gatz 6,725 Report post Posted May 26, 2025 (edited) Τον Ιανουάριο 17-24 κάποια άτομα από το Snowclub και άλλοι εκτός θα πάμε στο χιονοδρομικό του schladming αν κάποιος ενδιαφέρεται ας στείλει pm Δεν έχει σχέση με την ετήσια εκδρομή του συλλόγου . Είναι απλά μια εκδρομή από μια παρέα η εκδρομή ή οι εκδρομές του συλλόγου θα ανακοινωθούν από το ΔΣ Edited May 26, 2025 by gatz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted May 26, 2025 γράψε τιμή ρε Κώστα επίσης αν κάποιος θέλει ποιο λίγες μέρες γίνεται? Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 26, 2025 (edited) ΕΚΔΡΟΜΗ 17-24 Ιανουαρίου Οι τιμές αφορούν το ξενοδοχείο επιπρόσθετα είναι τα μεταφορικά Επιλογές St.Anton Περίπου 300km ski σε σύνδεση με Zurs lech warth 1.Hotel Karl Schranz. 1400 το άτομο με ημιδιατροφή πισίνα και δικό του βανάκι για μεταφορά στα λιφτ 2. Schladming Περίπου 120km Hotel Burgfellnerhof ski in ski out χωρίς πισίνα με ημιδιατροφή 1370 με skipass στην τιμή τώρα γιατί τa πρακτορεία δεν δίνουν τιμές πραγματικά δεν ξέρω !!! Προσωπικά σε οσα ξενοδοχεία έστειλα email πήρα απαντήσεις Edited May 26, 2025 by gatz Quote Share this post Link to post Share on other sites
jimkarys 579 Report post Posted May 27, 2025 (Μεταφορικά) εννοείς, αεροπορικά+250€ και αυτοκίνητο ανά 3 άτομα +500€ ; Και όσο αφορά τα άτομα. Για πόσα άτομα ζητάς προσφορά; Σκοπός των εκδρομών του συλλόγου είναι να είμαστε όλοι μαζί σε ένα ξενοδοχείο. Αφού δεν τα λέμε στο βουνό (45 άτομα σκι μαζί δεν γίνεται) έχουμε το πρωινό και ιδιαίτερα το βραδυνό ώστε να βρεθούμε όλοι μαζί και να κάνουμε πλάκα να μοιραστούμε τις εμπειρίες από το βουνό και τον προγραμματισμό της επόμενης μέρας. Φέτος δεν έγινε λόγο ότι στο γραφείο ζητήσαμε δύο με διαφορετικές τιμές ώστε να επιλέξει ο κόσμος, συνέπεια αυτού ήταν τα άτομα του ενός να μην πουν κουβέντα με τα άτομα του άλλου οπότε δεν γνωρίστηκαν μεταξύ τους. Για την εκδρομή του 2026 έχει ζητηθεί να είμαστε όλοι σε ένα ξενοδοχείο. Οπότε με τα ξενοδοχεία που μιλάς ζητά 20-25 δίκλινα δωμάτια, για να έχουμε ακριβές μέτρο σύγκρισης. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted May 27, 2025 11 hours ago, gatz said: ΕΚΔΡΟΜΗ 17-24 Ιανουαρίου Οι τιμές αφορούν το ξενοδοχείο επιπρόσθετα είναι τα μεταφορικά Επιλογές St.Anton Περίπου 300km ski σε σύνδεση με Zurs lech warth πήγα φέτος ωραία ήταν Άλλο ?? Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted May 27, 2025 11 hours ago, gatz said: τώρα γιατί τa πρακτορεία δεν δίνουν τιμές πραγματικά δεν ξέρω !!! Προσωπικά σε οσα ξενοδοχεία έστειλα email πήρα απαντήσεις Αφού ξέρεις....... και εγώ άργησα αλλα το κατάλαβα Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 27, 2025 6 hours ago, jimkarys said: (Μεταφορικά) εννοείς, αεροπορικά+250€ και αυτοκίνητο ανά 3 άτομα +500€ ; Και όσο αφορά τα άτομα. Για πόσα άτομα ζητάς προσφορά; Σκοπός των εκδρομών του συλλόγου είναι να είμαστε όλοι μαζί σε ένα ξενοδοχείο. Αφού δεν τα λέμε στο βουνό (45 άτομα σκι μαζί δεν γίνεται) έχουμε το πρωινό και ιδιαίτερα το βραδυνό ώστε να βρεθούμε όλοι μαζί και να κάνουμε πλάκα να μοιραστούμε τις εμπειρίες από το βουνό και τον προγραμματισμό της επόμενης μέρας. Φέτος δεν έγινε λόγο ότι στο γραφείο ζητήσαμε δύο με διαφορετικές τιμές ώστε να επιλέξει ο κόσμος, συνέπεια αυτού ήταν τα άτομα του ενός να μην πουν κουβέντα με τα άτομα του άλλου οπότε δεν γνωρίστηκαν μεταξύ τους. Για την εκδρομή του 2026 έχει ζητηθεί να είμαστε όλοι σε ένα ξενοδοχείο. Οπότε με τα ξενοδοχεία που μιλάς ζητά 20-25 δίκλινα δωμάτια, για να έχουμε ακριβές μέτρο σύγκρισης. Εγω ζητάω 10 δίκλινα γιατί δεν την υπολόγιζα για εκδρομή συλλόγου αλλά παρέας για να υπάρχει ευελιξία .πιστεύω ότι αυτή την εποχή και 20 να ζήταγα θα υπήρχε διαθεσιμότητα. Η διαφορά του ιδιώτη σε σχέση με το πρακτορείο είναι ότι στον ιδιώτη δίνει ένα μικρό χρονικό περιθώριο για να μπει προκαταβολή.( κατά κανόνα 20%) το καλό είναι ότι μπορείς να ακυρώσεις ένα μήνα πριν χωρίς καμία χρέωση. Επίσης στα πιο μικρά σχήματα όντως δουλεύει το early booking και στο ξενοδοχείο αλλά κυρίως στα αεροπορικά. Αρα σε όλους τους τρόπους υπάρχουν θετικά και αρνητικά ΘαΤα πούμε την τέταρτη από κοντά Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted May 27, 2025 49 minutes ago, korn said: πήγα φέτος ωραία ήταν Άλλο ?? Hotel Edelweiss in Hochsölden. Auf 2.090 m πήγαινε και θα με θυμηθείς!!!! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
gatz 6,725 Report post Posted June 11, 2025 (edited) Έκλεισε 17-24 Ιανουαρίου χιονοδρομικό schladming 1. Hotel Burgfellnerhof ski in ski out χωρίς πισίνα με ημιδιατροφή 1370 με skipass στην τιμή 2. hotel schronkerhof ski in ski out με ημιδιατροφή 1150 το άτομο 3. κάποιοι φίλοι θα μείνουν στο Hotel Neuwirt αρκετά πιο οικονομικά γύρω στα 750 το άτομο με ημιδιατροφή αλλά χρειάζεται αυτοκίνητο για τις μετακινήσεις ή ski bus καθότι είναι εκτός χωρίου οι τιμές αφορούν μόνο την διαμονή με ημιδιατροφή Σημ υπάρχει τρένο από το αεροδρόμιο του μοναχού που σε πάει schladming Edited June 11, 2025 by gatz Quote Share this post Link to post Share on other sites
Odie 869 Report post Posted June 11, 2025 Μια χαρά τιμή είναι ορμάτε Quote τοιχο-τοιχο Share this post Link to post Share on other sites
kostasbmw 989 Report post Posted June 12, 2025 Ο Γιάννης μάλλον είναι ποιο οικονομικός (μεταφορές από και προς αεροδρόμιο που είναι σημαντικό) αν δε θέλει κάποιος πισίνες και γυμναστήρια και έχεις την ευχέρεια ανάλογα με το καιρό να επιλέγεις χιονοδρομικό .....και το ISHGL θεωρείται το ποιο καλοστρωμένο χιονοδρομικό Quote Share this post Link to post Share on other sites