Jump to content
ΑΛΕΞΗΣ

χ/κ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ...τώρα

Recommended Posts

θελουν να παω με κατι φιλους οι οποιοι ειναι αρχαριοι.Το κατω μπειμπυ λιφτ εχει καθολου χιονι να τους αφησω να κανουν καμμια καταβαση η ειναι σουπα τελειως??

 

 

Η ποιοτητα στο κατω ειναι πολυ κακη,αλλα μπορεις να τους ανεβασεις και στο πανω το οποιο σημερα λειτουργουσε κανονικα(ισως ομως το πανω λειτουργει μονο τα Σ/Κ,δε το γνωριζω).Το θετικο ειναι οτι το βουνο ακομα και χαμηλα δεν εχει ''βγαλει'' πετρες και η πλαγια της στυγας εχει χαλαρα 1,5-2 μετρα χιονι...

 

Αποψη μου ειναι να τους ανεβασεις Τεταρτη που το βουνο θα εχει παρει πασπαλα και οι θερμοκρασιες θα κυμαινοντε σε αρκετα χαμηλα για την εποχη επιπεδα :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ερχόμενο Σ/Κ μάλλον θα είναι το τελευταίο για αυτή την περίοδο.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το ερχόμενο Σ/Κ μάλλον θα είναι το τελευταίο για αυτή την περίοδο.

 

''Κυριακή 9 Απριλίου 2006...τελευταία ημέρα λειτουργίας του κέντρου για τη χειμερινή περίοδο 2005 - 2006!''

 

Απο τη σελιδα του Χ/Κ Καλαβρυτων η παραπανω ανακοινωση...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατόπιν ενημέρωσης που είχαμε πριν από λίγο από το χ/κ Καλαβρύτων, την Κυριακή 09/04/2006 δεν θα λειτουργήσει ο αναβατήρας «ΣΤΥΓΑ» λόγω εργασιών της ΔΕΗ στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Καλαβρύτων.

 

Το υπόλοιπο χ/κ θα λειτουργήσει κανονικά.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Κατόπιν ενημέρωσης που είχαμε πριν από λίγο από το χ/κ Καλαβρύτων, την Κυριακή 09/04/2006 δεν θα λειτουργήσει ο αναβατήρας «ΣΤΥΓΑ» λόγω εργασιών της ΔΕΗ στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου Καλαβρύτων.

 

Το υπόλοιπο χ/κ θα λειτουργήσει κανονικά.

 

Επιβεβαιώνω και εγώ Αλέξη την συγκεκριμένη είδηση.

Θα είναι χαρά μας να σας δούμε αυτό το τελευταίο Σ/Κ στα Καλάβρυτα…

Ούτος ή άλλως σας ευχομαι καλό καλοκαίρι


"Να δεις τι σού χω για μετά..."

Share this post


Link to post
Share on other sites

τελευταια μερα και κατα συμπτωση δεν θα δουλευει η στυγα

 

λογω εργασιων της δεη

 

το υπολοιπο θα δουλεψει με γεννητριες????

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το υπόλοιπο θα δουλέψει με ρεύμα. Η ηλεκτροδότηση θα διακοπεί σε μεγάλο μέρος της ευρύτερης περιοχής.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η παρακάτω επιστολή τις προσεχείς ημέρες θα κατατεθεί στο Δημαρχείο Καλαβρύτων και τη Νομαρχία Αχαίας. Αποτελεί την τελευταία (για το απερχόμενο Δ.Σ.) πράξη της συνεργασίας μας με τη δ/νση του χ/κ Καλαβρύτων και τον κ.Γιώργο Τσεκούρα. Ελπίζουμε η συνεργασία αυτή να συνεχιστεί και να συντελέσει στη βελτίωση του χ/κ Καλαβρύτων...

 

Αξιότιμε κύριε Δήμαρχε / Νομάρχη,

 

Σε συνέχεια της πολύ καλής συνεργασίας μας με τη δ/νση του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων (Χ.Κ.Κ), αισθανόμαστε την ανάγκη να απευθυνθούμε σε σας επισημαίνοντας κάποιες ενέργειες που κρίνουμε από την πλευρά μας απαραίτητες για τη βελτίωση του Χ.Κ.Κ.

Οφείλουμε να τονίσουμε πως οι προτάσεις μας δεν έχουν τόνο απαίτησης, το αντίθετο μάλιστα, θα λέγαμε έχουν συμβουλευτικό τόνο, και βεβαίως έχουμε την διάθεση και θέληση να σταθούμε αρωγοί της προσπάθειας που καταβάλλει η δ/νση και το προσωπικό του κέντρου, έτσι ώστε μετά από αρκετά χρόνια να πραγματοποιηθούν οι απαραίτητες, και κατά προτεραιότητα, επενδύσεις που θα αναβαθμίσουν το Χ.Κ.Κ., την ευρύτερη τοπική οικονομία και κατ’ επέκταση το νομό Αχαΐας. Οι επισημάνσεις μας και προτάσεις μας έχουν σαν κύριο στόχο την αναγνώριση και κοινοποίηση των προβλημάτων, και πηγάζουν από την ανησυχία μας για το μέλλον του Χ.Κ.Κ. και την ανάγκη που προκύπτει να ξεπεραστούν προβλήματα που εμποδίζουν την ανάπτυξη και επέκταση του.

 

1. Αντικατάσταση του αναβατήρα «Στύγα».

Η ταχύτητα του εν λόγω αναβατήρα είναι γνωστό πως είναι πολύ χαμηλή για την εξυπηρέτηση των χιονοδρόμων. Το ένα, περίπου, τέταρτο της ώρας που χρειάζεται κάποιος για να φθάσει, στην καλύτερη ίσως πίστα χιονοδρομίας στην Ελλάδα, προσμετρώντας πάρα πολλές παραμέτρους, κρίνεται επιεικώς αποτρεπτικό, καθώς το να μείνει ένας χιονοδρόμος τόση ώρα ακίνητος σε πολύ χαμηλές θερμοκρασίες επιβαρύνει την φυσική του κατάσταση και αυξάνει τις πιθανότητες τραυματισμού. Ο χρόνος κατάβασης κυμαίνεται από 3 λεπτά (σας διαβεβαιώνουμε ότι μπορεί να γίνει και σε λιγότερο χρόνο μια καθημερινή ημέρα και χωρίς πολύ κόσμο) και μπορεί να φτάσει τα 7-8 λεπτά για έναν μέσο σκιέρ. Το συμπέρασμα είναι αυτονόητο, ότι σε μια ώρα με ουρά αναμονής που δεν ξεπερνά τα 10 λεπτά, ο μέγιστος χρόνος κατάβασης δεν ξεπερνά σε καμία περίπτωση τα 15 λεπτά. Μπορεί εύλογα να υποθέσει κάποιος τις κρύες μέρες του χειμώνα, έχοντας αναμείνει περίπου 25 λεπτά σε ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες πόσο εύκολο είναι να τραυματιστεί καθώς μην ξεχνάμε ότι το άθλημα του σκι είναι ιδιαίτερα επίπονο και κοπιαστικό και απαιτεί μια στοιχειώδη φυσική κατάσταση, και προσμετρώντας ότι όλα αυτά υφίστανται σε υψόμετρο 1.800μ και άνω, άρα αυξάνοντας την πιθανότητα για μυϊκούς τραυματισμούς.

 

Όμως όσα περιγράφονται παραπάνω αποτελούν μια ιδανική, με σχετικά λίγους χιονοδρόμους ή μια μέση κατάσταση έως τις 9:30-10:00 το πρωί που αρχίζει η κύρια προσέλευση του κόσμου. Ο χρόνος αναμονής στον αναβατήρα Στύγα τις καλές μέρες του χειμώνα και ιδιαίτερα τα Σ/Κ μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει τα 30-40 λεπτά. Έχουν μάλιστα καταγραφεί σε πολυπληθείς ημέρες αναμονές που ξεπερνούν την μία ώρα ! Δηλαδή στην καλύτερη περίπτωση χρειάζεται μια ολόκληρη ώρα (αναμονή και μετάβαση) για 3-7 λεπτά ski ! Είναι απολύτως βέβαιο ότι παρόμοια κατάσταση δύσκολα θα βρει κανείς σε ελληνικό χιονοδρομικό πόσο μάλλον σε χιονοδρομικό του εξωτερικού.

 

O αναβατήρας Στύγα είναι ο πιο δημοφιλής ανάμεσα στους επισκέπτες του χιονοδρομικού και πάντα αναμένεται με εξαιρετικό ενδιαφέρον η λειτουργία του. Δεν είναι τυχαίο ότι η πρώτη ερώτηση που απευθύνουν οι χιονοδρόμοι στα ταμεία για την έκδοση εισιτηρίων αφορά την λειτουργία του συγκεκριμένου αναβατήρα. Οι επιλογές για τις διαδρομές είναι περισσότερες, η ποιότητα χιονιού των πιστών λόγω του υψηλού υψόμετρου είναι συγκριτικά καλύτερη με τις άλλες πίστες, ο βαθμός δυσκολίας ικανοποιεί τον μέσο χιονοδρόμο, και η θέαση αξέχαστη.

 

Τα τελευταία χρόνια όλο και πληθαίνουν οι διακοπές/βλάβες του κινητήρα κατά την διάρκεια μετάβασης στην κορυφή. Έχουν υπάρξει περιπτώσεις που για τουλάχιστον μισή ώρα αιωρούνται τα καρεκλάκια με τους επισκέπτες στο κενό, υπομένοντας τις χαμηλές θερμοκρασίες, και ανησυχώντας εντονότατα για την ασφάλειά τους. Σαν τακτικοί επισκέπτες του χιονοδρομικού και με το βάρος της συνείδησης του λόγου μας, μπορούμε να διαβεβαιώσουμε ότι και τη φετινή χιονοδρομική περίοδο 2005/2006 αυτά τα φαινόμενα παρουσιάσθηκαν αρκετές φορές. Δεν προκαλεί πλέον καμιά περιέργεια σε κανέναν το φαινόμενο να επιτρέπουμε να περάσουν άδεια καθίσματα για να αντέξει ο αναβατήρας το φορτίο των επισκεπτών. Και είναι το μόνο μέτρο προστασίας που δύναται να λάβει η δ/νση προς τους χιονοδρόμους.

 

Ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα που παρατηρείται στον συγκεκριμένο αναβατήρα και που αιτιολογεί την πρότασή μας για αντικατάσταση είναι το λεγόμενο πρόβλημα της «παγοποίησης» και το οποίο συμβαίνει σε έντονες περιπτώσεις χιονόπτωσης και ψύχους και λαμβάνοντας υπόψην και τις ιδιαίτερες κλιματολογικές συνθήκες της περιοχής. Η παλαιότητα των θέσεων του αναβατήρα, επιτρέπει την συσσώρευση χιονιού και στην συνέχεια στερεοποίησης του λόγω χαμηλών θερμοκρασιών το οποίο έχει ως αποτέλεσμα την ματαίωση λειτουργίας του. Και εδώ συμβαίνει το εξής παράδοξο, να έχουν φροντίσει τα ρατράκ να ομαλοποιήσουν τις πίστες, να είναι τα πάντα έτοιμα προς παράδοση και να μην λειτουργεί ο αναβατήρας γιατί πρέπει να γίνει αποπαγοποίηση των θέσεων και των πυλώνων. Η συγκεκριμένη διαδικασία απαιτεί χρόνο και κόπο και η καθυστέρηση παράδοσης λειτουργίας του έχει σαν συνέπεια την στέρηση χαράς εκατοντάδων χιονοδρόμων να απολαύσουν το υπέροχο τοπίο, τις υπέροχα πατημένες πίστες και την τέλεια ποιότητα χιονιού. Με άλλα λόγια υπάρχει άριστο προϊόν προς πώληση και λόγω αδυναμίας πεπερασμένου εξοπλισμού υπάρχει αδυναμία εκμετάλλευσης ! Φτάνουμε στο κωμικοτραγικό σημείο να μην λειτουργούμε όχι γιατί δεν έχουμε χιονοπτώσεις αλλά γιατί έχουμε μεγάλες ποσότητες χιονιού ! Είναι εύλογη η οικονομική ζημία που υφίσταται το χιονοδρομικό και ειδικά αν συμβεί κατά την διάρκεια του Σ/Κ. Στην αγορά υπάρχουν σύγχρονοι αναβατήρες που εξαλείφουν ή τουλάχιστον έχουν μεγαλύτερη αντοχή στο φαινόμενο αυτό. Αυτή η συγκεκριμένη κατάσταση προκαλεί συχνά εντάσεις και εκνευρισμούς μεταξύ των χιονοδρόμων και των υπευθύνων του χιονοδρομικού που βεβαίως και γνωρίζει την κατάσταση, αλλά αδυνατεί να δώσει άμεση λύση.

 

Εκτός των παραπάνω παρατηρήσεων υπάρχει και το φαινόμενο να μην λειτουργεί ο αναβατήρας λόγω ανέμων, που μπορεί να είναι μεν αυξημένης ισχύος όχι όμως τόσο ισχυροί, ικανοί να σταματήσουν την λειτουργία του. Το φαινόμενο με 6 περίπου μποφόρ και άνω στην κορυφή, να μην λειτουργεί η Στύγα δεν είναι και το καλύτερο δυνατόν, και δεν θα έπρεπε αυτή η ταχύτητα του ανέμου να αποτελεί τροχοπέδη για την λειτουργία του. Συνολικά θα λέγαμε ότι δεν θα έπρεπε τα καιρικά φαινόμενα, που σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν να χαρακτηριστούν ακραία να αποτελούν εμπόδιο λειτουργίας του αναβατήρα.

 

Όταν κατασκευάστηκε ο αναβατήρας Στύγα σίγουρα υπήρχαν άλλες προσδοκίες και βλέψεις, όμως το πλήρωμα του χρόνου ξεπέρασε αυτές τις προμελετημένες προδιαγραφές και νομίζουμε ότι ήρθε η ώρα για επιβεβλημένες αλλαγές. Πιστεύουμε πως ένας νέος αποσυμπλεκόμενος διθέσιος ή τριθέσιος αναβατήρας νέας τεχνολογίας θα εξυπηρετεί πολύ περισσότερους χιονοδρόμους ανά ώρα. Ένας νέος αναβατήρας με προστατευτικά καλύμματα που θα εμποδίζουν τις δριμύ ψύχος να επηρεάσουν την σωματική κατάσταση του χιονοδρόμου, όπως τόσοι και τόσοι υπάρχουν εγκατεστημένοι όχι στα υπερσύγχρονα χιονοδρομικά της Ευρώπης, αλλά και στα γειτονικά προς τη χώρα μας Βαλκανικά κράτη με πρώτο παράδειγμα την γειτονική Βουλγαρία. Επίσης ο χιονοδρόμος δεν θα επιβαρύνεται μένοντας πολλή ώρα σε ακινησία, και θα απολαμβάνει περισσότερα χιλιόμετρα διαδρομών σε μικρότερο χρονικό διάστημα. Το πλεονέκτημα που θα προκύψει από μια τέτοια επένδυση θα δώσει στο Χιονοδρομικό Κέντρο Καλαβρύτων υπεραξία σε σύγκριση με τα πλησιέστερα χιονοδρομικά της νοτίου Ελλάδος και θα αποτελέσει την κυριαρχούσα επιλογή προτίμησης μεταξύ των χιονοδρόμων που ούτως ή άλλως η έλευση τους στο Χ.Κ.Κ. είναι χρόνο με το χρόνο αυξανόμενη. Ο αναβατήρας Στύγα μαζί με τον αναβατήρα Αρτεμις οδηγούν τους χιονοδρόμους προς διαδρομές που αποτελούν το κύριο και μεγαλύτερο ποσοστό κάλυψης πιστών του Χ.Κ.Κ., και η προβληματική λειτουργία τους αποτελεί τροχοπέδη για την έλευση χιονοδρόμων, και μάλιστα έμπειρων, αφού το υπόλοιπο κομμάτι θεωρείται εύκολο (ακόμα και για αρχάριους) και μη επαρκές. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι οι επισκέπτες διανύουν πολλά χιλιόμετρα από τους τόπους διαμονής τους, βρισκόμενοι σε αβεβαιότητα και σύγχυση για το ποιους αναβατήρες θα βρουν ανοικτούς, αφού είναι δύσκολη η έγκαιρη ενημέρωση από πολύ πρωί, (κατάσταση δυστυχώς που επικρατεί σε όλα τα ελληνικά Χ.Κ. ενώ αντίθετα στο εξωτερικό υπάρχει ενημέρωση εκ των προτέρων) και θέλουν τις μοναδικές μέρες ξεκούρασης που έχουν στην διάθεσή τους, να τις χαρούν και να απολαύσουν το όμορφο βουνό και όχι να ταλαιπωρούνται σε ατελείωτες ουρές που προκαλούν εκνευρισμό και αγανάκτηση και επιφέρουν οικονομικές απώλειες.

 

2. Τοποθέτηση ενός επιπλέον εναέριου αναβατήρα από το parking έως τη Βαθειά Λάκκα.

Ο αναβατήρας Αχιλλέας είναι αυτός που εξυπηρετεί την συντριπτική πλειοψηφία των χιονοδρόμων και επισκεπτών που θέλουν να φτάσουν έως και την Βαθειά Λάκκα. Όμως και αυτός ο αναβατήρας έχει δυστυχώς τα ίδια συμπτώματα με τον αναβατήρα της Στύγας, αφού είναι συχνό το φαινόμενο της πολυκοσμίας γιατί στην ουσία αυτός ο αναβατήρας επιτελεί τριπλό σκοπό. Εξυπηρετεί τους χιονοδρόμους που σκιάρουν στην πίστα του Αχιλλέα, αυτούς που κατεβαίνουν την Αρτεμις 3, αλλά και τους επισκέπτες που επιθυμούν να πάνε την βόλτα τους έως και το επάνω σαλέ στην Βαθειά Λάκκα. Αν συνυπολογίσουμε και τα προβλήματα που παρουσιάζει κατά καιρούς ο αναβατήρας της Δάφνης, και που εμποδίζει τουλάχιστον τους προχωρημένους σκιέρ να τον χρησιμοποιήσουν, είναι αναπόφευκτο ότι αποτελεί τον μοναδικό τρόπο να φτάσει κανείς έως το λεγόμενο «Αυγό». Αποκτά ιδιαίτερη σημασία το γεγονός ότι αποτελεί τον μοναδικό τρόπο διαφυγής προς τα επάνω, σε περίπτωση που δεν υπάρχει αρκετή ποσότητα χιονιού και δεν υπάρχει δυνατότητα να λειτουργήσει ο αναβατήρας της Δάφνης. Είναι επίσης γεγονός ότι με τις τεράστιες ουρές που δημιουργούνται, έμμεσα αχρηστεύεται η πίστα Αρτεμις 3, αφού αποτελεί αντικίνητρο για τον προχωρημένο σκιέρ να διακινδυνεύσει να χάσει αρκετό χρόνο και να χρησιμοποιήσει έναν από τους αναβατήρες Αχιλλέα ή Δάφνη για να επιστρέψει πάλι σε υψηλότερο υψόμετρο.

 

Δεν συζητάμε την περίπτωση που κάποιος από τους κύριους αναβατήρες είναι κλειστούς και αναγκαστικά για να καλύψουν επιπλέον χιονοδρομικά χιλιόμετρα οι χιονοδρόμοι χρησιμοποιούν την πίστα του Αχιλλέα. Σε μια τέτοια περίπτωση συμβαίνει το αδιαχώρητο, δημιουργείται μέγας εκνευρισμός, καθώς οι περισσότεροι της ουράς συμβαίνει να είναι και αρχάριοι, συνυπολογίζοντας πάντα και την έλλειψη χιονοδρομικής παιδείας, και όλα αυτά σε κοινή θέα, αφού το σημείο εκκίνησης του αναβατήρα είναι ορατό από τον καθένα καθώς βρίσκεται στο parkig του Χ.Κ.Κ.

 

Εύλογα μπορεί να υποθέσει κάποιος πόσο κακή εικόνα εισπράττει ο κάθε επισκέπτης από μια τέτοια κατάσταση και πόσο εύκολα μπορεί να αποτρέψει κάποιον από το να χρησιμοποιήσει τον αναβατήρα του Αχιλλέα αλλά και κατ’επέκταση τον ξένο περιηγητή που επισκέπτεται για πρώτη φορά την περιοχή. Θα λέγαμε ότι ο αναβατήρας Αχιλλέας είναι ο καθρέπτης του χιονοδρομικού και η πρώτη εντύπωση που αποκτά κάποιος χρησιμοποιώντας τον πρέπει να είναι θετική.

 

Το καθαρό συμπέρασμα που απορρέει από όλα τα παραπάνω, είναι ότι είναι απαραίτητη η δημιουργία ενός δεύτερου αποσυμπλεκόμενου αναβατήρα, σίγουρα ταχύτερου του σημερινού, που θα έχει ως αποτέλεσμα την αποσυμφόρηση των δύο υπαρχόντων αναβατήρων Αχιλλέα και Δάφνη και θα εξασφαλίζει σε κάθε περίπτωση την απρόσκοπτη λειτουργία του Χ.Κ.Κ.

 

Ο σκοπός του όπως αναλύσαμε και παραπάνω θα είναι πολλαπλός, συν το γεγονός ότι θα εξυπηρετεί τους χιονοδρόμους όταν το κάτω μέρος του Χ.Κ.Κ δεν θα έχει επαρκή ποσότητα χιονιού.

 

3. Επέκταση της Άγκυρας προς τα πάνω έτσι ώστε να γίνει πίστα ο δρόμος.

Η τελευταία πρόταση μας είναι η δημιουργία ενός νέου αναβατήρα δεξιά της Αρτεμις που προσφέρει μερικά πολύ ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά. Προτού τα περιγράψουμε, πρέπει να πούμε ότι η προοπτική του νέου αναβατήρα πρέπει να ερευνηθεί πάντα σε συνάρτηση με την προηγούμενη μας πρόταση γιατί διαφορετικά ακυρώνεται η προοπτική του και δεν έχει νόημα η κατασκευή του. Δεν έχουμε την δυνατότητα να συμβάλουμε με οικονομοτεχνικές μελέτες ούτε να κάνουμε περιβαλλοντολογικές έρευνες για τις τυχόν ζημίες που μπορούν να προξενήσει μια τέτοια παρέμβαση, όμως έχουμε την σιγουριά και την πεποίθηση ότι η πρόταση μας έχει στερεή βάση όπως θα αναλύσουμε και παρακάτω και δίνει μεγάλες προοπτικές που θα αποφέρουν πολλαπλά και χειροπιαστά οφέλη.

 

Είναι γεγονό&

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ένα λεπτό για να είμαι δίκαιος.

Όόόόόόόλο αυτό που διαβάσατε είναι του Αντώνη. Εγώ έδωσα τις τρείς ενότητες/έργα που πρέπει να γίνουν, άντε και λίγες γραμμές παραπάνω. Ο Αντώνης, ο οποίος δεν είχε και πολύ χρόνο στη διάθεσή του, την άλλη μέρα μου έστειλε αυτό το κατεβατό που βλέπετε.

 

Δηλαδή ρε Αντώνη εάν είχες χρόνο πόσες μέρες θα διαβάζαμε την επιστολή ;;;

 

Οφείλω να ευχαριστήσω θερμά τον Αντώνη για τη βοήθεια που παρά την έλλειψη χρόνου από την πλευρά του δέχθηκε πρόθυμα να βοηθήσει όχι εμένα αλλά το Σύλλογο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ωραιο το κειμενο και μπραβο για τη δουλεια παδια! Μια αναλογη επιστολη θα ηταν καλο να συνταχθει και να αποσταλει προς τους ιθυνοντες του ΧΚΠαρνασσου. Εκτος αν εχει γινει ηδη!

 

Μια πολυ πολυ μικρη παρατηρηση μονο. Αν γινεται να αφαιρεθει η ακόλουθη φραση:

(εμείς θυμόμαστε γιατί έχουμε την καταγωγή από την περιοχή)

Υποθετω πως και ο δημαρχος Καλαβρυτων απο την περιοχη θα ειναι οποτε μπορει να ακουγεται καπως...

 

Φιλικα

Γιωργος ;)


"Men are born ignorant, not stupid; they are made stupid by education."

B.R.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1) Πολύ καλή προσπάθεια

2) Δεν είναι δουλειά του προεδρείου να συντάσσει ανάλογες επιστολές, αλλά της αντίστοιχης "ομάδας εργασίας", αν λειτουργεί

3) Καλά είναι να γίνουν ανάλογες προσπάθειες και για άλλα ΧΚ, όμως και εδώ το μπαλάκι πέφτει στην "ομάδα εργασίας", δηλαδή σε όλα εμάς τα μέλη που καλούμαστε να στελεχώσουμε τις ομάδες εργασίας. Άρα η σύνταξη και δημοσιοποίηση τέτοιων επιστολών, δεν αντανακλά στην "παραγωγικότητα" ή στην επιτυχία του εκάστοτε ΔΣ, αλλά σε όλους εμάς τα μέλη.

 

Αν μου επιτρέπεται κάποια κριτική (διότι ως μέλος όφειλα να την έκανα πριν την δημοσιοποίηση της επιστολής), έχω να παρατηρήσω ότι είναι πολύ μεγάλη. Ελάχιστοι "αρμόδιοι" ενδιαφέρονται, ή έχουν την υπομονή, ή .... να γυρίσουν να διαβάσουν και την 2η σελίδα. Άρα χρειάζεται η ουσία, ή η περίληψη στην πρώτη σελίδα και η 2η σελίδα θα έχει επεξηγήσεις ή λεπτομέρειες για όποιον ενδιαφέρεται περισσότερο.

 

Όσον αφορά την ουσία, δηλαδή κάποιες παρεμβάσεις που θα μπορούσαν να αλλάξουν την δυναμικότητα αυτού που ονομάζεται "ΧΚ Καλαβρύτων", αλλά και τον τρόπο σκέψης για να πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο, εγώ θα σχολίαζα τα εξής:

1) Το ΧΚ έχει εντελώς λάθος σχεδιασμό. Άρα η αντικατάσταση, ή η τοποθέτηση νέων αναβατήρων θα έπρεπε να γίνει στην βάση του νέου μακροπρόθεσμου σχεδιασμού, γιατί αλλιώς κινδυνεύει να είναι αναποτελεσματικός. Η δουλειά αυτή γίνεται από πιο έμπειρους από τους περισσότερους ημών.

2) Η βελτίωση του "ΧΚ Καλαβρύτων", δεν είναι απαίτηση κάποιων φανατικών σκιερ προκειμένου να κάνουν την τρέλα τους. Πρέπει να γίνει κατανοητό, ότι με τα σημερινά δεδομένα, στο ΧΚ Καλαβρύτων, τον χειμώνα, μπορεί να κάνεις και σκι, μπορεί και όχι. Άρα δεν αποτελεί σοβαρό χιονοδρομικό προορισμό για κάποιον που πραγματικά ενδιαφερεται για σκι. Αντίθετα με τα σημερινά δεδομένα είναι κατάλληλο για όσους θέλουν να δουν για πρώτη φορά χιόνι, να το πατήσουν, γιατί όλοι οι σκιερ που έχουν δυνατότητα εναλλακτικής λύσης, δεν θα το τοποθετήσουν ως πρώτη επιλογή.

3) Το βουνό έχει την δυνατότητα ανάπτυξης ώστε να εξυπηρετεί και απαιτητικούς σκιερ-πελάτες, κάθε επιπέδου, απλά θα πρέπει να δοθεί ο απαρραίτητος εξοπλισμός (που δεν υπάρχει τώρα) και το κατάλληλο ανθρώπινο δυναμικό (δεν ξέρω αν επαρκεί το υφιστάμενο, τόσο όσον αφορά την τεχνική κατάρτιση-εξιδείκευση, όσο και σαν πλήθος εργαζομένων)

4) Η αντικατάσταση της Στύγας, είναι εκ των πραγμάτων ανάγκη, όχι απαίτηση ή έστω επίκλιση μερίδας πελατών. Λαμβάνοντας υπ'όψιν το μέγεθος της πίστας, νομίζω ότι πιθανό νέο λιφτ που θα την αντικαθιστούσε θα έπρεπε να ήταν τουλάχιστον τετραθέσιο. Ίσως θα έπρεπε να αλλάξει η αφετηρία και να προβλεφθεί η προσπέλαση στην νέα αφετηρία, ώστε να μεγαλώσει ο χρόνος λειτουργίας του λιφτ, άρα και του ΧΚ, και να μεγαλώσει την διάρκεια της σεζόν αλλά και την ποιότητα χιονοκάλυψης.

5) Η 2η πρόταση είναι κατ'εξοχήν λανθασμένη. Σίγουρα πρέπει να βελτιωθεί η πρόσβαση από το πάρκιγκ στις πίστες. Ταυτόχρονα θα πρέπει να δημιουργηθούν και νέες πίστες. Ο Αχιλλέας, ας συνεχίσει να εξυπηρετεί τους αρχαρίους (με παρεμβάσεις στην πίστα) και πεζοπόρους-επισκέπτες. Η δυναμικότητα του Αχιλλέα υπερκαλύπτει τις ανάγκες αυτής της χρήσης. Αν είναι να κατασκευαστεί νέο λιφτ, θα είναι προτιμότερο να γίνει προς την αρχή του πάρκιγκ ώστε να μην είναι απαρραίτητο το περπάτημα μέχρι την εκκίνηση του Αχιλλέα για όσους παρκάρουν μακριά. Επίσης η δημιουργία ενός χιονοδιαδρόμου κατά μήκος του πάρκιγκ που θα κατηφορίζει προς την αφετηρία του υποτιθέμενου νέου λιφτ θα διευκολύνει την προσπέλαση όλων των χιονοδρόμων και θα εκμηδενίσει το περπάτημα προς την όποια αφετηρία. Εκεί θα πρέπει να υπάρξει και εκδοτήριο καρτών. Η θέση αυτής της αφετηρίας θα πρέπει να επιλεγεί σε θέση που να ευνοείται η διατήρηση χιονιού. Αυτό το λιφτ θα είναι τουλάχιστον 4θέσιο και θα οδηγεί προς την κορυφή Αυγό, όπου υπάρχουν και σημαντικές κλίσεις, πιο ομαλές κλίσεις με τον υπάρχοντα δασικό δρόμο και πρόσβαση στην πίστα που οδηγεί στην Άρτεμη-Στύγα, άρα πρόσβαση στην υπόλοιπη έκταση του ΧΚ. Μία τέτοια λύση θα διευρύνει κατά πολύ την έκταση των πιστών.

6) Ανάλογες επεκτάσεις δημιουργούν απαιτήσεις για νέο σαλέ και βοηθητικών χώρων.

7) Αναγκαία η δημιουργία βοηθητικών χώρων (πχ. τουαλέττες) άμεσα προσβάσιμων στις πίστες αρχαρίων

;) Νέα λιφτ για αρχάριους, αφού η περιοχή είναι ιδανική για όσους κάνουν τα πρώτα τους βήματα. Κυλιόμενος διάδρομος και συρόμενο σε όλη την ισιάδα που καταλήγει στο υπάρχον σαλέ.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μια πολυ πολυ μικρη παρατηρηση μονο. Αν γινεται να αφαιρεθει η ακόλουθη φραση: Υποθετω πως και ο δημαρχος Καλαβρυτων απο την περιοχη θα ειναι οποτε μπορει να ακουγεται καπως...
Γιώργο, είχαμε και έχουμε την εντύπωση οτι έπρεπε να δείξουμε οτι ο σύλλογος παρακολουθεί στενά το χ/κ Καλαβρύτων. Ο Αντώνης καταγόμενος από την περιοχή και ζώντας το βουνό χειμώνα καλοκαίρι έχει κάθε λόγο να γράψει αυτό που αισθάνεται.

Δεν διαφωνώ με αυτό που γράφεις, αλλά εάν ο Δήμαρχος (το κάθε πολιτικό πρόσωπο) ψάχνει λόγο να παρεξηγήσει κάτι από τα γραφόμενά μας θα το κάνει έτσι κι αλλιώς. Το καλύτερο που έχει να κάνει είναι να υλοποιήσει τις προτάσεις του κ.Τσεκούρα και τις δικές μας. Άλλωστε είναι ευκαιρία φέτος λόγω των εκλογών εκτός από λακούβες να γίνει και κάτι παραπάνω.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1. Καλά είναι να γίνουν ανάλογες προσπάθειες και για άλλα ΧΚ, όμως και εδώ το μπαλάκι πέφτει στην "ομάδα εργασίας", δηλαδή σε όλα εμάς τα μέλη που καλούμαστε να στελεχώσουμε τις ομάδες εργασίας. Άρα η σύνταξη και δημοσιοποίηση τέτοιων επιστολών, δεν αντανακλά στην "παραγωγικότητα" ή στην επιτυχία του εκάστοτε ΔΣ, αλλά σε όλους εμάς τα μέλη.

2. Αν μου επιτρέπεται κάποια κριτική έχω να παρατηρήσω ότι είναι πολύ μεγάλη. Ελάχιστοι "αρμόδιοι" ενδιαφέρονται, ή έχουν την υπομονή, ή...να γυρίσουν να διαβάσουν και την 2η σελίδα. Άρα χρειάζεται η ουσία, ή η περίληψη στην πρώτη σελίδα και η 2η σελίδα θα έχει επεξηγήσεις ή λεπτομέρειες για όποιον ενδιαφέρεται περισσότερο.

3. Όσον αφορά την ουσία...

1. Μας ζητήθηκε βοήθεια από το χ/κ Καλαβρύτων. Είναι κάποια χ/κ που τα γνωρίζουμε καλύτερα από τα υπόλοιπα και έχουμε μεγαλύτερη άνεση στην ανάλυση των προτεινόμενων λύσεων. Ότι έχει γίνει από την πλευρά του συλλόγου, ήταν για το καλό όλων και όχι για την προβολή κάποιων μελών του.

2. Το ερώτημα «αν σου επιτρέπεται Αλέξη η κριτική» το προσπερνάω καθώς μου ακούγεται σαν ανέκδοτο...είναι ευκαιρία λοιπόν να δούμε εάν οι αρμόδιοι ενδιαφέρονται να ασχοληθούν με το χ/κ. Εάν δεν έχουν πέντε λεπτά χρόνο να διαβάσουν μία σελίδα επιπλέον μάλλον δεν έχουν διάθεση και για άλλα. Νομίζω όμως οτι φέτος ειδικά και μέχρι τον Οκτώβριο θα βρίσκουν χρόνο για πολλά πράγματα...

3. Όσα γράφεις (περίπου) τα εξετάσαμε. Τα τρία θέματα που μας απασχόλησαν είναι αυτά που έχουν τις περισσότερες ελπίδες για υλοποίηση και αποφασίσαμε να ρίξουμε το βάρος εκεί τελικά.

Ρε γμτ δεν μπορώ να τα γράψω όλα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατ΄ αρχήν μπράβο για την προσπάθεια και γενικότερα για την κίνηση.

 

Πιστεύω όμως ότι θέλει δουλειά ακόμη αν θέλουμε να μας δουν πιο σοβαρά.

 

Καταρχήν, διαβάζοντας το κείμενο αισθάνομαι ότι απλά υποδεικνύουμε τις απαιτήσεις μας (χωρίς όμως να το θεωρώ απόλυτα κακό).

 

Από την στιγμή που δεν μπορούμε να κάνουμε μία μελέτη ως σύλλογος θα έπρεπε απλά να επισημάνουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο χιονοδρόμος αλλά και ο επισκέπτης (ποτέ μην τον ξεχνάμε αυτόν) και να τεθούμε στη διάθεση τους αναφέροντας ότι υπάρχουν κάποιες δουλεμένες ιδέες τις οποίες θα μπορούσαμε να τους καταθέσουμε, διαφορετικά είναι σαν κάποιο αναρμόδιοι να τους λένε πως πρέπει να κάνουν τη δουλεία τους.

 

Επίσης θεωρώ ότι σε καμιά περίπτωση δεν πρέπει να αναφερόμαστε σε προβλήματα χωρίς να προτείνουμε κάποιες λύσεις επί της ουσίας. Η ουσία σε αυτή την περίπτωση γνωρίζουμε οτι είναι τα χρήματα και η γενικότερη διαχείριση του/των ΧΚ (από υπουργείο μέχρι δ/νση). Γιατί λοιπόν δεν προτείνουμε και κάποιες ιδέες επ΄ αυτού. Κατά καιρούς έχουν γραφτεί αρκετά σχετικά πράγματα που θα μπορούσαν να ενσωματωθούν στην επιστολή και αυτά.

 

Τέλος, καλό θα ήταν να στείλουμε την επιστολή και στην ένωση ξενοδόχων Καλαβρύτων γιατί τους αφορά άμεσα και πρέπει να τους το υπενθυμίζουμε.

 

 

Προσπαθώντας να συμβάλω στην προσπάθεια,

Tetzas

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το ερώτημα «αν σου επιτρέπεται Αλέξη η κριτική» το προσπερνάω καθώς μου ακούγεται σαν ανέκδοτο...

 

Γιατί το θέτεις έτσι;

Όταν γίνεται μία σωστή κίνηση, ο σκοπός είναι το κάθε μέλος να την υποστηρίζει εκ των προτέρων και όχι να ασκεί εκ των υστέρων άγονη και εύκολη κριτική. Με αυτό το πνεύμα έγραψα το "αν επιτρέπεται κριτική".

Δεν είναι προσπάθεια μείωσης ή κριτικής του υφιστάμενου κειμένου, αλλά αν παρουσιαστούν και κάποιες διαφορετικές ιδέες, πιθανώς να βοηθήσουν σε μία βελτιωμένη έκδοση σύμφωνα με την κρίση όσων συνέταξαν το αρχικό κείμενο και με την προϋπόθεση ότι υπάρχουν τα χρονικά περιθώρια.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites
Τέλος, καλό θα ήταν να στείλουμε την επιστολή και στην ένωση ξενοδόχων Καλαβρύτων γιατί τους αφορά άμεσα και πρέπει να τους το υπενθυμίζουμε.
Η επιστολή θα δημοσιευθεί και στον τοπικό τύπο.

 

 

Γιατί το θέτεις έτσι;
Αλέξη απλά δεν χρειάζεται να αναρωτιέσαι εάν σου επιτρέπεται η κριτική. Επιβάλλεται να εκφράσεις την άποψή σου...κι αν δεν το κάνεις με το καλό...κρύψου γιατί κάπου θα σε πετύχω...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κι από εμένα μπράβο σε Αντώνη και Αλέξη για τη σκέψη και υλοποίηση μιας τέτοιας επιστολής.Να παραθέσω κι εγώ καλοπροαίρετα τη γνώμη μου.

 

Για το 1) περί Στύγας συμφωνώ και επαυξάνω.Επίσης βρίσκω τη στοιχειοθέτηση-επιχειρηματολογία επαρκέστατη,όπως τείθεται σε πρώτο βαθμό από τη σκοπιά της ασφάλειας και σε δεύτερο της άνεσης.Νομίζω ότι οποιοσδήποτε αναγνωρίζει την ανάγκη αντικατάστασης του λιφτ με σύγχρονου μεγαλύτερης δυναμικότητας.Αν γινόταν και κάπως πιο συντομευμένη-περιεκτική περισσότερο για πρακτικούς λόγους ακόμα καλύτερα. :wacko: (αν και ειδικά εγώ δεν θα έπρεπε να μιλαώ περί αυτού :wacko:;):wacko: )

 

Για το 2) περί εγκατάστασης επιπλέον σύγχρονου αναβατήρα από το πάρκινγκ έως Βαθειά Λάκκα είμαι επιφυλακτικός.Όχι τόσο στο βασικό επιχείρημα που και πάλι είναι η ανεπάρκεια των υπάρχοντων "κάτω" λιφτ στα βαρβάτα Σ/Κ,εκεί εννοείται συμφωνώ,απλά νομίζω ότι σηκώνει πολύ κουβέντα ή καλύτερα πολύ μελέτη για το αν π.χ πρέπει να μπει κι άλλο λιφτ ή να αντικατασταθεί το υπάρχον εναέριο με σύγχρονο μεγαλύτερης δυναμικότητας και τι χωρητικότητας.Οπότε,αν ίσως μέναμε στο αίτημα-συμβουλή αντικατάστασης,συν κάποιες απολύτως λογικές εκτιμήσεις (π.χ όσο το δυνατόν πιο προσβάσιμο από πάρκινγκ,κλπ),χωρίς όμως να μπαίνουμε σε τεχνικές λεπτομέρειες ή πολύ συγκεκριμένες προτάσεις.

 

Για το 3) ουσιαστικά το θέμα το μεταφράζω ως "χιονοδρομική αξιοποίηση της κορυφής Αυγό".No problem από μεριά μου,ελκυστικό ακούγεται.Αναλόγως βέβαια με το 2) καλύτερα ας μην μπούμε στην διαδικασία συγκεκριμένης πρότασης πρωτού έστω συμβουλευτούμε κι εμείς οι ίδιοι κάποιους πιο ειδικούς (ποιούς θα μου πείτε...).Δηλαδή η προσέγγιση μέσω λιφτ της κορυφής Αυγό ενδεχομένως να μπορεί να γίνει με πολλούς τρόπους,ας μην προτρέχουμε εμείς ως σύλλογος να δώσουμε τη συγκεκριμένη λύση,διότι ίσως υπάρχουν παράγοντες που ως απλοί χιονοδρόμοι αγνοούμε.Οπότε σωστό το να επισημάνουμε ότι με κάποιο τρόπο να εκμεταλευτούμε όσο πιο φιλικά προς το περιβάλλον το Αυγό,και με τρόπο επαρκή για τις χιονοδρομικές απαιτήσεις,διότι παρουσιάζει κάποια οφθαλμοφανή πλεονεκτήματα,αλλά π.χ το τι πορεία θα ακολουθεί το εν δυνάμει λιφτ ή πόσες πίστες και που θα γίνουν ας το αφήσουμε καλύτερα για τους ειδήμονες.

 

Συνολικά δηλαδή η μόνη ένσταση μου εστιάζεται στο να μην συγκεκριμενοποιούμε πιο πολύ από όσο χρειάζεται και αναμένεται από ένα σύλλογο ερασιτεχνών τουριστών χιονοδρόμων για να ξεκουνήσουμε τους αρμοδίους,εκτός κι αν στηριζόμαστε έστω σε κάποια ανεπίσημη μελέτη που θα μας τροφοδοτούσε με έγκυρα στοιχεία.(αλήθεια υπάρχει...???).Ίσως σε αυτό να βοηθούσε το ίδιο το χ/κ Καλαβρύτων,σε περίπτωση που έχουν εκπονήσει έστω μια προκαταρτική μελέτη επέκτασης,θα μας βοηθούσε να μας παρείχε κάποια στοιχεία.

 

Επίσης,να ρωτήσω αν αυτή η επιστολή επίγει να σταλεί.Θα ήταν καλό αν δεν επίγει να τεθεί σαν θέμα στην Γ.Σ,ή έστω να την κουβεντιάσουμε κι από κοντά πριν αποσταλεί η τελική μορφή της.

 

Τέλος,μήπως θα έπρεπε να μεταφερθεί η συζήτηση στα θέματα του συλλόγου?

 

Και πάλι συγχαρητήρια για την πρωτοβουλία-κίνηση-εγχείρημα και να εστιάσω στο ύφος του κειμένου,που παραμένει φιλικό κι όχι επιθετικό,περνώντας όμως τη θέση,ίσως και αγανάκτηση του χιονοδρόμου.

 

Ας υπάρξει συμμετοχή από όσα μέλη νομίζουν ότι με τις γνώσεις τους μπορούν να εμπλουτίσουν το υπάρχον πολύ αξιόλογο κείμενο.


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπράβο, πολύ καλή σκέψη!

Για αναβατήρες-επέκταση εκτός από το θέμα της Στύγας που έγραψε ο Στάθης, να πω ότι ίσως είναι σκόπιμο και αποδειχθεί αποτελεσματικό η τοποθέτιση ενός αριστερά από την κάτω πίστα αρχάριων που ενώνει την κορυφή που βρίσκεται από πάνω ακριβώς. Η κλίση της πλαγιάς είναι ικανοποιητική


JAPOW!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν κατάλαβα καλά εννοείς από εκεί που ξεκινά να ορθόνεται η Νεραιδοράχη...Εκεί η κλίση δεν είναι ικανοποιητική για όλους (πονηρέ ξεθάρεψες ;)) ...μάλλον απότομα είναι + γενικότερα δεν θέλεις και πολύ κόσμο να τριγυρνάει/τραβερσάρει κοντά στην κόψη της Νεραιδοράχης....έχεις δει τι έχει από πίσω..... :wacko::wacko:

 

helm1006.jpg

(φωτό:Νίκος Δανιηλίδης,Ελλάς Άνωθεν,www.daniilidis.gr)

 

Άηντε για κάποιες δεκάδες μέτρα ψηλότερα από τα δεντράκια (νοητά πάνω από το πάνω σαλέ,θα έβγαιναν οι πιο τσακ-μπαμ πυραυλοκίνητες η αλήθεια είναι :wacko: ) και με επιφύλαξη,διότι έχει συνεχόμενη μεγάλη κλίση (να δω το τερματικό εκεί πάνω....),ακόμα πιο πέρα όμως γίνεται πολύ επίφοβο κατά τη γνώμη μου.

 

897.jpg

(φωτό:Κυπριανός Μπίρης 02-2005,www.airphotos.gr)

 

Παρεπιπτόντως η πλαγιά-ορεινός όγκος της Νεραιδοράχης (Στύγα) είναι σκέτο χάζεμα,ατελείωτο off-piste :wacko::P

 

Γενικά από συζητήσεις που έχουν γίνει μέχρι τώρα ο καθένας μας μάλλον έχει και μια διαφορετική ιδέα για το πως "πρέπει" να επεκταθεί-εκσυγχρονιστεί το χ/κ.Παρόλα αυτά,όσο καλή διάθεση κι έχουμε,ενδεχομένως να πέφτουμε έξω,διότι πολύ απλά δεν γίνεται να γνωρίζουμε ειδικά το θέμα.Π.χ εγώ σταμπάριζα στο δικό μου μυαλό πιθανή επέκταση στις πλαγιές πίσω από τη ράχη που βρίσκεται το καταφύγιο-οι πλαγιά μέρος της οποίας φαίνεται και από το δρόμο (πάνω δεξιά στην παρακάτω φωτό).Πολλά όμως δεν λογάριαζα,όπως το γεγονός ότι η ράχη αποτελεί όριο δήμου ή κάτι τέτοιο (τουλάχιστον,όπως μου είπε ένας φίλος),οπότε υπεισέρχονται κι άλλοι παράγοντες άσχετοι προς τους στενά χιονοδρομικούς/τεχνικούς.

 

993.jpg

(φωτό:Κυπριανός Μπίρης 02-2005,www.airphotos.gr)

 

Σαφώς σε κάποια λογικά guidelines να συμφωνούν οι γνώμες μας,πάνω σε αυτά θα είναι χρήσιμο και επωφελές να ανοίξουμε κουβέντα,ανταλλάξουμε απόψεις,ώστε να βγει μια τελική πρόταση,αλλά ως εκεί...,εκτός κι αν αποκτήσουμε επιπλέον στοιχεία :P

 

Να κι ένα google της χιονοδρομικής περιοχής του Χελμού (διακρίνονται οι πίστες και οι δρόμοι νομίζω)...

 

2005-10-16_214038_Helmos.jpg

 

...το Αυγό έχει έκταση και πράμα να δώσει,αλλά προσοχή και στο δάσος...έτσι.Ήδη υπάρχει ένας δασικός δρόμος που το φέρνει βόλτα,δεν ξέρω από κλίσεις-πλάτος αν θα μπορούσε το χειμώνα να μετατραπεί σε πίστα βόλτας (θα ήταν τεράστια σε μήκος).Αλήθεια εκείνη η λουρίδα που κόβει το δάσος από πάνω ως κάτω περί τίνος πρόκειται???


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

θα σταθώ σε κάτι που αναφέρθηκε....

 

κύριε δήμαρχε υπόγραψε για να γίνει,όχι στο μπλουζάκι, αλλά στο χαρτάκι για να γίνουν οι επεκτάσεις και οι μελέτες...εεε πως να το κάνουμε έρχονται και εκλογές....πρέπει να πάρετε ψήφους(εσείς και όλοι οι δήμαρχοι της πολιτισμένης ελλαδάρας μας)

 

 

λέτε να πάρουμε εμείς(ο σύλλογος) με το μέρος μας ξέρω γω 1000 ψηφοφόρους και να ασκήσουμε βία του στύλ

αν δεν το κάνετε χάνετε 1000 ψήφους?(όπως γίνεται γενικά στην ελλάδα και πιο ειδικά σύμφωνα με αυτά που ξέρω στο διακοφτό???)

 

λέμε τώρα βρε αδερφέ....

 

 

 

Λάμπρος Ν.

(μερική επαναφορά)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Αλήθεια εκείνη η λουρίδα που κόβει το δάσος από πάνω ως κάτω περί τίνος πρόκειται???

 

Αυτη...προς τα πανω

 

DSC01505.jpg

 

και προς τα κατω...

 

DSC01504.jpg

 

ειναι η Γραμμη του Αυγου. Ο δρομος που παιρνουν οι χιονοστιβαδες καθε χρονο απο την κορυφη του Αυγου! Μονο χαμηλα ελατακια που θαβονται απο το χιονι πριν ενσκηψει χιονοστιβαδα επιζουν. Τα μεγαλα ελατα που βρισκονται στο διαβα τους τα βλεπετε στα καταντη :(:P

 

Οι χιονοστιβαδες απο Νεραιδοραχη ειναι κι'αυτες θεμα, εχουν τη δυνατοτητα να φτασουν σχεδον μεχρι τα εκδοτηρια των εισητηριων αν θυμαμαι καλα (παρακαλω διορθωστε με οσοι ακουγατε τον κ. Διευθυντη, μπορει να μην τα θυμαμαι και σωστα).

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

 

ΥΓ: Αυτη την πιστα που σταμπαρισες απο την πισω πλευρα της γραμμης Στυγα-Αρτεμη την εχει σταμπαρει κι αλλος! Ο Δ/ΧΚΚ (κ. Διευθυντης του ΧΚΚ). Μας την εδειχνε σαν μια τεραστια πιστα μπλε για μετριους σκιερ που θα κατεληγε κοντα στο παρκινγκ. Περιττο να σου πω οτι ολοι ξερογλυφομαστε!... :lol::lol: . Και φυσικα θα ελαφρωνε το φορτιο της Στυγα 2, τραβωντας ενα αριθμο σκιερ για πολλη ωρα. Και ποσα αλλα...

 

Ιδεες, αρκετα ωριμες εχει ο Δ/ΧΚΚ πολλες (εχει και 15 χρονια εκει, εχει και πιστερ απο Γαλλια και Ελληνες με μεγαλη εμπειρια να τον βοηθησουν να τις ωριμασει). Ρατρακ και λεφτα χρειαζεται :P

Share this post


Link to post
Share on other sites
ειναι η Γραμμη του Αυγου. Ο δρομος που παιρνουν οι χιονοστιβαδες καθε χρονο απο την κορυφη του Αυγου!

 

Aααα...μάλιστα.Δηλαδή καλύτερα να μην πάω εκεί για σκι εεεεε....την επομένη μέρα χιονόπτωσης :(:lol: :LOL: :P:P .Πάντως φαινόταν ιδανική διαδρομή,με ωραίο προασανατολισμό και θέα. B) Και δηλαδή όταν γίνονται χιονοστοιβάδες καταλήγουν στο δρόμο(????)...πολύ extreme ακούγεται... :P

 

Όσο για το σταμπάρισμα backcountry διαδρομών πίσω από τη ράχη του καταφυγίου...άλλο τίποτα.Βέβαια το θέμα είναι αν θα φτάνουν όλοι στο πάρκινγκ...από το δρόμο-πίστα!!!!Ο πειρασμός να ξεφύγεις σε ατελείωτες freeride διαδρομές είναι μεγάλος....βέβαια αν σκεφτείς που θα βγεις άντε γεια :huh:

 

Τέλοσπάντων τροφή για όνειρα ο Χελμός...καλοκαιριάτικα :) Μακάρι να χωθούν επιτέλους λεφτά και να γίνουν αυτά τα 3 πράγματα που πολύ σωστά έχει εντοπίσει κι η διεύθυνση και μετά ποιος τον πιάνει το Χελμό :) . (Όπως λες 15 χρόνια είναι αυτά,οι ιδέες πλέον έχουν ωριμάσει...μην πω παραγινώσει,καιρός να γίνουν πραγματικότητα).


p1sst.jpg

16 βαθμοί....μπρρρ κρυώνω!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φυσικά και πρέπει να σέβεσαι τις χιονοστιβάδες, ή γενικότερα το βουνό. Όμως τέτοιου είδους κινδύνους για χιονοστοιβάδες, στο εξωτερικό τις έχουν ψωμοτύρι. Με λίγη προσοχή, τέτοιες περιοχές γίνονται ασφαλστατες πίστες. Δεν είναι δα και κάποια δύσκολη πλαγιά, ούτε πολύ μεγάλη σε μήκος.

Βλέποντας επίσης την κλίση στις φωτογραφίες, μου φαίνεται μικρότερη από αυτή που περίμενα με βάση τις αεροφωτογραφίες ή τους χάρτες, πράγμα που κάνει ευκολότερη την αντιμετώπιση χιονοστοιβάδων.


53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

post-592-1148850868_thumb.jpg

To 2 κομματια που δειχνει το βελος ειναι απο τα ομορφοτερα με παρα πολυ καλη κλιση κομματια αλλα οι τοποθεσιες που περικλειουν οι βουλιτσες ειναι τα νο.1 σημεια για χιονοστιβαδες! Η αριστερη ειδικα δινει αρκετα επικινδυνες, (ειναι αυτη που καποτε εκαναν ελεγχομενη εκρηξη για να κατεβασουν χιονι και καποιος :( παραπονεθηκε που εγινε το πρωι και ειχαν αποκλεισει το κομματι :lol:.)

 

Οχι δεν αξιζει να χαλασεις λεφτα για 300 μετρα (?) κοβεις τραβερσα απο τη Στυγα εαν θελεις να το κανεις οπως κανουμε και τωρα.

 

Σταθη μια καλη ιδεα ειναι να περπατησουμε καποια κομματια το καλοκαιρι και να τα κατεβουμε το χειμωνα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι αλλά στην αριστερή έλεγα εγώ να κάνουν ένα λιφτ :lol:

Πέρσυ μια μέρα μου μπήκε να ανεβώ με τα πόδια αλλά περί ορέξεως... κολοξυθόπιτα! :(


JAPOW!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Μάλλον έχεις καταλάβει λάθος
    • Τι κάνουν όλα μα όλα τα χιονοδρομικά του κόσμου εκτός από τα Ελληνικά? Ονομάζεται ski bus
    • Πόσο εύκολο είναι να φτιάξεις "μύθους" για το σκι στην Ελλάδα. Ακόμα και πρώην και νυν πρόεδροι του Συλλόγου μας τους συντηρούν με το δίκιο τους. Ακόμα κα ο Λάππας ξεχνά ότι 39 στους 40 τελεταίους Απριλίους χιονίζει στον Παρνασσό!!!!! Και οι δύο Πρόεδροι του ΣΤΧ έχετε δίκιο σε αυτό που γράφετε αλλά επειδή δεν γράφετε την πλήρη πρόταση το συμπέρασμα είναι τελείως λάθος. Η αλήθεια για το σκι στον Παρνασσό είναι όπως τα γράφω Αυτό είναι τελείως γενικό και ισχύει για τους...ταβερνιάρηδες, σαλεδάρχες, μπαρόβιους κλπ Το τους δεν υπάρχει, είναι αφηρημένη έννοια χαμένη στις δαιδαλώδεις διαδικασίες του Ελληνικού κράτους. Υπογράφω ότι δεν έχει υπάρξει καμία συζήτηση ούτε απόφαση που να έβγαλε πόρισμα "φέτος μας νοιάζει μόνο να έχουμε επισκέπτες" στο Υπουργείου Τουρισμού, στο Υπερταμείο, στα ΕΤΑΔ και στις εγκαταστάσεις του ΧΚΠ. Η κατάσταση είναι: δεν έχουμε ιδέα τι είναι το καλό σκι και τι θέλουμε να γίνει ο Παρνασσός και πως να δουλέψει, μη μας κράξουν τα κανάλια, ας κονομήσουμε ότι μπορούμε όσοι μπορούμε, ας μπαίνει ο μισθός, μη σκοτωθεί κανένας. Φυσικά μέσα σε αυτό το χάος κάποιοι έχουν τρόπο και όρεξη να κάνουν κάτι καλό για το σκι προσπαθούν. Όμως δεν υπάρχει καμία ουσιαστική επικοινωνία μεταξύ Υπουργείου Τουρισμού, Υπερταμείου, ΕΤΑΔ και εγκαταστάσεων ΧΚΠ. Κανένας αρμόδιος δεν ξέρει πχ ότι ο λιφτιέρης ζητάει μια πολύ σημαντική βίδα. -Μα δεν μπορεί να είναι τόσο χαζό το σύστημα ΕΤΑΔ να αφήσουν κλειστό τον Ηρακλή για τόσο λίγα λεφτά? ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ -Μα δεν μπορεί να είναι τόσο χαζό το σύστημα ΕΤΑΔ να μας γράφει "όλοι οι αναβατήρες θα λειτουργούν κάθε μέρα"? ΚΙ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ  
    • Όταν οι άνθρωποι έχουν πρόγραμμα και βλέπουν το μέλλον 
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. Phoebus
      Phoebus
      (56 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17,317
    • Total Posts
      460,831
  • Member Statistics

    • Total Members
      10,661
    • Most Online
      1,823

    Newest Member
    Marinavon
    Joined
×
×
  • Create New...