Jump to content

Recommended Posts

Διάβασα όλα τα mail, αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι έβαλαν τη δέστρα -αν κατάλαβα καλά-, στραμμένη σε σχέση με το διαμήκη άξονα του πέδιλου. Αυτό μου φαίνεται πολύ περίεργο, είναι δυνατόν να κάνουν τέτοια λάθη :P Επίσης αυτό που γράφει στο τελευταίο mail, ότι δηλαδή περιμένετε πρώτα να τα ελέγξετε και μετά μου απαντάτε μου φαίνεται πολύ λογικό. Δηλαδή σα να λέει δεν έχω άλλο χρόνο για χάσιμο :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ρε παιδια...περιμενω πεδιλα την παρασκευη απο τον γερμανο...μου κανατε την καρδια πετρα!!


K2 ApAChE FoR ThE WiN !

 

 

εν τουτο ΠΟΥΔΡΑ!

ApacheRecon08.jpg

 

 

 

powered by:linux_inside1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ασε Argentino ήμουν έτοιμος να κάνω κλικ στην παραγγελία και τωρα το σκεφτομαι σοβαρα :rolleyes:


Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eγω τα περιμενω την Δευετερα...οτι ειναι να γινει θα γινει :rolleyes:

O καιροc γαρ εγγυc......

 

Eλα Al παραγγειλε και εσυ να μοιραστουμε την αγωνια :unsure:

 

ΥΓ Aργεντινε, που σου λεει οτι ειναι τωρα? Εμενα στην Νυρεμβεργη...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αξιζει να τους στείλουμε καμια μαζική διαμαρτυρία για να καταλάβουν οτι θα χασουν αρκετούς πελάτες με τις πονηριές που κάνουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αξιζει να τους στείλουμε καμια μαζική διαμαρτυρία για να καταλάβουν οτι θα χασουν αρκετούς πελάτες με τις πονηριές που κάνουν.

 

 

 

Συμφωνω με τον Σταθη


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

σχετικα με αγορες απο ιντερνετ,

προσωπικα ειχα πολυ καλες εμπειριες με τα

www.outdoor-discounter.de

www.snow-how.de

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τωρα εγω εχω παρει τα fischer AMC 79 τα πηρα περσυ μου εχει βαλει τις δεστρες απανω αλλα υπαρχε ενα αυτοκολιτο απανω που ελεγε οτι οι δεστρες ειναι απλα τοποθετημενες και πρεπει να τις ρυθμισω εγω.


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα σκι του Σπύρου είναι flat και τρυπιούνται με τον παραδοσιακό τρόπο. Τα περισσότερα σκι που δεν προορίζονται γιά εκτός πίστας, δεν τρυπιούνται, γιά να βιδωθούν οι δέστρες, αλλά βιδώνωνται σε προτρυπημένες από το εργοστάσιο τρύπες.

Χαλαρώστε λοιπόν όσοι περιμένετε τα σκι σας.

Πάντως η όλη ιστορία μου δίνει την εντύπωση πως το μαγαζί δεν είχε καπαρί γιά την συγκεκριμένη δέστρα που να πιάνει ένα τόσο φαρδύ σκι. Πιστευω πως τρύπησε με καπαρί για στενότερο σκι και το καπαρί θα το έπιασε πάνω στο σκι με πατέντα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...και που είναι το πρόβλημα;

 

 

 

Γιατι εγραψα πουθενα οτι υπαρχει προβλημα ???????


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ παρέλαβα πριν περίπου ένα μήνα τα πέδιλα μου (εκτός πίστας) και δεν έχω εντοπίσει κανένα πρόβλημα. Χωρίς να αποκλείετε η περίπτωση όταν συναντήσω τον louis στο βουνό να τα δει και να φρικάρει και κατά επέκταση και εγώ μαζί εκ τον υστέρων. :D Αυτό σε καμία περίπτωση φυσικά δεν δικαιολογεί αυτό που συνέβη προφανώς η εξήγηση είναι αυτή που δίνει ο captain και προσθέτω ότι μάλλον όταν τους ζητήσεις πιο εξειδικευμένες τοποθετήσεις ότι δεν είναι ικανοί να το φέρουν εις πέρας, οπότε μην αγχώνεστε στην περίπτωση απλών πραγμάτων που πιθανόν έχετε παραγγείλει .

 

Σίγουρα όμως θα πρέπει να το σκεφτούμε πολύ σοβαρά μετά το δυσάρεστο περιστατικό για μελλοντικές παραγγελίες και ίσως θα πρέπει να τους γράψει κάποιος ότι το συγκεκριμένο περιστατικό θα έχει αντίκτυπο στην φήμη τους. :P Συχνά ακούγεται και γράφετε ότι σε σχέση με τις ποσότητες που πωλούν αυτά τα καταστήματα η Ελληνική αγορά είναι αμελητέα ποσότητα, εμένα να μου επιτρέψετε να αμφιβάλω ότι στην πραγματικότητα δεν τους ενδιαφέρει η Ελληνική αγορά. ;)

 

Λυπάμαι για το περιστατικό :D (ευτυχώς σε εποχή που υπάρχουν δυνατότητες διορθωτικών κινήσεων)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνω με τον Σταθη

όχι παιδιά....να πάρω πρωτα τα λεφτά μου πίσω :P:D:D:D:D:D

 

Πάντως η όλη ιστορία μου δίνει την εντύπωση πως το μαγαζί δεν είχε καπαρί γιά την συγκεκριμένη δέστρα που να πιάνει ένα τόσο φαρδύ σκι. Πιστευω πως τρύπησε με καπαρί για στενότερο σκι και το καπαρί θα το έπιασε πάνω στο σκι με πατέντα

 

συμφωνώ έτσι πρεπει να έγινε...αλλά τετοια στενοκεφαλιά...να μη θελει ούτε να δει τα σκι ....τι να πω ...μενω άφωνος ;)

 

edit

το καλύτερο ειναι ότι αντί να λεω εγω δεν ξαναγοράζω από σενα ..μου λεει εκείνος δεν μου ξαναστέλνει ....έλεος Conrad...έλεος...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχω μεινει αναυδος με τον τροπο που αντιμετωπισε ο συγκεκριμενος υπαλληλος τον φιλος μας,

δεν ειναι συμπεριφορα αυτη ιδιαιτερα οταν του στελνεις autocad,φωτος και επειμενεις οτι κατι εχει γινει λαθος...... παντως πραγματικα ειμαι πολυ επιφυλακτικος σε αγορες που σχετιζονται με ηλεκτρονικη αγορα (οχι οτι δεν υπηρξαν περιπτωσεις που και μαγαζια στην ελλαδα δεν εκανα κουτσουλιες .....και λαθη τρομερα στο θεμα με δεστρες ....) απλα θελω οταν τα ατομα που περιμενουν πεδιλα τα παραλαβουν να μας πουν την γνωμη τους,please!!


ΑΝΑΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΡΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΑ ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ "ΣΤΟΥΧ"

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το τριψήφιο δε στο ζητάει, δυστυχώς. Για το θέμα ασφάλειας της κάρτας το σκέφτηκα και εγώ αλλά τελικά έκανα την παραγγελία. Για online αγορές είναι καλύτερα να έχεις πιστωτική κάρτα με μικρό όριο.

 

Μία πολύ καλή λύση για ασφαλείς αγορές μέσω internet έχει η PROBANK.

Για να μην αγοράζεις προπληρωμένες κάρτες ,και για να μην χρησιμοποιείς την κανονική πιστωτική σου

(που ενδεχομένως να έχει και υψηλό όριο για τις υπόλοιπες ανάγκες σου), χορηγεί (χωρίς συνδρομή για πάντα) πιστωτική visa με μηδενικό όριο. Κάνεις πρώτα μία κατάθεση ή μεταφορά και ακριβώς αυτό το ποσό μπορείς να ψωνίσεις :P χωρίς να διακινδυνεύεις ούτε cent.

 

Σε συνδυασμό μάλιστα με το e-banking της τράπεζας η διαδικασία γίνεται απλά παιγνίδι :D;)

 

1.Μπαίνεις επιλέγεις βρίσκεις το συνολικό ποσό

 

2.Πας στο site της τράπεζας και κάνεις την μεταφορά από τον λογαριασμό σου το ακριβές ποσό

 

3.Ολοκληρώνεις την παραγγελία σου

 

Και όλα ΟΚ και ασφαλή

 

Βασίλης

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τωρα εγω εχω παρει τα fischer AMC 79 τα πηρα περσυ μου εχει βαλει τις δεστρες απανω αλλα υπαρχε ενα αυτοκολιτο απανω που ελεγε οτι οι δεστρες ειναι απλα τοποθετημενες και πρεπει να τις ρυθμισω εγω.

 

 

 

Μας μπερδεψες φιλε...

ποιος εβαλε τις δεστρες και ποιος το αυτοκολλητο...

αν θες στειλε μου PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorry για τα δυο post,δεν ξερω τι εγινε...

Συνεχιζω λοιπον για τον φιλο corn...

 

Αν εχεις δωσει σωστα τα mm της μποτας σου και τα κεντρα μποτας- σκι

συμπιπτουν το μονο που θα πρεπει να ρυθμισεις ειναι τo din set και εισαι ετοιμος...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά, συνέχεια φρικτη από τον Conrad, μου κρατάει 100 ε μεταφορικά λεει 25χ4=100 ενω έχω πληρώσει ήδη το ενα 25αρι με την αρχική αποστολή και μου χρεώνει και την επιστροφή του πρώτου ζευγαριού χωρις μεχρι τωρα να εχει πει τιποτα....ΠΑΙΔΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΕΙΝΑΙ Η Ο ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΣ ΒΛΑΚΑΣ ΣΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ή ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ.

Σας στέλνω τα δυο νεα email και κοιτάξτε και τη φωτο που εβαλε ο λούης που φαινεται ότι τα μαυρο πλαστικό πατάει πανω στο άσπρο ενω πρέπει να ερθει πρόσωπο.

 

όποιος έχει αγοράσει από αυτόν, εαν θέλει, θα το εκτιμούσα αν έστελνε email διαμαρτυρίας

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

 

1."Dear Spyros, thank you for the e-mail. We will send you a return sticker, so you can send the skis back to us. After receiving the skis, we will send you a correct mounted pair."

This is your answer for the first pair of skis. You admitted that your first pair was wrong. Then you send me a second pair and you didn't not informed me for extra postage fee.You can't charge me now for the first return.

 

2. Obviously you didn't saw the photo DSC05808 or you didn;t check the heels of the bindings. Even a child can remark that the black and white plastic (at he heel) doesn' fit. You find this ok? Are you blind or what?

 

3. the delivery costs are 25€ check your email

Order value: 659 Euro

> Delivery costs: 25 Euro

> Total invoice: 684 Euro

Have you lost your mind or what? if you charge me 4x25=100 that means that you charge me 5 TIMES postage, because the first postage HAS ALREADY BEEN PAID BY ME and was included in the 684€. WAKE UP ......have you ever been to School?

 

4. Please return the whole amount I have paid(684€). Eitherwise I'm informing You that I will send an official reclamation via the German Embassy and via consumer organizations of the EE for the 100€ you charged without warning and authorization by me.

 

SPYROS VLACHOS.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

--------------------------------------------------------------------------------

From: info@sport-conrad.de

To: spyros_vlachos@hotmail.com

Subject: AW: AW: WG: AW: AW: problem again

Date: Thu, 29 Nov 2007 13:19:08 +0100

 

 

Mr. Vlachos, we now have received the second pair of skis.

 

After controlling and checking the complete mounting pattern and the drilled holes we have to tell you that the skis have been mounted 100 % correct. There is no material or mounting default, so we or Völkl do not accept this reclamation.

 

We will take back the skis and give you a credit note about euro 559,-.

We will hold a shipping fee of euro 100,- as we now have taken back 2 pairs of predrilled skis and as we had to pay 2 x the shipping costs back to Germany.

 

The credit note will be booked on your card today.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν εχεις κάνει την πληρωμή με την πιστωτική κάρτα σου, ενημέρωσε την τράπεζά σου οτι δεν αποδέχεσε την χρέωση, και ασε τον Γερμανομ@λ@κα να τρέχει να σε χρεώσει 100 ευρώ μεταφορικά του τίποτα...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν εχεις κάνει την πληρωμή με την πιστωτική κάρτα σου, ενημέρωσε την τράπεζά σου οτι δεν αποδέχεσε την χρέωση, και ασε τον Γερμανομ@λ@κα να τρέχει να σε χρεώσει 100 ευρώ μεταφορικά του τίποτα...

θα το δοκιμασω αλλά φοβάμαι οτι ειναι αργα ..η χρέωση έγινε τον Αυγουστο....επρεπε τότε αμεσως να κάνω αρνηση

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οταν σου κάνει refound θα ξανακάνει χρέωση των 100 ευρω, ζητα απο την τράπεζα να το μπλοκάρει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οταν σου κάνει refound θα ξανακάνει χρέωση των 100 ευρω, ζητα απο την τράπεζα να το μπλοκάρει.

σωστός.... αλλά αν κανει refound για 559 αντί 659?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μας μπερδεψες φιλε...

ποιος εβαλε τις δεστρες και ποιος το αυτοκολλητο...

αν θες στειλε μου PM.

 

 

Ναι μου ειχε ζυτηθει το mm της μποτας

και σωστα εγραψες οτι δεν μου εχουν ρυθμισει το din set.

Το αυτοκολητο ομως το ειχαν κολησει αυτοι πανω στα σκι ετσι τα παρελαβα και μαλιστα μου ειχαν κανει δωρο και ενα σακο.


τοιχο-τοιχο :sword::drinks:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κανονικά πρέπει να εκδώσει παραστατικό και να δεχτείς εσυ τη νεα χρέωση. Αν δεν το κάνει και τελικά το κάνει αντιλογιστικά οπως λες, εχεις δικαίωμα να το καταγγείλεις και να απαιτήσεις την εκδοση παραστατικου οπου θα φαινεται ολη η διαδικασία οπότε και θα εχεις πάτημα να απαιτήσεις νομικά να σου επιστραφουν τα χρήματά σου, οσα βεβαίως δικαιούσε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...