Jump to content
Jokey

Η ασφάλειά μας στο αυτοκίνητο

Recommended Posts

Εσείς τι κάνετε σε ανάλογες περιπτώσεις?
Δεν πιστεύω πως υπάρχουν συγκεκριμένες "συνταγές" που εφαρμόζουμε σε κάθε περίπτωση. Αντίθετα υπάρχουν χρυσοί κανόνες που μπορούν να βοηθήσουν να αποφύγουμε την εμπλοκή μας (όσο αυτή μπορεί να είναι προβλέψιμη) σε πιθανό ατύχημα ή κατάσταση που θα θέσει σε κίνδυνο εμάς ή τους άλλους.

 

Είναι λίγο σαν τη διαφήμιση του Τζόκερ η οδήγηση από ένα σημείο και μετά...

"κι αν σου κάτσει σου αλλάζει τη ζωή".


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
δώστε χρόνο στα φορτηγά δεν ειναι ΙΧ.

 

καθως και... δωστε χωρο στις μοτοσυκλετες!


IT'S COMING AND IT'S COOL... KITEWING... SAIL IT...

Email: kitewing_gr@yahoo.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
.

Στην αριστερή θα βγώ μόνο να προσπεράσω οταν έχω πιο αργό μπροστά και σίγουρα δεν έρχεται αυτοκίνητο γρηγορότερα.

Μόνο που είσαι πάντα αριστερή γιατί πάντα προσπερνάς!!!Τρεχαλάκια!!..ε!!! τρεχαλάκια!!!

 

καθως και... δωστε χωρο στις μοτοσυκλετες!

Ειδικά σ΄αυτές


Μπορεί να μην είμαι μικρής ηλικίας αλλά είμαι νεαρής νοοτροπίας

Share this post


Link to post
Share on other sites
καθως και... δωστε χωρο στις μοτοσυκλετες!

 

 

Εδώ εξαρτάται πως το εννοείς.

Όταν στην Εθνική έρχονται μηχανές με 160+ (για να μην πω 200+), λυπάμαι ΔΕΝ θα δώσω χώρο. Ας κινηθούν μέσα στα πλαίσια που ορίζει ο δρόμος (δεν λέω καν ο νόμος). Άσε που με τέτοιες ταχύτητες, ο μπροστά συνήθως ΔΕΝ έχει τα περιθώρια για ΑΣΦΑΛΗ ελιγμό. Όταν κάποιος τρέχει τόσο πιο πολύ σε σχέση με το υπόλοιπο ρεύμα, για να τον δει ο μπροστινός στον καθρέφτη και να έχει τον χρόνο, να βρει τον χώρο για ελιγμό, μάλλον θα οδηγηθεί σε βεβιασμένο ελιγμό. Άσε που τελικά συνήθως αυτοί κάνουν σλάλομ ανάμεσα στα αυτοκίνητα.

Και για να μην παρεξηγηθώ, ανεξάτητα με το αν οδηγεί κανείς αυτοκίνητο ή μηχανή, στην Εθνική οδό οδηγείς πάντα ΔΕΞΙΑ, ανεξαρτήτως ταχύτητας. Αν θες να προσπεράσεις, πας στην μεσαία λωρίδα, ή στην αριστερή αν υπάρχει πιο πυκνή ροή αυτοκινήτων. Θα μου πεις αυτό τηρείται;

Επίσης όταν στην πόλη οδηγώ και έχω μέσα στην μέση της λωρίδας μπροστά μου ένα μηχανάκι που πάει κούτσα κούτσα, ιδρώνω να τον περάσω γιατί πάει ατάραχος μέσα στην μέση, "απαιτώ" στο επόμενο φανάρι να μην πάει από το πλάι και να μου ξαναέρθει μπροστά μου.

Άλήθεια, στα διόδια, όταν περιμένω στην ουρά και μπροστά μου είναι 20 αυτοκίνητα, γιατί το μηχανάκι πρέπει να προσπεράσει όλα τα αυτοκινητα και να προσπεράσει την υπόλοιπη ουρά;

Το μηχανάκι σε μία λωρίδα πρέπει να κινείται στην μέση, ή στην άκρη της;

Να πω κάτι που έτυχε μπροστά μου: Μηχανάκι προσπαθεί να προσπεράσει σε λεωφόρο με κίνηση το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Λόγω υψηλής ροής, δεν μπορεί να μπει στην αριστερή λωρίδα, αλλά χρησιμοποιεί την ίδια λωρίδα του προπορευόμενου αυτοκινήτου από την αριστερή μεριά. Ξεκινώντας την προσπέραση, ένα λεωφορείο πετάγεται από την δεξιά λωρίδα μπροςτα στι ΙΧ, με αποτέλεσμα ο οδηγός του να κάνει ΑΠΟΤΟΜΟ ελιγμό ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΩΡΙΔΑ ΤΟΥ αποφεύγοντας το λεωφορείο, εμποδίζοντας όμως επικίνδυνα το μηχανάκι, το οποίο αν ήταν πιο μπροστά θα είχε μάλλον αποδημήσει εις Κύριο. Τις πταίει;


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites
"απαιτώ" στο επόμενο φανάρι να μην πάει από το πλάι και να μου ξαναέρθει μπροστά μου.

χαχαχαχαχα χάνεις το δίκιο σου με το ρήμα που χρησιμοποιείς. Γίνεσαι επιθετικός στα λόγια και πιθανόν να γίνεις και στις πράξεις.

 

Άλήθεια, στα διόδια, όταν περιμένω στην ουρά και μπροστά μου είναι 20 αυτοκίνητα, γιατί το μηχανάκι πρέπει να προσπεράσει όλα τα αυτοκινητα και να προσπεράσει την υπόλοιπη ουρά;

Κακώς, πρέπει να περιμένει στην σειρά του και όχι μόνο στα διόδια, αλλά και μέσα στην πόλη. Όλα τα μηχανάκια πίσω από τα αυτοκίνητα, και το ένα πίσω από το άλλο και κανένα σε διάβαση. Αυτό είναι σωστό. Τώρα αυτό σίγουρα θα επιφέρει τρομερή κυκλοφοριακή συμφόρηση, αλλά θα είναι ένα κίνητρο να απαγορευτούν τελείως τα αυτοκίνητα μέσα στις πόλεις.

Μόνο μοτοσυκλέτες, ποδήλατα, φορτηγά ανεφοδιασμού, taxi και Μέσα μαζικής μεταφοράς

 

Το μηχανάκι σε μία λωρίδα πρέπει να κινείται στην μέση, ή στην άκρη της;

παντού στην λωρίδα του. Άλλωστε απαγορεύεται να κάνεις προσπέραση στην ίδια λωρίδα, είτε εισαι μηχανάκια είτε είσαι αυτοκίνητο

 

Να πω κάτι που έτυχε μπροστά μου: Μηχανάκι προσπαθεί να προσπεράσει σε λεωφόρο με κίνηση το προπορευόμενο αυτοκίνητο. Λόγω υψηλής ροής, δεν μπορεί να μπει στην αριστερή λωρίδα, αλλά χρησιμοποιεί την ίδια λωρίδα του προπορευόμενου αυτοκινήτου από την αριστερή μεριά. Ξεκινώντας την προσπέραση, ένα λεωφορείο πετάγεται από την δεξιά λωρίδα μπροςτα στι ΙΧ, με αποτέλεσμα ο οδηγός του να κάνει ΑΠΟΤΟΜΟ ελιγμό ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΛΩΡΙΔΑ ΤΟΥ αποφεύγοντας το λεωφορείο, εμποδίζοντας όμως επικίνδυνα το μηχανάκι, το οποίο αν ήταν πιο μπροστά θα είχε μάλλον αποδημήσει εις Κύριο. Τις πταίει;

Το μηχανάκι

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όταν στην Εθνική έρχονται μηχανές με 160+ (για να μην πω 200+), λυπάμαι ΔΕΝ θα δώσω χώρο.

 

Και για να μην παρεξηγηθώ, ανεξάτητα με το αν οδηγεί κανείς αυτοκίνητο ή μηχανή, στην Εθνική οδό οδηγείς πάντα ΔΕΞΙΑ, ανεξαρτήτως ταχύτητας.

 

Επίσης όταν στην πόλη οδηγώ και έχω μέσα στην μέση της λωρίδας μπροστά μου ένα μηχανάκι που πάει κούτσα κούτσα, ιδρώνω να τον περάσω γιατί πάει ατάραχος μέσα στην μέση, "απαιτώ" στο επόμενο φανάρι να μην πάει από το πλάι και να μου ξαναέρθει μπροστά μου.

Τις πταίει;

Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ - Ο ΙΔΙΟΣ ΜΑΣ Ο ΕΑΥΤΟΣ ;


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites
"απαιτώ" στο επόμενο φανάρι να μην πάει από το πλάι και να μου ξαναέρθει μπροστά μου.

χαχαχαχαχα χάνεις το δίκιο σου με το ρήμα που χρησιμοποιείς. Γίνεσαι επιθετικός στα λόγια και πιθανόν να γίνεις και στις πράξεις

Να στο διορθώσω λοιπόν:"απαιτώ" στο επόμενο φανάρι να μην πάει από το πλάι και να μου ξανατρυπώσει μπροστά μου.

Δεν έχω πρόβλημα να τον έχω μπροστά μου (τον οποιονδήποτε), δεν ανέχομαι όμως να μου έρχεται (ο οποιοσδήποτε) και να μου τρυπώνει με το "έτσι θέλω". Είναι το ίδιο πράγμα με όταν έρχεται κάποιος να σου πάρει την σειρά. Και στην συγκεκριμένη περίπτωση, το μηχανάκι εκμεταλλεύεται τον μικρό του όγκο για να σου τρυπώσει μπροστά σου στο φανάρι. Συνήθως τα μηχανάκια έχουν γρήγορο ξεκίνημα και δεν εμποδίζουν, παρ'όλο που τρυπώνουν. Όμως είναι μερικές περιπτώσεις.....


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites
Όταν στην Εθνική έρχονται μηχανές με 160+ (για να μην πω 200+), λυπάμαι ΔΕΝ θα δώσω χώρο.

 

Και για να μην παρεξηγηθώ, ανεξάτητα με το αν οδηγεί κανείς αυτοκίνητο ή μηχανή, στην Εθνική οδό οδηγείς πάντα ΔΕΞΙΑ, ανεξαρτήτως ταχύτητας.

 

Επίσης όταν στην πόλη οδηγώ και έχω μέσα στην μέση της λωρίδας μπροστά μου ένα μηχανάκι που πάει κούτσα κούτσα, ιδρώνω να τον περάσω γιατί πάει ατάραχος μέσα στην μέση, "απαιτώ" στο επόμενο φανάρι να μην πάει από το πλάι και να μου ξαναέρθει μπροστά μου.

 

Τις πταίει;

Ο ΕΓΩΙΣΜΟΣ - Ο ΙΔΙΟΣ ΜΑΣ Ο ΕΑΥΤΟΣ ;

Ο εγωισμός σίγουρα οδηγεί σε δυσάρεστες συνέπειες, όμως τα παραπάνω είναι παραδείγματα που δεν νομίζω ότι έχουν προς τα εκεί την βάση τους.

 

Όταν προσπερνάς στην αριστερή λωρίδα και σου έρχεται ο από πίσω και σε αντιμετωπίζει ως σκουπίδι που δεν τόλμησες να εξαφανιστείς από μπροστά του διότι αναγκάστηκε να κόψει από τα ΧΧΧ στα 140 ή στα 150 (συνήθως αυτοί δεν είναι μηχανές-οι μηχανές κάνουν σλάλομ και καλύτερα να μην αλλάξεις την πορεία σου), σου παίζει τα φώτα και σου κολλάει, δεν νομίζω ότι το κανει λόγω εγωισμού. Ή όταν η μηχανή τρυπώνει ανάμεσα στα αυτοκίνητα γιατί δεν έχει την υπομονή να περιμένει μέχρι που ο μπροστινός αργός με 140 δεν πρόλαβε να προσπεράσει και να πάει δεξιά, πάλι διακινδυνεύει και πάλι δεν νομίζω ότι το κάνει λόγω εγωισμού.

 

Επίσης όταν κάποιοι πάνε με :huh: στην μεσαία λωρίδα, ή με 120 αριστερά (και γυρνάνε και σου λένε τόσο είναι το όριο και δεν παω παραπάνω), έχοντας άδειο τον υπόλοιπο δρόμο δεν νομίζω ότι το κάνουν λόγω εγωισμού, μάλλον λόγω αδυναμίας αντιμετώπισης των συνθηκών του δρόμου, δηλαδή ακαταλληλότητας οδήγησης.

 

Όπως επίσης όταν κάποιος σου μπαίνει μπροστά σου (το παραπάνω παράδειγμα αναφερόταν σε μηχανάκι, όμως δεν είναι μόνο τα μηχανάκια που σου τρυπώνουν) και πάλι δεν νομίζω ότι το κάνουν λόγω εγωισμού.

Εκτός και αν εγώ το ερμηνεύω διαφορετικά.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το 90% των αναβατών στην Αθήνα μπορώ να το χαρακτηρίσω με μια λέξη: αυτοκτονικοί. Και εγώ λοιπόν έχω αναπτύξει απέναντί τους την ανάλογη συμπεριφορά: προσπαθώ να τους ανοίγω δρόμο, δεν τους πιέζω ποτέ έτσι ωστε να φύγουν γρήγορα απο κοντά μου, να μην είμαι εγώ ο άτυχης που θα γίνει κάποιος αυτοκόλλητο πάνω μου.

(Για αυτή τη συμπεριφορά έχω εισπράξει και βρισιές απο αναβάτες με IQ ραδικιού που με περνάνε 2 ταυτόχρονα απο δεξιά-αριστερά σε στενά και σε όποιον ανοίξω λίγο δρόμο, ο άλλος μου κορνάρει-βρίζει)

 

Το υπόλοιπο 10% έχει ανθρώπινη συμπεριφορά και όχι κατακτητή των δρόμων/φαναριών


no friends on a powder day

Share this post


Link to post
Share on other sites
Άλήθεια, στα διόδια, όταν περιμένω στην ουρά και μπροστά μου είναι 20 αυτοκίνητα, γιατί το μηχανάκι πρέπει να προσπεράσει όλα τα αυτοκινητα και να προσπεράσει την υπόλοιπη ουρά;

Κακώς, πρέπει να περιμένει στην σειρά του και όχι μόνο στα διόδια, αλλά και μέσα στην πόλη. Όλα τα μηχανάκια πίσω από τα αυτοκίνητα, και το ένα πίσω από το άλλο και κανένα σε διάβαση. Αυτό είναι σωστό. Τώρα αυτό σίγουρα θα επιφέρει τρομερή κυκλοφοριακή συμφόρηση, αλλά θα είναι ένα κίνητρο να απαγορευτούν τελείως τα αυτοκίνητα μέσα στις πόλεις.

Μόνο μοτοσυκλέτες, ποδήλατα, φορτηγά ανεφοδιασμού, taxi και Μέσα μαζικής μεταφοράς

Δεν υπάρχει καμία σχέση ανάμεσα στην αναμονή στα διόδια και στο κυκλοφοριακό των πόλεων. Άρα ατυχώς συνδυάζεις δύο διαφορετικά προβλήματα με προφανή στόχο "την τιμωρία των ΙΧ" σε σχέση με τα μηχανάκια. Αν χρησιμοποιείται το μηχανάκι "κυκλοφοριακώς" στην πόλη ως ΙΧ όπως αναφέρεις (και όπως λέει ο ΚΟΚ), τότε χάνονται τα πλεονεκτήματα της μηχανής και η συμβολή της στην αποσυμφόρηση του κυκλοφορικού προβλήματος θα είναι ανύπαρκτη, άρα τότε θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με τον ίδιο τρόπο με τα ΙΧ (σύμφωνα με το σκεπτικό σου).

Αντίθετα και για περιβαλλοντικούς λόγους, θα έπρεπε να απαγορευτούν τα ΙΧ, πλην των ηλεκτρικών στο κέντρο. Θεωρώ απαράδεκτο ότι στην Ελλάδα δεν υπάρχει smart ηλεκτρικό. Όσο για τα μηχανάκια, θα έπρεπε να πολλαπλασιαστούν οι θέσεις στάθμευσης τους στο κέντρο, αλλά και να ελέγχεται περισσότερο η οδηγική συμπεριφορά τους. Τέλος, αν προσέξεις, στο κέντρο τα μισά αυτοκίνητα είναι ταξί. Άρα αν απαγορεύσεις τα αυτοκίνητα και εξακολουθήσεις να επιτρέπεις τα ταξί να κυκλοφορούν, δεν θα αλλάξεις τίποτα, γιατί απλώς θα αυξήσεις τον τζίρο των ταξί και θα αντικαταστήσεις τα ΙΧ με ταξί (παλιότερα, πολλοί έπαιρναν 2ο αυτοκίνητο μονό ή ζυγό, αναλόγως για το κέντρο, άρα τελικά απλά αυξήθηκαν οι πωλήσεις ΙΧ και όχι ο αριθμός των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στο κέντρο- τώρα το 3ο αυτοκίνητο που θα αγοράζει κάποιος, θα είναι.... ταξί). Το κυκλοφοριακό θέμα είναι όμως μεγάλο.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σημ. συνηθως---όχι παντα---οι χρηστες δικυκλου που οδηγουνε κ αυτοκινητο, εχουν μεγαλυτερη αισθηση του κινδυνου κ της m@l@kismenis εκθεσης που υφιστανται κ ισως τους δεις να περιμενουν πισω απο αυτοκινητα σε φαναρια (κ όχι μπροστα κ πανω στη διαβαση πεζων :huh: ), να μην βιαζονται, χωνονται κτλ..

 

Γενικοτερα με καλυψαν οι παραπανω τοποθετησεις.


Καλώς..συνεχίστε αυτήν την τακτική!

 

Κανέναν όμως δε θυμούνται για τις κρυφές του σκέψεις-απόψεις..ΜΙΛΑΤΕ και ΠΡΑΤΤΕΤΕ!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οδηγώντας για χρόνια μηχανάκι (ευτυχώς χωρίς κάποιο ατύχημα :huh: ), όταν ξεκίνησα να οδηγώ και το αυτοκίνητο, η αίσθηση του κινδύνου μεγάλωσε, κατάλαβα πόσο εκτεθειμένος είσαι πάνω στο μηχανάκι και πως δεν είσαι πάντα ορατός από τους οδηγούς των αυτοκινήτων. ;) όταν κινείσαι ανάμεσά τους.

 

Υπήρχαν βέβαια και οδηγοί αυτοκινήτων που όχι μόνο δε με είχαν σεβαστεί - τηρώντας τον ΚΟΚ -

(πχ σταματώντας σε ΣΤΟΠ) αλλά κόντεψαν να περάσουν και από πάνω μου γιατί τους είχα κόψει το δρόμο λέει.

Βέβαια σε ένα πράγμα με βοήθησε το μηχανάκι, να οδηγώ πάντα ελέγχοντας το δρόμο όχι μόνο μπροστά μου αλλά και δίπλα και πίσω μου και προσπαθώντας να ψυχολογήσω τις αντιδράσεις των άλλων οδηγών και να φεύγω μακριά από "ύποπτα" οχήματα κάτι βέβαια που πάντα πρέπει να γίνεται έτσι κι' αλλιώς, απλά ίσως οι οδηγοί μηχανής το κάνουν σε πιο μεγάλο βαθμό.

 

Και μια λεπτομέρεια - όσοι οδηγούν μηχανάκι ας πουν τι σημαινει να εγκλωβιστείς μέσα στην κίνηση - και ειδικά ανάμεσα σε φορτηγά :D - σκέτος εφιάλτης (για τη ζούγκλα των πόλεων μιλάω - μην παρεξηγηθώ όταν είναι πολιτισμένα τα πράγματα τότε όλα αλλάζουν)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ έχω πολύ διαφορετική εικόνα κι εκτίμηση για το θέμα οδική συμπεριφορά και λόγω επαγγέλματος και λόγω του γεγονότος ότι έχω μια σχετικά μικρή εμπειρία οδήγησης τόσο μηχανής, όσο με μεγαλύτερου όγκου οχημάτων.

 

Όσον αφορά τις μηχανές λειτουργώ περισσότερο προστατευτικά προς αυτές και θα σας πω το συλλογισμό μου:

 

Το σύνολο μηχανής αναβάτη / αναβατών, είναι εξολοκλήρου και αποκλειστικά απροστάτευτο. Έτσι λοιπόν, αντί όλων όσων ανέφερες mil ότι κάνεις ή θέλεις να κάνεις, κάθε φορά που κινούμαι στο οδικό δίκτυο και κυρίως το εθνικό, προσπαθώ οι γραμμές μου να είναι ξεκάθαρες, πάντα με χρήση φωτεινών ενδείξεων των προθέσεών μου κοκ. Κάνω ότι θα ήθελα να κάνουν οι οδηγοί αν οδηγούσα μηχανή και ότι θα ήθελε κι ο κώδικας να κάνουμε όλοι. Δεν μειώνει εμένα η βλακεία των άλλων, αλλά δεν θα αφήσω και να με σκοτώσει. Έτσι παρκάρω τον εγωισμό μου (το ξαναλέω) στο σπίτι και καβαλάω τη μηχανή ή το κουρσάκι μου με τη φιλοδοξία να ζήσω άλλη μια μέρα αφήνοντας τους άλλους να κάνουν το «κομμάτι» τους.

 

Το γιατί κάποιος είναι κανίβαλος ή φέρεται σαν να υπάρχει το σύμπαν μόνο για τον ίδιο είναι ένα θέμα που δεν έχει να κάνει μόνο με την οδήγηση αλλά με όλη μας τη στάση απέναντι στη ζωή.

 

Στην Ιταλία μου είπαν σε ένα σεμινάριο ασφαλούς οδήγησης που ακολούθησε μετά από ένα σπριντ γυναικών, ότι στην εκάστοτε συνθήκη στη ζωή, από το σύστημα άνθρωπος - μηχανή - περιβάλλον, αυτός που υπερισχύει θα ζήσει. (με τη λέξη μηχανή εννοούμε τη γενική έννοια του όρου)


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην εθνική οδηγώ πάντα αριστερά, όση ταχύτητα κι αν έχω, γιατί αισθάνομαι πιο ασφαλής χωρίς άλλο αυτοκίνητο αριστερά μου. Όποιος θέλει ας περάσει από δεξιά.

Έχω πάντα αναμένα τα φώτα ομίχλης (και το πίσω) και τα μεσαία λίγο σηκωμένα για να βλέπω καλύτερα.

Το ηχοσύστημα παίζει στη διαπασών για να μην ακούω τα ενοχλητικά κορναρίσματα αυτών που θέλουν να με προσπεράσουν.

Τα πράγματα στην σχάρα τα πιάνω μόνο με ένα χταπόδι για να μη χάνω χρόνο στο φόρτωμα- ξεφόρτωμα.

Λάστιχα αλλάζω όταν λιώσουν και τακάκια όταν ανάψει το λαμπάκι. Που λεφτά για περιτά έξοδα .Άλλωστε εγώ δεν τρέχω πολύ.

Λίγο με προβληματίζει που δεν έχω φώτα στο τρέυλερ και ο κοτσαδόρος που τον έφτιαξα μόνος με ηλεκτροκόλληση. Έχω βάλει όμως πίσω μια αυτοκόλλητη αντανακλαστική ταινία. Στο κάτω κάτω ο πίσω φταίει πάντα.

Έχω πειράξει και λίγο την εξάτμιση να ακούγεται, γιατί μέσα στην πόλη με τόσους θορύβους θα περνώ απαρατήρητος.

Κουβαλάω και ένα μαχαίρι survivor μη μου κάνει κανείς το μάγκα, όπως εκείνος που μου την είπε γιατί λέει είναι τρύπια η εξάτμιση και καπνίζει.

Ρε παιδιά πότε είναι το Ακρόπλολις, γιατί είμαι και φαν του αθλήματος :huh:


Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ρε παιδιά πότε είναι το Ακρόπλολις, γιατί είμαι και φαν του αθλήματος ;)

 

:huh:5 θέματα πιο κάτω στα "Άλλα Θέματα" :D


Αυτός που τα κατάφερε στη ζωή του είναι αυτός που έζησε ωραία, που χάρηκε και αγάπησε δυνατά.

Αυτός που άφησε ένα καλύτερο κόσμο απ’ αυτόν που βρήκε, εκτιμούσε την ομορφιά της γης και κατάφερε να το εκφράσει.

Αυτός που σταθερά έψαχνε ότι καλύτερο στους φίλους του και τους έδινε ότι καλύτερο είχε.

Ποιανού η ζωή ήταν έμπνευση και η μνήμη του ευλογία.

 

Δ.Χ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

.....εγώ δεν εκφέρω γνώμη γιατί τράκαρααα..... :huh:;):D

 

 

 

.......που πάς ρε καραμήτρο???......

 

......ο χαμένος τα παίρνει όλα.........

 

....ο ταρίφας και η γριά έχουν πάντα δίκιο......


...great things are done when men and mountains meet....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στην εθνική οδηγώ πάντα αριστερά, όση ταχύτητα κι αν έχω, γιατί αισθάνομαι πιο ασφαλής χωρίς άλλο αυτοκίνητο αριστερά μου. Όποιος θέλει ας περάσει από δεξιά.

Έχω πάντα αναμένα τα φώτα ομίχλης (και το πίσω) και τα μεσαία λίγο σηκωμένα για να βλέπω καλύτερα.

Το ηχοσύστημα παίζει στη διαπασών για να μην ακούω τα ενοχλητικά κορναρίσματα αυτών που θέλουν να με προσπεράσουν.

Τα πράγματα στην σχάρα τα πιάνω μόνο με ένα χταπόδι για να μη χάνω χρόνο στο φόρτωμα- ξεφόρτωμα.

Λάστιχα αλλάζω όταν λιώσουν και τακάκια όταν ανάψει το λαμπάκι. Που λεφτά για περιτά έξοδα .Άλλωστε εγώ δεν τρέχω πολύ.

Λίγο με προβληματίζει που δεν έχω φώτα στο τρέυλερ και ο κοτσαδόρος που τον έφτιαξα μόνος με ηλεκτροκόλληση. Έχω βάλει όμως πίσω μια αυτοκόλλητη αντανακλαστική ταινία. Στο κάτω κάτω ο πίσω φταίει πάντα.

Έχω πειράξει και λίγο την εξάτμιση να ακούγεται, γιατί μέσα στην πόλη με τόσους θορύβους θα περνώ απαρατήρητος.

Κουβαλάω και ένα μαχαίρι survivor μη μου κάνει κανείς το μάγκα, όπως εκείνος που μου την είπε γιατί λέει είναι τρύπια η εξάτμιση και καπνίζει.

 

.... και όμως κάποιους μου θυμίζει αυτο.... :huh:

;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απο ενα βιβλιαρακι του Ιαβερη το παρακατω αποφθεγμα αποδιδεται στους Γερμανους:

 

Οι Ελληνες οδηγοι ειναι Τουρκοι που νομιζουν οτι ειναι Ιταλοι!

 

Διδαγμα 1ον: Πολυ κομψα οι Γερμανοι την πεφτουν στους Ιταλους :D

 

Διδαγμα 2ον: Ρε μπας και μας κολακευουν; Οι Τουρκοι εχουν και πιστα Γκραν Πρι <_<

 

Διδαγμα 3ον: Οι Τουρκοι μαλλον οδηγουν πιο αργα απο τους Ιταλους (η οχι;; ) :(

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Απο ενα βιβλιαρακι του Ιαβερη το παρακατω αποφθεγμα αποδιδεται στους Γερμανους:

 

 

αυτό το βιβλιαράκι του Ιαβέρη, αν το διαβάσεις ολόκληρο δεν θα θες να ξαναπιάσεις τιμόνι με τίποτα!!!!

είναι χαρακτηριστικό αυτό που αναφέρει, ότι στατιστικά όλοι μας, κάποια στιγμή της ζωής μας θα έχουμε κάποιο σοβαρό ατύχημα. Είναι λάθος να σκεφτόμαστε ότι σε εμάς δεν θα συμβεί ποτέ τίποτα.

 

 

Καλό θα είναι να το διαβάσουν άπαντες μπας και βάλουν μυαλό <_< γιατί κυκλοφορούν πολλά ζώα στο δρόμο.


Je veux devenir calife a la place du calife

Share this post


Link to post
Share on other sites

το έχω διαβάσει... πολύ καλό!

Share this post


Link to post
Share on other sites

.....το πιο τραγικό απ'όλα στο βιβλίο του Ιαβέρη είναι ότι η στατιστική κατανομή των ατυχημάτων, δείχνει τα περισσότερα θανατηφόρα σε ακτίνα 50 χιλιομέτρων από τον τόπο κατοικίας......


...great things are done when men and mountains meet....

Share this post


Link to post
Share on other sites
αυτό το βιβλιαράκι του Ιαβέρη, αν το διαβάσεις ολόκληρο δεν θα θες να ξαναπιάσεις τιμόνι με τίποτα!!!!

είναι χαρακτηριστικό αυτό που αναφέρει, ότι στατιστικά όλοι μας, κάποια στιγμή της ζωής μας θα έχουμε κάποιο σοβαρό ατύχημα. Είναι λάθος να σκεφτόμαστε ότι σε εμάς δεν θα συμβεί ποτέ τίποτα.

 

 

Καλό θα είναι να το διαβάσουν άπαντες μπας και βάλουν μυαλό :D γιατί κυκλοφορούν πολλά ζώα στο δρόμο.

 

Τιμονι (για Εθνικη Οδο) πιανω πλεον με το ζορι στα χερια μου... :( (γιατι δεν μπορω να κανω αλλιως...) :angry: . Προσπαθω να ταξιδευω οσο πιο βραδυ γινεται...για να αποφευγω κατα το δυνατον τις αγελες των ζωων που προανεφερες. Το κακο ειναι οτι παντα υπαρχουν και καποια ζωα που εχουν ξεκοπει απο την αγελη, και οδηγουν σαν μανιακα για να την ξαναβρουνε... :angry:

 

Αν πιστευεις οτι τα ζωα αυτα μπορουν να διαβασουν ενα βιβλιο.... <_< και ακομη περισσοτερο να αποκομισουν κατι απο αυτο... :( και το υστατο... να αλλαξουν τροπο οδηγικης συμπεριφορας :blink: ....

 

Εισαι πολυ φιλοζωη... :P

 

Πενηντα και τουτος...

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τιμονι (για Εθνικη Οδο) πιανω πλεον με το ζορι στα χερια μου...

 

Τι να πω εγώ τώρα που διανύω καθημερινά 150 km για το γραφείο <_< ? έχω βαρεθεί την Εθνική Oδό, αναγνωρίζω κάθε θάμνο δεξιά κ αριστερά. Βέβαια είναι προτιμότερο να κάνεις χιλιόμετρα απ΄το να είσαι ακινητοποιημένος στην Κηφισίας – αυτό δεν το αντέχω με τίποτα…


"...the monarch of mountains: they crowned him long time ago οn a throne of rocks, in a robe of clouds, with a diadem of snow''

(Lord Byron about Mont Blanc)

Share this post


Link to post
Share on other sites

off topic

Οι Ελληνες οδηγοι ειναι Τουρκοι που νομιζουν οτι ειναι Ιταλοι!
Mάκη αυτό ειναι τουρκικο το αποφθεγμα που μάλλον παραφράστηκε για τις ανάγκες περιγραφής του έλληνα οδηγού :( .

 

Το απόφθεγμα είναι "Οι Ελληνες είναι Τουρκοι που θέλουν να γίνουν Ιταλοί". Το συγκεκριμένο το ακουσα ακόμη και σε ντοκυμανταίρ του NG. <_<

 

 

 

on topic

 

Ειμαι σχετικά προσεχτικός, δεν εχω μπλεχτεί σε ατυχήματα και το μεγαλυτερο σπάσιμο είναι οι αργοί οδηγοί στην εθνική οδο που πιάνουν την αριστερή λωρίδα. Προσοχή στα αυτοκίνητα με πινακίδες Χαλκιδικής... :D just my one cent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

    • advertisement_alt
    • advertisement_alt
    • advertisement_alt
  • Posts

    • Στα story που ανεβάζει το ΧΚΚ στο facebook
    • Αυτήν την πληροφορία που την βλέπει κανείς;;;;
    • Είχε πάει κάποιος Μαίναλο; Ξέρουμε αν είχε πατηθεί η Τουριστική; 
    • Επίσκεψη σήμερα και ψιλό-απογοήτευση από την ποιότητα του χιονιού. Το πρωί φουλ παγωμένο χιόνι με μεγάλες κροκάλες. Όποια πίστα ζέσταινε ήλιος, μαλάκωνε αλλά σε κατάσταση χωραφιού πια. Συνωστισμός υπήρχε φουλ στην μπλε της Θέτις και λιγότερο στο κάτω μισό της Φαίδρας. Δεν συζητάμε για το κάτω Βιετνάμ. Χαμός.  Στύγα δεν ανέβηκα γιατί είδα το παγωμένο πιο χαμηλά και δεν τόλμησα. Αργότερα είδα τον κόσμο που περίμενε.  Πάντως το χιονοδρομικό έχει γίνει η χαρά όποιου παίρνει Άγκυρα. Μηδενικός χρόνος αναμονής. Πήγαν όλοι Στύγα και άδειασε η Άγκυρα. Σε συνθήκες sold-out μηδενικός χρόνος στην Άγκυρα!!! Απίστευτο.  Είναι απίστευτα εντυπωσιακό το που συνεχίζουν να πηγαίνουν οι τελείως αρχάριοι!!! Παντού! Όταν λέμε παντού, παντού. Τι φάση με τους snowboarders; Δεν παίρνει ένας κάποιον δάσκαλο; Πως στο καλό θα μάθεις μόνος σου; Ξαπλωμένοι κατά δεκάδες στην Βαθειά Λάκκα, μέσα στις πίστες, παντού. Εν τω μεταξύ γιατί τόσοι πολλοί snowboarders; Τι έχουν πάθει; Τι νομίζουν ότι είναι η σανίδα; Η εξέλιξη του σκι; Παραξενεύομαι.  Το πιατάκι κάτω απελπισία. Πολύς κόσμος, πολύ κλέψιμο, πολλοί αρχάριοι, πολλά πιατάκια άδεια, λογικό (πλην του κλεψίματος). Θα μου πεις, τι δουλειά έχεις στο κάτω πιατάκι; Γιατί όχι; Παίρνεις την Άγκυρα και κάνεις Ειρήνη-Φαίδρα. Μια χαρά. Μέχρι που φτάνεις στο πιατάκι... Κατά τα άλλα. Δεν παίζει να πας ΣΚ και να μην τηρείς αυτά τα 2: 1. Άφιξη μέχρι τις 9:00 το αργότερο. 2. Να έχεις ήδη φορτωμένη κάρτα. 
    • Απίστευτο και όμως αληθινό !!! Μπράβο!!
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. apostolosM
      apostolosM
      (60 years old)
    2. Johnny_s
      Johnny_s
      (47 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17,450
    • Total Posts
      462,763
  • Member Statistics

    • Total Members
      12,031
    • Most Online
      1,823

    Newest Member
    xoilac365zzcom
    Joined
×
×
  • Create New...