StavRos 1,190 Report post #1601 Posted November 26, 2018 (edited) 14.2.2009 στρίβοντας από Λιβάδι - Κύριε μόνο με αλυσίδες - Μα φοράω ελαστικά χειμερινά και έχω και τετρακίνηση - Κύριε μόνο με αλυσίδες.... .............. Το αποτέλεσμα στην φωτό Η αλήθεια είναι ότι είχε σε πολλά σημεία πάγο και ότι το πάρκιγκ στα Κελλάρια ήταν πίστα πατινάζ για όλους όσοι ανέβηκαν με τετρακίνητα χωρίς χιονολάστιχα ή χωρίς αλυσίδες αυτο το πραγμα στο λιβαδι δεν υπαρχει (και με το μπλοκο αλλα και με τους ασχετους οδηγους) απο την μια επειδη ανεβαινουν πολλοι επισκεπτες χωρις αλυσιδες , θελουν να ειναι σιγουροι. απο την αλλη παιρνει και εμας η μπαλα και αναγκαζεσαι να βαζεις αλυσιδες , να χανεις 5 λεπτα απο τον χρονο σου , να κανεις τοσα χλμ με το αμαξι να κοπαναει και ενα σωρο αλλα. εγω προσπαθω να ανεβαινω απο αμφικλεια που τουλαχιστον εκει δεν εχει τετοια μπλοκα και ασχετους-επικινδυνους οδηγους Edited November 26, 2018 by StavRos 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,190 Report post #1602 Posted November 26, 2018 (edited) Χωρίς να ξέρω αν τα φέρνουν τα Ice Zero δοκίμασε σε αυτούς που δουλεύουν αρκετά τα Πιρέλλια. Το συγκεκριμένο μαγαζί είναι ο λαστιχάς μου και έχω μείνει ικανοποιημένος από την εξυπηρέτησή τους. Εγώ τα Pirelli SC3 φοράω μέχρι τώρα και δεν έχω παράπονο εκτός από κάτι μεγάλες ανηφόρες που δεν μπόρεσα να τις ανεβώ όταν είχε χιονίσει στην Αθήνα. εχω παρατηρησει τα εξης. σε προσθιοκινητο με τα toyo snowprox 943 εχω ανεβει ανηφορες στην βασιλιτσα με τεραστια κλιση φορτωμενος με 4 ατομα χωρις προβλημα και χωρις να ιδρωσω (σχεδον χωρις σπινιαρισμα).ακομα και σταματημα - ξεκινημα στον Υμηττο με 10 ποντους υγρο χιονι σε μετρια κλιση με αδειο αμαξι, κολλησε και δεν πηγαινε παραπανω. παιζει πολυ ρολο το ειδος του χιονιου. οσο πιο "στεγνο"¨ειναι τοσο πιο καλο γαντζωμα εχει το ελαστικο. οσο πιο υγρο και βαρυ τοσο πιο δυσκολο (δεν μιλαω για slash που διαλυεται απο το πατημα) επισης , με τα χειμερινα , την πρωτη χρονια εχεις 100% της αποδοσης. την δευτερη χρονια πεφτουν αποτομα στο 80% και μενουν εκει για αρκετες σαιζον. οσο οι ακμες απο τα τακουνια ειναι 90 μοιρες ειναι τρομερα. μετα τα 5000 με 8,000 χλμ αρχιζουν και στρογγυλευουν και χανει λιγο σε αποδοση αλλα μενουν εκει για αρκετες σαιζον μετα. αυτα εχω παρατηρησει μετα απο αρκετες αλλαγες σε χειμερινα σε διαφορα αυτοκινητα Edited November 26, 2018 by StavRos 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,190 Report post #1603 Posted November 26, 2018 (edited) Μπορεί και αδίκως να είμαι αρνητικός, αλλά αυτή η πυκνή χάραξη που έχουν φοβάμαι ότι συνεπάγεται μπούκωμα με 5cm+ φρέσκο... τα toyo snowprox που εχουν παρομοια "πολιτικη" χαραξη με εχουν ανεβασει παρνασσο 3 η ωρα το βραδυ(κανενα εκχιονιστικο) εν μεσω τρελης χιονοκακοκαιριας με μπροσθιοκινητο! εσυ με 4κινηση και ελαφρυ αμαξι δεν νομιζω να εχεις προβλημα με τα cinturato winter. ασε που θα ειναι πολυ πιο ανετα στα ταξιδια(ειναι το πιο ησυχο χιονολαστιχο της αγορας-πιο ησυχο και απο καλοκαιρινα) σκεφτομαι να τα βαλω στο καινουριο και νομιζω ειναι καλη λυση για εμας στην νοτια ελλαδα Edited November 26, 2018 by StavRos 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post #1604 Posted November 26, 2018 (edited) Δηλαδή το ultragrip που θεωρείται πολύ μαλακό λάστιχο είχε την ίδια συμπεριφορά με το πχ polaris; Ειλικρινά δεν είδα ιδιαίτερες διαφορές. Τα πρώτα φορεμένα σε πισωκίνητο με 100 άλογα τα δεύτερα φορεμένα σε πισωκίνητο με 200 άλογα, μάλιστα ίδιο μοντέλο. Το δεύτερο τουτου μου που φορούσε μάλιστα τα Polaris οφείλω να ομολογήσω ότι ανέβαινε πολύ καλύτερα στο βουνό αλλά αυτό οφειλόταν στις πολύ καλύτερες ροπές και όχι στο λάστιχο.... εκεί που είχαν μεγάλη διαφορά ήταν στην τιμή. Εάν θυμάμαι καλά 300 + τα ultragrip σε 185/65/15, και 200 ευρώ τα Barum σε 195/65/15.... Οι τιμές μπορεί να έχουν αλλάξει, αλλά ειλικρινά ΔΕΝ μου πρόσφερε ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΤΊΠΟΤΑ παραπάνω το ultragrip από το Polaris που να δικαιολογεί τα 100 + ευρώ διαφορά στην τιμή... Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σίγουρα η σειρά προτεραιότητας για την επόμενη τετράδα θα είναι Polaris, Esquimo, καί βλέπουμε μετά)) Edited November 26, 2018 by porfirio Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,362 Report post #1605 Posted November 26, 2018 ok. Πολύ σωστή η παρατήρηση για την ροπή του κινητήρα. Quote Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
bujinkan 2,479 Report post #1606 Posted November 26, 2018 Ειλικρινά δεν είδα ιδιαίτερες διαφορές. Τα πρώτα φορεμένα σε πισωκίνητο με 100 άλογα τα δεύτερα φορεμένα σε πισωκίνητο με 200 άλογα, μάλιστα ίδιο μοντέλο. Το δεύτερο τουτου μου που φορούσε μάλιστα τα Polaris οφείλω να ομολογήσω ότι ανέβαινε πολύ καλύτερα στο βουνό αλλά αυτό οφειλόταν στις πολύ καλύτερες ροπές και όχι στο λάστιχο.... εκεί που είχαν μεγάλη διαφορά ήταν στην τιμή. Εάν θυμάμαι καλά 300 + τα ultragrip σε 185/65/15, και 200 ευρώ τα Barum σε 195/65/15.... Οι τιμές μπορεί να έχουν αλλάξει, αλλά ειλικρινά ΔΕΝ μου πρόσφερε ΑΠΟΛΎΤΩΣ ΤΊΠΟΤΑ παραπάνω το ultragrip από το Polaris που να δικαιολογεί τα 100 + ευρώ διαφορά στην τιμή... Για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο σίγουρα η σειρά προτεραιότητας για την επόμενη τετράδα θα είναι Polaris, Esquimo, καί βλέπουμε μετά))Εμένα μου ειπε 280 ta ultragrip σε αυτή τη διάσταση ..πιστεύω σούπερ τιμή Sent from my H9436 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post #1607 Posted November 26, 2018 Η τιμή είναι πολύ καλή. Στην θέση σου θα ζητούσα από τόν λαστιχα μου και μια προσφορά για b brand , έτσι για το γαμωτο... Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
royale 375 Report post #1608 Posted November 26, 2018 (edited) Τα περί πυκνής χάραξης και "μπουκώματος" τα ανέφερα για την περίπτωση του φρέσκου 20cm. Νομίζω πως ένα τακουνάκι και ένας σχετικά τετράγωνος ώμος βοηθάνε στο ελαφρύ "σκάψιμο" που μπορεί να χρειαστεί σε τέτοιες συνθήκες. Εκεί ας πούμε τα Hakkapelita ήταν δράμα και έκτοτε το έχω συνδέσει συνειρμικά με την πολύ πυκνή τους χάραξη (εν αντιθέσει με τα αριστουργηματικά Pirelli Winter Carving). Με ενδιαφέρει να μπορεί να ανέβει μια καλή ανηφόρα που έχουμε στο βουνό χωρίς να τρέμει το φυλλοκάρδι μου. Edited November 26, 2018 by royale 1 Quote The map is full of places that only mean anything to me because of snowboarding... Share this post Link to post Share on other sites
KonKan 5,837 Report post #1609 Posted November 26, 2018 Τα 5cm μας τα έκανες 20 Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #1610 Posted November 27, 2018 Τα περί πυκνής χάραξης και "μπουκώματος" τα ανέφερα για την περίπτωση του φρέσκου 20cm. Νομίζω πως ένα τακουνάκι και ένας σχετικά τετράγωνος ώμος βοηθάνε στο ελαφρύ "σκάψιμο" που μπορεί να χρειαστεί σε τέτοιες συνθήκες. Εκεί ας πούμε τα Hakkapelita ήταν δράμα και έκτοτε το έχω συνδέσει συνειρμικά με την πολύ πυκνή τους χάραξη (εν αντιθέσει με τα αριστουργηματικά Pirelli Winter Carving). Με ενδιαφέρει να μπορεί να ανέβει μια καλή ανηφόρα που έχουμε στο βουνό χωρίς να τρέμει το φυλλοκάρδι μου. Sorry φιλε, αλλα 'νομιζεις'. Δεν εχεις εμπειρια, απλως φανταζεσαι αυτο που σου φαινεται λογικο. Εχοντας περασει 2 διαφορετικα Goodyear Ultragrip (Saxo &Forester) σε αφρατο χιονι, τα λαστιχα σταματουσαν να τραβανε οταν ειχει 'κοιλιασει' το πατωμα σχεδον παντου. Αλλιως, δεν εχω συναντησει περιπτωση να κολησω σε αφρατο χιονι. Εχω δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα εμπειρια σε Ελλαδα και Νορβηγια (Sava Eskimo σε VW Polo). Επισης, σε υγρο χιονι, για να χασεις την προσφυση πρεπει το χιονι να μην αντεχει στην διατμηση, οποτε δεν φταιει το λαστιχο. Σπανια περιπτωση, αλλα μου εχει τυχει. Απλα τοτε πεταει το χιονι πισω μεχρι να πιασει ασφαλτο (ρηχο μα νερουλο χιονι). Το λαστιχο χοροπηδαει λιγο γραπωνοντας και χανοντας προσφυση, συνηθως, μολις το αυτοκινητο ξεκινησει, η διατμητικη ταση χαμηλωνει και το αυτοκινητο συνεχιζει κανονικα. Αυτο με τα τακουνια κλπ ισχυει για τις λασπες και ειναι τελειως διαφορετικη ιστορια. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
royale 375 Report post #1611 Posted November 27, 2018 (edited) Τα 5cm μας τα έκανες 20 Sent from my iPhone using Tapatalk Sorry φιλε, αλλα 'νομιζεις'. Δεν εχεις εμπειρια, απλως φανταζεσαι αυτο που σου φαινεται λογικο. Εχοντας περασει 2 διαφορετικα Goodyear Ultragrip (Saxo &Forester) σε αφρατο χιονι, τα λαστιχα σταματουσαν να τραβανε οταν ειχει 'κοιλιασει' το πατωμα σχεδον παντου. Αλλιως, δεν εχω συναντησει περιπτωση να κολησω σε αφρατο χιονι. Εχω δεκαδες χιλιαδες χιλιομετρα εμπειρια σε Ελλαδα και Νορβηγια (Sava Eskimo σε VW Polo). Επισης, σε υγρο χιονι, για να χασεις την προσφυση πρεπει το χιονι να μην αντεχει στην διατμηση, οποτε δεν φταιει το λαστιχο. Σπανια περιπτωση, αλλα μου εχει τυχει. Απλα τοτε πεταει το χιονι πισω μεχρι να πιασει ασφαλτο (ρηχο μα νερουλο χιονι). Το λαστιχο χοροπηδαει λιγο γραπωνοντας και χανοντας προσφυση, συνηθως, μολις το αυτοκινητο ξεκινησει, η διατμητικη ταση χαμηλωνει και το αυτοκινητο συνεχιζει κανονικα. Αυτο με τα τακουνια κλπ ισχυει για τις λασπες και ειναι τελειως διαφορετικη ιστορια. Γεια χαρά. Δεν αναφέρομαι ούτε στο να αρχίσει να βρίσκει η κοιλιά (που μου έχει συμβεί), ούτε στα patches υγρού χιονιού που αποκολούνται, στα οποία αναφέρεσαι. Αναφέρομαι ότι στη Βασιλίτσα πχ όταν έριχνε αποβραδίς και βγήκα σε ξερό φρέσκο όχι αρκετά ψηλό προκειμένου να βρίσκει η φούστα από κάτω, τα Nokian είχαν μια έντονη τάση αποσταθεροποίησης στην "λογική" ταχύτητα των 40χλμ και χρειάστηκαν επανειλημμένα διορθώσεις. Πράγμα που δεν ίσχυε σε καμία περίπτωση με τα studdable της Pirelli που ήταν πιο αραιή η χάραξη. Ενδεχομένως να μην είναι ευθεία η συσχέτιση με τη χάραξη και να έχει να κάνει με τη γόμα και πως δουλεύει, αλλά δεν είναι απλά λογικοφανές συμπέρασμα επι χάρτου που αφήνεις να εννοηθεί στη διατύπωσή σου. Η αναγωγή τώρα των παραπάνω στο σενάριο ενός έντονα κατηφορικού επαρχιακού δρομου με φρέσκο coat που θα χρειαστεί να αντιμετωπιστεί, είναι η πηγή της ανησυχίας μου σχετικά με τα touring χειμερινά και κατά πόσο θα έχουν "διστακτικό" κράτημα ή όχι. Αλλά ούτως ή άλλως φαίνεται να μην υπάρχει άλλη επιλογή μιας και τα studdable εχουν σταματήσει να έρχονται κάτω (πράγμα λογικό αν κρίνουμε βάσει ζήτησης). Edited November 27, 2018 by royale 1 Quote The map is full of places that only mean anything to me because of snowboarding... Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #1612 Posted November 27, 2018 Την αναφορα για το 'κοιλιασμα' την εκανα για να δειξω ενα βαθος αφρατου χιονιου 25+ εκατοστα (το Forester καθαριζε 20 εκ. ας πουμε και 5+ αφρατου χιονιου που μπορουσε να σπρωξει). Καταλαβαινω τους ενδιασμους σου. Οταν πηγαμε στην Νορβηγια, με το καινουριο αυτοκινητο μας εδωσαν 2 σετ λαστιχα, τα χειμερινα (που φορουσε) και τα καλοκαιρινα στις κανονικες ζαντες (VW Passat ηταν). Τα χειμερινα ηταν studded (οχι studable) και ειχαν την τρακτερωτη σχεδιαση (το 1996 αυτα). Το Polo ηταν μεταχειρω και ειχε 4 χρονων studded, Κατα το τελος της σαιζον (Μαιο) πυροβολουσε καρφια δεξια και αριστερα και με τρομαζε. Το κοντινοτερο μαγαζι με λαστιχα ηταν μια Esso (της οποιας ημουν υπαλληλος τοτε) και η Νορβηγια ειχε μια εκστρατεια να μαθει ο κοσμος τα piggfrit (χιονολαστιχα χωρις καρφια) τα οποια, με την κρατικη επιχορηγηση, την εκπτωση τελους σαιζον και την εκπτωση του υπαλληλου (40% για λαστιχα και μπαταριες...) τα λαστιχα μου ηρθαν σχεδον τζαμπα. Παντα μου αρεσε το τζαμπα... Τα Sava Eskimo δεν τα ειχα ξανακουσει, ουτε εγω, ουτε κανενας απο την παρεα του γραφειου. Καναδυο μαλιστα ηρθαν εξ επι τουτου να τα δουνε στο παρκινγκ. Την αξια τους την απεδειξαν την επομενη χρονια, που αφου χιονισε και ελιωσε/παγωσε (στην Νορβηγια δεν καθαριζουν τους δρομους, εκτος αν χιονισει πανω απο 15-20 εκατοστα. Προτιμουσαν να σχηματιστει ενα στρωμα παγουν να προστατευει την ασφαλτο απο τα καρφια). Παγωσε λοιπον η ανηφορα για το σπιτι (γερη ανηφορα, σαν καποιες στην Αγ. Παρασκευη) και το Passat με τα καρφια κολλησε. Επρεπε να παρει φορα για να την ανεβει. Το Polo την ανεβηκε απο σταση χοροπηδωντας λιγο, αλλα με πολυ καλυτερη προσφυση απο τα τρακτερωτα studded του Passat. Τα τρια τελευταια χρονια που ημουν στην Νορβηγια καταλαβα και εκτιμησα τα μοντερνα χιονολαστιχα. Οταν (το 2001) ηρθαμε στην Ελλαδα, αγορασα αμεσως ενα σετ Michelin Alpine για μια Mercedes C200K που ειχα τοτε. Τραγικα λαστιχα. Μετα απο ψαξιμο εμαθα οτι επρεπε να ειχα παραγγειλει το Michelin Arctic Alpin... Καποιος τα πηρε για ενα μπροστοκινητο Audi μαλλον ο Korn. Προφανως καλυτερα με την κινηση μπροστα. Αναζητωνατας μπροστοκινηση, πηραμε τα Goodyear Ultragrip για το Saxo της κυρας. Απολυτη επιτυχια. Οταν πηραμε το Φορεστερ, του εβαλα αμεσως Ultragrip και αφησα τα καλοκαιρινα με 0 χιλιομετρα για την ανοιξη (βρηκα μαλιστα και 4 ζαντες κραματος απο Forester 2.5 XT (Turbo) για 2 κατοσταρικα το σετ). Εχω βεβαια 10 χρονια να πατησω χιονολαστιχο, οποτε δεν εχω επαφη με την τελευταια τεχνολογια και επιδοσεις. Φανταζομαι ομως οτι χειροτερη απο την τεχνολογια του 2007 αποκλειεται να ειναι, και τα λαστιχα του 2007 ηταν εξαιρετικα (εδω ηταν εξαιρετικα τα Sava του 1996). Τελειωνοντας... Κατα τη γνωμη μου ειναι λαθος να πας σε All Season για να εχεις ενα μονο λαστιχο, αν πας για σκι συχνα στα Ελληνικα βουνα. Αν εχεις δυο σετ, γλιτωνεις την φθορα του σετ εκτος εποχης, οποτε στην τελικη, αντι να αλλαζεις λαστιχα καθε 2-3 χρονια, θα αλλαζεις καθε 4-6 χρονια (το 6 ειναι λιγο τραβηγμενο για χιονολαστιχο, το 5 ομως το εχουν σιγουρα). Απο πλευρας κοστους πατσι και ποστα. Απο πλευρας ασφαλειας, αξια ανεκτιμητη. Τα All Season ειναι για περιοχες των ΗΠΑ, και ορισμενων (πολιτισμενων/οργανωμενων) χωρων της Ευρωπης που το χιονι δεν μενει μονιμα στο δρομο (ο οποιος καθαριζεται/αλατιζεται ανελεητα). Ας πουμε νοτια του Νιου Τζερσευ. Πιο βορεια (Βερμοντ/Καναδα)σχεδον ολοι πια φορανε χιονολαστιχα το χειμωνα (εχουν τις χαμηλες θερμοκρασιες ολο το χειμωνα). Εδω στο Νοτο (Χιουστον) εγω εχω αλλο προβλημα... 7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
royale 375 Report post #1613 Posted November 28, 2018 Ναι, δύο σετ όπως και να έχει. Χειμερινά από Δεκ-Μαρ (βέβαια και εκεί μεα προκύπτουν κάτι αλκυονίδες κλπ που μπορεί να πάει 20 βαθμούς η θερμοκρασία, αλλά what to do) και καλοκαιρινά τον υπόλοιπο χρόνο. Η διάσταση του Panda (185/65/14) επιτρέπει αυτή την "πολυτέλεια" καθώς η τετράδα βγαίνει 300 και βγάλε. Και συνεργατικά βγάζουν μια τετραετία όπως λες. Στο βόρειο Connecticut που ήμουν τα τελευταία χρόνια είχαν όλοι χιονολάστιχο, true. Αλλά από τέλη Νοέμβρη μέχρι Μάη έχουν χιόνια. :-) Μάλλον η επιλογή μου φαίνεται πως θα είναι μεταξύ Ultragrip 9 και Cinturato Winter. Θα γράψω εντυπώσεις από όποιο τελικά επιλεχθεί. Ευχαριστώ για το feedback. 1 Quote The map is full of places that only mean anything to me because of snowboarding... Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #1614 Posted November 28, 2018 Δεν θα κακοπεσεις με οποιο απο τα δυο. Δυο συγκριτικα τεστ: http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-51-Winter-Tyre-Shootout.htm http://www.tyrereviews.co.uk/Article/2018-AMS-Winter-Tyre-Test.htm Ειναι θεμα κυριως τιμης, αν ειναι ετοιμοπαραδοτα και αν εχουν κατασκευασθει φετος. Μην σου σερβιρουν τιποτα προπερσινα... Μην σε ανησυχουν κατι αλκυονιδες. Για τα μεν Πιρελλι διαβασα οτι ορισμενοι στις Β. ΗΠΑ (Idaho) τα φορανε και το 'καλοκαιρι' για τα Ultragrip με το Φορεστερ εχω κατεβει 'γεματος' απο Κελλαρια-Αμφικλεια με 28C. Σφυριζαν απαισια, αλλα κραταγαν το δρομο οπως η γιαγια μου το πορτοφολι της οταν πηγαμε εκδρομη Γιουγκοσλαβια... Δεν θα τα φοραγα κατακαλοκαιρο με 40C, αλλα για λιγες μερες 22-24 βαθμους στις Αλκυονιδες, δεν θα το σκεφτομουν καν. Με τα Sava Eskimo στη Νορβηγια, την τελευταια χρονια ειχαν λιωσει τα καλοκαιρινα και αποφασισα να κρατησω τα Sava και το καλοκαιρι, γιατι ηξερα οτι θα φευγαμε τελος Οκτωβριου. Ηταν και το δευτερο αυτοκινητο και δεν το πολυχρησιμοποιουσαμε... Κατα τα τελη Ιουνιου ειχαμε ενα 'καυσωνα' 22C... Eιχα παει στη δουλεια με το Πολο, 3-4 λεπτα απο το σπιτι. Φευγοντας, φρεναρω σε μια διασταυρωση με κυκλο (πας γυρω γυρω αντι για STOP). Eφυγα ευθεια και σταματησα απεναντι... Πηγα σπιτι, πηρα τα λιωμενα θερινα και πηγα στο γνωστο λαστιχα στην Esso. Η αξια του αυτοκινητου ανεβηκε κατα $200 μιση ωρα αργοτερα!... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,126 Report post #1615 Posted November 28, 2018 Έχει κανείς άποψη για τα Viking ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #1616 Posted November 28, 2018 https://www.tirestest.com/web/pages/winter-tires/viking/snow-tech Θυγατρικη της Continental (η μοντελο της μαρκας?) δεν θα ειναι και για τα μπαζα σιγουρα κατηγορια Β. Σε συγκριση με το Pirelli Cinturato Winter https://www.tirestest.com/web/pages/winter-tires/pirelli/cinturato-winter Για τα Ultragrip αυτο το site δεν ειχε reports Quote Share this post Link to post Share on other sites
porfirio 1,476 Report post #1617 Posted November 29, 2018 Ερώτηση προς τους φίλους της παρέας. Έχετε καθόλου άποψη ή εμπειρία από αναγομωμενα ελαστικά? Σίγουρα η τιμή τους θά είναι πολύ δελεαστική αλλά από συμπεριφορά στον δρόμο τι να λένε? Βασικά χαζεύοντας στο ίντερνετ βρήκα αυτά τα καλουδια με ένα ιδιαίτερο άγριο πέλμα το οποίο είναι ουσιαστικά αντιγραφή από παλαιότερου hakaapelita. Έχουν την ένδειξη " retread" που σημαίνει ότι είναι αναγομωμενα... Δεν έχω ιδέα πόσο κοστίζουν, δεν σκοπεύω φέτος άλλωστε να αγοράσω καινούργια τετράδα. Η συγκεκριμένη τετράδα είναι σε διάσταση 205/55/16 και δεν έχω ιδέα εάν υπάρχει επιλογή και για άλλες διαστάσεις. Quote Sky is not my limit.....it's my playground!!! Share this post Link to post Share on other sites
royale 375 Report post #1618 Posted November 29, 2018 Μάκη, μιας που αναφέρεις ότι τα άφησες και καλοκαίρι μια χρονια τα χειμερινά: Μετά από 3 χειμώνες με τα Winter Carving ήταν ξεκάθαρο ότι τον επόμενο χειμώνα θα άλλαζα οπότε λεω έλα μωρέ άστα να ξεκαλοκαιριάσουν. Εξάλλου με το Panda 4x4 δεν είναι δα και υψηλές οι ταχύτητες ούτε οι επιβραδύνσεις/επιταχύνσεις απαιτητικές. Και κάπου εκεί, τον Ιούλιο, αποφάσισα ότι ήρθε η ώρα να διασχίσουμε οδικώς τα Βαρδούσια με τη γυναίκα μου, στο δρόμο που συνεχίζει μετά το καταφύγιο του ΠΟΑ και φτάνει μέχρι το Δάφνο... Στον Αθανάσιο Διάκο μου έλεγαν ότι τα αγροτικά δεν τα πάμε από εκεί γιατί θα τα σπάσουμε, αλλά πάντα το σκεφτόταν ο πατέρας μου να το κάνει και λέω ήρθε η ώρα να τον κάνω αυτό τον δρόμο. Μιλάμε για κροκάλα χωρίς αύριο, πως άντεξαν τα ψαλίδια δεν ξέρω ακόμη, κυνηγόσκυλα να δαγκώνουν προφυλακτήρες και να τρέμω στην ιδέα της ξεφτίλας ότι θα σκίσω δυο λάστιχα κατασκευασμένα για σιβηρική χρήση σε φουλ καλοκαίρι στην Ελλάδα και εκτός δρόμου(!) και άντε να πείσεις μετά ότι δεν είσαι ηλίθιος. Ευτυχώς όμως όλα καλά και αναίμακτα. Είχα που είχα έρωτα με τη χειμερινή τους επίδοση, ήρθε και αυτή η δοκιμασία πέραν κάθε λογικής, δεν είναι να απορείς που το ένα μου ξινίζει και το άλλο μου βρωμάει μετά... 3 Quote The map is full of places that only mean anything to me because of snowboarding... Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #1619 Posted November 29, 2018 Ερώτηση προς τους φίλους της παρέας. Έχετε καθόλου άποψη ή εμπειρία από αναγομωμενα ελαστικά? Σίγουρα η τιμή τους θά είναι πολύ δελεαστική αλλά από συμπεριφορά στον δρόμο τι να λένε? Βασικά χαζεύοντας στο ίντερνετ βρήκα αυτά τα καλουδια με ένα ιδιαίτερο άγριο πέλμα το οποίο είναι ουσιαστικά αντιγραφή από παλαιότερου hakaapelita. Έχουν την ένδειξη " retread" που σημαίνει ότι είναι αναγομωμενα... Δεν έχω ιδέα πόσο κοστίζουν, δεν σκοπεύω φέτος άλλωστε να αγοράσω καινούργια τετράδα. Η συγκεκριμένη τετράδα είναι σε διάσταση 205/55/16 και δεν έχω ιδέα εάν υπάρχει επιλογή και για άλλες διαστάσεις. Ρε Πορφιριε, συμπαθητικο παιδι εισαι, μην πας σαν το σκυλι στ'αμπελι... Ξεκινωντας απο τα θερινα αναγομωμενα. Ειναι γνωστα για την κακη τους συνηθεια να ξεκολλανε απο το πτωμα του προηγουμενου ελαστικου και να ξετυλιγονται σαν σερπαντινα στο δρομο. Εδω δυστυχως τα φορανε οι φορτηγατζηδες και βλεπω καθημερινα σερπαντινες στην ασφαλτο... Σκεπτομενοι για χειμερινα... Εσυ περισσοτερο απο τους ...περισσοτερους, ξερεις οτι τα χειμερινα εχουν διαφορετικη επιστημη γομμας (και ειναι επιστημη) ωστε να μενουν ευκαμπτα στις χαμηλες θερμοκρασιες, ενω παρεχουν καλη προσφυση στο βρεμμενο και χειμωνιατικο στεγνο. Εχει κανεις εμπειρια απο το πως αυτες οι γομμες θα πανε στα αναγομωμενα και πως η αναγομμωση θα παραμενει κολλημενη στο πτωμα του του προηγουμενου ελαστικου σε βαθος χρονου? Εχεις εμπιστοσυνη στην τεχνικη επαρκεια του γυφτου που θα κανει την αναγομμωση (γιατι δεν νομιζω οτι θα την κανει η Continental η εστω Nankang...). My 2 cents... 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,126 Report post #1620 Posted November 29, 2018 (edited) Πτώμα είναι το carcass μεταφρασμένο ? Pun intended ? (Τα εμοτικον που πήγανε ?) Edited November 29, 2018 by Captain Powder Quote Share this post Link to post Share on other sites
flocon 673 Report post #1621 Posted November 29, 2018 Ο Μάκης εννοεί προφανώς το σκελετό του ελαστικού επισώτρου. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Captain Powder 2,126 Report post #1622 Posted November 29, 2018 Ο Μάκης εννοεί προφανώς το σκελετό του ελαστικού επισώτρου. Ναι το κατάλαβα . Αλλά όντως στα αγγλικά ο «σκελετος» του ελαστικού λέγεται carcass , που σημαίνει πτώμα ! Αν και νομίζω πως ο Μάκης κάνει λογοπαίγνιο γιατί δεν γουστάρει καθόλου τα αναγομωμένα και τα θεωρεί πεθαμένα ! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,297 Report post #1623 Posted November 29, 2018 Ειναι γνωστα για την κακη τους συνηθεια να ξεκολλανε απο το πτωμα του προηγουμενου ελαστικου και να ξετυλιγονται σαν σερπαντινα στο δρομο. Εδω δυστυχως τα φορανε οι φορτηγατζηδες και βλεπω καθημερινα σερπαντινες στην ασφαλτο... Τον αγαπώ απλά Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #1624 Posted November 30, 2018 (edited) Πτώμα είναι το carcass μεταφρασμένο ? Pun intended ? (Τα εμοτικον που πήγανε ?) Ο Μάκης εννοεί προφανώς το σκελετό του ελαστικού επισώτρου. Ναι το κατάλαβα . Αλλά όντως στα αγγλικά ο «σκελετος» του ελαστικού λέγεται carcass , που σημαίνει πτώμα ! Αν και νομίζω πως ο Μάκης κάνει λογοπαίγνιο γιατί δεν γουστάρει καθόλου τα αναγομωμένα και τα θεωρεί πεθαμένα ! Ναι! Edited November 30, 2018 by MakisM Quote Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,190 Report post #1625 Posted November 30, 2018 (edited) να ρωτησω κατι ? το καινουριο αμαξι (audi a3) στο οποιο δεν εχω βαλει ακομα χειμερινα , εχει αισθητηρες πιεσης. οποτε η θα παρω τετραδα με εξτρα τους αισθητηρες πιεσης (δεν εχω ιδεα ποσο κανουν ) ή θα ζανταρω ξεζανταρω ή θα ειμαι με λαμπακι αναμενο στο ταμπλο ολο τον χειμωνα (κατι που δεν μου καθεται καθολου καλα) οι αισθητηρες πιεσης μεταφερονται ? πως τοποθετουνται στην ζαντα ? μπαινουν σε οποιαδηποτε ζαντα? υπαρχει καποιος που ξεζανταρει-ζανταρει καθε χρονο απο χειμερινα σε καλοκαιρινα και τουμπαλιν? τι επιπτωσεις εχει στα ελαστικα ? ποσες φορες μπορεις να το κανεις? Edited November 30, 2018 by StavRos Quote Share this post Link to post Share on other sites