Jump to content
ΣΤΧ Safety

Χειμερινά Ελαστικά (Χιονολάστιχα)

Recommended Posts

πολυ καλα all weather ειναι και τα goodyear vector 4season gen2

 

τα εχω δοκιμασει και ειναι πολυ καλα και στο χιονι (με λιγο προσοχη) αλλα και σου βγαζουν ολο τον χρονο χωρις υποχωρησεις ιδιαιτερες

 

 

 

image.jpg

Γι αυτο το ελαστικο ελεγα πιο πανω ..και σε στεγνο και σε βρεγμενο αποδιδει πολυ ικανοποιητικα ,αν πηγαινει και στο χιονι με λιγο προσοχη οπως λεει και ο Σταυρος ,εγω προσωπικα θα ειμαι πολυ ευχαριστημενος

  • Like 1

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα έχω και εγώ και πέρσι ήμουν μια χαρά και στο χιόνι. Φέτος μετά από το καυτό καλοκαίρι δεν έχω πατήσει ακόμη αλλά οψόμεθα. Θα ενημερώσω.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 3

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενα 4 season με καπως επιθετικο προφιλ ειναι. Μην το μοστραρουμε και για χιονολαστιχο... Να εχετε σιγουρα αλυσιδες μαζι σας η πανια, γιατι αν βρειτε λιγο πιο απαιτητικες συνθηκες και πρεπει να κατεβετε απο το βουνο θα φατε πολυ ξυλο.

 

Τη λογικη του γιατι συμφερει να φοραμε χιονολαστιχα την εχουμε αναλυσει, αλλα φαινεται οτι χαθηκε στις 73 σελιδες που τραβηξε το θρεντ.

 

Μια επαναληψη τις πρωτες 2-3 σελιδες θα ηταν χρησιμη. Δεν εχει αλλαξει τιποτε απο τοτε, εκτος απο το γεγονος οτι υπαρχουν πολλες καλες μαρκες της λεγομενης β' κατηγοριας και πολυ περισσοτερες επιλογες σε χιονολαστιχα.

 

Τεσπα, εδω στο Χιουστον μονο χιονολαστιχα δεν χρειαζομαι, παω να δω αν αυτο ερχεται φτηνοτερο απο τα Pirelli P-Zero που φοραω, γιατι πλησιασε η ωρα τους... :P

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν με γλυτωσει αυτο το λαστιχο απο τις συχνες εφαρμογες των spikes spider θα ειμαι πολυ ευχαριστημενος.

  • Like 1

Κράτιστον κτημάτων ευβουλία.

Σοφοκλής

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακριβώς!!! Δεν το συζητώ ότι υπάρχουν στο αυτοκίνητο αλυσίδες.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1

ski_rossignol-experience-94-ti-2018_n11682-8878-1_l4.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα good year τα φόρεσα κι εγώ φέτος σε τετρακίνητο octavia. Ακόμη δεν πάτησαν χιόνι.

Τον περασμένο Φεβρουάριο στην Αυστρία τα φορούσε ford galaxy που νοικιάσαμε από Μόναχο και στο χιόνι πήγαινε χωρίς πρόβλημα και σε ελαφριές ανηφόρες.

  • Like 2

Γιατρέ τα βλέπω όλα άσπρα!Είμαι σοβαρά?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σωστά είναι όλα αυτά που λέτε παιδιά αλλά πιστεύω ότι έχουμε ένα μεγάλο εχθρό εδώ στην Ελλάδα. Το καλοκαίρι με τα 40αρια υπό σκιά που στην άσφαλτο η θερμοκρασία αυξάνεται και άλλο. Πιστεύω ότι ένα 4 season ελαστικό το τρίτο χρόνο με 30χιλ χλμ επάνω του δεν θα σε βγάλει τόσο άνετα όσο ένα χειμερινό που θα έχει και λιγότερα χλμ λόγω τράμπας με τα καλοκαιρινά. Από την άλλη βεβαίως η επιλογή χειμερινών - καλοκαιρινών μπορεί μακροπρόθεσμα να είναι πιο δαπανηρή από τα 4season.

Παρόλα αυτά αναμένουμε τις εντυπώσεις σας από τα 4season. Ποιος ξέρει μπορεί τελικά να είναι μια πολύ καλή επιλογή.


Μηδέν άγαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενα φτηνο χιονολαστιχο για Δεκεμβρη-Απριλη με δικες του ζαντες και στενη διασταση σε συνδυασμο με ενα καλοκαιρινο για ο,τι γουστα θελεις θα ερθει σαφως φτηνοτερο απο ενα all-season απο εταιρεια α' κατηγοριας.

 

Στο Φορεστερ ειχα βαλει 90.000 χλμ και τα χιονολαστιχα ειχαν ακομα πολυ πελμα (αλλα ειχαν αρχισει να σκληραινουν οταν τα φορεσα για πεμπτη σαιζον, την εβγαλα ομως). Τα καλοκαιρινα τα Yokohama, μου ηταν παντα αδιαφορα, αλλα δεν τους εβγαλα και τα ματια...

 

90000 χλμ σε 5 χρονια και με πιθανη αλλη μια χρονια (γυρω στα 110000χλμ), δεν το λες και ακριβο...

 

EDIT: Στο τελευταιο μου ταξιδι στο Kitzbuhel μου δωσαν ενα Fiesta με την νιφαδα στο βουνο στα λαστιχα αλλα με πελμα σαν τα Goodyear απο πανω. Για τον αυτοκινητοδρομο με ελαφρα χιονοπτωση μια χαρα ηταν. Σε πατημενο χιονι δεν πηγαιναν. Στο St. Johann, διπλα, ειχα παει με το Φορεστερ και τα Goodyear Ultragrip. Μεναμε σε ενα διαμερισμα οχι, κοντα, οχι διπλα, αλλα μεσα στην πιστα. Ανεβαιναμε ενα δρομο καταπαγωμενο σε κλιση μπλε πιστας (ειχε μια δεξια του και μια αριστερα του). Τα'χω γραψει καπου... Με τα all-season αφηναν τα αμαξια στο κατω παρκινγκ του χιονοδρομικου. Φορεστερ λεμε και κλαιμε... :heart:

Edited by MakisM
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φέτος 4ος χειμώνας με τα Hankook winter i peak rs χωρίς πολλά χιλιομετρα,τα φοραω μονο για ενα δυο ταξίδια το χειμώνα κ μετα τα κραταω έως κ τελος Μαρτίου εδώ στο νησι. Λέω να τα κρατήσω κ το καλοκαίρι να τα λιωσω,5η χρονιά θα με έβγαζαν αλλά δεν θα το ρισκαρω.

Η φωτο είναι απο το χωριό, το σημείο έχει 880μ υψόμετρο κ η πλατεία 780 μ!.Το subaru δεν έκανε κιχ στο ανέβασμα κ κατέβασμα. Συνδυασμός χειμερινά κ subaru τι άλλο?

Δέκα μέρες εκεί σκι γιοκ γ@@@ τον Παρνασσό

post-157-0-08461100-1515229021_thumb.jpg

Edited by ΝΙΚΟΣ
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

To εάν θα επιλέξει κάποιος να φορέσει χειμερινά ή όχι δεν έχει να κάνει με την γεωγραφική του τοποθεσία, αλλά με το τι απαιτήσεις έχει από το όχημά του τον χειμώνα. Το κόστος είναι πιο φτηνό σε σχέση με τα καλοκαιρινά ιδίως εάν σκεφτείς ότι μικραίνεις σε διάσταση οπότε ουσιαστικά χαρίζεις ζωη και χλμ στα "ακριβά, φαρδιά, μουράτα" καλοκαιρινά σου.

Επίσης εγω λέω και το άλλο, 1 κωλοστροφή να μην μου βγεί, ή ένα κωλοφρενάρισμα να μην μου κάτσει καλά, μόνο η ζημιά που θα κάνω στο αυτοκίνητο θα είναι μάλλον ισάξια η πολλαπλάσια του κόστους των χειμερινών μου ελαστικων....

Και σε αυτό δεν συμπεριλαμβάνω το ξενέρωμα και την ψυχική οδύνη που θα δείς το αμαξάκι σου χτυπημένο.

 

Επίσης για μένα το να έχω απλά αλυσίδες ή κουβέρτες πάλι δεν είναι καλή λύση....και πότε θα τις βάλω? και πότε να τις βγάλω? να τις βγάλω τώρα που είναι στεγνό κάτω ή θα φάω φόλα στην μεθεπόμενη στροφή? Πόσες φορές χρειάστηκε να βάλει αλυσίδες κάποιος για ένα μόνο μικρό ανηφορικό κομμάτι?.......να σας πω για τον Παρνασσό? Πάααααρα πολλές φορές ιδίως για να βγάλουν την ανηφόρα μετά το πάρκιγκ της Φτερόλακκας.....

Και σε αυτό δεν συμπεριλαμβάνω το γεγονός ότι στην κατηφόρα φεύγεις τετ α κέ για πλάκα λόγω της μεγάλης διαφοράς πρόσφυσης μεταξύ του μπροστά και του πίσω άξονα.....

 

Παλαιότερα ανέβαινα με ένα BMW E36 316....το οποίο αν και μαμά είχε πολύ χαμηλό προφίλ και χρειάζοταν γρύλο για να σηκώσω λίγο το πίσω μέρος για να καταφέρω να περάσω τις αλύσίδες.....2 φορές λοιπόν μου κύλισε το αμάξι πρός τα πίσω και ευτυχώς που δεν είχα τα χέρια μου στους θόλους γιατί δεν θέλω να σκεφτώ τι θα γινόταν......

 

Τα 150, 200 άντε 250 ευρώ λοιπόν ειλικρινά ΔΕΝ αποτελούν κάποιο δυσβάσταχτο κόστος για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο για 4-5 χειμώνες, ίσως και παραπάνω......

  • Like 15

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ετσι!

 

Για να μη σου πω οταν ανεβηκα με τη Mercedes C200 Παρνασσο με Michelin Alpin και οταν σταματησαμε στην ανηφορα (γιατι καποιος χερας με Audi TT κατεβαινε και τον εισεπραξε ενας δυστυχος καταμουτρα γιατι τα καλοκαιρινα 3500Χ22 που φοραγε γλυστρησαν στο φρεναρισμα) κολωσαμε κι εμεις και φορεσαμε αλυσιδες (πισω).

 

Στο ΚΑΤΕΒΑΣΜΑ, ανακαλυψα οτι δεν ειχα τιμονι στα φρεναρισματα!!!.... Να στραβωσεις Μερσεντες με χιονολαστιχα ΚΑΙ αλυσιδες γιατι πηγε στο χαντακι στην κατηφορα... Δεν το λες και ευχαριστο...

 

Οταν γυρισα και παραπονεθηκα στον λαστιχα, το εψαξε λιγο και μου ειπε οτι επρεπε να ειχα παραγγειλει τα Μichelin Arctic Alpin... <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ταπεινή διάσταση 185/60/15 οι τιμές είναι από 240 και πάνω...

Αν έχει κανείς να προτείνει λύση για πιο φτηνά...


"Ω ξειν', αγγέλειν ότι τήδε κείμεθα της χιονοδρομίας πειθόμενοι"

gifmaker_me2.gif.fbe136ebed00091d62648fa0ffc991ff.gif

Austrian Level 2 Ski Instructor

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Bridgestone ειναι επισης θρυλος και πρωτοπορος στη τεχνολογια με τα διαφορα Blizzak.

Δεν θα παει κανεις χαμενος με τα Blizzak αν το ψαξει λιγο.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Bridgestone ειναι επισης θρυλος και πρωτοπορος στη τεχνολογια με τα διαφορα Blizzak.

Δεν θα παει κανεις χαμενος με τα Blizzak αν το ψαξει λιγο.

 

Έχουν ηδη φορεθεί και είμαι απόλυτα ικανοποιημένος

 

http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Bridgestone/Blizzak-LM001.htm

  • Like 1

tumblr_inline_mjj4qpOaJK1qz4rgp.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Bridgestone ειναι επισης θρυλος και πρωτοπορος στη τεχνολογια με τα διαφορα Blizzak.

Δεν θα παει κανεις χαμενος με τα Blizzak αν το ψαξει λιγο.

εγώ μετά από 4.Χρόνια με τα ulttagrip φόρεσα τα blizzak και είμαι απόλυτα δυσαρεστημένος...καμία.σχέση.με τα απίστευτα ultragrip

 

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

  • Like 1

elan-wingman-86-ti-fusion-x-2d-kv.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update:

 

Τα δοκιμασα σε 5-6 εκατοστα πατημενο χιονι-παγο. Μεικτες συνθηκες. Να πω την αληθεια στην αρχη πηγαινα σαν χ*&/@νος... στη συνεχεια ξεθαρεψα σιγα σιγα. Παταγα γκαζι στην ελαφρυα ανηφορα (ευθεια) ουτε καν αναψε antispin. Το αμαξι λες κ ηταν σε στεγνο. Το ιδιο εκανα σε ανηφορικη στροφη σαν τις τελευταιες ανεβαινοντας για Κελλαρια. Το μονο που καταλαβα ηταν ενα σπιναρισμα 1-2 δευτερολεπτα στην αρχη του (επιτηδες) αποτομου γκαζιου. Το αμαξι δεν πεταξε κωλο, ουτε μουτρα. Απλα ανεβηκε. Αποτομο Φρεναρισμα δοκιμασα σε ελαφρυα κατηφορα στην ευθεια. Παλι δεν καταλαβα τπτ. Δεν δοκιμασα αποτομο φρεναρισμα σε στροφη αλλα δεν καταλαβα να εχει καποιο προβλημα. Τα ηλεκτρονικα συστηματα λειτουργησαν απειροελαχιστα κ μονο σε καποιες ανηφορικες στροφες με εντονο πατημα του γκαζιου.

 

Το γενικο συμπερασμα για εμενα τουλαχιστον ειναι οτι δεν νιωθω να εχασα τα λεφτα μου. Σιγουρα δεν ειναι χιονολαστιχα (ουτε καν), αλλα νιωθεις ασφαλεια σε συνθηκες που με τα καλοκαιρινα ή θα πηγαινες σαν κοτα ρισκαροντας ή θα εβαζες αλυσιδες για να περασεις καποια σημεια. Αλλα αμαξια στην ιδια διαδρομη φορουσαν! Δεν ενιωσα σε κανενα σημειο ανασφαλεια.

 

Τηρουμενων των αναλογιων νομιζω οτι αξιζουν τα 100 ευρω παραπανω απο τα καλοκαιρινα στις δικες μου διαστασεις 225/45/17. Ενα ακομα συν ειναι οτι ειναι σχεδον αθορυβα! Τα πιο ησυχα λαστιχα που εχω βαλει! Σε στεγνο κ βρεγμενο δεν βλεπω καμια διαφορα απο τα καλοκαιρινα οσο κ αν τα ζορισα οσο κ αν μπηκα γρηγορα σε στροφη.

 

Ο μεγαλος μου φοβος ειναι μεχρι ποτε θα διατηρησουν τα χαρακτηριστικα τους ποσα χλμ μπορουν να βγαλουν με ασφαλεια...

 

Ειχα μεγαλους ενδοιασμους κ σκεψεις πριν τα βαλω αλλα τωρα Προσωπικα τα συνιστω. Αν δεν θελετε να βαλετε χιονολαστιχα ή να βαζωβγαζετε αλυσιδες για λιγα μετρα ειναι η λυση.

 

 

Εγω εβαλα τα Michelin Crossclimate+ 225/45/17 για να δουμε τι θα βγουν..... Δεν υπαρχει η δυνατοτητα ΚΑΙ για χειμερινα, εχω και αλυσιδες αρα αποτελουσαν μονοδρομο...... Απο τα λιγα χλμ που εχω κανει εχει ησυχασει το αυτι μου. Πολυ λιγος θορυβος, καλο Handling, κανενα προβλημα στο στεγνο. Να δουμε στο βρεγμενο και στο χιονι, καθως επισης και φθορα στο μελλον...... Τα Michelin ειναι απο τα καλυτερα (αν οχι τα καλυτερα) ελαστικα αλλα δυστυχως φθειρονται πολυ γρηγορα....

 

Update:

Μεχρι στιγμης μετα απο τοσους μηνες ειμαι πολυ ευχαριστημενος, κανενα προβλημα σε βρεγμενο, σε στεγνο αν η ασφαλτος ειναι γυαλι και στο ξεκινημα βαλεις λιγο γκαζι περισσοτερο σπινιαρει για 1-2 δευτερολεπτα χωρις ομως να μπαινει το αντισπιν. Νομιζω οτι αυτο . Το ζητουμενο τωρα ειναι οι υψηλες θερμοκρασιες του καλοκαιριου....... Οσον αφορα το βρεγμενο και το στεγνο δρομο δεν βλεπω διαφορα απο αλλα ελαστικα Premium που φοραγα..........


Αν δεν σας κανει κοπο, δειτε την φωτο στο Avatar και πειτε μου τι πρεπει να κανω για να βελτιωσω το στυλ μου......

'Εχω προλάβει ανοιχτη τη Σαχάρα. Θα Σεβεστε!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή τον Αύγουστο κλείνω 2 χρόνια με τα ελαστικά αυτά,δε θα έχεις κανένα πρόβλημα ούτε το καλοκαίρι...Στρίβουν με μια αίσθηση ασφαλείας που σε κάνουν να πιέσεις περισσότερο μέσα στη στροφή.Δε σαπουνιάζουν ούτε λεπτό.Αρκεί να έχεις πάντα σωστή πίεση αέρα.Στο χιόνι ούτε φέτος δεν κατάφερα να τα δοκιμάσω...Πάντως όταν θα χρειαστεί να αλλάξω ελαστικά,τώρα έχω περίπου 22000χλμ,θα πάρω τα ίδια πάλι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από ότι βλέπω κάνεις 12.000 χλμ το χρόνο περίπου.

 

Για τέτοια χρήση πράγματι για έναν περιστασιακό σκιερ ίσως είναι ιδανικά τέτοια ελαστικά 4 εποχών.

 

Αν κάνεις 10.000χλμ το χειμώνα (20+φορές ΠαρνασσοΚαλάβρυτα) και άλλα τόσα το καλοκαίρι δύο σετ λάστιχα καλοκαιρινά/χειμερινά ίσως είναι ιδανικότερα

Edited by ΜΙΚ

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν κάποιος πάει τόσες φορές σε Χ.Κ ναι αξίζει να πάρεις ένα σετ χειμερινά.Αλλά για δεύτερο θα έπαιρνα πάλι ένα σετ all weather διότι όταν την άνοιξη ακόμα έχει χιόνι κάποιο βουνό και παράλληλα είναι στεγνή η άσφαλτος που οδηγεί προς τα εκεί και η θερμοκρασία έχει "τσιμπήσει" προς τα πάνω τα all weather θα σώσουν τα χειμερινά από την πρόωρη καταστροφή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτό που λες είναι το μόνιμο πρόβλημα των χειμερινών το οποίο βέβαια έχει πανεύκολη λύση. Μόλις κλέισει το χιονοδρομικό τα βγάζεις και απλά δεν τα "στρίβεις" ημέρα μέχρι τότε. Βράδυ δεν παθαίνουν τίποτα οι θερμοκρασίες είναι χαμηλές.

 

Τα πιο πολλά χιονολάστιχα που έχω φορέσει πάνω από 23 θερμοκρασία αέρα δεν γουστάρουν. Πιο κάτω δεν καταλαβαίνυν τίποτα, έχουν φτιαχτεί και για τέτοιες Τ.


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να προσθέσω ότι η εμπειρία έχει δείξει ότι "κακές" θερμοκρασίες για χιονολάστιχο έχεις μόνο στην επιστροφή από χιονοδρομικό που δεν υπάρχει και μεγάλο θέμα να πας σαν κότα, κυρίως να μην το στρίβεις απότομα. Στο πήγαινε ποτέ δεν έχω νιώσει ότι είναι ζεστή η άσφαλτος. Αν είναι με λιγότερο από 50.000χλμ το ποιοτικό χιονολάστιχο και με γερή ζέστη πχ μεσημέρι με 27ρι αέρα θα φρενάρεις.

 

Επίσης με τα 4 εποχών η αίσθηση των λαστιχάδων είναι ότι θα πας σύντομα για αλλαγή (30-40.000χλμ) με τις Ελληνικές θερμοκρασίες εκτός αν γλυτώσεις την καλοκαιρινή ζέστη (και το πολύ κρύο το χειμώνα φθείρει λένε) με κάποιο τρόπο. Βέβαια πιθανών και να κάνουν λάθος και να μην φθείρονται όσο οι προηγούμενες γενιές και αυτό θα φανεί από το πόσο θα κρατάνε στον τρίτο τους χειμώνα ή τον τέταρτο αν δεν κάνεις πολλά χλμ.

 

Με χειμερινα και αλλαγή καλοκαιρινά τη σωστή στιγμή βγάζεις 5 χειμώνες (ο έκτος είναι επίφοβος) και ακόμα και 6 καλοκαίρια αν δεν κάνεις πολλά χλμ. Γενικά τα νούμερα που βάζω σαν υποχρεωτική αλλαγή είναι 50.000χλμ για κάθε λάστιχο, με το χειμερινό ίσως να κάνει και για παραπάνω πχ αν έχω λίωσει στο σκι οπότε έχει φάει άφθονη Εθνική και είναι 4 ετών. Φυσικά ρόλο παίζει η κατάσταση του ελαστικού, τα "παντιλίκια" του οδηγού και η γνώμη του ειδικού.

  • Like 1

Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν το Crossclimate μου βγάλει 40.000χλμ θα κάνω πάρτι!Μόνο κάτι bridgestone που είχα βάλει,καλοκαιρινά,έβγαλαν κάπου 55000χλμ.Αλλά από κράτημα μάπα.Στη διάσταση 195/65/15 που τα έχω δεν έχουν απαγορευτικό κόστος.Γύρω στα 250-270€ το σετ με την τοποθέτηση πάνε,οπότε και 3 χρόνια να με βγάλουν το κόστος είναι μικρό.Ιδίως όταν τα ευχαριστιέμαι.Και τα κινώ ως επι το πλείστον Αττική Οδό μέχρι Λαύριο και Ε.Ο προς Καλαμάτα.Στην Αθήνα το 1-2% των χιλιομέτρων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

εμεις που κανουμε 90.000 χιλ καθε χρονο -το ενα αυτοκινητο Καθε ποτε πρεπει να αλλαζουμε λαστιχα !

ΓΙΑ να μην εχουμε προβλημα

 

αλλαζουμε λάστιχα καθε 6 μηνες απο καλοκαιρινα -σε χειμωνιάτικα

 

την 3 χρονια γινονται βασεις για τα μελίσσια - κανουμε καλα μιχαλη !!


ΠΙΣΟΔΕΡΙ ΤΟ ΚΑΛΎΤΕΡΌ ΧΚΕΝΤΡΟ ΣΤΑ ΒΟΡΕΙΑ

:evil:

Share this post


Link to post
Share on other sites

εμεις που κανουμε 90.000 χιλ καθε χρονο -το ενα αυτοκινητο Καθε ποτε πρεπει να αλλαζουμε λαστιχα !

ΓΙΑ να μην εχουμε προβλημα

 

αλλαζουμε λάστιχα καθε 6 μηνες απο καλοκαιρινα -σε χειμωνιάτικα

 

την 3 χρονια γινονται βασεις για τα μελίσσια - κανουμε καλα μιχαλη !!

Αυτό θα στο πει ο λαστιχάς σου ανάλογα με την κατάσταση του κάθε ελαστικού


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τα καλοκαιρινά πάνω από 50-55000χλμ δεν αντέχουν με τίποτα.Εκτός αν το ρισκάρεις μέχρι να βγουν τα λινά,κάτι που δεν πρέπει να γίνεται.Ξεχώρισε πόσα χλμ κάνεις με τα καλοκαιρινά και πόσα με τα χειμερινά και ανάλογα θα πράξεις.Πουλάνε κάτι εργαλεία που μετράς το βάθος του πέλματος.Αν είναι κάτω από 1,6mm θέλει αλλαγή το ελαστικό.Αλλά δεν είναι πανάκεια αυτό,διότι αν έχει σκασίματα-ραγίσματα,πρέπει να αλλαχθεί ανεξάρτητα με το βάθος πέλματος.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...