Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Dtm

Ρύθμιση canting σε μπότες

Recommended Posts

Γεια χαρά !

 

υπάρχει κάποιος τρόπος για να ρυθμίσει κάποιος / να ελέγξει ότι είναι σωστό το canting στις μπότες?

Παρατήρησα το εξής : μετά από αρκετή ώρα σκι με "πονάει" το εξωτερικό περίπου μισό μέρος του πέλματος. Όχι στο πλάι αλλά από κάτω, στην πατούσα.

Ευχαριστώ.

 

Dennis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδη ολοι λιγο πολυ ποναμε κατω στην πατουσα, εαν ο πονος οφειλεται σε κακη κυκλοφορια (λογω σφιξιματος της μποτας) βοηθαει να ανοιξεις τα κλιπ οταν περιμενεις το λιφτ και οταν ανεβαινεις και να τα κλεισεις πριν αρχισεις την κατεβασια.

 

Φιλικα

 

ΜακηςΜ

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν υπαρχει σωστο και λαθος καντινγκ φιλε μου!

το προβλημα που εχεις με τον πονο, δεν οφειλεται στο καντινγκ, αλλα στην λαθος επιλογη μποτας πιθανον.

το καντιγκ εχει να κανει με το γωνιασμα των πεδιλων την στιγμη που στριβεις.

δεν μπορω να στο περιγραψω τωρα (γιατι ειναι 4:30 και.. νυσταζω!) αλλα αν θελεις πειραματισου μονος, και θα παθεις πλακα!

συγκεκριμμενα

βαλε το καντιγκ και στις δυο σου μποτες τερμα θετικο, και κανε μια καταβαση!

(εχε κι ενα κατσαβιδακι μαζι σου..)

βαλτο μετα τερμα αρνητικο (εντελως απο την αλλη μερια) και ξαναδοκιμασε!

θα πεις: τι σκατα?! αλλα σκι φορεσα?!

:-))))

χρησιμευει στους αθλητες που εχουν "στραβα" ποδια (βλεπε γονατα αγελαδας πχ) στο να κανουν σωστα γωνιασματα.

χρησιμευει επισης και στην περιπτωση που θελεις τα πεδιλα σου να γωνιαζουν περισσοτερο ή λιγοτερο, σε σχεση με το γωνιασμα που κανεις εσυ με τα ποδια σου.

μην ξεχνας να σφιξεις καλα τα καντινγκ στην καθε θεση που δοκιμαζεις. αλλιως γυρνουν στην νορμαλ τους θεση..

 

η νορμαλ (ουδετερη) θεση βρησκεται ως εξης: (και ειναι μοναδικη για καθε σκιερ!):

ξελασκαρεις τελειως τα δυο καντιγκ

βρισκεσαι σε επιπεδο εδαφος

και αρχιζεις και κουνιεσαι σαν χαζος, και χοροπηδας με μικρα πηδηματακια στο ιδιο σημειο που βρησκεσαι!

τοτε το καντιγκ παιρνει την θεση που "προσταζουν" τα δικα σου ποδια!

σκυβεις

τα σφιγγεις εκει που ειναι

και τελος!

παντως, δοκιμασε και τις θεσεις που σου ειπα.

θα παθεις πλακα, στο ξαναλεω..

;-)

 

ξεχασα να πω, οτι αρκετοι αθλητες εχουν τελειως αρνητικο καντιγκ μονιμα στις μποτες τους.

δηλαδη, ενω ειναι ορθιοι και ακινητοι, τα δυο τους πεδιλα ηδη γωνιαζουν προς τις εξωτερικες μεριες τους!

αρα χρειαζονται πολυ λιγοτερο γωνιασμα με τα ποδια τους, για να γωνιασει πολυ το πεδιλο..!

 

και επειδη ειμαι φοβερος ζωγραφος, εφτιαξα ενα τελειο σκιτσακι, ανταξιο του ντα βιντσι, για να σου εξηγησω

την σημασια του καντιγκ.

:angry: στο ενα σκιτσο η ρυθμιση του καντιγκ βοηθαει το γωνιασμα του εσωτερικου πεδιλου στην στροφη, και στην αλλη του εξωτερικου..

στην πραξη δηλαδη, γωνιαζεις λιγοτερο τα ποδια σου, αλλα γωνιαζουν περισσοτερο τα σκι..

:lol:

 

απολαυστε!:

canting7is.jpg


Drope The Poles!

Carving Is Beautifull!!

ATOMIC SL 11 Race Edition(1,55/1,63)/ ATOMIC GS 11 Race Edition(1,83) ATOMIC C 9 PULS - XENTRIX 412/DYNAMIC 310/NEOX 412/RACE 614

(ΓΕΜΙΣΑΜΕ ΑΤΟΜΙΚΣ!)

IPB Image

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dtm, για τον πονο που περιγραφεις μαλλον πρεπει να ελεγξεις οτι εχει γραφτει

για τους πατους στο θεμα "ski και πλατυποδια"

 

Tex

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.

Δεν με πονάει στην καμάρα, άρα μάλλον δεν με καλύπτει το "σκι και πλατυποδία".

θα δοκιμάσω να χαλαρώσω λίγο τα 2 κάτω κλιπς της μπότας.

Θα παίξω με το canting στο βουνό.

δυστυχώς οι μπότες μου (nordica speedmachine 10) δεν έχουν σύστημα χαλάρωμα/ παίξιμο ποδιού / σφύξιμο. έχει 2 βίδες (1 μέσα και 1 έξω μεριά) που είναι έκκεντρες. έτσι ρυθμίζουν.

αντιγράφω (FYI) κάποια interesting Links που βρήκα :

 

http://www.techsupportforskiers.com/tech_tip_3.htm

http://www.dcski.com/articles/view_article...&mode=headlines

http://www.becomeanexpertskier.com/article...A.ViewOnly.html

http://www.skimag.com/skimag/fall_line/art...,685273,00.html

http://www.psia-rm.org/pdf/Newsletters/Newsletter9-05.pdf

http://www.nike.com/joinbode/index.jsp?pro...B_AD_011606_AOL

%93_Align_and_Adjust'>http://www.livingnow.info/story/438/Ski_Bo...lign_and_Adjust

http://www.pet-hotel-and-travel.com/visitnh/3.html

http://custom-bootfitting.southernski.com/...ebalancing.html

http://skiing.about.com/od/skigear/ss/skibootcanting_2.htm

http://www.skimanitoba.com/pdf_files/boot_...undamentals.PDF

http://www.backseat.co.uk/cantingofskis.htm

http://www.howtoski.net/sub_boots4.htm

http://www.ifyouski.com/Gear/Boots/Adjust/

http://www.psia.org/01/home/home.asp

 

καλό σκι !

dennis

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Today's Birthdays

    1. Cancer
      Cancer
      (41 years old)
    2. zagla
      zagla
      (62 years old)
  • ONLINE

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      19,151
    • Total Posts
      460,817
  • Member Statistics

    • Total Members
      8,730
    • Most Online
      4,284

    Newest Member
    RichardWab
    Joined
×
×
  • Create New...