Yota 472 Report post Posted February 22, 2010 Γυναικείες, Νούμερο 24 - 24,5 (αντιστοιχεί σε 37 - 38), flex 65 - 75 - έχει βίδα που το προσαρμόζει. Oι μπότες είναι "του κουτιού", έχουν φορεθεί 4 φορές, 1 Παρνασσό + 3 Πισοδέρι. Ο λόγος που τις πουλάω είναι ότι δυστυχώς, τελικά, μάλλον δεν ταιριάζει αυτή η φόρμα στο πόδι μου, μου είναι λίγο υπερβολικά άνετες ακόμη και με custom πάτο κι ακόμη και όταν τις σφίγγω στο τέρμα τους! Τιμή συζητήσιμη, μακάρι να βρεθεί κάποια κοπελιά να τις πάρει και να τις χαρεί γιατί είναι κρίμα τόσο όμορφες μπότες να μένουν αφόρετες! Αυτός είναι κυρίως κι ο λόγος που τις πουλάω! Όποιος ενδιαφέρεται, παρακαλώ στείλτε μου ΡΜ. Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
skimad 665 Report post Posted February 22, 2010 δλδ αδυνατισες Γιωτα ??????? Quote DALTONS POW ROBBERY..... Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted February 22, 2010 δλδ αδυνατισες Γιωτα ??????? Όχι βρε! Διατηρώ τις καμπύλες μου κανονικά! Οι μπότες αυτές ήταν από την αρχή πολύ άνετες, γεγονός που μου άρεσε γιατί οι προηγούμενες, επίσης ολοκαίνουριες ήταν πολύ κοντές, οπότε, μόλις τις έβαλα καταχάρηκα & το πατουσάκι μου ήταν πολύ ευτυχισμένο!! Κάνοντας σκι όμως, διαπίστωσα ότι δεν έχουν καλή ανταπόκριση γιατί δεν εφαρμόζουν ακριβώς στο πόδι μου! Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted October 29, 2010 Το επαναφέρω στην επιφάνεια μιά που πλησιάζει η νέα σεζόν! Αν καμμιά κοπελιά ενδιαφέρεται για τις πιό όμορφες μπότες σκι με γουνάκια , νούμερο 24 - 24,5 (αντιστοιχεί σε 37 - 38), flex 65 - 75 παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου με ΡΜ. Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites
Melo 36 Report post Posted October 30, 2010 (edited) Το επαναφέρω στην επιφάνεια μιά που πλησιάζει η νέα σεζόν! , νούμερο 24 - 24,5 (αντιστοιχεί σε 37 - 38), flex 65 - 75 παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου με ΡΜ. 24 - 24,5 Αντιστοιχεί σε (από 38 έως 39) για αυτό σου ήταν ευρύχωρες ! Uploaded with ImageShack.us Edited October 30, 2010 by Melo Quote Ότι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!! vs Share this post Link to post Share on other sites
Yota 472 Report post Posted February 25, 2011 Το επαναφέρω στην επιφάνεια μιά που οι μπότες μου εξακολουθούν να είναι απούλητες, τις είχα ξεχάσει μέχρι και εγώ! Αν καμμιά κοπελιά ενδιαφέρεται για ουσιαστικά καινούριες μπότες σκι, νούμερο 24,5 (αντιστοιχεί σε βασικά 38 νούμερο παππούτσι, αφού 2-3 κοπελιές που τις δοκίμασαν και φοράνε 39 τους ήταν μικρές), flex 65 - 75 παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου με ΡΜ. Quote Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα......... Share this post Link to post Share on other sites