Jump to content
ΣΤΧ Safety

Χειμερινά Ελαστικά (Χιονολάστιχα)

Recommended Posts

Δημήτρη τα continental 850 έχω και εγώ εδώ και τρία χρόνια και είναι φανταστικά. Εσύ ξέρεις πόσο συχνά πατάνε χιόνι. Πρόπερσι στο Arlberg με πολύ χιόνι και παγωνιά είχαν πολύ καλή συμπεριφορά. Εγώ πάντως θα τα ξαναβάλω σίγουρα

 

Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημήτρη τα continental 850 έχω και εγώ εδώ και τρία χρόνια και είναι φανταστικά. Εσύ ξέρεις πόσο συχνά πατάνε χιόνι. Πρόπερσι στο Arlberg με πολύ χιόνι και παγωνιά είχαν πολύ καλή συμπεριφορά. Εγώ πάντως θα τα ξαναβάλω σίγουρα

 

Στάλθηκε από το SM-A705FN μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Σε ευχαριστώ πολύ Κώστα.

Και εγώ ανάμεσα στα Nokian και στα Continental είμαι....

Θα το ψάξω λίγο ακόμη και θα αποφασίσω.

 

Στάλθηκε από το MI 8 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φόρεσα χθες τα καινούργια. Πήγα σήμερα ένα Καρπενήσι για δουλειά. Θερμοκρασίες από 7 έως 21. Ψιλόβροχο. Γρηγορος ρυθμός οδήγησης. Παίρνουν άριστα. Αίσθηση, θόρυβος κλπ

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολυ καλο βιντεο! Προσωπικα, θα ηθελα να δω τα extreme high performance summer σαν τα Michelin Pilot Sport 4S τα οποια κατω απο τους 7 βαθμους ειναι κουτσουρα (στο στεγνο, ξεχνα το βρεγμενο και χιονι). H το Continental Extreme Contact Sport...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Θελω να ρωτησω το εξης:

 

Τοσα χρονια ανεβαινα με καθαρα χειμερινα ελαστικα. Περασα αρκετους χειμωνες με παγους, λασποχιονο, χιονι και οτι αλλο εχει το μενου. Δεν χρειαστηκε ουτε μια φορα να ξαναφορεσω αλυσιδες παροτι πισωκινητος.

 

Δυστυχως ομως δεν ειχα 2ο ζευγαρι ζαντες και αλλαζα απλα τα λαστιχα.

Τωρα αλλαξα αυτοκινητο και δεν ξερω τι να κανω με λαστιχα. Χειμερινα κοστοζουν περιπου 1000€. Σκεφτομαι για all-season’s

 

Το ερωτημα ειναι εαν καποιος ανεβο-κατεβαινει με τετοιο τυπο ελαστικου και 8/10 ειναι ΟΚ με ασφαλεια;

 

Αλυσιδες θα εχω και παλι για εκεινες τις 2 φορες.

 

(Ξερω οτι σαν το χειμερινο τιποτα. Απλα ολα τα υπολοιπα χλμ ειναι συμβατικα εντος Αθηνων...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

:

 

. , ,

 

2

1000. all-seasons

 

8/10 ;

 

2

 

( . ...)

Nokian Weatherproof ,

suv 3 30.000 35.000

 

!

 

MI 8 Tapatalk

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το εχω ξαναπει, και ας το ξαναπω.

 

Τα χειμερινα ελαστικα δεν ειναι επι πλεον εξοδο! Γλιτωνεις τα θερινα σου απο την αντιστοιχη φθορα. Εγω τα Goodyear Ultragrip τα φοραγα στο Forester Δεκεμβρη (καμμια φορα και Νοεμβρη) με τελος Απριλη. Σε δικες τους ζαντες.

 

Να το ξαναπω, τα χειμερινα ελαστικα δεν ειναι επι πλεον εξοδο!

 

Επι πλεον εξοδο ειναι αυτο που θα σου χρεωσει ο φαναρτζης οταν (και οχι αν) αστοχησει το all season την 'κακια στιγμη'...

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να προσθεσω, ξεχωριστα, οτι το Forester φοραγε (προφανως) all season και ειχε ισως το καλυτερο AWD της εποχης (και κοντες σχεσεις).

 

Γιατι φανταζεσαι εβαζα Ultragrip 5 μηνες το χρονο?

 

Μου το συνεστησε ο Παναγιωτης (επαγγελμα Δεσποτης) σε μια συναντηση που ειχαμε... :hehe::hehe: ..με προηγουμενο αυτοκινητο... στην χιονισμενη Ν. Υερσεη (New Jersey για μας τους βλαχους).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jimakos

 

Δεν καταλαβα την απαντηση σου η δεν μου το εμφανιζει καλα στο κινητο.

Please explain

Share this post


Link to post
Share on other sites

να σημειώσω κάτι για οσους βλέπουν και αμερικανικά reviews .άλλο το all season της αμερικής που ειναι απλά σαν βρόχολάστιχο και άλλο το all season της ευρώπης που είναι σαν χειμερινό με γόμα που αντέχει το καλοκαίρι της κεντρικής Ευρώπης. όποτε προσοχή στα αμερικανικά βίντεο που συνήθως κράζουν τα all season . η ευρώπη έχει πιο αυστηρά στάνταρ για να πάρει ένα λάστιχο το σύμβολο M+S και όσα all season το διαθέτουν είναι ok για χρήση τον χειμώνα .

όταν λέω ok εννοώ ότι θα έχει το 90% της απόδοσης ενός χειμερινού (για την πρώτη χρόνια χρήσης). η μεγάλη διαφορα στην αποδοση πιστεύω θα είναι με θερμοκρασίες καλοκαιριού ελλαδος . αρκετά all season με το ελληνικό καλοκαίρι λιώνουν και τα αυλάκια ενώνονται σε περιπτώσεις που πχ καποιος κάνει πολλά χλμ στην εθνική καλοκαίρι .

το καλοκαίρι η απόδοση ενός all season θα είναι στο 70% ενός καλοκαιρινού . παραμαλακωνουν και στις στροφές η στο φρενάρισμα έχουν μια ασάφεια ..

 

και τον επόμενο χειμώνα η απόδοση του θα πέσει . ενώ το χειμερινό που δεν έχει φάει την ταλαιπωρια του ελληνικού καλοκαιριού είναι ετοιμοπόλεμο για 4-5 χειμώνες . ένα λάστιχο που έχει λιώσει στις θερμοκρασίες της ελλαδος το καλοκαίρι έχει πιο στρογγυλεμένα τακούνια και δεν γραπώνουν το χιόνι τόσο όσο όταν είναι καινούργια

Edited by StavRos
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

:

 

. , ,

 

2

1000. all-seasons

 

8/10 ;

 

2

 

( . ...)

Tapatalk ....

 

, 3 All season Nokian Weatherproof.

.

-20 ( ) 40

 

.

4x4 Suv Ducia Duster 140

30.000 ..

, 3 .

All season ..

...

 

 

MI 8 Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ελπίζω το Tapatalk να μην ξανά κάνει τα ίδια....

 

Λοιπόν, τα προηγούμενα 3 χρόνια φορούσα All season ελαστικά και πιο συγκεκριμένα τα Nokian Weatherproof.

Ήμουνα κάτι παραπάνω από ευχαριστημένος μιας που πραγματικά πήγα παντού με όλες τις συνθήκες και όλες τις εποχές χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

Από -20 με φρέσκο ή και παγωμένο χιόνι στο Πισοδέρι (είχα εκεί τροχόσπιτο) μέχρι και 40 βαθμούς στην Χαλκιδική.

Η συμπεριφορά ήταν άψογη πάντα!

Βέβαια εδώ πρέπει να πω τα εξής.

Τα φορούσα σε ένα 4x4 Suv Ducia Duster που σίγουρα η συμπεριφορά του είναι πολύ διαφορετική από ένα πισωκίνητο επιβατικό, με μέγιστη ταχύτητα τα 140 χμλ.

Το λάστιχο με έβγαλε τρεις χειμώνες και δύο καλοκαίρια δηλαδή γύρω στα 30.000 χλμ και δεν είχε λιώσει καθόλου. Το τρίτο καλοκαίρι όμως πραγματικά ενώ είχε ακόμη πέλμα άρχισα να βλέπω πως σιγά σιγά ξεκίνησαν να ξεκολλάνε τα τακούνια του οπότε και έβαλα τα καλοκαιρινά...

Εν κατακλείδι, η άποψη μου είναι πως εάν θες να μην ασχοληθείς για 3 χρόνια με το βάλε βγάλε, είσαι οκ.

Πάντα όμως το All season λάστιχο είναι ένας συμβιβασμός...

Διαλέγεις και παίρνεις...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η απόδοση των χειμερινών ελαστικών βασίζεται σε δύο παράγοντες στο υλικό και την σχεδίαση τους. Αυτά τα δύο σχετίζονται μεταξύ τους και καθορίζουν την απόδοση τους. Οι εγκοπές που έχουν εγκλωβίζουν χιόνι και έτσι υπάρχει η πρόσφυση (σε ορισμένα είναι παραλληλόγραμμα μικρά κενά). Σε σκληρό χιόνι λειτουργούν ως "κοπτικές" ακμές και βελτιώνουν την πρόσφυση. Σε χαμηλές θερμοκρασίες δεν σκληραίνουν και δεν χάνονται τα προηγούμενα χαρακτηριστικά. Για αυτό τον λόγο παρατηρούμε ότι σχετικά παλιά χιονολάστιχα σε σκληρό χιόνι δεν αποδίδουν ενώ σε μαλακό είναι πολύ καλύτερα. Έτσι η σχεδίαση μπορεί να μας δώσει πληροφορίες για το που αποδίδουν καλύτερα. Τα έντονα "τακούνια" βοηθάνε σε αρκετό και βαρύ χιόνι. Με την χρήση ,ιδιαίτερα σε σε ζεστή άσφαλτο, τα κοψίματα γίνονται πιο μικρά και λιγότερο κοφτερά και ταυτόχρονα σκληραίνουν.

Τα all season έχουν νιφάδα άρα ενδείκνυνται για το χιόνι αλλά για να αντέχουν το καλοκαίρι περιορίζεται η απόδοση σε χαμηλές θερμοκρασίες. Οι πολλές αυλακώσεις μειώνουν την πρόσφυση σε στεγνό. Η απόδοση τους στηρίζεται στον σχεδιασμό τους και λιγότερο στο υλικό κατασκευής.

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

.....................................ενώ το χειμερινό που δεν έχει φάει την ταλαιπωρια του ελληνικού καλοκαιριού είναι ετοιμοπόλεμο για 4-5 χειμώνες .................................

 

Και παραπάνω!

  • Like 1

53439599_2068663559920176_2642105202932449280_o.jpg?_nc_cat=108&_nc_ht=scontent.fath7-1.fna&oh=949ee377df86ea39cb0241879a9b002b&oe=5D132E68

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενα εχω να σας πω παιδες. Το πρωτο ποστ του εν λογω νηματος, εξηγει με ολη τη λεπτομερεια τι ειναι και πως λειτουργουν τα χιονολαστιχα. Πολλες απο τις θεωριες που διαβαζω εδω μεσα ειναι το λιγωτερο για κλαματα. Μπειτε στον κοπο να το διαβασετε για να μην λετε ανακρίβειες.

 

Sorry, αλλα αυτη ειναι η πικρη αληθεια...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ελπίζω το Tapatalk να μην ξανά κάνει τα ίδια....

 

Λοιπόν, τα προηγούμενα 3 χρόνια φορούσα All season ελαστικά και πιο συγκεκριμένα τα Nokian Weatherproof.

Ήμουνα κάτι παραπάνω από ευχαριστημένος μιας που πραγματικά πήγα παντού με όλες τις συνθήκες και όλες τις εποχές χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.

Από -20 με φρέσκο ή και παγωμένο χιόνι στο Πισοδέρι (είχα εκεί τροχόσπιτο) μέχρι και 40 βαθμούς στην Χαλκιδική.

Η συμπεριφορά ήταν άψογη πάντα!

Βέβαια εδώ πρέπει να πω τα εξής.

Τα φορούσα σε ένα 4x4 Suv Ducia Duster που σίγουρα η συμπεριφορά του είναι πολύ διαφορετική από ένα πισωκίνητο επιβατικό, με μέγιστη ταχύτητα τα 140 χμλ.

Το λάστιχο με έβγαλε τρεις χειμώνες και δύο καλοκαίρια δηλαδή γύρω στα 30.000 χλμ και δεν είχε λιώσει καθόλου. Το τρίτο καλοκαίρι όμως πραγματικά ενώ είχε ακόμη πέλμα άρχισα να βλέπω πως σιγά σιγά ξεκίνησαν να ξεκολλάνε τα τακούνια του οπότε και έβαλα τα καλοκαιρινά...

Εν κατακλείδι, η άποψη μου είναι πως εάν θες να μην ασχοληθείς για 3 χρόνια με το βάλε βγάλε, είσαι οκ.

Πάντα όμως το All season λάστιχο είναι ένας συμβιβασμός...

Διαλέγεις και παίρνεις...

 

 

αυτο συνεβη και σε Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 . Μετα απο 2 καλοκαιρια ειχαν λιωσει τα τακουνια και ειχαν ενωθει οι αυλακιες. σαν καποιος να τις ελιωσε και αυτες κολλησαν μεταξυ τους. βεβαια η χρηση τους το καλοκαιρι ηταν πολλα χλμ στην εθνικη ......

Edited by StavRos
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενα εχω να σας πω παιδες. Το πρωτο ποστ του εν λογω νηματος, εξηγει με ολη τη λεπτομερεια τι ειναι και πως λειτουργουν τα χιονολαστιχα. Πολλες απο τις θεωριες που διαβαζω εδω μεσα ειναι το λιγωτερο για κλαματα. Μπειτε στον κοπο να το διαβασετε για να μην λετε μ@λ@κιες.

 

Sorry, αλλα αυτη ειναι η πικρη αληθεια...

απο το 2008 εχουν αλλαξει παρα πολλα στην χημεια των ελαστικων (ειδικα των all season) . τα all season εχουν κανει αλματα την τελευταια δεκαετια και για αυτο βλεπουμε την αποδοση τους τοσο κοντα με των χειμερινων

 

κατα τα αλλα πολυ σωστα τα λεει το πρωτο ποστ

Edited by StavRos
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ και δυο χρόνια, στο Pinin φοράω τα all season/all terrain dueler a/t 001 (η εξέλιξη των dueler 693 που γράφει ο Μάκης στο πρώτο ποστ εδώ) που πλέον έχουν αλλαγμένη γόμα και σχεδίαση για χιόνι και φέρουν το σήμα της νιφάδας με τις τρεις κορυφές (3PMSF). Η απόδοση τους τους τελευταίους δυο χειμώνες ανεβοκατεβαίνοντας τον Παρνασσό (κυρίως) ήταν άψογη (σε συνδυασμό με τετρακίνηση). Έχω πάντα αλυσίδες μαζί φυσικά.

 

Επίσης δεν έχω δει κάποια σημαντική αλλοίωση μετά από δυο καλοκαίρια και αρκετή οδήγηση σε διαφορετικών καταστάσεων χωμάτινους δρόμους. Στον αυτοκινητόδρομο έως 150 χλμ/ω μαξ οδηγώ ούτως ή άλλως.

 

Φέτος ελπίζω να παραμείνουν το ίδιο καλά αν και νομίζω θα είναι ο τελευταίος χειμώνας τους.

  • Like 1

Skiing is a dance, and the mountain always leads.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Με αll season, σε honda hrv, έβαλα κάποιες φορές αλυσίδες,ενω με xιονολαστιχο , πικαντο, ανέβηκε ανηφόρα, που κωλοσε Ναβάρα!

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

3500 χλμ με τα Debica Frigo HP2.Πάει έλα Ljubljana και χιονάκι(νιφαδουλες) είδα μόνο στην Νότια Σερβία για λίγο στον γυρισμό. Θερμοκρασίες από - 8 έως +2 Τα λάστιχα άψογα στον αυτοκινητόδρομο. Αλλά λίγο χιονακι ρε παιδιά όλα τα Βαλκάνια ξεραΐλα....

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά από ένα πολύ καλό deal που μου έκατσε μέσω γνωστού, έβαλα φέτος τα Lassa Snoways 3 στο Ατος σε διάσταση 155/70/13.

Ούτε που την είχα ξανακουσει την συγκεκριμένη μάρκα. Τα έβαλα μόνο και μόνο λόγο της πολύ δελεαστικης τιμής.

Τα προηγούμενα χειμερινά ήταν τα Savva Esquimo τα οποία με οδήγησαν για 4 χειμώνες παντού, ειλικρινά παντού όμως, αλλά δυστυχώς η τιμή τους ανέβηκε αρκετά, τουλάχιστον για την δική μου διάσταση, οπότε δυστυχώς και απέρριψα(((.

 

Οι πρώτες εντυπώσεις των Lassa είναι πολύ θετικές.

Μετά τίς δύο κακοκαιρίες που μας έκατσαν, Ζηνοβία και Ηφαιστίωνας, είχα την ευκαιρία να οδηγήσω σχεδόν σε όλες τις συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος τον χειμώνα..... στεγνό, βρεγμένο, χιονισμένο, παγωμένο.... δεν οδήγησα ακόμα σε πυκνό χιόνι....

Άψογο σε όλα. Το απόλυτο highlight ήταν η κατάβαση στις παγωμένες φουρκέτες στο χωριό Μάρμαρα Φθιώτιδας, όπου ειλικρινά παρ' όλο που οδηγώ αρκετά χρόνια σε χειμερινές συνθήκες, τέτοιο σφίξιμο στο στομάχι δεν θυμάμαι να έχω ξανανιώσει.

Πρώτη σαιζόν λοιπόν παρέα με τα Snoways καί απ'ότι φαίνεται η επιλογή φαίνεται πέρα για πέρα επιτυχημένη. Τίμιο ελαστικό για ένα τίμιο αυτοκίνητο....

 

Φιλικά,

Σπύρος

  • Like 3

Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...