Jump to content
porfirio

Ελεύθερη πτώση / BASE jump: MΠΑΜΠΑ ΠΕΦΤΩΩΩΩΩ!!!!!!!!!!!!!!!

Recommended Posts

Του κ. Γιάννη Λυκάκη εννοείς? Πολλοί παράγοντες που δεν λαμβάνουμε μέρος, πολλά κουτσομπολιά, πολύ ίντριγκα και πολύ υψηλές τιμές...

 

Από κοντά τα περαιτέρω :wink:

 

Φιλικά

Το "Μαύρο Πρόβατο" του Φόρουμ

Παναγιώτης


Χαιρετισμούς από τη χώρα της γραφειοκρατίας

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΠΑΝΟ ΜΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ.ΜΙΑ ΜΙΝΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΟΣΕΣ ΠΤΩΣΕΙΣ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΟΣΤΟΣ ΣΧΟΛΗΣ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-ΠΤΩΣΕΩΝ.ΠΟΣΟ ΝΩΡΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΤΟ ΜΟΥΧΑΜΠΕΤΙ?

ΝΟΜΙΖΩ ΣΤΑΡΑ ΖΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΦΙΛΙΠΟΥΠΟΛΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΓΛΙΤΩΣΩ...ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΦΑΓΗΤΑ.

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΤΑΣΗ ΑΠΟ ΓΙΑΤΡΟ ΣΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΕΚΕΙ?

ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΡΟΑΜΙΝΓΚ?

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΙΜΕΣ ΓΙΑ ΒΟΥΛΓΑΡΟΥΣ ΚΑΙ ΞΕΝΟΥΣ ΩΣ ...ΕΙΘΙΣΤΑΙ?


ORDEM E PROGRESSO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για έναν εντελώς αρχάριο κοστίζει 700 Ευρώ και περιλαμβάνει:

 

-Εκπαίδευση εδάφους (information, briefings, ground training, landings)

- 8 άλματα από αεροπλάνο τα οποία διαχωρίζονται σε στατικού ιμάντα (static line) και ελευθέρας (freefall). Το τι διαχωρισμός θα γίνει εξαρτάται από το πόσο γρήγορα προσαρμόζεται ο εκπαιδευόμενος. Συνήθως η αναλογία είναι 5-3 (στατικού-ελευθέρας) ή και 6-2. Υπήρξαν σπάνιες περιπτώσεις 7-1 ή και "καλών" μαθητών που έκαναν 4-4 ή 3-5.

- Διαμονή και διατροφή για 3 ημέρες (3 διανυκτερεύσεις Πέμπτη-Παρασκευή-Σάββατο) και 3 ημέρες πρωινό-μεσημεριανό-βραδινό.

 

Η εκπαίδευση δεν περιλαμβάνει την μεταφορά από και προς το Drop Zone καθώς και οποιαδήποτε άλλα έξοδα εντός Βουλγαρίας.

 

Όσον αφορά την εξέταση ιατρού, έχει ο καθένας από εμάς φροντίσει να περάσει τις εξετάσεις εδώ και απλά τα πιστοποιητικά τα μαζεύει ο εκπαιδευτής και τα παραδίδει στο Jump Master της Ζώνης.

 

Τιμές για ξένους υπάρχουν. Για Βούλγαρους όχι, ελάχιστοι από αυτούς μπορούν να "αντέξουν" το κόστος να κάνουν παραπάνω από 2-3 άλματα μέσα σε 3 ημέρες και το καλύπτουν "πακετάροντας" τα αλεξίπτωτα των ξένων (δηλαδή τα δικά μας :? ).

 

Φιλικά

Το "Μαύρο Πρόβατο" του Φόρουμ

Παναγιώτης


Χαιρετισμούς από τη χώρα της γραφειοκρατίας

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites
"πακετάροντας" τα αλεξίπτωτα των ξένων (δηλαδή τα δικά μας :? ).

 

Τα εισαγωγικά πάνε στην ποιότητα του πακεταρίσματος :?: :?: :?: :? :P:P :? :P

 

Ιάσων δεν θα αντέξω να πάω στη μάνα σου πάρω το κομπιούτερ που μου άφησες. Τα SL9 κάτι πάει και έρχεται


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοίτα η ποιότητα του πακεταρίσματος των Βούλγαρων είναι άψογη. Ποτέ δεν συναντήσαμε κανένα πρόβλημα και έχουν άριστο feedback όταν τους κάνουμε υποδείξεις η προτάσεις.

 

Βέβαια θα ρωτήσετε "Μα καλά, γιατί δεν τα διπλώνετε εσείς?"

 

Η απάντηση είναι ότι όταν κάνεις από 3 εώς 5 άλματα την ημέρα, μετά το άλμα δεν έχεις την αντοχή να κάτσεις 30 λεπτά στα γόνατα και να διπλώσεις το αλεξίπτωτό σου. (άσε που μερικές φορές έχει και ντάλα ήλιο).

 

Φιλικά

Το "Μαύρο Πρόβατο" του Φόρουμ

Παναγιώτης


Χαιρετισμούς από τη χώρα της γραφειοκρατίας

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites
Του κ. Γιάννη Λυκάκη εννοείς? Πολλοί παράγοντες που δεν λαμβάνουμε μέρος, πολλά κουτσομπολιά, πολύ ίντριγκα και πολύ υψηλές τιμές...

 

Από κοντά τα περαιτέρω :wink:

 

Ναι, αυτόν.... Για τα κουτσομπολιά και την ίντριγκα δεν ξέρω, αλλα για τις τιμές έχεις δίκιο, εμείς για να πάρουμε το γ...πτυχίο του πιλότου έχουμε φάει χοντρό .... πιάσιμο. Ασε που έχω σχεδόν συμπληρώσει τις ώρες και ακόμα να μας στείλουν Αθήνα για γραπτά...


Every soldier has two families: Those you raise, and those you raise hell with...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Απλά να έχεις υπόψη ότι τα στρατιωτικά άλματα δεν θα σε βοηθήσουν σε κάτι ( και εγώ αλεξιπτωτιστής υπηρέτησα) διότι το " εν, δυο, φεύγω " σου είναι παντελώς άχρηστο στην ελεύθερη.....τα σημεία που πρέπει να προσέξεις είναι διαφορετικά απο αυτά μας πρήζανε στον στρατό...

Φιλικά

Σπύρος :twisted:

Ειμαι σιγουρος οτι θα σε βοηθησουν στην προσγειωση,που δεν νομιζω να δινεται τοση εκταση μεσα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα...και αρκετη αυτοπεποιθηση για το αλμα γενικοτερα και την προσγειωση ειδικοτερα(αν δεν κανω λαθος τα περισσοτερα ατυχηματα συμβαινουν στην προσγειωση,ειτε ειναι στατικου ιμαντα ειτε ελευθερας) :!:

ΤΕΛΟΣ δεν περιγραφω αλλο...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ειμαι σιγουρος οτι θα σε βοηθησουν στην προσγειωση,που δεν νομιζω να δινεται τοση εκταση μεσα σε τοσο μικρο χρονικο διαστημα...και αρκετη αυτοπεποιθηση για το αλμα γενικοτερα και την προσγειωση ειδικοτερα(αν δεν κανω λαθος τα περισσοτερα ατυχηματα συμβαινουν στην προσγειωση,ειτε ειναι στατικου ιμαντα ειτε ελευθερας) :!:

 

Περισσότερη αυτοπεποίθηση ίσως, αλλά η προσγείωση με αλεξίπτωτο ελευθέρας ( ξεχάστε τα στρογγυλά του στρατού) είναι ανώδυνη και πανεύκολη.....ατυχήματα στην προσγείωση είναι εξαιρετικά σπάνια :lol:

 

Φιλικά

Σπύρος :P


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

panio εχω ακουσει οτι δεν ειναι αναγνωρισμενη η ομοσπονδια στην βουλγαρια αληθευει?


43198072.jpg

 

drop cliffs, not bombs

Share this post


Link to post
Share on other sites
panio εχω ακουσει οτι δεν ειναι αναγνωρισμενη η ομοσπονδια στην βουλγαρια αληθευει?

 

Δυστυχώς τέτοιες φήμες κυκλοφορούν κατά καιρούς στον κύκλο των Ελλήνων αλεξιπτωτιστών. Επίσης ξέρω και ποιός/ποίοι τις διαδίδουν.

 

Αλλά όχι, η ομοσπονδία της Βουλγαρίας είναι αναγνωρισμένη από την Διεθνή Ομοσπονδία Αλεξιπτωτισμού και τα διπλώματα που εκδίδει (γιατί εκεί είναι το ζουμί) είναι αναγνωρισμένα παγκοσμίως.

 

Φιλικά

Το "Μαύρο Πρόβατο" του Φόρουμ

Παναγιώτης


Χαιρετισμούς από τη χώρα της γραφειοκρατίας

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites

Βρέθηκα το Σάββατο το μεσημέρι στη Λαμία, για να ανταλλάξουμε ένα αεροπλάνο με τους αλεξιπτωτιστές. Στη δίωρη παραμονή μου στο χώρο έκανα τις ακόλουθες διαπιστώσεις:

 

-Οι αλεξιπτωτιστές ήταν λίγοι στο σύνολο, καμια 10αριά νομίζω

-Για να γίνει ένα cessna 172 κατάλληλο για ρίψεις, κυριολεκτικά γδύνεται, βγαίνουν τα πίσω και το μπροστά δεξί κάθισμα, καθώς και η επίσης δεξίά πόρτα. Επίσης βγαίνει και το δεξί χειριστήριο...

-Οι αλεξιπτωτιστές που είδα δεν έκαναν ελευθερη πτώση για πάνω απο 4 με 5 δευτερόλεπτα και άνοιγαν σχεδόν κατευθείαν.

-Η προσγείωση (ή όπως αλλιώς τη λένε) μου φάνηκε πολύ εύκολη- προφανώς υπάρχει καποιου είδους φρένο το οποίο μειώνει το ρυθμό καθόδου κατα πολύ- όλοι τους έμεναν όρθιοι μετά την επαφή με το έδαφος (καμμιά σχέση με τις ταινίες οπου ο ηθοποιός-κασκαντέρ κτλ. πέφτει και κάνει 10 τούμπες

-Γενικά μου φάνηκε πολύ ενδιαφέρον, αλλα δεν με βλέπω να το δοκιμάζω... :?


Every soldier has two families: Those you raise, and those you raise hell with...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρατηρήσεις σε αυτό που λέει ο Αριστομένης:

 

1) Όντως το cessna 172 είναι πολύ στενό για ρίψεις, με τους αλεξιπτωτιστές να κάθονται στο πάτωμα και να βουτάνε από την πόρτα η οποία είναι μικρή.

 

2) Θυμάσαι υψόμετρο που έφτανε το Cessna? Μήπως ήταν περίπου 1300 μέτρα? (4000 feet?)

 

3) Προσγείωση λέγεται Αριστομένη και πραγματοποιείται με ταυτόχρονο τράβηγμα των φρένων που αναγκάζει το αλεξίπτωτο σχεδόν να αιωρηθεί πάνω από το έδαφος.

 

Φιλικά

το "Μαύρο Πρόβατο" του Φόρουμ

Παναγιώτης


Χαιρετισμούς από τη χώρα της γραφειοκρατίας

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites
3) Προσγείωση λέγεται Αριστομένη και πραγματοποιείται με ταυτόχρονο τράβηγμα των φρένων που αναγκάζει το αλεξίπτωτο σχεδόν να αιωρηθεί πάνω από το έδαφος.

 

FLARE λέγεται και σε εμάς Αρίστο

 

Μάλλον ο κύριος Αναστασίου έκανε κοπάνα από τα θεωρήτικά εκείνη η μέρα 8)

 

Επίσης την ώρα που προσγειώνεσαι κρατάς και τα δυο φρένα λίγο πριν μπει σε full stall και τριάντα πόντους πριν πατήσεις αμολάς το ένα φρένο οπότε το μισό αλεξίπτωτο φεύγει με απίστευτη ταχύτητα να κάνει την κίνηση ελικοπτέρου. Η μια πτέρυγα ξαφινκά μπαίνει σε πτήση και η άλλη παραμένει ένα κλικ πριν το stall. Ονομάζεται spin landing και μην πείτε στον Slav ότι το έκανα. ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟΤΑΤΟ

 

Υποθέτω με ελευθέρας μόνο πολύ καλοί θα το κάνουν


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites
2) Θυμάσαι υψόμετρο που έφτανε το Cessna? Μήπως ήταν περίπου 1300 μέτρα? (4000 feet?)

 

 

Τώρα τί να σου πώ, όσο ήμουν εκεί το αεροπλάνο απογειώθηκε μία φορά, άφησε έναν σε χαμηλό ύψος (μου είπαν οτι είχε μήνες να πέσει, γι αυτό) και μετά πήρε κι αλλο ύψος και άφησε τους υπόλοιπους. Νομίζω η δεύτερη ρίψη ήταν στα 4000 πόδια (απ οτι μπορω να υπολογίσω με το μάτι)

 

Y.Γ. τελικά είναι flare ή προσγείωση;


Every soldier has two families: Those you raise, and those you raise hell with...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ξέρω βρε εξυπνάκια ότι λέγεται flare, απλά το έγραψα στα ελληνικά (γιατί το "αιώρηση" δεν σου έκανε?).

 

Με ορισμένα αλεξίπτωτα τα οποία έχουν ελάχιστα τετραγωνικά πόδια επιφάνεια (120, 100, :P8) ) το spin landing είναι μονόδρομος για τους αλεξιπτωτιστές καθώς το "πανί" έχει τρομερή προωθητικότητα (βλ. 60-80 χλμ/ώρα).

 

Αρίστο ο υπολογισμός στα 4000 πόδια έγινε από την αναφορά σου για μόλις 4-5 δευτερόλεπτα ελεύθερη πτώση (και σωστά το υπολόγισα μάλλον). Να υπενθυμίσω ότι τα πρώτα 300 μέτρα (περίπου 1000 πόδια) διανύονται μέσα σε 10 δευτερόλεπτα πτώσης. Αν βάλουμε ότι στα 3000 πόδια ωφείλεις να βρίσκεσαι κάτω από θόλο, τότε τραβάς περίπου στα 3.300. (εξού και υπολογίζεται το υψόμετρο σε 4.000 πόδια, τράβηγμα στα 3.330 μετά από 700 πόδια πτώσης, 3000 πόδια ανοιχτός κάτω από θόλο).

 

Εκπαιδευόμενοι ήταν όλοι τους και πέφτουν από τόσο χαμηλά? (τσάμπα η απογείωση του Cessna βρε παιδί μου...)

 

Φιλικά

Το "Μαύρο Πρόβατο" του Φόρουμ

Παναγιώτης

 

Υ.Γ. Μιχαλάκη σχολείο τετραγώνου έχει τώρα, περίμενε να γυρίσω :lol:


Χαιρετισμούς από τη χώρα της γραφειοκρατίας

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites
Μάλλον ο κύριος Αναστασίου έκανε κοπάνα από τα θεωρήτικά εκείνη η μέρα :lol:

 

Το ξέρω βρε εξυπνάκια ότι λέγεται flare...

 

 

Συνεχίστε παιδιά.... Καλά τα πάτε...!!!!!!!!!!!!!!!!! (Αντε να αυξήσουμε τη θεαματικότητα του thread!!!!!!!!!!!!!) :lol:


Every soldier has two families: Those you raise, and those you raise hell with...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Συνεχίστε παιδιά.... Καλά τα πάτε...!!!!!!!!!!!!!!!!! (Αντε να αυξήσουμε τη θεαματικότητα του thread!!!!!!!!!!!!!) :lol:

 

Να ρωτήσεις τον κύριο εαν έχει δίπλωμα (Ρώτα τη Παρασκευή ώστε να απαντήσουμε και οι δύο τη Δευτέρα)

 

Παναγίωτη για βάλε κάνα βιντεάκι

 

Σοβαρά μιλάς προσγείωση με 60-:lol: :?: :?: :?: :?: :?:

Εδώ με 10 χιλιόμετρο ούριο δηλαδή 47 και τρέμουμε να προσγειωθούμε :? :? :? :? :?


Ευθεία μη φοβάσαι βρε

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κοιτάχτε, η ελεύθερη πτώση δεν είναι φτηνό άθλημα. Είναι πιθανότατα πιό ακριβό και από το παραπέντε και από το σκι.

Λοιπόν πάμε σε τιμές για αρχαρίους και τιμές για προχωρημένους (καθώς πολλοί έχουν ενδιαφερθεί κατά καιρούς και θέλουν να μάθουν τι και πως).

 

ΠΡΩΤΟ ΠΑΚΕΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ: Έχω αναφέρει τιμές σε προηγούμενο δημοσίευμά μου στην ίδια ενότητα

 

Δεύτερη επίσκεψη στη Βουλγαρία:

 

Τιμή ανά άλμα: 25 Ευρώ

Ενοικίαση αλεξιπτώτου ανά άλμα : 10 Ευρώ

Πακετάρισμα αλεξιπτώτου ανά άλμα : 5 Ευρώ

 

Coaching (επιτήρηση από εκπαιδευτή): 100 Ευρώ

 

Μεταφορά από και προς τη Βουλγαρία: 100 Ευρώ

 

Διαμονή-Διατροφή για 3 ημέρες: 60 Ευρώ (τρέχουσες τιμές)

 

Αφού πάρεις το πτυχίο (απαιτούντα 20 νομίζω πτώσεις ελευθέρας ή 5 λεπτά συνολικής ελεύθερης πτώσης) τότε δεν υπάρχουν έξοδα για το Coaching.

 

Για περαιτέρω επισκέψεις στη Βουλγαρία να υπολογίζετε περίπου 10 άλματα τη φορά (400 Ευρώ), διαμονή-διατροφή και μεταφορά (160 Ευρώ).

 

Άλλες απορίες?

 

Φιλικά

Το "Μαύρο Πρόβατο" του Φόρουμ

Παναγιώτης

 

Υ.Γ. Κάποια στιγμή θα κάνω και ένα post για τον εξοπλισμό και το κόστος του. Αν το ξεχάσω, υπενθυμίστε μου.


Χαιρετισμούς από τη χώρα της γραφειοκρατίας

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Συνεχίστε παιδιά.... Καλά τα πάτε...!!!!!!!!!!!!!!!!! (Αντε να αυξήσουμε τη θεαματικότητα του thread!!!!!!!!!!!!!) 8)

 

Να ρωτήσεις τον κύριο εαν έχει δίπλωμα (Ρώτα τη Παρασκευή ώστε να απαντήσουμε και οι δύο τη Δευτέρα).

 

Πλάκα, πλάκα, μπορεί να περάσω από εξετάσεις την Κυριακή το πρωί :oops:

 

Παναγίωτη για βάλε κάνα βιντεάκι

 

Όταν μου στείλουν το DVD με τα άλματα της πρώτης μου αποστολής (τα έχω σε Video) και βρω και χώρο θα βάλω κατιτίς. Μέχρι τότε αναμονή ή σπίτι μου.

 

 

Σοβαρά μιλάς προσγείωση με 60-:D :?: :?: :?: :?: :?:

Εδώ με 10 χιλιόμετρο ούριο δηλαδή 47 και τρέμουμε να προσγειωθούμε :? :? :? :? :?

 

Μιλάω για προσγείωση με τελική ευθεία και ούριο και μετά spin landing, δηλαδή τέρμα φρένο (ένα εκ των δύο), γρήγορη στροφή κόντρα στον άνεμο, flare και πάτημα στο έδαφος. (αλλά μιλάμε να είσαι πραγματικά έμπειρος).

 

Φιλικά

Το "Μαύρο Πρόβατο" του Φόρουμ

Παναγιώτης


Χαιρετισμούς από τη χώρα της γραφειοκρατίας

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το ξέρω βρε εξυπνάκια ότι λέγεται flare, απλά το έγραψα στα ελληνικά (γιατί το "αιώρηση" δεν σου έκανε?).

 

Με ορισμένα αλεξίπτωτα τα οποία έχουν ελάχιστα τετραγωνικά πόδια επιφάνεια (120, 100, :D:shock: ) το spin landing είναι μονόδρομος για τους αλεξιπτωτιστές καθώς το "πανί" έχει τρομερή προωθητικότητα (βλ. 60-80 χλμ/ώρα).

 

 

Υ.Γ. Μιχαλάκη σχολείο τετραγώνου έχει τώρα, περίμενε να γυρίσω :D

 

Aπλά να προσθέσω κάτι σε αυτά που είπε ο Πάνος: σήμερα πλέον τα περίσσότερα θανατηφόρα ατυχήματα στην ελεύθερη πτώση γίνονται κατά την διάρκεια της προσγείωσης.......δηλαδη αλεξιπτωτιστές προσπαθούν να κάνουν κόλπα (χαμηλές στροφές κτλ) κατά την προσγείωση με αλεξίπτωτα μικρού θόλου΄και καμιά φορά δεν τους βγαίνει σε καλό και σκάνε στο έδαφος με αρκετά χλμ......τραγικό αλλά έτσι είναι.....

στο σκι για παράδειγμα αν κάποιος αρχάριος πάρει ένα racing πέδιλο απλά δεν θα μπορεί να το στρίψει κτλ έτσι μετά απο κανα δυο καταβάσεις θα πάει για καφέ.......στην ελεύθερη πτώση αν ένας αρχάριος κάνει κάτι αντίστοιχο τότε μπορεί να πάθει πολύ άχημη ζημιά......

Γι' αυτό τα πανιά των αρχαρίων είναι μεγάλα έως τεράστια και συγχωρούνε ένα σωρό λάθη, είναι "εκνευριστικά" αργά αλλά ακόμα και με αυτά πρέπει να τηρούνται ευλαβικά ορισμένοι κανόνες ασφαλείας

Κατά τα άλλα όπως έγραψα και σε προηγούμενο ποστ η προσγείωση είναι ένα πολύ απλό πράγμα, και μόνο με κακό χειρισμό του ίδιου του αλεξιπτωτιστή μπορεί να γίνει επικύνδινη......εγώ προσωπικά ποτέ δεν είχα κανένα πρόβλημα με την προσγείωση

 

Αυτά τα ολίγα έτσι για συμπλήρωμα......

 

Φιλικά

Σπύρος :lol:


Sky is not my limit.....it's my playground!!! :skydive:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λοιπόν μετά από 3 μέρες πτώσεων (για την ακρίβεια 2 από τις 3 καθώς την Παρασκευή έγιναν μόνο 2 άλματα και δεν ήμουν μέσα) έχω να καταθέσω τα εξής:

 

- Άμα πας αποστολή και κάνεις μόνο 6 άλματα σου φαίνονται λίγα.

- Η Γη φαίνεται πολύ μακριά από τα 3.000 μέτρα και έρχεται κοντά πολύ γρήγορα άμα πέφτεις με 200+ χιλιόμετρα

- Πάντα να δένετε το κράνος σας πριν πηδήξετε από το αεροπλάνο, αλλιώς χάνετε 1500 μέτρα πτώσης παλεύοντας με το κλιπ.

- Η προσγείωση με τετράγωνο είναι γελοία (τουλάχιστον εμένα έτσι μου φάνηκε). Sabre 210 και τα μυαλά στα κάγκελα (όρθιος με flare και άνετα).

 

Έγιναν και άλλες καλές φάσεις αλλά με έχει πιάσει βαρεμάρα - τσαντίλα (λόγω λίγων αλμάτων) και θα ξαναγράψω μετά την αποστολή τον Ιούνιο.

 

Φιλικά

Το "Μαύρο Πρόβατο" του Φόρουμ

Παναγιώτης

 

Υ.Γ. Επόμενη αποστολή 17 Ιουνίου μάλλον, για να ξέρετε όλοι εσείς που κατά καιρούς έχετε εκφράση διάθεση να ακολουθήστε. Επαφές μαζί μου.


Χαιρετισμούς από τη χώρα της γραφειοκρατίας

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest

Καταρχήν θέλω να χαιρετήσω όλα τα παιδιά που ασχολούνται ήδη ή που θέλουν ν'ασχοληθούν με αυτό το απίθανο άθλημα !!! Πρόκειται για μια μοναδική εμπειρία που αλλάζει οριστικά τον τρόπο σκέψης και ανοίγει νέους ορίζοντες!

 

Εμείς είμαστε 2 αδέλφια, 31 και 32 ετών, ο αδελφός μου Δημήτρης έχει ένα ταξί στην Αθήνα και εγώ, ο Θοδωρής, τελείωσα ιατρός και τώρα μπαίνω στρατό.

 

Τελειώσαμε το ΑFF (Accelerated Free Falling) στην Ιταλία, Bologna, στην σχόλη της Flygang (www.flygang.com). Για όσους ξέρουν, χρησιμοποίησαμε ενα Pilatus Porter, χωρητικότητας 10 αλεξιπτωτιστών, με υψόμετρο εξόδου τα 4,300 μέτρα. To AFF περιλαμβάνει 7 άλματα ελευθέρας (από τα 4,300μ μιλάμε για περίπου 60'' ελεύθερης), τα 6 με εκπαιδευτές, με αλεξίπτωτα Solo Throw Out (το εφεδρικό είναι το Smart 130), όλα με Cypress και απόλυτη ασφάλεια. Το όλο course είναι 1-2 Σαββατοκύριακα και κοστίζει 1250,00 + 40,00 η ιατρική επίσκεψη + 85,00 η ασφάλεια, σύνολο 1375,00. Πρόκειται για την πιο φτηνή AFF της CEE και φύσικα είναι USPA. Α, και δεν χρειάζεται να έχεις κάνει ή να κάνεις static.

Το Ticket είναι 21,00 για τα μέλη (100.00 εγγραφής για 1 χρόνο) και 25,00 για τα μη μέλη. 10,00 για τον εξοπλισμό και 5 για το packing. H παραμονή στο hangar είναι δωρεάν.

Όλα αυτά δεν τα λέω για να κάνω διαφήμιση (πάμε σε περισσότερα από 1 dropzones, οι τίμες είναι παρεμφερείς στα άλλα) αλλά για να καταλήξω ότι δεν χρειάζεται να δώσουμε υπέρογκα ποσά σε μερικούς Έλληνες εκπαιδευτές που την έχουν δει καπως και επιθυμούν να κάνουν μονοπώλιο στο skydiving, υποχρεώνοντας μας να δίνουμε 70,00 για ένα άλμα από τα 3,500μ !!!

 

ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ στην γειτονική μας χώρα ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ, από τις 0830 ως το sunset, η ατμόσφαιρα είναι εκπληκτική, μιλάμε για ΠΟΛΛΟΥΣ skydivers (γνωρίζουμε και άλλα dropzones εκεί κοντα που γίνεται ακόμη περισσότερο χαμός!) και πολλά tandem (170.00 με video).

 

Όποιος θέλει να αγοράσει εξοπλισμό δίνουν και νεο και μεταχειρισμένο υλικό, τιμές νορμάλ, ενα Javelin ή ενα Mirage 130 me smart emergency και cypress 1 πάει γύρω στα 3,000.

 

Εμείς έχουμε από 35 άλματα ο καθένας και ανεβαίνουμε στην Flygang ή στα άλλα dropzone σχεδόν 1 φορά τον μήνα. Tο ταξίδι μας από Αθήνα ξεκινά την Παρασκευή ή την Πέμπτη με την μετάβαση στην Πάτρα, το Superfast ή η ΑΝΕΚ για Αγκώνα (μηχανή 45,00 και ατομο :lol:,00 πηγαινελα) φεύγει στις 15,00 και φτάνει την επόμενη στις 10,30. Από Αγκώνα το Dropzone είναι αλλά 200Km, οι βενζίνες και τα διόδια ειναι συνολικα γύρω στα 250-300,00 για 2 άτομα πηγαινελα. Από εκεί φεύγουμε την Κυριακή στις 19,00, φτάνουμε πάλι στην Αθήνα την Δευτέρα.

 

Ψάχνουμε λοιπόν άτομα για να κάνουμε το ταξίδι όλοι μαζί, αν νοικιάσουμε ένα van 7 ατόμων τα μεταφορικά θα μειωθούν σημαντικά, επιπλέον θεωρούμε ότι το skydivιng είναι ένα ομαδικό άθλημα, αξίζει να υπάρχει μια μεγάλη παρέα τόσο για το ταξίδι όσο και για τις ρίψεις!!

 

Οπότε περιμένουμε feedback απo εσάς, ανυπομονούμε να απαντήσουμε σε όλες τις απορίες σας, αν θέλετε μπορούμε να τα πούμε και από κοντά.

 

Blue Skies,

 

Ted & Jim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να μάθεις ποια παιδιά από το snowclub ασχολούνται με ελεύθερη πτώση καθώς και περισσότερες πληροφορίες για το άθλημα, δες εδώ:

 

http://www.snowclub.gr/modules.php?name=Fo...iewtopic&t=3094

 

και εδώ:

 

http://www.snowclub.gr/modules.php?name=Fo...viewtopic&t=905

 

Καλώς ήρθες στον Ελληνικό Σύλλογο Τουριστικής Χιονοδρομίας.


Νίφει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Posts

    • Εχμ....από ποιο μέγεθος και πάνω και με ποια κριτήρια χαρακτηρίζεται ως τέτοιο ένα χιονοδρομικό κέντρο ? 
    • Πέρα από "οράματα" και πλάκες, καφετέριες υπάρχουν στις Αγριόλευκες, στο ξενοδοχείο και στο καταφύγιο. Το ΧΚ χρειάζεται νέους αναβατήρες και οι διοικούντες/διαχειριστές  μυαλό (ή μήπως γιατρό;   ...γυάλινο πύργο !!!) Τελικά τα  emoticons από το παλιό forum δεν επανέρχονται;
    • Είναι η εποχή που  εξαγγέλλονται διάφορες μπούρδες νομίζοντας ότι απευθύνονται σε κοινούς χειροκροτητές και παίζουν με το δικό μας μικρό όραμα .......!   
    • Φανταζομαι οτι θεωρει οτι τουρισμος ειναι καφετεριες και θαλασσα.Και μιας και το χιονοδρομικο δεν εχει θαλασσα (ακομη) ειπε να φτιαξει την καφετερια 🙂  Δεν πιστευω να νομιζει κανεις οτι εχει επισκεφτει χιονοδρομικα του εξωτερικου ωστε να παρει ιδεες? Αν και το Μπανσκο εχει πολυ ομορφα spa 🙂  εκει μπορει να εχει παει. και μονο που τα λεει αυτα δημοσια σε συνεντευξη και με περηφανια, δειχνει το ποσο ανεπαρκης ειναι για να οραματιστει ενα συγχρονο χιονοδρομικο (μικρο-αλλα αυτο δεν παιζει σημασια) Εχω ενα βιτσιο, να διαβαζω βιογραφικα απο αυτους που θελω να κρινω τις αποψεις τους.Το δικο της, συμβαδιζει με αυτα που λεει παντως !  
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    No users celebrating today
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,618
    • Total Posts
      448,100
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,009
    • Most Online
      208

    Newest Member
    mariaxzn
    Joined
×
×
  • Create New...