Jump to content
Spy

Mountain Bike, city, fitness, road or hybrid

Recommended Posts

παρε φαγητο μαζι σου, προγραματισε τις στασεις σου και ξεκίνα

 

αν το κανεις σωστα τα 186 χλμ γινονται ευκολοτερα απο οτι πιστευεις


LP3weby.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και άντε και τα κάναμε τα 186 (καθόλου εύκολο, αλλά κουβέντα να γίνεται). Μετά πως γυρνάς; Εκτός και αν περιμένετε να βγάλω... 372 χιλιόμετρα χωρίς να πεθάνω! ??


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σ'αυτους τους ρυθμους, ποσες ωρες κραταει η μπαταρια? (Φορτιζει στις κατηφορες?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όχι δεν φορτίζει.

Σήμερα γύρισα με 16% juice left. Υπάρχει επιπλέον pack, το οποίο κουμπώνει σαν μπουκάλι στην θεση της δεύτερης παγουροθηκης, αλλά είναι αστρονομικά ακριβό (700$+), προσθέτει άλλα 2,5 κιλά στο ήδη πολύ βαρύ ποδήλατο και -για να λέμε τα πράγματα με το όνομα τους- κατά πάσα πιθανότητα δεν θα μου χρειαστεί παρά σε απειροελάχιστες περιπτώσεις. Τώρα έχω ένα τρίωρο να κάψω γιατί το σχολείο έχει κλείσει. Και δεν με νοιάζει που αυτή τη στιγμή είμαι κουρασμενος γιατί δεν έχω να κάνω τίποτα άλλο. Όταν θα ξαναρχίσουν τα σχολεία όμως, αυτή η πολυτέλεια χρόνου και ενέργειας δεν θα υπαρχει. Ποσο μάλλον όταν θα έρθει και το μωρό σε ένα μήνα...

  • Like 2
  • Haha 1

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατά πόσο βοηθάει το ηλεκτρικό ποδήλατο σε τέτοιες διαδρομές;;; Είναι μεγάλη ή διαφορά από τό συμβατικό; Με ένα απλό θα τίς έβγαζες τόσο μεγάλες αποστάσεις ή θα είχες καεί;

Συγγνώμη πού κάνω τόσες ερωτήσεις..... αλλά έχει ενδιαφέρον το θέμα καί εσύ τό κατέχεις.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρώτα από όλα να πω ότι πριν το ηλεκτρικό η μόνη φορά που είχα φτάσει Ανάβυσσο ήταν πριν καμία 10αρια χρόνια, με φίλους και είχαμε ξεκινήσει από την Βάρκιζα, όχι από το Ελληνικό. Έχω πολύ μεγάλες αμφιβολίες ότι θα μπορούσα να βγάλω τις ανηφόρες της Βάρκιζας μετά από 50 χιλιόμετρα χωρίς να μου γίνει η γλώσσα μπαφ. 
 

Το δικό μου ηλεκτρικό (γιατί υπάρχουν και άλλα που δίνουν υποβοήθηση συνεχώς) μειώνει σταδιακά μέχρι που κόβει εντελώς το μοτέρ στα 25. Άρα αν κινείσαι για πολλά χιλιόμετρα με ταχύτητες πάνω από αυτό, επαφίεσαι μόνο στα πόδια σου. Έχουν υπάρξει αρκετές φορές που με προσπερνούν με αρκετά χιλιόμετρα αθλητές με πολύ πιο δυνατά πόδια από εμένα. Όμως, όποτε βρίσκεις ανηφόρες είναι εκεί για να σε ξελασπώσει και δεν σε αφήνει να λιώσεις μέχρι να τις βγάλεις. Και ακριβώς επειδή δεν λιώνεις, θέλεις να κανείς συνεχώς ποδήλατο.
 

Αν είσαι της μαξιμαλιστικής σχολής (όλα ή τίποτα), το κουρσάκι με ηλεκτρική υποβοήθηση δεν είναι για σένα. Αν είσαι της Λάππειας σχολής (με το ηλεκτρικό κάνω 10 φορές περισσότερο ποδήλατο από ότι με το απλό), θα το λατρέψεις. 

  • Like 3
  • Thanks 1

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

να βάλω και εγώ μια δικιά μου διαδρομή.....

Στην ερώτηση του iefs, θα ήθελα να πω τα εξής, αν μου επιτρέπεται:

Ο καθένας κάνει ποδήλατο για τους δικούς του λόγους και θέτει τους δικούς του στόχους. Προσωπικά , το ποδήλατο είναι μέθοδος άσκησης. Θέλω να προπονούμαι σε ανηφόρες ή να κάνω μεγάλες αποστάσεις. Αν όμως δεν έχει κάποιος τη φυσική κατάσταση ή την όρεξη να κουραστεί / καταπονηθεί, το ηλεκτρικό ποδήλατο να ήταν ένας ωραίος τρόπος να πηγαίνεις απίθανα μέρη όπου όμως ο ποδηλατικός συντελεστής δυσκολίας είναι υψηλός.

Πριν από λίγα χρόνια ξεκίνησα με ένα ποδήλατο της πλάκας και τώρα πλέον κάνω αρκετά χλμ. Νομίζω ότι το κίνητρο στο δίνει και η παρέα

Image-1.jpg

  • Like 7
  • Love 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Χρηστος το διευκρινησε αρκετα, γραφω για να δωσω καποια εμφαση. Κατ'αρχην αν χρησιμοποιεις το ποδηλατο σαν χομπιστας και οχι πχ για να πας στη δουλεια σου, η να μετακινεισαι με αυτο λογω δουλειας, το μονο που μας ενδιαφερει ειναι ενα ποδηλατο με e-assist οπως το περιγραφει ο Χρηστος, οπου η υποβοηθηση σβηνει σταδιακα μεχρι να σταματησει τελειως γυρω στα 25 χλμ/ω. Αν το θες για δουλεια, παρε και e-moped με ηλεκτρικο γκαζι... 

Για να εξηγηθουμε, οι μεσες ωριαιες που πιανει ο Χρηστος γυρω στα 26 χλμ/ω ειναι πολυ καλες για ποδηλατες χωρις υποβοηθηση στο δρομο. Η καλυτερη μου επιδοση, πριν αρρωστησω, ηταν 10 χλμ αποσταση με μωτ 24 χλμ/ω σε κλειστο παρκο και φλατ διαδρομη.

Πως τα καταφερνει ο Λαππας τα 26 χλμ/ω? Στις κατηφορες ...την υποβοηθηση την προσφερει ο δρομος! Χτυπαμε 40-50 χλμ/ω ανετα και με λιγη προσπαθεια. Στο φλατ, φανταζομαι οτι κραταει την μωτ γυρω στα 20-25 με μετρια προσπαθεια.

ΑΛΛΑ... στις ανηφορες, εκει που ανευ υποβοηθησης ψοφας με 7-10 μωτ, ο Λαππας παει κυριος με 15+, με αρκετη προσπαθεια, αλλα δεν ψοφαει με πρωτο (το μικροτερο) στεφανι και 1η-2η. Ενα αλλο σημειο που το e-assist ειναι ανεκτιμητο ειναι οταν ο αερας ειναι κοντρα. Αυτο εδω μου συμβαινει συχνα γιατι ποδηλατω στην οχθη ενος ποταμου, οποτε συνηθως ο αερας ειναι ειτε μαζι σου η κοντρα! Με τον αερα μαζι μου (φυσικη υποβοηθηση) παω 28-30. Με τον αερα κοντρα, πεφτω στα 15 χλμ/ω.

Εχω νοικιασει e-assist στην Ολλανδια και καταλαβα πολυ γρηγορα τα πλεονεκτηματα του, ιδιως οταν τις προηγουμενες μερες με περναγαν οι γιαγιαδες με το μαλλι σε ασημενιο κοτσο και μαλλινες φουστες και μαργαριταρια κολλιε! Ετσι νοικιασα, το δοκιμασα (κοντρα στον αερα) και αποφασισα να το παρω οταν ...μεγαλωσω! Δυστυχως τωρα, το προβλημα δεν ειναι οι τετρακεφαλοι, η τα πνευμονια μου, αλλα η αντοχη στον πονο στις παλαμες... Να μην σου τυχει...

Το e-assist bike το συνιστω ανεπιφυλακτα για τους αγυμναστους πανω των 50. Σου δινει την ευκαιρια για ασκηση με μεγαλυτερη χρονικη διαρκεια, που τελικα ειναι και καλυτερη ασκηση. Για να καταλαβετε, ενας υπερβαρος αρχαριος (εχουμε πολλους τετοιους εδω, και ειναι και φιλοι) παει 3-5 χλμ στο φλατ και τα φτυνει. 20 λεπτα ασκηση με το ζορι. Αν βαλεις τον ιδιο σε ενα e-assist bike μπορει να κανει 15-20 χλμ (αν τον βολευει η σελλα) και μια ωρα ασκηση (και λιγο παραπανω) με λιγο λιγωτερη προσπαθεια. Εσεις τι θα προτιμουσατε?

Φυσικα, οσο ερχεται η καλυτερη φυσικη κατασταση, ειτε κοβεις την υποβοηθηση ειτε αυξανεις την αποσταση.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όπως ακριβώς τα λέει ο Μάκης. Μόνο σήμερα έκανα πολύ χαμηλές ταχύτητες κυρίως γιατί σταματούσα κάθε τρεις και λίγο για φωτογραφίες και γιατί στην αρχή ξεκίνησα χωρίς υποβοήθηση να δω πως θα πάει (κουραστικά γιατί είχα πολύ δυνατό αέρα κόντρα). 
 

και μερικά πλάνα που εξηγούν γιατί απολαμβάνω τόσο τις βόλτες μου σε αυτή την διαδρομή:

 

8859F3A4-AE9C-48A4-B86B-F9C0D701B0DE.jpeg

2B35D932-A503-49B1-B7FD-4A45D7F28B51.jpeg

D87AA092-9264-4BDE-9842-DB0CA1A0EFBF.jpeg

5CC5DEFE-3D7F-481E-94A4-125656E1AC4D.jpeg

58E11DDB-8DFF-4EA7-B168-C55A472644AC.jpeg

03189518-D9FC-4A9A-81C9-B2FC5BB3EB43.jpeg

897568EB-D472-4E3E-A215-0E08D5B9146C.jpeg

55674E0C-F2DC-447D-9861-41E2B668211B.jpeg

3480E864-47C6-480C-850A-CAF9FE87F7F8.jpeg

  • Like 6
  • Love 1

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χρηστο, ποσες διαβαθμισεις υποβοηθησης εχεις και με ποια πας συνηθως?

Ρωταω για να δω αν εχεις περιθωρια να ελλατωσεις σιγα σιγα την υποβοηθηση οταν θεωρεις οτι εχεις καλυτερο fitness.

Το ποδηλατο σου ειναι βαρυ για κουρσα, αλλα πχ συγκρινομενο με το δικο μου που  ειναι touring (steel frame, heavy duty rims) ισως θα το ελεγα και ελαφρυ (το δικο μου ειναι 35 lbs με τη σχαρα, πιανω τις 45 lbs με φτερα, φωτα, τσαντα με διαφορα (αδιαβροχο, εργαλεια, σαμπρελα κλπ).

Χωρια που ο αναβατης σου ριχνει 200 lbs για πλακα...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχει τρεις διαβαθμίσεις. Τις χρησιμοποιώ και τις τρεις ανάλογα με το τεραιν, την διάθεση και την κούραση. Στις ανηφόρες το έχω στο 2, ή ακόμα και στο 3. Στα ισιάδια και τις κατηφόρες το κατεβάζω στο 1. Προχτές που πήγα μέχρι την Ανάβυσσο ήταν από την αρχή μέχρι το τέλος στο 3 και πάλι όταν έφτασα σπίτι ήμουν αρκετά κουρασμένος αλλά αυτό είναι και το ζουμί της υπόθεσης.

Μαζί με τα πεντάλ, τα φώτα, την παγουροθηκη και το άδειο παγούρι είμαι στα 12,5 κιλά.

  • Like 1

Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτο που ειχα νοικιασει στην Ολλανδια ειχε 5 διαβαθμισεις. Καναμε ενα κυκλο, στο πηγαινε πειραματιστηκα λιγο και κατεληξα στο 1 (μινιμουμ). Στο ελα, ειχε κοντρα τον αερα για 25 περιπου χιλιομετρα. Το ειχα στο 3 μεχρι που ...εμεινα! Κατι οτι η μπαταρια ηταν ημιφοτισμενη, κατι οτι εχω αεροδυναμικη ...περιπτερου, και η αντισταση τριβης ειναι ευθεως αναλογη του βαρους (στο περιπου), εν ολιγοις τον ηπια, γιατι τα τελευταια 3 χιλιομετρα με κοντρα τον αερα μαρτυρησα.Αυτα το 2017 βεβαια, εχουν βελτιωθει πολυ απο τοτε.

Μπραβο! Οσο συχνοτερα, τοσο καλυτερα!?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολλά (ίσως τα περισσότερα) road bikes με ηλεκτρική υποβοήθηση φοράνε το ίδιο μοτέρ, το ebikemotion X35 της Mahle. Είναι στον πίσω τροχό, σχετικά ελαφρύ και διαφημίζει το zero drag ως ένα από τα σημαντικά του στοιχεία όταν είσαι με το μοτέρ κλειστό. 

Το μειονέκτημα είναι ότι λόγω του μοτέρ είναι ουσιαστικά αδύνατο να αλλάξεις τροχούς και να βάλεις κάτι καλύτερο (στην Ελλάδα δεν έχω βρει κάποιον που να «χτίζει» carbon τροχό πάνω στο hub του κινητήρα) και ότι -αντίθετα από σχεδόν όλα τα υπόλοιπα μοτέρ που κυκλοφορούν στην αγορά, δεν... σπάει, ώστε να μπορέσεις να παρακάμψεις τον κόφτη. Στην Αμερική το ίδιο ακριβώς ποδήλατο έχει υποβοήθηση μέχρι τα 32χλμ/ώρα, που είναι μια πολύ πιο λογική ταχύτητα για να καταφέρεις να μείνεις μαζί με ένα καλό πελοτον. Στην Ευρώπη η νομοθεσία έχει ορίσει τα 25.

 


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Χρήστος Λάππας said:

Στην Αμερική το ίδιο ακριβώς ποδήλατο έχει υποβοήθηση μέχρι τα 32χλμ/ώρα, που είναι μια πολύ πιο λογική ταχύτητα για να καταφέρεις να μείνεις μαζί με ένα καλό πελοτον. Στην Ευρώπη η νομοθεσία έχει ορίσει τα 25.

 

Εισαι αμετανοητος τεμπελης! Με 20 mph ειναι ηλεκτρικο moped απλα πρεπει να ξερεις πως να παιρνεις την υποβοηθηση με το ρυθμο πεταλιασματος (αντι για ηλεκτρικο γκαζι).

Κατα τη γνωμη μου ειναι τεραστια δηθενια να θες να μπεις η να ακολουθησεις ενα 'καλο peloton' με ...stealth e-bike. Εδω, αν σε παιρνανε χαμπαρι, παιζει να κατεληγες σε κανενα χαντακι... Δεν εχουν ολοι οι ποδηλατες την ανοχη τη δικη μου... μονο οι γέροι...?

Share this post


Link to post
Share on other sites

«Δηθενιά»; what the hell does that even mean? Κάτι τέτοια ελιτίστικα ακούω και μου γυρνάει το μάτι.
Δεν είπε κανείς να πας να πουλήσεις μούρη σε κανένα ότι είσαι πιο γρήγορος από αυτόν χωρίς να του πεις ότι έχεις υποβοήθηση. Το θέμα είναι αν μπορείς να ακολουθήσεις μια ποδηλατική παρέα γνωστών σε μια ωραία βόλτα.


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα peloton, εδω τουλαχιστον δεν πανε για βολτα. Πανε training κομματια, ροδα με ροδα, σαν να ειναι στο Tour de France. Δεν θα δεχθει κανενα peloton να παρει καποιον για βολτα. Μην σου γυριζει το ματι, αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Οταν πας 35-40 χλμ/ω ροδα με ροδα, πρεπει να ξερεις ποιος ειναι μπρος και ποιος ειναι πισω σου. Αναβατη με υποβοηθηση σε peloton εδω τουλαχιστον αποκλειεται.

Να πας με μια παρεα για βολτα, τουριστικα? Μαλιστα. Αυτο ομως δεν ειναι peloton. Να μπεις σε peloton που κανει training? Ουτε να το σκεφτεις...

Υπαρχει μια ετικεττα, που καλο ειναι να την σεβεσαι...

Αντε καλη χρονια...

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, MakisM said:

Τα peloton, εδω τουλαχιστον δεν πανε για βολτα. Πανε training κομματια, ροδα με ροδα, σαν να ειναι στο Tour de France. Δεν θα δεχθει κανενα peloton να παρει καποιον για βολτα. Μην σου γυριζει το ματι, αυτη ειναι η πραγματικοτητα. Οταν πας 35-40 χλμ/ω ροδα με ροδα, πρεπει να ξερεις ποιος ειναι μπρος και ποιος ειναι πισω σου. Αναβατη με υποβοηθηση σε peloton εδω τουλαχιστον αποκλειεται.

Να πας με μια παρεα για βολτα, τουριστικα? Μαλιστα. Αυτο ομως δεν ειναι peloton. Να μπεις σε peloton που κανει training? Ουτε να το σκεφτεις...

Υπαρχει μια ετικεττα, που καλο ειναι να την σεβεσαι...

Αντε καλη χρονια...

Μάκη καλή χρονιά!!!!

Peloton είναι ένα γκρουπ ποδηλατών που πάνε σε συμπαγή μορφή. Πολλές παρέες (5-10 ατόμων) πηγαίνουν στο δρόμο γκρουπαρισμένα, ειδικά όταν κάνουν μεγάλες αποστάσεις.

Η αίσθηση όταν είναι μέσα σε γκρουπ είναι κάτι που δεν πρόκειται να το καταλάβεις αν δεν το κάνεις. Πας με 30+ χλμ, χωρίς ιδιαίτερο κόπο, ειδικά όταν είναιστη μέση του γκρουπ.

Θέλει προσοχή και σίγουρα συγκέντρωση, αφού η απόσταση από τον μπροστινό είναι ελάχιστη.

Πολλές παρέες ή ερασιτεχνικές ομάδες πάνε σε μορφή peloton. Κανείς δεν έχει αντίρρηση να μπεις στο γκρουπ μαζί τους, εκτός εάν έχουν βγει για προπόνηση όποτε δεν έχει και πολύ νόημα να μπεις στο γκρουπ τους. Φιλική συμβουλή, μέχρι να εξοικειωθείτε να ποδηλατείτε στο γκρουπ  , να κάθεστε πίσω-πίσω , και όποτε θέλετε, τους αφήνετε να απομακρυνθούν

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλη χρονια και σε σενα.

Το peloton εκμεταλλευεται την αεροδυναμικη ενος γκρουπ που πηγαινει ο ενας πισω απο τον αλλο ροδα με ροδα. Ο πρωτος, στο κεφαλι, ανοιγει μια τρυπα στον αερα για τους αλλους απο πισω οι οποιοι ελκμεταλευονται την μειωμενη αεροδυναμικη αντισταση που δημιουργει ο πρωτος. Για να δουλεψει το συστημα, πρεπει ο πρωτος να μενει ...πρωτος για μικρο χρονικο διαστημα και μετα να αντικαθισταται απο τον δευτερο, ο ιδιος πηγαινοντας στο τελος της γραμμης. Αυτο επαναλαμβανεται καθε λιγα λεπτα, ουτως ωστε το κεφαλι να ειναι παντα ξεκουραστο ωστε να καταβαλει την απαιτουμενη προσπαθεια για τους υπολοιπους.

Το μπουλουκι που βλεπετε στο Tour de France ειναι πολλες γραμμες η μια διπλα στην αλλη. Αυτο το βλεπεις οταν μια ομαδα αλλαξει στρατηγικη και το πως αναδυεται σαν γραμμη μεσα απο το μπουλουκι.

Κανω αρκετα χρονια ποδηλατο και καθε Κυριακη με το Houston Bicycle Club φτιαχνουμε (ενταξει δεν θα το ελεγα λογω ηλικιας racing) line. Απλα παμε αργα λογω ηλικιας πια. Παρ'ολο που το κανουμε χρονια, καθε πρωτη Κυριακη του μηνος το ανοιγουμε σε ολα τα μελη και γινεται του κουτρουλη ο γαμος. Μεχρι να τους μαθεις την πειθαρχια του line, την εναλλαγη του πρωτου (που πρεπει να παει τελευταιος, οχι να κατσει για κουβεντα) εχει περασει το τριωρο και παμε ολοι σπιτι μας, ευτυχεις που δεν συνεβει (αν δεν συνεβει) ατυχημα...

Εχω φαει το προγκηγμα της ζωης μου, οταν δευτερος, περασα απο δεξια την κυρια που ηταν το κεφαλι (εμπειρη ποδηλατρια) οταν εχασε την αλλαγη στην ανηφορα και δεν βγηκε αριστερα (που θα επρεπε). Διοτι παραβιασα την πειθαρχια.

Σκεψου τωρα, μεσα στ'αλλα, να εχεις και εναν με 150 watt υποβοηθηση σε 15% κλιση που εμεις πεθαινουμε για να κανουμε 100 μετρα.

Κανω ποδηλατο αρκετα χρονια. Να παμε παρεα, touring, ναι  (εχω κανει Βιεννη-Βουδαπεστη, Αμστερνταμ-Μπρυζ, και αρκετες μονοημερες/διημερες διαδρομες στο Τεξας με την γυναικα μου πριν αρρωστησω), πολυ ευχαριστως να ερθει καποιος με e-assist. Μελη του γκρουπ μας καναν το San Juan Compostella στην Ισπανια με e-bikes.

Σε line/peloton ποτε...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Καλαβρυτα 1943
    • Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
    • Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225  μπορω να βαλω 215  ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
    • Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι  και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και  θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα.  Οταν τα  δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
    • Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση  αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235  ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι  2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο  βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει  το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με  κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. baker1
      baker1
      (54 years old)
    2. stefi
      stefi
      (37 years old)
  • Who is online

    No members to show

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,777
    • Total Posts
      451,252
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,774
    • Most Online
      208

    Newest Member
    ncfun88sktcom
    Joined
×
×
  • Create New...