Sp 470 Report post #1701 Posted January 10, 2019 (edited) Θελω να καταλαβω αν στη διασταυρωση του Λιβαδιου πχ, πηγαινοντας Παρνασσο, που αφηνουν μονο αλυσιδες ή χιονολαστιχα συνεχιζω ή σταματάω μαζι μ'αυτους που εχουν θερινα για αλυσιδες. Τα ελαστικά έχουν το σύμβολο 3PMSF.Άρα δε θα έχεις πρόβλημα.Τώρα αν πέσεις σε κανένα περίεργο όργανο που επειδή ξέρει 4-5 χειμερινά ελαστικά δε σε αφήσει,βάλε αλυσίδες και φύγε.Δε θα έχεις και πολλές επιλογές.Αλλά το 3PMSF σύμβολο το έχουν που σημαίνει ότι είναι νόμιμα.Από εκεί και πέρα αν δεν εμπιστεύεσαι το αμάξι και με αυτά βάζεις αλυσίδες.Εγώ σε παγωμένη κρούστα που το δοκίμασα και πρώτη φορά οδηγούσα σε τέτοιο "τεραίν" μόνο όταν πάτησα στα πρώτα 10μ φοβήθηκα λίγο.Διότι πάτησα άγαρμπα το φρένο,ένιωσα την ουρά να φεύγει και απλώς διόρθωσα με το τιμόνι και το αμάξι επανήλθε.Μετά απλώς οδηγούσα αργά,πιο γρήγορα απ΄όσους είχαν πάρει φόρα με τα καλοκαιρινά πάντως.Όπως έδειξα στις μικρές ανηφορίτσες ανέβηκε σαν να μην είχε χιονίσει.Και από σταματημένος.Οι άλλοι περίμεναν με τα καλοκαιρινά να λιώσει τον πάγο ο ήλιος.Εγώ σου τα προτείνω πάντως.Αν φυσικά έχεις την οικονομική άνεση να πάρει χειμερινά και να αλλάζεις κάθε χρόνο είναι η καλύτερη λύση.Εγώ πάντως και χειμερινά να μπορούσα να πάρω,για καλοκαιρινά θα έβαζα τα crossclimate!Νιώθω το αμάξι να κολλάει σε όλων των ειδών τους δρόμους. Edited January 10, 2019 by Sp 2 Quote Photography Share this post Link to post Share on other sites
gioand 1,781 Report post #1702 Posted January 10, 2019 Καλησπέρα Οταν λες καλη συμπεριφορα στο χιονι τι εννοεις? Σε μη παγωμενο (μαλακο) χιονι σε ανεβαζει? Τα εβαλα και γω προσφατα και προσπαθω να καταλαβω μεχρι που με παιρνει. Αλυσιδες εχω φυσικα μαζι μου παντα ετσι κι αλλιως Καλησπέρα, σε λευκό δρόμο με λίγα εκατοστά φρέσκο χιόνι πάει μια χαρά, με χαλαρή οδήγηση δεν χάνει πρόσφυση. Νομίζω όμως ανάλογα με τις διαστάσεις των ελαστικών και το βάρος του αυτοκινήτου( 205/55/16 1,400kg) τα δεδομένα αλλάζουν και ο κάθε οδηγός θα πρέπει να βρεί τα όρια του αυτοκινήτου, τα λάστιχα "πάνε" το πόσο και που, εξαρτάται. Λυπάμαι δεν μπορώ να βοηθήσω . 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
PhaethonF1 7,297 Report post #1703 Posted January 11, 2019 Θανάση, εξαρτάται τι πισωκίνητο, τι διαστάσεις κτλ. Έχω βάλει χειμερινά στο Mazda MX5 μου και είναι απόλαυση όταν μιλάμε απλά για ανοιγμένο δρόμο με χιόνι. Όμως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οι ακινητοποιήσεις σε ανηφόρα με αναγκαστικό ξεκίνημα από στάση, αλλά και το ύψος του χιονιού, που αν αγγίζει από κάτω το σασί τα πράγματα δυσκολεύουν πολύ. Sent from my SM-G903F using Tapatalk Quote Landesskilehrer, Wiener Skilehrerverband, Österreich(Ski Instructor International Level 3) Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,190 Report post #1704 Posted January 11, 2019 Άσε καλύτερα να πάρω το αλλο αυτοκίνητο που μπαίνουν οι κάλτσες Απλή και πολυ οικονομικότερη λύση οι 16αρες που φοράνε οι 116 στην απλή έκδοση κυκλοφορούν στα μεταχειρισμένα σε πολύ καλές τιμές κρίμα να μην ευχαριστηθείς το (πισωκίνητο) αμάξι σου στο χιόνι 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,190 Report post #1705 Posted January 11, 2019 Καλησπέρα Οταν λες καλη συμπεριφορα στο χιονι τι εννοεις? Σε μη παγωμενο (μαλακο) χιονι σε ανεβαζει? Τα εβαλα και γω προσφατα και προσπαθω να καταλαβω μεχρι που με παιρνει. Αλυσιδες εχω φυσικα μαζι μου παντα ετσι κι αλλιως ποσο βάρυ είναι το αμάξι σου ; μπροστά κίνηση ; πίσω ; 4 κίνηση ; αυτά είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες για το χιόνι ΜΕΤΑ τα ελαστικά ένα 4κινητο vitara ( 1200 κιλών) με χιονολαστιχα τύπου Α ανεβαίνει προσπερνώντας ένα τουαρεγκ (2 τονους +) με το ιδιο τυπο ελαστικού ο πρώτος θα πίνει νερό στο όνομα των ελαστικών . ο δεύτερος θα βρίζει αν λοιπόν έχεις κάποιο ελαφρυ αμαξάκι πιστεύω ένα cross climate θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο στο 95 % των περιπτώσεων με ένα βαρύτερο αμάξι ίσως βάλεις αλυσίδες σε κάποια απότομη ανηφόρα με παγο. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
thanasissin 347 Report post #1706 Posted January 11, 2019 Θανάση, εξαρτάται τι πισωκίνητο, τι διαστάσεις κτλ. Έχω βάλει χειμερινά στο Mazda MX5 μου και είναι απόλαυση όταν μιλάμε απλά για ανοιγμένο δρόμο με χιόνι. Όμως το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι οι ακινητοποιήσεις σε ανηφόρα με αναγκαστικό ξεκίνημα από στάση, αλλά και το ύψος του χιονιού, που αν αγγίζει από κάτω το σασί τα πράγματα δυσκολεύουν πολύ. Sent from my SM-G903F using Tapatalk Τι διάσταση φοράς; Quote Share this post Link to post Share on other sites
tot2day 100 Report post #1707 Posted January 11, 2019 ποσο βάρυ είναι το αμάξι σου ; μπροστά κίνηση ; πίσω ; 4 κίνηση ; αυτά είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες για το χιόνι ΜΕΤΑ τα ελαστικά ένα 4κινητο vitara ( 1200 κιλών) με χιονολαστιχα τύπου Α ανεβαίνει προσπερνώντας ένα τουαρεγκ (2 τονους +) με το ιδιο τυπο ελαστικού ο πρώτος θα πίνει νερό στο όνομα των ελαστικών . ο δεύτερος θα βρίζει αν λοιπόν έχεις κάποιο ελαφρυ αμαξάκι πιστεύω ένα cross climate θα σε βγάλει ασπροπρόσωπο στο 95 % των περιπτώσεων με ένα βαρύτερο αμάξι ίσως βάλεις αλυσίδες σε κάποια απότομη ανηφόρα με παγο. 1300kg προσθιοκινητο με 225/45/17 Μάλλον στη δευτερη των περιπτώσεων συγκαταλέγομαι Quote Share this post Link to post Share on other sites
StavRos 1,190 Report post #1708 Posted January 11, 2019 1300kg προσθιοκινητο με 225/45/17 Μάλλον στη δευτερη των περιπτώσεων συγκαταλέγομαι ελαφρυ είναι το αμάξι σου δεν πιστεύω να έχεις θέμα . εγώ ακόμα θυμάμαι το παλιό μου ιμπιζα με toyo snowprox που φορτωμένο με 4 άτομα σταμάταγε ξεκίναγε σε ανηφόρα χωρίς να σπινιαρει καν ενώ άλλοι στο ίδιο σημείο είχαν μείνει Quote Share this post Link to post Share on other sites
GiGi 3,397 Report post #1709 Posted January 11, 2019 Δεν ειναι τοσο το βαρος, οσο η διάσταση. Η συμβουλη που μου εδωσαν (με ιδια διασταση) για χειμερινα ειναι να παρω 4 ζαντες 16" κ να βαλω 205/55/16. Τα 4 εποχων με τετοια διάσταση φοβαμαι δεν θα σου προσφερουν πολλα. Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
tot2day 100 Report post #1710 Posted January 11, 2019 Δεν ειναι τοσο το βαρος, οσο η διάσταση. Η συμβουλη που μου εδωσαν (με ιδια διασταση) για χειμερινα ειναι να παρω 4 ζαντες 16" κ να βαλω 205/55/16. Τα 4 εποχων με τετοια διάσταση φοβαμαι δεν θα σου προσφερουν πολλα. Στάλθηκε από το SM-G920F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Αυτο ειχα σκοπο να κανω αρχικα, αλλα δυσκολα βρισκονται σιδερενιες ζαντες για το αμαξι μου σε λογικη τιμη (και γενικοτερα) Οποτε αποφασισα να πορευτώ με τα all season. Σε πρωτη φαση στα χιονια της Αθηνας παντως μου αφησαν καλη αισθηση 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
The John 12 Report post #1711 Posted January 13, 2019 Γεια σας , πως παει ? Δοκιμασε κανεις Ultragrip 9 ? Σε φωτογραφιες το βλεπω αλοου με αυλακι στην μεση , σαν χωρισμενο στα 2 , και αλλου χωρις Καλη χρονια , χιονια πολλα Quote *********************** * ** I Snow *** *********************** Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,362 Report post #1712 Posted January 14, 2019 (edited) Γεια σου. Απ' οτι βλεπω δεν τα χρειαζεσαι αλλα θα σου πω πως ειναι μαλακο λαστιχο με κορυφαιες επιδοσεις στο χιονι. Τα φορεσα φετος σε προσθιοκινητο και εδω και δεκα μερες πατανε σε καθε ειδους χιονι, απο σουπα μεχρι παγο. Χθες με πηγαν στο Ανηλιο. Απολυτα ικανοποιημενος. Edited January 14, 2019 by Pant Quote Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
herman 1,011 Report post #1713 Posted January 14, 2019 Γεια σας , πως παει ? Δοκιμασε κανεις Ultragrip 9 ? Σε φωτογραφιες το βλεπω αλοου με αυλακι στην μεση , σαν χωρισμενο στα 2 , και αλλου χωρις Καλη χρονια , χιονια πολλα Αυτά έχω. Φέτος είναι τρίτος χειμώνας, με πρωβληματισαν μόνο ( φέτος ) στο πρώτο παράξενο λασπόχιονο στην Βέροια. Ικανοποιημένος μέχρι τώρα. Ανάβαση στα πηγάδια (12% σε ορισμένα σημεία) πριν δύο εβδομάδες χωρίς κανένα πρόβλημα. Το αυλάκι υπάρχει ανάλογα με την διάσταση. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sp 470 Report post #1714 Posted January 26, 2019 Έχει αγοράσει κάποιος από το Gumi7.com;Πολύ χαμηλές τιμές έχει και μου φαίνεται ύποπτο!Με 30€ περίπου το ultragrip 6;Μια σαμπρέλα για ένα μηχάνημα στο χωριό την πλήρωσα 7€ κι έχουν ολόκληρο ελαστικό κι επώνυμο 30€; Quote Photography Share this post Link to post Share on other sites
Pant 2,362 Report post #1715 Posted January 26, 2019 Φέτος κυκλοφορεί το ultragrip 9. Λάστιχο 4ετίας 30 ευρώ. Μάλλον πολλά είναι. Quote Practice makes perfect Share this post Link to post Share on other sites
ΜΠΟΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ 1,288 Report post #1716 Posted February 11, 2019 Την προηγούμενη Πέμπτη ανέβηκα Παρνασσό με τα michelin crossclimate στο suzuki sx4 4x4. Ο δρόμος ήταν πόλυ χάλια με πολύ χιόνι σε σημέια 10 15 πόντοι αλλά και πατημένος πάγος. Εόχαν άψογη συμπεριφορά , ακόμα και σε ανηφορηκά κομάτια που χρειάστηκε να σταματήσω επειδή πολλοί έβαζαν αλυσίδες και είχαν μπλοκάρει τον δρόμο μπροστά μου ( με την χρήση 4χ4 φυσικά) . Το αυτοκίνητο δεν κούνησε ποτέ και δεν έκανε ούτε το παραμικρό σπινιάρισμα. Ήταν η πρώτη φορά που πάτησα τόσο πολύ χιόνι καιέιχα τις αμφιβολίες μου αλλά τελικά το ελαστικό μας έβγαλε ασπροπροσωπους.. 2 Quote WORK FOR IT! Share this post Link to post Share on other sites
PKGR 420 Report post #1717 Posted February 11, 2019 Την προηγούμενη Πέμπτη ανέβηκα Παρνασσό με τα michelin crossclimate στο suzuki sx4 4x4. Ο δρόμος ήταν πόλυ χάλια με πολύ χιόνι σε σημέια 10 15 πόντοι αλλά και πατημένος πάγος. Εόχαν άψογη συμπεριφορά , ακόμα και σε ανηφορηκά κομάτια που χρειάστηκε να σταματήσω επειδή πολλοί έβαζαν αλυσίδες και είχαν μπλοκάρει τον δρόμο μπροστά μου ( με την χρήση 4χ4 φυσικά) . Το αυτοκίνητο δεν κούνησε ποτέ και δεν έκανε ούτε το παραμικρό σπινιάρισμα. Ήταν η πρώτη φορά που πάτησα τόσο πολύ χιόνι καιέιχα τις αμφιβολίες μου αλλά τελικά το ελαστικό μας έβγαλε ασπροπροσωπους.. Γενικά το crossclimate θεωρείται πολύ καλό λάστιχο. Μπορείς να αναφέρεις ποια είναι η μέγιστη ταχύτητα με την οποία κινήθηκες? 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΠΟΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ 1,288 Report post #1718 Posted February 11, 2019 Δεν μπορώ να θυμηθώ αλλά σίγουρα δέν ήταν μεγάλη. Σε καμία των περιπτώσεων δέν ξεπέρασα τα 40 50 χιλιόμετρα καθώς ήταν η πρώτη φορά που συνάντησα τόσο χιόνι και είχα μια σχετική ανασφάλεια .Συνεχώς σκεφτόμουν οτί δεν υπάρχει περιπτωση να ανεβώ χωρίς αλυσίδες αλλά δεν χρειάστηκε ποτέ. Μάλιστα έδινα γκάζι περισσότερο επίτηδες για να τσεκάρω τα οριά του και στο κατέβασμα έπαιρνα φόρα και φρέναρα απότομα αλλά η συμπεριφορά του ήταν άψογη. Επίσης στην εθνικη αλλα και σε βρεγμένο είναι άπιαστο.. 1 Quote WORK FOR IT! Share this post Link to post Share on other sites
PKGR 420 Report post #1719 Posted February 11, 2019 Δεν μπορώ να θυμηθώ αλλά σίγουρα δέν ήταν μεγάλη. Σε καμία των περιπτώσεων δέν ξεπέρασα τα 40 50 χιλιόμετρα καθώς ήταν η πρώτη φορά που συνάντησα τόσο χιόνι και είχα μια σχετική ανασφάλεια .Συνεχώς σκεφτόμουν οτί δεν υπάρχει περιπτωση να ανεβώ χωρίς αλυσίδες αλλά δεν χρειάστηκε ποτέ. Μάλιστα έδινα γκάζι περισσότερο επίτηδες για να τσεκάρω τα οριά του και στο κατέβασμα έπαιρνα φόρα και φρέναρα απότομα αλλά η συμπεριφορά του ήταν άψογη. Επίσης στην εθνικη αλλα και σε βρεγμένο είναι άπιαστο.. Για την Εθνική και το βρεγμένο το ξέρω ότι έχει πολύ καλή συμπεριφορά. Απλά για το χιόνι είχα δει ότι δεν αποδίδει όσο άλλα... Αν σε έβγαλε όμως στις συνθήκες που λες και με αυτή την ταχύτητα, τότε είναι μια χαρά... Quote Share this post Link to post Share on other sites
yannisnm 734 Report post #1720 Posted February 11, 2019 Η διαφορά μάλλον είναι η τετρακίνηση Quote Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #1721 Posted February 12, 2019 Η διαφορά μάλλον είναι η τετρακίνηση Στο φρεναρισμα δεν εχει σημασια η τετρακινηση... Η θα μπλοκαρουν οι τροχοι, η δεν θα μπλοκαρουν... Το βαρος εχει σημασια στις κατηφορες. Ποσα και ποσα SUV περναγα με το Forester στην κατηφορα... Τεσπα... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΠΟΙΚΟΣ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΟΣ 1,288 Report post #1722 Posted February 12, 2019 Η διαφορά είναιωστον οδηγό. Πέρα από την πλάκα σίγουρα η τετρσκίνηση κάνει πάνω από την μισή δουλεία .. με τα παλία ελαστικά όμως που ήταν michelin energy saver του 15 με περίπου 50000 χιλιόμετρα η διαφορά είναι τεράστια ακόμα και σε στεγνό. Βέβαια η συγκριση είναι κάπως άκυρη , παλιό ελαστικό με καινούργιο και εντελως αλλου τύπου.... Quote WORK FOR IT! Share this post Link to post Share on other sites
MakisM 3,965 Report post #1723 Posted February 12, 2019 Απο χεραδες ειμαστε κομπλε ανα την επικρατεια. Oρθως η συγκριση ειναι τελειως ακυρη, αλλα οχι για τους λογους που νομιζεις εσυ. Τα Crossclimate ειναι ελαστικα 4 εποχων για χρηση σε στεγνο, βρεγμενο και ελαφρυ χιονι (light snow) παντα κατα τα λεγομενα της Michelin. Δεν ειναι χιονολαστιχα (snow tires) που σε πανε σε χιονι, παγο, φρεσκο, λιωμενο, παγωμενο, verglas. Η δικη μου φιλοσοφια, παντα ηταν καλοκαιρινα για τις 3 εποχες του χρονου και χιονολαστιχα Δεκεμβρη-Απριλη, σε σοβαρο τετρακινητο (Subaru Forester με κοντες σχεσεις) η μπροστοκινητο (Citroen Saxo). Κατεληξα στα Goodyear Ultragrip το 2007 και τα φορεσα και στα δυο αυτοκινητα. Δεν κολησα ποτε, μια φορα βγηκα απο το δρομο με το Saxo, γιατι σταματησα να βοηθησω καποιον και εβαλα χειροφρενο στην κατηφορα. Μιση ωρα αργοτερα, εβαλα μπρος, ελυσα το χειροφρενο, πατησα το γκαζι και το αυτοκινητο εστριψε αριστερα και χωθηκε στο χιονι. Το αριστερο πισω ταμπουρο ειχε κολησει με το χειροφρενο λογω κρυου και δεν ελυσε... Κατα τ'αλλα, εχω παει παντου, με παγο, χιονι, κρυο αλλα και ζεστη 28 βαθμους. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ΜΙΚ 17,469 Report post #1724 Posted March 20, 2019 Για πείτε βρε παιδιά πότε βγάζετε τα χιονολάστιχα. Προσωπικά καταρχάς εξασφαλίζω ότι οι πιθανότητες για φρέσκο χιόνι είναι μηδενικές (μετά τις 10 Απρίλη συνήθως) και μετά πρέπει να μην έχει χιόνια στο πλάι του δρόμου που λιώνουν και βρίσκεις πάγο το πρωί. Νομίζω είναι νωρίς ακόμα για όσους θέλουν να πάνε Παρνασσό. Quote Ευθεία μη φοβάσαι βρε Share this post Link to post Share on other sites
Χρήστος Λάππας 25,061 Report post #1725 Posted March 20, 2019 Εγώ μόλις κλείσει ο Παρνασσός. Quote Νίφει! Share this post Link to post Share on other sites