kangoogr 0 Report post Posted December 8, 2009 Καλημέρα, τα προιόντα dare2be τα γνωρίζει κανείς να μας πει εντυπώσεις? Πρόσφατα πήγε ένας φίλος Αγγλία και έφερε καμιά 10ρια προιόντα που δείχνουν αρκετά καλά παρόλο το χαμηλό της τιμής τους. Πήρα ένα παντελόνι για σκί γύρω στα 45 ευρώ!!! με θεωρητικά πολύ καλά χαρακτηρηστικά μόνωσης και αδιαβροχοποίησης εφάμμιλο με κάποιο πολύ πολύ ακριβότερα που έχω (North Face και άλλα). Όποιος γνωρίζει περισσότερα για αυτή την εταιρία ας ή έχει εμπειρία ας πεί. Ευχαριστώ Quote Share this post Link to post Share on other sites