Myrto78 0 Report post Posted September 15, 2009 Γεια σας και χαρά σας! Μετά από χρόνια πιστοί στο Mürren λέμε φέτος με την παρέα μου να πάμε προς Zermatt. Κοιτάω τώρα για τη διαμονή (chalet, Ferienwohnung) και έχω μπερδευτεί. Δεν υπάρχει κάποιο μέρος του χωριού που είναι ski in-ski out; Παντού διαβάζω για λεωφορεία που σε πάνε στις πίστες... Επίσης όλα τα σαλέ που βρήκα είναι σε ένα χωριό που λέγεται Winkelmatten. Αυτό είναι το βασικό / πιο κεντρικό χωριό ή είναι έξω από το κυρίως Ζ; Αν είναι έξω, τότε πώς λέγεται η πιο κεντρική και κοντά στις πίστες περιοχή; Θα είμαι ευγνώμων σε όποιον έχει πάει και μπορεί να με συμβουλεύσει! :-) Μυρτώ Quote Share this post Link to post Share on other sites
C 370 Report post Posted September 15, 2009 check εδω http://zermatt.gadmin.ch/files/?id=16821 πριν κλείσεις δωμάτιο (να ζητήσεις την τοποθεσία στο χάρτη για να ξέρεις που είσαι σε σχέση με τα λιφτ (Το ΧΚ εκτείνεται σε 3 βουνά και παίζουν ουσιαστικά 3 τρόποι για να ανεβείς ... 1 τρένο για Rothorn/Sunega και το άλλο στο Gornegrat. Παίζει ένα bubble 8 ατόμων που σε ανεβάζει στο FURI από όπου πας ή Matterhorn ή Gornegrat) Μπορείς και να κατέβεις στο μέχρι το ποτάμι στο Zermatt με τα σκι όταν έχει χιονίσει στο χωριό αλλά απο εκεί θα περπατήσεις ή θα πάρεις λεωφορείο/ταξί για το ξενοδοχείο σου ski in ski out ξέρω τα Gornegrat 3100μ (ΠΑΡΑΝΟΙΚΗ ΘΕΑ και έλλειψη οξυγόνου) και Riffelberg2600μ (τα μ είναι στο περίπου) που δε σε αποκεφαλίζουν (όχι ότι είναι φθηνά)... Παίζει και το Riffelalp αλλά η μέρα στοιχίζει όσο 15 στη Μύκονο ... Όσο αφορά το λεωφορείο προσωπικά δεν το παίρνω ποτέ λόγω σαρδελοποίησης και περπατάω με με τις μπότες φορεμένες, 2 κράνη 2 ζευγάρια πέδιλα 4 μπατόν και ένα σακίδιο από κανά 20λεπτο μιας και ο μικρός μουρμουράει γιατί τον ξυπνάω νωρίς και γιατί είναι κουρασμένος και πεινάει όταν γυρίζουμε το απόγευμα. C! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Myrto78 0 Report post Posted September 22, 2009 Ευχαριστώ πολύ C! Μετά από πολύ ψάξιμο και με τη βοήθεια της ιστοσελίδας που μου συνέστησες, βρήκαμε ένα σαλέ πολύ κεντρικά στο χωριό, που μοιάζει να μη χρειάζεσαι λεωφορείο για τουλάχιστον δύο από τα λιφτ. Και τώρα ανυπομονησία μέχρι το Φλεβάρη!! :-) Μ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimoski 0 Report post Posted November 16, 2009 Η διαδρομή από Malpensa – Saas Fee – Zermatt με αυτοκίνητο είναι εφικτή? Κοιτάζω το χάρτη και βλέπω τα απίστευτα υψόμετρα που χωρίζουν Ιταλία- Ελβετία και αναρωτιέμαι… Quote Share this post Link to post Share on other sites