Jump to content
Sign in to follow this  
solden

Ο μεγαλος τελικος!!

Recommended Posts

Πιστευω οτι εαν η Αρσεναλ επαιζε με 11 θα εχανε πολυ πιο ευκολα ειδικα με το γκολ που ακυρωθηκε στη κοκκινη...

 

Ειχε που ειχε αμυντικους προσανατολισμους .....

 

<_<;)

 

Αν θυμαμαι καλα,μεχρι την αποβολη ειχαμε ενα τετ-α τετ του Ανρι 2-3 σουτ εξω απο την περιοχη,κανα 2φαουλ εξω απο την περιοχη και μια Μπαρτσελονα να ψαχνεται με "γιομες",κατεβαινοντας την σεντρα 3-4 φορες.....

 

Τωρα εσυ που ειδες τους αμυντικους προσανατολισμους της δεν ξερω.. :rolleyes:

 

Η Μπαρτσα ηταν φανερο οτι σαστισε στο ξεκινημα.Περιμενε να μπει μεσα να δει 11 κοτες να την περιμενουν να επιτιθεται και ανταυτου ειδε μια ομαδα να την στριμωχνει ολοενα και περισσοτερο στην περιοχη της.Εγω αυτο ειδα παντως.

 

Το σιγουρο ειναι οτι θα βλεπαμε πολυ καλυτερο ματς-πιο ανοικτο σε περιπτωση 1-0 σκορ και 11-11 παικτες.

 

Αυτος που λυπηθηκα περισσοτερο ηταν ο Πιρες ο οποιος "πληρωσε" τη λαλακια αλλουνου και επαιξε σε ενα απο τα τελευταια σημαντικα παιχνιδια της καριερας του μολις 18 λεπτα.Ειδατε την εκφραση του οταν αποχωρουσε?Μονο που δεν εκλαιγε..

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Ronaldinio ηταν εξαφανισμενος σε σχεση με το πως τον εχουμε συνηθισει εμεις .....δεν ηταν ο ανθρωπος που θα εκανε την διαφορα σε αυτον τον τελικο

 

Πολυ καλη η μπαρτσελονα στα ακρα ειδικα στην δεξια πλευρα ενω πανθομολογουμενα ατυχη στις αντεπιθεσεις τις η Αρσεναλ.

 

Κατ εμε η διαφορα στον τελικο ηταν σκανδιναβικο προιον μιας και διαλεξα Λιουμπεργκ και Λαρσον σαν πιο πολυτιμες μοναδες.

 

Κατα τα αλλα ο Ετο ηταν το γνωστο "ζαρκαδι" αλλα και με απιστευτη φαντασια στα γυρισματα και στις τριπλες του

 

Πολυ κριμα για τον Τιερι Ανρι που εδειξε πιο πολυ απο ολους ποσο πολυ ηθελε τον τελικο

 

Αρκετα ξενερωτικο ηταν το τελευταιο 8 λεπτο της Μπαρτσα με τις ατελειωτες μπρος-πισω πασες ροκανισμα χρονου αλλα πλεον σε τετοια παιχνιδια πρεπει λογικα και αυτα να αποτελουν μερος της τακτικης.....Δεν παιζεις καθε χρονο τελικο οπως και να χει


ORDEM E PROGRESSO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μονο τελικος δεν ηταν αυτο που ειδαμε χθες. Ουτε καν οι ισπανοι δεν χαρικανε με την αποβολη του τερματοφυλακα... <_<;):rolleyes: Ο κολινα θα πρεπει να εβαλε αποτομα μαλλια με αυτο που ειδε.... :P:blink::blink::blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε σχέση με άλλους τελικούς, αυτος ήταν μάλλον ο πιό βαρετός αν εξαιρέσουμε κάποιες καλές φάσεις. Π.χ. ποιός θα σύγκρινε τον τελικό Milan-Inter και τον περσυνό με την Liverpool νικήτρια; Αυτοί ήταν τελικοί άξιοι του θεσμού. Στο χθεσινό παιχνίδι φάνηκε να κυριαρχει η στρατηγική. Στο 1ο τέταρτο είχαμε θέαμα με τις προσπάθειες του Γάλλου που ομολογώ ότι έπαιζε επίθεση μόνος του. Αλλά και υπήρχε θέαμα διοτι όπως είπα ο διαιτητής επέτρεψε το σκληρό παινίδι και ο ένας κλώτσαγε τον άλλον. Στο 2ο μέρος η Άρσεναλ οπισθοχώρησε και χάθηκε η ουσία. Αλλά εκεί μπήκε ένας Λάρσον και έσωσε το παιχνίδι εστώ και "στρατηγικά". Αυτός ήταν που έδινε τις πάσες για τα γκολ. Κάτι που συνηθίζει να κάνει ο Ροναλντίνιο αλλά χθες δεν υπήρχε πλην 2-3 φάσεων.

Ο Ράικαρντ έκανε το συνηθισμένο κόλπο βάζοντας αρχικά τον Ετο δεξιά και τον Ροναλντίνιο σε ρόλο κεντρκού μέσου που στην αρχή φάνηκε να αποδίδει αλλά τελικά ναυάγησε. Μόνο όταν μπήκε ο Λάρσον δεξιά και ο Ετό μετατοπίστηκε αριστερά, δούλψε. Στο τέλος ήταν πολύ βαρετό το παιχνίδι.

Θα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον αν είχε και πέναλντυ στο τέλος...


JAPOW!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενα λαθος ειχε η ομαδα του ραικαρντ, αυτον τον Ολεγκιερ, ουτε στον Ακρατητο δε θα επαιζε...

Δε μπορουσε να κλασει μπροστα και αμυντικα εδωσε 3 φορες τη μπαλα στον Ανρι 1 στον Χλεμπ και εκανε και το λαθος πριν απο το φαουλ/γκολ.

 

Οταν μπηκε ο Μπελετι τοτε επαιξε σωστα η δεξια πλευρα.

 

Ειναι και θεμα τι σου αρεσει να βλεπεις σε μια ομαδα,

εμενα πχ το ποδοσφαιρο της ομαδας μας στο Εuro,του παναθηναικου παλαιοτερα(ταμπουρι,αντεπιθεση και εαν μας κατσει) και το παιχνιδι της Αρσεναλ δε μου αρεσουν και ας εχω αναγκαστει να το παιξω και στις ομαδες που ειμουν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

  • Posts

    • Καλαβρυτα 1943
    • Ευχαριστω παντως ολους για τις αποψεις σας και συμβουλες σας. Απλα ρωτησα μηπως καποιος εχει δοκιμασει τα ελαστικα της Nokian καποια απο αυτα που ανεφερα να μου πει την εμπειρια του. Τις υπολοιπες μαρκες λιγο πολυ τις γνωριζω κι εχω δοκιμασει ελαστικα τους μονο Nokian δεν εχω δοκιμασει.
    • Δεν ειναι μεγαλη η διαφορα μολις 11mm φαρδυτερο, ουτε με το ματι δεν το καταλαβαινεις. Πιο στενο απο 225  μπορω να βαλω 215  ειναι μεγαλο σε ογκο το αμαξι και βαρυ, με ενα calculator που βρηκα για τις διαστασεις ελαστικων και τις διαφορες τους αυτες οι διαστασεις ειναι μεσα στο οριο ασφαλειας σε 18αρα ζαντα....μετα πρεπει να αλλαξω ζαντα και δεν μπαινω σε τετοια διαδιακασια.
    • Με 18αρα ζαντα δεν κανεις off road σοβαρο.....αντε κανεναν χωματοδρομο σε καμια παραλια και αρκετα βατο οχι extreme καταστασεις. Τα Bridgestone ειναι καλα ελαστικα αλλα λιγο σκληρα, ειχα παλιοτερα σε αλλο αμαξι. ΅Ειναι πιο summer λαστιχο για πιο σπορ οδηγηση αλλα διαβασα σε reviews οτι χανουν στο χιονι. Τα Goodyear ειναι οντως πολυ καλα στο χιονι  και για την χρηση που θελω απλα με προβληματιζει επειδη ειναι μετριας ελαστικοτητας λαστιχα γενικως το ποσο καλα ειναι σε μεγαλες ταχυτητες στην εθνικη σε κρατημα αλλα και ανεση και  θορυβο. και μιλαω για πανω απο 160, 180 χλμ...!!! Δεν θελω ελαστικο off road αλλοστε κι αυτα που εχω δεν ειναι, αλλο αν λεγονται cross contact ειναι θερινο λαστιχο με αναλογια 90 ασφαλτο και 10 χωμα. Και επειδη ειναι θερινο γι αυτο και στο χιονι δεν ειναι καλα.  Οταν τα  δοκιμασα στο χιονι την πρωτη φορα ηταν καινουργια και δεν γλιστρουσαν τοσο λογω και του grip control που εχει το αμαξι για χιονι mode αλλα μετα τον ενα χρονο γλιστραγανε. Θελω λαστιχο με μαλακη γομα επειδη χρησιμοποιω πολυ εθνικη και επαρχιακους δρομους να εχω καλο κρατημα σε μεγαλες ταχυτητες και σε στροφες. Δε με νοιαζει αν φαγωθει πιο γρηγορα απλα η Nokian ειναι πιο εξιδικευμενη εταιρια σε χειμερινα ελαστικα κι εχει πολυ καλα μοντελα για χιονι και βρεγμενο απο τις αλλες. Η δευτερη μου επιλογη ειναι τα Continental All season Contact που ειναι πολυ ισσοροπημενα λαστιχα σε καθε καιρο κι ειναι τα μονα με δεικτη οικονομιας Β στις διαστασεις μου που με ενδιαφερει κι αυτο αφου κανω αρκετα χιλιομετρα (πανω απο 20.000) τον χρονο. Nokian στην ελλαδα εφερνε τα weatherproof που ειναι κι αυτα εξ ισου καλα στο χιονι αλλα τα αντικατεστησε με τα seasonproof. Τα πρωτα τα εχω βρει σε εναν στην Αθηνα στην τιμη των 126 το ενα. Βασικα κι αυτα που φοραω τωρα δεν τα λες και φτηνα εχουν 550 ευρω η τετραδα. Επειδη ομως θα δωσω τοσα λεφτα για λαστιχα θελω οσο γινεται ενα ισορροπημενο λαστιχο για ολο τον χρονο γι αυτο και επιλεγω all season. Επειδη ομως κανουμε και το σκι μας οσο συχνα μπορουμε θελω να εχει και μια καλη οσο γινεται προσφυση στο χιονι.
    • Ο λογος που θελω να βαλω λιγο φαρδυτερο ελαστικο ειναι οτι θελω να εχω λιγο περισσοτερο κρατημα στο πισω μερος του αυτοκινητου διοτι με μηκος 4.70 το 225 το θεωρω λιγο πιο ασαφες στις στροφες και το εχω παρατηρησει οτι λογω του οτι οδηγω λιγακι πιο γρηγορα απο το κανονικο αναγκαζω τα λαστιχα πισω να φτανουν στο οριο τους στην προσφυση ,βεβαια το ESP μου διορθωνει την κατασταση  αμεσως μολις αφησω το γκαζι αλλα με την πειρα των 40 + χρονων οδηγησης καταλαβαινω οτι θελει λιγο μεγαλυτερη επιφανεια ελαστικου στον δρομο λογω μηκους και βαρους. Αλλοστε μην νομιζεις οτι η διαφορα απο το 225 στο 235  ειναι μεγαλη, μολις 11mm. Ουτε με το ματι δεν φαινεται και η ανωτατη διαφορα ταχυτητας ειναι  2 χλμ περισσοτερο στα 140....!!! Οσο πεφτει η ταχυτητα μειωνεται στο 1 χλμ η διαφορα.Απλα προβληματιζομαι αν τα συγκεκριμενα ελαστικα που εχω επιλεξει κανουν και για πιο light off road. Δλδ να μην σκεφτομαι να παρω εναν χωματοδρομο  βατο για το αμαξι αυτο και να αρχισει να τραυματιστει  το λαστιχο απο τις μικρες πετρες και τα χαλικια.Δεν λεω να παω σε δυσβατους δρομους με  κοτρωνες. Φυσικα τα περισσοτερα λαστιχα για SUV εχουν ενισχυμενα πλαινα για να στηριζουν το βαρος τους. Ρωτησα παντως κι εναν λαστιχα εδω που εχω και μου ειπε οτι μπορω να βαλω 235 η διαφορα τιμης ειναι μικρη απλα μου ειπε οτι ειναι πολυ καλα λαστιχα αυτα που φοραω εχουν 550 ευρω η τετραδα αλλα αφου θα δωσω τοσα χρηματα και δεν ειμαι ικανοπιημενος προσωπικα ηθελα να βαλω κατι για light χιονι και βροχη κι οχι για λασπη και αμμο. Εψαξα και για all terrain με το σημα της νιφαδας αλλα ειναι θορυβωδης στην ασφαλτο και ειδικα εγω που τρεχω στην εθνικη με 180 και 190 δεν ειναι για μενα. Δινω προταιραιοτητα πρωτα στο κρατημα σε βρεγμενο γιατι εδω που ειμαι(Ευβοια) εχει αρκετες βροχες και λιγοτερα χιονια.
  • Upcoming Events

    No upcoming events found
  • Today's Birthdays

    1. baker1
      baker1
      (54 years old)
    2. stefi
      stefi
      (37 years old)
  • Who is online

  • Forum Statistics

    • Total Topics
      16,777
    • Total Posts
      451,252
  • Member Statistics

    • Total Members
      7,774
    • Most Online
      208

    Newest Member
    ncfun88sktcom
    Joined
×
×
  • Create New...