Jump to content
ΣΤΧ Safety

Χειμερινά Ελαστικά (Χιονολάστιχα)

Recommended Posts

Άρα πάμε αργά στο στεγνό και με τις πάντες στο χιόνι!!!

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To μόνο λάστιχο που δεν καταλάβαινα τίποτα ούτε σε στεγνό ούτε σε χιόνι είχε 1000+ευρώ Nokian. Δεν συμβουλεύεω κανέναν να τα δώσει αλλά ότι πληρώνεις παίρνεις


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω εβαλα τα Michelin Crossclimate+ 225/45/17 για να δουμε τι θα βγουν..... Δεν υπαρχει η δυνατοτητα ΚΑΙ για χειμερινα, εχω και αλυσιδες αρα αποτελουσαν μονοδρομο...... Απο τα λιγα χλμ που εχω κανει εχει ησυχασει το αυτι μου. Πολυ λιγος θορυβος, καλο Handling, κανενα προβλημα στο στεγνο. Να δουμε στο βρεγμενο και στο χιονι, καθως επισης και φθορα στο μελλον...... Τα Michelin ειναι απο τα καλυτερα (αν οχι τα καλυτερα) ελαστικα αλλα δυστυχως φθειρονται πολυ γρηγορα....


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγώ έβαλα στο καινούργιο μου δεύτερο αυτοκίνητο,για λόγους οικονομίας χειμερινά της Sava, θυγατρικής της Goodyear, σχεδόν στην μισή τιμή απ' ότι μου ζητούσαν για τα Michelin και Continental που φορούσα στα αυτοκίνητα μου μέχρι τώρα. Χιόνι δεν πάτησαν δυστυχώς ακόμη, αλλά στο στεγνό και στον βρεγμένο δρόμο έχουν πολύ καλό κράτημα. Ελπίζω να αποδειχθούν εξίσου καλά και σε χιόνι-πάγο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μανώλη αν έβαζες 16αρες σιδερένιες 205/55/16 όπως τις δίνει το VAG δε θα σου κόστιζαν λιγότερα; και πιστεύω ότι θα είχες καλύτερο πάτημα στο χιόνι


tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μανώλη αν έβαζες 16αρες σιδερένιες 205/55/16 όπως τις δίνει το VAG δε θα σου κόστιζαν λιγότερα; και πιστεύω ότι θα είχες καλύτερο πάτημα στο χιόνι

 

Αν ειχα 2ο αμαξι ή αν εμενα Β. Ελλαδα θα το σκεφτομουν για χειμερινα ελαστικα.... Επισης δεν εχω κ μεγαλες απαιτησεις..... οπου παω με τις δυνατοτητες του All season ελαστικου κ μετα αλυσιδες. Ειδικα για Νοτια Ελλαδα το να εχω χειμερινα ελαστικα μονιμα το χειμωνα δεν βλεπω το λογο. Τσαμπα λεφτα για εμενα.

  • Like 3

Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευρώ έχω δυο σετ ,ένα 20ρι χειμερινά ,το βάζω από το οκτομβρι ,είναι μαζί με της ζάντες και όταν έρθει Απρίλιος τα αλλάζω με τα 22ρια καλοκερινα!!

Τα χειμερινά τα περνώ από την Βουλγαρία μεταχειρισμένα με dot από 2014 μέχρι 2017 και πληρονω από 100 ευρώ μέχρι 300 ευρώ το σετ ,τα πιο παλιά τα αλλάζω κάθε χρόνο ,τα πιο κενουργια μου βγάζουν και 2 και 3 χρόνια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν ειχα 2ο αμαξι ή αν εμενα Β. Ελλαδα θα το σκεφτομουν για χειμερινα ελαστικα.... Επισης δεν εχω κ μεγαλες απαιτησεις..... οπου παω με τις δυνατοτητες του All season ελαστικου κ μετα αλυσιδες. Ειδικα για Νοτια Ελλαδα το να εχω χειμερινα ελαστικα μονιμα το χειμωνα δεν βλεπω το λογο. Τσαμπα λεφτα για εμενα.

Η εμπειρία μου από 4εποχων ελαστικά είναι πως είναι μέτρια σε όλα τους... Στο βρεγμένο δεν είναι καθόλου εμπιστοσύνης!

Και συγκεκριμένα από Bridgestone DUELER H/T D684 II

  • Like 1

<p class='bbc_center'><span style='color: #0000FF'><span style='font-size: 18px;'><strong class='bbc'><a href='http://twowheelsonthenet.blogspot.com/'class='bbc_url' title='Εξωτερικός σύνδεσμος' rel='nofollow external'>Two-Wheels on the Ne</a>t</strong></span></span></p>

<p class='bbc_center'> </p>

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η εμπειρία μου από 4εποχων ελαστικά είναι πως είναι μέτρια σε όλα τους... Στο βρεγμένο δεν είναι καθόλου εμπιστοσύνης!

Και συγκεκριμένα από Bridgestone DUELER H/T D684 II

Θα δειξει Γρηγορη. Παντως μεχρι τωρα στο στεγνο ειναι μια χαρα. Θα επανελθω....


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η εμπειρία μου από 4εποχων ελαστικά είναι πως είναι μέτρια σε όλα τους... Στο βρεγμένο δεν είναι καθόλου εμπιστοσύνης!

Και συγκεκριμένα από Bridgestone DUELER H/T D684 II

Διαφωνώ. Κάθε ελαστικό είναι διαφορετικό οπότε μη γενικεύουμε.

Έχω το crossclimate πάνω από 30000χλμ και είναι άψογο κυρίως στο βρεγμένο.

Το νέο crossclimate+ όμως είδα ότι το κατέβασαν κατηγορία από Α που ήταν σε B για το βρεγμένο.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαφωνώ. Κάθε ελαστικό είναι διαφορετικό οπότε μη γενικεύουμε.

Έχω το crossclimate πάνω από 30000χλμ και είναι άψογο κυρίως στο βρεγμένο.

Το νέο crossclimate+ όμως είδα ότι το κατέβασαν κατηγορία από Α που ήταν σε B για το βρεγμένο.

 

Εξαρταται ισως τη διασταση. Σε 225/45/17 ειναι B+ αλλωστε σε αυτη τη διασταση μονο το 1/3 των ελαστικων ειναι Α, το οποιο μπορει κ να ειναι οριακα Α, δλδ στα ορια μεταξυ Α- και Β+.

Παντως μεχρι στιγμης το λαστιχο στο στεγνο ειναι φανταστικο. Θα επανελθω για το βρεγμενο. Το θεμα ειναι να βγαλει χλμ κ να μην θελω αλλαγη στα 2 χρονια........


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε χιόνι πως ειναι?

Πάγο?

Στεγνό βρεγμένο είχα δει reviews ότι είναι καλά.

 

Οταν το δοκιμασω θα επανελθω.


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν έχω παρακολουθήσει όλη την κουβέντα, αλλά επειδή με απασχολεί άμεσα ξαφνικά το ζήτημα: έχει μεγάλη σημασία να είναι ελαστικό εξαιρετικής απόδοσης (από μεγάλες, ακριβές μάρκες) το χειμερινό ή γίνεται η δουλειά μας και με τις φτηνότερες επιλογές από πιο άγνωστες (στους περισσότερους) εταιρείες? Δηλαδή, το πρόβλημα θα είναι η απόδοση στο χιόνι ή η διάρκεια? Μην πάω για φτηνά και μου βγουν πιο ακριβά στο τέλος...

 

:shuriken:

 

"B" μάρκα θα βάλεις χωρίς δεύτερη σκέψη.....δεν βρίσκω ειλικρινά ΚΑΝΕΝΑΝ λόγω να τα στάξεις για "Α" μάρκες .....ξέρεις πόσο συχνά ανεβαίνω στο βουνό και την δουλειά μου την κάνω μια χαρά εδώ και πολλάααααα χρόνια και με τα 2 μου αυτοκίνητα με "β" μάρκες......Πλέον οι περσσότερες "β" μάρκες ανήκουν στα γνωστά μεγάλα group, Michelin, Continental κτλ.

Το θέμα είναι τι αυτοκίνητο καβαλάς , οπότε θα πρέπει να αποφασίσεις τι τύπου χειμερινό θα βάλεις.....

Ταπεινή μου γνώμη υπάρχουν τρομερές "Β" μάρκες που βγάζουν καταπληκτικά λάστιχα....Οι 4 τελευταίες που έχω δοκιμάσει είναι η Gislaved, Maloya, Sava και Barum..... και ειλικρινά δεν βλέπω τι παραπάνω μου προσφέρανε τα Goodyear Ultragrip 7 των 300+ ευρώ σε σχέση με τα barum Polaris των 200 ευρώ, και τα 2 μοντέλα τοποθετημένα σε BMW E36 ...

 

Κωστή χωρίς να έχω δοκιμάσει "δεύτερες" μάρκες αυτό που έχω διαβάσει αριστερά - δεξιά είναι ότι και με τις "δεύτερες" μάρκες τη δουλειά μας την κάνουμε ειδικά στον επιεική Ελληνικό χειμώνα. Π.χ μια μάρκα που μου έρχεται στο μυαλό είναι η Barum (θυγατρική της Continental αν τα λέω σωστά).

Εχουμε γράψει reviews για τα συγκεκριμένα λάστιχα και εγώ και ο Λάππας σε προηγούμενα ποστ..... τα αγοράζεις με κλειστά μάτια.....το λάστιχο απλά δεν υπάρχει....

 

Εγώ έβαλα στο καινούργιο μου δεύτερο αυτοκίνητο,για λόγους οικονομίας χειμερινά της Sava, θυγατρικής της Goodyear, σχεδόν στην μισή τιμή απ' ότι μου ζητούσαν για τα Michelin και Continental που φορούσα στα αυτοκίνητα μου μέχρι τώρα. Χιόνι δεν πάτησαν δυστυχώς ακόμη, αλλά στο στεγνό και στον βρεγμένο δρόμο έχουν πολύ καλό κράτημα. Ελπίζω να αποδειχθούν εξίσου καλά και σε χιόνι-πάγο.

Ακριβώς τα ίδια έχω βάλει και εγώ στο μικρό μου, για 3η σαιζόν φέτος.....Sava Esquimo S3.......Αφού έμεινες ευχαριστημένος στο στεγνό και το βρεγμένο, ετοιμάσου να αρχίσουν τα γλέντια πάνω στο χιόνι που είναι το δυνατό τους σημείο....Και φυσικά , όπως έκανα και εγώ πρίν από κάποια χρόνια, ετοιμάσου να μουτζώσεις τον εαυτό σου για τα παραπάνω χρήματα που έδωσες για τα Michelin)))

 

Η εμπειρία μου από 4εποχων ελαστικά είναι πως είναι μέτρια σε όλα τους... Στο βρεγμένο δεν είναι καθόλου εμπιστοσύνης!

Και συγκεκριμένα από Bridgestone DUELER H/T D684 II

 

Με αφορμή αυτό που έγραψε ο φίλος Blackman , απλά θα επαναλάβω την θέση μου στα all weather λάστιχα.....

Δεν γίνεται ένα λάστιχο που το χρησιμοποιείς στο ελληνικό καλοκαίρι, να περιμένεις να σου αποδώσει καλά και τον χειμώνα στο βουνό ή σε χειμερινές συνθήκες γενικότερα.... Αλλο το γερμανικό καλοκαίρι και άλλο το ελληνικό....Εγω που δουλεύω σε νησί φοράω μόνο μεταχειρισμένα καλοκαιρινά....είναι εντελώς κουτό να βάλω καινούργια ...ότι και να βάλω θα μου τα διαλύσει ο ήλιος και η αλμύρα....Και σίγουρα θα είναι μεγάλη βλακεία εκ μέρους μου να περιμένω το ίδιο ελαστικό που το τρώει ο καιρός 7 μήνες στο νησί να με πηγαίνει πετώντας στο χιόνι....

 

 

Φιλικά

Σπύρος

Edited by porfirio
  • Like 7

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω εβαλα τα Michelin Crossclimate+ 225/45/17 για να δουμε τι θα βγουν..... Δεν υπαρχει η δυνατοτητα ΚΑΙ για χειμερινα, εχω και αλυσιδες αρα αποτελουσαν μονοδρομο...... Απο τα λιγα χλμ που εχω κανει εχει ησυχασει το αυτι μου. Πολυ λιγος θορυβος, καλο Handling, κανενα προβλημα στο στεγνο. Να δουμε στο βρεγμενο και στο χιονι, καθως επισης και φθορα στο μελλον...... Τα Michelin ειναι απο τα καλυτερα (αν οχι τα καλυτερα) ελαστικα αλλα δυστυχως φθειρονται πολυ γρηγορα....

Δεν μπορεί κάποιος που τα έχει να μας πει δυό λόγια για εμπειρία στο χιόνι; Στο βρεγμένο θα το χαρακτήριζα ικανοποιητικό χωρίς να με ενθουσιαζει.( συγκρίνω με Good year enfincient multigrip 205/55/16)


fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν μπορεί κάποιος που τα έχει να μας πει δυό λόγια για εμπειρία στο χιόνι; Στο βρεγμένο θα το χαρακτήριζα ικανοποιητικό χωρίς να με ενθουσιαζει.( συγκρίνω με Good year enfincient multigrip 205/55/16)

 

 

Με αφορμή αυτό που έγραψε ο φίλος Blackman , απλά θα επαναλάβω την θέση μου στα all weather λάστιχα.....

Δεν γίνεται ένα λάστιχο που το χρησιμοποιείς στο ελληνικό καλοκαίρι, να περιμένεις να σου αποδώσει καλά και τον χειμώνα στο βουνό ή σε χειμερινές συνθήκες γενικότερα.... Αλλο το γερμανικό καλοκαίρι και άλλο το ελληνικό....

 

Το έγραψε ο porfirio πιο πάνω.

Οτιδήποτε all.... δεν μπορεί να αποδίδει καλύτερα από ένα καλό ΄΄εξειδικευμένο΄΄.

Πως λέμε πέδιλο all mountain ? Ενα κοντό με μέση 67 είναι πιο ευέλικτο κλπ κλπ...


Practice makes perfect

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σχετικό με την συζήτηση άρθρο

 

και το συνοδευτικό βίντεο

Καταναλώστε υπεύθυνα και με κριτική σκέψη.

 

Edited by panchristo

"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όλα συμβιβασμός είναι και ότι πληρώνεις παίρνεις.

 

Όσα ντεμί, all season κλπ λάστιχα φόρεσα ήταν πάντα συμβιβασμός με πολλά προβλήματα σε κάποιο τομέα. Φυσικά τον ίδιο συμβιβασμό έχει και το χιονολάστιχο τον Απρίλη που είσαι βάρκα στον γυαλό και το φθείρεις αν γράψει ένα 25 βαθμούς στην Αθήνα και θες να ανέβεις και για σκι γίδι οπότε δεν τα έχεις βγάλει.

 

​Στο υποθετικό σενάριο που κάνει σούπερ σεζόν και ανέβεις 20 φορές γλυτώνοντας αλυσίδα, άγχος και πιθανό κόλλημα ή ατύχημα καλά έκανες και έβαλες χιονολάστιχα. Στο επίσης πιθανό σενάριο να κάνεις 5 φορές και ήταν και τις 5 σχεδόν καθαρισμένος ο δρόμος καλά έκανες και έβαλες κάτι ντεμί.

 

​Ο λόγος που βάζω κάθε σεζόν είναι ότι πολλές φορές έχει πάγο μια στροφή ή χιόνι για 500 μέτρα και μετά ξανά στεγνό και μετά ξανά χιόνι. Όλοι οι συμπολίτες μας (και φυσικά και εγώ) μπαίνουμε στον πειρασμό να πούμε το τραγικό "έλα μωρέ θα βγω αν δεν με κόψουν" με το καλοκαιρινό λάστιχο. Παράλληλα ακόμα και τη χειρότερη σεζόν μια φορά θα κάτσει χιόνι από Λιβάδι μέχρι πάνω.

 

​Πάντως έχει δίκιο ο Σπύρος, το Ελληνικό καλοκαίρι είναι αμείλικτο με όλα τα λάστιχα που δεν είναι καθαρά καλοκαιρινά. Και έχει απόλυτο δίκιο υπάρχουν μάρκες με το 90% της ποιότητας στο 70% της τιμής. Για πιο φτηνά δεν θα το πρότεινα το λάστιχο είναι ασφάλειά μας στο δρόμο. Για Barum και εγώ είχα πολύ καλή εμπειρία αλλά μη ξεχνάμε κάθε μοντέλο ελαστικού ακόμα και από της ίδια μάρκα είναι διαφορετικό και κάθε χρήση ή κάθε οδηγός θα το πάει αλλιώς και έχει άλλες απαιτήσεις.

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Είναι δεδομένο ότι ένα all season/weather ελαστικό δε θα έχει τις ίδιες επιδόσεις στο στεγνό με ένα "¨καθαρόαιμο" καλοκαιρινό ή στο χιόνι με ένα χειμερινό.Σίγουρα θα συμβιβαστείς.Αλλά δεν τα καθιστά άχρηστα.Πρόπερσι πήγαινα στο εξοχικό κοντά στο Λαύριο,και για μια ανηφορίτσα που είχε δεν είχε 2cm χιόνι έβαλα αλυσίδες διότι τα Bridgestone turanza t001 που είχα μόλις έφτασαν σε ένα σημείο σπινάριζαν σαν τρελά.Παρά το γεγονός ότι είχα πάρει φόρα.Είμαι σίγουρος ότι με τα crossclimate ή κάποιο ανάλογο ελαστικό θα ανέβαινα.Τουλάχιστον φίλος που ζει λίγο έξω από τις Βρυξέλλες μου είπε ότι βάζει το δεύτερο σετ crosslimate τα 5 χρόνια που είναι στο Βέλγιο και δεν είχε ποτέ πρόβλημα στο χιόνι.Μπορεί να θέλει λίγο περισσότερο γκάζι στην εκκίνηση,να κάνει υπερωρίες το ABS και το ESR αλλά δεν ένιωσε ούτε λεπτό ανασφάλεια.Εννοείται ότι στο αμάξι έχω ήδη βάλει τις αλυσίδες για παν ενδεχόμενο.Πάντως σίγουρα θα είναι καλύτερα από τα Bridgestone που ανέβαινα στον Παρνασσό και στη φουρκέτα που κάνουν καταυλισμό οι Ε.Δ παρά λίγο να πέσω στο steyr που ήταν αραγμένο εκεί.Φυσικά έβαλα αλυσίδες να ανέβω διότι δεν υπήρχε περίπτωση να ανέβαινα χωρίς.Και δεν είχε ιδιαίτερο χιόνι ο δρόμος.Αλλά είχε...

 

Όπως λέει ο Μιχάλης,είχα βάλει αλυσίδες στο φυλάκιο επειδή είχε χιόνι αλλά πιο πάνω ήταν πεντακάθαρος ο δρόμος.Έκανα το λάθος να τις βγάλω αλλά στο σημείο που κάνει καταυλισμό ο στρατός είχε λίγο χιόνι...Αυτό ήταν!Ξαναέβαλα αλυσίδες και τις έβγαλα στην επιστροφή στο φυλάκιο.Αυτό μπορείς να το αποφύγεις με τα all weather

Edited by Sp
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Όταν βάζεις allweather λογικά έχεις απορρίψει το χειμερινό για κάποιους λόγους, προφανώς διαφορετικούς για τον καθένα. Αν λοιπόν κάποιος έχει εμπειρία,σε χιόνι, από το συγκεκριμένο λάστιχο, ας την μεταφέρει.


fischer_.thumb.jpg.2c5aa5c9b61225a07022516ca51a11b1.jpg.8916ffee410b0447bdf5e07ed36fdbb2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παντως καλο ειναι να εχουμε υποψη οτι η τεχνολογια προχωραει με αλματα. Κατι που ισχυε πριν 10 χρονια (π.χ. οτι με τα all season σιγουρα κατι χανεις) μπορει σημερα να μην ισχυει. Μην ειμαστε δογματικοι...... Ολα εχουν να κανουν βεβαια κ με τις συνθηκες, το καθε αμαξι, το πως οδηγει ο καθενας και τις διαστασεις του ελαστικου....

 

Προς το παρον ειμαι πολυ ευχαριστημενος με τα Crossclimate και στο στεγνο και στο βρεγμενο. Δεν νιωθω να εχω "συμβιβαστει" με κατι. Θα δειξει τι κανουν στο χιονι οπως επισης κ ποσα χλμ θα καταφερουν να βγαλουν διατηροντας οσο γινεται τα χαρακτηριστικα τους.


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα Vector παντος που εβαλα πριν κανα δυο τρεις μηνες μεχρι στιγμης δεν καταλαβα διαφορα σε στεγνο δρομο.Στο βρεμενο και με πολυ νερο παλι δεν καταλαβα διαφορα για να μην πω καλυτερα απο το προηγουμενο καλοκαιρινο λαστιχο μαλλον λογω παλαιοτητας.Εαν το περιγραψω διαφορετικα ,θα ελεγα πως ειμαι πολυ ικανοποιημενος μεχρι στιγμης !Περιμενω με ανυπομονησια να δω τι θα γινει με το χιονι που με το παραμικρο εβαζα αλυσιδες.Φυσικα κατι χανεις δεν μπορει σε ολα να ειναι καλο,ασχετα αν εχει προχωρησει η τεχνολογια. Αναπολω την ευκολια που ειχα με ενα All Weather σε ενα Polo 1100 μον 77 ,που δεν με αφησε πουθενα .Εν γνωσει μου ελεγα καθημερινες που ανεβαινα στο Σελι...τωρα θα μ αφησει ,τωρα θα μ αφησει ειδικα σε κατι ανηφορικες στροφες και κλειστες εξω απο το χωριο ,αλλα ποτε δεν μ αφησε ,ποτε δεν εβαλα αλυσιδες που παντα ειχα μαζι και ποτε δεν αισθανθηκα οτι αρμενιζω.Ολα εδω θα παιχτουν λοιπον ,στο αν θα εχω παλι την ιδια αισθηση που σιγουρα δεν θα εχω γιατι τοτε εκεινο το Polo ζυγιζε 800 κιλα κι ενα Fiesta που εχω τωρα ζυγιζει 1300 κιλ σιγουρα .

Edited by leonidastria

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πρίν από λίγο επέστρεψα από Αμφίκλεια. Δεν σταμάτησε να χιονίζει χθες όλη μέρα. Γενικά η ευρύτερη περιοχή έχει βάλει πολύυυυυ χιόνι. Σήμερα οι συνθήκες που συνάντησα ήταν ελεεινές, από στροφή σε στροφή έπεφτες από χιονοθύελλα σε καταιγίδα και απο καταγίδα σε χιονοθύελλα....ότι ήθελες είχε στον δρόμο, χιόνι, λασπουριά, νερό, πολύ νερό, και μέσα σε όλα αυτά είχες και κάποιους ΜΑΛΑΚΕΣ φορτηγατζήδες στους παραδρόμους,πράγμα φυσικά ανεπίτρεπτο.....

Το νου σας λοιπόν μάγκες, θέλει προσοχή....

 

Ορίστε και μερικά ντοκουμέντα για να καταλάβετε τι επικρατεί λίγο πιο πάνω από το χωριό))))

 

 

 

 

ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ!!!!!

Edited by porfirio
  • Like 9

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αψογο σπηκαζ....

 

Καλα αν στο μοναστηρι ειναι ετσι απο τα προσκοπια και πανω δεν πρεπει να περναει ο δρομος...

 

Ειναι δραμα με τις νταλικες η βορεια προσβαση στο βουνο...

Δεν παει κανεις τους πια απο την εθνικη...

  • Like 1

<p>τα χιόνια έμειναν άλ(ε)ιωτα.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σπύρο δεν μπορούσες να κρατήσεις καλύτερα το κινητό σε landscape mode να δούμε καλύτερα;Στραβολέμιασα.Κάνεις μια δουλειά,κάντη σωστά :evil: (πλακίτσα,χωρίς παρεξήγηση!Άριστα τα βίντεο)

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Την προηγούμενη φορά που ένας GOAT (Greatest Of All Time) - σε extreme  άθλημα (F1 συγκεκριμένα) - επέστρεψε μετά από σύντομη αποχώρησή του, τελικά την έπαθε στο άθλημα που έκανε ως χόμπυ. Μιλάω για τον αγαπημένο σε όλους μας Michael Schumacher. Ας ελπίσουμε ότι επιστρέφοντας στο ΠΠ σκι, ο Hirscher, δεν θα έχει μετά κανένα ατύχημα με αυτοκίνητο... (γιατί ο συγκεκριμένος κάνει και πολύ μοτοκρός)
    • Marcel Hirscher to represent the Netherlands in 'new project' after announcing surprise comeback Marcel Hirscher has announced he is coming out of retirement to race under the Dutch flag and is targeting a return next season. The alpine skiing legend walked away from the sport in 2019 having competed as an Austrian throughout his career but has now opted to switch nationalities, having been born to a Dutch mother. Hirscher is a two-time Olympic champion and eight-time World Cup winner. Austrian two-time Olympic champion Marcel Hirscher is planning a sensational comeback to alpine skiing. The 35-year-old is one of the sport’s most decorated champions, having claimed a record eight straight World Cup titles, 67 World Cup victories, five world titles and three Olympic medals before hanging his skis up in 2019. He has, however, been unable to shake the competitive itch and is plotting a racing return for the upcoming 2024/25 season. In another twist, he will do it under the flag of the Netherlands, having been born to an Austrian father and a Dutch mother. “I have an excellent relationship with the OSV [Austrian Ski Federation] and am grateful to them for everything we have achieved,” said Hirscher. “This new project is best realised as a Dutch person.” The Austrian Ski Federation expressed its “regret” that Hirscher had opted to switch nationalities but supported his decision. “We have of course tried to offer Marcel the best possible and individual conditions in the event of a return to alpine racing," a statement read. “Of course, we very much regret his decision to switch to the Dutch Ski Association, but in the end we supported it. Marcel's achievements for the sport and the Austrian federation have been enormous.” eurosport.com    
    • Προς Πώληση Ένα εξαιρετικό Πέδιλο Της Stockli, βραβευμένο ως το καλύτερο πέδιλο της κατηγορίας του! Είναι εύκολο στην χρήση και στον έλεγχο του καθώς απευθύνεται σε αρχάριους και μέσους σκιέρ! Παρέχει ευελιξία και αρκετή ευκολία στη μετάβαση από carving σε skidded turns με μικρή προσπάθεια και άμεση ανταπόκριση! Είναι σταθερό σε γρήγορες και κοντές στροφές στη πιστά και αρκετά απορροφητικό στους κραδασμούς! Είναι ιδιαίτερη η ευελιξία του σε carving στροφές, με αρκετά μεγάλη γωνιωση παρέχει μια ασφαλή και πεντακάθαρη ακτίνα στροφής! Γενικά διατηρούμε έναν απολυτό έλεγχο χωρίς μεγάλη προσπάθεια και κατανάλωση ενέργειας! Τέλος είναι δοκιμασμένο και εκτός πίστας σε πούδρες αλλά και bumps και έδειξε τρομερή προσαρμοστικότητα και έλεγχο και ισορροπία σε κάθε στροφή!! Το πέδιλο έχει χρησιμοποιηθεί για δυο σεζόν με εμφανείς μικροφθορές στο επάνω μέρος του. Προσωπικα το συστήνω σε μέσους σκιέρ. Γύρω στις 50 ημέρες χρήσης. Ωστόσο είναι περασμένο από full service και οι πάτοι βρίσκονται σε άψογη κατάσταση καινούργιου, κερωμένοι. Οι λάμες του είναι επίσης σε αρίστη κατάσταση 0,5ο βάση και 88ο side edge. Φοράει την srt Salomon bin 12. Τιμή 380ευρω συζητήσιμη! Περισσότερες πληροφορίες σε προσωπικό μήνυμα! https://www.skiessentials.com/2021-ski-test/skis/2021-stockli-laser-sc https://www.snow-online.com/ski/stoeckli-lacer-sc-2020.htmlp  
    • Μάλλον έχεις καταλάβει λάθος
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. dmar
      dmar
      (117 years old)
    2. Kostas T
      Kostas T
      (39 years old)
    3. nikos1914
      nikos1914
      (42 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      17,319
    • Total Posts
      460,832
  • Member Statistics

    • Total Members
      10,674
    • Most Online
      1,823

    Newest Member
    awajonn11
    Joined
×
×
  • Create New...