν τα καρεκλάκια (αν δεν υπήρχε το κτίριο) με αποτέλεσμα συχνές διακοπές της ροής.

Το ίδιο πρόβλημα θα είχε κι ο Βάκχος αλλά αυτός προστατεύεται από τον Γεροντόβραχο. Όμως, γίνονται μικρο-σφάλματα. Τα σφάλματα αυτά αυξάνουν εκθετικά όταν λειτουργεί η γραμμή 1750-τέρμα Βάκχος (και γιατί δεν ξέρουν / δεν κάθησαν να μάθουν να κάνουν τη διόρθωση "με το χέρι" οι έλληνες χειριστές κατά τους αυστριακούς κατασκευαστές) οπότε σταματάει η λειτουργία συνολικά.

Όταν ανέφερα παραπάνω ότι κοστίζει η λειτουργία του αποσυμπλεκόμενου, εννοούσα ότι θέλεις και ποιο εξειδικευμένο προσωπικό που απλά δεν υπάρχει στην περιοχή γύρω απότα ΧΚ μας. Και δεν πρόκειται να υπάρξει - κάτι που είναι σαφώς σημαντικότερο σαν πρόβλημα από τη λειτουργία των ΧΚ.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/16/2024 at 9:09 PM, aab said:

Το ίδιο πρόβλημα θα είχε κι ο Βάκχος αλλά αυτός προστατεύεται από τον Γεροντόβραχο. Όμως, γίνονται μικρο-σφάλματα. Τα σφάλματα αυτά αυξάνουν εκθετικά όταν λειτουργεί η γραμμή 1750-τέρμα Βάκχος (και γιατί δεν ξέρουν / δεν κάθησαν να μάθουν να κάνουν τη διόρθωση "με το χέρι" οι έλληνες χειριστές κατά τους αυστριακούς κατασκευαστές) οπότε σταματάει η λειτουργία συνολικά.

Η διόρθωση γίνεται "με το χέρι" αν χρειαστεί κάποιες φορές, αλλά δεν μπορείς να στηρίζεσαι διαρκώς στο "ένα χέρι" που το ξέρει. Επίσης τέτοια χέρια (αυτά που ήδη υπάρχουν) πρέπει και να δείχνεις ότι τα εκτιμάς και να επιδιώκεις να γίνουν περισσότερα και καλύτερα.

  • Like 2

Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich
(Ski Instructor International Level 3)

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, PhaethonF1 said:

Η διόρθωση γίνεται "με το χέρι" αν χρειαστεί κάποιες φορές, αλλά δεν μπορείς να στηρίζεσαι διαρκώς στο "ένα χέρι" που το ξέρει. Επίσης τέτοια χέρια (αυτά που ήδη υπάρχουν) πρέπει και να δείχνεις ότι τα εκτιμάς και να επιδιώκεις να γίνουν περισσότερα και καλύτερα.

Σωστά. Για το λόγο αυτό, αν έχεις στην περιοχή άτομα με εμπειρία και ικανότητες δεν εξετάζεις το εθνικό τους DNA. Κι αν τέλος πάντων έχεις τέτοιους προβληματισμούς, φρόντισε αυτοί που περνάνε το ελληνόμετρο να σέβονται το ψωμί που τρώνε.

ΥΓ Αλήθεια, πόσα δίνει ο Περιστέρης σε έναν νέο μηχανικό του ΕΜΠ που προσλαμβάνει στη ΓΕΚ; Το ΧΚΠ σε έναν μετά βιας απόφοιτο λυκείου;

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, aab said:

Σωστά. Για το λόγο αυτό, αν έχεις στην περιοχή άτομα με εμπειρία και ικανότητες δεν εξετάζεις το εθνικό τους DNA. Κι αν τέλος πάντων έχεις τέτοιους προβληματισμούς, φρόντισε αυτοί που περνάνε το ελληνόμετρο να σέβονται το ψωμί που τρώνε.

ΥΓ Αλήθεια, πόσα δίνει ο Περιστέρης σε έναν νέο μηχανικό του ΕΜΠ που προσλαμβάνει στη ΓΕΚ; Το ΧΚΠ σε έναν μετά βιας απόφοιτο λυκείου;

Ο Παρνασσός θέλει 4-5 μηχανικάρες  ακόμα με εμπειρία σε τέτοιες σύνθετες μηχανολογικές εκαταστάσεις. Αν δεν έχεις εμπειρία σε λιφτ θες κάνα εξάμηνο (δηλαδή χειμώνα) να γίνεις μηχανικάρα. Μετά από κάποιο σημείο δεν έχει νόημα το ΕΜΠ, η έμπειρη μηχανικάρα είναι και από ΤΕΙ .

Αντίστοιχης γνώσης και εμπειρίας στις ανεμογεννήτριες, στη βιομηχανία και στα καράβια εκτός έδρας μπορεί και να αμοίβονται πάνω από 5.000 ευρώ το μήνα για project μικρής διάρκειας πχ 6 μήνες και πάνω από 3.000 ευρώ το μήνα για κανονικη πρόσληψη.

Ο Περιστέρης δίνει πάνω από 5.000 ΕΜΠ αλλά με αποδεδειγμένη εμπειρία.

Ξέρω και Παρνασσό και Καλάβρυτα στελεχάρες που έφυγαν (ή μένουν για το φιλότιμο) με πολύ πολυ λιγότερα. "Σιγά μη ξαναδουλέψω για τα ΕΤΑΔ"

On 6/16/2024 at 9:09 PM, aab said:

Επειδή απουσιάζει ο συγχωριανός μου από το forum, πρέπει να προσθέσω ότι ο παλιός αλλά και ο νέος Ηρακλής δεν μπορούν να λειτουργήσουν χωρίς τον μπερντέ (κτίριο-κέλυφος) στον τερματισμό. Οι πλάγιοι άνεμοι θα εκτροχιάζουν τα καρεκλάκια (αν δεν υπήρχε το κτίριο) με αποτέλεσμα συχνές διακοπές της ροής.

Από όσο ξέρω το μεγάλο πρόβλημα ήταν η παγοποίηση. Ήθελέ πολλές ώρες (μέρες) να ξεπαγώσεις τον σταθμό


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έκτακτο ανακοινωθέν. Οι πιθανότητες να έχουμε Ηρακλή να δουλεύει 01/01/2025 είναι 0%

Οι πιθανότητες  να έχουμε νέο ή παλιό Ηρακλή να δουλεύει 01/01/2026 είναι πολύ κοντά στο 0%.

Οι πιθανότητες να έχουμε νέο ή παλιό Ηρακλή να δουλεύει 01/01/2027 είναι κατω από 50%.

Οι πιθανότητες να έχουμε νέο ή παλιό Ηρακλή να δουλεύει 01/01/2028 είναι λιγο πάνω από 50%.

Η νέα απόφαση των ΕΤΑΔ είναι την 01/01/2025 να υπάρχουν σοβαρά προβλήματα συντήρησης και να παραμείνει ο ακατάλληλος εξοπλισμός με την υποστελέχωση με δεδομένες τις συχνές βλάβες ή την αδυναμία λειτουργίας για τους αναβατήρες 10,14, Δια, Σαχάρα, Οδυσσέα, ΑΟΦΣ.

Αποφασίστηκε να παραμείνουν τα δομικά προβλήματα συντήρησης και προετοιμασίας/εκπαίδευσης/στελέχωσης για την λειτουργία των αναβατήρων Αφροδίτη, Βάκχο, Περικλή και Αίολο. Ο στόχος είναι οι βλάβες να είναι στα ίδια επίπεδα με πέρσι. 

Αποφασίστηκε να μην υπάρξει η προτεινόμενη αλλαγή στον τρόπο λειτουργίας του Συνδετικού και της 6 με αποτέλεσμα η μεταφορική δυνατότητα του Συνδετικού να παραμείνει στα 220 άτομα/ώρα

Κλείσαν για διακοπές, νέα από Σεπτέμβρη

Όλγα Κεφαλογιάννη - ΕΤΑΔ Α.Ε.

Καλό καλοκαίρι σε όλους αλλά ειδικά σε όσους άτυχους σαν εμένα δεν έχουν τα χρήματα ή/και δεν μπορούν να πάνε στην εκδρομή του εξωτερικού.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

κανονικά πρέπει να κλείσει το χιονοδρομικο

 

ειναι μ@λ@κια που ανοιγει κιολας


LP3weby.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...