Jump to content
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
Yota

Δυστυχώς πρέπει να πουλήσω τις μπότες μου....

Recommended Posts

Γυναικείες, Νούμερο 24 - 24,5 (αντιστοιχεί σε 37 - 38), flex 65 - 75 - έχει βίδα που το προσαρμόζει.

 

Oι μπότες είναι "του κουτιού", έχουν φορεθεί 4 φορές, 1 Παρνασσό + 3 Πισοδέρι. Ο λόγος που τις πουλάω είναι ότι δυστυχώς, τελικά, μάλλον δεν ταιριάζει αυτή η φόρμα στο πόδι μου, μου είναι λίγο υπερβολικά άνετες ακόμη και με custom πάτο κι ακόμη και όταν τις σφίγγω στο τέρμα τους!

 

Τιμή συζητήσιμη, μακάρι να βρεθεί κάποια κοπελιά να τις πάρει και να τις χαρεί γιατί είναι κρίμα τόσο όμορφες μπότες να μένουν αφόρετες! Αυτός είναι κυρίως κι ο λόγος που τις πουλάω!

 

Όποιος ενδιαφέρεται, παρακαλώ στείλτε μου ΡΜ. :rolleyes:


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

δλδ αδυνατισες Γιωτα ??????? :rolleyes::lol:B)


DALTONS POW ROBBERY.....

Share this post


Link to post
Share on other sites
δλδ αδυνατισες Γιωτα ??????? :rolleyes::lol:B)

 

Όχι βρε! Διατηρώ τις καμπύλες μου κανονικά! ;)

 

Οι μπότες αυτές ήταν από την αρχή πολύ άνετες, γεγονός που μου άρεσε γιατί οι προηγούμενες, επίσης ολοκαίνουριες ήταν πολύ κοντές, οπότε, μόλις τις έβαλα καταχάρηκα & το πατουσάκι μου ήταν πολύ ευτυχισμένο!! Κάνοντας σκι όμως, διαπίστωσα ότι δεν έχουν καλή ανταπόκριση γιατί δεν εφαρμόζουν ακριβώς στο πόδι μου!


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το επαναφέρω στην επιφάνεια μιά που πλησιάζει η νέα σεζόν!

 

Αν καμμιά κοπελιά ενδιαφέρεται για τις πιό όμορφες μπότες σκι με γουνάκια ;) , νούμερο 24 - 24,5 (αντιστοιχεί σε 37 - 38), flex 65 - 75 παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου με ΡΜ.


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το επαναφέρω στην επιφάνεια μιά που πλησιάζει η νέα σεζόν!

, νούμερο 24 - 24,5 (αντιστοιχεί σε 37 - 38), flex 65 - 75 παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου με ΡΜ.

 

24 - 24,5 Αντιστοιχεί σε (από 38 έως 39) για αυτό σου ήταν ευρύχωρες !

 

skibootsize.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Edited by Melo

meleski.gifΌτι δεν μας σκοτώνει… μας κάνει πιο δυνατούς !!!

m9xe5oa0.jpg vs atomicsl9nk1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το επαναφέρω στην επιφάνεια μιά που οι μπότες μου εξακολουθούν να είναι απούλητες, τις είχα ξεχάσει μέχρι και εγώ!

 

Αν καμμιά κοπελιά ενδιαφέρεται για ουσιαστικά καινούριες μπότες σκι, νούμερο 24,5 (αντιστοιχεί σε βασικά 38 νούμερο παππούτσι, αφού 2-3 κοπελιές που τις δοκίμασαν και φοράνε 39 τους ήταν μικρές), flex 65 - 75 παρακαλώ να επικοινωνήσει μαζί μου με ΡΜ.


Ανεμομαζώματα - διαβολοσκορπίσματα.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Create New...